Szia Csabi!
Nem tudom mire gondolsz,nekem volt pa50-em sokáig,de ha jól emlékszem,"roma"zenéhez nincs benne stílus.Én a userba töltöttem bele,ilyen jellegű stílusokat.Ha adsz elérhetőséget szívesen átküldöm a lementett cuccokat,de Styleworks XT-vel nekem nem sikerült használható stílust konvertálnom yamahára.A korgpa.com oldalról le tudod tölteni az összes pa stílust,amiket kedvedre tudsz konvertálni.
Sambácsi!!!!!!! Sejtem, mire készülsz..... Szeretnéd, ha az ünnepeket megtoldanám 2 hét szabival, hogy át tudjam magozni, amivel meg akarsz lepni.... Nos nagyon rendes vagy, de könyörgom neeeeeee!!! Kitagadnak a szeretteim, mint majdnem a multkor is, amikor az a nagy styl-pack felkerült ide és 3 hétig csak azzal foglalkoztam.
Egyébként ha felteszed a 4shared-re és csak nekem, ill. kevesebbőnknek küldöd el a linket, akkor úgy is jó........ nekem nincs nagyobb tárhelyem....
Bár nekem nem esik nehezemre mulatós zenét játszani, még akkor sem,ha ez zenész körökben nem annyira menő dolognak számít. Nem tehetek róla, ha az "úri" közönség ezt kajálja......
Indulok abba a buliba, ahol kifejezetten nem kérnek mulatóst(Hál'Istennek!!sóhajtom én...)
Mondja a feleségem... figyeld meg, tíz körül úgy is kell a "Hosszú fekete aranyeső".Borítékoljam??
Szólóhoz egyszerre 3 hangszert tudsz a jobb kézre használni,R1,R2,Lead,
plusz a balhoz is lehet a kíséret fölé hangszert választani!
Hangszín mintákat AIFF is lehet betölteni, amit nem mondhatsz el a 3000-ről és a S900-ról.
Nem ártana a barátodnak beszerezni egy teljes magyar gépkönyvet, mert az is van hozzá.
Szia, vagyis jó reggelt T-2! A 8000-el vagy úgy 1 órát foglalkoztunk az új tulajdonossal, kiválogattam neki egypár olyan hangszint amivel szólózhat, általában minden bankból 1 sikerült ami tetszett, ezért írtam, hogy szólózni szerintem nem szerencsés. A kiséreteit a gyári stileket próbálgattam, mondtam is a srácnak, hogy ezen is biztos kell lenni valami reg memóriának, amibe belepiszkálás után el lehetne menteni a gyári stileket. Viszont a vocál-mikrofonja tetszett.
Összegezve jó kis gép lehetett ez abban az időben, csak ugye a fülünk, már a mai technikához van hozzászokva.
Egyik nap a régi e 96 játszottam egyik helyen, csak nosztalgiából, akkor ugye azt mondtam, hogy ez a világ csúcs, lehet, hogy pár év, s a T-3 is hangzásban elavult lesz. De hát ez természetes dolog!!!!!
Üdvözlettel: Mulatós Pista
Jó reggelt mindenkinek.Remélem majd a második turnust sikerül jól feltöltetni.Kecsi köszi a felvilágosítást.Remélem tudtok belőlük használni,én az 1100-el jó stíleket tudtam összehozni belőlük.Zenex köszi,hogy betömörítve feltetted.Azért így egyszerűbb.De nekünk a fiammal nem sikerült tömörítve felrakni.Üdv.
Sziasztok fórumosok!
Olvasva a tegnapi hozzászólásaitokat, két téma is van ami érint engem.
Saját tapasztalataimat, véleményemet szeretném leírni ezekkel kapcsolatban, lehet segítek is valakinek. Megbántani viszont nem akarok senkit sem. A hangfal témában Tom első hozzászólásánál gyanítottam, hogy összekeverte a sorozatok nevét, mert nekem volt Lite12 ládám, amivel 1 évig nyomtam egy 200-250 férőhelyes teremben. Maximálisan megvoltam vele akkor elégedve, igaz toltam alá két aktív subb mélyet. A választásnál, - pont az EV ZX4 vagy a lite 12 - őt választottam, mert a zsír, frissen kicsomagolt ZX4 Kb. 60%-nyi hangerő tolás után elvesztette önmagát. Az ének valóban szépen szólt benne, de a hangszínek kezdtek öszemosódni, és borzasztóan jött a ládahang. Ráadásul zörgött, de elviselhetetlenül. Remélem ezzel nem bántom meg szintimannt, de én akkor ezt tapasztaltam.
