Az nem model6, az HSS.
Mellesleg legelőször is 130ért ment, ha jól emlékszem.
Max 2-3 gazdája volt mióta először feltűnt.
Azért nem egy vándorgitár, de többször előkerült már.
Én úgy emlékszem legutóbb is egy miskolci csóka árulta.
Tehát vélhetően akkor nem ment el.
Igen tényleg ki kell próbálni, mert lehet szórás. Árhoz még annyit, hogy minden annyit ér amennyit adnak érte. Lehet ez sem menne el 100-ért sem, nem tudom. Csak a több használt gitár árához tudom hasonlítani, meg a külföldi árakhoz.
A Model 6 tényleg jó vétel lenne, csak én úgy emlékszem, hogy Lasszo és Blindmouse annak idején kipróbálta és nem volt nagy szám. Talán vissza lehetne még keresni a régi kommenteket. Meg az is gyanús, hogy elég sok kézen ment át az évek alatt.
Igazából ez egy elég rossz videó, viszont jól látszik, hogy gyöngyház a berakás.
A hangszedők váltása tényleg nem a legjobb megoldás, de tartom, hogy 120 ezret így tokkal ebben az állapotban simán megér. Azért nézd meg mit kapsz ennyiért használtan. DXMG, DK2M. Ezeket ez megeszi reggelire. Bundok, faanyag, MOP berakások, aktív elektronika. Szerintem nem egy kategória. Erről a szép lekerekített testről nem is beszélve. Szerintem még a tremoló is jobb, bár az ízlés kérdése is.
Látom megy a vita a fehér Charvel körül. Akkor leírok egy történetet. Volt nekem 1-2 éve a képen látható Charvelem. 2009-ben jutottam hozzá 120-ért, cseregitárnak kellett, megvettem. Ha nem is ugyanolyan modell, de mindenképp hasonló gép mindkettő. Aztán lehetőségem nyílt egy (számomra) még jobb gitárt, pofátlanul olcsón venni, és Charvel barátomnak mennie kellett. Lehet, van aki emlékszik még rá, kb 2 évig hirdettem, mire nagynehezen sikerült eladnom 85-ért. De kaptam "megfontolandó", 40 ezres ajánlatokat is rá. Ebből a szemszögből megközelítve igen, én is sokallom a 140-et. Ha nem lenne ekkora a csövesség az országban, pl visszamennénk 2004-be, akkor nem lenne sok. Én így látom.
Egyébiránt egy cimborámnak volt egy ugyanilyen, mint az enyém, sőt szériaszámban sem tért el nagy mértékben, következtettünk, hogy még lehet, hogy egy évben is készült a 2 hangszer, és legalább 1.5 kg-mal nehezebb volt az övé, és ez a hangján is hallatszott. Ezekben is voltak/vannak jobb, meg gyengébb darabok is. KI KELL PRÓBÁLNI!
mmmm, ez a háromkapcslós retrós bizbasz... :)
Az emberben megmarad az a jellegzetes facsaró mozdulat,
amivel egyszerre nyomod le a hidat és kapcsolod a nyaki szedőt. Olyan mint egy régi junoszty tévét tekergetni.
Persze vannak akik az említett tévékért is sokat adnak.
Gyűjtőknek és őrülteknek mindent szabad.
Az ex-Rhoads-omat alapul véve ez bitang jó hangszer lehet, sajnálom, hogy nincs rendelkezésre álló anyagi forrásom rá (És egyben szerencse, hogy nem a fehér-fekete verzió, mert akkor sztem adósságba verném magam keményen )
Szerintem 120-130-at simán megér, tök jó állapotban van és elég brutális hangszernek számít azok alapján amit olvastam róla. A berakás pedig tényleg MOP.
Véglegeset talán hétvégén tudok mondani, akkor szedem szét a tremolót. Már ha megérkezik végre az itteni boltba a dunlop fogólap ápoló amit ajánlottál. Kicsit hangolódik még a gitár bár nem annyira vészesen, mint mikor hozzám került.
