Így van!
Most is megy nálam az Eye of the Beholder, meg a teljes master fent van a gépemen....
Ilyen hangzása nem volt és nem is lesz még egy csapatnak, és ha gagyi zenészek lennének, hogyan írtak volna ilyen komplex témákat???
Ráadásul Hetfield szövegei fel teszik az i-re a pontot, a master pl azt hittem, hogy a világban jelen lévő parasztvakításról szól, holott eredetileg a drogaddikcíó ihlette, és mégis, a szövegek ma is megállják a helyüket..
ez emelte ki őket a Bay Area bandái közül, hogy a szövegeknek mély mondanivalójuk van, nem csak üres szavak....
A Live shites koncertek pedig meggyőzhetnek mindenkit, hogy ekkora energiabomba nagyon ritkán születik...ahogy hammett elnyomja a Fade to blacket/talána seattlei bulin egy lP-vel/, az hihetetlen...;a Battery földbesúlytó ereje, akár egy atombomba...
És Jasont pl a S&M albumon alig hallani, sztem a tubák, és a fúvósok miatt, de ő is tudja, mitől döglik a légy a mellett, hogy iszonyat energikus.....
Hát azért elég nagy történelmet írtak a metal műfajában, úgyhogy nem állja meg a helyét, amit mondasz.
A szar zenészek kategória sem illik rájuk, mert szólógitározás ide, vagy oda, azért aki a Master of Puppetset elriffeli nekem koncert tempóban hiba nélkül csak lefelé pengetve, azt igen megtapsolom!
Azért a fekete lemez turnéján zeneileg embertelenek voltak, az volt a csúcspontjuk, egyértelműen.
Nagyságukat mi sem jelzi jobban, minthogy a pár éve meghalt Michael Kamen megcsinálta velük a Szimfónikus koncertet, és azt mondta, hogy azért akart velük dolgozni, mert a metálban ők a legzeneiebbek..
Vagy éppen mondhatnám azt is, hogy a papírforma szerint sokkal jobb zenészekből álló Dream Theater legénysége az egész Master lemezt nyomatja tőlük időnként, és sajnos nem valami jól..
Petrucci mesternek nem megy ez a fajta riffelés kérem szépen..És hát LaBrie hangjában sincs meg az a dög, ami Hetfieldében ott van..
Summa summárum nem illik őket bántani, mert keményen meghatározták pár millió ember zenei ízlését egy olyan korban, amikor még nem a média súlykolta az emberekbe, hogy milyen zenét hallgassanak.
Én évek óta nem hallgatok Metallicát, mégis mindig tisztelni fogom őket a múltjuk és lemezeik miatt, még ha időnként csapnivalóan játszanak is..
tudom azt, hogy az ember agyát nem lehet "kitörölni".
ami egyszer belement és "elrontotta/belevésődött" az ott marad, amig funkcionálisan működik.
Valószinüleg engem más rontott el, jóval hamarabb, bár furcsa mód az én fiatalkori idoljaim mamár nem töltik be azt a helyet, amit régen. Visszaemlékezve azokra a régi dolgokra én is sokkal többet/mást éreztem bele a történetbe mint a rideg valóság.
Na ez van itt is. Ez a zenekar sokaknak tölt/töltött be ilyen szerepet, elfogadom. De ettől ha csupaszon vizsgáljuk a dolgot még kijelenthetjük, hogy a király meztelen
Mert meztelen, vagy legalábbis úszógatyában ül a trónon
Nem is tudom minek irok ilyeneket. Még a végén én leszek ennek a topiknak a "jetije"
sosem értettem ezen a zenekaron mit "esznek" az emberek
engem nem érintett meg soha.
nem akarok egy szóban összefoglat sommás itéletet mondani
maradjunk annál, hogy a kalappal is mérhető hasonlatom helyett azt mondom, nem látom mi lenne az, ami alapján kiemelkedőt alkottak.
egyik vacakabb "zenész" mint a másik és a részek sem állnak nálam olyan egésszé össze, ami tulmutat a részek gyengeségén
lehet, hogy valami szubkultúra ez? a cscska angyal se tetszik és mégis mennyien szeretik
PLAYBOY: But he could respect you by letting you release the album?
