HANGMESTER.HU
 
 
 
 
 
E-mail cím:

Jelszó:
Emlékezz rám


A WEBÁRUHÁZBAN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁSHOZ NEM SZÜKSÉGES REGISZTRÁCIÓ

WEBÁRUHÁZ

PENGETŐS

BILLENTYŰS

FÚVÓS, VONÓS

ÜTŐS

EFFEKT/PROCESSZOR

ERŐSÍTŐ

FÜLDUGÓ/FEJHALLGATÓ

FÉNYTECHNIKA

HÚR

KOTTA

MIKROFON

KIGÉSZÍTŐ

HANGRENDSZER

KEVERŐ

AJÁNDÉK, KOBOLDOK

IRODA



A FÓRUM legfrissebb témái

Offtopic

2024. április 25

Jónás Tamás (instrume

2024. április 25

***YAMAHA billentyűsök

2024. április 24

. : PRÓBATERMEK : .

2024. április 23

ADOK-VESZEK-CSERÉLEK

2024. április 20

***FENDER***

2024. április 11

***IBANEZ***

2024. április 06

Fotók, képek, GALÉRIA

2024. április 01

?Hangszórót ?Ládába

2024. március 28

Vizelde

2024. március 25

JÁTÉKTECHNIKA

2024. március 21

Zenészeket, zenekart ke

2024. március 20

Csöves Gitárerősítő

2024. március 18

LINE6 - VARIAX

2024. március 16

In Memoriam...

2024. március 11

Gitáreffektek

2024. február 08

BÚÉK 2023 Karácsony

2024. január 15

*MARSHALL.hu KLUB *

2024. január 12

Akusztikus gitárok

2024. január 12

***GIBSON***

2024. január 11

Oktáv, nyak stb. beállít

2024. január 04

***Squier***

2024. január 02

***JACKSON***

2024. január 01

YAMAHA gitárok

2023. november 27

***SX gitárok***

2023. november 27

CORT GITÁROK

2023. november 13

A számítógép és a z

2023. november 10

ZENEELMÉLET

2023. november 08

GITÁRÉPÍTŐ - GITÁRF

2023. október 29

Videó & mp3 linkek

2023. október 29




HANGMESTER.HU AKCIÓ
KISS BARNA: NYÁRBÓL ROCK AND ROLLT! - 2021
KISS BARNA: NYÁRBÓL ROCK AND ROLLT! - 2021

KISS BARNA: NYÁRBÓL ROCK AND ROLLT! - 2021


Akciós ár:
2 500 Ft


HANGMESTER.HU AKCIÓ
HANGSZERUTALVÁNY 10000
HANGSZERUTALVÁNY 10000

HANGSZERUTALVÁNY 10000


Akciós ár:
10 000 Ft


HANGMESTER.HU AKCIÓ
HANGSZERUTALVÁNY 1000
HANGSZERUTALVÁNY 1000

HANGSZERUTALVÁNY 1000


Akciós ár:
1 000 Ft



hangszermagazin.hu

Technikai okok miatt a MAI NAPON a Campona-ban zárva vagyunk
2024. április 23.





hangszermagazin.hu

SZAKMAI BESZÁMOLÓ: MEGJELENT NAGY KRISZTA VIDEÓKLIPJE - CSAK A PÉNZ
2024. február 29.







Legfrissebb használt hangszerek:
SoundSation
84 900 Ft
Elektronika
75 000 Ft
Gretsch
219 000 Ft
Line6
65 000 Ft
Fender
245 000 Ft
Fender
160 000 Ft
Dean
160 000 Ft
Roland
105 000 Ft
Steinberg
99 990 Ft
Hughes&Kettner
23 000 Ft
Elektronika
23 500 Ft
Peavey
200 000 Ft
KARÁCSONY UTÁN ÚJRA KÉTSZERESÉRE BŐVÍTJÜK A HANGSZERBOLTOT
2023. december 24.
ITT A NOVEMBERI 10%-OS KEDVEZMÉNY KÓDJA! NYISD MEG A CIKKET!
2023. október 28.
Iskolakezdési KOTTA és HANGSZER AKCIÓ -10%
2023. szeptember 10.
A HANGMESTER.HU SZERVEZI A VILLON TRIÓ JUBILEUMI ERDÉLYI TURNÉJÁT
2023. április 19.

