adapterről jut eszembe... kár volt megméregetnem mennyi a feszkó az adaptereimben, mert azóta az a parám, hogy melyik fogja kinyírni valamelyik kényesebb cuccomat. mivel van amelyik a névleges értékhez közelít mutat, de nagyon elszállt értékű tápjaim is vannak... vagy ez csak amiatt van, hogy terhelés nélkül méregettem? de akkor se értem. semmi következetesség
SŰŰŰRGŐS !!!
GT-8 Eladó !!! :(
Magy.Országi Szalonból vásárolt GT-8, magyarnyelvű haszálati utasítással,szobában használt, Dobozban,sajnos családi okok miadt eladó :(
Ár : 75e Ft.
kontakt, a név alatt
üdvözletem emszífájv úr. azt hiszem ön már járt nálam clone theory-t és/vagy mxr stereo chorus-t próbálni tavaly valamikor. még mindig kíváncsi lennék valamilyen rögzített hanganyagára.
volt nekem SYB-3-am, örültem nagyon, amikor eladtam. pedig nem volt ilyen problémája. szerintem ewr/eldzsi/raindog/space/zolikák tud érdemben választ adni a kérdésedre, csak légy kis türelemmel.
" szevasztok!van egy boss szintibassz 3-asom, ami bekapcsolva szól, viszont bypass-ban tök süket... mi lehet a baj, illetve hova vihetem szervizelni? "
* 6 klasszikus és modern Wah pedál modell
* zajmentes működés, infravörös pedál érzékelés
* 8-féle beépített Overdrive/Distortion egészíti ki a Wah hangzásokat
* az új "Voice" mód emberi magánhangzók megszólalását utánozza
* a "Double Resonance" móddal pedig analóg-szinti típusú hangzásokat
érhetünk el
* Uni-V effekt, Vintage, hullámzó Rotary hangzást biztosít
* 3 digitális memória az elkészített Wah hangok elmentésére és hívására
* a Wah Range potméterrel saját ízlésünk szerint állíthatjuk be a Wah
pedál szűrési tartományát
Különféle Wah hangzások a COSM segítségével:
A V-wah nem olyan, mint a hagyományos wah pedálok, mivel ez a COSM technológiával képes modellezni számos wah pedál hangját.
A hagyományos wah hangzások mellett, a V-Wah számos továbbfejlesz-tett funkciót is tartalmaz.
A PW-10 V-Wah számos különféle Wah hangzást biztosít, köztük az újonnan kifejlesztett BOSS saját wah sound-ot és Vintage Wah, UNI-V stb. hangzásokat.
A következők érhetők el a V-Wah segítségével:
CUSTOM : A felhasználó létrehozhatja saját, egyedi wah hangzását
ADVANCED: A BOSS újonnan kifejlesztett saját wah hangzása, lehetővé
teszi a frekvencia szélesebb tartományban történő állítását.
BASS MIX: Újonnan kifejlesztett wah basszusgitárosok számára
CBY-WAH: A klasszikus wah hangzás
VO-WAH: Az Angol Vintage wah hangzás
MO-WAH: Steve Vai által használt "new-scjool" wah hangzás
VOICE: Továbbfejlesztett Humanizer három különböző hangzóval
UNI-V : Vintage rotary wah hangzás
ára 25.000 Ft
0620 823 11 95
kisandris kukac gmail.hu
Úgy tervezem, hogy lecserélem a DD-3-as delay-t egy analóg Artecre. Nézegettem ezt a Custom ADL-2-est, de nekem erős pengetésnél betorzul a visszhang (mintha túlvezérelné). Szemben az SE-szériással, ami a fele ár ellenére szebb hangú volt hasonló körülmények között..
sziasztok!valaki el tudná nekem magyarázni, hogy működik a midis rendszer? meg hogy van egy vox tonelabom, és azzal mit lehet kezdeni ilyen téren? köszi
Ezt neked találták ki. (szerencsére nem kettős T...) A Vr helyére kötheted a szintadód kimenetét.
