Ezt madottati írta: Hát szerintem ezeket cseréld le kisebbekre! Lehet, hogy csuklani fogsz mert: 1. Nem Marshall 2. Kurva nagy képek 3. Modemesek anyáznak majd! :) Szerencsére nem otthonról nézem éppen :))
Ezt Musicman írta: Remélem reggelre felvilágosít valaki, hogy mi a különbség a JCM 800 Bass és a sima JCM 800-as fej+láda között. Régóta vágyom egy JCM 800-ra, most lenne egy fej+láda nagyon alkalmi vételért, de Bass...Gibson Les Paul Standard-el használnám, sok helyen olvastam, hogy sokan használnak Bass-t sima gitárra. Igaz én egy Fender Marcus Miller V.-el hallottam a cuccot, akkor épp a gitárom nem volt nálam sajnos, de miután lementem hídba, hogy megpusziljam a saját makkom, dobtam egy hátast, ahogy szólt a csöves cucc...szóval homályosítsatok fel a kérdésben. Előre is köszi.
Ezt Porter írta: Eladó egy AVT 100 wattos Marshall erősítő, újszerű állapotban (csak próbateremben használt). Három csati, ebből két torzijós, elég chrunch, igazi marshallos hangzással. Ezenkívül van benne 16 digitális effekt is, chorus, delay, 9 féle room, flanger, meg sok más. Az előfok szigorúan csöves. Hívjatok, írjatok: porter84@gmail. com, 06- 70- 512- 3986.
Ezt Lepol írta: Imibácsi használ Super Bass-t, igaz JMP, nem 800-as, meg F59-nek van 50W Bass JMP-je, igaz, az sem 800, de jók ezek sima gitárhoz, az a lényeg
Ezt Fender59 írta: Én úgy tudom, hogy volt. A JCM800 szériában is megtartották a négy alap Mk-II modellt (1959-100W SuperLead, 1992-100W SuperBass, 1987-50W Lead, 1986-50W Bass), csak átrakták az új dobozba. Belsőleg teljesen ugyanaz, mint a korábbi hagyományos 4-inputos Mk-II-k, csak az új JCM800 dobozban vannak.
Ezt Fender59 írta: Itt egy kép, ami tök jól szemlélteti a különbséget. A felső az "igazi" Master Lead-es 2203-as JCM800 fej, a lenti pedig egy sima 100W Super Lead JCM800 dobozban, ami abszolút része volt a szériának.
Ezt Musicman írta: Fender59, engem az érdekelne, hogy hogyan viselkedne egy JCM 800 Bass mondjuk egy Gibson Les Paul standard-el, igaz é, hogy szokták használni ezt a darabot gitárra is, mi lehet a különbség a sima és a bass kivitel között. Köszi
Ezt Csabi írta: Kedves Fiúk! Tudnátok nekem segíteni? Egy fotóra volna szükségem, amin egy 4x12 Marshall láda belseje látható. A konstrukció, meg az illesztések érdekelnének. Előre is köszi!
Ezt Csabi írta: Húúúúú! Nagyon szépen köszönöm!!! Erre gondoltam! Tudtam, hogy itt jó társaságba keveredek! Annyit spekuláltam rajta, hogy hogy lehet összerakva, mert láttam hátul középen a csavar fejét, de elképzelni se tudtam, hogy hogy nézhet ki belül a merevítés. Na, most már tudom. Köszi még egyszer!
Ezt madoo írta: Na ettől kiadkadt a gépem! :(( Huuuu Raul tényleg csinálj valamit ezekkel a nagy képekkel, otthoról nem bírom megnyitni ezt a topikot rendesen! :((
Ezt Mákos írta: eza gaben gitárja ! :)) milyen hangja van? többször fogtam már a kezemben,de sosem ovl olya állapotban, hogy erősítőn megszólaltathattam volna (pikap, vagy húr hiány :)
Ezt Porter írta: Eladó egy AVT 100 wattos Marshall erősítő, újszerű állapotban (csak próbateremben használt). Három csati, ebből két torzijós, elég chrunch, igazi marshallos hangzással. Ezenkívül van benne 16 digitális effekt is, chorus, delay, 9 féle room, flanger, meg sok más. Az előfok szigorúan csöves. Hívjatok, írjatok: porter84@gmail. com, 06- 70- 512- 3986.
