hát ahogy néztem, 20-30e körül vannak ilyesmi hangládák
szóval nagyjából ennyi. nem szeretnénk gagyit venni, de nagyon sok pénzt se beletenni, hiszen próbán az elsődleges szempont, h. halljuk az éneket/akusztikus gitárt, nem kell koncertminőségnek lenni
jó lenne használtan is, de a hirdetéseket átnézve, Debrecennek még a környékén se árul ilyesmit senki...
T.Mix PM600 énekcucc ( 6 csatornás 150 wattos keverő erősítő effektekkel , 2 db 2 utas láda és a hangfal kábelek ) 65000 ft.
A cucc új , még nem volt használva .
T.Mix PM600 énekcucc ( 6 csatornás 2*150 wattos keverő erősítő effektekkel , 2 db 2 utas láda és a hangfal kábelek ) 65000 ft.
A cucc új , még nem volt használva .
Keverőerősítőt vennék énekhangosításhoz, maximum 30.000Ft-ig. minimum 2 csatornás és minimum 100W, aki rendelkezik hasonloval kérem értesítsen ezen az email címen: zsolt.huszar@live.com
HELLÓ! Működik,csak azt nem tudom,hogy ha a gitár vagy a basszus erősítőjéből bevisszük a jelet a keverőbe, az onnan kijövő jel további erősítéséhez mi a legésszerűbb megoldás ,leginkább anyagilag, persze azért normális hang is legyen! KÖSZÖNÖM
HELLÓ!Segítséget kérnék tőletek , hozzájutottam egy nagyon régi kb 25éves keverőhöz/12 csatorna/mi lenne a legegyszerűbb, és legolcsóbb módja hogy használni tudjam?KÖSZÖNÖM a segítséget, mert sajnos ehhez sem értek!
Sziatok
Ma megérkezett Behringer X1222USB keverőm, nagyon jó. Számítógépre szeretném kötni, és nem akarok bénázni. Adtak CD-n egy EnergyXT2.5 programot az használható?
Ha rákötöm a gépre, az azt jeleni, hogy ezzel a programmal is tudom keverni a hangokat és felvenni a sávokat?
Tehát a probléma, adott pl egy mono gitársáv, kipanorámázom full balra,
Send csatornán beletekerek valamennyi stereo reverb-et és mégis középen szól a reverb, a gitárom meg balra!
Jel szétosztása (split): ha kis impedanciás a meghajtás (pl. szinti, multifx. kimenet) akkor 2 db 10...100 kOhmos ellenállással (többé-kevésbé) függetlenítheted a két bemenetet egyástól.
bemenő jel - 10kOhm - bal csatorna
- 10kOhm - jobb csatorna
Ha mikrofon- vagy gitár jelét akarod szétosztani, akkor célszerű egy buffer-fokozatot is beiktatni.
Sztereo jel "monosítása": mivel a sztereo jel általában vm. erősítőfokozat kimenetéről jön (pl. szinti, CD, PM3) erre a célra megfelel egy passzív összegző, ami az előző struktúra fordítottja.
bal csatorna - 10 kOhm -- mono jel
jobb csatorna - 10 kOhm
Egyszerű, olcsó szerkezetet keresek, amivel monó jelet tudnék többszörözni (tipikusan monó jelet egyenlően szétosztani egy sztereó csatorna két oldalára). Gondolom, ha összeforrasztok két kábelt, az felezi a jelszintet, de biztos létezik erre valami ipari megoldás.
Másrészről viszont gyakran szükségem lenne a fordítottjára is: sztereó jelet monóba mixelni. A triviális megoldás, ha a keverő két monó sávját használom fel erre, de az eléggé pazarló. Mivel érdemes ilyet csinálni?
sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni.
Élő műsorhoz szeretnék háttérsávokat megszólaltatni.
A dobos vezérelné a rendszert és ő kapna taktot is.
Létezik-e oylan lábkapcsolos cucc ami tudná a track előre hátra és a stop/start funkciot?
Köszönöm a segitséget előre is.
Heló
Be kell szereznem egy keverőt és elég járatlan vagyok a témában egy konkrét kérdésem lenne: egy 4 mono +4 sztereo csatornás erősítőre miért mondják, hogy 12 csatornás. Arra gondolok, hogy ha pl egy sztereo csatornába bekötök 2 gitárt (egyet jobbra egyet balra)és azt beküldöm egy végfokba, akkor mindkét oldalon fog szólni mindkettő? És egymáshoz képest hogy lehet keverni őket? Mert ha ezt így meglehet csinálni akkor ok a 12 de ha nem akkor az én olvasatomban ez csak nyolc csatornás. Konkrétan egy Yamaha mg124cx-ről van szó
előre is kösz
Egy kerdessel fordulnek a kedves forumtarsakhoz...
Keverot szeretnek venni, ki milyet hasznal, milyen tapasztalatai vannak? Vendeglatozni kellene, 1 bill.-nek, 1 gitarnak, 3-4 mikrofonnak de van hogy kisebb hangositasi feladatokat is meg kene vele oldani 6-8 esetleg 10 mikrofonnal. Fontos lenne hogy jo effekt legyen benne. Neztem tobb markat es tipust, Peavey PV14 usb-t, Allen&Heath ZED 12 FX-et, Behringer XENYX 2442-t, be lehet kategorizalni egyaltalan hogy "X marka jo Y nem"-? Kinek melyikkel es milyen tapasztalatai vannak? Az arkategoria 100 000-max 150 000 HUF-ig.