Amikor 2008-közepén megjelent a lite sorozat 15"-os ládája- építkezve a lite12 megszólalására- az első legyártott darabokból megvettem kettőt. Jelenleg is a 15"-val dolgozok, plusz a két mély. Valóban húzós az ára passzív ládáról lévén szó. Azóta is nézegetem a vele egy kategóriájú hangfalakat, - Zaj, Pákó, Bertaaudió, - és nem hallottam olyat, még aktívban sem, ami miatt lecserélném. Ezek között van az említett G2 is. Teljesen más hangja van mint az EV ZX4-nek, jobb is, de a műa. doboz miatti hátrányok nála is előtérbe tolakodtak a hangerő tolására. De ahogyan itt olvasom a hozászólásokat és hallgatom a 4shared-re feltett munkákat, úgy gondolom, mindenki igényes, hogyan szólal meg a hangszere. A csellengő midiket a saját ízlésének megfelően áthangszereli, vagy eleve arra írja meg a nótát, és aszerint alakítja ki az élő játék során az arányokat, hangszíneket. Ez is okozhatja szerintem a nézőpontbeli, vagy hallási különbségeket, ami megint befolyásolja azt, hogy kinek miért ez a jó nem az, miért jobb vagy rosszabb a jónál is jobb.
Kawai Q80-al kezdtem a midik szerkesztését, amikor még akkor volt midi, ha megcsináltam magamnak, de a kor előrehaladtával ráugrottam a cubase- ra. Ez rolandos korszakom végéig tartott. Amikor átültam a yamahára megtanultam a CW-t is. Nyílván nekem könnyebb volt, mint aki csak most kezdi szárnyait bontogatni ezen a téren. Ezzel hangszereltem át a rolandra megírt, - sokszor 3 dobtrack-es nótákat, aminek a dobkészleteit nem tudja a yamaha - több száz midimet. Jelenleg midi írásakor a cubaset használom, a kóválygók átírásához a CW-t. Nekem ez így kézenfekvőbb, gyorsabb és átláthatóbb.
Ezek "csak" a saját "tapasztalataim, véleményem".
Megint az van, hogy kinek a pap, kinek a papné, de az is lehet, hogy valakinek a harangozó.
Szép napot azoknak akik nem, és jó pihenést a többieknek, akik voltak buliban! Remélem utóbbiak többen vagytok! Malkó, neked is!!!
Ma volt a "vizsgám" egy új, állandó helyen.
Azt mondták, SZIGORÚAN rockyzós, latinos zenét kérnek a "kedves" vendégek. Oksi-..,.. ez ment 3 órán kerszetül. ... aztán szünetben véletlenül bekerült a szünetzenébe egy-két mulatós szám. A negyedik óra elején letámadtak, hogy: "Nem lehetne valami olyan zenét játszani, ami a szünetben szólt?" ------- . hát....... vazzzze...... egyszóval az utólsó órát végig mulattuk.
A "vizsgán" átmentem..... kell mennem a jövő héten is, és legalább ebben az évben végig.... pedig egy rongyrázós belbudai kávéház-presso a sűrűjéből....
Sziasztok! Stílus ügyben lenne egy kérdésem ha valaki tudja!Olyan korg PA50 stílust keresek a psr2000-hez amit a roma zenéhez használnak és át lehet yamira konvertálni!Ha tudja valaki a stíl nevét akkor lécci írja meg mert nem tudom hogy melyik! Előre is köszi Csabi!
Remélem tudja valaki használni,nem mondom kell még velük szórakozni a szintiben de alapnak talán jók.Mulatós stylek: http://www.4shared.com/file/161580453/204c6131/Sajt_mulats_stylek_az_1100-rl.html
Pedig milyen egyszerű lett volna a gépeden egybetömöríteni őket, és elnevezve gyuszkóstylusok.zip-nek bárki egy kattintással leszedhette volna :)
De azért így is köszönjük.
Természetesen sem neked, sem nekem nem jutna eszembe, egy ismeretlen hangszer kipróbálása során, hogy vajon a megfelelő gyári beállításokat hallom-e az adott típuson.
Egy használt hangszer valószínűleg az előző tulaj beállításait nyújtja.
..."szóló hangszíneivel nem szabad szólózni"...
Hány óra hosszig kötött le a gép saját játékod örömére?
