Sziasztok! A főnököm kidobat most minden használatlan alkatrészt, úgyhogy megkérdezem tőletek igényt tartanátok-e a következő dolgokra:
RD36EB1 zener dióda 50 db
RB721q Shottky dióda 50 db
Mindkettő bontatlan, Jappán, Casiotól érkezett még a kilencvenes évek elején.
Valamint egy általam kiguglizhatatlan 9 lábú kerek alkatrész, aminek a tetején 298 31M felirat van. A doboz szerint DC-DC converter és DCS-298-HRS megjelölés, de a kereső nem dobott ki semmit. Ebből is van vagy 30-40 db.
Szóval, ha valaki igényt tartana a fenti dolgokra, az írjon, és szívesen odaadom őket.
Beszámította EWR.:) Már megbántam azóta, de ez van...akkor nem annyira kellett a chorus, elég volt, amit az SF10 tud. De most már nem..változik az ízlésem.
dobosunk meg duplázót, állványt hagyott el. Ilyenek vagyunk :D
inkább az a durva, hogy 22 éves koromig kb. egy zsepit nem hagytam el sehol, aztán 3 éven belül telefon, iratok, pedálkák.
ejj :( tudom hogy nem vigasztal, de eccer próbáról teleporttal hazafelémenet vhová letámasztottam egy sampler szintit brunyálás közben, aztán ottmaradt na azóta vagy bentalszok ha olyan van vagy nem viszek semmit magammal hazafelé
tök józanul (de baromi fáradtan) egy kora esti MÁV járaton hagytam fenn. És csak másnap délelőtt vettem észre a hibát.
Azóta pótoltam (kis módosítással) mindent, de jó nagy (kidobott) tanulópénz volt.
"csak" hatot, ha jól emlékszem. Két pedál pont azért úszta meg, mert már nem fért be a kofferbe.
A fuzzface-t sajnálom a legjobban, mert abból ugyanolyat nem tudok építeni még egyszer, az telitalálat volt.
Hasonló lenne a tiedhez: ZenDrive -> CrankedAC plusz a hangoló lenne a harmadik. Ha bővítem, akkor a következő a Zombie chorus, azután meg egy Mutron III. A többi már kb. egyenrangú.
Nem, mert jó ha van...jó hangja van, de a wh10 egyedibb (no meg csilisebb).
Így most már 3 wah van, és nemsokára 3 chorus lesz..:D Pedig nem szeretek felesleges (=nem használt) cuccokat tartani...de jó pedálok, és sajnálnám elkótyavetyélni őket.
na, amikor elhagytam a pedáljaim, egy héten belül volt egy koncertünk... Alliumsativum odaadta a Space Echot meg egy EWR-mongoose-t, Ewr-től pedig egy crybabyt kaptam kölcsön. Az egy radikálisan miniatűr és baromi jó setup volt.
Hehe... Na igen... Kb. 10 pedál van a board-ban, de hangolóval együtt kb. 5-ből meg lehetne csinálni úgy a bulit, hogy a nagyérdemű aligha érzékeli a különbséget (különösen az ittasságnak azon a fokán, amit el szoktak érni). Ha midnen kötél szakad, akkor hangolóval együtt három pedállal is akár.
Jártam már így, a beállásnál minden okés volt, kezdéskor meg nem...és mint utóbb kiderült, egy merev patch volt a ludas, ami nem is tudna elméletileg megtörni...
Szerencsére "fejben" felkészültem, hogy ha valami gebasz van, akkor melyik pedált kell mindenáron használni - ezeket gyorsan kiszedni a boardból, és bekábelezni. Kb. 2 perc volt..
persze, tisztában vagyok vele. A madbean-féle loophole-t tervezem megépíteni belőle, főleg a detune-mód miatt. Nem komoly loopolásra szeretném használni, arra nem is lehet, hanem delay és reverb mögött lecsengések rögzítésére, textúrázni. Nem várok sokat tőle, de ha egyáltalán működik az ic, akkor mókázni jó lesz :)
Örülök, hogy létezik ilyen feature, a Korg AX3000-ben (ami azért nem belépőszint) sajna nincs... Akkor ez inkább erre a típusra specifikus gond. De az is lehet, hogy csak én vagyok hülye, meg a másik gityósunk, akié a multi, mert az istennek sem találtuk ezt a lehetőséget. Egyébként itt jön számomra a multik másik nagy hátránya: pilótavizsga kell a beállításukhoz Na jó, ez nem teljesen igaz, pont az említett Korg viszonylag jól beállítható intuitív módon is, csak néhány dolog miatt kellett a kézikönyvet előbányászni.
