baromi jó ez a hangulat jel!! "tróger" de az a jó hogy nem vetted magadra!!
de gondolom az élet már megedzett....ezen a területen!
hol lehet ezeket letölteni?
de a hegedüs sem kutya!!:11
a hangszertok kérdés már megoldódott?
üdv...
Tibi
Akkor csak hagyd szépen figyelgetni az a progit.
Nem vírus az csak spy vagy trójai, de lényegében egyikre sincs szükség a gépen :)
A sarokról még nem lehet fotót, mert nem jött el a karácsonyi rendcsinálás , de akkor majd bitosan összejön.
Midi kottázó .
Manchester... ha foxikával összefutsz, egy "lángost" légyszíves a nevünkben osszál ki neki!
Ha meg Londonban jársz, akkor a lányomnak...
Szia kecsibá,megfogadtam a tanácsodat,tegnap letöltöttem a spayware progit,mingyá talált három vírust,amit vszínüleg az "avast" átengedett.Köszi,még nem olvastam vissza semmit a fórumon ez volt az első,hogy Neked írtam rögtön. üdv. Feri,ja és a "szobasarkot" is megnézném (ha lehet..)
Bosan azért mielőtt mindent lenulláznál, nézd meg a pedálodat, vagy a pedál-beállítást (polaritás nem változott-e meg alapból). Minden felsorolt hibád összefügghet vele.
Üdv : kecsi
Sziasztok!
Qrva pipa vagyok: most először iszonyatosan megszivatott a 3K. Egy nagyon jó, hálás kis társaságnak csörömpöltem, akik bármire jól érezték magukat, mindegy volt mit játszottam. Tudtak táncolni is, mulatni is.
És akkor jött a mennykő: a 3K megbolondult. Minden elállítódott, a sustain pedál, a mikrofonbeállítás, a REG fájlok nem jöttek, kiderült a FREEZE beálításai teljesen megváltoztak. Itt többek közt pl. a style "le volt fagyasztva", de a mikrofonbeállításokat feloldotta, Több beállítás is ellenkezőjére változott. Később olyan jelenség is volt, hogy folyamatosan szólt a jobb kézen egy harmonika hang, akkor is, ha uj stílust indítottam, ami alatt szólt minden, de a folyamatos, változatlan magasságú hang, csak a gép teljes kikapcsolásakor állt meg.
Iszonyatos élmény volt. Többször resetelés kikapcsolás.
Azóta nem próbáltam. Végül azért összejött a buli rendesen.
Igy holnap reggel egy firmware frissítéssel kezdek, s majd meglátjuk.
Remélem nem tér vissza álmomban, s máskor a valóságban sem.
Jó éjt!
A számítógép hangkártyájának keverőjében kel beállítani, hogy mit vegyen fel.
Nálad a "what U heart" opció van kijeölve valószínüleg.
Ez ami hallatszik lehetőség és persze felveszi az előbbi sávon hallottat is felvételkor.
Miksi , vagy analog bemenetre kell álítanod aszerint, hogy miről kívánsz a 2. sávra felvenni.
Szóval keverőpult record és Microphone, vagy analog line in
Cooledit szakértöktöl kérnék segitséget. Idáig tudtam csatornánként felvenni.Az uj csati mindig csak az aktuális csatornát jelezte ki,vette fel. Most meg hiába állitom felvételre.PD 1csatirol játszanék zenét.2-re meg a miki menne.Most átveszui a kettes az egyest ujra, és ez nagyon zavaró.azt szeretném hogy ahogy régen is a kettes csak a mikit vegye,ne ujra a zenét,és a végén majd elmenteném.szóval hogy tudnám ezt visszaállitani rajta? Megköszönném ha valaki tudna segiteni.
Kicsit zavaros gondolom.
Szóval ha többmindent vennék fel,akkor ne vegye fel ujra az elöző csatornát,hanem csak azt amit akkor csinálok.Bizom benne hogy értitek:))
Szia Gitarspan!
Elmondom a magam véleményét, aztán a többiek majd tán kiegészítik vagy megcáfolják.