Emlékezz csak arra a "malőrre", mikor itt valaki a T3-ra hivatkozva szívatta a nagyérdeműt.
Ha van időd, nézz meg a youtube-on néhány demót.
Talán az hitelesebb.
Na, ennyit a mundér becsületéről....
Úgy látom, holtverseny alakult ki...
A nyeremény rendkívül nagy értékére tekintettel,fentartom magamnak a jogot,hogy hosszasan mérlegeljem a tényállást.
(Magyarul:mellédumálok
)
Zenész Urak! Szét röhögöm az agyamat ahogy a G-2-t fikázzátok. Sok hangfalat meghallgattam, az EV-is!!!!
Tegnap kipróbáltam a barátom 240 ezerért vásárolt 8000-ét. Majdnem sírva fakadtam! Véleményem szerint a kiséretéval el lehet lavírozni, a szóló hangszíneivel nem szabad szólózni, a microfonja, vocalja viszont rohadtul tetszik. Mikor megérkeztem hozzá, az 5 éves kisfia megkérdezte, hogy Apa milyen pálinkát hozzak. Mondtam ez a gyerek jól van tanítva. Utánna jól kiveséztem a 8000-t. Úgy érztem, mintha a Roland e 96-ost hallgattam volna.
Sziasztok!!! Tíz éz ekkorát jelent a technikában, nem gondoltam volna, már csak minimum 900-al állnák ki a szinpadra!!!!!
Ok,abszolút nem vitatkozni akarok ezen az off témán biztos hogy igazságod vagyon! De a kolléga a 43679-as hozzászólásában leírta hogy nem ez volt a problema!És nem azt mondtam hogy ez a legjobb anyag erre ,hanem hogy nem volt nagy butaság.Az igaz hogy a guminak lehet hogy nem tesz jót,de a telefonokkal igazat írtam,a munkahelyemen elég sok dolgozónak balesetet szenvedett a telefonja,és a szolgáltató(k)általában nem tudták(akarták) megjavítani!Az ilyen minden mindegy telefonokkal kezdődtek a kisérletek és valóban 10-ből 8 legalább életrekelt!A feleségem mai napig is egy ilyet használ több év óta.De külömben csak a ócska blokklemosót tartottam erősnek.
Épp a minap 'agyaltam' egy komplett fal cserén /hangfal/. Mivel a két 800-as végfokot nemrég vettük, igy eleve passzív falakba 'gondolkodom'. Még addig akarom a kollegákat rábeszélni a cserére, míg van bulink, igaz ez sem lesz egy könnyű menet.
Ma a piacon odajött egy asszonyka,és megkérdezte:Összáz forintos kóbász magáná ménincs?????????
Mondtam neki,hogy van,de csak akkor,ha papír ötvenesekkel fizet.
Szia!
Hát,nehéz kérdés,de Csabi biztosan tudja a választ.
De akik megfejtik a rejtéjt,hogy melyik az a gén,ami felelős az emberek ilyen szintű "eligénytelenedéséért",
azok között félkiló füstölt fejet sorsolok ki.
Hát pedig hidd el nekem gpeti, nagy butaság volt...
A WD40 összetétele ugyan titkos, de két dolog biztosan van benne : műszerolaj és szénsav. Ha koszos felületre fújod még pezseg is emiatt. A visszamaradó "rozsdagátló" rétegnek , ami vékonyan bevonta a réz érintkezőfelületeket, és még a vezetőgumi korongokra is átragadt sikeresen megszűntette a szükséges kontaktot és olvashattad mi lett az eredménye. Eleve oldószer jellegű és visszamaradó anyagot tartalmazó folyadékot nem illik mikroelektronikában alkalmazni. Legfeljebb erősáramú kapcsolószekrényekbe. Olvasd csak el mégegyszer amit linkeltél.
Arról nem is beszélve,hogy a kőolajszármazékok beivódva hosszútávon a gumiharangokat is elcsámcsogják.
Azt a mobilt is megnézném, amit WD40-be mártogattak szakszerűen !
Nem!
Győzött a túlerő!
Tulajdonos váltás volt a sörözőben,és az uj tulaj
valamint az uj vendégek "kifinomult hallásának" nem volt megfelelő az én zeném. Hogy te is értsd, nem volt ugra-bugra,félrészegen!
Ezért közös megegyezéssel elváltunk egymástól!