NEWSTED: We"re getting really close to some things we shouldn"t be talking about. I would like him to see that this music is truly a part of me, like his child is a part of him.
PLAYBOY: What did James say when you told him that you wanted to release the album?
NEWSTED: I won"t go there. We have to change the subject.
HETFIELD: Where would it end? Does he start touring with it? Does he sell t-shirts? Is it his band? Thats the part I don"t like. It"s like cheating on your wife in a way. Married to each other.
PLAYBOY: So what is Jason supposed to do during the hiatus?
HETFIELD: I don"t fucking know. I"m not his travel agent.
HAMMETT: I just hope we can survive this in one piece without tearing each other"s fucking throats out.
PLAYBOY: Lars, do you think that Jason should be able to release his album?
ULRICH: I wouldn"t be able to look him in the eye and go, "You can"t put that record out." That"s not who I am as a person. That"s pretty much all I have to say. I just can"t get caught up in these meltdowns. I"ve got some issues in my family life, with my wife, that are a little more weighty than, like, whatever James Hetfield and Jason Newsted are bickering over.
PLAYBOY: What if Jason were to put it out anyway?
HETFIELD: I don"t know. I would disappoint me a lot.
PLAYBOY: How is the record?
HAMMETT: It"s a great album.
ULRICH: It"s a nice record, very bluesy, like a poppier version of Stevie Ray Vaughan"s stuff.
HETFIELD: It"s respectable.
HAMMETT: I"ve spoken with Jason for hours on end. I"m upset for him. James demands loyalty and unity, and I respect that, but I don"t think he realizes the sequence of events he"s putting into play. Jason eats, sleeps and breathes music. I think it"s morally wrong to keep someone away from what keeps him happy. That album will always be available in some format - whether it"s on Napster or in stores, people are going to hear it.
PLAYBOY: Wouldn"t it be funny if Jason released his album on Napster?
HAMMETT: It would be fucking ironic as shit.
HETFIELD: I don"t mind being looked at as the asshole in the band. Well, within the band. As long as the fans think Lars is the asshole, that"s fine [laughs].
NEWSTED: James is on quite a few records: In the South Park movie, when Kenney goes to hell, James is singing, and he"s on just about every Corrosion of Conformity album. That"s a shot at him, but I"m going to keep it. I can"t play my shit, but he can go play with other people.
HETFIELD: My name isn"t on those records. And I"m not out trying to sell them.
PLAYBOY: You want loyalty and unity in the band, but if you"re too much of a dictator, you can end up losing band members. We"ve got three words for you: Guns n" Roses.
HETFIELD: Those are three ugly words[laughs].They were a prime example of egos out of hand. We"re definitely not in a Guns n" Roses situation. It would never get like that. I"d kill us all before that happened.
PLAYBOY: It"s three against one here: You"re the only one against letting Jason release his record. Can this conflict be worked out?
HETFIELD: Some of us are just going to have to bend a little.
PLAYBOY: Or bend over.
HETFIELD: My back hurts, so it won"t be me.
PLAYBOY: Do all these conflicts actually help the band?
ULRICH: You"ve used the word conflict a lot in the last 15 minutes. Ultimately, we have a love and respect for each other that supersedes the bickering. The key thing is, we"re fucking still here. And we"re the only ones that are still here. For whatever conflicts you keep talking about, we still find a way to exist as a working unit, and pretty much at the drop of a dime go onstage and kick everybody else"s ass.
PLAYBOY: Is this just the usual tension within Metallica, or is it worse now?
ULRICH: That"s a great question. It"s an interesting time to interview the four of us separately. You"re hearing people get things off their chest - almost using you as the middleman. Like, James and Jason won"t call each other, so they"re having a conversation through you.
