Szép lesst!
Bár, az én szememet nagyon bántja az a négy csavar az előlapon. Azt nem lehetett volna hátulról megoldani?
Ha már így kellett lennie, akkor meg kéne oda valami szép krómfejű csavar.
De egyébként tényleg nagyon szép!
Kész bútordarab!
Valami ilyesmire gondoltam én is... Mondtam is Bajkeverőnek telefonon, de aztán meggyőztük egymást, hogy ez nem lehet visszacsatolás, mert nem jön semmi vissza a kimenőről. Annyiban maradtunk megpróbálom így is, meg csak simán a 470K-t testre. Már csináltam egy hasonló erősítőt, mint a Krank, csak az két csatis. Abban is simán testre raktam az osztó alsó tagját.(többek között lehet azért is volt annyira gerjedékeny?) Hát nem egy kis erősítésű az előfok az tuti. Rakok majd fel egy pár képet...
Ha így csinálod, hogy a katódra kötöd az osztó alsó tagját nem földre; akkor visszacsatolást hozol létre, stabilabb lesz, csökken az erősítése a fokozatnak.
Üdv.!
Készülőben van egy Mesa 6V6GTR PP csöves kis cucc, valami ilyesféle. Na mármost arra lennék kíváncsi, hogy a 3.és 4. trióda közötti fesz. osztó alsó tagja miért nem testre, hanem a 4. trióda katódjára csatlakozik. Bajkevi is így csinálta a rajz szerint és működik. Engem az oka érdekelne miért így kell??
Miből építi újra, az univerzum energiájából materializál bele új elektrolitot? :D Ha kiszárad, akkor nem sokat lehet tenni. Régen láttam olyat, hogy fecskendeztek bele valami löttyöt, amitől kicsit jobb lett.. Lomexnél 2-300 forintok ezek az elkók, nehogymár ilyeneken kelljen spórolni.
A nyákgyártáshoz, az én módszeremmel a következők kellenek:
Lézernyomtató, vagy fénymásoló. (csak van a környéken)
Műnyomó papír, 100-110 grammos.
Vasaló
600-as vizes csiszolópapír
80-100-as csiszolópapír
Alkoholos filctoll
Talpas derékszög
Vasfűrész
Hyperol
20% sósav
műanyag edény maratáshoz
denaturált szeszben oldott gyanta
mini fúrógép, fúróhegyek
Kinyomtatom műnyomóra a rajzot, kicsi ráhagyással átjelölöm a nyák lemez szélére. A derékszöggel kijelölöm az irányt, és a filccel meghúzom az egyenest. Vasfűrésszel, kézzel szépen ki lehet vágni. A durvább csiszolópapírt az asztalra fektetem, majd azon szépen egyenesre csiszolom a nyák oldalát, alaposan sorjátlanítani kell, hogy felfeküdjön a vasaló.
Alaposan kimosom a csapot ultra-derm-el vagy akármivel ami oldja a zsírt, és a nyákot is lemosom vele. Víz alatt a 600-as papírral szépen megcsiszolom. Az a lényeg, hogy kicsit matt legyen a felület, abba jobban ragad a festék.
A nyomtatott rajzot kivágom pár centi ráhagyással, rárakom a nyákot, visszahajtom rá a túllógó papírt, megfordítom, pár réteg sima A4-es papíron megvasalom. Ehhez kell némi gyakorlás, eltalálni a hőfokot, a nyomást, a technikát.
Ha kész, lehűlt, szappanos meleg vízbe dobom, hadd ázzon pár percet. Lehúzom a műnyomó nagy részét, a maradékot lehet ujjal, vagy fogkefével óvatosan dörzsölni, ha jól rá lett vasalva, és jó volt a csiszolás előtte, nem szabad lejönnie.
Kb. 1dl sósavba dobok 7 hyperol tablettát, ha feloldódott mehet bele a nyák. Pár perc alatt lemarja, aztán a maradék festéket acetonnal le lehet mosni, vagy a 600-as papírral csiszolni.
Ha megszáradt, alkoholos gyantával lekenni, így nem oxidálódik, és könnyebb forrasztani.
Aztán már csak fúrni kell, lehet venni olcsón kis nyákfúrót, ha nem kell sokat fúrni, jó az, nekem van egy dremelem, egy állványt kéne még hozzá csinálni. (az eredetit nincs kedvem megvenni 25ezerért) f
Ja, EAGLE-ben tudok küldeni pár tervet amiből meg lehet csinálni.
Miért nem próbálsz egy-két nyákot elkészíteni? Nem ördöngősség, és segítünk távdiagnosztikával és kézrátétellel is.