Üdv mindenkinek!Sem Kecsi sem Bosan hozzáértését nem akarom megkérdőjelezni,de a WD40 nem volt butaság erre a célra véleményem szerint: http://plaza.unas.hu/plaza_artdet.php?art=1683,14-001,014_WD40_univerzalis_karbantarto_spray_200_ml (csak az kattintson ide akit érdekel a Wd40!!)Egy időben a vízbe,teába és egyéb folyadékba pottyant telefonokat elég meglepő hatásfokkal hozta rendbe a WD40-be mártás!Persze csak a panelját!off
Azt gondolom most szépen, csendben "hátravonulok" és mint "néma Levente" meghúzom magamat a backstage-en........... az önkritikám azért még dolgozik............ úgyhogy további jó csevegést mindenkinek! picit elvonulok...........
Megfogadom a tanácsodat!
Így fogok tenni!
No meg ez a sok éves tévedésem most rendesen visszakoppintott az arcomba!
Szar érzés ám rohadtúl! Ekkorát hibázni.............!!!!!!!!!!!
Tom nagyon szélsőségesen fogalmazol,eszembe sem volt téged rágalmazni,én tisztelem a tudásod és tehetséged.
Csak arra akarta felhivni a figyelmedet hogy nem kell annyira sarkosan fogalmazni, és akkor nem elnézést kérnéd és önmagad
ostorozni.
Amennyire ôszintén elnézést kértem minden garry Lite tulajdonos/szimpatizánstól a téves és hibás megnyilvánulásom végett, úgy ezt a rágalmazásod maximálisan elutasítom!
Egyáltalán,miért kell magad ilyen helyzetbe hozni,
Ha neked vmi nem tetszik,akkor nem tetszik,és kész.
Nagyon sok jó zenész van a világon, és még se mind használ
JBl eon-t,pedig szerinted akinek van hallása annak igy kellene tennie.
Minden Garry Lite fal tulaj és szimpatizánstól mélységesen elnézést kérek!
Nem tudom miért voltam éveken át ekkora fatális tévedésben, de most roppantul ég az arcomon a pír!!!!!! mekkora vagyok!!!!!!!!!!
Sziasztok. Egy kis segitséget szeretnék kérni. Felajánlottak nekem egy JBL MR 825 hangfalat 100eft-ért. Nem ismerem ez a tipust, ezért érdeklödnék töletek,hogy meg ér 100eft-ot párban? Válaszotokat elöre is köszönöm és ha valakinek lenne pozitív,negatív tapasztalata szivesen venném.
Na hát ez az ! Nem fogok emiatt Cubaset nyitni, de akkor ott hogyan tudod kijelölni mondjuk egyszerre teszemfel a 3-as sáv 2:01:00-tól 5:04:00ig és ugyanezen ütemekben hozzá az 5 és 8-as sávot? Mert ez a Cakeban 4 kattintás azaz kettő másodperc.
Csak megint arról van szó, ha valaki nem ismeri a másik cuccát/programját akkor felesleges azt mindjárt legagyizni.
MINDENKITÔL ELNÉZÉST KÉREK HANGFAL KAPCSÁN!
Amit én eddig szidtam az a garry Live S hangfal.
Ezúton kérek elnézést mindenkitôl, ha félrevezettem volna valakit.
Live-S az általam szidott fal és valóban nem a lite!!!!
Ezen hozzászólásodból derült ki, hogy mennyire jogos!
A LITE kompaktok 15"-es modellje 2008.májusától szerepel a gyártó kínálatában, tehát biztos, hogy nem ezt a modellt hallgattad/vitted haza 3-4 éve.
Tényleg csak a korrektség kedvéért:
Azt a szériát, amiről beszéltünk, ill. eladó grabo-nak, szerintem Te nem is hallottad, ennek ellenére egy másik típussal kapcsolatos negatív tapasztalatod miatt elmondod mindenféle szarnak.
Csak érdekességképpen:
A Garry Lite 15-ös kompaktja passzív létére drágább hangfal, mint a JBL Eon G2 aktív!
Hallottam szólni is ezt az új a 15-ös Garry-t...nem mondok semmit, meg kell hallgatni.
Az egyértelmű, hogy kinek mi, ki mihez szokott hozzá. (ezt már ezerszer kitárgyaltuk)
Annak viszont aki SEMMIHEZ nem szokott hozzá, és most kezdi "szűz kézzel"
a midi szerkesztést, valószínűleg egyszerűbb lesz a dolga a Cubase -zel.
(Szerintem...)