A zenekar felállásából az következne normális esetben, hogy mindhárom gitár használ saját alapot. Ezek gondolom 50-60 W-ot tudnak külön-külön. Egy nevesebb márka esetén ezek tisztességesen meg tudnak magukban szólalni nem kis hangerővel.
A legfontosabbról nem beszéltél, a dob szekcióról. Gondolom nem dobgépre játszotok rockot. Bár az egészet a játszani kívánt műfaj is meghatározza, ha bárzenére készültök első lépésben jobb híján azzal is elmegy.
Keményebb zenére azonban ezt a powermixert nem merném használni. Főleg nem úgy , hogy vonalból kergetitek.
A bemikrofonozás drágább megoldás, de lehet hogy szerencsésebb lenne.
Én valószínű 70%-ban énekre használnám, a maradék 30%-ot elosztanám a 3 gitár közt finoman.
A keverő elméletileg oldalanként 130W-ot tud 8 Ohmos hangfalakon, de gyakorlatilag ennél a teljesítménynél már erősen hallható torzításuk szokott lenni ezeknek az "apróságoknak". A kis "stage" szériás Yamaha végfokok katasztrofálisan gyenge hangminőségéből kiindulva a 130W is enyhe túlzás lehet. Ezért nem árt, ha valami jó hatásfokú hangfalpár kerül a kimenetre.
Volt nekem is úgy tizenéve egy hasonló powermixerem, arra 2x120W volt írva. Megmértem és 70W-nál már csak nyögött.
Az hogy az egyik hangszer a másik megszólalásakor elhalkul szintén a végfok gyenge terhelhetőségéből adódik - vagy a sok beépített csodakütyü gerjedésgátló-expander vezérelget ide-oda. Próbáljátok meg ezeket kiiktatni, és lecsekkolni hogy akkor is csinálja-e.
Semmi esetre se fikázásnak vegyétek, tudom valahol el kell kezdeni. Éppezért próbáljatok vele finoman bánni és alkalmazkodni a képességeihez.
üdv : kecsi
Szia Pico !
Hát levél az jött, egy értesítés postai küldeményről.
Emiatt "elolvasni" még nem volt szerencsém
Ez a köcsög posta azt találta ki mostanában, hogy ha nem talál otthon a kihordó, akkor este nem adják oda , hanem másnap ismét megpróbálják kikézbesíteni. Megpróbálják, de ahol napközben nincs otthon senki ott csak próbálkozás marad. Úgyhogy felhívtam őket és el lettek igazítva finoman.
Ez nyilván azért van, mert restek kipakolni a kocsiból délután, reggel meg vissza.
Na mendegy, holnap kiszedem a kezébő, még trombitának nézi
üdv : kecsi
Helló emberek!
Lenne pár kérdésem a próbatermi, és kicsi klubkoncert hangosítással kapcsolatban. A héten vettek a barátaim egy Yamaha EMX212S keverőerősítőt, ezt szeretné(n)k a legjobb "hatásfokkal" üzemeltetni. A felállás 2 gitár, basszus, ének, meg néha én mint 3. gitáros.
Nem tudjuk, hogy: 1. érdemes-e mindent a keverőn keresztül vezetni vagy ha elég hangos az alap, akkor hagyjuk ki a keverőt;
2. Mikrofonnal vagy inkább vonalból nyomjuk ki a kicsi alapot? És nagy hangerőre legyen véve vagy kicsire, és inkább a keverőn tekerjük jól oda a csatornát;
3. és végül, ha munden a keverőn keresztül van, akkor az én gitárom magában jól szól és hangos, de ha a másik gitár is megszólal,akkor az enyém elhalkul. Ez miért van?
Köszi a segítséget előre is.
Amikor először éneleltem a Pataky műv. házban 76-ban olyan 10 évesen, akkor éreztem azt hogy mindjárt besz@rok, annyira izgultam! Utána elmentem wc-re, és azóta aránylag van egy kis önbizalmam.
A kisfiadnak minden elismerésem, nektek pedig baráti ölelés!
Az pedig tesmészetes, hogy egy hatalmas darabot adott elő! Ugyanis először érezte magán azt, hogy mindenki őt nézi, és hallgatja!Kiscsákó! Csumillak, és így tovább! Ne bújj el mint édesapád!
