https://www.problogworld.com he then shot a very last-spherical 76 on the carmel, ind., path on wednesday to finish in a tie for 2nd with a 4-over 220, 4returned of winner john marshall butler.i played super,” daly ii advised the indianapolis megastar. “it'd had been cool to win, however i still have time. just a couple horrific 3-putts each days, however apart from that i played incredible.
Hát, a reakció kicsit elkésett!!!
A postom 2009 novemberi volt, és akkor a saját weblapjukon közölték le ezt az INFÓ-t, utána pár hónappal már koncerteztek újra és az elmúlt egy évben Én is voltam páron.
Kritikák a megjelenése hetében MAHASZ lista élén nyitó, a "Nincs más Föld, nincs más Ég" címre hallgató új Hungarica korongról, amelyen egy dalban én is játszom a csapattal:
Akkor mit szóljak én?:DD A banda '95 óta létezik különböző formációkban, és semmire sem jutottunk. Igaz, nem is vagyunk a hangszereink mesterei, így talán elviselhetőbbb...:D
mondjuk nagyjából minden műfajra igaz, hogy soha nem jön vissza a beleölt pénz, energia, stb.
Én pl 9 éve nyomom azt amit (mondjuk abból kb 7 év vállalhatatlan- nem is nagyon koncerteztünk, mert minek), és frankón húdeörülök, ha van 60 ember aki ránk kíváncsi+ ennyi idő kellett egy normálisan működő trióhoz (Budapesten), ami kb. 5 hónapja van meg.
Ja, és 9 év után most készül az első normálisabb kislemez, vagy mi a fene.
Nem mintha etalon példa lenne, de azért 5 év nem a világ:D
nem könnyű itthon. rossz a hangulat, nincs szabadon és büntetlenül elszórakozható pénz az ember többségénél. így nem is lehet elvárni az érdeklődést. a megélhetéshez szükséges munkaidő mértékéről még nem is beszéltünk.
ha 8 óra munkából stabil családi megélhetés lenne, akkor mindjárt más lenne a helyzet itt is...
és ez csak rosszabb lett a gengszterváltás óta.
Persze,nyilván tisztában van vele az ember,h rétegzene,csak én spec. voltam huzamosabb ideig Nyugat-Európában,ahol láttam,h mennyi ember jár le koncertekre (tulajdonképp műfajtól függetlenül),és szinte mindennek megvan a bázisa,ami nem olyan szinten avantgárd,hogy befogadhatatlan. Azért sztem azt be lehet látni,hogy demoralizálja az embert,ha - bár felvételekre a hallgatóságtól folyamatos pozitív visszajelzések jönnek,ám - koncertre rendszeresen 20-30 ember jár le max.,főleg úgy,hogy az ország különböző pontjain élnek,koordinálják a dolgokat,rakás pénzbe belekerül már az is,h közös próbák legyenek,ehhez képest meg a szokásos lepukkant klubkörülmények közt kell nyomatni olyan hangosítással,ahol legtöbb esetben meg sem tudják szólaltatni rendesen a zenét,ami nem igénytelen kétakkordos pank vagy HC fűrészelés.Én is hasonló okok miatt mondtam,hogy akkor Magyarország ilyen szempontból felejtős,és álltam neki projektszerűen külföldi arcokkal összerakni egy lemezt,de pl. ott a Dreyelands,akikre itthon szintén 10 ember jár,a finn Lion Music meg egyből lecsapott az anyagukra,és jövő tavasszal meg is jelenik világszerte.
amibe nincs kraft, az nem fog meg.
könnyű másra hivatkozni ahelyett, hogy igazából mérlegelnénk a dolog súlyát.
amúgy manapság aki pénzért zenél az vagy kiszolgálja a közízlést és akkor lámafossal is keres, vagy missziózik és önmegvalósít. én az utóbbit támogatom...
hogy ez utóbbi nem találkozik alkalmasint tömegekkel az meg valószinű.
ezen nem kell csodálkozni és rikoltozni!