Nakérem pontosan itt a lényeg: A Cubase-ban elég ha rákattintok amire akarok,
és már húzhatom is ahová akarom...
A CW-ben ez az ami sokkal bonyolultabb, és ezzel nem boldogult yamahapsr9000 sem.
És a legtöbb kezdő sem...
Én ezért ajánlom kezdőknek inkább a Cubase-t...
De nekem teljesen mindegy...
(Kezdők alatt leginkább a "szüzeket" értem, akiknek szinte teljesen mindegy mihez nyúlnak
először, mert mindegyikhez kasuk...)
A CUBASE-ban van huamnize funkció, úgy híjjják: DNA Grooves.
A működédését igazából nem ismerem, mert még nem használtam, de a lényege az,
hogy speciális groove file-ok vannak hozzá, amiket rá kell tölteni a Cubase-re és
ezek segítségével kell quantálni a kiválasztott sávot, vagy részt...
Ha érdekel, van egy ilyen DNA Grooves csomagom, játssz el vele!
Érdekes ez a hangfal és midi szerkesztő vita.
Hiszen ti mind kiváló munkát adtok ki a kezetek közül,és egy ilyen "egyszerü" kérdésben még nincs közös nevező.
Valószinüleg azért mert,a világ nem fekete és fehér...
Jogos a kérdés!
-Amikor ezeket a garry falakat megvettük, azért lett ô a befutó, mert amikor a bemutatóteremben meghallgattuk ôket, akkor bokafosás volt, annyira jól szólt. És eredetileg a 15"-os modelt vittük haza. azzal meg az volt a baj, hogy iszonyú kis szögban szórta a hangot, gyakorlatilag egy vékony sávban. Borzalmas volt. De ez ugye a bemutatóteremben nem derült ki, mivel te beálltál a tutti helyre -ahová be voltak lôve a hangfalak- és ott jól is szóltak. De otthon kipróbálván mintha nem is azokat a hangfalakat hoztuk volna el. Na ezt a 15"-os falat nem sokára a vételtôl számítva (2 nap múlva) becseréltük a 12"-ra. Az nyitottabb szögben szólt valóban, de azzokkal a hangzásokkal, ami miatt én a zenélést képes lennék abba hagyni!!!!!!! Annyira gyűlölöm!!!!!! Nem elég, hogy gépzenét játszunk, még azt is szűrje nekem egy plusz szar?!?!?! Azért zenéltünk rajta -nagy ritkán- mert a Garry nem volt hajlandó visszavenni a szarát, és ugye milyen az ember? Biztos nem olyan szar ez! Csak be kell állítani! Aha!?! Tényleg be kell állítani, csak éppen valamelyik sittel teli konténerbe. Ellnézést, hogy ennyire gyűlölöm ezt a hangfalat, de mint mondtam: ha így kellene zenélni, nem biztos hogy sokáig el tudnám viselni. Nekem a zene az örömforrás és ha az a fülemet nem elégíti ki, akkor nem csinálom. Ez a fal az összes buliban lévô hangulatomat -és a nevemben mondom ezt- úgy ahogy volt elbaszta! Úgyhogy volt idô rá, hogy szívbôl meggyűlôljem ezt a garry 12"-os hangfalat.
Viszont ha nem én zenélek ezeken a falakon hanem valaki más zenészt/zenekart hallgatok meg rajtuk, akkor az úgy teljesen más. Egyszerűen én nem tudtam elfogadni a magaménak azt a hangképet............
Én azt hiszem, bárki bármit is mond, a CW-ban NINCS olyan funkció, hogy valamit
egyszerűen egy mozdulattal kijelölök, megfogok az egérrel, és odahúzom, ahová akarom.
A CW-ben itt kell kijelölni, aztán ott kell kijelölni, aztán húzni, közben kersztkérdések tömkelege
(angolul) szóval macera az egész...
a Cubase ban meg húzom, oszt ott van...
Kedves Almatom !
Már megint qurvamessze eljutottunk presztízsed okán a lényegtől... Ezt a humanizer dolgot már (tán nem is egyszer) lezongoráztuk itt a fórumon.
Ha visszatekintesz minek kapcsán jött elő megint a Cubase/Cake "vita", észrevehetnéd végre, hogy KEZDŐ midizsonglőr keres magának nem profi hanem érthető és alapfunkciókkal rendelkező programot. (Volt aki a MidiEddie-t ajánlotta, na az aztán tényleg gyalázatos.
