Köszi, Lalibá! Bocs, hogy nem rögtön, olvastam is, csak aztán elment az idő, meg a fejemből is kifelé ez a dolog. Mi sem szoktuk túlbonyolítani, meg vitatkozni is csak ritkán a hangosemberrel, mert egyrészt ő ért hozzá (jó esetben...) én nem. De azt vettem észre, hogy már egy kis udvariasság is elég, hogy normális kapcsolat alakuljon ki, ha meg látja hozzá, hogy nem finnyapicsák vagyunk, hogyaszongya "kérnék még egy kis magasat a mélyre", akkor végképp helyére kerülnek a dolgok. Asszem sok zenekar ott van eltévedve, hogy a kis pinceklubban a sokadik cover zenekarként azt gondolja, hogy ők ottan az Aerosmith épp a Wembley-ben, és az az elbánás jár is nekik alanyi jogon.
A boldogult békeidőkben, motyótól teljesen függetlenül valamelyikünk lement a tánctérre, és levezényelte a beállást.Akkor ugye nem volt nehéz, mert hátrafelé majdnem úgy szólt a cucc, mint előre......Könnyű volt a helyzet, mert mind az öten kornyikáltunk.
Bár most egyedül vagyok, de az idén már szerencsére felmelegítettem a kapcsolatot egy öreg haverral, aki profi hangosító, és keverős volt.Így aztán délelőtt elviszem a motyót, összeszerelek, majd Pisti haveromért megyek.Első körben belövi a "dobost"(beatbody), aztán jön a gitár, majd a mikrofonok(van egy a vendégeknek).Jöhet az összhangzás.Ezután beállítja nekem a monitoromat.Még egy próba a "vokalistákkal"(tc helicon harmony singer)Mivel sem énekelni, sem gitározni nem tudok, kellenek a segéderők.Így használok egy digitech mosaic pedálkát is......Mivel tudom, hogy a nagyérdemű összességében "leszarja" a hangzást, és nekünk fontos, így anno szerintem megfelelt az én hallásom szerinti beállítás.Most meg Pistibácsi rutinját, 50 éves tapasztalatát elfogadom.A mama szerint a nyárbúcsúztató házibulin remek volt az összhangzat.Mondjuk Őt csak a hangerő foglalkoztatja.
Régóta néma ez a topic, de talán ez a téma kicsit beindítja. Szóval én alapvetően eléggé hülye vagyok a hangosításhoz, viszont szoktunk klubozni a zenekarral. Talán sok kis zenekarnak ismerős a helyzet: odamész, vadidegen a hangosító, nyilván (nekem legalábbis) odamész, köszönsz, bemutatkozol, igyekszel barátságos lenni, mert mégicsak ő fogja valamelyest interpretálni a színpadi bohóckodásodat a nagyérdemű felé. Mármost mivel lehet a jóember munkáját segíteni? Általában ugye nem álombérekért és álomkörülmények közt dolgoznak, nem áll szándékomban még az én egómmal is őt szívatni. Alap, hogy hallgatok rá, és nem tekerem csutkára a gitárerősítőt, hogy aztán azon kelljen anyázni, hogy nem halllom a monitorból az énekemet, ésatöbbi. De mik azok a dolgok, amiket egy zenésznek is érdemes tudnia? Mikre érdemes figyelni a beálláskor, előtte, utána, koncert közben, mi az, amivel segíteni lehet neki, hogy kifelé, és a zenekar számára is élvezetes hangközeget lehessen teremteni? Jöhetnek akármilyen triviálisnak tűnő tippek, gondolatok is, lehet, hogy épp arra nem gondoltam sose. Én gitáros-énekes poszton szerepelek, de érdekelne a többi hangszerre is, hogy mik a fontos szempontok. Köszi!