Sziasztok!
Nagyon köszönjük a gratulációkat,a kisfiam,külön köszöni,és most ő integet.
Nagy örömömre nem hibázott egyet sem,pedig nagyon izgult.
Az Angol tánc című rövidke művet,és a bánom bíró,bánom című népdalt játszotta zongorán,de nekem olyan volt,mintha egy hatalmas darabot adott volna elő.(Persze szülőként egy kis elfogultság belefér)
Üdv Mindenkinek! Szoktam volt mondani, ha rákérdeznek " és milyen felállásban zenéltek ? " 'haaát' négy zenész van meg egy dobos. /sorry ütősök/
Zolikám gratula a srácodnak, és persze Neked is!
Sziasztok!
Köszi mindenkinek aki tudott segíteni a dobtanulással kapcsolatban!
A tanárt mondtam először, de annyira komolyan nem akar. "csak" kapott egy óccó dobszerkót aztán most zörög mint a veszedelem. Még egyszer köszi szépen!
Ha valaki nem tud valamiről, az attól még létezhet!!!!
A Yamaha még a szintetizátorok megjelenése előtt már
gyártott és forgalmazott olyan orgonát, mely billentyűzete oldalra tremolózott!!!!!!!!
Én játszottam ilyen dupla manuálos orgonán a hetvenes évek végén, mikor zenészbarátomat helyettesítettem szabadsága idején.Volt rajta egy filc csík is, melyen az ujjat húzogatva már vinnyogott, nyávogott.Utána nézek a típusszámnak.
Tiger007 ha a gépemen található összes dob midi mintát összegyűjtögetem, lehet hogy több megabájtnyi is összejönne.
De úgy gondoltam kipróbálni ennyi is elég lesz a kollégának.
üdv : kecsi
a nick nevem azért ez ami mert akkor még 2000-esem volt amikor regisztráltam ide... hát azért kérdeztem hátha tudja valaki az úgy kb árat vagy járt hasonló cipőben
Köszi a telószámot
Sziasztok!
Ahogy olvaslak YAMAHA_PSR2000... már azon is csodálkozom, hogy miért ez a nicked, ha 3k hangszered van. ??? ...na ,de semi közöm is lehet hozzá......
Azt azonban tisztán nem értem, hogy miből képzeled, hogy bárkinek is kész javítási szerelési árlistája van hangszertipusokra lebontva. Egyetlen általános javaslat létezik: Fel kéne hívni egy service-t. Lehet, hogy még ők sem tudják azonnal megmondani, hogy a D fillin nyomógombját mennyiért lehet megjavítani egy PSR 3000-en, mert minden szervíz azt tanácsolja, vidd be, megnézik és árajánlatot tesz (jó esetben).....
Van egy ajánlott szervizünk, a kapcsolat emberét Miskolczi Péternek hívják. Hirtelen nem találom a telefonszámát, de biztosan tudja itt valaki fejből is és nagyon szívesen megadja neked. Az biztos, hogy Ő az egyik legnagyobb ÁSZ Yamaha téren.
Na Szépjóreggelt! Lenne egy olyan problémám hogy a szintimen a 4ik pörgetés (D) nem mindig pörget illetve pörget de erősebben kell lenyomnom mint az előző 3at gondolom valami kikopott ott benne és abban kérem a segítségeteket hogy nem e tudnátok egy körübelüli árat mondani mennyibe kerül ennek a javítása ?????
Trebor, keress rá Korompay Zsolt nevére. Nagyon jó dob oktató videói voltak fönn a neten, évekkel ezelőtt egy részüket le is töltöttem, amik még most is megvannak a gépemen.
Csabi nekem Roland E 600-asom volt hosszú évekig.
Azt kell tudni az E300,E500 és E600-ról, hogy stílusokat nem igazán fogad. Legalábbis amit neked vitt az E-86 ez nem igazán fogja vinni. Van benne egy seq amivel szerkesztheted a dalokat,de ne várj tőle csodát.
