Az Alter Bridge-ben meg még pengébben szól.Az új lemez kötelező,akkora őserejű rokkzene,hihetetlen.A Tremonti meg egyrészt kurvajól játszik,másrészt szól,mint a disznó.
Hát igen itt jön be az ízlés. Az LP és a Singlecut külön világok, vannak hasonlóságok de mégis mindegyik más. De nekem játékkényelem és univerzalitás szempontjából is a Singlecut jött be. De tényleg nem reklámozni meg védeni akarom a márkát.
Jó de ez így van rendjén sztem. Kinek ez kinek az jön be. Én a PRS-be szerettem bele, te pedig másba. Megjegyzem marha unalmas lenne, ha minden gitáros ugyanolyan lapátot használna.
Jó nálam az is belejátszott, hogy akkoriban egy Creed tribute bandában gyűrtem az ipart. De nekem nagyon kézre állnak a PRS Singlecut-ok, vhogy a LP-vel nem tudtam megbékélni, igaz csak Studio volt, de nálam az ment elég hamar a háztól.
Hát nálam olyan másfél éve van itt a Tremonti és nem cserélném semmi másra:) mondjuk tudom ez ízlések és pofonok. Ebben a kategóriában már azért elég nehézkes mellé lőni.
Hűűű, mik vannak már megint. Nagyon úgy néz ki, hogy kedden én is update-elem a kanapémat egy kis okossággal, úgyhogy mivel már van fotóaparátom is, azt hiszem egyből felkúrok majd ide egy friss képet a baltákról...
Az nem volt a boltban. De teszteltem Mesa Lonestart, Fender Deluxe 57 RI-t (12 watt), Vox AC-15-öt, Marshall 1962 Bluesbreakert, és Fender Blues Deville-t. 1,5 órát töltöttem "velük" egy teszt szobában. Nálam a Devill tisztája, és az Orange drive-ja nyert.
Márk! Tegnap megbőgettem a Clapton stratóval egy Rocker 30 Narancsot! A Dirty csatorna baromi jó rokkos hangú, de a tisztája... Hát... abban Greg a nyarő!
Most,hogy vége lesz az évnek,számotvetettem,összetoltam egy kupacba. Nem sokat változott egy ideje,csak néhány apróságban,bocs de nem fért a kanapéra..
Gibson Las Paul Standard Faded HB
Fender Telecaster Pink Paisley "68 ri
Fender Telecaster Classic"50
Orange Rockerverb 50
Marshall 1960AX greenback
Marshall PB100 Limited Edition
Orange PPC112 láda
Mesa/Boogie V Twin
Dunlop Zakk Wylde signature wah
Dunlop TalkBox
Boss BV3
Korg DT-10
a " Hogyan építsünk szarból várat?" című bestsellerből olvashattak részlet a kedves fórumozók. ismerősöm az Ibanez Ródsztárját(máig sajnálja azt a hangszát) adta el hasonló gondok miatt: a buké miatt cigányzenésznek nézték nem egy helyen...:)
Nekem volt két regent 30h-m is:) Az első "komoly" erősítőm az volt, imádtam!
Ezer forintért vettem:) A fószer az alsóépületből hozta elő, tyúkok laktak benne, össze volt szarva, soha nem bírtam úgy kitakarítani, hogy eltűnjön a szag, végül ezért adtam el. :) 30 ezret kaptam érte, de sajnáltam, nagyon szép hangja volt. Sikerült bele gyári új eredeti hangszórókat szerezni, nagyon tudta azt az igazi csöves meleg hangot. Az árából vettem egy másik 30h-t, azt vagy 5 évig használtam, végül eladtam, mert egyre hangosabban játszottunk, és már kevés volt.
Ma már tuti nem adnám el, igazi gyöngyszem az az erősítő, és egyre ritkábban lehet látni.
Szerettem a hangját,egyedül a használhatóságával volt egy kis bajom,nem annyira élő felhasználásra készült sztem.Legalábbis a PSA-1-gyel összemidizve érzékelhető késést produkált váltásnál.De a minősége korrekt,főleg annyi pénzért.A zengetők,delayek a TC-hez méltán zseniálisak,a kórus hangjával nem tudtam megbarátkozni,nekem nagyon szirupos volt.De alapvetően az összes effekt nagyon jó minőségű benne,és jól kezelhetők is.
hello!
bocs, hogy itt kérdezem meg...milyen volt a tc electronic m350-es effekted? effektek minősége milyen pl egy vox tonelab, vagy valami rocktron effekthez képest pl replifex, chameleon...?
köszi
Nálam mostanában cuccminimalizálódás ment végbe...
Amarant egyedi készítésű mesterhangszer (Bare Knuckle Pickups Nailbomb hangszedőkkel)
Mákos-féle custom made csöves előfok (Mesa Formula Pre és ENGL E530 alapján építve)
ENGL E920/50 2x50W csöves sztereó végfok EL34-ekkel
ENGL 4x12" álló láda V30-akkal
Vox amPLUG METAL gyakorlómotyó
meg az apróságok: Lundgren M7 hangszedő,Wegen bluegrass 1.2 mm-es pengetők,Newtone Nickel Masters (10-46),Drop D (11-52) és E7"s (11-66) húrok,Klotz kábelek Neutrik dugókkal,valamint Rack Art Studio 6U magas flightcase.
10 év után rászántam magam s lett gityóm, pont J&D-féle, csak "villanygitár". kicsit gyengusz a háccső piköp, de amúgy szép, pontos és gitárfílingje van.. :) az ára is emberi volt.
A dsl 401 nagyon frankó cucc, de nem a torzító része. eléggé keresett kis kombó. Én a sok marci kombó közül ezt találtam a leginkább használhatónak, strattal.
Jaja...azért kérdeztem, mert nekem sem igazán szólalt meg, ahogy szerettem volna. A tiszta teljesen jó, az OD1 se rossz, de semmi különös (Kettner Tour Reverb tranyós krancsa szebb, pl.), az OD2 meg végképp nem tetszett. De lehet, hogy csak beállítás kérdése. De úgy emlékszem, próbáltam hajtani többféle volume beállítással...
Sziasztok! Ért valaki a Matsumoku gitárokhoz? Egy aria pro 2-ről lenne szó, "80-as évek. Nemtom japán vagy koreai.
2007-11-06 08:49 |
#5076
Hogyan szól, ha csak a strato-t dugod a DSL-be? Nekem nagyon zizegős, ragadós hangja volt (OD2), amikor próbáltam, mondjuk az American Standard volt...
Némely oldalak soft v nek nevezi a nyakat, de nekem volt eric clapton start is és azt is soft v nek hívták, de a kettőnek semmi köze egymáshoz.
Ez nem olyan élesen v mint a clapton. Keskenyebb vaskosabb, és nagyon kényelmes.