PLAYBOY: You and James haven"t talked, either.
ULRICH: I haven"t spoken to him for a while, that"s true.
HETFIELD: He hasn"t called me. I"m sure he"ll say I haven"t called him.
ULRICH: It"s a little bit of the rock star stubbornness. Like, "He"s not calling, so I"m not going to call him. Fuck him."
HETFIELD: We both need time away; me and that fucking guy have been togheter for 20 years, man. It"s an extreme love-hate thing, you know?
ULRICH: We"ve been in this scenario a hundred times before. On the road sometimes, we don"t speak to each other for a week. Me and James Hetfield are the two most opposite people on this planet.
PLAYBOY: Your wife, Skylar, used to date Matt Damon, and he made her the model for the female lead in Good Will Hunting. A few years ago, Matt described you as "a fucking rock star who"s got $80 million and his own jet - a bad rock star, too."
ULRICH: He said that before we met. And he"s apologized about a hundred times. The first five times I saw him, he would spend 10 minutes apologizing profusely. He really is a sweetheart.
PLAYBOY: And you"re an art collector, which is an unusual hobby for a metal drummer. What schools do you collect?
ULRICH: Abstract expressionism, the Cobra movement, art brut. I own a lot of Basquiat, a lot of Dubuffret, a lot of de Kooning. I have the best collection of Asger Jorn on this planet. I have what is universally considered as one of the two greatest Basquiat paintings; I spent a year and a half chasing it down. Hanging out backstage with Kid Rock is an amazing turn-on, no less so than sitting and staring at my Dubuffet for an hour with a fucking gin and tonic.
PLAYBOY: Tell us about the summer 1992 tour with Guns n" Roses, when a pyrotechnic explosion set you on fire during a show in Montreal. How bad were the burns?
HETFIELD: It was down to the bone. My hand looked like hamburger. No matter how much water you poured on it, the pain came back instantly. The most painful part was the physical therapy - they would scrape off the skin with a tongue depressor. It was brutal. I was on pills, too, and it still hurt like a motherfucker.
Playboy: Speaking of pain, do you ever get headaches?
HETFIELD: Are you saying it"s too loud? It"s got to be loud. You"re supposed to feel it all over.
PLAYBOY: Metallica toured a lot less than usual last year.
NEWSTED: We did maybe 30 or 40 shows, and that"s probably the least we have ever done. Metallica usually does from 150 to 250 shows in a year.
HAMMETT: I have no qualms about not doing yearlong tours anymore.
ULRICH: Ten years ago, we wanted to play as many gigs as possible and have as much debaucherous fun as possible. Now, playing 200 shows in North Dakota is not as stimulating as it used to be. Sometimes it"s great being onstage, and other times the show themselves become totally mediocre and you"re just sort of floating through them. The older we get, and the shorter we tour, the better we are.
PLAYBOY: How much longer can the band go on, given how physical the music is?
NEWSTED: It"s limited. People won"t ever see me weak, won"t ever see me just standing there onstage. When the day comes that I cannot perform, I will bow out. That"s it.
HETFIELD: A gray mullet would look all right.
PLAYBOY: Are there any tricks to writing a Metallica song?
NEWSTED: About 90 percent of Metallica songs are in E minor, because of James" vocal range is limited - although he"s developed by leaps and bounds.
PLAYBOY: Any chance Metallica will follow the rap-metal direction?
NEWSTED: No. No rap in Metallica.
ULRICH: The chances of James Hetfield going in a rap direction are probably between zero and minus one.
PLAYBOY: From your perspective as a Metallica fan, Jason, it must be interesting to see James continue to evolve since Nothing Else Matters.
NEWSTED: Where there was darkness before, now thers"s a lot of light, since James" children entered the picture. The darkness will always be there, because of the damage done, but there"s a big bright spot now.
HAMMETT: We can"t sing about flowers and happy shiny days, you know?
PLAYBOY: So, James, will the next batch of songs be happy?
