Ebben teljes mértékben egyetértek veled. Mellé még legfeljebb Tibó néhány mulatósát megreszkíroznám mint valamelyest magvasabb és kidolgozottabb darab esetleg... aztán vége.
Kaczor Feriékkel volt szerencsénk párszor együtt fellépni, és állítom hogy sok náluk jobban befutott (Koós, Solymos, Aradszky,Apostol,Dolly,DuplaKV, stb) formációkhoz képest nagyságrendekkel veri szerénységben, minőségben a konkurenciát.
Stét!
Kelmed főpakútt valamiféle parlagi nyelven elterjedőzött, de mainapság már nem annyira befogadott muzsikára irányított kutakodást.
Ezen alkalmat megragadva teszem közzé kigyelmed irányába ezenirányú észrevételemet, miszerint a feltett kérdésre irányulható választ eshetőlegesen tán valamely vármegyeileg valós, de esetlegesen muzikálisan mégsem annyira helytálló szolgabírói skrupulus igazíthatná helyre.
Egyébiránt eshetőlegesen meghallgathatásra javallanék bármely, a muzsika irányába fogékonyságot bizonygató avatott nyírettyűs, esetlegesen sípos, netalán kántor előéletű férfiszemélyt.
Minek által a kelmed által felemlített muzsikaszerű képződménnyel együtt járó danászás finom lelkű hajadonok előtt nem kellően ildomos, magam is a korcsmai terjesztés ellenében inkább úriasabb váltást szorgalmaznék.
Az pediglen engedtessék meg kelmedtől irányomba, miszerint észlelésem mentén az a "fatengős" 2100-as csalárd módon a jámbor lelkeket megtévesztvén kiváltképp eminens megnyilvánulásban hallható az S550-en.(Ez utóbbi zagyvaságos soromat majd talán az utánunk következők közül valaki megfejtendi)
Kigyelmed jóindulatában és megértő szándokában gyarlóságom iránti megbocsájtást remélvén, zárom levelemet az Úr 2011-edik esztendejének éppen tartó havában.
Üdv. Én fiatal vagyok de a számot én is ismerem. Anno én Lagzi lajcsitól hallottam egy csomószór, kazettán volt. Ezeken a dalokon nevelkedtem fel... A kedvencem az Arankás száma volt Lajcsinak Kacor F is akkor kezdte pályafutását. Meg is van az összes megjelent albuma. Szerintem K. Feri az a zenész aki a legjobb dalokat írja mulatós stílusban.
Ha még a többi hibát is össze tudod számolni, akkor már jó eséllyel okulhat a fiatalabb korosztály (ha érti, miről van itt szó!) a helyesírás fontosságát, és szépségét illetően...39:
Van ugyebár összehasonlító nyelvészet is.(de kinek?)
"Szép estét!
Tisztött Uraimék,... főleg az idősb, korosabb,,, mit ne mondjak,,, éltesebb korosztályt kérdezném,...
Évek óta nem játszottam, és több hónapja… , hogy mi is lehet az a dal, melyen töröm a fejem, de végre, eszembe jutott,,, és illen formátumban ide „bépakoltam”.
A szövegét foszlányokban, én csak nyomdafestéket nem tűrő változatban ismerem, ezért ebből ide nem idéznék, ám rákerestem a Google-ban, és több verziót, ill. szöveget leltem, mely talán már elfogadható lenne, de az, csak zárt körben publikus.
Az lenne a kérésem, ha valaki tudna egy publikus változatot, vagy esetleg az eredeti szöveget, de végig, mert emlékezetem szerint ez egy több versszakos dal lenne, és elküldené nekem, nagyon megköszönném.
Természetesen, ha fiatalabb valaki tudja, mert ugye, egy újszülöttől is lehet tanulni, kíváncsian várom.
Azért az túlzás hogy szépen... a dallam is sántít picit, a kíséret meg nagyon (egy kvintváltó szeptim azért a fordulat vége előtt igencsak hiányzik nekem) .
A szöveget Zsuzsanéninknek anno így énekeltük :
"Zsuu-zsaa-néé-ni, téged úgy imádlak
Sokkal jobban, mint a libamájat
Zsuuzsaanééni, bájos kis cseléd
Forogjon a segged, mint a Singer varrógép!
Singer varrógép, Zsuzsanéni szép!
