HANGMESTER.HU
 
 
 
 
 
E-mail cím:

Jelszó:
Emlékezz rám


A WEBÁRUHÁZBAN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁSHOZ NEM SZÜKSÉGES REGISZTRÁCIÓ

WEBÁRUHÁZ

PENGETŐS

BILLENTYŰS

FÚVÓS, VONÓS

ÜTŐS

EFFEKT/PROCESSZOR

ERŐSÍTŐ

FÜLDUGÓ/FEJHALLGATÓ

FÉNYTECHNIKA

HÚR

KOTTA

MIKROFON

KIGÉSZÍTŐ

HANGRENDSZER

KEVERŐ

AJÁNDÉK, KOBOLDOK

IRODA



A FÓRUM legfrissebb témái

***YAMAHA billentyűsök

2024. április 24

. : PRÓBATERMEK : .

2024. április 23

ADOK-VESZEK-CSERÉLEK

2024. április 20

Offtopic

2024. április 20

***FENDER***

2024. április 11

Jónás Tamás (instrume

2024. április 11

***IBANEZ***

2024. április 06

Fotók, képek, GALÉRIA

2024. április 01

?Hangszórót ?Ládába

2024. március 28

Vizelde

2024. március 25

JÁTÉKTECHNIKA

2024. március 21

Zenészeket, zenekart ke

2024. március 20

Csöves Gitárerősítő

2024. március 18

LINE6 - VARIAX

2024. március 16

In Memoriam...

2024. március 11

Gitáreffektek

2024. február 08

BÚÉK 2023 Karácsony

2024. január 15

*MARSHALL.hu KLUB *

2024. január 12

Akusztikus gitárok

2024. január 12

***GIBSON***

2024. január 11

Oktáv, nyak stb. beállít

2024. január 04

***Squier***

2024. január 02

***JACKSON***

2024. január 01

YAMAHA gitárok

2023. november 27

***SX gitárok***

2023. november 27

CORT GITÁROK

2023. november 13

A számítógép és a z

2023. november 10

ZENEELMÉLET

2023. november 08

GITÁRÉPÍTŐ - GITÁRF

2023. október 29

Videó & mp3 linkek

2023. október 29




HANGMESTER.HU AKCIÓ
YAMAHA YRS-24B BAROKK SZOPRÁN FURULYA
YAMAHA YRS-24B BAROKK SZOPRÁN FURULYA

YAMAHA YRS-24B BAROKK SZOPRÁN FURULYA


Akciós ár:
3 440 Ft


HANGMESTER.HU AKCIÓ
Alpine Plug&Go Általános füldugó kulcstartós tárolóval
Általános füldugó kulcstartós tárolóval

Alpine Plug&Go Általános füldugó kulcstartós tárolóval


Akciós ár:
2 365 Ft


HANGMESTER.HU AKCIÓ
50% BLACK FRIDAY Soundsation SS gitár zsámoly
Fémből készült, állítható, fekete lábzsámoly gitárhoz

50% BLACK FRIDAY Soundsation SS gitár zsámoly


Akciós ár:
3 800 Ft



hangszermagazin.hu

Technikai okok miatt a MAI NAPON a Campona-ban zárva vagyunk
2024. április 23.





hangszermagazin.hu

SZAKMAI BESZÁMOLÓ: MEGJELENT NAGY KRISZTA VIDEÓKLIPJE - CSAK A PÉNZ
2024. február 29.







