A boostolás alapvetően csöves erősítőknél szokott lenni. Én a csöves Delta Blues combómat boostoltam egy teljesen visszavett torzítású, de teljes LEVEL-re állított torzítóval. Az volt a baj, hogyha az erősítőn nagy torzítást állítottam be, akkor a boostolás nem adott kellő hangerőt. Blues zenéhez viszont tökéletes.
A boostolás nem tévesztendő össze a szólókiemeléssel! EQ pedál kiváló szólókiemelésre, és 99,5 %-ban torzító után szokás tenni! Boostolni torzítót szokás általában vmilyen overdrive pedállal abból a célból, hogy előhozzunk olyan hangzásokat és hangokat, amit egy torzító nagyon ritkán tud magától! (pl: sokkal zsírosabb szand, üveghangok akárhol, + ilyenek...)
Üdv mindenki! Nekem ez a boostolós buli új, a fórum nézegetése során hallottam róla először, szólókiemelést mindig egy másik erőlködőcsatorna beállításával követtem el (line6 spiderII). Ennek ellenére szeretném,ha valaki adna 1-2 tippet ezzel kapcsolatban, pl ha eq pedállal akarok boostolni, akkor azt a torzító elé, vagy mögé kössem?(én elé tippelem) (erősítő tiszta csatiról van szó, plusz egy torzítóról a kisvonatban). valamint milyen beállítással? (7sávos eq)
no megvan a taiwan vs japán sd1 teszt. A teória, hogy nincs különbség, vagy csak kicsi, nem igaz. A differencia meglehetősen nagy, rettenetesen hallani, egyforma beállításokkal persze. A taiwani több középmagassal és magassal szól, a japán érettebb, teltebb, hallhatóan vintage sebb. A potik is máshogy dolgoznak. Tömören szólva, teljesen normális a helyzet. A taiwani modernül, a japán régiesebben, vintagesen szól. Mindegyik jó, nem gagyi a taiwani sem egyáltalán. Izlés dolga az egész. MIndenesetre én a japán verzziót választom, egyszerübben jobban egyben van a hangja a Super reverb kombómmal.
Bocsánat, le vagyok maradva!!! :))
Szia!
Megismerkedtem 1 sráccal effektbiznisz kapcsán, megvan neki az összes kiadott BOSS pedál, kb 38 vagy 39 db, a japán és a tajvani vagy mittudomén hol gyártott DS1-ben ugyanazok az alkatrészek vannak. Mitől szól jobban a japán? Egy pedált sztem azért készítenek távolkeleten vagy akárhol, mert ott fillérekért dolgoznak, az amcsi strató sem jobb a koreainál vagy a japánnál mert amcsi. Az amcsi vagy japán munkás 20-szoros bérért hajlandó csak dolgozni a kínaihoz képest. Nekem van egy Zoom505-os effektem, asszem 6000 ft-ért vettem nemrég, nemértek hozzá , de biztos jó hangja lehet mert az van ráírva hogy: "MADE IN JAPAN"
Remélem sikerül venned japánt, és meg tudod osztani velünk tapasztalataidat!
üdv!
Robi
Inkább EMG81-en az agathis fa miatt.EMGnél annyira nem befolyásol a faminőség,mint az sh6nál.. (jaj ne kövezzetek meg)
Meg több is a közepe ami a spidernél jól jön ,mer kevés benne a közép...
Ibanezem volt (rg370) csak lecseréltem erre ^^ (sima viper 100fm)
még nem cseréltem pu-t de erősen tervezem, viszont az ibaneztől sokkal több jelet ad le ez a gyári ltd!
SH6 és EMG81 között gondolkozok... te melyiket választanád? :|
ltd viper 100as dropped H-ban jelenleg ^^ elöször használok 13-mas hurkészletet xD rock n rollos nyújtásoknak lőttek, viszont ultrajól szólnak a mélyek!
az ME50 DS-2 esével elég szigoru hangot lehet kihozni a ladából, az mt2 már zizgett szerintem. tartok a hi-gain cuccoktól, de nemtudom xD ezért kérdezem. nem nagyon ismerem a torzítók világát, csak annyit tudok hogy boss meg korg m/
Sebi lol nemtudlak felhívni! xD most órám van majd 8 után beszélünk!
Hallo!
Egy torzítót keresek powerstate pgt100hoz H-ra hangolt dropped ltd viperrel és valami olyasmi soundot keresek amiböl valami hasonlót lehetne kihozni mint pl Killswitch engaged, Defaced, Meshuggah, Textures, stbstb. szóval limes x |---> a fenti zkarok xD
lehetöleg ilyen 20körül, van valakinek jó ötlete? (Sebi remélm olvasod ezt xD)
Má ne haragudj, de külön torzítóról semmit nem írtál, a fej torzítójáról volt szó...
De má nem is értem mit akarsz. Torzítót nem effect looba, hanem input elé kell kötni.
Öcsém te nagy megfejtő vagy Köszi. erre magam is rájöttem, de van tortyogóm külön is amit gondolom nem kell effekt hurokba kötni. Szerinted, hogy jobb?
Simán bekötöd az effekt hurokba azt kész.
Serial meg Parallel között annyi a különbség, hogy parallelnél tudod szabályozni az effetkezett és a száraz hang arányát.
Ha fejhez akarok kötni delayt meg stb-t effekt hurokban (van paralell meg seres)akkor hogyan tegyem? Mivel használni akarom az erölködő tortyogóját. Köszi azötleteket előre is
Sziasztok!
Jutányos áron /45e/ eladnám kiváló állapotban lévő Demonizer Damage Control torzítómat.
