Eladó TC-electronic Nova System csúcskategóriás multieffekt!
Analóg torzító van benne aki esetleg nem ismerné
Teljesen analóg, pedállal vezérelhető torzító/overdrive
99 e ft
Aha köszi, átolvasgattam, meg néztem a Touch 2-ről több videót :) Hát nagyon durva kis szerkezet, a loop funkció az erőssége ha jól látom, de azon kívül is rengeteg újdonság van benne :D
Attól függ, mit akarsz állítani, vagy elég-e néhány helyen az a néhány előre meghatározott választható lehetőség. Vagy hogy jó-e neked ha tapizni kell, vagy inkább taposni szeretnél-e. Nekem jó a tapi mert nem játszom hangszeren, a hangszínemen nem akartam változtatni, így pl. a Tone offban van. A Touch és a Harmony M között vaciláltam, de a looper is érdekelt, ezért választottam a Touchot.
Ahha igen azt látom, hogy minden állítható, viszont a Touch kényelmesebbnek és egyszerűbbnek tűnik :) tehát bármikor lehet állítani gondolom hogy fölé alá rakja harmóniát ott jobb oldalt a kijelzőn :) Azt néztem hogy 177 a live 2, a touch pedig 120, nem tudom hogy annyit megér-e a live2 ha a touch is majdnem tudja azt :) Nektek mi a véleményetek erről?
Hát igen világos amit mondasz :) Voice live2 melyik cégnél van leárazva? Amúgy a Voicelive touch a Boss ve20-hoz mérten sokkal jobb?:) valamint mondjuk a touchhoz képest a live2 megint sokkal többet tud? Mert összehasonlító táblázatba nem sok különbséget láttam :) Köszi a sok segitséget :)
Ha a harmonizer a legfontosabb neked, akkor a Play nem a legerősebb ebben (bár van benne az is). Arra a Harmony G/M tökéletes, ezek "lekövetik" a hangokat, amit a gitárral/billentyűvel játszol, és úgy adja hozzá a harmóniát. Ezen kívül asszem tud még delay-t és reverb-et. A Boss ilyen lekövetősdit nem tud, viszont elég szabadon lehet állítani a harmony-t benne, csak egy hangnemet kell megadni neki. Kérdés, hogy mennyire fontosak az egyéb effektek (a Play inkább abban jó). Az abszolút ultimate megoldás a Voicelive 2, de annak picit húzós az ára (bár egy-két helyen most le van árazva).
Ezt még nem próbáltam.
Feltételezem, ha jön audió hang a szintidből, és akkordokat fogsz vele, akkor szerintem az aux in-re. Egyébként presetenként meg lehet adni, hogy milyen hangnemben legyen. A preseteket el lehet menteni a favoritok közé, onnan meg számítógép és VoiceSupport segítségével átnevezni és a többi preset közé pakolni. De én csak a Touch-ról tudok érdemben nyilatkozni.
Itt a 11. oldalon van.
Na az jó :) mert mondjuk kollégám vokàlgépe az én szintimmel van összemidizve, szal ha a Touchot nem midizni akarom a szintivel akkor hova kell bekötnöm hogy jol rakja a szólamokat, ilyenkor mi alapján tudja vezérelni mert ugye midi összeköttetés nincs??
A Touch tudja igen midi billentyűből, megadott hangnemből (3 féle dúr és 3 féle moll), gitárból és mp3-ból is. A Play az aszem a midi kivételével tudja ezeket, illetve még van rajta "fül", a roomsense, ha megnézed az összehasonlító táblázatot :)
Ahha mert a Touch-ot nézegetem én is :) hát arra gondoltam, hogy mi alapján rakja rá a szólamokat a hangomra, honnét tudja hogy épp milyen hangköz kell? Midisnél értem hogy kiszedi a midiből és az alapján csinálja a szólamokat, de a nem midiseknél hogyan működik?:)
Úh jól néz ki :) Az érintőképernyős változata ugyan úgy tudja ezeket igaz? Látom itt is van már pitch correct,looping :) Amúgy ez mi alapján nézi a hangot, gondolom ez sem midis hanem máshova kell bekötni?