Rackes multi+midi vezérlő,és no problem. :)))
Amúgy a felvetés jogos.
Az én multimban (Yamaha padló) amúgy úgy van,hogy addig nyugodtan el lehet tekergetni a potikat,amíg az elmentett beállított értékre nem tekerődik a poti. Ha arra tekerődik,akkor onnantól szabályozható a teljes tartomány,de addig nem.
Talán egy kicsit védettebb így a cucc az eltekerés ellen.
Chickenhead poti van némelyik multin is (tipikusan Vox-ok és Korg-ok), és bizony azokat is el lehet tekerni a kábellel. Ilyen szempontból a multikat nem is értem, hogy miért nincs lock opció, azaz a paramétereket mondjuk addig nem állíthatod el a potikkal, amíg valami edit gobot be nem nyomsz. Ott simán megoldható lenne...
Hát én ezzel úgy vagyok, hogy nincs sok pedálom, hangoló, wah, zajzár, delay. 1 tápkábel kell, meg bedugni a 3 (gitárral együtt 4) kábelt. Meg a fejhez lábkapcsoló. Ahol ezeket nincs idő bedugni, oda nem megyek.
Egyébként meg mit siettetnek, addig úgysincs kezdés míg nem szól a gitár
nekem multival volt a legnagyobb szórás a "hogyan szól a cucc különböző erősítőkön?" kérdést illetően. A kisvasutam kiszámíthatóbb ilyen szempontból. Installálni ugyanannyi, mint egy multit (egy kábel in, egy out, meg a táp). Ami viszont szívás, hogy ha valamelyik pedálból kicsúszik a kábel, a táp, vagy ugyanezek közül valamelyik kontaktos lesz stb., azt kibogarászni gyorsan egy koncerthelyzetben nagy rutint igénylő feladat.
Megoldás: jó minőségű patcheket használni és még azokat is rögzíteni valahogy a boardban.
Azért nem. A multiban bele van programozva a hangzás. Bedugod az akármilyen erősítőbe, ami épp a helyen van, aztán hangerő meg 3 hangszín, és nagyjából rendben van, amennyire legalábbis egy ilyen helyen kell.
A kedvencem az volt, ahol rám szólt a szervező zenekar, hogy ne hangoljam be a gitárt, mert nincs erre idő:) ...Infarktust is kaptak volna ha elkezdek kisvasutat installálni...
Ráadásul a chicken head potikat pl. simán eltekered gitárkábellel, ha picit nem figyelsz oda. Na ez mind nincs multiban...ott csak kontakthibás mikrokapcsolók vannak:)
Ez igaz, de ha két nótának eltérő paraméterek szükségesek egy analóg pedál-vasútban, akkor öregember már nehezen hajolgat le tekerészni két szám közt nyakában a gitárral :)
Nahát, mennyi szempont van!
Szerintem egy pedalboardot pont annyi idő bekötni mint egy multit. Persze ha valakinek NAGYON sok hang kell, akkor van létjogosultsága a multizásnak, de olcsó multinak a hangja is olyan...
"...Egy bizonyos szintig az előnyei tulmutatnak a hátrányain..."
És ha netán egy szám előtt úgy döntenél, hogy ezt most mégse xy distortion-nel, hanem egy vadabb fuzz-zal van kedved eljátszani, akkor ezt a lehetőséget el is buktad, hacsak nem tekergetsz és nyomogatsz egy félórát :) Bocs, csak arra akarok reflektálni, hogy próbálkoztam multival, a másik gitárosunk multizik is, de én sosem tudtam megszokni. Inkább szteppelek, nekem az kisebb kényelmetlenség, pedig kb. 10 pedálos kisvasutam van ;)
a marshall nem kifejezetten a tiszta hangjárol hires.
Inább Fender, laney vc, peavey classic, ilyesmi.
Egyébként annak ellenére, hogy az analogra eskuszom, én is multiznék, ha még koncerteznék
Egy bizonyos szintig az előnyei tulmutatnak a hátrányain.
Sokkal hamarabb beállsz vele, nem kell steptáncolni, stb...
A hangja meg a tobbi hangszer mellett elmegy.
Mondjuk a népstadionba már ne azt használd, de addig kevesen jutunk el.
szerintem, meg pont ne így csináld.
