Az ám Ennél a fehér-arany kombinációnál ízléstelenebbet nem nagyon tudnék elképzelni (ja de, az Ibanez JEM-ek felteszik az i-re a pontot a kúszógazzal)
Hanem inkább orosszul? Nazdarovyeah!
Igazi tornagyakorlat lehet felkúszni ezen a hosszú lábon Ha lenne ilyen olimpiai sportág, indulnék.
A birkózás helyett simán jöhet
Kb.9 éve van nálam, én vagyok a 2. tulaj, ha jól tudom. Ez volt az első "komoly" gitárom. Azóta is megy. Igazi igásló. Idén tervezek egy szedőcserét, mert még gyáriak vannak benne, de ha nem jön össze, az sem baj.
Ha nem muszáj nem is akarom eladni, mert az évek során már sokszor bizonyított.
Csak most láttam itt a gitár körül a fejtegetéseket.
Egy Original Floyd Rose Pro van benne, ami nem gyári, a tőkecsavarokat sem kellett arrébb rakni, csak egy picit le van csiszolva a marás bal feléből hogy beférjen. Én úgy tudom hogy ez a legjobb tremolója a Floyd Rose -nak, 280 euroba kerül a Thomann-nál. Terméászetesen sokkal durvább mint az eredeti, egyáltalán nem hangolódik, berreg, visít, stb.. ahogy kell. Tökéletes.
Eladó egy limitált kiadású Jackson DK2 FF elektromos gitár.
-Made in Japan
-Láng berakásos
-2002-es gyártású
-2db Duncan Desingned single pickup középen, és elöl.
- 3 állású pickupkapcsoló
-A tone poti helyén felező kapcsoló
-Floyd Rose Pro tremolóval (új ára 280euro)
-Seymour Duncan TB-6 a hídnál
-Jim Dunlop strap lockal, hevederrel.
-Puhatokkal
-Beállítva
A feliratnál a védjegy "r" betűjére gondoltam, hogy az n felgörbülő lábához van-e közelebb.
Ha jól emlékszem tavaly volt erről szó és a koreaiakon az n tetejéhez van közelebb, a japánokon a szárához.
Az a-o különbséget én sem látom, még ha szeretném is.
Tehetsz bele bármilyen hangszedőt hátra, mindig agresszív, fémes-csattogós hangja lesz a pozícióból adódóan. Nekem nem hiányzott, de abban az időszakban, amikor megvolt, talán 1 dalban kellett tiszta hangszínt használnom, mert miután elkezdett finomodni a zene, akkor már kizárólag a héthúros Amarantot használtam.
Egy híd szedővel azért nem lehet finomkodni tiszta hangoknál...
Szólózni is nagyrészt híd szedővel szoktam, időnként megkívánja a nyakit is.
Tisztára meg általában közép állást szoktam, esetleg nyakit.
Ahhoz a híd túl erőteljes hangú, de ez szertintem főleg abból adódik, hogy oda van téve ahova.
Nem is lehet megoldás, mondjuk a nyaki hangszedő ideális esetben pont a 24. bund helyére kellene, hogy essen, ami kétoktávos nyaknál nem igazán kivitelezhető. Nekem mondjuk nem hiányzott az RR24-nél a nyaki hangszedő onnantól kezdve, hogy belekerült a Rebel Yell, mert az szólóknál sem volt krákogós a hídhangszedők nagy többségével ellentétben, szépen énekelt hátul is.
Jaja, azért mondom...
Valamennyivel a stars azért biztos jobb minőséget képvisel, persze nem annyival...
Plusz pont hogy 24 bund, legalábbis a leírás alapján.
Nem számoltam utána
170 körül már lehet RR24/RR24M-et lőni EU-n belül keménytokkal, jó állapotban, kérdés, hogy ezek a Stars-ok érnek-e annyival többet, mint amennyi plusz költség lenne a szállítás/sáp (sztem nem).
Rákerestem. Átmenő nyak.
190 körül van nettóban...
Vám+áfa+szállítással már nem az igazi.
Egyébként 170-180 körül jó lenne kézbe venni.
Vagy ha mindennel együtt megáll 200-ban, még az sem vészes.
Átmenőnyak sztem, a Jackson tudtommal nem csinál ragasztott nyakas hangszereket. (Mondjuk nekem is úgy tűnik, hogy más ezen a nyak-test kapcsolat, mint az én RR24-emen volt)
Te látod a feliratot? Egyébként valóban, a Perfarmer a japán, a Performer korea.
Valamint a szériaszám is megmondja ahogy a kolléga említette.
Én 90-nél nem adnék érte többet EMG-kkel.
A szériaszámból derül ki biztosan, ezen meg azt nem látni. A Performereken elvileg hétjegyű szériaszám van, aminek az első számjegye alapján el lehet dönteni, hol készült a gitár (1: Korea; 9: Japán).
Na ez nálam 10 pontos, legalábbis vizuálisan. Egyszer akarok még egy telét, valami ilyesmi modernebb kivitelben. Múltkor egy custom shop Charvelt néztem, _lilában_ is vadállat volt, csak nem 900 dollárért.
Nyilván ízlés dolga, én sem tudom miért, de tetszik. Olyan, mint egy klasszikus amerikai autó, mármint formára, ívekre. Számomra az ultimate gitárforma a tele, faragott toppal. Isten ajándéka :D
Ez nekem nem bejövős :)
Akkor inkább exporer, vagy flying-V :)
De méginkább maradok a jacksonnál. Mondjuk a Kramer Vaungard sem rossz Az meg a rhoads unokatestvére...