Valamiért nem megy a Yamaha MG16/6-os keverőmön a 2-es group (azaz az 1-2 sztereo group páros fele), már a jelszintmérőn sem jelenik meg. Szerintetek lehet ezt javítani? Hol foglalkoznak ilyesmivel?
Voicekraft lm-8dsp
8 csatornás keverő.
4 Monó Mic / Line csatorna, aranyozott XLR csatlakozókkal.
2 sztereó csatorna, szimmetrikus Line bemenet.
3-sávos EQ minden csatornán.
Belső Digitális effekt (16 DSP)
Ultra-kiszajú mikrofonelőerősítő, +48V phantomtáp.
1 Aux Send csatornánként monitor és külső effekt csatlakoztatására.
Sztereó Aux Return, 2 Track In / Out.
Fejhallgató kimenet
Nagy belső túlvezérlési tartalék a nagy dinamika érdekében.
Sztereó 10-ledes kivezérlésmérő.
Tápellátás: Külső AC Adapter.
Infót kérnék, ha valaki tudna segíteni. Kinek van tapasztalata az Allen&Heath ZED 12 FX keverőről? Monitorozni hogyan lehet vele? Hány vonalkimenete van? Hány erősítőt lehet rákötni? Milyenek az effektek benne? Szeretnék rácsatlakoztatni két végfokot ami kifelé szólna és egyet ami befelé kontrollt hajtana, meg lehet vele csinálni?
Stereo out bal csatornáját használom - ezt ajánlja a gépkönyv mono-ra. A kombón meg az akusztikus-gitár bemenet kapcsolható át line-ra (ezt próbáltam) - az énekcsatorna bemenete viszont olyan "kombinált", hogy jack vagy XLR csatlakoztatható (nominális impedancia:4.7 kohm) de azt nem írja, hogy line in is - az én kábelem jack-csatlakozós.. Van egy Mic/Dyn kapcsoló, amivel a szenzitivitást lehet hozzáigazítani valami spéci(?) Dyn-mikrofonhoz. De - komolyan - valami egészen gyönyörűen szól benne a nóta
Azzal már nem tudom "bejátszani" magam (időhiány miatt).
Különben megpróbáltam a keverőről kivezetett mikrofont a mic bemenet helyett a line-ba dugni: szóval a mikrofon bemenetről nagyon sokkal szebben szólt. Remélem, nem árt a cuccnak, ha így használom?
Köszönöm szépen. Most szerelmes vagyok az új kombóba, és - mint original szobagitáros - nemsokára megtartom a szokásos évi "tábortűzi villanygitár" koncertemet (minden évben ez az 1 van), ahova ezt a cuccot szeretném vinni. Ott viszont van egy blues-harmonikás gyerek - akivel egy-két jó cuccot le tudunk nyomni - és őt szeretném a plusz mikrofonnal hangosítani.
Köszönöm szépen. Tegnapelőtt már egyszer bedugtam a mikrofon inputba (egyelőre semmi gyanúsat nem hallottam), de ahogy hazaérek, egyből áthelyezem a line-ba. Különben pont egy aktív hangfalat cseréltem a kombóra, mert egyrészt az sokkal jobb minőségű, másrészt bazijó akusztikus-gitár kombó és ráadásul a súlya 1/3-a a hangfal súlyának.
Remélem, ha szolidan adogatom rá az effekteket, talán nem lesz "hangkép"-zavar?
Tényleg, ha line-ba dugom a keverőt, akkor rátehetek két mikrofont?
Sziasztok,
nemsokára akarok venni a 2x500w végfokomhoz hangfalakat. Zenekaromnak kellene, kihangosítháshoz. Olcsón akarok kijönni, de mégis legyen elfogadható a hangminősége. Nézegettem a legolcsóbb gyártók hangfalait (Raveland, Mccrypt és a SAL termékeit) . Ezek elfogadható minőséget adnak? Aki ismeri a cuccaikat, az jellemezé őket egy kicsit, hogy mennyire érdemes ilyen hangfalakat venni.
Másik kérdés mennyivel jobb vagy rosszabb külön a mélysugárzó illetve külön a közép- és magassugárzó hangfal vétel?
Ajjajajj..
Keverőt ne dugj mikrofon inputba, csak line-ba.
Az effektek egymásutánisága bajt nem okoz, legfeljebb zavaros hangképet.
Anélkül, hogy ismerném a felállást a keverő - két aktív láda jobb ötletnek tűnik, mint a keverőből kombóba változat.
Ajjajajj..
Keverőt ne dugj mikrofon inputba, csak line-ba.
Az effektek egymásutánisága bajt nem okoz, legfeljebb zavaros hangképet.
Anélkül, hogy ismerném a felállást a keverő - két aktív láda jobb ötletnek tűnik, mint a keverőből kombóba változat.