1. A pedál belenyul a hangba, ezért azon keresztul kell beállítani a tiszta hanhszint is.
2. Az effektek id hatással vannak egymásra, ezért egyutt kell belőmi őket.
3. Ha nem torzítasz, akkor érdemesebb egy torzíto nééluli effektet választani, mint pl a g major.
4. Amit otthon beállítasz, az nem biztos hogy zenekarban is jol szol majd.
Én így csinálnám:
1. Pedált kikötni és beállítani egy üres, de jó tiszta hangot.
2. Pedál vissza erősítő elé, előfok részt teljesen kikapcsolni, fölösleges, eleve csak emiatt hajthatja túl.
3. Effekteken egyenként belőni, nem egyszerre mindent, mert abból csak massza lesz.
Majd kiderül, lehet hogy az előfokcső öregecske tényleg, vagy csak simán túlhajtja a pedál(erre még nem volt időm megnézni).
Minden esetre mikor egy frissen javított Digit RP80-at tettem a GT6 helyére, máris tisztábban szólt minden.
Azért az sem árt ha kicsit hasonlít az effekt valamennyire a koppintott nótában hallhatóra, nekem legalább is akkor tetszik. Bizonyára egy jól összeállított kisvasútból jobbat is ki lehet csavarni, de én is azt vallom hogy a praktikum, a peccsek pontos eltárolhatósága sem utolsó erény.
Szerintem ebből a konfigból (a többiek épít kritikája mellett) úgy lehetne kihozni a legtöbbet,
h a Marshallban egy csőcsere - a Bosst meg a Marshall hurokjába kötni és csak chorus+delay+reverbet
használni. Magyarán háromkábeles bekötés.
Kipróbáltuk az AVT-t többféle csővel.
Mondjuk a drájvoknak így is kuka, de a tiszták kicsit szebbek.
Ja, hogy TDA? Akkor már mindent értek. A régi VS-ekben diszkrét tranyós végfok volt, a VS80-VS100 sokkal jobban is szólt, mint az AVT-k, ráadásul az előbbiekbe tettek egy viszonylag használható rugós zengetőt, az utóbbiakba meg a leggagyibb kétdolláros DSP-t, idétlen beállításokkal.
Semmi metált nem szeretnénk előadni, sokkal inkább keresnénk kellemes kísérőlapátolós flangeres, kórusos, néha kis visszhanggal kevert CLEAN kíséretet. Pink Floyd, Joe Bonamassa, SRV, ChrisRea, Orianthi, Lou Ann finomságokhoz kísérő támasztéknak.
Az nekem is feltűnt, hogy rendesen fojtott a láda, az mp3 meg lehet a tda végek miatt olyan amilyen.
De legalább megpróbálunk valamit kicsavarni belőle, egy délutánt rászánok az tuti.
Mindig idejön nem? :)
Mindegy. Lehet azt csak akarni kell, meg fordítani kell rá időt. Nem mondom, hogy überjó, de vállalható. Mi 10-essel szóltunk vonalból nem egyszer.
Hogy jön ide a metálzene?
Ez a COSM marhaság a leggagyibb modellező hülyeség az összes létező közül, elképesztően műanyag hangja van.
Persze az már csak hab a tortán, hogy az erősítő sem egy bika, de abból simán lehet gitárhangot kihozni magában.
Ez így nem feltétlenül igaz, meg ugye nem csak metálzene van :D Mondjuk az AVT-knek van egy idegesítő "empéháromhangjuk", ami mindennel mindegy. Na meg döngölnek a fostos zárt dobozaik.
#102445 :) Megelőztek
Szerintem az AVT-k (is) szarul szólnak. Ki kell próbálni, hogy loopban milyen. Persze újra kell állítani a hangszíneket, meg amúgy is érdemes egy kis időt rászánni, hogy belőjétek koncert hangerőn a pedált, mert ami szobában, gyakorló hangerőn jól szól multin, az sosem fog élőben is jól szólni.
Ha már szóba került, hadd kérdezzem meg: a ritmusgityósunknak van egy Marshall avt 275 és egy GT6.
Eddig elé volt téve a pedál, de nem igazán nyerte el tetszésünket a hangzása. Most nézegetem a Marshallt, be lehetne tenni loopba hátul a pedált akár sztereoba is.
Mi a tapasztalat, lehet jobban szólna?
Nekem bejött a GT-6, modulációk, szűrők és delayek/reverbek területén rendben van van benne egy-két használható torzítás is, de attól nem kell hanyatt esni, viszont loopba be tudod kötni a kedvenc torzítódat. Az ára ennyi szokott lenni. Multieffektekbe tartozna egyébként.
Helló! Ez így mennyire számít jónak a multieffektek között? Ár-érték arány, hangminőség szempontjából? Úgy tudom hogy egy bizonyos kategóriában vannak multik nagyon rossz hangú, gagyi hangmodellekkel. Ez ide tartozik?
http://gsfanatic.com/hu/hirdetes/265902/elado-boss-multieffekt