és azt elfelejtettem mondani, hogy Zzsong barátom CORNFORD HARLEQUIN kombójával vettem fel, teljesen szárazan, csak a wah van előtte, saját torzítójával minimál hangerőn, AT2020-as miksi Presonus Tube Pre előfokkal. Gitár Ibaet RX duncan JB-el hátul
igen, nekem is ez jött le mikor nálam volt, arra tökéletes volt, a régieknél kicsit kevesebb az alja, amit én hiányoltam, de neked lehet hogy tetszene, torzítóval jobb ha kcisit vastagabb a szand, funknál meg ez a hápogás jobb szerintem és ez az új vox ez nagyon hápog
itt a WH10 minta, valamit felprüntyögtem, hogy lehessen hova tenni hogy szól.
az oldalsó "depth" poti maximumon van azaz így a legnagyobb a frekitartomány amiben mozog, a vége felé pedig átkapcsolom basszus állásba, mert olyat is lehet vele gitár vagy basszusgitárra is való elvileg
csilit nem tudok úgyhogy azt most nem játszottam, ne haragudj Ricsi:)
Jól beszél kolléga!
És ami a lényeg, hogy a megvásárlás előtt tudtam már, hogy ez az egy hátránya van
ennek ellenére vettem meg mert a hangja viszont kurva jó.
ebben az árkategóriában legalábbis.
szerintem azt amit a Satriani csinál azt tökéletesen meg lehet vele csinálni, ő amúgy is ritkán kapcsol tiszta hangra, ha arra kapcsol akkor is finom dolgokat játszik, ez a pedál meg neki készült. Amúgy tényleg nagyon jól szól, ezért is vette meg Spoon is. Én most a Dethronersben metálosabb dologra használom, gyakorlatilag nincs is tiszta hangom, vettem fel kis gainen is, azzal is nagyon szép, tube screamert megszégyenítő finom kis épphogycsak driveot tudtam kihozni úgyhogy nekem bejön , arra tökjó amire én használom. Én például a Line6 echoparkot adtam el mint a szél, mert ott bekapcsolásnál boost volt, viszont úgy állasz cuzámmen leszedett a gainből rengeteget.
Aztán lehet hogy emögött van valami koncepcica, de még nem hallottam értelmes magyarázatot és nem is nagyon bírok elképzelni. (Ettől persze még lehet:)
Szoktam is szidni emiatt az EHX mérnököket rendesen siralmas hogy milyen mérnökök vannak.... od vagy distorsion pedálnál azért még ilyet nem hallottam....
tudom tudom, én úgy oldottam meg, hogy vettem egy leharcolt 4u-s racket, ami kellett hogy tudjam valamibe tenni a Furmant, de boardot nem akartam, mert cseszett drága és még volt 3u hely a racktatyiban ezért vettem egy racktálcát, sima mezeit és ráragasztottam tépőzárat, meg a pedálok aljára (simán megtartja, nem esnek le szállítás közben) és így rackben tudom hordani a pedálokat is, még a kábelek is beférnek, minden egy helyen van, koncerten csak kicsavarozom a tálcát és lerakom.
van egy nagy kuffer, abban áll kb a 70%-a.
áll, tehát nem szállítom, bele is rokkanék..
a maradekot 2 hátizsákban hurcolászom..
viszont kipakolni, összekötni, próba után szétszedni és elpakolni.. sok idő.
kitaláltunk egy nagyon fájdalmas ringmodot. igyekszem azzal is elkészülni, de az nem lesz jó ám a lelkednek, olyan lesz :)
a subdecay megvan már?
nekem pénteken megy a deluxe memory man javítóba. nincs értelme h én álljak neki, olyan alkatrészem úgysincs.