HETFIELD: Yeah, I"ll start writing about my house and family and dog. Look, there"s always got to be some turmoil to write, and now, within the band, there might be some pretty good fuel.
PLAYBOY: On the next record, we can expect a song called -
HETFIELD: Side Project [laughs]. There"s always something that"s going to piss you off. Something you"d like to change. Something that confuses you. All I have to do is go to San Francisco for one day - I get pissed off enough for a week.
PLAYBOY: You"re happily married, the father of two, you"ve been to therapy. You even wrote a love song. Can you still find the dark spot?
HETFIELD: I know it"s there, and how it got there. I can visit it and leave again. It"s a dark spot you can"t wash off.
hehe...nem láttam azta Frantices videót....
Manapság, vagyis a S&M-en azért Lars egy hatalmas dobos, aki tényleg csak annyit játszik, ami kell, de azt pontosan!!
Akire nekem sohasem volt rossz szavam, az Hetfield...jó, neki nemkell szólóznia, de nem esik kia ritmusból stb...csak néha a hangja nem az igazi..
Megvan neked ez a Playboy interjú???
Magyarul nem jelent meg gondolom..de érdekelne angolul!!
Azon csodálkozom, hogy Lars hogyhogy nem állt még meg nóta közben?
Szóval, ő most kellemes meglepetés volt
Évekig ő volt a banda igazi gyenge láncszeme, ami a színpadi előadást illeti, mert borzalmasan dobolt. Aztán az S&M -re mindegyik összekapta magát. Utána megint "lebutultak", a katasztrófa csúcsa a St.Anger megjelenése utáni MTV által közvetített koncert volt, ahol aztán úgy elcseszték asszem a Franticet-konkrétan Lars-, hogy meg kellett állniuk megnézni, hogy hol is tartanak. Kirk egyetlen szólót sem tudott eljátszani, akkor ott egy világ dőlt össze bennem újfent a Metallica-val kapcsolatban. Tudnak ők, ha akarnak, de egy ekkora munkásság után elég nagy baromság ilyen felkészületlenül kiállni a publikum elé, mert 3 perc alatt képesek lerombolni 25 év munkáját.
Ehhez jön még Lars több interjúja a 90-es évek végéről, amikor azt fejtegeti, hogy neki a dob már csak porfogó, és sosem gyakorol. Elég szánalmas erre "vernie" magát, miközben hibát hibára halmozott az utóbbi években koncerteken, sőt még a hírhedt Playboy-os interjúban talán Hetfield, vagy Newsted mondja azt, hogy Lars nem a világ legjobb dobosa Azért ezek után az embernek el kéne gondolkoznia.
Mondtam hogy nem azt néztem, mit hibázik...
Viszont a rp-nek akartam még mondani. ő a gyenge láncszem? más sem lenne jó sztem..úgy értem, ha ő nincs nem lenne orion...
de persze lehetne pontosabb....
Kirk nem gyengén szarokat játszik, főleg az első szólóban....
Régen az Orion volt a nyitónótánk minden bulin, úgyhogy különösen szeretem ezt a dalt.Ezt egy régi Kirk nem ilyen trehány módon nyomta volna el.
Twenty years.... Master of Puppets.... Happy Anniversary...
Mily" igaz az is, amit face81 ir: "ISN"T IT THE SHIT WHEN JAMES SINGS ALL THE LYRICS. I KNOW TALLICA FANS ROUND THE WORLD WERE VERY PLEASED BY THE WAY THE BANDS BEEN PLAYIN LATELY. I DON"T THINK I"D BE ABLE TO CONTROL MY EGO IF I WAS IN THIS BAND.. IT JUST GOES TO SHOW HOW TOUGH THESE GUYS ARE. I CAN"T THINK OF ANY OTHER SUCCESSFUL BAND THAT"S BEEN AROUND AS LONG AS METALLICA AND STILL HAVE THIS MUCH ENERGY, DEDICATION, VERSATILITY AND INFLUENCE IN THE MUSIC/METAL WORLD."