Sziasztok! Van vkinek tapasztalata LD systeme curve 500 rendszerről? Érdemes vele foglalkozni? Akusztikus zenekar vagyunk, de szabadtéren is helyt kellene állnia.
cheap phone sex he then shot a very last-spherical 76 on the carmel, ind., path on wednesday to finish in a tie for 2nd with a 4-over 220, 4returned of winner john marshall butler.i played super,” daly ii advised the indianapolis megastar. “it"d had been cool to win, however i still have time. just a couple horrific 3-putts each days, however apart from that i played incredible.
Régebben (90-es évek)gyakrabban jártam koncertekre és minden nagyobb koncerten jobban/hangosabban szólt a főbanda (Monsters of Rock, Aerosmith/Mr.Big, Metallica/Megadeth, stb) Persze itt nem kell túl nagy különbségekre gondolni, de azért lehetett hallani. Viszont az AC/DC a Metallica után annyival jobban szólt, hogy a süket is meghallotta :D
Viszont például a kisebb amatőr rock/metál fesztiválokon ahol nem volt befutott sztár főbanda, ott nagyjából egyformán kevertek mindenkit. Mi is léptünk fel régen ilyen fesztiválokon is.
Azt simán elfogadom, ha a pénz fizetője - a rendező - előír hangnyomás értékeket a rendezvény egymás utáni fellépőire vonatkoztatva. De egy szakmáját szerető keverő ember szerintem már csak ösztönből is oda nyúl, ahova kell, ha hall valami produkciót, plusz meg sem engedheti magának, hogy a piacon rossz hírét keltsék. Az is más történet, ha egy előbanda zenészi minősége, backline-ja annyival gyengébb a főbandáénál, hogy ugyanazon a cájgon szarabbul szól, arról nem a keverő tehet.
Én már számtalanszor tapasztaltam, mind a közönség tagjaként, mind pedig a fellépések utáni beszámoló alapján. Érdekes módon ha mi voltunk a főbanda, akkor állítólag minden perfekt volt. Pedig a cuccom ugyanúgy állítom be mindig..
Szerintem már a hangerővel való játszadozás is valamilyen szinten felháborító. Ez max a főbanda egójának tesz jót, semmi másnak. A közönség meg max annyit mond, hogy a fő attrakció lemosta a vendég zenekart..
Biztos van ilyen is, bár én hangmérnökként nem tudom elképzelni, hogy akárhányadik bandát ne a képességeim és a műszaki adottságok szerinti legjobbra keverjem.
halkabbra nyilván szándékos, mert a nagyszám mégiscsak a headliner banda, annak kell nagyot szólnia.
Az hogy rosszul is szól az inkább abból adódik, hogy nem fog a keverős annyira odafigyelni az előzenekar(ok) patent CD minőségű megszólalására és bekeverésére.
Ezen mondjuk 2 dolog segítHET
1. Saját keverőst visz az előzenekar, nem bízza rá magát másra
2. megkeni az idegen keverőst némi sörrel vagy amit fogyaszt, hogy figyeljen oda rájuk (is)
Az csak ilyen városi legenda, vagy valóban 'bevett szokás' bizonyos helyeken, hogy az előzenekart szándékosan rosszabbul meg halkabbra keverik mint a főzenekart?
Uraim és hölgyeim! Ez a topic is régóta csendes - hadd tegyem fel kérdésem itt is: Van valakinek megalapozott, tapasztalatokon alapuló véleménye a PERAVEY XR1220 keverőerősítőkről?
Sziasztok! Kis segítséget szeretnék kérni. Szeretnénk egoldani egy 5 tagú zenekar fülmonitorozását, de nincs benne tapasztalatunk. Ha tudtok esetle, hogy mit érdemes, mit nem, hogyan válasszunk, hogy ne kidobott pénz legyen. Ráadásul 200ezer alatt kellene megoldani. A segítségeket előre is köszönöm. :)
Igazából azon is gondolkoztam hogy a keverőt megcsinálni úgy hogy egy pár sávon lenne kapcsoló a fantomtápnak. a többin meg nem.
Vagy egyéb megoldást tudsz esetleg?