Én nagyon szerettem az E600-at és én Rolandos vagyok most magam ellen fogok beszélni,de annak idején ebben az árban funkcióban a Yami verte ezeket a hangszereket. Vegyél egy PSR 1000-et nemhiszem, hogy sokkal drágább lenne!
Abból kiindulva hogy a bemutatkozódba, 3k és T1-ről írsz, azt hittem egy hangszerről beszélünk.
Akkor most Te melyikról beszélsz? Mert én a 3k-ról, és abban továbbra is bárhová menthetőek a GS smf-ek is.
Kipróbáltam. Nem eggyel.
Esetleg ha copyright is vam benne, nálad azért nem menti.
De az nem gs sysex.
üdv : kecsi
na mĂŠg csak most lĂĄttam mit ĂrtĂĄl persze jĂłl szĂłl nem rossz gĂŠp az az 1100 nekem mĂĄr amĂşgy 3000esem van de a 2000es is jĂł volt szerettem nagyon!
Adok még egy telefonszámot, ha őket meg tudod kérdezni és velük is tudsz egyeztetni. 0036 70 361 8912 Szalay Péternek hívják. Nem ismerem. Lehet, hogy még az is megoldható, hogy az általad licitált hangszer hozzájuk kerül és ők kiszállítják neked. Megbeszélés kérdése. De az ajánlat részemről továbbra is áll, a házhozszállítás viszont szerintem praktikus. Hetente indulnak, én meg csak kéthavonta. Üdv: Gábor
Rosszul mondtam a szállítás árát, egy hangszert 5-6000 Ft-ért már elvisznek házig. Súlytól és mérettől függő. Ez 10 kg súlyt és 0,1 m3-t tartalmaz. Egy átlag szinti kb 100*50*max 20-as, ez terjedelemben 0,1 m3. Az általad nézett hangszernek nem tudom, mennyi a súlya.
Üdv.
Tom! Nyitott kapukat döngetsz. A YAMAHA ezt már megcsinálta (ha nem is épp pont így)
a DX-7-es második generációjánál a DX7-II.D, és a DX7-II.FD modelleknél 1997-ben (!!!)
és az FD az FLOPPY-s volt... (!!!)
A billentyűk ( a DX7 legendásan jó súlyozott billentyűje) 3 irányú aftertouch-ot kaptak,
ami annyit jelentett, hogy a lefelé irányuló utánnyomáson túl a balra, és jobbra utánnyomást
is érzékelték, ami alaphelyzetben pich down/up-ra volt beprogramozva.
Így tehát az ujjak le-fel mozgatásával a billentyűn elvileg gyönyörűen lehetett utánozni a hegedű, vagy a gitár vibrátóját. Elvileg...
Bemutatókon, a demonstrátoroknak...
Mésem terjedt el. Valószínűleg azért nem, mert pont úgy, ahogyan a TE megálmodott billentyűiddel,
vagy úgy, mint a Yamik SA hanxíneivel egyszerűen LEHETETLEN élőben játszani.
Illetve talán meg lehetne tanulni ugyan, de mire ez sikerülne, addigra eladod a hanxert, mert elavult...
A hangszereknél is fontos a "kompatibilitás", úgy, mint a midi rendszernél.
Semmit sem ér, ha zongorista vagy ugyan, de egyik, vagy másik billentyűs hangszeren képtelen vagy
egy egyszerű dallamot is lejátszani, mert a hozzá való játékstílust évekig kellene gyakorolni...
(szerintem...)
Annyit tudok neked mondani, hogy egy font kb, 300 Ft, és ha megyek haza, szivesen elviszem. Az üzleti részét nem vállalom, azt neked kell lebonyolítani, de a szállítás megoldható. Vannak olyan emberkék, akik minden héten vállalnak Magyarországra teherfuvart, egy szintetizátort 60-70 fontért elvisznek, úgy tudom, házhoz szállítást is vállalnak.
Szia Pico!Ezt a hirdetést láttam de én olyan véleményre lennék kíváncsi hogy mennivel külömb a polifóniáján kívül az E-86-ostól!De ha már ezt a hirdetést nézem akkor csak össze kell hasonlítanom mondjuk a Psr740-el aminek viszont biztos vagyok benne hogy a nyomába sem léphet!Csak azért tőletek kérdezem mert a yamik előtt sokan használtak rolandot és bár semmi bajom vele de 1 kezemen meg tudnám számolni hogy hányszor néztem be a roland topic-ba!