Írd meg, hogy mit szeretnél építeni.
hol volt ez, mi történt vele? : D ha esetleg a bekapcsolója, a lámpa burája nem rohadt teljesen szét, akkor az érdekelne. meg ha a dobozának meglenne a hátlapja - bár gondolom, hogyan nézhet ki...
Itt a bizonyíték hogy már a Titanicon is Orange-t használtak!
Mondjuk ebből már nem hiszem hogy újat tudok varázsolni...konkrétan morzsolható a cucc...
Panelből bontva, amelyek beépítve sosem voltak. A kivezetéseken van egy kis ónmaradvány, ennyi nyoma van. Szóval gyakorlatilag újak.
E-bay -on ha jól emlékszem 2.30 $ az áruk.
Holnap dél körül beballagok a Fabory-s nénihez, azt a 100 métert kibírom, majd felhívlak az árral. Februárban vettem egyébként, nem lehetett kirívó az ára, mert nem hagyott mély nyomot bennem.
Ha a cikkszámokat beírod a fórumra, az könnyíti a dolgot, de nem létkérdés.
Az egészben nincs ésszerűség.
Van egy erősen polarizált két véglet, mint mikor két műanyag lap fel van töltve elektromosan. Te meg én a porszem vagyunk közötte. Ha semleges vagy, akkor mind a kettő oda akar vonzani elektrosztatikusan magához. Ha odavonzott, átvetted a "töltést" akkor meg elenged, leesel a semmibe. Vagy ha elég erős az erőtér, odaszippant a másik oldal, aztán minden kezdődik elölről.
Minden csak fizika tesó...
Nem szeretem a Kárpátiát, sőt a sört sem :) de a buzikat sem...bár amíg nem engem akarnak ba..gatni, addig nincs bajom velük sem.Motorozni szeretek, csak már nincs mivel. Viszont ebben a motoros felvonulás tiltásban annyi az ésszerűség, mint trafiktörvényben, miszerint lehet jégkrémet is árulni, bár oda gyerek nem mehet be.
Menjünk akkor, hallgassunk egy kis kárpátiát - úgyis volt zenésztársam, földim benne most a sztárzenész - igyunk pár üveg magyar (!) sört, basszuk fődhöz jól az üveget, közben káromkodjunk, hogy mit meg nem engednek ezeknek a buziknak - és akkor majd jobb lesz! Én érzem :D
Ha az ország problémáit jellemezni akarod egy képpel - ahogyan tetted is - akkor ezt emeled ki, meg két csókolózó buzit?
Te az értékrendedről azt gondolod, hogy rendben van?
Így már érthető. Csak ez elmúlt pár hetem az OBD2 jegyében telt,a Nissan szervizek le akartak húzni egy vezérműlánc-cserére cca. 3kFt értékben,úgyhogy kicsit ki kellett tanulnom autószerelőnek is. A 26USD-s alkatrészt is Ámerikából voltam kénytelen rendelni,mert itthon hatvanezer.
Ez az ország lassan csaka lehúzásról szól...
Úgy tűnik tudok menni! De négykor el kell indulnom vissza a Keletibe :( Vinném a kis mini Filmtechnika/fiók kombóm :D Meg addigra lesz megint Butcher, hogy recsegni is lehessen :D
(ja és árult doboz nélküli RFT-t is valami 1500-ért, de mondom úr leszek, TESLA-t veszek! :D Életem első ÚJ csövei voltak. Ma is mennek a vibrochamp utánérzés kombómban)
De-de! Fősulis éveim alatt történt, kb 2004-ben :D Felmentem Pestre szkópot venni, aztán hiztam haza vonaton az EMG 1568/2A-T :D
A legnagyobb poén, hogy az RFT hangja idővel jobban bejött, mint a Teslának, szóval végülis jól jártam, de amúgy nem mert 2900-ért adta darabját
60 volt a szkóp, 5800 a két cső, 69000 lett a vége. nem tudom, hogy de akkor el voltam alélva, hogy végre nem a régi EMg oscillosynchroszkópomon kell kuskizni, meg midnen héten javítgatni így csak otthon (180 km-rel arrébb) tűnt fel, hogy jól átbasztak :D
Aztán meg bontom ki a leragazstott (!) csöveket, és lám a nagy RFT logó :D
Meg tudja mondani nekem valaki, hogy a fabory-nál mennyibe kerül az m3-as 2x belső menetes távtartó, 10-15-20mm-es hosszokban?
(Tegnap regisztráltam, mert anélkül csak csodás x-eket látok a weblapon, magánszemélyként, nagy kegyesen ma válaszoltak, hogy adjam meg az adószámomat. Lóf@szt adom meg. Inkább esztergálok távtartót. :D )
Egy elektromos üzemre alakított Trabivan van ez amúgy (a Trabi tetején egy bazi napkollektorral).