Legfrissebb használt hangszerek:
SoundSation
84 900 Ft
Elektronika
75 000 Ft
Gretsch
219 000 Ft
Line6
65 000 Ft
Fender
245 000 Ft
Fender
160 000 Ft
Dean
160 000 Ft
Roland
105 000 Ft
Steinberg
99 990 Ft
Hughes&Kettner
23 000 Ft
Elektronika
23 500 Ft
Peavey
200 000 Ft
KARÁCSONY UTÁN ÚJRA KÉTSZERESÉRE BŐVÍTJÜK A HANGSZERBOLTOT
2023. december 24.
ITT A NOVEMBERI 10%-OS KEDVEZMÉNY KÓDJA! NYISD MEG A CIKKET!
2023. október 28.
Iskolakezdési KOTTA és HANGSZER AKCIÓ -10%
2023. szeptember 10.
A HANGMESTER.HU SZERVEZI A VILLON TRIÓ JUBILEUMI ERDÉLYI TURNÉJÁT
2023. április 19.

KGST hangszerek
Jolana, Musima, Vermona, Regent fanok ide!

Ahhoz hogy hozzászólhass a témához, előbb be kell jelentkezned!

Témák


kocos 2010-01-15 11:44 |  #511
mér, a Ferrari sem az :D
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#395)

Wingrider2010-01-15 11:43 |  #510
Ami nagy KGST autós sztori volt, egy új Moszkvics esete, amit vitt a tulaj 20Km után garis szervízbe, hogy gyorsításnál, meg fékezésnél egy koppanó hang jön hátulról. Szedték szét a teljes hátsó futóművet, de semmi hiba, a koppanás meg hallatszott. Aztán egy öreg szakinak jött az ötlet, azt mondja, ez belül koppan, kiszedte a hátsó ülést, és az ülés alatt volt egy üres vodkásüveg, ami nekiverődött az ülés támasztékának gyorsuláskor, meg fékezéskor.
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#503)

kocos 2010-01-15 11:43 |  #509
a zsukot meg mindig azt hittem gyerekkoromban, hogy olyan műanyag lambériából csinálták, ami az óvoda falán is volt :D
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#394)

kocos 2010-01-15 11:42 |  #508
nekünk meg még mindig egy '71 novemberi Zsigulink van ( Igen , ez még zsiguli, nem lada : VAZ 2101 ), 30 %-ban tartalmaz még Fiat alkatrészeket, sajnos az eredeti olasz gyártmányú blokkból még kb 15 éve kikönyökölt a hajtókar Nagylapos környékén ...
Bátyámé, aki Zsigilu fanatikus, ránézésre nyomja az altíousokat, meg hoyg mit mikor gyártottak :) És jó Zsigulis módjára 2,5 kocsinyi pótalkatrésze van :)
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#384)

2010-01-15 11:42 |  #507
ez meredek:)
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#506)

Wingrider2010-01-15 11:39 |  #506
Na meg a Barkas. Volt egy barkasom, és isten az atyám, többet feküdtem alatta, mint ültem benne. Lépten nyomon összeszarta benne valami magát, és mindig más. Egyszerűen dráma volt. Ami a legdurvább volt, hogy az M1-en bábolnánál szétrobbant szabályosan a hűtő ventillátor, és kivágta a hűtőt.
Egy tengellyel volt előre hozva a blokktól a cucc, és elment egy szilent, amitől berezonált, és szétszállt a lapát. A pótalkatrészekkel még vagy háromszor eljátszotta, mire meguntam, kapott egy Lada hűtőt, elektromos ventillátorral. Elkészült a mű, másnap beállt a váltó. Akkor mondtam a traileresnek, hogy ne haza hozza, hanem a bontóba.

RIP BARKAS

Élt 2 évet.
Futott huszonötezer kilométert.
Ezalatt elhasznált két motort, négy hűtőt, számolatlan mennyiségű gyertyát, ékszíjat, hűtőventillátor lapátot, megszakítót, kondenzátort, két komplett kuplung garnitúrát, két pár féltengelyt, és annyi benzint, meg olajat, amit nem fedezne Dubai évi exportja.