KGST hangszerek
Jolana, Musima, Vermona, Regent fanok ide!

Ahhoz hogy hozzászólhass a témához, előbb be kell jelentkezned!

Témák


2010-01-15 01:21 |  #411
itt egy lengyel hangszer:



Yogi2010-01-15 01:20 |  #410
Egyébként ez még háború előtti konstrukció, 1938-ban kezdték gyártani, aztán még a háború után is készült néhány évig.
3,5 V8, léghűtés, farmotor, csőváz, lengőtengely. A légellenállási együtthatója 0,252 volt, ha jól emlékszem. 1938-ban. Csak mondom, hogy a 0,3 alatti érték ma is igen jónak számít. A cseppkadettot 85-ben vagy mikor nagyon ünnepelték 0,29-cel.
Ja, véletlenül egy magyar mérnök, Járay Pál tervezte a formát. Ezek a Tatrák - illetve ennek elődei - szolgáltak mintául a VW bogárhoz is. Magyarul ellopták Porschéék az ötleteket.
Válasz 'Mistana86' hozzászólására (#399)

Wingrider2010-01-15 01:20 |  #409
Mentünk zenélni vele, amati dobszerkó, a vermona gitárkombóm, meg az a két hangfalas vermona cumó, amiről az ének, meg a basszus ment, a hangszerek, mikrofonállványok, meg mi hárman simán belefértünk.
Aztán az volt az igazi tutiság, mikor a dobosunk vett egy Volga kombit, na az volt az igazi "turnébusz"
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#403)

2010-01-15 01:20 |  #408



soso2010-01-15 01:19 |  #407
ez a tiéd?szép tényleg!
Válasz 'Mistana86' hozzászólására (#401)

2010-01-15 01:19 |  #406



soso2010-01-15 01:18 |  #405
tudom,persze a Warsawa (Varsó) lengyel kocsi volt,de az elődje a '46-os orosz Pobeda(győzelem) volt,ezt fejlesztették tovább a lengyelek,a Pobeda asszem csak "bogárhátú" kasznival készűlt.
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#400)

Wingrider2010-01-15 01:16 |  #404
Ez nagyon szép!!!
Válasz 'Mistana86' hozzászólására (#399)

2010-01-15 01:15 |  #403
ezzel lehetett turnézni:)
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#389)

Wingrider2010-01-15 01:15 |  #402
Upsz. 400!!!! Pár óra alatt!

Yogi2010-01-15 01:15 |  #401
Őstatristával beszélsz...
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#396)

Wingrider2010-01-15 01:14 |  #400
Lengyel volt!!!!
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#398)

Yogi2010-01-15 01:14 |  #399
T87:








Odabasz.
Válasz 'Mistana86' hozzászólására (#391)

soso2010-01-15 01:13 |  #398
az orosz "Pobeda" utódja volt
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#394)

Wingrider2010-01-15 01:12 |  #397

És ordenáré recsegés
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#395)

Wingrider2010-01-15 01:11 |  #396
Na ennyire pontosan már nem emlékeztem
Válasz 'Mistana86' hozzászólására (#391)

2010-01-15 01:11 |  #395
ezek ugye nem voltak szinkronizált váltosak?
duplakuplung + gázfröcsi váltásnál?:)
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#394)

Wingrider2010-01-15 01:09 |  #394
Meg a másik nagy csodaautóm volt a Warsava 223, 2.1 oldaltszelepelt motor, ami a Zsukban is volt később, 3 sebességes váltó, pozitív testelésű elektromos rendszer.




soso2010-01-15 01:09 |  #393
láttam 613 motorját még kiszerelve is,valóban akkoriban tekintélyparancsoló volt a mérete,azonban a teljesítménye,fogyasztása nem vette fel a versenyt az "imperialista" vetélytársakkal
Válasz 'Mistana86' hozzászólására (#381)

Yogi2010-01-15 01:08 |  #392
Direkt nem érted, amit mondok? Mer’ akkor szólj oszt nem vesződök fölöslegesen.
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#390)

Yogi2010-01-15 01:06 |  #391
Jiři Hanzelka és Miroslav Zikmund. 1947-ben indultak el Afrikába, és nem 603-mal, ami akkor még nem is létezett, hanem egy tatra 87-tel. Na az konkrétan a legklasszabb autó, ami valaha létezett.
Csak az Afrikáról szóló könyvük három kötet, összesen írtak vagy tizet.
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#385)

soso2010-01-15 01:06 |  #390
A 603-mast ,meg a 613-ast annak idején csak állami cégek használták,magánkézbe csak használtan kerülhettek,tehát nem a "népnek" szánták
Válasz 'Mistana86' hozzászólására (#381)