Meg kéne őt kummantani
mindenféleképp!"
Természetesen a szöveget lehet idomítani mindig a jelenlévők személyéhez(Ma-ri-né-ni, Mar-ga-ré-ta, Ga-bi-né-ni, stb...) , így lehet ez a zseniális szövegfordulatokkal teli szösszenet akár tíz versszakos is.
Nem is tudom hogyan volt, de ezt olyan 4-5 dalos egyvelegben toltuk annakidején a "jajjjdejó a habos sütemény" és a "pancsoló kislány" társaságában. Ma már csak nagyon bizalmas társaságban merném megreszkírozni...
Bakker!!!A Nóta Tv-n most nyomták az asszony miatt vagyok ilyen léha nótát , de úgy látszik hogy zsebtelepről működött az ezeröcsi és adóvevős keverőre volt az éterben akasztva!Ez azért nagyon meleg 2011-ben ilyen technika mellett hogy egy komplett zenekar egy tv műsorban ilyen szemmel láthatóan kamuzik és még nem is szégyelli!
HELP!V2.0
A midifile optimizer progi nem hajlandó velem komunikálni.
Feltelepítettem az usb drivert/cbxdrv/,de semmi nem írányít semmit.
Azt vártam hogy a dalt,a midifile optimizerrel tudom majd "állítgatni",de semmi.
a beállítások:Midi-port:yamaha cbx a driver
Instrument:psr s910
Nagy a csend,mi lehet?
Szép estét!
Tisztött Uraimék,... főleg az idősb, korosabb mit ne mondjak éltesebb korosztályt kérdezném,...
Évek óta nem játszottam és több hónapja , hogy mi is lehet az a dal, melyen töröm a fejem,.... végre eszembe jutott és illen formátumban ide bé pakoltam. A szövegét foszlányokban, én, csak nyomdafestéket nem tűrő változatban ismerem, ezért ebből ide nem idéznék, ám rákerestem a Google-ban, több verziót, ill. szöveget leltem, mely talán már elfogadható lenne, de csak zárt kőrben publikus.
Kérésem az lenne, ha valaki tudna egy publikus változatot, vagy esetleg az eredeti szöveget, de végig, ... mert emlékezetem szerint ez egy több versszakos dal lenne,... és elküldené nekem, nagyon megköszönném.
Természetesen, ha fiatalabb valaki tudja, ... mert ugye egy újszülöttől is lehet tanulni,... kíváncsian várom.
Üdv.:Mis
Behringer MX 1604 A keverő Eladó ! -12-csatorna Mic/Line Mixer
-Ultra-low noise, 12-channel, 4-bus mixer
-4 mono input channels with gold-plated XLRs és 4 stereo input csatorna
-2 multi-funkcionális stereo Aux
- +48 V phantom power
-Ultra-musical 3-band EQ on all channels
-Mute/Alt 3-4, Solo and PFL function on all channels
-Separate Main mix, Control room and Headphone outputs
http://www.behringer.com/EN/Products/MX1604A.aspx
Irányár 28.500 Ft.
Eladó 1db nagy teherbírású Dupla X állvány (easy-lock), és 1db Proel magasító!
Sambácsi... én főleg a mostani hangszerekre és ahogy te is írtad, a mostani követelményekre ajánlottam ezt a módszert... Hja... hol van már a tavalyi hó... nekem is 2001-2008-ig PSR 740-em volt...
nincs szünet, nem pisil a zenész, nem iszik, nem eszik, nem dohányzik,...még levegőt sem vesz, csak nyomja a regmemory gombot és megy tovább a zene...
Már bocs, hogy bele vau-vau, de hajdanán,
mikor PSR8000-rel muzsikáltam,(2002-2007-ig,)
(no, meg előtte PSR630, 1998-2002-ig.)egyetlen bejegyzés sem volt a reg.memoryban.
Megjegyzem, ha ismertétek volna a gépet, nem csodálkozna senki.
A lényeg: nem maradt fenn senki lába két szám között....
Természetesen ma már másak a követelmények; nincs szünet, nem pisil a zenész, nem iszik, nem eszik, nem dohányzik,...szóval robot.