Aha értem, köszi a tanácsokat :) Én próbáltam igazából boltba a Boss VE-20at is valamint a TC Harmony G-t is. Első próbálkozásra az szűrődött le nekem, hogy a Boss nagyobb tudású, több mindent meglehet vele valósítani,összekombinálni,programozni, a TC viszont mintha kicsit élethűbb lett volna csak kevesebb lehetőséggel. Így jelenleg még jobban hajlok a Boss felé, de ha esetleg TC van olyan ami még tűrhető árba és tudja azokat mint a Boss akkor örömmel fogadom az ötleteket :)
Sajna más ének effekteket nem ismerek, de biztos akadnak még jók.
TC-nél vannak még a VoiceTone-ok is (pl. T1) + Mic Mechanic. Keveset tudnak, de az nagyon jól - össze lehet válogatni általuk külön-külön, amit szeretnél. (De esetemben már érdemes volt a 'mindent az egyben' kütyüre beruházni. Pont kellett egy hangkártya, egy jól utasítható asszonykórus, reverb, 432 Hz, meg egy looper. A többi meg ajándék :))
Ebay-en, használt piacon előfordulhatnak elérhetőbb áron is.
@Rambo888: Blaze Boss VE-20-a volt nálam megőrzésre/kipróbálásra (ha jól rémlik), nem volt időm mélyebben beleásni magam. Viszont amiket kipróbáltam rajta, az alapján TC-re szavazok. :)
Aham, hát a Touch-ban a Setup menüben van egy globális kompresszor, ahol 8 előre meghatározott beállításból lehet választani.
Viszont mivel foglalt a kezed a színpadon, akkor Neked nyilván inkább egy talajmenti változat lenne jó :) Ebből a szempontból szerintem Blaze jobban ért hozzá, mint én :))
Úgy látom, a VoiceLive 2-ben rugalmasabban kezelik ezt a kompresszor témát.
Szóval egy rockba nem illő, sanzonos, szellős mélyekkel rendelkező, "magas" fekvésben 8-10 db-lel is hangosodó, bariton férfihangot kell rockosítanom. Blues környékén el is megy a diszkrtét alulintonálás, de a legmélyebb és legmagasabb fekvésekben jó lenne biztonságban érezni magam, főleg hogy a mély bariton hang nem kifejezetten rockbarát repertoárra termett...
Köszönöm. Szépen.
Akárhogy olvasom, írják ugyan, hogy van kompresszor, de ahány videót néztem róla, egyiken sem látom, hogy valahogy bizgerélnék. Nekem meg éppenhogy egy rendes kompresszor limiter kéne, fasza gainnel, mélyek megerősítésével, magas és erősebb hangok limitálásával, és természetes, de gyors tune korrekcióval. + rev+delay. Ennyi. Meg persze lábkapcsolhatóan, mert a két kezem tele van gitárral. Jó ebben a kompresszor? És mennyire hozzáférhető?
Én egyelőre TC-ből a VoiceLive Touch-ot ismerem, de elég jól programozható. Egy gombnyomással hozzáadhatsz reverbet, harmónia kórust, korrektort stb. Ezeket a hozzáadható effekteket 1-2 gombnyomással módosíthatod, a kórusod tagjai is igen rugalmasak. El tudod menteni a beállításaidat a kedvencekbe, aztán számítógép és VoiceSupport segítségével átnevezheted és a gyári presetek mellé/helyére pakolhatod őket :)
Köszi a válaszokat! Nekem konkrétan vendéglátós zenélés mellé kellene bálokra,lagzikra, ilyesmikre használnám az énekemhez. A Voicelive amúgy sokkal jobb? Ilyen célra melyiket ajánlanátok Boss VE-20 vagy inkább valamelyik TC modell??
Sziasztok! Ne haragudjatok a zavarásért, csak egy kis segítséget szeretnék kérni. Érdeklődnék, hogy melyikőtök használ TC Harmony G/M-et valamint Boss VE-20at??? Kíváncsi lennék a véleményetekre ezekkel a vokál procikkal kapcsolatban. Szerintetek melyiket lenne érdemes választanom? Köszi előre is, várom a válaszotokat!