Gondolok az akkukban lévő töltést mérik ezekkel a DMM-ekkel. :))
De tényleg iszonyat sufni. :D
Úgy tűnik a méltányosság, már ismeretlen fogalom néhány helyen.
Ha jól gondolom, kb. a dupláját kóstálja a sovtek a kínainak.
Van ahol neten nagyobb is a különbség.
Hát ha ezen akart spórólni, akkor velem ráfázott.
Én tudom a választ.. :D Viszont van egy sejtésem, hogy a boltban még ruszki cső volt benne, csak a szakinál, aki belerakta átalakult kínaivá. Ha így van, arra is van tippem, hol járt az erősítő. :D
Cyklon mester, nagyon szép munkák ezek a trafók. Honnan vannak? No meg ez a porfestett szasszi sem rossz ötlet :D Csak így tovább a benzines rongynak meg találj más felhasználási módot.
2604 használtam az zsír csk vagy 2 rongy darabja .Viszont no zaj max level meg gain állásnál is.
Rc 4558 meg pont nem jön be valamiért nekem nem tom lehet a hamisakat fogtam ki .Itt szoktam inkább AD712 vagy 4580 tenni csak több lesz a gain picikét tőle.
Én RC4558-at használok. Semmi különbség a drágább JRC (van vintage, van reissue, meg "hamis" is :D) és e közt. csak az RC-ket 35 Ft/db-ért vettem anno. A lényeg amúgy, hogy bipoláris tranyós legyen a bemeneti diff. erősítő, mert az adja a "smooth"-abb hangot, a bi-FET.esek meg visítanak. Mostanában meg a TLC van minden szarba, azok ultravirnyogó genyák, pl. a reissue RAT-benis az van, undorító a hangja, már egy 200 FT-os LM318-ra cserélve is megjön az igazi RAT hang, még a drágább LM308 sem kell.
Viccesek ezek az IC-k! Persze, ha az ügyfél kéri, belerakok én szentölvízben öblögetett JRC-ket is, nem arról van szó :D
Belekezdtem én is egy újabb projektbe, most itt tartok.....
Múltkor mikor a nejem letévedt a műhelybe, azt mondja " Jaaaaj még egy újabb fej, inkább valami hasznosabb dolgot csinálj, vagy jobbat, amit használni is lehet"
....Hát' igaza van , lassan megfogadom Mákos tanácsát, kihordom őket az udvarra, aztán benzines rongy meg gyufa.
Hu ,bakker ez jó,.......azt mondják az akarat meg a sikerbe vetett hit sok mindent megold, de én nem hiszem hogy meg tudnám csinálni. Ezután majd jól elviszem hozzád a macerás dobozaimat bőrözni.
Mi van irigykedsz me kétszinű:):):)
Persze nyilván a Te cuccaid is ludasak ebben a kétszínűségben.
Megtetszett na....
Rájöttem eddig mi volt a gond és javítottam ,igy gyorsan ment.
Megy ez mint az ágybaszarás :)
Már csak valami olyan designt kell kitalálnod amivel megkülönbözteted magad a többitől.
Ha látják a cuccod, tudják, hogy az az.
Mondjuk ez egy hosszabb folyamat
Szállításkor - hiába van papírdobozban - akármilyen mechanikai sérülést elszenvedhet az elektródarendszer. Pl. fűtőszál összeszalad, vagy katód-fűtőszál zárlatos ("átvezetéses") lesz, már meg is van a búgás. De lehet egyszerűen csak selejt volt, azt meg a teszten - ha van még egyáltalán - nem nézik, hogy búg-e vagy sem, gondlom egy csőteszterre rábasszák, jó, oké, mehet a konténerbe.
Az van, hogy V1 csövet kell venni.
Kiválogatják a csöveket, ami tutira jó az lesz a V1, azt eladják drágábban.
Ami nem üti meg a szintet az meg lesz a normális árú cső.
De még ez se garancia semmire, mert pár óra üzem után ugyanúgy képes beszarni bármilyen agyonválogatott méregdrága cső is.
Vagy veszel magadnak vagy 100 csövet olcsóért és szépen végigméregeted, teszteled címkézgeted.
Érdekes a jelenség, érdekelne a fizikai magyarázata, hogy mi a bánattól lehet ez! Mindenesetre nem vicces, ha ilyen drága cső elmegy a bitangba... A zajzárad kész, működik, holnap feladom postán, írd meg mélben kérlek a címed, ahová küldhetem! Van pár ötletem még a dologgal kapcsolatban, lehet összedobok majd egy továbbfejlesztett - kibővített verziót, kooperálhatnánk belőle valamit! Holnap felhívnálak az ötleteimmel kapcsolatban! Szép napot! Zs.