kocos 2010-01-15 11:37 |  #505
Ja a 815 az tényleg elég sok dolgot "felmutatott", egyzser láttam egy képet egy 815-ről, valami lehetetlen dombtetőn állt, és ugye a független lerékfelfüggesztés miatt minden kerék "kicsavarodva", de talajon.. Nekem faterom autoszerelő volt a Tiszántúli Autojavító Vállalatban, ahol nagyon sok Tatrat javítottak, így 4 éves korom óta folyamatosan, 138-asok, 815-ösök alatt, fölött, mellett, előtt, hátul, és bennük játszottam :)még "vezettem" is apám öléből 7 évesen 815-öst, és a szervokormány miatt én is bírtam "kanyarodni" vele.
Amúgy már gyerekkoromban nagy szerelmet éreztem valamiért a 813-as iránt, sajnos abból kevés volt felénk, de a furcsa fizimiskája, na meg a hosszú fülke, és hogy elől volt két tengelyes, és kormányozta mind a négy első kereket, valahogy megfogott :D
Mellesleg otthon játszani is Tatra meg IFA alkatrészekkel játszottam , "unalmamban" 10 éves korom környékén megnyilvánuló grafikai tehetségemet adagolók műszaki rajzának másolásával kamatoztattam :)
A "korszerű gépjármű szerkezetek" című könyv pedig állandó olvasmányommá vált ! :D Aztán mikor elértem a végén ahhoza fejezethez, hogy "gépjárműelektronik" - olyan 12 éves lehettem - , na akkor "úgy maradtam", onnantól nem érdekelt az autzserelés, csak a TRANZISZTOR :D
Válasz 'Mistana86' hozzászólására (#381)

Yogi2010-01-15 11:36 |  #504
Volt egyszer Tudorom, az megvan valakinek? Aro alapú tgk.
Vicces volt, na.
Igaz, én azért szerettem.
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#500)

2010-01-15 11:34 |  #503
mikor ótószerelőnek tanultam mesélték a sztorikat a daciákról, hogy gyárilag fordítva rakták be az olajlehúzó gyűrűt....meg nem volt pár esetben nyomás a hengerben....megnézték és nem volt benne dugattyú meg hajtókar.....a főtengelyt beszegecselték helyette:)
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#500)

Yogi2010-01-15 11:32 |  #502
Tényleg, ha Jurij Shishkov a Fendernél van, akkor most a Fender is ontopik...?
Válasz 'dobesz55' hozzászólására (#471)

2010-01-15 11:32 |  #501
kis dacia:)
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#500)

Wingrider2010-01-15 11:32 |  #500
A leginkább durva autók a román csodák voltak, a Dacia, Oltcit, ARO, és társaik.
Daciában cseréletem hátsó fék munkahengert, és a zsír új alkatrészbe, tekertem be a légtelenítő csavart, az meg hozta ki a menetet.
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#498)

2010-01-15 11:30 |  #499
hehe, azért óvatosan mentem:), használható városi kisautó.
Válasz 'cementmen2' hozzászólására (#496)

Wingrider2010-01-15 11:29 |  #498
Az, csak szar anyagokból rakták össze, az volt a fő baja, mint a kgst cuccok jelentős hányadának.
Válasz 'cementmen2' hozzászólására (#490)

2010-01-15 11:29 |  #497
attól még nem kell befúrni, a Höfneren is ilyen tekerhető izéke volt és a húrok szorították le az egészet....:)
Válasz 'The Captain' hozzászólására (#494)

kocos 2010-01-15 11:28 |  #496
Meg hogy kavar már felfele a hegyre :) Igaz lefeléa kanyarokban volt egy kis halálfélelmem :D főleg , mikor mondtad, hogy esőben kicsit csúszkál :D
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#364)

Wingrider2010-01-15 11:27 |  #495
Az én hatalmas lapát kezeimnek kényelmes volt a nyaka. A kidolgozás ugye olyan amilyen, de kellő távolságból jól nézett ki
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#491)