Wingrider2010-01-15 01:05 |  #389
Nekem ilyenem volt





Hihetetlen nagy volt a csomagtere!
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#386)

2010-01-15 01:05 |  #388
yaya!
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#383)

2010-01-15 01:02 |  #387
simsonokkal meg afrikát járták körbe az sr2evel is..
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#385)

soso2010-01-15 01:02 |  #386
Én ültem(vezettem is ilyet),egy volt csoporttársam gyűjti a 311-eseket,van neki vagy 5.Ilyen coupe 2,tourist,normál,tán még pick-up ja is van.Az eredeti (BERLIN) csöves rádiója HH meg KH tudott,Keletnémetországban legnagyobb térerővel mindíg egy ny-berlini amerikai adó jött rajta
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#371)

Wingrider2010-01-15 01:01 |  #385
Valamikor a 60' években két szlovák faszi körbeautózta a földet egy Tatra 603-al, arról egy könyvet is olvastam gyerek koromban, és gond nélkül megtette az utat.
Válasz 'Mistana86' hozzászólására (#381)

2010-01-15 01:01 |  #384
nagyapám 73as zsiguliját használtam én is, még megvan az udvaron porlad....260e km van benne motorgenerál nélkül, eredeti benne minden.... előtte régi opelja volt, de örült a zsigulinak harkányi nyaralója árából vette 100.000 ft volt akkor...
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#378)

Wingrider2010-01-15 00:59 |  #383
500 Salak Jawa
A mai napig nyomatják velük, még az USA-ban is!
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#379)

2010-01-15 00:58 |  #382
de annak is örültek, ha jutott autó vagy motor!
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#378)

Yogi2010-01-15 00:57 |  #381
A katonaság nagy örömmel használta, de polgári szolgálatban is rengeteg volt - és van - belőlük. Egyik sem volt fos. Nagyon nem.
Te, nézz már utána a Tatrának, hogy milyen műszaki finomságok vannak benne. Meg fogsz lepődni.
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#378)

Wingrider2010-01-15 00:57 |  #380
Vagy ez




2010-01-15 00:55 |  #379
jawak, cz-k sokáig terepmotoroknál versenyekben vezető helyen voltak, salakmotorban most is jók...
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#370)

soso2010-01-15 00:55 |  #378
igen,de azok katonai teherautók voltak.
Közszükségleti célra csak a fos jutott a dolgozóknak...
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#373)

Wingrider2010-01-15 00:55 |  #377
És ez is nagyon szép volt:




Yogi2010-01-15 00:54 |  #376
Na de nem csak konferenciák voltak ám.
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#369)

soso2010-01-15 00:54 |  #375
Igen,láttam párat élőben is.
Apám,nagybátyám(mindketten autószerelők voltak) űltek is ilyenben.
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#368)

Yogi2010-01-15 00:53 |  #374
Wargurt Sport.
Van egy modellem belőle.
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#371)

2010-01-15 00:53 |  #373
tátrák:), azok mentek a dakaron elég jól, meg a ruszki tehergépek is...
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#370)

Yogi2010-01-15 00:53 |  #372
Ez pont nem. A Tatra a legfaszább keleti autó volt, de nyugaton sem igen volt párja.
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#366)

Wingrider2010-01-15 00:52 |  #371
Ez pedig egyszerűen csodaszép!




soso2010-01-15 00:52 |  #370
pl. mit?
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#367)

soso2010-01-15 00:51 |  #369
konferenciákra a '60-as évektől a dinamikus volt az elterjedt,a Gefell-Neumann-ok pedik kondenzátormikrofonok voltak.De tény,hogy a BEAG,RFT,Tesla is gyártott dinamikusokat.
-Elhajlás,opportunizmus?
-Nem! Korrupció!
Válasz 'Mistana86' hozzászólására (#361)

Wingrider2010-01-15 00:49 |  #368
Nana!