Előtte kísérletezd ki a poti értékét (hogy a teljes frekivenciasávban hatásos legyen), és ha találtál megfelelőt, olyan értékeket használj a multiplexer bemenetei.
Azt FET-es tápfesz-regulátort én kihagynám.
EWR! Találtam egy 1/6 40106 alapú twin-t filtert a wahseqencerbe. Kérdés: mehet abba az IC be ahol van az LFO? Mert ott még van szabad inverter bőven. Vagy rakjam egy különbe. Nem foglya az LFO zavarni őt? vagy fordítva?
Mellesleg nagyon köszönöm a segítséged, amit nyújtottál a "seqencer" megépítéséhez. Már megépítettem egyet és le is teszteltem LEDekkel. szépen villognak... sorban :)
Átbaszott a kínai Rat-emnek. Nemrég szétszedtem. Kapott kék ledet. Összeraktam. És nem minden bekapcsolásnál kapcsol be. Ha kiveszem a nyákot, akkor meg simán műxik. Olyan mintha valamilyen mechanikai hibája lenne... Pedig mindent lemértem és minden játszik, csak dobozban nem. :( Meg van átkozva... Valakinek volt már hasonló problémája???
a régiek faszák. Turbo RAT-em van, Distortion 0-án áll nálam, OD-nek használom, nagyon kellemesen öblös mélytartománnyal bír. torzítónak sem utolsó, sőt! csak én inkább fuzz-os jelleget kedvelek ha bár torzítok. de "klasszikus" torzítóként a RAT eléggé ver mindent!
Szeva maistro.
Ne akadj ki ezeken a dolgokon.
Inkább válaszd a minőséget.
Ezt 1x kell megvenni!
Tutti,hogy működik, s még az unokáid is használlni fogják.
Nem pedig mindenféle olyan cuccok amiket 2x-3x kell cserélgetni, mert beszerik stb stb...
Az utolsó mondatod sajna nagyon is igaz. Az ME50B-t úgy reklámozzák, hogy COSM-val modellezi a pedálokat. Ami azért mókás, mert ugye a torzítópedálok azért készültek, hogy az túlvezérelt erősítők hangját szimulálják.
Ergó 20 év múlva olyan effekteket fognak árulni, ami valami új fajta eljárással modellezi a COSM technológiát, amint éppen SD1-et modellez? Még egy érdekes aspektus: így 2008 környékén eljutottunk oda, hogy 32 bites, 96 kHz-en működő digitális processzorok számolják-szimulálják annak az analóg áramkörnek a működését, amit 30 évvel ezelőtt valaki 20db pár forintos alkatrészből összerakott! Hihetetlen, hogy hol tart ma már a tudomány!
Nos, még a csere előtt jövöj egy kicsit panaszkodni..
A múlt héten beneveztem egy Artec SE-ADL analóg delay-re, az eddig hőn szeretett méltőnak remélt Arion analóg delay utódjaára.
Persze, tökjó, mert olcsó, meg elem is jár hozzá, meg aluházas, meg true bypass, de volt egy kis megelepetés, miután hazahoztam. Természetesen a kirpóbálás után gyorsan szét is szedtem, mert ez nálam szokás, és láss csodát mi volt benne? Pt2399 ! Csúcs. Na, most akkor hogy is van ez, hogy analóg delay? A hangjával egyébként nincs gond, bár feltűnt rögtön, hogy itt valami nagyon más az Arion után, de egy kicsit szerintem bunkóság egy analóg bőrbe bújtatott digitális delayt készíteni, és árulni...
Ennyi.
Ma este visszakerül a kibővített és megjavított szerverünk, ezért 21h után nem sokkal le kell állítanunk a webservert, így a fórum elérése is szünetelni fog. A karbantartás néhány órás művelet, mely alatt a szolgáltató kiszereli a mostani gépet, és beszerelik az újat.
Kérjük szépen a türelmeteket, igyekszünk gyorsan végezni a munkával, és holnap reggeltől már ismét a megszokott, régi jó sebességgel fognak működni az oldalak!