TC Electronic G-Force Gitár processzor.
Újszerű állapot, nincs egy karc se rajta, dobozában, gépkönyvvel!!!
Új ára 1555 euró. Itt a lehetőség, hogy hozzájuss egy új G-Force hoz
féláron!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sziasztok!
TC helicon matricát keresek, mert sajnos a Voice Live touch-hoz nem jár. :( Van esetleg valakinek egy felesleges, akinek nincs rá szüksége? :) Ha valaki el tudna nekem postázni egyet a postaköltségért cserébe (vagy BP-n összefutni), örök hálám! Részleteket beszéljük meg e-mailben! :)
Milyen firmware van most fenn nálad? 1.2 (az a legújabb)? Még annyi, hogy USB-s Midi kábelből a gagyi kínait el kell felejteni, az nem fog működni rendesen. Mind a gyári Windows-s beépített drivert használja, az pedig nem jó. Érdemes olyat beszerezni, aminek van saját drivere, azoknak működnie kell. Pl. a Roland UM-One ilyen.
Flashback nekem is volt, igazából az vezetett a nova-hoz :)
ez a killswitch dolog talán arra jó, hogy a gitár hangja folyamatos lesz paralel loop-ban és akkor akkor már nem akkora gáz, ha késve szólal meg mondjuk a delay,de legalább nem "mutézza" a hangot, mint a preset töltéskor...TC forumon írták hogy a routing lock a G-Major-nál megoldotta ezt a problémát, de Nova-nál nekem nem segített...
nah szerzek egy USB kábelt aztán kipróbálom, majd jelzek, köcce
Ahogy látom teljesen ráálltak a kispedálokra. (Volt nekem is Flashback a Nova előtt, zsír nagyon.) Mindenesetre nemrégiben elég nagy árcsökkentést hajtottak végre a Nován, ez elméletileg jelezhetné azt is, hogy jön egy 2, vagy vmi utód, de nem történt semmi eddig.
Közben utánanéztem, amiről te beszélsz az nem custom firmware, hanem egy patch editor, amivel rejtett dolgokat is lehet állítani. Sztem érdemes megnézni a Killdryt, tuti nem bukod el a garit, vissza is állítható stb.
igen, én is láttam, h hírdetnek :) de a NS nekem tökéletes csak ez a nüansznyi probléma ne lenne... van hír az új verzióról, vagy a TC most már csak toneprint pedálokat és basszus cuccot fog fejleszteni?
van egy moddolt firmware ami talán tud már killswitch-et is a párhuzamos loop-ban való használathoz, a leírtak alapján elég sok dolgot sikerült megoldani, de még nem próbáltam, mivel az enyém még garis...fórumokon írták, h a GS instant vált... GS ára viszont AxeFx kategória...számomra kilőve. Regisztráció után itt letölthető a moddolt FW
Van késés, de nem zavaró számomra. Nyilván azért van így, mert több lábkapcsoló is multifunkciós és el kell tudni dönteni, hogy most hosszan, vagy röviden nyomta a júzer azt a kapcsolót. Ezért van szerintem egy késleltetés beállítva ami figyeli a hosszú/rövid "nyomásokat". Biztosan lehetne rajta finomítani, de a TC nemigen foglalkozik már a Novával. (Expressionnél sincs pl. hangerő, ha paraméterre állítod globálisan. Trükközve mondjuk meg lehet oldani, egy semleges kompresszor Gain paraméterét beállítva a pedálra.)
Arra lennék inkább kíváncsi, hogy hasonlóan működik a G-System is, már ami a patchváltást illeti?
Vettél észre bizonyos késést a presetek betöltése közben,nem arra gondolok, hogy akkor kapcsol át amikor lelépsz a kapcsolóról, hanem hogy valóban késve tölti be az aktuális preset-et, még akkor is ha nyomva tartom és kiírja, hogy "Ready", az csatornát MIDI-n viszont instant váltja, lehet vele élni, nem nagy probléma, csak hátha van megoldás..
Tudna valaki egy olyan linket, ahonnan a Nova Delay ND-1 magyar kézikönyvét le tudnám tölteni?