Én a hagyományosabb formákat, bár ha már nem superstrat forma és maradunk a Jacksonnál, akkor Kelly. (A kedvencem a Robbin Crosby-féle Firebird lenne, ha 'lehetne 3 kívánságom' :))
Ez önmagáért beszélt. Japó volt, és az új ára is két kiló körül volt formatokkal.
Korrekt volt teljesen, faszért kellett leállni vele.
Talán 1-2 évig ment.
miért is lenne rossz napom ettől? :)
nem adnék ennyi pénzt kínai gitárért :)
ez a széria mindig hanyagolt volt, a ke2-n kívül ebből is csak X-es modellek vannak...
egy rövid ideig volt ke5fr, az már biztató volt, aztán valamiért azt is megszüntették... az legalább japó volt...
ez meg egybe nyakkal, egybe fejjel, kínából abszolút nem izgat fel :)
Én nemrég cseréltem tőkét a tremolómban, rézre.
Néha még sok is így a hangkitartás...
Ha lenne átmenőnyakas floydos gitárom, abba már nem biztos hogy tennék réz tőkét, pont ebből kifolyólag.
Persze ezzel nem a te vágyaid létjogosultságát próbáltam megkérdőjelezni Csak lábjegyzet...
Jaja, az engem is érdekel, milyen lehet, mennyiben más-jobb, mint pl. Fernandesék szuszija...fogalmam sincs. Nekem csak egyszer volt a kezemben sustaineres gitár, valamelyik Hangfoglaláson 3-4 évvel ezelőtt, akkor se sokáig, ezért nem is láttam-hallottam akkor semmi hátrányát, csak az előnyeit. Megvagyok nélküle, de ha úgy alakul, hogy Fernandes-t veszek, adja magát, hogy szuszis legyen - bár mondom, tremes gitárt csak akkor, ha minden kötél szakad. Utólag berakatni szerintem nem fogok, nem vagyok egy tuningoló típus, leszámítva a kulcsokat, hangszedőket és az elektronikai rendbetételt.
Nem kell megmagyarázni. :)
Tudom milyen az ifegrász, amikor az ember rá van pörögve egy cuccra. :)
Volt pár sustaineres gityó már a kezemben.
Bár igazából a kékvarázsló PC-jét tesztelném eccer.
Az abban levő jackson-licences susi valami kuriózum lehet.
Lehet :) Nem is a felharmonikus része izgat, hanem maga a sustain meghosszabbításának elérhetősége. Rengeteg lehetőséget ad mind szólójátéknál, mind ritmusoknál akár tiszta, akár torzított hangszíneken.
Hát Fernandesből van többféle fixhidas+ sustaineres, de egyszerűbb ha megveszed külön a sustainer elektronikát és belerakod egy olyan gitárba ami tetszik.
Előfordul az ember életében ilyen szuszténeres korszak, majd túl leszel rajta.
Én is úgy tudtam, hogy India, aztán valaki itt a topikban mutatott képet egy fejről, aminek a hátán egyértelműen 'China' volt, de akkor ezek szerint mégiscsak India. Vagy mindkettő?:) Na mindegy. Az a helyzet, hogy mostanában bejött a képbe költséghatékony megoldásként még a Fernandes is, plusz nem titkolom, hogy eléggé izgat a szuszi is - nem hóbort, nagyon jól tudnám használni. Nem egyszerű, mert trem például egyáltalán nem kéne, viszont passzív hangszedős sem és náluk ami fix és aktív, abban nincs szuszi sajnos. Mindegy, ez ide off :) Az biztos, hogy a Jackson-t 'tuningolnám' én is, minimum egy jóféle satus kulccsal és egy alapos szervizeléssel.
Szóval még mindig a régieket érdemes lesni...
Kellyben is gyér a felhozatal. Mondjuk mindig is az volt.
Egy időben örültem mikor megjelent a ke5fr, de az sem volt sokáig...
Szerintem is ki kell várni, milyen lesz ez a mehikói széria..
A DKXT nekem annyira nem adja, viszont az SLXQ már alapból nagyon jó, ott nincs az, hogy kilógnak a bundok, nagyon jó húrnyomást lehet beállítani, jó a nyakprofil is (más, mint a Pro-nál, vékonyabb), egyedül a szín nem tetszik, olyat vártam, mint a honlapon lévő képen, ami van, ahhoz képest azért messze nem olyan szép, a hátulján az a barna szín meg egyenesen csúf.
Egyébként ezek a mexikói cuccok nem lesznek rosszak, biztosan kell 1-2 év, mire kiforrja magát minden a váltás után, de pl. az az új nyakrögzítés nagyon tetszetős, sokkal stabilabb, jobb, mint az eddigi csavarozott nyakas megoldás a Jacksonnál. Sajnos a kidolgozás nem olyan precíz, mint korábban a japán cuccoknál (bár remélem, hogy ebben is lesz előrelépés, fogtam már nagyon jó mexikói Fendereket, úgyhogy elvileg nem lehetetlen), pontosnak pontos a bundozás, de az nagy kapufa, hogy így fűrészelnek a bundok (pedig rögtön megitattuk a fogólapot citromolajjal, ahogy beérkezett a hangszer).
A DK2M PRo egyszerűen perfekt szerintem.
Maga a nyakprofil, ami maradt a DK2-re jellemző.
Ebből csinálhattak volna hangyányival vékonyabbat, pláne hogy a kiváló
anyagok és az extra merevítés ezt bőven megengedte volna.