Ezt ismered?
Heinz Melkus RS1000













És ez apukám DDR 1970!!!!
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#362)

2010-01-15 00:49 |  #367
na, azért a csehek tudtak elég komoly gépeket alkotni....
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#366)

soso2010-01-15 00:48 |  #366
fém Welorex...
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#363)

2010-01-15 00:47 |  #365
hehe, annak milyen komoly hangja volt......, de jó terepjáró gép volt:)
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#360)

2010-01-15 00:46 |  #364
városban használom, itt ideális, mert nagyon kevés a parkolóhely és félhelyre is beférek vele....
jó autószerelőnél van karbantartva!
manapság tényleg csak utángyártott alkatrészeket kapni, nagy baja nem szokott lenni, csak idegesítő apróságok, pl. a zárak nagyon hamar tönkremennek, elszakadnak a bowdenek, önindító.....
amúgy még sehol sem hagyott ott a kis gép és ideális télen is itt a hegyek között:)
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#356)

Wingrider2010-01-15 00:44 |  #363
Az igazi szocreál durva ez volt!





Tatra 603
2.5 V8! léghűtéses farmotor, 95 paci, nyomaték hegyek 30l/100km

soso2010-01-15 00:41 |  #362
szerintem a volt szocialista gépkocsikat összehasonlítani egymással az kb. olyan mint a tüdőrákot a gyomorrákkal

Yogi2010-01-15 00:40 |  #361
Érdekes, hogy tele volt az ország Neumann mikrofonokkal, nem tudom, hogyan tudták akkoriban elintézni, hogy azt vegyenek más helyett... Ráadásul a Gefellek is nagyon jók voltak, igaz, azokból is volt bőven.
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#347)

Wingrider2010-01-15 00:38 |  #360
Akkor szerintem nem volt zaporozseced. Na az volt az igazi halom szar!
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#356)

Yogi2010-01-15 00:38 |  #359
Akkor nem volt még Tavriád vagy Oltcitod...
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#356)

Yogi2010-01-15 00:37 |  #358
1300-as nagypolák volt az első teljesen saját autóm.
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#346)

Wingrider2010-01-15 00:37 |  #357
A 250 ETZ tárcsaféke sem volt rossz, mondjuk az egy az egyben Brembo koppintás volt, de tény, hogy jól működött.
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#346)

soso2010-01-15 00:36 |  #356
nem te vagy a kispolski célcsoportja:nőknek,városi bevásárló autonak tervezték!Ha egyszer elvinnéd egy jó autoszerelőhöz,abból is lehetne használható városi járgány.
Nekem volt LADA SAMARA-m és meggyőződéssel állíthatom,hogy AZ VOLT A VILÁG LEGROSSZABB KOCSIJA!

2010-01-15 00:31 |  #355
ez is igaz, de eleve a gyári sem volt túl tartós, kispolskim van, régen zsigulim volt, a kispókkal mindig van valami apró probléma, zsigulival ritkán...
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#354)

soso2010-01-15 00:28 |  #354
A Polskikkal azért volt gond,mert a gyári alkatrészutánpótlás '79-után(Lengyel válság) problémás volt,mindenki barkácsolt,utángyártott
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#352)

soso2010-01-15 00:26 |  #353
biztos az eggyikben lehallgató volt
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#351)

2010-01-15 00:25 |  #352
tudom, de ha jól be van állítva és karban van tartva, akkor használhatóak, az érzet is nyilván más volt a nagypolskiban a fékrásegítő miatt....különben meg az oroszok sokkal megbízhatóbbak voltak a lengyeleknél, a polskikkal gyakran van gond....
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#350)

2010-01-15 00:24 |  #351
nem bízták a véletlenre:)
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#349)

soso2010-01-15 00:23 |  #350
elől/hátul tárcsa volt. A Ladákon csak elől.
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#348)

soso2010-01-15 00:22 |  #349
helyesbítek:több mint 3-ba! quadro?
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#347)

2010-01-15 00:22 |  #348
a 85 utáni kispolosokon is elég jó a fék:), a nagypolskin volt fékrásegítés, ha jól emlékszem...a zsiguli se rossz, de annak oda kellett taposni rendesen:)
Válasz 'tejföl' hozzászólására (#346)

soso2010-01-15 00:21 |  #347
jé, két MD 421 -be énekel,pedig az nyugodtnémet termék volt
Válasz 'opht' hozzászólására (#345)

soso2010-01-15 00:20 |  #346
a KGST cuccok közűl csak a NAGYPOLSKI-n volt normális fék
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#342)