Aztán van még az Anvil Studio- akinek az használható, használja. Nekem az sem jött be.)
A profik által használt Cubaseban audio és egyéb közép és felsőfukú nehézségi szintű funkciók csak útban vannak az olyan kezdőknek, akik első ránézésre egy kijelölő funkciót sem találnakmeg a programban.
Nincs mit, szívesen! Semmi baj, legközelebb figyelj jobban oda, és mielőtt elküldöd
a hozzászólást olvasd át, hogy értelmes-e, így aztán mi is tudjuk, mit akarsz kérdezni...
Igen, a 4shared az pontosan ere való. Sok sikert!
Biztos, hogy Lite 12 -ről beszélsz, és nem mondjuk Joy-ról?
Csak arra való tekintettel, hogy az írásod szerint 3-4 évig használtatok Garry Lite 12-est....ezt a típust a Garry a 2006-os Hangfesztiválon mutatta be, ehhez képest a a 3-4 év bizony sántít.
A másik: Ha hangfalról van szó, a Garry ládákat rendre-sorra porig alázod (azokról a cuccokról, amelyekkel pedig Te/Ti dolgoztok tényként közlöd, hogy kiválóak)
Annyit mondhatok, hogy én nem vagyok egy Mozart, túlságosan hozzáértő sem, ennek ellenére, ha valami nekem nagyon nem tetszik, azt INGYEN sem vinném haza, max. ha betennék a kerítésen, akkor kiraknám kedden a kapu elé, mert akkor jön a kukáskocsi.
Ha annyira rossznak hallottad, mint amilyennek leírod, akkor minek vetted meg? (igazán nem "kötekedésképpen", csak érdekel....)
Szerintem meg az, hogy ki mire mondja, hogy: "ez az egyszerűbb vagy logikusabb" az az egyén gondolkodásátol függ. Mennyire van közel a tervezô gondolkodása a user gondolkodásához. Ebben az esetben meg csak egy darabig lehet szubjektív véleményt megformálni. A cubase 5-ös a jelenlegi audiális megoldásokhoz a leges legjobb! Sok téren még a logic is csak ugatja. Ennek ellenére a logic nem véletlenül lett a legelismertebb daw szoftver az összes vetélytársa között az egész világon mindenhol. (lehet azért mert csak mac-en fut) A cake meg abszoludt egy amatôr (értsd szó szerint) home program, amivel ugyanolyan professzionális dolgokat meg lehet csinálni, mint a cubase vagy logic-kal.
Szóval az hogy melyik a jobb szerkesztô: -cakewalk vs. cubase- az szerintem nagyon is objektív: cubase!!!
mindenesetre ha valaki megmutatná, hogy hol találok "humanizer" funkciót a cakewalk vagy a cubase-ben és annak helyes működését, akkor annak igazán tudnék örülni!
Kecsi,
én nagyon nem vagyok nagy "spíler" a hangszórók működésében ez kétségtelen!
Viszont ami a hangerôt illeti:
-Konkrétan nekünk 3-4 évig volt egy garry lite 12"-os borzalom (életveszély volt vele zenélni, gyakorlatilag alig-alig használtuk pont ezért) és mivel még bôven megvoltak ezek a falak mikor jöttek a G2-esek, így értelemszerűen volt idônk összehasonlítani ôket. Most a mély tartományról ne beszéljünk, mert nincs értelme. Garry lite 12": cinege, élettelen, vézna, hifis cicergô magas és mindezt megspékelve egy szűrt középtartománnyal. Ez a hangfal az egyik legélethűtlenebb hangképpel rendelkezô fal, amivel valaha is zenélhettem. Mindezt a saját fülem ízlése után mondom.
Illetve a G2-esek mélyérôl:
Nekünk van egy 800watt-os dB aktív szubládánk, tehát nem igazán volt mélyben hiányunk. Pont az volt a baj az esetek 90%-ban, hogy nem bírja el a helység ezt a szubládát. Ezért gondoltuk, hogy veszünk egy olyan kompakt ládát, ami kellô mélyre lemegy és elegendô lehet önmagában egy fellépéshez.
Aki járt budapesten a XIV. kerületi zaj studió központi részlegében az tudja, hogy mennyi és milyen hangfalak vannak kiállítva a bemutató teremben. Itt gyakorlatilag egy gombnyomással lehet átkapcsolni és meghallgatni a kiállított hangfalakat egymás után. Baromira nem érdekelnek engem sem az adatok, hogy ki mit ír........... de hogy egyik hangfal sem közelítette meg testességében az eon G2-est, arra mérget lehet venni. Majd csak ezután néztük meg az adatokat és derült ki, hogy nagyon is valós az a 39Hz, ugyanis olyan mélykülönbséggel szóltak a G2-esek a többiekhez képest, hogy a differenciát nem lehet lezongorázni..........
