Helló Mindenkinek!
Lenne egy egyszerű kérdésem...
Dinamikus,szépen búgó,karakteres basszusgitár jelet szeretnék rögzíteni.
E-MU 0202 usb-s hangkártyám van,azzal a rögzítés megoldható lenne de ha a hangkártyába közvetlenül beledugom a basszusgitárom és rögzítem...jó...de nem az igaz...
problémák vannak a jelszinttel...stb...
...mi segíthet nekem?
egy erősítőfej?...vagy?
biztos sokan vannak akik jártasak ebben...
előre is köszönöm a segítséget!
phonaak@gmail.com
Helló mindenkinek nekem az lenne a kérdésem , hogy van nekem egy BEHRINGER XENYX 1832FX keveröm és nem tudom de az efekteknél fele sem megy a 10,20,30,40,50,60,70,80 és még sok heljt nincs semi efekt.
Na miért van ez nagyon megköszöném válaszotokat.
keverőt szeretnék venni otthoni célra /max. 1 gitár, 1 ének/ és zenekari felvétel rögzítés céljára is /dob - 3-4 mikrofon, 3 gitár és 1-2 ének/.
A zenekari változatban nem akarok mindent külön sávra rögzíteni pl. a dobot felvennék 1 sávra, majd a gitárok és az ének egyszerre, utána a vokál megint egy másikra. Laptomon menne Cubase LE, vagy Audioton használatával.
Milyen kis keverővel és hogyan célszerű ezt megoldani?
pl. lehetne egyszerre is felvenni a dobot a gitárokkal énekkel, de ebben az esetben valahogy össze kell gyűjteni a dob miksik jelét és azt bevezetni a keverőbe?
Vagyaa inkább mindent külön és ebben az esetben elég egy Behringer 502 is?
Illetve sima vonalbementet van csak a hagkártyán, nincs digitális hogy fog ez szólni?
tudnátok tansot adni milyen keverőt vegyek, ha az együttesnek akarok demot csinálni?
nem kell külön sáv, egyszerre rögzítenénk kb. 3-4 dob, 3 gitár és 1 ének.
Nem lenne jó egy Behringer 1002-es és a vonalszintűre mennének a gitárok, a mikrofon a mikrofonra illetve a dobot szintén a mikrofonra csak kelelne elé még egy valmai ami összegyűjtni a 3-4 mikrofon jeét, nem? lehet hülyeségeket kérdezek, akkor bocs.
tudnátok tansot adni milyen keverőt vegyek, ha az együttesnek akarok demot csinálni?
nem kell külön sáv, egyszerre rögzítenénk kb. 3-4 dob, 3 gitár és 1 ének.
Nem lenne jó egy Behringer 1002-es és a vonalszintűre mennének a gitárok, a mikrofon a mikrofonra illetve a dobot szintén a mikrofonra csak kelelne elé még egy valmai ami összegyűjtni a 3-4 mikrofon jeét, nem? lehet hülyeségeket kérdezek, akkor bocs.
PopArt FlightCase professzionális konténer a fenti keverőerősítőhöz gyártatva. A konténer és a keverő csak együtt eladó! Ár: 130.000.- Kisebb, beépített FX-es Behringer keverőt beszámítok.
1 pár Wharfedale Pro 720 wattos , három utas énekláda és egy Behringer PMH3000 16 csatornás keverőerősítő ( 800 watt , fx hegyek , dupla kényszerhűtés , stb. )140000-ért !
Hangfal állvánnyal 150000-ért .
Helló!
Van e valakinek bármilyen tapasztalata Yamaha MG206C USB-vel (vagy MG166C USB kistestvérrel) kapcsolatban. Főleg ami érdekelne, hogy a bemeneti kompreszorok mennyire használhatóak. Illetve, hogy a gyakorlatban mint külső hangkártya (amatőr célokra) mennyire alkalmas, vagyis hogy megéri e belefektetni a kb 40EU pluszt a MG206C-hez árához viszonyitva.
1 pár Wharfedale Pro 720 wattos , három utas énekláda és egy Behringer PMH3000 16 csatornás keverőerősítő ( 800 watt , fx hegyek , dupla kényszerhűtés , stb. )150000-ért !