Köszönöm válaszod,valahol ezt sejtettem.Nagyon hozzá szoktam a ROLAND-hoz,ahol mindent meg lehetett csinálni a gépen szinte röptében.Csak sajnos a yamahához képest úgy szól,mint ha egy terítőt raktak volna a hangszóróra.Tompa a 910-hez képest.De azért örülök ,hogy nem adtam még el,mert beletelik egy időbe míg átálok.Lesz még kérdés biztos!THX!!!!!!!!!!!
A Yamaháknál az elmentési lehetőség legkézenfekvőbb lehetősége a register memory... meg kell tanulni a használatát. Elmenthetsz oda akár egy mikrofon beállítást is, csak az a lényeg, hogy azt kell kiagyalnod, hová, melyik könyvtáradba helyezed el a pen-en, hogy könnyen megtaláld. Mikor már egy kicsit kezded kiismerni a hangszert, fel kell állítani egy rendszert a register memory-kkal, amit világosan értesz, és ahol mindennek megvan a helye. Sőt... több rendszert is fel lehet állítani és ha elég logikus, akkor végtelen az elmentések, variációk, gyüjtemények, beállítások, midi, szöveg, hangszín és stílusbankok száma. Azt kell minden yamahásnak a saját agyába először bevésni, hogy a regbankra épüljön a hangszer összes gyakorlati használata... akkor mindent megtalálsz villám gyorsan 1-2 gombnyomással.
Köszönöm a választ!Én azt gondoltam,hogy van egy mic.setting elmentő rész,vagy lehetőség ,ami hozzárendeli egy dalhoz a mic beállításokat.Akkor ez úgy működik,hogy egy beállítással működik a gép egészen addig,amíg új beállításokat adunk meg?Nekem a mic setting beállítások is eltünnek egy idő után,gondolom azért írtad,hogy mentsem el reg.memoryba.Akkor ez az elmentési lehetőség a mic setting beallításokra?Mert ott nem ad save opciót!
Lassan tisztul a kép a vh-val kapcsolatban is.thx!
Nos, akkor kvittek vagyunk, mert tőlem meg 580 forintot gombolt le a posta a csomagért...két korsó söröm oda...
Egyébként meg bemegyek a bankba reklamálni...
Sajnos nem a legszebb megoldás, ha egy gitár-lapátolós sáv vezérli a VH-t, mert akkor ugyanúgy szaggatja az ének harmoniákat is. Ezért jobb ha feljátsszuk a vezérlő sávot.
Egyébként az sem praktikus ha minden számban azt lesegetjük játék előtt, hogy melyik sáv alkalmas a vezérlésre, és olyankor állítgatjuk hozzá a gépet.
Ilyen szempontból praktikusabb és egyszerűbb ha beakkordoztatjuk a dalt és egy regmemoryt olyannak rögzítünk hogy az XF chord vigye a harmoniát.
Van a dolognak néhány megközelítése - kinek mi az egyszerűbb - illetve a kényelmesebb.
Valóban egyik legkézenfekvőbb hogy pedállal kapcsolgatod. Viszont nem kényelmes.
Egyszer kell a dalt megcsinálni, és többet nem kell tipródni a pedálon.
Van egy olyan megoldás, hogy midi szerkesztővel a 15 vagy 16. midi csatornára feljátszol egy segéd-dallamot zongorával ott ahol szükséges és 0-ra állított velocityvel otthagyod vezérelgetni. Német Tyroszosok sokan így csinálják, nagyon szépen működnek a dalok.
Aztán van lehetőség a syseditor nevű programmal lejátszás közben felveszegetni a megfelelő helyekre a szükséges system exclusivokat (bizony ez nagyon XG!). Ez az egyik legkényelmesebb és profobb módszer, mert könnyedén változtatható nem csak az énekeffekt milyensége és mennyisége, de a VH típusa, aránya is menetközben. Csak egy kicsit bonyolultnak tűnik elsőre a program. Viszont "on the fly" vagyis menet közben valós időben bármit hallhatsz miközben állítgatod - és egyből bele is íratható a dalba a beállítás.
Ennél nem sokkal egyszerűbb a hangszeren beírogatni a beállításokat.
Ha lenne időm , lefordítanám , de most sajna nincs- tán később ha lenne rá igény.