Egy két részhez nem ártana, mert egyszerűen nem megy a dolog a programozással.
albedo! bocsi h rád kattintottam de anélkül nem tudtam irni a forumba mert nem látszodott a mehet felirat!
Szoval egy olyan kérdésem lenne h van egy TC g major effektprocim amiben elfosta magát a táp...
szétkaptam és kicseréltem a biztositékot de az uj is rögtön eldurrant!
azota nem piszkáltam!
tud valaki (ha lehet székesfehérváron) valami szerviz félét ahol meggyogyitják,ha nem akkor honnan tudok ujat rendelni! (tápot)
Köszönöm a választ. Arra számítottam, hogy egy mosottabb lesz az eredmény, mint ahogy a CCD-nél is áthúznak a pixelek. Ha a tapasztalatok azt mutatják, hogy jobb az eredmény, elfogadom.
a mai stúdiósztender már 192kHz nem is 96kHz. A nagyobb freki nemcsak a rögzíthető anyag felső határfrekvenciáját növeli, de a felbontását is. Gondolj bele: 1 másodpec alatt nem csak 48 ezerszer, hanem 96 ezerszer veszünk mintát az analóg jelből. Ebből mégis melyik tűnik finomabb, részletgazdagabbnak? Igen, a 96 Khz-s.
Ugyanakkor ez kétszer akkora processzálást is , és kétszer akkora kimenő file méretet eredményez, tehát nagyobb kapacitás és erősebb hardver is kell ezt feldolgozni, mert óriási adatmennyiség.
Azt várnám logikusan, hogy romlani fog inkább a minőség a 48kHz-hez képest. Ugyanúgy, mint ahogy a fényképezőn. Ha ugyanakkora CCD és növelik a felbontást, a kép mosottabb lesz.
minél nagyobb a mintavételi frekvencia, annál tökéletesebb a digitális leképzése az analóg jelnek. Pont olyan, mint hogy a fényképeződ nem mindegy hogy 1 vagy 20M pixeles felbontás tud.
Csak arra gondolok, hogy szerintem a 96kHz mintavételezést nem zenei felvételekhez találták ki, hanem például csapágyak méréséhez, meg ilyen ipari dolgokhoz, de lehet tévedek.
Elnézést, hogy megkérdezem, de mi értelme van 96Khz-en rögzíteni?
Ipari mérésekre tudom elképzelni, hogy fontos lehet, vagy például ha kíváncsi vagyok, hogy a szúnyog hány szárnycsapást végez másodpercenként.
de mondjuk egy FW 800-as csatlakozon egy 8 csatornás 24bit 96 khz .en akarok rögziteni, továbbá mondjuk egy 18-20 csatornán keverni a komplett sessionta arra nem elég egy i7es mac? 8 giga rammal meg mondjuk quad core 2,7 ghz turboo bosttal ami felmegy 3,6 ig....
Igen,64 bites Win7-et.
Nem igazán értek amúgy a hangfelvételekhez,a saját vackaimat úgy-ahogy (általában szarul) tudom rögzíteni,és ennyi.
Úgyhogy hiszek neked,hogy minden proci kevés,de ez attól még egy nagyon erős konfig az intelesek közül ilyesmikre,meg bármi másra is (tervezés,játék,pasziánsz .) :))
usb adatcsomagokat küld, ami nem igazán audiora lett fejlesztve szemben a firewire-rel, ami adatfolyamként továbbít...
96 khz-en kétszer annyi mintát vesz mint 48-on, kétszer akkorák a fájlok..
megvárom a mac mini-k következő szériáját. Az elég lesz, de nagyon nincsenek gondjaim a több sávval így ezen az asus i5-ön igaz 24bit 48 khz.
illetve jó, hogy a pro tools-t tudod hangolni, hogy felveszel vagy lejátszol.
Az előző notim egy Fujitsu volt,na annak többször voltak bajai,meg hangos volt,cserébe melegedett is (AMD procija volt).
Ezen a Dell-en futtatok 3D-s tervező progikat is,amikhez azért kell némi vas,de ez nagyon jól viszi.