Hangfal állvánnyal 160-ért .
S.O.S.! Tudna valaki tippet adni, hogy egy teljes PA-t ( keverő, végfok, hangfalak )
hol tudnék kibérelni? Minimum 500 W kéne de inkább több lévén szabadtérről van szó.
Sziatok Mesterek!
Tanácsot szeretnék kérni(): Boss Dr5 dobgépet bekötöttem a keverőbe, majd onnan HiFi-erősítőbe. Énekmikrofon van még a keverőbe kötve(de az nem a HiFi-vel van kierősítve). Namost ha csak az ének-cuccot kapcsolom be, (mást nem) már akkor is erős búgást hallok az énekhangfalból, ami csak akkor szűnik meg, ha kikötöm a keverőből a HiFi-erősítőbe vezető "drótot". Mit (q)rtam el?
Köszi:Péter
Az ilyesmit nem is eladásra csinálja az ember, hanem egyrész élvezi hogy saját terv, saját munka, tudod ilyen barkács feeling, hogy csinálni is jó, szinte már az megéri :). Az tényleg gáz ha a végén szar vagy csak elemmel megy rendesen. De szerintem egy kisteljesítményű táp az olcsó, nekem bevált hogy az alkatrészek közvetlen közelébe egy emitterkövetős szűröt teszek a tápba és az kb 20 Ft + költség. Ezt az IC-t sajna nem láttam sehol csak 1000 db-ban rendeljető, ha jól emlékszem így 3,6 USD darabja. Esteleg ha sikerült ingyen mintát szerválni a Texastól az még bejöhet. Szerintm akármit barkácsolsz feléből megvan mintha megveszed csak nem lesz designes a doboz de pl minőségben meg megbízhatóságban elérhet bármit, inkább idő mint pénz kérdése.
A jó trafó,meg a táp az nem kis pénz lesz...A végén majdnem ott tartotok mint a piaci cuccok, és még el se tudjátok adni.
Gyűjtsetek inkább lét, még pár hónap és eladom ezt:
8 csatorna, MS dekóder, 192kHz-es konverter, választható impedancia az első 2 bemeneten, 2db DI bementet.
Nem tudom mibe kerül ez az IC, de ha behozható és tényleg jó, biztos hogy olcsóbb mint egy gyári cucc. De hozzá kell adni egy jó tápot, trafót, esetleg dobozt, nekem elemmel nem kéne. Akkor sem lesz 1000$ csak a jóságában és a zajtalanságában kételkedem.
sztem mindent lehet,max kintről kell rendelni,nem értek hozzá igazán..
de elgondolkodtam rajta,hogy kéne építeni egy tesztpéldányt,bár írták,hogy elemről ment,ezért kisebb volt a zaja,mintha hálózati tápról ment volna.
:D:D:D
csak jó lesz valamire azért,ha normális a cross benne,mégiscsak 3 utas..nem hinném,hogy rosszabb lenne egy ms 40 behringertől pl.
megtanulom,hogy mossa a hangot és csá:D
acoustic betűtípus alapján úgy néz ki,mint aza a cég aki basszuscuccokat is gyártott,szóval ők hifiben nem nagyon mozogtak,meg stúdiómonitornak is lett hirdetve,de majd kiderül.remélem nem rúgtam öngólt.
Ennyire badarságot kérdeztem volna? Közben arra jutottam, hogy az előző megoldás nem a legbiztonságosabb, mert letekert állásban zárlat keletkezhet. Most egy ilyen megoldásra gondoltam. Tudom nem a "legelegánsabb"... Szerintetek?
Üdv Mindenkinek!
No, valami ilyenre gondoltam. A bemenet a keverő sztereó fejhallgató kimenete, az out1 és out2 pedig a két füles. A fülesek impedanciáját azért nem írtam oda, mert nem azokat fogom használni. Azokkal csak teszteltem...
Szépjóestét!
Lenne egy kis problémám... vagyis kérdésem. Szóval, adott egy keverő fejhallgató kimenete (+19dBu/150Ohm/316mW) és erre a kienetre szeretnék 2 fülest kötni. sajnos a 2 füles impedanciája különöző, ezért egy Y átalakítóval nem tudom megoldani, mert az egyik vagy halkabb vagy hangosabb lesz...