De vazz..
Hallottad mit művelt az Infectious groovesban?????
Youtube-on keress rá, mert eszméletlen...
Múltkor valami nagy blues/funky őrült zenész fikázta a metalt..
Nézze meg Robot jászani, vagy elég ha hallgatja!!
Ezt a számot most játszották először végig,és nem a hibákat néztem, hanem azt hogy pl:
milyen feelinges, mega profizmus vazz: nem tom, elszakad Kirk gityóján a húr, és a szólójánál már ott van nála az Ouija.....
Rob meg egy isten, úgygondolom mindenki egyetért ezzel..méltó utódja Cliffnek, a szám megalkotójának..
Jaymz: Ezen az albumom használta leginkább a signature Eclipseét, Explorert ezen kevésbé használt/viszont a Loadon fordítva volt a helyzet../
+sztem a Chopper dizájnos LP-jét is itt használta először...Természetesen EMG60/81 pu-k
Kirk: passz...ekkor készültek azt hiszem az Ouija és a Pushead spider grafikás, eclipse alakú, floydos gityói....
Ajjj...nem kell kötözködni:)))....Magát az albumot igen de ott voltál vagy nem ?Damage Inc....Disposable Heroes..Leper Messiah stb elég kusba voltak!!Egy hülye ribanc elkezdett diszkós dancét nyomni mellettem majd nem felrugtam
Kurva jó volt, mondjuk csak 1napra mentem csak Metallicára....a koncert háromnegydét ugy a 10 sorba,az utolsó számoknál pedig a 3.dik sorba....
James teljes jó fej volt,valami paraszt megdobta a fehér ESP explorerét egy phárral azt finoman leosztotta,késöbb meg Lars piájával leöntötték(James és Lars),Hangosítás páratlan..mondjuk az első két szám alatt nem lehetett a Kirk gitárját rendesen hallani de utánna király volt..nehéz róla mesélni...sajna gépet nem vittem de jó lenne fotókat feltenni,mert simán lehetett volna fotózni nem volt annyire heringszindróma(sok köcsög osztrák nem is ismerte a master albumot)
Valaki írjon már a novarockos Metallicás Master Tribute-ös koncertről!!!!!!!!!!!!!
Bár tudom mindenki hullafáradt meg harmadnapos, de nah..akiben van annyi erő...az ossza már meg velünk az élményt...
Délben már kezdődnek a koncertek Mi valszeg reggel megyünk,viszünk magunkkal jó sok sört,a kempingbe úgyis be lehet vinni.A határról meg gyalog megyünk,mer" az metál
Most koncerteken a 20. évforduló miatt végignyomják a teljes Mastert.Ennek azért örülök (de remélem,lesz Blackened is azért,mert az meg nagy kedvencem)
"Great for classic rock, punk, garage, thrash, old school metal, nu-metal, black metal and other heavy rock and aggressive music styles." - ezeken de jót szoktam röhögni
hidd el örülnék én is, de lehet jobb ha nem próbálkoznak olyannal, mert csak valami öreges, trasht akarunk csinálni mert úgyis mi alapítottuk album lenne..
mondom a master megismételhetetlen...
ezért valami loados, kifinomult albumnak örülnék
persze hogy nem piskóta...
hát nem tudom, én akármikor végighallgattam, olyan kellemes hangzása volt, érdekes hogy Mustaine gityója egyszerre hard rock és metal, a témák meg ugye trash vagy mia szösz
szal nekem nincs bajom vele
Én sosem szerettem a Slayert,a South albumot is a címadó miatt szeretem leginkább.Nem tetszik a szand és az "éneklés",hiába vannak jó riffjeik.Meg nem szeretem a szóló címén előadott ajtónyikorgást
Sztem a Risk egy jó album,nem Megadeth,de én szeretem,a Heron is vannak jó dalok,de mint album sztem lapos.Viszont a System Has Failed-en jó dalok vannak,csak annak meg a hangzását baszták el
Ez az egész ott hibádzik,hogy pl. a Justice tele van tempóváltással,hosszúak a számok,mégsem unalmas.A stangerrel az a baj,hogy minden szám ismétlés a felétől...meg hogy hamis az ének és szarul szól az egész.Az ok,hogy ez volt a koncepció,és hogy egy tizenéves garázspank banda hozzáállásával akartak lemezt csinálni,de én tőlük nem ezt várnám.Akkor már inkább a Load iránya,hasonlóan erős nótákkal.