Kedvcsinálóként ide másolom az angol leírást lépésről lépésre :
So - how do you do it on the keyboard? The steps follow, but first I hope you know the
keyboard will not display the first four (4) set of hex numbers for the code. In a way this
makes it a bit easier to read the code. So the code you will be looking for will be
04 00 00 56 57 F7 and 04 00 0C 40 F7 to turn on VH. Now this not showing those
first four hex numbers only applies to the sysex sets listed in the XG Parameter Change
Table. Additionally, you can not insert sysex code - you can only copy and paste and
edit the "Data" bytes of existing sysex code. The "Data" bytes in the code you want to
change are the 56 and 57 in the first set and the 40 in the second set.To get the code
into an existing song is done by pressing the buttons just like you would do for live
play or recording.
1. Load the song to have VH added.
2. Press VH Type Select button - [Mic Setting/ Vocal Harmony] first on the PSR-3000
3. Press the button next to 'Men Choir"
4. Press the Mic Setting button.
5. Set [Song Channel] to "Play" and "5" - This sets the VH to use notes on Channel 5 for the harmony.
6. Set the [BAL.] to "18" - This set the Harmony part louder than the Mic. **See note below.**
7. Set [Mode] to "VOCOD"
8. Press the "Stop/Top" button in the Record section to bring the song to the beginning.
9. Enter the [Song Creator].
10. Tab to [Channel] page.
11. Press button to [Setup]
12. Place a check mark in [MIC Setting]
13. Press button [D] "Execute"
14. Tab to [SYS/EX.] page - you do not have to save until you are finished with "All" your changes.
15. Press the [C] button or the [Stop/Top] button to move to the beginning of the entries.
16. Press button to scroll down the list until you come to the first entry beginning with 04.
17. It may be quite a way down the list because this is an existing song, but it will be in that first measure.
18. Now, you can copy the code 04 00 0C 40 F7 , the VH "ON" code to another location where you want to turn VH "OFF" and change the data byte (40) to (7F).
19. Copy again to the next location to turn VH back "On" and so on.
20. Now you must save the song once you are satisfied with the result.
**Note: "Default" keyboard settings are not automatically added to the song code. I had you change the Bal setting in 6 above to 18 so the code (04 00 0B 52 F7) would be placed into the data. You must actually press buttons or change settings from the "Default" before the code will be entered. Also - all changes made to an existing song, volume, DSP effects, VH and so on are placed in a temporary location and do not become part of the recorded data until you use the "Execute" button in [Song Creator]. Changes you make in the [SYS/EX.] page are inserted into the data and [Execute] is not necessary after changes made in this page, but still must be "saved" to be permanent. Generally, I would usually place these kinds of changes as the last entry in the measure before I wanted it to take effect to avoid glitches in playback.
This is not a complete discussion of using the keyboard editor by any means, nor is it expert or the only way to do these things. I welcome any and all additions to what I have presented here because I seldom use the keyboard editor and prefer to use my PC sequencing software.
Ez oké,de a microfon beállításoknál van lehetőség egy midisávot kiválasztani ami a dal akkordjait tartalmazza/pl 4-es sáv ahol egy gitár felütéseket hoz/és így tudja a gép a vokálgépet irányítani,elméletileg nem kell akordokat beütögetni.Ez azt jelenti,hogy dalok előtt manuálisan be kell pötyögni/kiválasztani/azt a fajta vokál harmóniát,amivel a soron köv.dalt akarjuk énekelni?Nincs ennyi idő 2 dal között!Nem?
HELP!
s910-hez lenne szükségem segítségre.Nem tudom,hogy kell vokál harmónia beállítást
dalban elmenteni.A kezelési útmutató annyit ír ,hogy lehet beállítani,de elmenteni ott nem lehetséges.Gondolok itt arra, hogy pl csak a ref.résznél legyen a beállított szólam,a versénél ne,és ezt a dal kezelje!Láttam a demo dalban hogy a dal kezdetén még nem kapcsol be a harmonizáló,de mikor a szöveghez ér,hirtelen beugrik.A harmónia on-ra kapcsol,ami a dal kezdetén még off-on volt!Csak remélem,hogy ez nem megint vmi meta cselekmény,és xg works vagy hasonló kell hozzá?Be lehet állítani vhogy a gépen ezeket a parancsokat?Ha tudja valaki ossza már meg velem/velünk.
Előre is hálás köszönet!