Nos, az én elméletem szerint potikkal megoldható ez a probléma. Úgy gondoltam, hogy a sztereó jelet két külön (log) potira kötöm, és innen kinyerem az oldalankénti jelet. Persze monóban. De ez nekem megfelelő, ide nem fontos a sztereó jel.
Csak az a kérdésem, hogy ezt így a valóságban is meg lehet valósítani? Esetleg milyen értékű potikat ajánlanátok?
Sajnos régen volt már suli, felejt az ember...
Előre is köszönöm! Üdv!
Hát igen... elég kicsi a keret rá. Szóval már van minden, csak még hangcucc kéne. Akkor mondom, hogy mit néztem ki, és mondjátok meg, hogy ez mennyire lenne használható.
Alto S-6 keverőpult és egy OMNITRONIC WA-4W PA Hangfalpár (100w)
Kisebb próbákra milyen párosítást ajánlanátok hangcuccnak. Keverő+végfok+hangfal, vagy keverő+aktiv hangfal? És persze az is nagyon számit, hogy kb 100 euróból jöjjön ki az egész. Valaki tud ilyen árban valami párosítást mondani? és még, hogy a tapasztaltabbak szerint mennyi a minimális teljesítményű hangfal ami kisebb próbákon hallatszódna?
Próbára, kisebb kocsmákba kéne énekcucc, tűrhetően szólós, nem elromlós; nem baj, ha van benne kompreszor meg reverb. Mit érdemes nézni a hazai kínálatból?
ELADÓ egy Miditech MTB típusú MIDI kontroller. Alkalmas VST Instrumentek, szekvenszerek kezelésére. 9 tolópoti, 8 forgópoti, DAW transport gombok, JOG kerék, LED-es kijelző. HA kérdésed van írj nyugodtan. Nekem csak egy egyszerű cucc kéne, ez nekem túl sokat tud. A készülék 1 napos, 1 év garancia van még rá, hibátlan állapotban van. Doboz, leírás, CD, + SAMPLITUDE SE szoftverrel. PC/MAC.
e-mu patchmix dsp-vel tapasztalat valakinek?hogy a viharban kell beállítani. a médialejátszó szól,de cubase-ben recseg-ropog,megfagy,és kilép a cubase,valamint valamiért nem látja a nomad factory vst-imet,eddig stabil,és jóllátó volt.1820m-em van.
Kedves Kollégák!
(azért nem írom,hogy hülyülök, mert ehhez eddig se voltam különösebben értelmes): azt szeretném megkérdezni, hogy a most szerzett Boss dr5 rhythm section-t hogyan tudnám mixeren keresztül a normál HiFi (stereo)erősítőbe kötni.
Van egy normál jack-jack kábelem, ami a dobgépből jönne, és egy RCA-RCA, amit a keverő és a HiFi erősítő közé szeretnék iktatni.
A kérdés:
1.,a dobgépet pl. a szintetizátor számára kijejölt bemenetbe beköthetem-e?(vagy van még két helyen stereo line bemenet)
2., melyik kimenetről vihetem tovább az erősítő felé: van olyan, hogy powered monitor speakers, vagy esetleg a recorder felé menő kimenetbe is köthetem?(ezekhez van RCA kimenet)
3., a harmadik kérdésem:az erősítőn csak két szabad input van: mindkettő recorder számára van kialakíva: az egyik tape, a másik CD -ezeknek az input-jába bemehet a mixerből jövő kábel?
Vagy inkább szerezzek egy elosztót és használjam az aux input-ot?
(bocsi, ha sok benne hülyeség - de olyan jól kifundáltam, hogy a Fender kombómba gitároznék, miközben a backing-track stereoban özönlene a HiFi-ből - hogy szeretném ezt valahogy megvalósítani)
Köszkösz
ha 2x lett feljátszva a gitár, és ha szétpanorámázod pont abban a mértékben, ahogy írtad, akkor nem úgy kellene szólnia. De kipróbálhatod: ha kiszólózod csak a gitársávokat és sztereoból monora kapcsolsz a master potinál és ugyanúgy szól térben, akkor az bizony mono.