Amúgy egy Studiomaster 16-4-2 keverőről lenne szó.
A "ráció" szerintem a kétpines csatlakozóval (ami nem terjedt el igazán) való kompatibilitás lehet.
A balfaszkodásból történő elkötések számát valószínűleg tényleg csökkentené, ha a középső lenne a föld (főleg a magam DIN-en szocializálódott nemzedéke körében) de a "féloldalas" leszakadásokét, meg az említett szándékos aszimmetrikus kötésekét nyilván nem.
Szokás az ilyen "balesetek" megelőzése miatt mindkét jelvezetéken egy-egy soros pár kOhmos ellenállást alkalmazni a csatlakozóban, de az meg növeli a veszteséget, romlik az N/S arány. Másik megoldás a soros kondi(k) alkalmazása, de akkor meg oda kell figyelni, hogy melyik kábel lesz dinamikus- és melyik kondi mikrofonnak.
A magam részéről nem vágom, hogy mi a ráció abban, hogy a földelés nem a középső bütyök az XLR csatlakozón. Ez így csak arra jó, hogy sok bekötést elbasszanak, míg ha a középső bütyök lenne, nem tudnád rosszul bekötni, kockáztatva egy dinamikust a fantomtáppal.
Pontosan az a helyzet amit írsz: lehet "lehet használni," de "inkább ne".
Amíg minden (mikrofon)kábeled szimmetrikusan van bekötve, addig biztosan nem öli meg a dinamikus mikrofonodat, mert tekercs mindkét végén ott a 48V.
De egy rosszul bekötött (pl direkt "aszimmetrikusított") csatlakozó, leszakadt vezeték, vagy eleve aszimmetrikus bekötött, de XLR-csatlakozós olcsó mikrofon esetén jó eséllyel igen.
Azt szeretném kérdezni hogy a dinamikus mikrofonnak lesz baja a fantomtáptól?
Sok helyen olvasni azt hogy lehet használni ,de valahol azt írják hogy inkább ne.
Mi lenne az igazság?
Hogyan lehet akkor együtt használni a dinamikus és kondenzátor mikrofonokat?A keverőn sajnos vagy bekapcsolom a fantomtápot minden csatornára vagy kikapcsalom.
Ez nem egy megoldhatatlan probléma: akár passzívan is, a laptopot egy kb 1:10-es előosztóval; persze egy aktív cucc jobb, hogy a gitár pickupját minél kevésbé "lássa" (terhelje) a laptop, de ha van a gitár után aktív elektronika (esetedben loop station) akkor ez kevésbé gond.
A szimmetrikus jellel sincs gond (bár nem értem, hogy állít elő ilyet laptopod... vagy külső hangkártyád van?) mivel rövid jelvezetékről van szó, az egyik melegpontot egyszerűen földelni kell.
Sziasztok! Egy kérdésre keresném a választ miszerint: Basszusgitár mellett laptopon is zenélek, synth bass hangzásokra gondolok és egy megoldás kellene arra a problémámra, hogy össze szeretném keverni a gitár jelét a laptop kimenetével. Tudom, hogy más szintű jelek ezért is kényes a téma, mivel ugye a laptop szimmetrikus jelét nehezen fogadná a basszus erősítő input bemenete. Az erősítőn nincs aux bemenet ezért is kell Sziasztok! Egy kérdésre keresném a választ miszerint: Basszusgitár mellett laptopon is zenélek, synth bass hangzásokra gondolok és egy megoldás kellene arra a problémámra, hogy össze szeretném keverni a gitár jelét a laptop kimenetével. Tudom, hogy más szintű jelek ezért is kényes a téma, mivel ugye a laptop szimmetrikus jelét nehezen fogadná a basszus erősítő input bemenete. Az erősítőn nincs aux bemenet ezért is kell megoldanom valahogy azt, hogy egy időben lehessen használni a két eszközt. Találtam egy megoldást a Boss Loop Station használatával, mivel van rajta aux bemenet így a pedálból kimenő jel már barátságosabb az erősítőnek. Keresnék valami olcsóbb megoldást. Tudtok benne segíteni? Bármilyen megoldást meghallgatok. Előre is köszi! megoldanom valahogy azt, hogy egy időben lehessen használni a két eszközt. Találtam egy megoldást a Boss Loop Station használatával, mivel van rajta aux bemenet így a pedálból kimenő jel már barátságosabb az erősítőnek. Keresnék valami olcsóbb megoldást. Tudtok benne segíteni? Bármilyen megoldást meghallgatok. Előre is köszi!