Sajnos ugyanilyen okok miatt adtam fel én is a dolgot,Magyarországon értelmetlen szélmalomharc progos dolgokban utazni,egyszerűen (csúnya kifejezéssel élve) nincs piaca az irányzatnak. Mikor még működött itthon a banda,akkor koncerteztünk a Wendigoval,és tényleg siralmas,hogy mekkora érdektelenség övezte a műfajt. Be kell látni,hogy ez egy olyan műfaj,amire tőlünk nyugatabbra van számottevő érdeklődés,itthon nem mozgat meg annyi embert,hogy ne legyen ráfizetéses művelni a dolgot. (A 90-es évek második felében rengeteg tehetséges progresszív rock/metal csapat működött itthon,és valahogy szinte az összes hasonló okokra hivatkozva állt földbe hosszabb-rövidebb küzdelem után: Stonehenge, Da Capo, Eclipse, Varso, after@all,hogy csak a legismertebbeket említsem.)
Hát nem tudom, szerintem mindössze öt év után feladni, fásultságra, érdektelenségre, a magyar zenei közállapotokra való hivatkozással, úgy hogy közben baromi jó amit csinálnak... Szerintem nem lenne szabad. De ez lehet, hogy csak az én véleményem.
Magyar lemez még soha nem szólt ennyire jól -szerintem -.
BZ (eMeRTon díjas énekes), különleges hangi adottságokkal rendelkezik, egyéni és egyedülálló zenei látásmódot valósít meg az énekdallamokban (is), ehhez nem férhet kétség.
Van, akinek tetszik és van akinek kevésbbé. Ízlés dolga.
Stonehenge ügyben nem kívánok jobban belefolyni a dologba, bár 15éves barátság fűz a srácokhoz. Kristóf énekdallamot nem, de zenei ötleteket írt a Stonehenge-nek.
nekem a 2006-os album sokkal jobban tetszik. az uj az nagyon slágeres, minden téren. sehol egy gitárszóló, a riffek is mintha egyszerüsödtek volna. a let it out-ot viszont nagyon szeretem, és manapság is sokat hallgatom. a jozzy meg bátyám otársa volt anno :)
Elég jól ismerem a Kristófot(gyak. 6 éve a legjobb barátaim között van) de, erről soha nem hallottam, a Stonehenge-ben talán, azért tűnik odaillőbbnek az ének, mert a dallamvilág inkább lágy ami a BZ-nek fekszik!
Gyakorlatilag a Stonehenge volt az uccsó olyan anyag,ahol kifejezetten tetszett,amiket énekelt BZ (meg az első Wendigo lemezen is volt pár dal,amit eltalált,ahogy az újon is az utolsó 3 dal kifejezetten jó énekileg),de pont ez alapján azt mondom,h kell vki mellé,aki az énekdallamok írását is koordinálja (ha jól tudom,a Stonehenge lemezre Kristóf sok énektémát írt).
Zeneileg kurvajó,nagyon izgalmas megoldások vannak benne,de számomra az ének agyoncsapja az egészet. Van egy modern, súlyos hangszeres alap,amire rájönnek olyan énektémák,amik erőltetetten akarnak slágeresek lenni,AOR-hard rock beütésű refrénekkel,de a kettő egyszerűen nem illik össze szerintem. Viszont amit a hangszeresek művelnek,az csodával határos!
Szomorú körülmények között, de mindenkinek ajánlom figyelmébe:
http://wendigo.hu/letoltes.html
Hihetetlen, hova tart ez az ország és a zene-ipar, egyszerűen nem hiszi el az emberek amikor ilyen tehetséges zenekarok, mint amilyen a Wendigi is volt érdektelenségből véget ér.
Ebben a műfajban és kategóriában nekem Ők mindíg is etalon voltak: mindíg igényes, 100%-ban kidolgozott minőségi zenét adtak az ember fülébe, élmény volt mind lemezen mind koncerten hallgatni.
Elkeserítő ez az egész, néha az az érzése támad az embernek, főleg iylen hírek után, hogy 2 út van zenélget magának egy kis szobába, vagy egy ki terembe vagy eladja magát és köze se lesz ahhoz amit szeret igazán.
Node ez OFF volt.
A lemez a megszokott minőség jó dalokkal!Érdemes letölteni!
Fasza amúgy szerintem is ez az új lemez, de eléggé más mint amit eddig toltak.
Valahogy blues-osabb. De azért a Gibson, Gretsch, Marshall szentháromság megvan a hangzásban persze.
Hallgatom a Black Ice-t az AC/DC-től.
Három észrevétel.