Többsávos felvételeket ugyan nem csináltam még vele,lévén hogy nincs hozzá külső hangkártyám,de szerintem a vas bírná.
Nekem egy Dell Inspiron van,i7-es procival (Quad Core+Hypertreading),750GB vinyóval,meg 16GB(!) rammal,nameg van USB3.0 aljzat is,meg eSATA is.
Eddig semmilyen progival nem tudtam megfektetni,elég jó cucc,nem melegszik,és nagyon halk.És viszonylag jó áron lehet(ett) venni pár hónapja. Ha tudsz szerezni ilyet,akkor nagyon ajánlom,mert nagyon erős gép.
most ez az usb vs. firewire mennyit jelent?
ugy tudom az usb 2 gyorsabb mint a fw 400.
illetve miért eszi annyira a gépet a 96khz??
esetleg 8ch 24bit 192 khz es felvevő van? nem nagyon találok, ami egyszerre 8 csatornán vesz fel
laptop ASUS, core i5, 2,4ghz, 8gb ram 1333mh, 320 as vinyó.
pro tools m powered volt idáig, karácsonyra megveszem a fullos 10es verziót.
A gép dual bootos: WIN7 x64 illetve 10.8.2 OSX Mountain Lion 64bit.
OSX en megy a pro tools, windowst hanyagolom, mert nem valami stabil és nagyon eszi a gépet.
Tervezem majd egy mac mini vásárlást, majd, ha lesz belőle következő generáció! mostani plafon az core i7 2,7ghz 8gb ram 500 as vinyo. Várom, hgy kijöjjön majd a quad core os verzio vagy még jobb
ezt a mikrofonnal felvett száraz jelet cizelláld már kicsit. száraz jelet(dry signal) közvetlen ül a gitárból szokás felvenni impedancia illesztőn keresztül(népies nevén D.I. box)
az spdif-es rész rendben van.
Mindenképpen színezi a hangot!
Mélyeket is vágja, sterilebb lesz a hangja a csöveshez képest az oda vissza konverteléstől.
Hiába használják színpadon, igazából stúdiós utó-munkára ajánlott.
Profi stúdiókban felveszik mikrofonozással a száraz sávot, aztán a gépből SPDIF csatlakozón keresztül küldik a jelet az effektbe. Az effektből meg ugyan ilyen csatlakozón keresztül vissza a számítógépbe!
Igy megspórolsz egy konvertálást és jól fog szólni a gitár!
Persze aki tud kompromisszumot kötni a hangzásban, annak elsőosztályú.
Első sorban high-gain hangszineket sterilizál!
Én azért adtam el a G-Force-om, mert nem fért össze a mesa 2ch dual-al......
1.az erősítő send potija csutka, ha van mix leveled az is csutka (alap hogy a loopod sorosként üzemeljen és max erővel kell küldeni az előfok jelét, hogy minél kevesebbet kelljen erősíteni a tc-vel!)
2. Tc nem killdry funkcióban legyen illetve bypassold le a cuccot!
3. tc inputja ne menjen pirosba, de nem kell kicentizni gyárilag -3 tól -6db-t írnak standardnak!
4. a tc kimenetét én 0db re lőttem be. én ezt azért tartom jónak, mert jobban ki lehet hajtani a csöves fejeket!
ha így is szarul szól akkor vagy a tc vagy az erősítő lehet a rossz vagy valamit elb.szol.
Előfordulhat, hogy dupla földhurok miatt kicsit bugosabb lesz a hangja a cuccnak.
Erősítője válogatja nekem a 2ch dual loopján ezért kellett állítani.
én azt csináltam hogy kikapcsoltam minden effektet rajta és úgy hallgattam meg a különbséget amikor aktív volt a fej loopja azaz az üres majoron ment keresztül (nem bypassolva) és csak simán a fejbe ment a jel. Nekem az jött le hogy a G majorra kicsi magasat kell adni és akkor kb ugyanaz a hang.