Raul2010-01-15 11:27 |  #494
Mivel ott egy menetes,tekerhető izéke,és az alsó menete a perselyben van,ezért valószínűleg igen. :)
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#475)

soso2010-01-15 11:26 |  #493
már a 2.VH. előtt is gyártottak a Lengyelek Fiat-ot!!
Válasz 'cementmen2' hozzászólására (#490)

kocos 2010-01-15 11:25 |  #492
Jáááj az Olcit, avval jöttek a román árusok a piacra régen, meg latviával, a csíkos "transzporterrel" :D Utaztam olyannal gyerekkoromban :D
Válasz 'Mistana86' hozzászólására (#359)

soso2010-01-15 11:25 |  #491
a nyaka nem volt kényelmes,a kidolgozása kissé bárdolatlan,de a fája,a száundja tényleg jó volt!
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#487)

kocos 2010-01-15 11:24 |  #490
De a kispolszki az FIAT 126 licensz , nem ? Szóval nem lengyel tervzés ??????????
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#356)

Wingrider2010-01-15 11:24 |  #489
OFF:
Ezt akár ma is simán bevállalnám



Válasz 'tejföl' hozzászólására (#486)

kocos 2010-01-15 11:22 |  #488
nem csak a nagyobb hangnyomás, vagy több külön rögzítés miatt ? Én nem értek a hangosításhoz, de nincs értelme - szerintem - kvadróban rögzíteni "prózát" , pláne nem egymás melletti májkikkal ....
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#349)

Wingrider2010-01-15 11:22 |  #487
Ejj basszus, azóta is bánom, hogy eladtam azt a gitárt.
Egyetlen vígasz, hogy jó helyre került.
Komolyan mondom, az az Action Bass bármelyik Squier mellett megállja a helyét, sőt!
A mostani kínai retkeket pedig kenterbe alázza.
Válasz 'gibsonR' hozzászólására (#467)

soso2010-01-15 11:22 |  #486
én azért a cse(szlovák) hölgyeket jobban kedvelem,mint az autóikat...

kocos 2010-01-15 11:20 |  #485
ez vartburgbú van :) Múltkor olvastam róla egy cikket :)
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#368)

kocos 2010-01-15 11:19 |  #484
ÓÓÓÓ, ne idegesíts, kedvencem .. Múltkor azt álmodtam, hogy egy parkolóban vagyok, és egymás mellett sorakoznak : 1000MB, 110L, S110R, Garde, Rapid, és mind nyitva volt, bennük a kulcsokkal ... de álmomban sem volt jogsim ...
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#377)

2010-01-15 11:19 |  #483
próbáltam régi Hagström basszert régen...kegyetlen vékony nyaka volt...:)
Válasz 'cementmen2' hozzászólására (#482)

kocos 2010-01-15 11:17 |  #482
Hagström koppintás ! nekem van másfél lengyel Defil hangszerem :)
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#411)

soso2010-01-15 11:15 |  #481
ja,ahogy a nyak vetemedik,szárad úgy mászik el a skála
Válasz 'cementmen2' hozzászólására (#478)

kocos 2010-01-15 11:15 |  #480
és a 21. sz terméke, ragasztott nyakkal, német hardverekkel, mahagóni/hárs kombinációval.. Újra megnyitotta kaput a gyár, gondolom, ha már a Spectort, meg Michael Tobiast is ott eszi a fene, legyen már saját termék is. De úgy tudom ez is egy "hozzáértő" tulajdonában, van, mint a JJ, aki meglátta benne a profitot ....
Válasz 'The Captain' hozzászólására (#451)

soso2010-01-15 11:13 |  #479
na jó,de a Dzsolenekon feltűnően az volt:nekem is volt Tornédóm,több tucat járt a kezem között,egy régi haveromnak,aki hangszerkészítő sulit végzett annak idején,pedig Dzsántárja, de az oktáv feletti tisztaságot nem sikerűlt elérnünk.
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#476)

kocos 2010-01-15 11:12 |  #478
Dzsolene ? :D A Tornadonak gyakorlatilag nincs fogólapja + egy 1,5-2 mm-es ében - már nem fúrnér, de még nem - léc van a nyakra ragasztva, de a bundok jó 70 % ban a nyakban ülnek..de ez nem látszik, mert oldalról takarja a "bájnding", már ha nem porladt ki :)
De tudod , én ezt szeretem, nekem a Hagström is bejön .. avvan :D
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#474)

2010-01-15 11:11 |  #477



ez még elvileg eladó a Diamant jó Jolana széria...

