meghallgattam. szerintem kifejezetten unalmas. az ok, hogy egyre inkább megy el a swing irányba, nekem ezzel nincs bajom, szeretem. a nagyobb gondom azzal van, hogy számomra unalmasak a számok. ahhoz hogy csináljon egy jó swing lemezt nem érzi elég jól a jazz-hagyományt. ahhoz meg ez túl swinges, hogy a rockabilly átüssön rajta. helyenként pontatlan meg hamiskás, de én ezt a magam részéről leszarom.
de mondom, a fő problémám az vele, hogy nagyon gyengék a számok. a hangszerelés jó, szépen szólnak a fúvósok, jók a számokon belül az egyes részek, szépek az arányok. szóval profi munka, szépen csiszolva, kevés invencióval.
lehet nekem esni....
Nem 100%ig rockabilly,sőt inkább bluesos, rockenrollos témakör, de gondoltam megosztom pár új számunkat. Meghallgatható a www.lazymusic.hu weboldalon. Minden nemű kritikára is nyitottak vagyunk ám, pl első pont, miért épp itt osztom meg - jogos, de szerintem nem stílusidegen a dolog.
nem, nem tudom letorrentezni, se rapidshare-ezni (nem is találtam linket hozzá), de ha valami elvetemültnek megvan, és feltolja valahova, ami nem rapidshare, vagy torrent, akkor megköszönöm nagyon!
Mivel ez itt egy zárt világ biztos ismeritek kinek van cipőüzlete az M5-nél az Auchanban ... tuti PB arc 50 felett (festett?) fekete zselés hajjal/barkóval, szürke kivarrt posztódzseki, középen felül nagyMo, 60 denes gatyó, tornacipő és némi fux, kizárt, hogy ne lenne látható az éccakában ott vettünk gyerekcipőt
Azóta vettünk fel pár számot a másik bandámmal a Peavey Delta Blues kombóval. Ezen picit más a hangzás és itt is csak egy kis reverb van (mondjuk egyik számban sokkal több) meg egy kis slapaback delay:
Igen. Al Barr első klippje a Dropkick-el a Bruisers után. Az a korszak nagyon jó volt, bár nekem a régi énekes hangja jobban bejött!! DO OR DIE!!!!!!!!
A szóló sáv is 2 sávban lett felvéve, csak a keverésnél úgy döntötte, hogy marad az egyik belőle és beteszem középre, mert így sokkal jobban "harapósabb". Panorámázva sokkal lágyabb volt a hangja.
Köszi! Örülök, hogy tetszik!!!!!
Nekem is nagyon tetszik a hangja. "A" osztály, full cső, 2 csatorna, egyik tiszta, a másik meg akár durvább punk/gyengébb metál-hoz is kiváló, reverb és tremoló van beépítve. 30 W, DE kis színpadtól a nagyszínpadokig mindenhol megálja a helyét. 1 db 15"-os tányér, faszán hozza a mélyet is és árban sincsenek nagyon elszállva ezek a cuccok.
na ez volt a nagyon gyanús. a peavy-t nem ismertem, amit blues juniornak néztem az meg gyanús volt, hogy nem az...
szép hangja van, jól szól. - már amit így neten meg lehet állapítani belőle.
Reamp..... nyugaton ezt a technikát elég gyakran használják kisebb studiókban, ahol a zenekar csak a dobot veszi fel és az éneket, na meg a masterelést végzik. De sajnos megvan a hátránya... mert nem egyszerű.
2 sáv panorámázva 65% kitolva kétoldalra. Alatta semmi...... rengeteget szívtam a gitárral. Először vonalból felvéve... majd azt visszaküldtük gépről a kombóba és az lett 2 féle komolyabb mikivel bemikrofonozva. Azokat a számokat vettem fel így, amelyekbe nincsen nagy torzítás. A durvább, gyorsabb számokat simán bemikrofonozott erősítőn vettem fel. de hát az sem volt egyszerű.
off lesz: nem, nagyon nem, bár vannak stílusok, ahol egy középdús karcos brit hanggal nem sokra mennél (plussz, ez szerintem hangolás kérdése is). ez van, na.
Aztakurva!!!! Ez nagyon durva A Built To Last volt az utolsó albumuk, amit hallotam tőlük kb. 10 éve. Mondjuk biztos, hogy van még másik 50-100 szám, amiben ez a 4 akkord van így, ilyen sorrendben.
nagyon jó az egész, a zene mellett a színvilága tetszik! Kékes hétterek, vörös csaj, Darth Maul bőgő, hozzá szép gitár.
(Egyedül Mobile-atyát hagytam volna ki belőle, katolikus ember lévén - de ugye ez az én saját szempontom:)
Szerintem a Kékes egy nagyon jó gitáros, bár sokat - igaztalanul -megmosolyogják. Én már 10 éve nyomtam a Setzer támákat (mert a Gunning Dogs az egy Stray Cats tribute zenekar volt az elején, és a műsor fele stray cats volt a végefelé is), és akkor kerültem a Fenyőhöz, és hiába volt "kezemben" a setzer féle játék, a kékes témáitól, és főleg a pattogós kiséreteitől meg atompontos szurkálásaitól leizzadtam. Ő nem variálta túl, de ő a 70-es évek rockzenéjéből jött, ahol megtanult egyfajta igényességet, és amikor jött a Hungária, nagyon jól ráérzett arra, de belevitte a rockznében szerzett hozzáállását.
Ez a lényeg bizony. A rockabillygitározásban van egy ugrás. Mixolidok, pentatonok, a gitárosok 90%-a eljut oda, de jó szar is. A zenét fogják élvezni, de a gitárost nem fogják megjegyezni. Akkor kezdődik a komoly rockabilly gitározás és a modern rockabilly gitározás, mikor az ember elkezdi belevinni a jazzes dolgokat, kreatívan bejárja a nyakat, felvezet, levezet. Én minden ifjabb rockabilly gitárosnak azt mondom, hogy anélkül nem lesz belőle jó gitáros, hogy ne kezdje tanulni, és aztán magas szinten elsajátítani a Setzer féle gondolkodást a gitáron. A Stray Cats szólókat nagyon meg kell tanulni (A BSO-ban is ugyan azokat tolja szoló gyanánt, amiket a SC ban kifejlesztett). és pontosan meg kell tanulni a több kőrös, nagyon kitalált témákat. A Sezter szóló olyan, mint egy József Attila vers, nem lehet körülbelül megtanulni és elszavalni. De senki nem veszi rá a fáradtságot. Hozzám egy időben járt fel néhány a mai rockabilly életben mozgó gitáros küzül, de mikor jöttek az ilyen témák, egyszerűen abbahagyták, és visszatértek a szólónak álcázott akkordpüffőléshez.