Sziasztok!
Szeretnék érdeklődni van e valakinek, Allen and heath zed power 1000 keverőerősítője. Érdekelne hogy szól a cucc, mivel ez már nem Angol gyártmány.
Előre is köszönöm!
Üdv.
Sziasztok!
Most raktam össze életem első hardver-és szoftverszinti kombinációját és nem igazán tudom, milyen megoldás lenne az igazi a cucc koncert hangosításához? Amit most próbálok: hardverszinti beküld a hangkártya 2 bemeneti csatornáján, szoftszintik laptopról USB kapcsolaton szintén a hangkariba, majd onnan egy L/R kimeneten az egész a DI-box, ill. keverő felé. Ez jó megoldás, vagy ne terheljem a hangkártyát, és inkább egy kis keverőbe küldjem a szinti és a hangkártya jeleit?
Köszönöm!
Mikrofon, XLR kábellel bekötöd a pultba, a pult kimenetét meg valami erősítőre, amire a hangfalakat is rádugod.
Aktív ládák esetén erősítő nincs.
Némelyik aktív ládán van olykor direkt xlr-es mikrofon bemenet is.
Sziasztok!
Előre is bocs a dilettantizmusomért. :D
Szóval, van egy régi(de jó) AKG mikrofonom és szeretném a próbateremben használni. Ha jól tudom már csak egy keverőre meg egy hangfalra van szükség, ahhoz hogy rendesen szóljon, mert a gitárerősítőre dugva elég halk, meg hát az nem is arra való.
Nos, pontosan akkor mi is kell nekem igazából? mert én max felületesen (vagy még úgyse) vágom a dolgokat. Előre is köszönöm a válaszokat.
Van egy Phonic Powerpod 740-es keverőerősítőm. Hónapok óta "szarakszanak" a jack aljzatok, recsegnek, és csak nem rég óta tapasztalom, hogy a különböző csatornák NEM EGYFORMÁN SZÓLALNAK MEG!
Ez egyik halkabb egy kicsit, a másikból hiányzik a magas, stb...
Levettem az előlapot, hogy megnézzem milyen aljzatot kéne bele venni, ... De hát ezek benne vannak a NYÁK-ban.
Szerintetek mit lehet tenni?
Lehet csak az aljzattól van ez a hanghiba?
Ki lehet cserélni egyáltalán az aljzatokat?
köszi
Üdv: Sanyec
Sziasztok
keresek olyan hangmernokot,aki ujra keveri a funky pop stilusu zenenket,termeszetesen nem ingyen.
kitisztazott savok stb megvannak
kerlek,hogy olyan jelentkezzen vagy olyat ajanljatok,aki nincs anyagilag elszallva/pl supersize/,es ismeri ezt a mufajt keveresileg.
koszi
A.
A keverőerősítőn, amit kinéztem, van két AUX send kimenet és két DFX send kimenet.
Kérdés: mindkét fajta kimenetre rá lehet kötni aktiv ládákat? Van két aktivunk, de 4-et ekllene meghajtania monitoroknak használva és ezért kérdezem. Csak vélelmezem, hogy igen, mert a DFX elvileg effekt procira vagy kompresszorra való bekötéshez kell, tehát elvileg ezen az ágon is teljes jel megy, ami aktívval kihangosítható.
Próbálok még játszani vele, de a jelenség elég egyértelműen csodálatos, bár eddig én se hallottam ilyesmit emlegetni. Mindegy, megpróbálom az éneket a többihez "hozzáhúzni", hátha megoldódik.