2010-01-15 11:07 |  #476
minden egyenesbundos gitáron pontatlan a nyak:)
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#474)

2010-01-15 11:04 |  #475
ebben biztos vagy?:)
Válasz 'The Captain' hozzászólására (#454)

soso2010-01-15 11:00 |  #474
a régi Dzsolene Tornédóval is ez a legnagyobb baj:a pontatlan nyak,mert az elektronikát ki lehet benne cserélni,de a nyak csak egy fogólap cserével orvosolható
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#473)

soso2010-01-15 10:56 |  #473
sose bánd!Ez a "dzsántár"(mi így neveztük annak idején) a rövid menzúrájával szintén nem volt egy nagy eresztés:alig volt sustain-je,a nyaka pedig oktáv felett pontatlan volt és be se lehetett állítani.Gyárilag elk***ák a bundozását!
Válasz 'kapor' hozzászólására (#470)

toge2010-01-15 10:44 |  #472
valamikor, max 1 hete berakott valaki egy képet egy lespaul alakú, fekete gityóról fehér, az ilyen gitároknál a szokásosnál sokkal nagyobb fehér koptatóval, amitől erős retró hangulata lett. akkor még nem volt ez a topik, de nem rémlik valakinek, mi volt az?

toth gábor2010-01-15 10:43 |  #471
Sziasztok KGST-fanok!

Sose láttam korábban ezt a topikot, örülök neki, hogy van ilyen!
Másfél éve költöztem haza Oroszországból - a Shamray elég ismert manufaktúra, de nem éppen a legjobb, az áraik pedig magasak, én így tudom. Oroszországban és Ukrajnában van egypár nagyon kevéssé ismert gitárépítő mester, akik tényleg magas minőségű gitárokat raknak össze (Oleg Shishkov már egy ideje elutazott, úgyhogy azzal nem nagyon büszkélkedhetünk).
Ha valakit érdekel, kereshetek egypár utalást rájuk.
Erősítők és gitárefektek terén pedig az oroszok nagyon is jól állnak most, erről tudtok-e valamit?

Jó nosztalgiázást és zenélést,
Gábor
Válasz 'HANGMESTER.HU' hozzászólására (#466)

Lupo 2010-01-15 10:28 |  #470
Izgalmas darabok.

Hogy on legyek. Ilyen volt az elso eletromos gitarom.
Nagy hiba volt eladni, illetve elcserelni arra a
tavolkeleti fosra ami azota is a nyakamon maradt.




Jolana Jantar
Válasz 'HANGMESTER.HU' hozzászólására (#466)

ewr 2010-01-15 10:27 |  #469
De az.
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#463)

Lupo 2010-01-15 10:22 |  #468
Szerintem sem az, de ugy nez ki.
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#463)

ISz2010-01-15 10:18 |  #467
Urak,

Musima Action Bass-re (Wingrider kolléga ex-hangszere) keresnék eredeti nut-ot. Nekiálltam felújítani, de ezt sikerült elhányni valahová. Tud valaki segíteni esetleg?

Köszi!