Amúgy kétszer mentem be a bankba, mert valami nincs jól beállítva nálatok, tehát az utalást úgy tudtam megoldani, hogy ha jól emlékszek, akkor a kiskunhalasi K&H Bankot fel kellett hívni, hogy engedélyezzék az utalást. :D Minden jót! ;)
Pontosan ezek azok a szempontok ami miatt én soha nem vásárolnék ilyen és hasonló kereskedésektől.
Miért jó az nekem, ha náluk megrendelem, ők ezt a rendelést továbbítják a német vagy angliai deopba, és emiatt a szállítás is duplája , az árra is tesznek picit, meg még a garanciákat is megnyesdelik a nyomott áraik miatt ?
Ugyanattól a raktáráruháztól magad is meg tudod rendelni hosszabb garival, fix szállítási árakkal, a szállítást nyomonkövető trackinggel, fele idő alatt.
Mindig rosszul vagyok mikor felhívok egy ilyent és azzal kezdi, két-három hét a beszerzés (jó esetben!)...
Ennyi idő alatt direktbe is megvásárolható ugyanaz máshonnan.
Tudom melyik boltra gondolsz.
Tőlük akartam venni a HK cuccomat,a honlap szerint volt raktáron,aztán meg
mikor meg akartam rendelni, akkor meg várni kellett volna 1! hónapot.
Igy aztán Musicsto...-tól vettem,de egyébbként nagyon rendesek voltak,megigértek mindent,jó árakat is mondtak mind a szállitásra,mind a termékre. Olcsó húsnak hig a ...?!
Sziasztok! El kell mondjam egy szomorú tapasztalatomat az egyik hangszerbolttal. Több mint 1 hónapja rendeltem a szintimbe egy kiegészítőt. A kedves hangszerbolt nem reagált 1 hétig, hát felhívtam őket nagynehezen megtalálták az olvasatlan levelem. Mondják, hogy megrendelik küldik az ajánlatot még aznap. Elnézést kértek. Na várom a levelet, nem jön... másodnap felhívom őket, hogy mi van erre megint egy elnézést kérés, most azonnal küldöm. Jó, eljött a levél visszaigazolom hogy kell. Mondják két hét mire idejön. Redben. A két hét eltelte előtt felhívom őket, mi van. Mondják, hogy holnap fog megérkezni, de hívnak telefonon miest bejön. Na azóta eltelt három-négy nap természetesen semmi hír. 2 napja próbálom elérni őket de nem sikerül... se a 80-as szám, se a vonalas szám, se a mobilszám nem elérhető. A bolt nevét nem írom le.... egy szolvák bolt ami már több helyen is elérhető, muz.... Jár valaki hasonlóképp ezzel a bolttal? Kösz az infot előre is.
Sziasztok! Szükségem lenne Tyros 2 gyári stílusaira. Tud nekem valaki egy linket adni, ahonnan le tudom tölteni a Tyros2 gyári stílusait? Esetleg T2 tulajdonos kimásolná nekem? Rákerestem, de többféle "válogatást" találtam neten, tehát nem tudom melyik az eredeti.
Enter szívesen segítenék, de azt mondom ne itt offoljuk szét vírusirtással a topicot, mikor erre a célra számtalan magyar nyelvű platform létezik. Legyen jóbarátod a gugli!
Ja meg mégegy tapasztalatomat a múlt hétről megosztanám, hátha valakinek segít...
Vetettem az énekes csajszival egy "gyári" 6 méteres mikrofonkábelt.
Szép políeszter-karton csomagolás, kellemes tapintású vezeték, fényes klappolós xlr dugókkal.
Lecserélem az ezer éves SM58 száz éves vezetékét, és ~~~~~~~~~ búg de rendesen!
Namondom kafa, ennek aztán jó kis árnyékolása lehet! Szétkaptam az egyik dugót, hát mitmondjak maga az árnyékolás is elég véznácska . De a gond nem ez volt.
Elfelejtették összekötni az árnyékolás (1-es láb) és a fémház érintkezőjét.
Abban a pillanatban mikor kézbe került a miksi, már tolta is rá a statikus brummot a jelre.
Hozzáteszem nem minden mikrofonnal kell így járni, de pl. a SM58 régi szériái (ami még nem Mexikóban készült) csak kettő belső vezetékkel vannak bekötve és a mikrofonház nincs belül rákötve az árnyékolás pontjára. Az újabbakon már az is rá került a miksin belül. A szabvány szerint pedig csak a mikrofonkábelnél szabad a kettőt közösíteni. Van egy régi Jefe-m is, azzal is búgott, amíg össze nem kötöttem a dugóban a testet és az 1-est. Viszont egy Ibanez TECH II-vel meg nem , mert abban belül a miksiben már összekötötték.