Látom te is agyalsz ilyeneken! Néha azon veszem magam észre, hogy amikor elkapok egy jó hegedűjátékot, akkor tremolóra rángatózik az ujjam. és? Nem történik tremoló:)
Egyébként asszem a Korg csinált már ilyet, gitár szinti.
Bocsi mindenkitől az off-ért de nem a yamahához való hasonlításképpen hanem a valós piaci értéke miatt vagyok rá kíváncsi hogy a Roland E-500 a tudásával és ugye a korával most mennyit érhet? Az E-86-os 5-6 éve még megfelelt a számomra de vajon az E-500 mennyivel tud tőle többet és mennyivel másabb a hangja? A 86-ost adtam el 4 éve nagy nehezen 60-ért most talán reálisan érhet kb 45-50-et akkor ehhez képest az E-500?
Azon gondolkoztam most el, hogy vajon miért nem fejlesztették a szintetizátorok billentését a még kifejezôbb játékmód felé.......
Mert ugye megalkották a bilentésérzékenységet és az utánnyomást. Ezek már a 80-as évek elejétôl léteznek és azóta érdembeni változást/fejlesztést nem eszközöltek e téren.
Viszont ami most eszembe jutott, hogy lehetett volna továbbfejleszteni úgy a billentyűket, hogy maga az egész billentyű felülete úgymond "touch-mood" érzékeny lenne, ami kb azt jelentené, mint a ribbon kontroller. Vagyis full programozható lenne paraméterileg -tehát dedikálható lenne bármilyen paramétert a billentyű felületére -mint például egy 011-es expression- és az ujjunkat húzkodva a billentyű felületén (le-fel) egy szóló közben, így még kifejezôbbé lehetne varázsolni a játékot.
De ugyanígy azt sem értem, hogy például a húros hangszereken -legyen a hegedűnél- használt vibrátót, símán átűltethették volna a billentyűkre úgy, hogy ha az ujjamat mozgatom ugyanolyan stílusban a billentyűkön (jobbra-balra) akkor oda is kioszthattak volna egyfajta pitchbendert, ami lemodellezi például a hegedű vibrátóját. És persze ez a funkció is tetszôlegesen programozható lenne................
Szóval szerintem nagyon sokat lehet még fejlôdni e téren és ha én ezt most kitaláltam, akkor csak idô kérdése, hogy más is kitalálja illetve ki is vitelezze. Na akkor majd egy új szintre való lépés lesz a szintik terén................
Tökéletes állapotban lévô Roland JD 800-as hangszer eladó!
Az összes slider szakadásmentes a hangszer karcmentes. A hangerô poti a felsô tartományban picit recseg.
Budapesten nézhetô/próbálható ki a gyönyörűség.
Keress e-mailben: almatom kukac gémél pont kom
Sziasztok!
Van egy cimborám akit érdekel a dobolás és szeretne otthon csörömpölni. Tudnátok küldeni olyan linket vagy midit /csak dobsáv/, ahonnan meg lehetne tanulni. A legalapvetőbb variációk érdekelné. A stílusok amik kellenének Rumba, Samba, Disco, Bossanova, R&R/pl:csókkirály/, Rock, 6/8 slowrock. Ha tudnátok segíteni azt megköszönném.
További szép estét!
Szia
Már Én is érdeklődtem utána. Nem hallottam rossz visszajelzést senkitől. Egyik haverom Ausztriában dolgozik, Ő és a környezete is rendelt már, de nem voltak rossz tapasztalatok.
Sziasztok!Hát ez beszarás hogy a Psr2000-es hirdetésre a 16 email-ből ami ajánlatot kaptam 1 nap alatt abból 15-ször valamilyen Roland+kp!
Hát ha már csere lesz akkor nagyon jó árat kell hogy mondjanak roland mellé vagy inkább megmarad!Kp-ért ha kell valakinek 135-ért elviheti!