Sziasztok!
Láma kérdés: Vásároltam zenekarunknak egy keverőt(Soundcraft Spirit E12), hogy próbákon beállíthassuk a hangerőszinteket. Néztem néhány videót és próbáltam belőni a gain-eket, EQ-t, külön-külön nincs is gond, de ha pl. elkezdek gitározni (Boss GT-10 vonalkimenete jön be sztereó csatornán) és megszólal az énekes, elnyomja (lehalkítja) a gitár jelét. A kivezérlésjelző nincs a pirosban. Ez most hiba vagy tulajdonság? Mit tehetek ellene?
Sziasztok! Érdekes dolgot fedeztem fel zeneszerkesztés után. Felvételt is csináltam és mielőtt elindítottam a Pro Toolst a hangkártya buffer length beállításánál beállítottam a 2 msec-et. Amikor végeztem visszaállítottam mindent normálra meg a pro toolsból kiléptem.>> Aztán akarok zenét hallgatni és nem tudok, hibát ír ki minden programnál youtube-ban sem tudok<< újra kell indítanom a gépet hogy megfelelő legyen minden. Ez többször is előfordult. Tudja esetleg valaki mi lehet itt a galiba? Válaszokat előre köszi :)
Sziasztok! Keverőt szeretnék vásárolni az alábbi feladatokhoz:
-1 a szintiből a sztereo jel
-2 boss br-el felvett anyagok sztereo visszajátszása /ez eddig szinti + boss br -el megvalósítható volt, csak most a laptopot is sikerült életre kelteni/
-3 laptop-ból audio kimenet vst-k, által megszólaltatott hangok egyidejű megszólaltatása a fenti kettővel párhuzamosan.
..
Jól gondlom, hogy egy, minimum 6 csatornás keverőre lenne szükségem? Mackie 802 VLZ4 Mixer Mackie ProFX 8 Yamaha MG 82CX Yamaha MG 124CX mit szóltok ezekhez?
vagy teljesen más típust ajánlanátok?
mire érdemes figyelni a kiválasztásnál?
kell-e beépített effekproci?
előre is köszönöm a segítséget!
Szép napot mindenkinek!
Sziasztok! Tudnátok segíteni? Otthoni stúdiót szeretnék összeállítani és vettem egy pár mackie mk3 stúdió monitor hangfalat és egy focusrite 2i2 hangkártyát? új vagyok ebben a témában, jelenleg sima mono kábellel kötöm össze a hangfalakat a hangkártyával de hallottam ilyet hogy jobban teszem ha kicserélem őket stereo kábelekre. Érdemes vagy maradhat ez így is? a másik kérdésem pedig hogy az egyik hangfal bekapcsolásánál egy db kis pattogást lehet hallani ez mitől lehet? a válaszokat előre köszi!
valaki használ itt közületek Mackie 1608 ipados keverőt? Elkezdtem dolgozni egyel, egyenlőre még csak beszédre mikrofonokat keverni + zenéket, videók hangját, de szeretném zenekarral is használni énekre az effektjét (reverb, delay) jól lehet használni?
Szeretném megkérdezni Tőletek, hogy a T.BOX PM 600 keverő erősítővel hogy lehet a hangkártyára felvételt készíteni, mert nem látom rajta a rec out kimenetet.
AKI TUD SÜRGŐS VÁLASZT VÁROK. KÖSZÖNÖM.
Már most leszűkítettem három típusra a keverő kérdést.
Élő zenéhez kell szintetizátor + ének.
Az ének a legfontosabb, hogy szépen szóljon nekem!
Amik közt vacillálok:
VLZ Prom volt. Soundilag rendben van, a szalagkábeles belső busz csatlakozózók viszont rémálom. A legváratlanabb pillanatokban hallgatott el. Nem csak nálam, több fórumon leírt típushiba.
kitől hallottál rosszat a mackie keverőkről?
a pultba épített effektek, hm, digit pultot nem akarsz?
használtan, újonnan?