én ezt tiszteletben tartom mind... attól még nem tetszik az album... ennyi... és nem a szólók hiánya miatt nem tetszik, hanem úgy az egész összhang nem az igazi, és még a hangzás is szar. Hozzáteszem vannak benne nagyon jó témák, de számomra nincsenek jól kihasználva... ennyi... nem fikázom, csak nem tetszik.
Én a Slayertől egyedül a South Of Heavent bírom,meg max. 1-2 szám erejéig Seasonst,de az új Megadethet nagyon várom.Most szereztem meg a Rust In Peace tabbookját,elég jóóó
Ezt a lemezt sem fogom megvenni...
Az első 4 album (kis jóindulattal a fekete is) rendben volt, azóta downhill... A Garage meg egy "87-es feldolg.album felmelegített változata. Az is elmegy, de semmi különös.
Én már sajnos leírtam Jameséket.
a ST Angerben, aza jó, és hiába mondjátok hogy unalmas, hogy:
a, jóka szövegek
b, lehet hogy hosszú, de pont ez a nyomatékosítás, dalokon belüli tempóváltás volta cél
c, amia legfontosabb, bebizonyosodott ismét, hogy ők szarnak mindenbe és mindenre, és csak azt csinálják ami nekik tetszik..ha nem akarnak szólót, nem csinálnak
Persze, ezt tudtam hogy nagyjából egyszerre íródtak, csak olyasmi volt amit mondtam, mint valami véletlen: pont azoka stámok kerülteka második albumra, amik kicsit gyengébbek
igen, eredetileg dupla album lett volna, de aztán mégsem...:) szerintem jó a ReLoad is... én az összes Metallica lemezt szeretem kivéve a széntengert, de megértem, hogy ilyen lett az album, főleg a DVD megnézése után.
nekem még a reload is bejött...gondolom azért ebben nagy szerepe volt h a load volt az első amit ismertem tőlük aztán reload és úgy mentem utána visszafelé az időben:) de ez a st anger...meg ez az új szám...én mondjuk a st anger-t egyszer se tudtam végighallgatni...pedig lehet 10 perces jó számot csinálni de ezek unalmasak
jah azért mondtam csak a loadot, mert az tényleg über..
a reloadon olyan érzésem volt hogy ezek csak amolyan lemaradt nóták, mondjuk a Fuel az beindít, meg devil Dance, meg Fixxer....
de a load végig kellemes
Loadot én szeretem nagyon a mai napig,de már a reloadot nem bírom végighallgatni (egyszer sikerült,azóta max. a Memory Remainst,Unforgiven II-t meg Devil"s Dance-t)Stangerrel nem lenne gond,ha lenne benne pár körkpentaton szaulau meg a nóták fele olyan hosszúak lennének.Így viszont unalmas.
pláne úgy hogy láttama some kind of monstert, meg a dvd-t amin végignyomják, sőt az első eredeti albumom volt tőlük....
amúgy meg az olyan nóták, mint sweet amber, unnamed feeling, invisible kid , my world, nagyon jók sztem
amúgy én pl egy loados, garageos albumnak nagyon tudnék örülni, a master megismételhetetlen, black album is úgy jó ahogy van(értem ezt arra hogy olyan tiszta hangzást mégegyszer nem fognak csinálni, s iylen dalokból pont ennyi elég)
a load meg igen kicsit öregesebb lemez, de benne van egy kis hard rock, stoner, és ezt nézem ki belőlük most