per pillanat: laser (kb. no-name) compressor, timpani-féle fender blender klón, mid-fi electronics glitch computer, rigley-féle buzzaround klón, zajelmélet-féle fuzz factory továbbfejlesztve (februári fizumkor kifizetem zolika, esküszöm! ), crowther audio prunes & custard, danelectro french toast, danelectro tuna melt moddolva (expression pedállal vezérelhető a sebesség), line 6 filter modeller, devi ever dark boost, wheer-féle true by-pass + feedback loopER, ibanez sf10 swell flanger, subdecay quasar phaser, george dennis wah/volume switch, pearl ad33 analóg delej, digitech digiverb, ibanez ad80 (vintage), line 6 verbzilla, ehx frequency analyzer, timpani-féle moogerfooger-szerű ring modulátor, rigley-féle super har on-klón, earnie ball (vintage) volume pedál, korg pme-40x moduláris multieffekt (overdrive, chorus és 2 db analóg delay modullal), coron ds2000, arion ds2000, digitech multi play pds 20/20, füle csaba féle ring modulátor és crying tone klón. az utóbbi kettőt nem használom. tán nem maradt ki semmi...
jah, van néhány expression pedál is..
szóval lehet köll egy kórus meg egy normálisabb kompresszor meg az a wasabi, amiről ma linkeltem fotót meg reverse delay és akkor kész
amúgy a boci-boci tarkát sem tudom fejből eljátszani, nemhogy egy skálát.
a bass booster-el mély dögöt pumpálok a láncba, a végén a clean booster-el meg meg izzítom jól az erőlködő csöveit
általában mindkettő be is van kapcsolva, a bass booster kapcsolom ki csak néha.
azért nem használok grafikus eq-t, mert eccerűbb és cél-orientáltabb ez így nekem.
az eq-val csak elbaszom a erősítőm karakterét, mert inkább elvesz, mint hozzátesz.
a boosterekkel hitelesebben és szervesebben szól.
szerintem.
mert az eq rohadtul hallatszik, legalábbis nálam (tiszta hangot feltételezve), még középállásban is, egy jó booster, meg nem nyúl a natúr gitárhanghoz, csak valahogy an block kövérít.
Nem tudom miért, de ez van.
Neked konkrét milyen pedáljaid vannak? (azt már nem merem megkérdezni mennyi) boosterek, modulációs effektek, fuzzok minden többes számba. Mindeből kettőt vettél, hogy egyet itthagysz a kisdubnak egyet meg viszel magaddal a sírba, hogy fent neunatkozz Hendrixel, meg a többiekkel? :D:D
DE MIÉRT? Miért nem graf. EQ-t használsz? Azon több lehetőség is van.. Most az előbbi válaszodat kissé úgy írtad le, mintha nemtudnád, mit keresnek a boosterek a láncodban, csak úgy oda nőttek. Magyarázzzzd meg légyszives.
nemtom, de nekem a lánc közepén (modulációs effektek előtt) van egy bass booster, a lánc legvégén meg egy clean booster. és azt a lentett linkelt wasabit még gondolom odabaszarintani rögtön a fuzz-ok után.
igazából az történik ahogy én észrevettem, hogy a torzításnál eléggé kompresszált a hang, annyi gain van benne mint a picsa és ha tiszta szandon elég erősen pengetsz annak gyakorlatilag nem szab határt semmi, addig nő a hangerő amig tudsz erősebben pengetni vagy el nem szakadnak a húrok. Torz hangnál ez máshogy van, pláne ilyen higain dolgoknál szerintem, szóval ott nem lesz jóval hangosabb, ha erősen pengetsz.
Normális játéknál, ami mondjuk nem kegytlen funky sikamika, hanem csak rendes hangzatbontás, vagy valmi kis lájtos sikamika, amit általában tiszta hangon szoktak akkor nincs vele semmi probléma, viszont ha erősen pengetsz nagyon és úgy tolod rá a szecsut akkor hangerő esés van valóban ahogy Spoo kolléga is mondja. Én ezt egy kompresszorral oldottam meg a tiszta hangon, ami amúgy is kellett volna már, mert szebb tőle a hang, meg tényleg nem viszi le a hang a fejemet, ha belecsapok a húrokba
Lenne egy kérdésem!
Hallgattam youtubeon High-boostereket, Mid-Boostereket és Low boostereket.
És nem bírok rájönni, hogy mi értelme van ezeknek?
Akkor már miért nem használnak ezek helyett EQ pedált. Abban mind3 funkció benne van és még némelyeken a level potival boostolni is lehet..
Valaki elmagyarázhatná ezt nekem, mert érdekel.