Na igen. Azt hozzátenném, hogy legalább havonta egyszer játszó zenekar gitárosa, ahol ugye nincs road, cipelgetni a motyót az gyilkos. A gitárosok nagy része egy kis ügyes csöves kombónál meg pár analóg pedálnál esetleg egy multieffektnél köt ki. Könnyű cuccolni, a sound fasza, csak kevesebb a beállítási lehetőség. Na és?
Volt nekem is GNX-em(3-as),tényleg jó cucc,ami viszont nagyon hiányzik róla,az a loop.A 4-esen már van az is.
Meg kicsit bonyolult kezelni,mert sok a sokfunkciós gomb,tekerentyű.
Én is már pár effekten túl vagyok (Boss ME-6,ART SGX-2000E,Behringer V-amp2,Digitech GNX-3),és most lehorgonyoztam egy Digitech GSP 2101-nél,ami egy csöves előfok/multieffekt.
Modellezés az nincs benne,csak hangszóró szimuláció,meg egy elég jó csöves és tranyós előfok.Jó tisztától a halálmetálig mindent tud.A multieffekt része sztereó(a bemenete is a sztereó FX return miatt).
Ami a legjobb benne,hogy az effektek algoritmusa szerkeszthető,az effektek sorrendje is tetszőleges lehet,és akármennyi berakható a jelútba,nincs limit.Sőt,egy effekt akár többször is szerepelhet,csak a prociteljesítmény szabhat határt.Ja,és minden effekt ki és bemenete akárhova routolható.Így olyan végülis,mintha kispedálokat használnék,a szerkeszthetőség meg megmaarad.
A 3.ponthoz csak annyit, ha egy patchkábel meghal, nem gond, mert van tartalék. Ha a multiban hal meg vmi, akkor pillanatnyilag az egész kipurcanhat.
A többivel egyetértek...Főleg azzal, hogy koncerten nem feltétlenül van szükség dalonként más hangzású torzítóra(pontosabban, sokszor felesleges, mert úgysem hallatszódik ki)
Nekem egyébként a kettő keveréke van:tranyós kombó+kispedálok. És a mi szintünkön teljesen jó szerintem.
Az biztos, hogy az a legjobb, ha van egy félmilliós fejed egy hozzápasszoló ládával, meg minden analóg. Ez a hangtechnika már csak ilyen. Meg ha van hozzá egy profi hangstúdiód. Ez az ideális. Minden hiteles milliomos lázadó zenésznek ilyen van.
Ennek is vannak sajnos hátrányai:
1. 200 Kg amit cipelni kell
2. A kisvasút effektsor nem programozható (1 pedálnak csak 1 állása van és step táncolhatsz gitárjáték közben)
3. Lesz 500 db átkötő + táp kábeled, amiből minimum 1 db mindig kontakthibás lesz (ez a technika valószínűsíthető ördöge, akit jól ismerünk)
A realitásban akár egy jobbfajta tranzisztoros kombón, meg egy multieffekten is meg lehet szólalni. Biztos, hogy lényegesen rosszabbul szól, mint a fenti technika, de az egész zenekar mellett nem annyira gáz a különbség, a közönség úgyse a gitáros hangzására, meg a cucc márkájára kíváncsi (szóljon élvezhetően és PONT). Régen Jolana gitárral is tudtak faszák lenni néhányan ma meg hányan szarok eredeti Gibsonnal
Ugyanez a studio felvételekre is igaz. Én otthon egy SB live hangkártyával meg egy GNX2-vel, vagy a DG-Stompal csinálok demofelvételeket. Élő dob loopok, jobb fajta VST szinti bass (analóg bassgitárra hajazó beállításokkal) + élő gitár modellezve. Utána computer EQ+effektek, aztán viszem le a zenekarnak megmutatni. Nem olyan, mint egy igazi studiofelvétel hangmérnökkel, de nem mondaná meg senki, aki nem szakmabeli, hogy nem élő zenekar játssza. És mindez 0 Ft-ért.
Mindenki döntse el mi neki a legfontosabb, és úgy válasszon.
