Nem. Úgy értette, mint a későbbi hsz.-éből kiderült, h ehhez a nótához minek van 11 pedálom. Épp ebben csak egy torzítót használtam, semmi mást. De ez nem azt jelenti, h más nótában ne használnék többet.
ja, persze. miután szarrá kerestem magam ilyenekkel mint az első emelet meg az emberek meg a reklámzenékkel, utána én is rájönnék, hogy nincs is értelme zenélni...
A gitártémás dologgal nem értek egyet. Az úgy volt kitalálva, ahogy van, és sztem nem hamis. Ezt rajtad kívül senki nem mondta eddig. Aláírom, nem a "várt" hang van benne, de nem hamis.
Énekről már elmondtam a lényeget. Sztem élőbb, valódibb hatása van így, mintha tök pontosan lenne, vagy ha progival behúztuk volna a hangokat. Az nekem steril...ráadásul ott van csúszkálás, ahol belefér...eleve nem egy ária a dallam, elég laza, koncerten sincs kőbe vésve.
Akkor most baszogatásmentesen. Sztem nincs szép hangja a gitárodnak, hiába van benne Shadow(s?) szedő...Tompa, mintha egy dunyha alól szólna. Lehet h a húrok is belejátszanak, de ezt már szintén átdumáltad, nem csak velem...Jellegtelen a végeredmény. Ha neked tetszik így, hajrá. De vedd észre, aki eddig hozzászólt, mind hasonlókat mondott. Akárcsak a Jolanára. Ami neked jó lehet, te dolgod, de objektíven nincs jó hangja.
Ez viszont igaz! A Candy Apple Red test 1741Hz-nél +13dB-lel nagyobb középemeléssel szól, mint a Butterscotch Blonde a maga szerény +9.5dB-es közepével.
Fogadd már el, hogy Ricsiék kurvajókis rákenrólt tolnak, és a demójuk is teljesen vállalható, demó minőségű, a tiétek viszont kritikán aluli. :D
Mindjárt rakok be én is egy régi demót, hogy legyen mit fikázni. :D
pontosan tudom, hogy mik a hibák a felvételeinkben....a kritikát bírom, mert azáltal lehet fejlődni.
szerintem elég hamis a demótokban az ének és a gitárnyújtások, hogy gorilla nem hallja annak, az az ő dolga....
ha valamilyen zenében van ének, akkor általában az kerül előtérbe és nagyon kell figyelni az intonációra, a hamis ének tönkreteszi az egészet...
azt fogadd meg, hogy ha jónak találod az ének hangerejét, akkor adj hozzá 40%-ot. Nálunk nagyon fontos a tempó, és folyton úgy beszélünk, hogy "amit jónak érzel, ahhoz képest lassabban kezdd, és akkor lesz jó". Mert ugye az ember koncerten mindent gyorsabban játszik. Ez igaz keverésre is. Ha elégnek tartod a delayt, nyugodtan tekerheted még felfele. Ez igaz reverbre is.
Oké, de mi nem egy komoly stúdióban voltunk, nem voltak óriási elvárásaink. Én még ma is elégedett vagyok ÖSSZESSÉGÉBEN (4 másik dalt is felvettünk), de pár dolgot másképp csinálnék. Levontuk a tanulságokat.
Nagyon szorgalmas vagy...csak nem talált elevenedbe a kritika? ÉS fáj, h Gorilla nem találta hamisnak?:DD
Olvsd akkor tovább, ilyesmit írt: nem a zenére mondja, mert az kinek mi tetszik...én pedig megkérdeztem, h ő minden effektjét használja-e minden dalban...ugyanis nem hoiszem, h szét kell effektezni minden nótát. Ráadásul két banában játszom, kella többféle effekt.
De ezt magadtól is kitalálhattad volna, nem kell itt görcsölnöd.:D
Hazahoztam az első verziót, de nem tűnt rossznak a hangerő...legközelebb erre (is) jobban figyelünk. De még egyszer: ez egy elég gyorsan összedobott, kis költségvetésű demó volt, ennyit tudtunk kihozni belőle.
ha ismernél, tudnád, hogy mindig is ott van, csak az emotikonok hiánya miatt nem érzed. De aki olvassa a hozzászólásaimat, és mellette látja lelki szemeivel a fejemet, az végig röhög.
Ezért kell mindig elmenni a kínai piacra, venni 300 forintért venni egy no-nap PC hangszórót, és az atom profi stúdómonitor mellett azon is meghallgatni. Az E studióban a legkeményebb fehér mebránis yamaha monitorok voltak, és mellette egy "stereo" markaju fos, kinai piac cucc. Azon jön ki a lényeg.
Egyébként tipikus magyar stúdióbetegség, hogy halk az ének. Ha a hangmérnök 6-ra teszi, nyugodtan told fel 11-re. Rá fogsz jönni, hogy úgy a jobb. Lehet, hogy röhögsz rajtam, de rá fogsz jönni, hogy igazam van.