1. Visszavettek alaposan a torzításból.
2. Lenyugodtak.
3. Esküszöm indie hatásokat vélek felfedezni néhyán számban. Pld. Big Jack refrénjét akár az Oasis is tolhatta volna.
Valaki hallgatja/ismeri ezeket a sztóner bandákat, hogy Nebula, Atomic Bitchwax, Black Nasa?
Amennyire ismeretlenek, olyannyira jók. Nyáron rendeltem az Újvilágból egy eredeti Nebula lemezt, és nagyon jó véleménnyel vagyok róla. Sajna ez az egy eredeti példány van tőlük, mert itthon lehetetlen beszerezni bármit is - a fent említett másik két bandával szintén ez a helyzet.
Szerinte az Audioslave lemez nagyon jó. HAnzásban is eltalálták, a Revelations meg szerintem az album egyik csúcspontja(kár hogy az az első szám:D:D)
Amugy én mindent kajálok ami Audioslave, meg Rage Against the Machine.
Szerintem odavág. A Frédy gagyikat meg tessenek ilyen albumokra cserélni :)
A Frédy télleg jó, nekem a Tőlem hányszor mentél el jön be :):)
hát, nem tom, mert unalom és egysíkuság nincs benne az fix, ha minden szám azonos témára épülne ok, de pl öröm volt hallani akkordos-prüntyögőset Until we fall címen, kicsit retrot az Original Fire ban, illetve a One and the sameben hallható wah-wahzás is kvajó lett sztem a többi meg oylan tipikus audioslave irányzat szal sztem nagyon jó lett
Szerintem elképesztően unalmas. És ezt nagyon sajnálom mert számomra nagyon kedves zenészek zenélnek benne. Morello egy ideje ugyanazt a pentaton skálát tekergeti oda-vissza egyre kevesebb meglepetéssel és feszültséggel, Cornell akkord fűzései is egy kaptafa lassan.Sajnálom mert nagyon jól indult.
nah végre volt időm többször meghallgatni az Audislave - Relevations új albumát....sztem nagyon egyben van a cucc, nem valami diverzifikált, az egész gyakorlatilag a könnyedebb vonalra épül, kivétel ez alól 2-3 szám, de a számok mégsem egymásra hajaznak, nekem a régi slave albumok nem tetszettek, de ez nagyon bejött, kicsit kevésbé elborult mint a régebbi soundgarden számok, szóval sztem érdemes beleskubizni, Chris Cornell ha élőben nem is tarol a hangjával, stúdióban rávarázsolva még mindig üt
Szasztok gyerekek!
Egész véletlenül a kezembe került ma egy igazi hazai gyöngyszem: FRÉDY: Egyszer visszaveszem című CD-je. Ha hallotatok már az életben tehetségtelen, ultra gagyi szart.... Erre tényleg van igény??? Égetné az úthenger kerekét ha megsemmisíteném. Ezt akik létrehozták, támogatták, kiadták, és még büszkék is rá..., na arra nincs szó... Ajánlom mindenkinek, gyilkolni lehet vele.
Érdekelne mi a véleményetek az Avenged Sevenfold - City of evil albumáról...mert szertintem nagyon király a cucc, de viszont a nagy hozzáértő kritikusok Magyarországon lehúzták nemgyengén...nemúgy mint mondjuk az USA-ban... Szóval csak az érdekelne, hogy nekem ilyen elbaszott szar az ízlésem vagy nektek se jön be...vagy egyáltalán ha ismeri vki, vagy hallotta mondjon már véleményt.
Előre is köszi..
Barna!
Én meg most vettem meg a Hard lemezt.A Wigwam bulijuk után vettem meg.
Nekem bejön.Hagyományos hard-rock.Kalapácsból nem néztem volna ki,hogy el tud mozdúlni a metálról.
Tegnapi szerzeményem, Dresch Mihály Quartet: Egyenes zene. Félelmetesen jó lemez, ilyet kerestem már kb. fél éve. A jazznek és a népzenének egy olyan keveréke, ahol egyik sem uralkodik a másikon. Hatásában nekem olyan mint amikor a Ghymest hallottam életemben először. Amiért külön imádom az az, hogy Balogh Kálmán cimbalomozik rajta kettő számban is.
Maximálisan egyet kell hogy értsek. Az előző lemezük - De-Loused in the Comatorium - szintén óriási, kicsit könnyebben emészthető, a Tremulant c. EP dettó hatalmas.