Szóval figyelni kell a részletekre nagyon!
Hu Molnardodo de milyen igazat beszélsz ám! Régen egy ilyen énekeffekthez hozzájutni akkora szó volt, hogy leírhatatlan!
A hetvenes években még a B100 Tesla magnót alakíottam át visszhangnak (eszméletlenül jól szólt akkori füllel! -de lehet hogy maival is ) . A legdrágább Apex szalaggal szép zajmentesen szólt bizony. Nameg az Akai GX orsós magnókkal lehetett még visszahngozni frankón. El tudod képzelni hogy egy 12 kilós batárral (mint ma egy asztali pc) a pultban egész este tekert két nagy orsó oda-vissza csak hogy az ének ne legyen száraz?
Ma meg sokan kiállnak egész éjjel ordibálni egy szál fejmikrofonnal minden effekt nélkül . Úristen, a tegnap esti búcsúi bálba ahová hivatalos voltam vendégnek, ne tudd egy ilyen ének volt... Meg 3-400 fős kocsmaudvaron szabadban kb. 2x200W csutkára torzítva a nép feje fölött kb. 2 méterrel :))) A legszomorúbb az volt az egészben hogy egy 3k-t nyomkodott a billentyűs aki előtt még mikrofon se volt, a másik figura egy 120-as herfli alatt ücsörgött, húzta ki-be mint Márió, de egy hangot se nyomott rajta csak énekelt mint a fábaszorult... Felváltva midi alap meg stílus. A midialapok olyan módon elcseszetten szólaltak meg, hogy a dobsáv szinte egyikben sem hallatszott. A "pörgős" dubcidubcist meg egy stílusra 1 variációval tolta jó 15 percig nonstop.
Rémálom!!!
Visszatérve az effekthez : nem villantani akarok vele, de még a mai napig van olyan duó, aki a 22(!)évvel ezelőtt magam tervezte digitális visszhanggal dolgozik. Kipróbáltak már Ibanez analógot (BBD), Boss pedálokat, mindenféle multieffektet, de maradtak az enyémnél. Álítólag kellemesebb a hangja. Igaz jó két évig játszogattam vele mire olyan lett mint akartam, de ezek szerint megérte ;) Egy biztos : a mai olcsó Behri meg T-mix és hasonló olcsó keverőkbe épített digit effektek a lábanyomába sem léphetnek.
Hello!
A fiatalabbak talán nem értik, de a korosabb kollégák tudják, miről van szó:
Amíg nem volt effektes keverő, külön kütyükkel oldottuk meg az ének színezését. Kezdetben Egy Mambó magnóból átalakított kezdetleges visszhangosítóval, később valódi ötfejes szalagos WAM visszhanggal dolgoztunk.
Külön élmény volt mindenkinek, amikor a gyári szalagot spórolás céljából használt magnószalagra cseréltük, mert minden indításkor 3 mp alatt lejátszotta a rajta lévő régi felvételt.
Később én egy Ibanez 3 sávos analóg equalizer pedált és egy Ibanez digitális visszhangosító pedált fűztem sorba és egy külön dobozba fixen beépítve olyan énekhangzást értem el vele, amit a mostani félmillás powermixerem sem tud...Szabadtéren széttolta a hangrendszert!
Azonban ez csak az említett összeállításra volt érvényes. mert a lányom mikrofonjához csatlakoztatott kilencsávos digitális equalizer már a nyomába sem ért az említett "kőkori analógiának."
Ha akkor összehasonlíthattam volna, ma is meglenne az a párosítás...
Később használtam mérőmikrofonos sok-sok sávos sztereo eq-t, de az alkalmazása körülményesnek és rosszul kezelhetőnek bizonyult.
Ma a Dynacord Powermate 1000 dual effektjeit használom, de az említett régi pedáleffekteket bármikor visszavenném...
Azért egy jó minőségű énekmikrofon mindenképpen fontos ma is...!
Szia Sambá'! Úgy tűnik ezúttal Zenex kollega mindenkit beelőzött ügyesen.