Természetesen szoktuk cipelni a mélynyomót is ha nagyobb helyre megyünk, de nagyon sokszor be se visszük a terembe mert halljuk az kong és ilyen esetekben a szubláda csak szétgyilkolja a hangzást.
Baloo én sem a vita kedvéért, de ezt itt már valaki régen leírta: ki-mivel kezdett először alaposabban foglalkozni, azt ismeri jobban.
Lehet hogy én vagyok agyilag visszamaradt vagy szenilis, de huszonnemtudom hány évi Cake használat után legalább ötször nekifutottam a Cubase-nak, és NEM MENT ! Más a logikája, felépítése, opciói, elrendezése, stb..
Igaz azt írtad aki most kezdi... én viszont pont a fent leírtak miatt csakis a Cakét ajánlanám :DD ... De inkább mindenki döntse el maga
Hubakkker... azé le akartalak cseszni . WD40 .... hát nehogymán egy motorblokklemosó univerzális szarral rongáld a hangszeredet!!! A pálesz sem az igazi, rengeteg víz és cukor marad vissza , ami hosszútávon megintcsk nem tesz jót ilyesminek. Dehát te tudod...
Szépnapot mindenkinek
Most olvastam vissza az oldalt, elég nyüzsi van :)
A szemem legelőször a JBL G2 adatlapján akadt el.
Almatom sose higgyél el a gyártónak se semmit, és minden hasonló szélsőséget kételkedve fogadjál.
Gondolom a hangnyomások decibel mértékéről vannak alapismereteid. Akkor pedig tudnod kellene, hogy egy 129 dB-es SPL (hangnyomás szint)egy sugárhajtómű hangnyomásának felel meg kb. 50 m-ről.
A hangszórók és hangfalak érzékenységét jól jellemző adat az 1 méter távolságra fehérzajjal generált hangnyomás. A JBL pofa nélkül beírta azt az értéket, amit egy elvileg 1W bemenőjel generálHATNA a kimenetén (ami ugye nonszensz mert 600 Ohmon az 1W bemenőjel 24 V lenne). De ez aktív falak esetén így értelmetlen. Tehát hazudtak de nem kicsit.
Ha pár hangfalat összedobtál volna már, akkor a hangszórók paraméterei ismeretében ez egyértelmű lenne. 99-103 dB/W érzékenységű hangszórók már a nagyon érzékenyek kategóriájába tartoznak.
A G2-ről se szubjektív sem más tapasztalatom nincs, elhiszem hogy nem szól rosszul, de: én is inkább egy olyan aktív rendszerben gondolkodnék két lite ládám lévén, hogy egy mellé való subbal kiegészíteném. Vagy ha valaki most ruház be először és könnyűt, jót és viszonylag olcsót szeretne akkor pl. HK Lucas Performer...
Szia Kecsi.Megoldódott a dinamika problem.4 oktávnál a gumiharangok nem a jól voltak berakva.Helyesen vissza tettem előtte kis alma palesszal átmostam.Most igazi jó lett.Üdv.
Üdv.BALOO.Köszönöm szépen a segítséged.A megfogalmazásommal volt baj.Ezután igyekszem pontosan és érthetően leírni amit akarok.A 4shared ilyen tárhely?Üdv.
A témához csak annyit a részemről:
Ha valaki csak két hangfalban gondolkodik, és nem akar több cuccot, ill. hajlandó elfogadni a kompromisszumokat, annak lehet jó választás két 15-ös aktív láda.
Azért aktív meghajtással egy kisrendszer, ami könnyű hangfalakból áll, és a végfokrack sem százkilós, és még elfogadhatóan és szól....azért elég húzós árban.
Csak úgy unalomból összeadtam egy Lite Sub05+Lite12-ből álló cuccot az én végfokrack-emmel....hát..ha mindennek a bruttó "bóti"árát nézzük, akkor simán beleszalad másfél millióba....ami a "gázsikhoz" képest azért nem aprópénz.
Yamahapsr9000 "nyűglődése" kapcsán jut eszembe: (És ezzel igazán nem szeretnék semmiféle pro-kontra vitazuhatagot elindítani, de...)