Castor Troy2010-01-15 00:17 |  #345




Wingrider2010-01-14 23:49 |  #344
Ehun e a Bing a Simsonhoz

Ja és a DDR-es motorokhoz a mai napig mindent be lehet szerezni, olyan árakon, amennyiért a Hondánál, Yamahánál még vissza sem köszönnek
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#343)

Wingrider2010-01-14 23:44 |  #343
Egy német karbi, csak a fal másik oldaláról. A BMW-ket gyártották pl azokkal.
Egyébként érdekes, mert a Bing a mai napig gyárt karburátort, kifejezetten az 51-es Simsonokhoz.
Én egyébként motorkerékpár szerelő vagyok, és nagyon szeretem az NDK motorokat. Meg van bennük a német precizitás, könnyen szerelhetőek, tartósak, és nagyon átgondolt gépek. Ja, és lehet őket tuningolni nagyon durván, fillérekből.
Jártam évekig a ringre egy saját építésű 300-ra felfúrt ETZ-vel, és kanyarokban nem egy nagy májert motoroztam körbe külső íven, a csodamotorjukkal.
Válasz 'cementmen2' hozzászólására (#341)

2010-01-14 23:40 |  #342
a kis sr2e-n sem volt túl erős a fék....gyárilag 50km/h volt a végsebessége én felpiszkáltam 60-ra sík úton, lefelé meg amennyit bírt:)
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#339)

kocos 2010-01-14 23:39 |  #341
mi az a Bing karbi ( a karbi az megvan :D )

kocos 2010-01-14 23:39 |  #340
öööööööö... én nem értek a lovakhoz :)

Wingrider2010-01-14 23:36 |  #339
Ezen gyárilag mágnes gyújtás van. Volt egy másik ilyen Simsonom, azt tuningoltam, beleraktam a TS MZ dinamóját, alaplapostul, a hengerfejbe ment még egy gyertya, így dupla gyújtása lett. A megszakítós gyújtás alacsony, a mágnes magas fordulaton ad le erősebb szikrát, így a két gyújtást elfokoltam, és kiiktattam a röpsúlyt a mágnes gyújtásból, valamint a Skoda 130 Rapid hüvelye beleficcent a hengerbe a lapos szoknyás skoda dugattyúval, és szerezetem bele az NDK-ból szóló áttételt a kardánhoz. (Ami magyarországra jött, az mind oldalkocsis áttétellel volt szerelve valamiért.)Na meg kapott egy BING karbit Egy szó mint száz, a gyárilag 16LE-s Simson 160 Km/h sebességgel bírt ztazni. Csak a megállás volt necces a dobfékekkel.
Válasz 'cementmen2' hozzászólására (#334)

kocos 2010-01-14 23:35 |  #338
338 :) alig pár óra alatt :D

2010-01-14 23:32 |  #337
szép gép! régi motoroskönyvekben nézeggetm ezeket kamaszkoromban, Ternai: A motorkerékpár, S-R: Motor-Moped-Robogó...
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#333)

Yogi2010-01-14 23:32 |  #336
Höjj...
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#333)

Wingrider2010-01-14 23:28 |  #335
Válasz 'Bombor' hozzászólására (#327)

kocos 2010-01-14 23:28 |  #334
ugrrf ! valami ilyennek mondta egy ismerősöm, hogy csináljam már meg a gyújtását, de mindig hétvégén mondta hajnalban a kocsmában, aztán nem lett belőle semmi :)
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#333)

Wingrider2010-01-14 23:27 |  #333
Ha már OFF, és Simson.
Én 1990-ben egy ilyennel voltam Görögországban





Simson Sport. 250ccm négy ütemű, kardános. Zseniális motor volt. Az a gép, amivel kint voltam, egy barátomhoz került, azóta is használatban van, igaz némi felújítással, és babusgatással, összesen négyszer fordult már át a kilóméter számlálója!
A srác két éve Norvégiában járt vele!!!!
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#325)

kocos 2010-01-14 23:26 |  #332
monduk nem hallatszik belőle semmi :)

kocos 2010-01-14 23:25 |  #331

kocos 2010-01-14 23:24 |  #330
Köszi ! Nagyon megszerettem, pedig nem voltam nagy preckó rajongó, csak a kinézetéért, de ez olyan hangot tud, hogy ujjujjujj ! :D
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#324)

xfran(francesco)2010-01-14 23:22 |  #329
perselyeket......
Válasz 'Bombor' hozzászólására (#327)