Valóban az a progi, amit Ő tett fel... nyitja a stílus szerkeszthetőségét (style edit).
De ha már szóbakerült, és délután feltettem a CASM edit elérhetőségét : aki azon agyalt hogy számítógéppel megpróbál stílust készíteni valami módon, előbb nézzen bele ebbe a progiba, és mindjárt jobban átlátja , mibe fogott :)
Kedves Enter hogyha még egyáltalán tudsz bennünket olvasni...
Legközelebb vírusirtó nélkül ne netezzél ! Vagy ha van ilyened, akkor meg ne engedj be minden támadást.
Akár Lsass, akár Isass exe, az egy újraindítgatós féreg.
Nincs más választás, ha így tetted fel a kérdést akkor irány egy informatikus haver vagy szaküzlet vagy szervíz, és nézesd át a gépedet.
Ne magad kínlódj, mert az utolsó pendriveról is könnyen visszafertőz...
Én a Yami psrS900 effektjét használom, de a Peavey keverőmben is van effektproci, az sem rossz, általában sima Hall4-et használok, a keverőn is, és a Yamiban is, nekem elég ennyi, ettől már nem száraz az ének, és kész!
Sziasztok ! Elnézést a kérdésért,de legyetek szivesek válaszoljatok ha tudtok. Számitógépem állandóan kikapcsol, nem olvassa be a windows - t - azt irja,hogy RENDSZERHIBA - issas.exe.Mit kell ilyen esetbe tenni ? nem akarnám újra telepiteni az XP -t ..rajta van rengeteg program.
A jobb keverőkben,vagy keverőerősitőkben van, egy vagy két utas énekeffekt. ( reverb és delay)
De a jobb szintikben is lehet találni efféle éneklést segitő eszközt.
Hello!
Még mindíg az éneklés témánál tartok...
De azért valamilyen effektet csak használtok fellépéskor(visszhang,kórus...), nem csak úgy az erősítőbe megy egyből a mikrofon ugye?
Milyen ketyerék váltak be nektek?
Köszi.
Szia Zotya60!
"Gépkönyvileg" témán kívül vagyok, milyen gép, miféle úriember, ki lehet egyáltalán, ha közelebbit nem írt?
Gépkönyvvel kapcsolatban teljesen illetéktelen vagyok, hiszen nem kerestem és nem is ajánlottam semmit a Fórumon.
Sziasztok. Most értem haza, sikerült lemásoltatni a 8000-es használatit. Akit érdekel jelezze mailban és a ktg. annyi részre oszlik. Pillanatnyilag pdf-ben van meg igy 3000 Ft-ba került. A pdf-et még most eltudom küldeni. Fűzve 5000Ft-ért csinálják.
Sziasztok!
Véletlenül rákattintottam eddigi 768 hozzászólásom értékelésére és kevésbé elégedetten, de annál objektívebben értékelve az olvasottakat, a felsőbb ítéletben megnyugodva nyugtáztam a pillanatnyi részeredményt, miszerint az eddig eszközölt (ugye, milyen szépen hangzik magyarul?) hozzászólásaim között soha nem akadt a közösség számára egyetlen szakmailag értékelhető sem.
Úgy tűnik, rengeteg pótolnivalóm van még, meg kell tanulnom különbséget tenni
címkék, szándékok, ítéletek és valós eredmények között.
Továbbra is megtisztelő, hogy a Fórum részese lehetek, örömmel veszem a Tisztelt Fórum segítségét, az észrevételnek a valós segítő szándékhoz nincs köze, csak úgy kijött...
Szeretettel üdvözlök mindenkit!
Sziasztok!
Kicsit Off, de számomra rejtély, mert nem először fordul elő:
Indítom a gépet, nincs internet kapcsolat. többször újítok, javítok, eredmény nulla, kapcsolat továbbra sincs.
Félórás sikertelen küzdelem után reklamáló telefon a szolgáltatónak.
Hívás foglaltat jelez, visszahívást ígérnek.
Hívás jön a fent említett szolgáltatótól, mire felveszem a telefont, foglalt jelzéssel megszűnik a kapcsolat, ezzel szinte egy időben beindult az internet.
Azért ez mégis csak haladás, legalább sejtik, ki az az őrült, aki a pénzéért még szolgáltatást is remél.