Ha érdekel írj e-mailt: danielkovacs@citromail.hu vagy hívj: 30/5155939
Nekem a tavalyi (tavalyelőtti?) Bilborock koncert van meg, hasonló minőség, kézi digikamerás felvétel, de abszolút élvezhető.
(ezen meg tisztán kivehető a vadiúj Mesa cucc, Lone Star kombó, Stiletto Deuce II, mesa láda.)
Sala4 valencia.
Torrentről töltöttem le, de kamerás felvétel, ami be lett digitalizálva, majd dvd konvert. Ennyi. Töltöttem vagy 4 napig. Azt hittem, hogy gyári.
De élvezhető egyébként.
Bocs de nektek is beteszem, nem risszrossz cuccok, hátha kell valakinek, kép az adokveszek ben. Eladóak:
Ibanez ST9 Super Tube Screamer, vintage, rendkívül ritka
és keresett darab csak Európában forgalmazták, midboost poti,
2db Jrc chip, megkímélt állapot, az egyik ha nem a legminőségibb
TS hang, (ebayen 300$ felett megy ha látni egyáltalán..) 65e FT
Boss SD1 Super Over Drive, vintage, Made in Japan, szintén megkímélt
és tökéletesen működő állapot 29e FT
MXR Doubleshot Distortion, MXR minőség, dobozzal papírokkal,adapterrel, teljesen új állapot, két distortion egy dobozban, vintage marshalltól a Panterás highgain ig mindent tud, 35e FT
Van egy eladó ilyenem ha esetleg érdekel vkt...ha nem akkor marad:))
állítólag elég ritka darab, a hangját pedig jól leírja a neve (hyper distortion) keményzenére teremtették a kicsikét ajánlatokat mailben várom!
Sziasztok!
Tudnátok segíteni?
Mi a különbség az SM 7 és az SH7 között.Elvileg mindkettő torzító mélyrehangolt ill 7húrosokhoz készült. Szerintetek melyik a jobb?
A haverom vett egy zoom 505-ös effektet. És kipróbaltam, de szerintem olyan idegesítően használhatatlanul műanyag hangja van hogy borzasztó! Ez gyakorlásra sem jó mert, roncsolja a hallást. Minden szar benne. Vékony műanyag borítás. Semmi súlya csuszkál ha rálépsz egy pedálra. Egy olyan dolgot nem tudok róla mondani ami jó.
Tudnátok segíteni?Mi a különbség az ibanez SM 7 és az SH7 között?Elvileg mindkettő torzító mélyrehangolt ill 7húrosokhoz készült. Szerintetek melyik a jobb?
mondjuk újan nem túl olcsó (torzító viszonylatban, fejhez képest mindenképpen), de óccsóhúsnakhígaleve. Ez meg olyan, hogy 3 egész más torzítást tud, középvágást/emelést és még egy hasznos zajzár is van benne. Tudja azkat a brutálabb szandokat, amiket a POD-ok, az EQ-ja viszont jobb, mint a POD-nak.
Ezzel a cuccal nem lehet olyan gond, hogy nem elég metál, vagy nem modern, ugyanakkor hagyományosabb szandot is tud.
olcsón kéne jó hangzás, mivel nincs csöves vintage fejem, sőt kombóm se, és mivel általában mindig más terembe megyünk próbálni ezért kellene vmi univerzális jó torzító.
tudjuk, hogy így fejlődik ki a stíluson belüli egyedi megszólalás, másrészt gondolom a srác anyagi okok miatt keres pedált, ergo sokra megy vele, ha megnézi, hogy mondjuk a hatebreed vagy mittomén gityósának milyen fullstackjei meg rack hegyei vannak...
sziasztok!egy kérdésem lenne.milyen torzítót ajánlotok, metál hc zenéhez,d re hangolt aktív emg 81 es gitárhoz?elvileg az mt2 ajánlották de mondták hogy az ibaneznek is vannak jó cuccai, meg elvileg a digitech se rossz + olcsó is. sztetek milyet érdemes venni?Köszi
MIt szeretnél hallani?
Szerintem az egyik legjobb csöves padló kütyü mivel találkoztam. A marshall jcm 800-900 sound egy az egybe (mondjuk ez relatív. az én motyómon)úgy szól.
a crunch része a ts9, és a od3-as közt van, persze nagyon kicsi drive-al. A 2 csati meg amint mondtam is.
Én boostolom a ts9dx-el és így szóló hangszínnek használom, megbolondítva egy kis delay-el.
Szerintem ennyi pénzért nagyon megéri. Csak ajánlani tudom mindenkinek
Nem kásás!!!
Sziaztok !
Eladó 7db. JJ ecc83, továbbá 4db. JJ EL34.
Talán 20 órát futottak, melyből két próba, a többi szobai gyak.volt.
A garnitura ára : 15 000Ft.(Természetesen dobozukban)
Talán nem véletlen, de épp ma sikerült összehasonlítanom a TS-10-et (benne Stevie) egy Super Tube (STL) Ibanezzel. Ugyanaz a "Power" széria, csak fekete doboz, négy potival. Ahogy Bro írja, két JRC, midboost. Talán az ő ST-je ennek az utóda. Hát bizony... alaposan összeharapdálta Stevie-t...
Annyival harapósabb, erőteljesebb, hogy csak néztem. A legjobb TS-jellegű hang, amit eddig hallottam, (RT66-ot is beleértve).
És 15 körül van, ha van. Aki tudja, próbálja ki... Aki tud eladót, szóljon...
remélem akkor boldoggá tettelek, hogy megszabadítottalak tőle.
te szét szedted? van benne valami állító rész? poti vagy ilyesmi? Dani mondta, hogy állítólag van valami, amivel a két csatorna közti különbséget tudod változtatni.