Csaba 2010-01-15 10:01 |  #466
Ak admiral a neve, a nagy gitárkönyvben találtam, igazából ez az egyetlen ami számomra elfogadhatóan néz ki a szovjet gitárok közül
Most már azért csinálnak normális hangszereket arrafelé is, pl Shamray
Válasz 'kapor' hozzászólására (#461)

Wingrider2010-01-15 09:52 |  #465

Amúgy meg így is logikus.
Válasz 'rlac' hozzászólására (#464)

bandus 2010-01-15 09:50 |  #464
meg kell lazítani kicsit, és elfogratni :D
Válasz 'The Captain' hozzászólására (#453)

Wingrider2010-01-15 09:47 |  #463
Nem lennék biztos benne, hogy átmenő nyakas.
Válasz 'kapor' hozzászólására (#461)

Raul2010-01-15 09:46 |  #462

Nagy rajongója vagyok Gasner mester munkásságának,bár mostanában kevés koncertre jutok el.De azt most hallom először,hogy meghalt.
Nagyon bírtam azokat a zenéket,amiket ő szerzett,örök és elpusztíthatatlan produkciók állnak mögötte.
Válasz 'nimiszke' hozzászólására (#458)

Lupo 2010-01-15 09:41 |  #461
Miez a oszverkorcs?
Atmenonyakas LPstrat?
Amugy jol nez ki...
Válasz 'HANGMESTER.HU' hozzászólására (#457)

Raul2010-01-15 09:39 |  #460
De szép moci!
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#455)

Castor Troy2010-01-15 08:50 |  #459
A fűtőértékét,ÉN is szívesen tesztelném,egy vegyes tüzelésű rendszerben !
Válasz 'HANGMESTER.HU' hozzászólására (#457)

ewr 2010-01-15 08:49 |  #458
Admiral.
Gasnernek volt, ist.nyug.
Válasz 'HANGMESTER.HU' hozzászólására (#457)

Csaba 2010-01-15 08:46 |  #457
Én meg ezt az orosz csodát próbálnám ki szívesen.



Wingrider2010-01-15 08:29 |  #456
Ez a top nagyon szép!
Válasz 'The Captain' hozzászólására (#451)

Wingrider2010-01-15 08:28 |  #455
Na még egy uccsó OFF:





Ez Uraim nem egy Harley, hanem egy Sokol 1000!
Lengyel masina volt, a flathead HD blokk koppintása, 1000ccm, és GYÖNYÖRŰ!!!!

Raul2010-01-15 02:29 |  #454
Vééégre,bele van fúrva az a hülye persely a hídnak!



Raul2010-01-15 02:26 |  #453
Ja,nem tudom,ezt minek erőltetik annyira.
Basznám is ki belőle,és menne a helyére a sima kapcsoló. :D
Válasz 'Mistana86' hozzászólására (#452)

Yogi2010-01-15 02:26 |  #452
No de oldalra billen a kapcsoló, nem föl-le?
Válasz 'The Captain' hozzászólására (#451)

Raul2010-01-15 02:24 |  #451
Ez kétségtelenül szép Jolana!
És a formavilág is elég hitelesen Les Paul.


Válasz 'hernady1' hozzászólására (#438)

Yogi2010-01-15 02:23 |  #450
Hogy elférjen Hruscsov et. fenséges lába.
Válasz 'Tibi1982' hozzászólására (#449)

Saci2010-01-15 02:21 |  #449
A hátsó ülés előtt miért volt akkora hely?
Válasz 'The Captain' hozzászólására (#444)

Raul2010-01-15 02:21 |  #448
:D
Nem égés,én még ezt sem tudnám.
Bár a méretéből adódóan nem meglepő,hogy orosz.
Volt pár idegen állam terméke,még egy régi Harley Davidson motor is.
Válasz 'Mistana86' hozzászólására (#446)

Raul2010-01-15 02:19 |  #447
Én is meggoogle-ztam,tényleg az.
Válasz 'Mistana86' hozzászólására (#443)

Yogi2010-01-15 02:18 |  #446
Óbzmg, ezt az égést...
Az a böszme fekete egy Zisz-110.
Szovjet csoda.
Válasz 'The Captain' hozzászólására (#444)

Raul2010-01-15 02:16 |  #445
Én sajna nem vagyok tisztában ezekkel a típusjelölésekkel,csak azt tudom megmondani,hogy tetszik-e. :)
Válasz 'Mistana86' hozzászólására (#443)

Raul2010-01-15 02:14 |  #444
Na,találtam jobb képet erről a böszme nagy hodályról.
A narancs pólós hölgy jobbra, a feleségem,hozzá lehet viszonyítani méretben kb.