élő felhasználásra kell gondolom.
akkor viszont kell kompresszor/gate az énekre, az már van?
szóval sok a nyitott kérdés.
A véleményeteket szeretném kérni, hogy szintetizátor + énekhez 200eFt-ig melyik a legjobb analóg keverő, ami FX-et is tartalmaz?
A Mackieről jókat nem hallottam, a Soundcraft nekem túl nyers, kopogós, az A&H ZED FX szériája pedig nem valami meggyőző az effektek terén.
Olyat szeretnék, aminek lágy, meleg hangzása van, és énekhez megfelelő visszhang effektek.
Rosszul linkeltem be, nem vagyok rutinos fórumozó, ezért beteszem így: http://www.hangszeraruhaz(PONT)hu/hangositas/komplett-hangositas/kombo/hordozhato/voicekraft-pack-am6300-lk613/P26622
Sziasztok! Abszolút nem vagyok benne ebben a keverős dologban, viszont muszáj a vennem egy keverőerősítőt + hangfalakat. Ezt néztem ki: Voicekraft Pack AM6300-LK613 Valamennyire azért jó cucc? Teszem azt, nem hullik szét? Nem ócska? Zenekari próbáláshoz kéne.
Sziasztok!! Valaki tudna e adni valamiféle tanácsot egy behringer 2222xenyx usb vel kapcsolatban élő zenekar hoz szeretnénk használni enek gitar basszusgitar billentyuk es mikrofonok inkább leszereléshez kellene valami útmutató vagy rajz amit a neten talaltam rola az nem magyarul van es nem nagyon ertem nagyon meg köszönném a segítséget akárkinek is .
Sziasztok!
Az együttesemmel egy keverő erősítő megvételén gondolkodunk. Kinéztünk egyet. Szerintetek megéri ezt megvenni, illetve megbízható lehet a dolog?
http://gitarshop(pont)hu/hu/hirdetes/183692/-9--toa-japan-2x200w-12-csat-kevero-9-erosito-
Sziasztok! Van egy Beag Minimix típusú keverőm amit most fel újítók és le szeretném cserélni az 5pines din csatlakozókat jack vagy rca csatikra viszont ötletem sincs hova forduljak.Nem tudtok véletlen egy szakembert aki "jackesíti" vagy "rcasítja" ? Előre is köszi: Martin
Minél kevesebb ,ezért is nézelődtem a használt piac termékei közt (tudok rászánni de az ár mindenképp fontos)
Ha a pre auxot lehet használni monitorozásra akkor találtam 2 alternatíváét Soundcraft Spirit folio sx 12
Mackie CR1604 VLZ
nem teljesen értek minden funkciót ezekben de elvileg jónak tűnik(minimum 2 monitor út kellene és min 12 csatorna--->minél olcsóbban)
Minden megvan hozzá a keverőt kivéve.Esetleg tudsz ajánlani.Eddig én a Castone E-12 néztem annak 1 monitorútja van.Ha tudsz ajánlani akkor többet is ajánlhatsz.
ehhez végsősoron nem kell más mint egy megfelelő csatornaszámú keverő min. 1 de inkább 2-4 monitorúttal + kellő számú mikrofon, valamint aktív kontrolládák (3-4 db). (a kellő számú mikiállvány+XLR kábelek eléggé triviálisak ezek után)
Igazából nem próbán kellene monitorozni de ott is jó volna ha lenne ilyen cucc.
Mivel van pár olyan buli ahol saját cuccal játszunk ,ott lenne igazán érdekes a dolog.
Ha ebben tudsz segíteni akkor nagyon megköszönném.(mikrofonok-5 dobmiksi,2 gitár,1 bass,3 ének+1 tartalék lenne)
Kérdésem az lenne hogy egy zenekar korrekt monitorozását hogyan kellene megoldani nem túl nagy költséggel?