2010-01-14 23:22 |  #328
Sr2e í gyújtását kell rendberaknom, mert lelazult a lendkerék mikor egyszer tartósan mentünk Orfűre lefelé 70el:)
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#325)

xfran(francesco)2010-01-14 23:22 |  #327
amint lex esztergám azonnal ...nekem is kell perseket csinálnom a küchencasterhez....... de még nincs gépem a szervízben....
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#313)

Kovika 2010-01-14 23:21 |  #326
Valahol sejtettem, hogy ezé a +jegyzésér benézel ide!!!
Válasz 'Szacsa' hozzászólására (#317)

Wingrider2010-01-14 23:20 |  #325
Suhl
A nyáron restauráltam egy ilyet.
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#322)

Wingrider2010-01-14 23:18 |  #324
Nagyon szép darab. Mondjuk én csak műkedvelő basszgitáros vagyok, de nekem a basszusgitár=preckó
Válasz 'cementmen2' hozzászólására (#321)

kocos 2010-01-14 23:18 |  #323


Válasz 'cementmen2' hozzászólására (#321)

2010-01-14 23:17 |  #322
hamár ddr van egy ilyen gépezetem is, nem hangszer, de tud sokféle hangot kiadni:


kocos 2010-01-14 23:16 |  #321
nem ez egy Hohner, és most van ilyenem . Action 2001-est eladtam hülye fejjel sok évvel ezelőtt
Válasz 'bassrat' hozzászólására (#319)

kocos 2010-01-14 23:16 |  #320
mosmán faszom ebbe a buzi wifibe ..

Wingrider2010-01-14 23:15 |  #319
Ez egy Action Bass?
Olyanom volt, és kurva jó gitár volt, nagyon szerettem!
Válasz 'cementmen2' hozzászólására (#316)

kocos 2010-01-14 23:15 |  #318
Csak Neked ! preckó a bal oldalon .. bár homályos a kép ..


Válasz 'bassrat' hozzászólására (#313)

bluevoodoo 2010-01-14 23:15 |  #317
Az aláírásod nélkül ez bizony csak olyan,mint egy félig habos tölgy
Válasz 'sfabian' hozzászólására (#301)

kocos 2010-01-14 23:14 |  #316
Csak Neked ! preckó a bal oldalon .. bár homályos a kép ..


Válasz 'bassrat' hozzászólására (#313)

2010-01-14 23:14 |  #315
azám:)
Válasz 'nimiszke' hozzászólására (#314)

ewr 2010-01-14 23:13 |  #314
DISKO
Válasz 'mirkoci' hozzászólására (#300)

Wingrider2010-01-14 23:12 |  #313
Jut eszembe, ha viszek mintát, tudnál nekem esztergányolni rézből húrláb babákat a telémre, meg a preckómra?
Válasz 'Bombor' hozzászólására (#310)

kocos 2010-01-14 23:09 |  #312




Kedvencem : JOLANA RK BASS - Spector NS kópia



Témák


 
VÁSÁRLÁSI INFO

A HANGMESTER.HU oldalain található anyagok a HANGMESTER-Online Kft. írásbeli engedélye nélkül nem használhatók fel!

HANGMESTER.HU Ügyfélszolgálat: hangmester@hangmester.hu
© Copyright 2003-2024 HANGMESTER.HU .:. Minden jog fenntartva.
. : A tévedés és az árváltoztatás jogát fenntartjuk! . :
A weboldalon feltüntetett árak csak internetes megrendelés esetén érvényesek
és kizárólag aktuális készletünk erejéig, melyről visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk vásárlóinkat/érdeklődőinket.
Minden weboldalunkon leadott rendelés csak akkor tekinthető visszaigazolt megrendelésnek, ha kollégánk e-mailen egyértelműen megerősíti,
hogy az adott termékből van jelenleg készketen általunk megvásárolt és bevételezett modell.
Weboldalunkon feltűntetett árak nem számítanak árajánlattételnek.

CAMPONA HANGSZERBOLT (1222 Nagytétényi út 37. Földszint, POSTA és GYÓGYSZERTÁR között)
NYITVA MINDENNAP (vasárnap is!) 11:00 - 19:00 | +36-20-323-0641 | hangmester@hangmester.hu