Yogi2010-01-15 02:12 |  #443
Utánanéztem: nem T12, hanem Masaryk elnök T80-asa. V12...
Válasz 'Mistana86' hozzászólására (#435)

Yogi2010-01-15 02:07 |  #442
Vagy mégse Sodomka? Nem találtam hasonlót a nagykönyvben.
Válasz 'Mistana86' hozzászólására (#439)

Saci2010-01-15 02:07 |  #441
Meg is van az áruk, de nem baj, akinek ez kell, most újból vehet Jolanat! Úgy néz ki ezek jobbak mint a régiek! :)
Válasz 'hernady1' hozzászólására (#438)

Yogi2010-01-15 02:02 |  #440
Érzékelni a méretét, a T87 se kicsi, de ez amellett is egy óriás.
Válasz 'The Captain' hozzászólására (#437)

Yogi2010-01-15 02:00 |  #439
Itt pedig, ezen a legalsó képen, a - talán - Sodomka karosszériás autó mellett az az ezüst gép pont a világutazó Hanzelka-Zikmund páros eredeti T87-ese.
Válasz 'The Captain' hozzászólására (#432)

csongi 2010-01-15 01:59 |  #438
új jolana-k...:)

Raul2010-01-15 01:58 |  #437
Volt pár ritkaság.
Az a kis piros Jawa is jó jampec kocsi,lehetne vele villantani,mert olyanból se látni sokat.
Az a csónakméretű fekete hodály meg valami brutál hosszú volt (ami felülről van fotózva).
Válasz 'Mistana86' hozzászólására (#435)

Raul2010-01-15 01:56 |  #436
Nekem nagyon tetszenek! :)
Válasz 'Tibi1982' hozzászólására (#434)

Yogi2010-01-15 01:54 |  #435
Hopp, a legalsó képen a fekete Tatra (asszem T12, de most nem nézek utána) mellett jobbra egy T77. Jól tessék megnézni, élőben nemigen találkozik vele egyszerű halandó. Tán ha harminc példány létezik belőle összesen, a romokkal együtt.
Válasz 'The Captain' hozzászólására (#428)

Saci2010-01-15 01:54 |  #434
Szépek ezek a motorok egyébként, ha valaki szereti a régi motorokat!
Válasz 'The Captain' hozzászólására (#432)

Saci2010-01-15 01:47 |  #433
Már csak a neve miatt is mi? :)
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#430)

Raul2010-01-15 01:47 |  #432


















Saci2010-01-15 01:45 |  #431
Atya Úr Isten!

2010-01-15 01:43 |  #430



akit érdekel egy jolana diamant az csapjon le rágyorsan gitársoppon....

2010-01-15 01:39 |  #429
uh...
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#427)

Raul2010-01-15 01:39 |  #428
Prága,műszaki múzeum.


















soso2010-01-15 01:36 |  #427
Nyugaton a legnagyobb értéke a KGST hangszerek közűl a Klingenthal-i (Vogtl. DDR) hegedűvonóknak volt:kizárólag tőkés exportra gyártották őket egy-egy mesterdarabért 15ezer DM-et is elkértek annak idején.
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#423)

2010-01-15 01:35 |  #426
szép!
Válasz 'Mistana86' hozzászólására (#421)

2010-01-15 01:33 |  #425



orosz dizájn:)