Most a rugókra gyanakszom, de majd kiderül. Összességében jó kis tremoló. Vastag alaplemez és gyárilag 42 mm-es résztőke, jót tesz a hangnak. Eredeti karja nem tudom milyen lehet, de szerintem azt is érdemes schallerre cserélni, mert műanyagbetétes ami úgyis elkopik. Anyaga rendben van, a húrt beszorító csavarok kivételével. Azt könnyű lesarkalni, gyenge minőségű fémből van. Jó dolog ez a hátsó finomhangoló is, bár nekem a hagyományossal sem volt soha problémám.
Amiben veri a többi tremolót és amiért biztos nem fogom másra lecserélni az a kisebb húrtávolság. Nekem nincsenek túl vastag ujjaim és ezzel sokkal könnyebb pl. arpeggiókat játszani, főleg olyat ahol egy ujjal két húrt kell lefogni egymás után.
Összességében szerintem használható tremoló, nagyon jó alap, de ebben a korban már foglalkozni kell vele. Az alkatrészek viszont olcsók az ebayen hozzá.
Ma jött hozzánk egy új JS32 Dinky, kb. negyed órát élt meg kitéve, rögtön elvitték. Kezdem a negatívumokkal: borzasztó ocsmány állapotban érkezett a hangszer beállítás tekintetében, nyak nem volt rendesen behúzva, húrok 3 centi magasan, ijesztő volt, de miután szétszedtük és összeraktuk kb. teljesen, tökjó kis hangszer lett belőle. A pickupok kicsit mikrofóniásak, a hangjuk magasba húz inkább, de elég jó karakterrel szólnak, hozzák azt a 80-as évek arénarock fílinget, a tremoló nem nagy szám, a nyak viszont állati kényelmes, 80.000 körül simán ér a hangszer.
Nekem sem résnek tűnik, hanem bemarásnak. Pont az elektronika üreg felőli oldalon van, lehet, hogy ezeknél nem lyukat fúrtak a pickup vezetékeknek, hanem csináltak egy méretes bemarást. Az üregek "alsó" része érintetlennek tűnik.
Így van: az amcsiknál nincs egyetlen Carvin dealer sem, közvetlen a gyártó felé adod le a rendelést, és az ügyfélhez követlenül a gyártótól megy ki a gitár, amikor elkészül. Európában más a helyzet: dealeren keresztül rendelhetsz, az eredeti árhoz képest irgalmatlan drágán. Ha új Carvint szeretnék venni, keresnék első körben egy strómant.
Érdemes egyébként megnézni a youtube-on a Carvin gyárlátogatós sorozatot (Tone King júzer készítette, ha jól emlékszem), minden munkafolyamatot szépen dokumentálnak. Ideális aránya a kézi és a gépi gyártásnak.
A kapcsolók feleznek, fázist fordítanak, piezót kapcsolnak, ilyesmi. Az enyémen látszik, hogy a 3 állású pickup váltó mellett van 2 mini switch, szedőnként egy felező. Ez összesen 12 különböző hangot eredményez 2 hangszedőből. Egy Tone Zone volt a hídnál, az mindenhogy állatul szól.
Azt hallottam, hogy nincsenek közbeiktatva forgalmazók, hanem közvetlenül a gyártól lehet rendelni. Így a forgalmazók hasznával olcsóbban tudják adni. Jacksonnál pl. egy custom shop gitárt is csak dealeren keresztül tudsz venni. Carvinnál egy custom shop gitár így jóval olcsóbban kijön. Ár-érték arányban a legjobb választás.
Persze nekem csak a Jackson!!!
Mi ez a fene sok kapcsoló a carvinokon? Szinte mindegyik elég jól meg van szórva. Amúgy szép hangszer. A régi fejforma azért jobban tetszik.
Konkrétan ez a típus ami nagyon tetszik a test és a fej formája miatt. Floydosban is volt. Úgy tudom ilyen kinézettel csak 1 évig gyártották talán 89 körül.
Ki lehetne vesézni a Carvinokat, de ez itt nem az a topik. Egyébként, én sem értem hogy miért csak ennyi az áruk? Úgyértem, hogy "csak" mert ha bármilyen más USA gyártmányú gitárt megnézel, ennyiért nem jutsz hozzá, mint amennyiért Carvint lehet venni. Persze itthon is előfordul, hogy valaki 3-4 kilóért hirdeti, de ki lehet fogni 100-200 között is.
