Hát én asztalos rokon gépeivel kicsit átalakítottam, fehérre festettem és saját lakkréteget vittem rá, kicseréltem a hangszedőt+elektronika (EMG-81), a fejen kifúrtam a hangolókulcsok helyét és gyönyörű króm hangolókulcsokat raktam bele. Nyami-nyami. Mintha nem is Jolana lenne.
Tegnap sikeresen hazaértem, egyből bekötöttem és hát még mindig a hatása alatt vagyok. Sajnos a rendes gitárszerkóm a próbaterembe van, úgyhogy az otthoni gyakorló szerkón volt szerencsém kipróbálni ami egy Ibanez tb25 kombó és egy Jolana jantar EMG pickupal(nem röhögni nektek sose lesz ilyenetek), ezért monoba kötöttem. Külön-külön is kipróbálltam a két processzor effektjeit, és kevergettem is őket.
1-es proci: A visszhangok gyönyörűen csengenek le tisztán hallani őket ha hirtelen az ember letompítja az utolsónak játszott hangot, viszont játék közben nem mossa el a gitár témáját (mintha ott se lenne: a gitár ugyanúgy szól a játszott hangokat kihallani és mégis ott vannak a visszhangok mintha tényleg valami messziről verődnének vissza). A vibrato és a Chorus egyszerűen olyan életet adnak a hangnak, hogy el se akarja kapcsolni az ember.
A flanger és a phaser funkciók érdekesek, de nemigazán mozgatták meg a fantáziám az MXR Phase90, és az EHX electric misstress után, bár a phaser elég funky.
2-es proci: Talán ezekkel játszottam a legtöbbet olyan psychedelikus zengetést tud produkálni, mintha elvarázsolnák az embert.
A procik pedig gyönyörűen össze lettek hangolva, eggyütt használva is ottmarad a gitárjáték, bár sajnálom hogy pl. olyan összeállítást nem lehet csinálni hogy chorus+delay. De ez legyen a legkisebb baj. Hát mit ne mondjak megérte a pénzét, benne van a TC electronic egyedisége amit főleg a zengető tónusaiban hallani, az input gainnel szabályozva vonalból is zajmentesen működött, bár ebben az esetben az erősítő torzítását el kell felejteni. Hétvégén a csöves fej+strat összeállításnál is ki tudom próbálni, és igazán arra leszek kíváncsi, hogy a csöves cucc és a strat dinamikáját is képes e megtartani. Ha nem megy a kukába!!---áááá neeeem
Nem. Az áramerősséget fogyasztóval _sorbakötve_ (tehát táp egyik pólus -> multiméter -> fogyasztó -> táp másik pólus) tudod mérni, de azt az áramerősséget, amit a fogyasztó éppen kicibál az adapterből.
Látom itt kedves hozzáértő emberek vannak :)
Feltennék még egy kérdést.
Ha azt szeretném megvizsgálni, hogy az adapterem tényleg tudja e a leírásában szereplő 500mA-t, akkor egy multimétert Amper-re állítva és a dugasz két végpontja közé téve megmutatja azt? Vagy csak úgy lehet, ha egy fogyasztó is van az áramkörben? Esetleg csak párhuzamosan az áramkörbe iktatva? Régen volt már fizika óra :)
Előre is köszi!
VAP! láttam 1 jcm 900 50 wattos kombót 120 ért. önmagában kevés de boostolva nagyon kemény.. nekem is olyan van, 1 MXR custom shop GT-OD val van meglökve és nagyonbrutál..
Már úgy értve, hogy az adapter nincs bekötve, elem van benne, és a hangszerből (vagy előtte álló bármiből) jövő jack be van dugva, de egyébként ahogy mondod.
Buta kérdés következik..
Nemrég vettem egy kis torzító pedált és nem vettem észre, hogy van benne elem alapból és én annak rendje, s módja szerint adapterrel kezdtem el használni..
Lehetett valami baja ettől az affértól?
Szerintetek egy Artec Power Brick két, választható feszültségű kimenetére rátudok kötni egy szimpla 9v-os pedált? A többi megtelt és lenne még egy. Ugyebár az van ráírva hogy 6-12V, és egy kis "potméterrel" lehet állítani, jelzés nincs erre vonatkozóan de vajon akkor valahol a kettő között tud 9-et is? válaszokat előre is köszönöm!
Marshall, vagy Milyen erősítőt vegyek topic...130-ért max. tranyósat vagy előfokcsöveset(Valvestate)kapsz. Sztem nem rossz, de fullcsöveshez képest jóval gyengébb.
SLASH uses some effects when playing live. On stage he uses a M.X.R.10 Band E.Q for lead boost and feedback enhancement. When you see SLASH using the Wah-Wah pedal, he is using a Dunlop Rackmount Wah Wah system. He also uses a Heil Talkbox, and Boss DD-3 Digital Delay. SLASH also uses the DBX compressor and Yamaha SPX 900 for clean sound processing. He favors the Nady 950-GT Wireless System. All signals go through the Bob Bradshaw Custom Splitter System.
Sziasztok!! Segitségeteket kérném abban hogy Epi LP be szeretnék venni 25-30 között bridge picköpöt. Én seymour duncan-ek között keresgéltem de szeretném tudni a ti véleményeteket is szerintetek meik a megfelelőbb. És még azt hogy a Boss Heavy Metal single effektje szerintetek megéri az árát? köszi elöre is.
sziasztok!
van vkinek tapasztalata esetleg(Andy kivételével mert őt már kérdeztem :P) t.c. g-sharp-al kapcsolatba??most gondolkozok egy ilyen cucc vásárlásán!
előre is köszönöm!
Helló!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Torzító vásárláson töröm fejemet, de nem tudom melyikkel járnék közelebb az igazsághoz.( BOSS SUPER OD vagy ARTEC DUO Drive )vagy valami más??? Ár 12ezer körül. Irány: Led Zeppelin, Black Sabbath, Judas Priest ( nem a Painkiller ) Előre is köszönöm!
Szép jó estét!
Kis tájékoztatást kérnék, mivel loop pedál vételét tervezem és nem igazán tudom melyiket kellne vennem: Boss RC2 vagy Akai Headrush2, kb egy árban vannak, viszont az akaiból nem használnám a delay-t hacsak nem jobb mint az Artec, szóval nem döntő az akai delay-e, eltekintek tőle.
előre is köszönöm a válaszokat
Miért ne lehetne...?
A fantomtápnak meg nincs köze a dologhoz: arra való, hogy elem / adapter híján a keverőről üzemeltesd, és a Direct Out-on jön be.
Szerintem.
szerintetek egy MXR Bass D.I.+ paralel kimenetéről meg szabad/lehet hajtani hangolót? igazából az arra való, hogy egyből a keverőpultba tudj küldeni szimmetrikus jelet (nem rendes D.I. kimenet viszont...), persze a fantomtápot kikapcsolnám...
Nekem pont van mindkettőből... Szerintem az AD-2 fasza, a Vintage Phaser meg jó (kicsit nagy a fézör zaja, dehát elnézzük). Már csak valami Boss doboz kellene nekik, nem?