Az ének hangereje a végső kiírás előtt hangosabb volt, ucsó nap a srác lejjebb vette. Mi beleegyeztünk, tehát nem ő a hibás...az a baj, h mivel saját szöveg, mi kihalljuk rendesen. De aki nem ismeri, az talán tényleg nem...
Meg a hamis gitárt,és a katasztrofális gitár(?)hangot...:DD
Nekünk Pr.Pink nevű srác tett megjegyzést, de nem a zenére, hanem az effekt-nemhasználatra, meg a minőségre.:D
Ricsiék felvétele egyébként nem hamis, és jól szól, csak jó magyar szokás szerint a hangmérnök nem figyelt arra, hogy lehessen érteni is a szöveget. Magyar hangmérnökbetegés az, hogy olvassa a printelt papírról, és úgy keveri, hogy közben érti, de az nem jut eszébe, hogy szegény szövegító azért írta a tartalma szöveget, hogy az emberek értsék, és nincs mindeki előtt printelt papír.
Én azt figyeltem meg, hogy szinte az összes magyar zene betegsége az, hogy az ének és a szólógitár halk, vagy az értelmezhetetlenségig agyoneffektezett. Nem egyszer fordult elő velem, hogy pld koncertet hallgattam kis klubban, és felmentem, és 3-as ról 6-osra tekertem az erősítőt, mert nem hallottam a szólót.
Kbennyire kell elöl lennie az éneknek érthetőség szempontjából, meg a szólógitárnak. Ez nem stúdió kérdése, hanem 5mm poti tolás kérdése, és ésszel történő effekthasználat kérdése.
Hamis, és szar. Több ember mondja, illene felfogni.:D Mutamegben írta vki nagyon plasztikusan: mintha zsebkendő lenna húrok alatt...:D
Gitárt nem tartom hamisnak. Ha te mondod, akkor pláne...nem vagy kompetens a jolánkához szokott füleddel.:D
Ha más is mondaná, elgondolkodnék rajta. De így...
nem hamis... és nem szól szarul a gitárom.
a gitározásodban is van hamis meg az énekben is,
a miénkben az énekes nem hamis, pedig csak pár hónapja kezdett énekelni és nincs géppel kihúzva a hangja...ott a myspaceünk...:)
A gitárod önmagában hamis, és szarul szól. Jolana...
A mi demónk szintén nem egy világbajnok, de be van hangolva a gitár, ÉN játszom rajta...és max. az ének nem tiszta, de elmondtam már, miért.
Neked régi szar van, nekem új(abb) közepes. Sztem nekem jobb...:DD
Ez a mániád?:DDD
Az éneket(sem) huzigáltuk pontosra, mert egyrészt: ez egy demó 2. meg akartuk hagyni élettelibbnek
Tényleg sajnálom, h nem tudok olyan borzalmas hangokat kicsiholni a gitáromból, mint te a Jolánkából, de ez van...
Aki felmegy a színpadra az a saját motyóját hallja, ha hajlandó ezért ennyit áldozni, ádás békesség.
Ettől függetlenül, az a véleményem, hogy amikor valaki jól szól egy nevenincs tranyós kombóról akkor bármiről jól szól és ott már a csilliós motyó is úgy szólal meg, hogy beszarás. Amíg ez nincs meg, pénzkidobás.
A hangosítási körülményekről meg ne is beszéljünk. Botrány.
Az a helyzet,hogy egy koncerten a nézők kurvára nem nézik,hogy ki milyen cuccon játszik (hacsak nem karbatettkézzelmáscuccátnéző gitárosokból áll a közönség),egyedül az érdekli őket,hogy szóljon.Sok esetben még az sem fontos,hogy hogyan szól! :D
Meg hát ugye a magyar hangosítási körülmények.....
Na ilyenkor tudnék nagyon röhögni,mikor a csákó odamegy koncertezni a csillió forintos cuccával,míg a másik gitáros egy középkategóriás occsóbb cuccal tolja,és kb semmi különbség nincs a hangzásuk között. :DDD Rosszabb esetben még rosszabbul is szól adott szituban a csillió forintos cucc.
Na ilyenkor azért tudnám szánni szegény sznobot.
Azért Custom Audio Amplifiers a neve mert a Bob Bradshaw cége a Custom Audio Electronics volt az akinek a neve alatt kiadták. A CAE név a leves túloldalán olyan mint autóban a Rolls Royce a többi cucc (ami nem erősítő) tényleg egyedi tevezésű és építésű (persze MXR-al közösen kiadott mótyók gyártósoriak).
Az új erősítők mint a Badger, a Hedgehog vagy a Handwired már Suhr név alatt fut.
A Bradshaw is egy érdekes figura, egy fickó elküldte neki a cuccait és fizetett 8000 dollárt, hogy építse össze stb. erre a Bradshaw meg elment egy fél évre turnézni a Toto-val mint a Lukather technikusa. Szegény ember meg csak várt és várt.