Biztos, hogy van valami keverés mindamellett, hogy a cosm modellezése van...De az egyetlen multi amit szeretek, pedig nem az első ami volt....de a legegyszerűbb, legkevesebb beállítással bíró cucc...sok beállításod nem nagyon van.
Mindamellett nem gondolom azt,hogy a Korg egy külső cég megrendelésére komolyabb fizikai modellezést lenne képes létrehozni,mint amit a saját névvel ellátott cuccaiba tesz.
Szóval szerintem a ToneLab-okba a Vox teszi bele azt a kis pluszt,amitől jobban szól,akármi is ez.Lehet,hogy az az egy cső,nem tudom.
Ezt úgy kicsvartad nekem, hogy el kell fogadjam:DDDD
Úgy értettem, hogy megpróbálja azt a sajátos ízt adni a hangba bele neki:D, ami az eredeti jellegzetessége.
Valóban ne keverjük! Az "úgy szóljon mint"-re való a modellezés.
Ha kicsit földhözragadtan elmagyarázod, mint jelent az, hogy olyan ízt rak a hangba?, talán kiegyezhetünk. A modellezés régebben a frekvenciamenetet, a torzítás típusát, és minőségibb motyó esetén dinamikáját szimulálta egy cuccnak.
Manapság már kicsit bonyolultabb a dolog. Sok progi, vagy effekt, azt elektronikai alkatrészek működését szimulálja, és így kapja a végső eredményt.
Ezek szerintem nem "ízre" vonatkoznak, hanem konkrét eredményt próbálnak produkálni.
Ha olcsó, gyors felvételi lehetőség kell, akkor egyetértek.
Hallottam már olyan modellezős felvételeket, hogy rendesen leesett az állam.
De(!):
1. Ha minőségi felvételt akarsz, akkor felejtsd el a modellezést! egészen minimális a különbség, azonban ha modellezős motyóval veszed föl a demódat, mindíg érezni fogod a dinamika hiányát.
2. Manapság majdnem minden multiban van modellezés, és az emberek nagy része úgy gondolja, hogy ez arra való, hogy a Reflex kombója úgy szóljon mint egy Mesa fullstack. Hát nem fog!
Mindemellett nem akarom teljesen leírni a modellezős cuccokat, csak meg kéne érteni, hogy ezek jórészt nem színpadi használatra készültek! (Vagy csak a modellezést kéne kikapcsolni ilyen helyzetben.) Nekem is vannak ilyen motyóim, és felvételnél jópofa, hogy 1-2 kapcsolóval egy (nagyjából) csöves Fender hangot ki tudok hozni. Bár a főszólamot inkább analóg cuccokkal játszom föl, mert az elég kényes tud lenni.
Sőt: annó írtam is modellezős VST plugin, és örültem neki ezerrel.
A lényeg: mindennek a saját helyét kell megtalálni! Egy analóg pedálokat imitáló multitól én nem várom el, hogy modellezzen. Arra vegyél egy POD-ot, de azt meg ne akard színpadon nyomatni.
Ja még egy dolog eszembe jutott: Természetesen mindez nagyban függ az egyéb cuccok minőségétől is. Egy rossz motyón még javíthat is akár egy kis modellezés, de komolyabb cuccon tényleg nem érdemes ilyenekkel játszani.
Az előfokmodellező hülyeség nem is annyira hülyeség ám.
Ha benyomod a marshall programot akkor biztos, hogy nem egy JCM-et megszégyenítő hang fog előjönni, de (pl. GNX2) ügyes és ízléses beállítással ki lehet hozni jó hangot. Fogod a jehallgató kimenetet és egy síma analóg dróton bedugod a 2000,-Ft-os hangkártyádba és ott a NEM VONAL hang. Ezt modellezős multi nélkül erősítő+mikrofonnal lehet csak megoldani, ami pl egy panellakásban elég problémás. Aztán vannak még olyan koncertek is ahol esetleg valamiért nincs alap, és ott is nagyon jól jön. Nem helyettesíti az erősítőt 100%-ban, de azért vannak jó oldalai is.