Illetve azt is megnéztem hogy a fejem loopja mennyire szinez....(simán a sendent-belekábeleztem a return-be) nem volt jelentős a különbség...
zenekari megszólalásnál nem érzékelhető szvsz egyáltalán
Akkor az úgy nem jó! Az inputot úgy állítsd be hogy a jelszint ne menjen a pirosba, viszont az out-ot tekerd ki tökig! A sznezésnél pedig kapcsolj ki rajta minden effektet (egyik effekt gombon se világítson a kis led) Ha ezután is színez akkor az cucc hiba! Vagy az effekt vagy az erősítő. Próbáld meg hogy ha minden effekt ki van kapcsolva akkor Gitár-TC in-majd-TC out-Line6 in (ne a loop) majd kössed ki a tc-t. Ha nincs különbség akkor nem a TCvel van a gond. Azt vizsont garantálom hogy trúbájpesszes!!!
Az aktív effekt gombján egy (azt hiszem) sárga led jelzi az aktivitást. Ha egyszer nyomod meg az effekt gombját, ki-be kapcsol. Ha gyorsan egymásután kétszer, akkor annak az effektnek a finombeállításaiba jutsz (amiket úgy tudsz változtatni, hogy a jobb oldali tekerő külső gyűrűjével lépkedsz a paraméterek közt, a belsővel pedig a paramétert tudod változtatni.
Előszőr kapcsolj ki minden effektet, nézd végig az I/O menü alatt a szinteket, ezeket állítsd 0-ra. Ha így színez, akkor ez van. Én továbbra is mondom: komoly színezést nem hallok az enyémen (mondjuk szinte csak delay, reverb és csatorna váltás funkcióra használom a cájgot, a többi nekem csak úri huncutság...)
Sok sikert!
Csöves fejet használok, és az effekt loopba kötöm be.
Ha szintek alatt a külső hardveres levels input-output potmétereket érted, akkor az félen áll mindkettő. Ha jobban megtekerem recseg. Most hazahoztam, és egy line6 combó phones recording out kimenetét kötöm a TC bemenetére, majd kiiktatom a TC-t, és borzalmas a különbség. Ennyire rosszul van beállítva, vagy ennyire rossz ez a G major? Sajnos én még alap szinten sem értek hozzá. Próbálgattam nyomkodni ilyen olyan funkciót benne, de van hogy egyik véglettől a másikig állítok egy opciót (0-200-ig) és nem hallok különbséget, valószínűleg nem is változik, mert lehet nem aktív az adott effekt, vagy akármi. Ez sem tudom miért van. Biztos én csinálok rosszul valamit.
Ja igen, ha már itt tartunk: magyar használatit én is megköszönnék! MOndjuk már annyi effektem volt, hogy használati nélkül is elboldogulok, meg nem vagyok angolból sem analfabéta, de hátha találnék 1-2 érdekességet.
Szia!
Az előző kérdésedben sajnos nem tudok segíteni: nekem van két leírásom is, de mindkettő angol.
Az utóbbi problémádra kérdezném:
1. hova, hogyan kötöd be az effektet?
2. milyen szinteket lősz be bemeneten és kimeneten?
Ezek tudatában talán közelebb kerülünk a megoldáshoz.
Helló T.C. tulajdonosok.
Kaptam egy T.C. Electronic G majort, még a mostanitól eggyel régebbi szériát, és arra lettem figyelmes, hogy bypass módban is borzasztóan színezi a hangot. Olyan mintha egy teljesen más erőstő szólalna meg. Mit kapcsoljak ki vagy be rajta? Tipp? Sajnos magyar nyelvű használatit még nem leltem sehol. Örülnék, ha valaki tudna segíteni!
Újszerű állapot, alig használt.
Eredeti doboz és táp, Budapesten.
* Autokromatikus hangmagasság-korrekció növeli a tisztaságot
* Állítható kompresszió lágyítja a hangzást
* Többsávos automatikus EQ kellemessé teszi a gyengébb mikrofon hangját is
* De-esser algoritmus csökkenti a sziszegést
* A Warmth gomb gazdagítja a mély hangzást
* Pontos bemeneti- és korrigált hangmagasság jelzés
* Mikrofonszintű XLR be- és kimenet: a korrigált hang a monitorba, a keverőhöz vagy mindkét helyre küldhető
* Tiszta, stúdió-minőségű mikrofon előfok fantomtáppal