Remélem, mire ezt megírom,nem szűnik meg újra a "szolgáltatás"...
Most a céges gépen nincs itt a casm editorom, de a legfrisebb ingyenes béta verziót le tudod szedni : PSR Style CASM editor Elindítod, és megnyitod F9-el a CASM editor részt. Ott meg a behívott stílusra lenyitod az Edit menü alatt a "set casm editable" -t. Az összeset felszabadítja egyszerre ha úgy állítod.
Lehet hogy rosszul emléxem és a program amivel egy kattintásra lehetett az nem Style Edit hanem Style Fix volt. De majd Csabi vagy valaki aki használta majd megmondja a frankót.
Ha jól értem, szerzői jog miatt nem szerkeszthető. Tehát valami információt tartalmaz a stílus, ami alapján az védve van? Ez a program pedig eltávolítja ezt az infót belőle?
Igen, és erre már a psr3000 idejében meg volt a megoldás. Azóta a programot le is vette a szerző, amivel ezt meg lehet könnyedén oldani. Mivel a Yamaha stílusokat is szerzői jog védi, csak a dob sávot engedi alapesetben szerkeszteni.
Úgy hívták ezt a programot, hogy Style Edit.
Ha valaki megosztja velünk ismét, mert megtalálja a gépén, akkor neki kell megköszönnöd.
Ezzel a programmal egy kattintás és feloldja a szerkesztés tiltását.
Sziasztok! Yamahások felé kérdésem, hogy szintin stílus szerkesztésnél ha bemegyek a Style Creator-be, akkor, hogyan tudok beleszerkeszteni bármelyik csatornába? A Basic fülnél a rec gomb nyomva tartása mellett tudom kiválasztani a szerkeszteni kívánt csatornát. Ez a RHY1 és RHY2 csatornáknál működik, de ha egyéb csatornát választok ki, akkor "You have to delete the data of the original style before recording. Delete?" üzenetet írja ki. Tehát törölnöm kell a csatorna adatait. PSR-3000-nél is ez volt a prolémám. Mi a rendes Yamaha megoldás a módosításra törlés nélkül?
Mivel az idézett szövegben nem a Tyrosról, hanem a Tyros Aux bemenetéről írtál, így azt hiszem nem én olvastam el hanem te írtad el :))) De ok, értem már mit szerettél volna írni.
A kérdésedre nincs használható magyarázatom.
Hacsak nem annyira sz@r az az mp3 játszó, hogy a végfokának csak a megfelelő kisimpedanciás fülhallgató terhelésnél egyenes az átvitele. De csodálkoznék ha így van.
Aha!
A Kecsibá által linkelt progit akartam küldeni csak most dobtam újra a winfost és nincs semmi telepítve a program címek meg annyi van hogy nem megy fejből hogy mi mire való!
Vénkecsi, valamit elolvastál, mert a mikrofont nem akartam az AUX-ra kötni, hanem egy sima mp3 lejátszót, és csak basszus nélkül ment át rajta a hang. Viszont ugyan ez volt akkor is, ha a mikrofon helyére dugtam. A mikit azt meg használom, vagyis biztos jó a csatija. Ezzel a kábellel a keverőre küldve az mp3 lejátszó jól szól. Akkor most hol van a blöki elásva????
Tyros Aux in-re mikrofont??? Nincs annak szabványos mikrofonbemenete?
Az Aux hivatalból simán mindenféle beavatkozás nélkül átengedi a beadott nullszintes jelet a kevert hangkimenetre.
Mikrofonszintet nem is értékeli egyáltalán.
Ha tompa puffogás megy át, akkor ott valami egyéb gond kell legyen.
Egy normális mp3 játszó füles kimenetét szépen rá lehet keverni a rendszerre az Auxon keresztül - én is onnan használtam a szünetzenés lejátszót a 3k-n. Vagy a Tyroson másképp lenne ?
Sziasztok!Lehet,hogy rosszul emlékszem,de mintha régebben valaki csinált volna egy magyar nyelvű leírást a style works programhoz.Sajnos a psr8000-esemre nem nagyon akar átkonvertálni semmit a 2 fill-in miatt,kimondottan 8000-eshez meg nem találok semmit a neten.Próbálom a szinti angol nyelvűjét mondatonként magyarra fordítgatni,de szerintem még pár évet igénybe vesz a dolog