Azoknak, akik most kezdenek ismerkedni a midi szerkesztéssel, és próbálnak erre alkalmas programot
találni, és azt megismerni, azoknak SOKKAL INKÁBB ajánlom a CUBASE VST-5-öt, mint a CAKEWALK-ot.
Sokkal barátságosabb, egyértelműbb, kezesebb, logikusabb program.
Csak maradva a példánál: A sávok darabolása, húzogatása, copyzása ide-oda, olyan egyszerű, és kzenfelvő, mint ha
egy puzzle játékkal játszanánk:
Amire rákattintasz az ki van jelölve, ha tartod az egérgombot, akkor húzhatod oda, ahová jólesik...
A sávok darabolása olló ikonra kattintás után, összeillesztése tubus ragasztó ikonra kattintás után,
törlés radír ikonnal, stb...
Kell ettől egyértelműbb, és kezelhetőbb, logikusabb program?
És még egy érv: Charlie és Pityus fórumtársunk jóvoltából létezik a CBASE-hez letölthető magyarnyelvű kézikönyv. (!)
Tévedés ne essék, nem fizet nekem semmit a Steinberg ezért, és ismerem (néha használom) a Cakewalk-ot is, de ami
jobb, az jobb...
(szerintem...)
Szolídan, csak értelmetlenül...
Úgy értem nem lehetett kihámozni belőle, hogy mit, hová, és milyen célból akar feltenni.
Arcoskodás? Ha az is lenne, talán azért, mert tőlem még 2 és fél év alatt soha senki nem olvasott
(és nem is fog) értelmetlenül megfogalmazott hozzászólást olvasni, és zavar, ha ilyet látok...
A yami vég árából kis pótlással tudsz venni egy digi véget...
Veszel egy lite subot, ami fele../vagy annyi sem:)/ a Eonnak és hozzá egy digi véget! Már a digi vég is csodát hoz majd, a rendszerbe hidd el, és tudod nekem is a P5000s yami végem volt! AMit szerettem, de az új digi vég lesöpri minden tekintetben!
Köszi Mindenkinek!
T2!
Sajnálom, valóban az a lényeg amit írtál! Egyébként én azt hiszem rosszabbul járok, ha máshogyan avatkozok bele, ugyanis a céges autóm egy suzuki splash...
Köszi Mindenkinek!
Józsi és BALLO is leírta a lényeget, Malkot meg ismerem, és eddig is adtam a tapasztalatára! Tényleg nem vitatkozásnak szántam, csak megint ott tartunk számok adatok..A világon semmit nem jelent egy nagy márkánál sem már! A sok kis "vágott szemű" úgy is azt kanyarít rá amit nem szégyell :) Én azóta már csak a fülemnek hiszek!
Jaja, ha már partyba kell állítani nézzük a Lite 15-el;) Bár én azt mondom lite sub kell alá egy digi véggel és viszontlátás!
Sziasztok!
zeneboy amikor vettem a LITE12 -eket sokat segitettél nekem.
malko-rol meg nem is beszélve /ha még emlékszel rá/
Az hogy papiron ki mit ir le az adatokrol az egy dolog, a legfontosabb a hangzás.
A LITE 12-el maximálissan meg vagyok elégedve,DE sajnos a 12" nem tud annyi mélyet amennyit én szeretnék.
Volt szerencsém tesztelni több aktiv subb-al na igen az már döfi
/ezekközül is a dB 05 subb volt korrekt/
Csak ebben a felállásban már egykis káosz van a rendszerben
YAmi végfok ,Yami keverö, Garry top, dB subb.
Az Eon -okhoz elég kedvező áron hozzá tudnék jutni./Bár kissé furcsálom hogy ennyire levitték az árát 430 eur/db.
Mivel olvastam hogy almatom ,zenex,és még mások is ilyent használnak gondoltam kiprobálom.
Persze jo lenne kiprobálni egymás melett a két falat na de HOL?
Mindenkinek köszönöm a hozzászolást.
És bocs az off -ért
Mindenkinek kellemes hétvégét.
Üdv Kecsi.WD-40 -el lett tisztítva,ezek szerint jól elbaltáztam.A dinamikára csak az az egy oktáv reagál,a többi ugyan úgy szól ki és bekapcsolt dinamikánál.A pálesz jólesz áttörölgetni a paneleket?Tiszta szesz nincs itthon.Nagyon szépen köszönöm a segítséged.