ajánlom közelebbről szemügytre venni a képet, az nem egy marshall fej, az egy nagyon kókány házi cucc, éppen csak anniy a jó benne, hogy olcsón hozzájutottam. egy marshall felirat van ugyan rajta... de.... Viszont a Triacnak valami bődületesen állat hangja van, a mesa modellt nem is használom :)
Ezt Csabi írta: A két Greenback-et felismerem, de simán G12-30 hangszóróval még sehol nem találkoztam. Eredetileg G12-T75 van benne, ha 1960-as láda. Így most 100W-os.
Ezt Lepol írta: az 1960A épül G12T75-tel, az 300W, 1960AX épül G12M-mel (Greenback), az 100W, 1960AV épül V30-cal, az 280W, én láttam 30-as Celestiont, az G12H, az is Greenback, csak heritage
Ezt Sexy_Gonzalez írta: hát,elvileg az M meg a H a mágnes súlyát jelenti. tehát a greenback a medium, a másik meg a heavy. azthiszem a legtöbb mélye annak van. tehát greenback+több mély.
Ezt Lepol írta: a honlapon is rajta van és majdnem sikrült bevadásznom egy TV ládát, amelyben ilyenek vannak, igazi nyugdíj lett volna, tall vintage láda G12H-val, 120W.... buktam, előbb ment érte más, vidéken volt
Ezt Csabi írta: Két fajta G12H van. Az egyik a Heritage szériában és 55Hz a rezonancia frekvenciája, ez eredetileg basszusgitárosoknak készült. A másik a Vintage szériában, amit a "70th Anniversary Special Edition néven adtak ki a Celestion 70. szülinapjára. Ilyenek vannak pl. nekem.
Ezt Porter írta: Eladó egy AVT 100 wattos Marshall erősítő, újszerű állapotban (csak próbateremben használt). Három csati, ebből két torzijós, elég chrunch, igazi marshallos hangzással. Ezenkívül van benne 16 digitális effekt is, chorus, delay, 9 féle room, flanger, meg sok más. Az előfok szigorúan csöves. Hívjatok, írjatok: porter84@gmail. com, 06- 70- 512- 3986.
Ezt Fender59 írta: Légyszi nem nyomasd ezt már öt hozzászólásonként ... Állati uncsi. Vettük, hogy eladó, OK! Talán az adok veszek topicot kéne terhelned ezzel...
Ezt czen írta: A jcm 800-ban nem jó a bass gitárra, már próbáltam.A régi jmp fejekből szoktak inkább basst használni gitárra,mert állítólag nincs olyan éles hangjuk mint a superleadnak.
Ezt czen írta: Sajnos,ilyenem pont nem volt,de ha tényleg úgy szól mint ahogy a "STILL GOT THE BLUES"-on Gary Moore-nak nem lehet gyenge.Pedig az csak egy reissue volt.
Ezt czen írta: Én még anno a teknikusával olvastam egy beszélgetést de a 71-es super basst nem említette. jtm 45 fej egyenesen a gyárból ,1960 láda a GT75 hangszórókkal ,mert Gary ezeknek szereti a hangját ,és a Guv"nor pedál,a régi,de már az újjakat használja + TS -10
Ezt czen írta: Ezek voltak: 1969 100w jmp plexi superlead (ex KORÁL),1971 1987 modell 50w small box,1972 1987 modell 50w jmp, (ex-Pribill),100w 1981 2203 mark2(masteres)(ex-TCS),jcm 800 2204 ,jcm 800 2205,Jubileum 2555 combó de ezeken kívül a jtm 45 kivételével mindegyiket próbáltam.
Ezt czen írta: Ja és most egy jcm 800 2205 használok ez 1986-os ez már a második.Ebből a 80-as évek végiekk a jobbak.Sokkal hangosabbak mint a korábbiak.
