az én személyes ízlésem szerint én a kórust szeretem a torzító előtt hagyni, csak mert ha rátolod a torzítót akkor igazi koszos szand lesz az eredmény, én Lukathernek a Little Wing szandját imádom és ott szerintem így van, nagyon nagy feelinget lehet előállítani ezzel a koszoloással szerintem.
próbáld ki, annyit megér én a vibeot, phasert, kórust is ilyen koszosan szeretem a torzítás előtt.
hát, akkor lehet, hogy a double muff is true bypass, bocsánat, ezt nem tudtam, ebben az esetben még egyszerűbb a megoldás, effektek a loopba, driveok elöl
a looperen szerintem arra gondoltak, hogy cgyakorlatilag egy fx loopot kapsz egy pedálban. azaz van in out send return és belekötheted mondjuk a nem true bypassos double muffot úgy ahogy egy fx loopba kötnéd. ez azért jó mert ezután már a looper kapcsolójával kapcsolod a cuccot ki és be a körből, miközben így az egyfolytában megy. Így nem kell true bypassra alakítani a pedál(oka)t csak bedugod egy loopba és ha nem használod teljesen kiveszed a körből egy kapcsolással így nem vesz le a jelből
Köszi a gyors segítséget.
Torzítók, booster:
Kasleeder Booster, true bypass
Kasleeder Rocker , true bypass
Ts9, megnézem, hogy itt true bypass van -e mert mod-olt.
EHX Double MUFF esetelg nem tudjátok, hogy ez true bypass-es -e?
LOOPEREK, erről is írtatok, még nem használtam, megmondanátok mik ezek? Ezek azok a pl BOSS pedálok, ahol jelutatakat lehet válsztani?
Sziasztok!
Van egy pedálboardom, sorba az effektek:
Wah
Booster
Torzíto1
Torzító2
Torzító3
Kórus
Tremoló
Delay
Erősítőm: Fender BluesDelux fullcsö.
Bár jó mínőségű kábeleket használok a pedálokohoz, mégis azt tapasztalom, hogy gitárom jele a sok effekten keresztül mire elér az erősítőhöz sokkal gyengébb mintha közvetlenül az erősítőbe dugnám.
Légyszi segítsetek, mi lenne ha:
a. fognám az egész pedáboardom, és "fx loop"-on keresztül bekötném az erősítőbe?
b. ketté választanám a pedálboardot kórus, tremoló, delay megy az FX LOOP-ba, wah booster + torzítok pedig úgy ahogy eddig de ekkor is 4 effekten keresztül megy a gityóm jele?
Kerítesz egy megfelelő terhelhetőségű tápot, és hozzá elosztó (polip) kábelt.
Már persze, ha a pedáljaid azonos nagyságú és polaritású feszültséggel üzemelnek.
Mitől nem jó?
Hangminta alapján jónak tűnt...szeretnék phasert, ezért kérdezősködtem small/nano stone, ph-1r-ügyben...tetszett az auto-wah is, a tremolo-t is tudnám egy-két nótában használni...
Ha nem láttál ilyen infót, akkor elég nagy valószínűséggel pályázol egy olyan Worm-re, amihez van táp... Mivel az EHX az összes 9V-tól többet fogyasztó effektjéhez mellékel egy tápot. Tudtommal. Lehet, hogy van kivétel. Az én Worm-ömhez volt táp. De miért akarsz te Worm-öt venni? Nem olyan jó az...
Honlapon nem láttam ilyen infót...amúgy is alig lehet ovasni, barna háttér barna betűkkel...:D van használt, meg új is. De a Középerősben is van újonnan.
ehh, ha jól emlékszem, akkor nem csak kaoss pad van az egyikben, hanem egy phase90, egy fuzz factory, no meg egy single egy p90 megy egy humbucker szedő... túl sok :)
ja, nem árt. amúgy, Zolikák épp készít nekem egy két körös TBP loopert, azzal ki lehet majd szedni a láncból, ami épp nem kell, meg ha még macerálhatom őt, be akarnám adni hozzá az öreg small stone-t is egy TBP modra...:)
tonebone kurvajó, imádom, nem is tudom eldönteni hogy a DSL saját deiveját vagy ezt használjam...:) az a fekete pedál pedig egy öreg jappán Pearl AD8 Analog Delay, szintén szerelem...:)
hát igen de azért elég pontatlan dolog,
akármennyire próbálja az ember.
Koncert hevében nem hallani, de ha otthon felveszi az ember
hamar elmehet a kedve..
Passz...most próbáltam egymás után a De7-et a DD-6-ommal: a delay-e hasonló a kettőnek, az echo-állás viszont nagyon tetszik az Ibiben. Sokkal melegebb, testesebb hangja van, mint a delay-résznek. Ami viszont a DD-6 mellett szól, az a tap-tempo. Ha a DE-7-be bele lehetne tenni egy ilyet, az klassz lenne.
Szóba került még az MXR Carbon Copy, de itt is a tap-tempo hiánya, ami elbátortalanít...
Viszont lehet, h nekem nem is delay, inkább egy fasza echo/reverb pedál kellene, tap-tempoval...
Azért nagyobb hangerőn is ki akarom próbálni, mert itthon nem lehet. Majd a pénteki próbán...
Az is érdekes, h nagyon máshogy viselkedik torzítóval együtt a két pedál: az Ibanez szebben szólt torzító után(inputba volt kötve mindkettő, nem loopba)
Hát a potisapka volt az amit qrva drágán szereztem be a Sand hangszerben ~400 Ft volt. A festék meg Faust spray. Többszöri (3x) vékony réteg 1-2 óra különbségekkel, és a végén egy 4-dik picit vastagabb, hogy szépen kisimulhon a felszíne (de nem folyós).
Szerintem nem sokat -> amit abból a sorozatból próbáltam az igen gyenge volt....23-ért valaki árul egy boss rv-3 -at a .itarsh.p.hu-n, ha egyben kell reverb/delay akkor az nem egy rossz választás szerintem...
Volt Small Stone-om, Crunch Box után kötve Telével (Főleg ha az E6-ot leengdtem D-re) nagyon frankón szólt, leginkább a Flanger-hez tudnám hasonlítani.
Nekem csak a Nano volt. Nagyon szép tiszta hanggal (!!!). Torzítóval nekem kicsit kevés volt (én úgy tapasztalom, a torzító elég nagy %-ban elnyomja az eléje kötött kórus, flanger, phaser effekteket, persze ez az én hülyeségem, mert a torzító elé kötöttem). Valaki ide teszi, valaki a torzító után. A nagyobb dobozos Stoneról nem tudok mit mondani. Torzítóval - eléje kötve - a phase90 klónom erőteljesebben hallható.
áá pedig benned reménykedtem hogy próbáltad...ez úgy néz ki mint a 10es sorozat de mégsem:D Asszem van itt valakinek ebből a sorozatból egy analog delay-e ADL talán. Ez meg FLL, ez talán az L sorozat