Off vége: itt árulnak egy Dragonburst Carvint fix híddal, piezóval, viszonylag ép áron. Elküldi a srác Európába, ha valaki rákíván. 2 Carvint fogtam eddig, mindkettő közel állt a tökéleteshez, ennyiért egy örök darab nem drága...
Ez is csak durva használat mellett hangolódott kicsit, teljesen vállalható volt. A kulcsok egy bizonyos szint után nem sokat számítanak, inkább a szemöldök problémás, ha hangolódik egy gitár. Sőt, ezen a kulcsokat nem szerettem. Mások oda vannak a Sperzelért, szerintem nem túl erős konstrukció, és a Gotoh kulcsok finomabban kezelhetők, könnyebb velük pontosra hangolni egy gitárt. Van egy 24 bundos nyakam, amihez csináltatok egyszer egy testet, arra Gotoh satus kulcsokat vettem.
Amúgy a Gotoh Wilkinson remek darab, bármikor vennék ilyesmivel szerelt gitárt. Ja, és nem is drága, jóval olcsóbb, mint egy Gotoh/Schaller/OFR satus híd. Úgy berregett, mint a kisangyal, és a kar befogatása a legjobb, amivel találkoztam. Azt a kar konstrukciót kéne minden hídra tenni. Egy satus (vagy egy jobb minőségű) szemöldökkel együtt tökéletes lehet annak, aki tremolót akar.
Ez érdekes. Egy haveromnak volt valamilyen dc széria, original floyddal, és nuku satu. Csak a kulcsok zárták a húrt, és nem hangolódott neki. Az előző gitárosunknak meg szintén dc széria volt, ugyanilyen wilkinson rendszerű tremmel, neki sem hangolódott, sőt ott döbbentem rá, hogy nem sokkal marad le a floydtól, használhatóságban. Közel ugyanazokat a trükköket ezzel is meg lehet csinálni.
Azért majd szeretnék összerakni nem satus - tremolós gityót!
Sőt! 6 pontos tremolóval! (test anyaga legjobban érvényesül)
Ha jó a nyereg, azért tartja a hangolást, meg nem ilyenekkel kell bombázni. :)
Köszi, ezeket az a srác készítette, akitől vettem a gitárt Tényleg jó képek amúgy. A gitárt meg oda lehet rakni az USA Jacksonok mellé. Az ében fogólap és az acél bundok nagyot dobtak rajta. A nyereg volt az egyetlen gyenge pontja, tremolós gitárra azért nem árt egy satus darab.
Nekem volt egy Carvin dragonburst fényezéssel (ez ni), félelmetesen szép kidolgozása volt. Ezt adtam el, hogy legyen keret az SLSMG-re. Sajnáltam nagyon, kiváló gitár.
Az itt van a szomszédban - szólj, átmegyek érte! :D
Persze barátunk le van maradva. Mind1, h most ennyi az új ára, akkor is egy SL2 PRO megeszi.
Tudom, hogy natúr őrület van nálad, szóval csak akkor kattanj rá, ha egy százast enged. :)
ááá, nem - közben jön a flash :D
mint ez is:
Mester kérdezi az újonctól az üzemben:
- Pablo fiam, oszt mi a szerencseszámod?
- 23
- Áááá, az itt nem annyira szerencsés...
:Đ
Ez a Pablós sztori igaz? Mert akár igaz is lehet. Ez a finish bejön. Volt egy hasonló Carvinban is dragonburst, vagy valami ilyesmi volt. Jó ideig hirdette a srác.
ez is off, de ezen a Suhr-on megakadt a szemem :D - még ha némileg vegyes érzelmekkel is!
brutál
Crackle finishez meg:
eccer egy tanuló túl hamar fújta rá a friss alapra a színt és berepedezett...
Megjön a műhelymester: - Hűbazzeg ez mi fax...? Frankón elcseszted...
Vagyis...végül is....ehh, van ebben valami! Egye fene, csináljunk belőle egy szériát,
ha bejön, akkor folytatjuk! Jól van Pablo fiam, sokra viszed te még ennél a cégnél! :Đ
Már biztosítva van, hogy a következő gitárom is kelly, king V, rhoads vagy warrior legyen A kelly meg a rhoads azért az esélyesebb befutó... Faszán fekszik benne a jószág, semmi kotty...
Ez is olyan 10-15 éves cumó lehet, akkoriban láttam ilyen külső nyomással...