Ezt Raul írta: Az AVT-100 előfoka nem csöves,csak van benne egy cső!!! Nagy különbség! A hang további alakítását IC-k végzik! Ennyit a "tisztán csövességről". Nem kötekedésképpen írom,csak így megtévesztő!
Ezt czen írta: A jmp-1-nek a 90 százaléka félvezető van benne egy cső a torzra egy a tisztára , ezért van műanyag hangja.Megfelelő csövekkel lehet rajta javítani de sosem lesz az igazi.Egy full csöves előfok az teljesen más,sokkal direktebb hitelesebb hangja van.
Ezt Fender59 írta: Nem műanyag az. Nyilván nem azt a hangot hozza, mint egy "igazi" fej, de azt mondani rá, hogy műanyag kicsit túlzás... Jó kis cucc az...
Ezt czen írta: A marshall HANG alapvetően a végfok meghajtásából ered,ettől olyan jó vastag. Itt meg az előfokkal próbálják modellezni a marshall hangot,ami karakterben sikerül is csak dinamikában nem.Papiron tudja az összes marshall hangját.A cucc első hallásra nagyon jó,de huzamosabb használat után főleg zenekari közegben nem jön át,van benne egy tranyós hang amit nem lehet kiírtani belőle.
Ezt Raul írta: Persze,nem is ez a gond,lehet egy ilyen cucc attól még jó,csak akkor nem írnám bele a hirdetésbe,hogy "az előfok szigorúan csöves",mint ahogy Porter írta! Csak ennyi! Így az ember azt hinné,hogy van egy komplett csöves előfok,ami egy tranyós végfokot hajt meg. Aztán mégsem!
Az én rackes effektemben is van cső (1db),a hangba azonban számos IC is beleszól,mégis jó hangja van.Szerintem.
Ezt Fender59 írta: Eszembe sincs vitatni, hogy egy előfokkal nem igazán lehet modellezni egy fejet. Sokszor beírtam már ide, hogy az a jó a JMP1-ben szerintem, hogy 80-90%-osan hozza a Marshall hangot egy megfelelő végfokkal és annak való, aki ezer hangot használ egyszerre. Arról nem is beszélve, hogy szerintem az egyik legjobb Marshall, a Jubilee is IC-sen csinálja a torzítás, mégis eszméletlen jó hangja van. Vagy az általad oly nagyra tartott Tom Morello is egy kétcsatornás JCM800-on tolja, ami ugyancsak IC-sen torzít. Szóval szerintem az IC önmagában nem jelenti azt, hogy műanyagul szól valami vagy hogy szar lenne a cucc. A Jubilee kibaszott jó Marshall, IC-s, mégis igazi Marshall hangot dob ki. És egy korrekt EL34-es végfokkal a JMP1 egészen hibátlan Marshall hangot dob ki magából, IC ide, vagy IC oda. Szóval leműanyagozni csak úgy alapból nem fair a cuccal szemben.
Ezt locust írta: és arról mi a véleményed, hogy ha egy jmp 100-as csöves fej elé, valaki egy sd-1et tesz? ott is dióda találkozik a csöves torzitással...
Ezt Gabe írta: Szerintem mindenki hallgasson a fulere es ha az adott hang kiraly es masok szerint is kiraly, akkor akar lehet tranyos vagy csoves, mindegy. En egyebkent csoparti vagyok nagyon :) (Mesa Triaxis, Mesa 20/20)
Ezt Gabe írta: bizonyos ertelemben igen. Eloszor vettem a Triaxis-t, es utana eladtam a Piranhat. Utana pedig a Peavey Classic 50/50-et csereltem le a mesa 20/20-ra (reszben mert nem kellett akkora hangero sehol sem, meg kb. 2-3 kiloval konyebb, kisebb is a kis mesa vegfok)
Ezt czen írta: Most én is egy jcm 800 2205-el játszom,mint Tom Morello ,hát nem tudom,de ebben 5db előfokcső van. Előtte egy jmp-1 használtam egy mesa 50-50-nel.Nagyon nem tetszett,ezér elvittem Pesten Tavanovszkihoz (ő csinálta a moodnak, blind myself,)stb cuccait is.Miután ráköltöttem vagy 20 ezret már egészen jó lett.De végül is eladtam a SZEG zenekar gitárosának.Mikor a srác venni akart egy végfokot elhoztunk tesztelni egy eredeti állapotban lévőt is,azt a különbséget kellett volna hallanod.