Próbán és kisebb bulikon lenne érdekes a dolog.
10-11 mikrofont kellene használni ,hogy jól ki legyen a dolog hangosítva.
Ezeket hogyan és milyen eszközökkel kellene összekombinálni hogy megoldódjon a monitorozás is?
Köszönöm a választ előre is
az a pult emlékeim szerint inkább élőzésre lett kitalálva, semmint stúdiózásra. Attól még lehet otthoni home/demo(!) stúdióban használni, de ezek már nem mai darabok, érdemes átnézni, mert az öreg kondik, recsegő potik bizony emelik a csatornazajt, ami ugye nem tesz jót egy felvételnek.
broadcastban használtunk ilyet, közvetítőkocsiban játszott belőle 20 csatornányi :D
-soha nem romlik el
-nyilván nem lundahl trafók vannak benne, nyilván a klark technik splitter jobban szól, de teljesen korrekt berendezés, ha nem vezérled túl.
Hát nem vagyok egy nagy hangosító ember. Talán két dolog szól a Studiomaster ellen hangosítási célra: 1. A mérete, súlya, szállíthatósága. 2. Mivel nem digitos, ezért a beállítások tárolásának kényelme nincs meg.
Ha ezek nem okoznak gondot és jól ki tudod próbálni az össze cstit, funkciót, akkor az egy stabil, jó hangú pult.
Én is nézegettem, elég jó az ára. Gondolom nem valami drága, nagynevű trafók lehetnek benne. Bár tulajdonképpen mindegy, mert nekem felvételre menne a direkt ág, hangosan csörömpölni meg biztos jó az a trafó. Neked van, jó a véleményed róla ?
Ha azt is elárulnád, hogy mire akarod használni, talán még tudnék más irányú ötleteket is adni.
Én a felsoroltak közül egyértelműen a Studiomastert választanám felvételre, analóg összegzésre, keverésre. Azt hiszem javíthatság szempontjából is ő a legszimpatikusabb. A Mackie szalagkábel csatlakozóival pl. rendszeres gond van.
egyik topic-társunktól kaptam egy ajánlatot keverőpultra. Nem az ővé, ismerőse árulja. Studiomaster 16-8-2 Serie 5. 16 monocsatis, + még 16 monocsati kiegészítő egységben, összesen 32 csatis. Régi, de patika-állapotú. Nagy dilemmában vagyok, mert ennyi csatorna nem kell, de 120 e-ből kijönne a cucc, a főegység maga pedig 90 e lenne. MIvel nem értek a keverőkhöz, nem ismerem a márkákat, kíváncsiságból szétnéztem a DJ Börzén, hasonló (12-16 monocsatis keverők után, hasonló ársávban és az alábbi márkákat találtam:
Nem kell konkrét jellemzés, inkább arra vagyok kiváncsi, hogy melyik márka megbízható és ebben a Studiomaster hol helyezkedik el. Fontos döntés előtt állunk, segítsetek!
Az ajánlóm szavaival élve: kínai xart ne! :)))
Sziasztok, nem a téma címének megfelelő kérdéssel írok, de talán nem áll távol a két dolog egymástól:
Szeretnék diboxot és splittert venni, darabját olyan 10-12 ezer forintért, milyet tudnátok ajánlani? Köszi előre is! (a splitternél két kimenetesre gondolok)
BOSE ToneMatch 4 csatornás, digitális keverő karcmentes állapotban eladó. Mind a 4 csatornán 99 preset, nagyon jó effektek: reverb, delay, compressor, EQ-k, hangológép, stb. Adapterrel együtt 100e Ft. Új ára 150e+10e az adapter. Bucsi Kálmán 70/530-65-81, Érd
60W-os keyboard erősítő újszerű állapotban eladó. 3 csatorna, zengető, 4 hangszín, master, cd bemenet, 30 cm hangszóró, tweeter, vízhatlan tok. Ára: 50e Ft. Bucsi Kálmán 70/530-65-81, Érd