Yogi2010-01-15 01:33 |  #424
Persze, az csak egy kiragadott érték, de azt mutatja, hogy mennyire odafigyeltek a tervezésekor.
Nem emelkedik el az eleje, pedig viszonylag nagy sebességre volt képes, azt hiszem, 160 a vége, a kényelmes utazó is bőven 100 felett volt. Ezek az értékek 1938-ban elég szépnek számítottak.
Ennek az elődje, a T77 volt arról hírhedt, hogy elég nehéz vezetni, könnyen kifarol, megpördül, azért is tervezték át és lett belőle ez, a T87.
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#419)

2010-01-15 01:31 |  #423
használták sokan nyugaton is, nemrég láttam futurama2es nyakat 2000 forintért a piacon...
Válasz 'Mistana86' hozzászólására (#414)

2010-01-15 01:30 |  #422



Yogi2010-01-15 01:29 |  #421
És akkor már ne felejtsük ki a másik kedvencemet, az AWZ P70 kupét sem:





2010-01-15 01:28 |  #420



eredeti metálpink formanta...

soso2010-01-15 01:27 |  #419
Az alacsony légellenállási érték magában még nem jelent sokat:pl:a menetstabilitás (leszorító erők!)attól még lehet igen gyenge.Ezzel nem az állítom,hogy ennek nagyobb sebességnél megemelkedik az eleje,de a cw szám alacsony értéke még nem minden...
Válasz 'Mistana86' hozzászólására (#410)

2010-01-15 01:27 |  #418



beépített fuzz+phaser...

Yogi2010-01-15 01:26 |  #417
Itthon ebből se sok volt, de amikor először jártam Berlinben, akkor többet láttam belőlük, akkor tetszett meg.
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#389)

2010-01-15 01:25 |  #416



orosz...

Yogi2010-01-15 01:24 |  #415
Ó, ha az enyém lenne...
Ez ilyen állapotban egy huszonmilliós autó.
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#407)

Yogi2010-01-15 01:24 |  #414
Harrison bácsi 1958-60 körül.

The Futurama "was a dog to play," he recalled in the Guitar Player interview (November '87). "It had the worst action. It had a great sound, though, and a real good way of switching in the three pickups and all the combinations."
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#406)

2010-01-15 01:23 |  #413
mi mondjuk mentünk így zsigulival is, nem volt túl kényelmes:)
haveromék még soktamos amati dobszerkot is vittek ketten kispolossal, nem kis darab srácok....
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#409)

Wingrider2010-01-15 01:22 |  #412
A dobosunk apja egyébként zöldséges volt, és néha eléggé penetráns szag volt a volgában, mikor bentfelejtődött egy kis káposzta, meg ez az amaz, és az kezdett finoman komposztálódni
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#409)



Témák


 
VÁSÁRLÁSI INFO

A HANGMESTER.HU oldalain található anyagok a HANGMESTER-Online Kft. írásbeli engedélye nélkül nem használhatók fel!

HANGMESTER.HU Ügyfélszolgálat: hangmester@hangmester.hu
© Copyright 2003-2024 HANGMESTER.HU .:. Minden jog fenntartva.
. : A tévedés és az árváltoztatás jogát fenntartjuk! . :
A weboldalon feltüntetett árak csak internetes megrendelés esetén érvényesek
és kizárólag aktuális készletünk erejéig, melyről visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk vásárlóinkat/érdeklődőinket.
Minden weboldalunkon leadott rendelés csak akkor tekinthető visszaigazolt megrendelésnek, ha kollégánk e-mailen egyértelműen megerősíti,
hogy az adott termékből van jelenleg készketen általunk megvásárolt és bevételezett modell.
Weboldalunkon feltűntetett árak nem számítanak árajánlattételnek.

CAMPONA HANGSZERBOLT (1222 Nagytétényi út 37. Földszint, POSTA és GYÓGYSZERTÁR között)
NYITVA MINDENNAP (vasárnap is!) 11:00 - 19:00 | +36-20-323-0641 | hangmester@hangmester.hu