Ezt Fender59 írta: Pedig a JCM800 split channel bizony IC-s, mint az állat, pont mint a JMP-1. A Mesa meg szerintem azért nem volt az igazi, mert a Marshall-hoz EL34 illik igazán és nem 6L6. Ha EL34 végfokod lett volna hozzá, lehet nem mondanád meg a különbséget a mostani cuccodhoz képest.
Ezt Fender59 írta: Bár az is igaz, hogy a lenti listádról az igazán durva metál arcok (Zakk meg a Slayerék) 6550-es csövekkel hajtják a tényleg nem IC-s sima 2203-as 800-ukat és nem EL34-gyel.
Ezt czen írta: Igen, van benne igazság amit írsz, mert a srác végül egy Engl végfokot vett hozzá EL-34 -esekkel és nagyon megdobta a hangját.A split channel- nél engem az 5 előfok cső kavar be.A 6550-tő nem fog durvábban szólni csak nagyobb lesz a teljesítménye, később hajtódik a végfok,ezért nem gerjed . Végül is minden izlés kérdése.Emlékszem, elmentem két éve Ákos koncertre,a koncert előtt megnéztem a gitárcuccot ,jmp-1,9100,kettner láda,meg valami gagyi proci.Na, gondoltam a gitárnak itt lőttek.Mikor megszólalt a buli nem hittem a fülemnek.A legjobb gitárhangzás volt,amit valaha egy magyar koncerten hallottam.
Ezt Fender59 írta: Na, konkrétan az a JMP-1 most az enyém, benne az összes Ákosnál használt preset-tel...:-))))) Lehet azért állítom olyan veszettül, hogy jó a JMP-1????
Ezt Mákos írta: az mp1 em sokkal jobban szól most, mint eredeti állapotában. szűrőkondik, jelközeli ic csere, hopp, máris nem olyan zajos a cucc. a jelútban lévő kondik kicserélése minőségire,és máris jobb a hangja. mondjuk egy 10+ éves cuccnál azért nem árt kicserélni a kondikat, azok igen igen öregszenek.
Ezt czen írta: Látom nagyon "értessz" a dolgokhoz.Pl Madinak az ADA- mp1 -sével is volt csinálva "valami",pedig az alapból jobban szól mint a marshall.
Ezt czen írta: Az alapvető probléma ezekkel a cuccokkal hogy "rackes" hangjuk van.Még a full csöves triaxis sem tud úgy szólni mint egy fej,vagy egy nem MIDI-s igazi csöves előfok.Próbáltam már a SOLDANO SP 77 -et na annak jó konkrét direkt hangja volt,de viszont az nem MIDIS. A sok processzor megöli a hangot.Hogy miért? Ezt inkább valami műszaki emberre bízom.
Ezt AGM írta: "Most programmable preamps start with a digital control circuit and then adapt the audio to fit the confines of the digital framework. We weren’t about to compromise the audio just to take the short cut. Instead, our three years of research produced a patented technology which preserves in every nuance and detail the exact audio elements which made these classic sounds in the first place. The digital circuitry was forced to serve—not dictate the tone." Mesa Triaxis
Ezt Mákos írta: amiben a torzítást kizárólag a csövek csinálják, gondolom. pl mp1 :) "pure tube overdrive" :)
de a jel itt is átmegy sok ic n, pl eq nál, meg effekthuroknál.
de az ideális eset az,mikor tényleg csak ellenállások, kapacitások, vannak belül :)) csak ugye akkor ha 3 csatornát akarunk, akkor ahhoz legalább kismillió cső kell :)