2022. április 16.-ra keresnénk magunk mellé egy zenekart Debrecenbe egy kb. 50 fős klubba.
Mi Heavy Metal-t játsszunk, szóval valami hasonló stílusú zenekar kellene 1-1,5 óra műsorral.
Hard Rock, Heavy Metal esetleg Thrash. Saját szám vagy feldolgozás, nagyjából mindegy.
Referenciát kérnénk (youtube link stb), részletek privátban.
Érdeklődni ITT.
Vagy a nevem alatti elérhetőségeken.
Régi szervezővel volt ott bulink, '14.decemberben...
Jó hely, korrekt volt a hangosítás. Hangerőlimit nem volt emlékeim szerint. Színpad elég nagy, főleg a mélysége. Volt backstage, ami nem rossz dolog.
Ami nem tetszett, hogy 10 előtt el sem kezdhettük a bulit (hétköznap este, asszem szerda volt), arra hivatkoztak, hogy lesz valami program előttünk..hát nem volt. Ennek megfelelően sokan nem tudtak ott maradni.
Sziasztok! Játszott már valaki közületek a kuplungban? Érdekelne, hogy milyen hely? Szervezők, hangosítás, hangerőpara? Bármilyen infót megköszönnék.
Jimi
Pop-Rock és Táncdal :P zenekarok figyelem!
Május 22. péntekre keresnénk egy 3. zenekart magunk mellé a Trafik klubba. (VIII. Mikszáth K. tér.)
Érdekelne valakit? ;)
Üdv,
Süti
suti1979(kukac)gmail.com
06-20-669-0019
Elég nagy hely, kemény falfelületekkel, szóval sok ember kell..:)
Jó hangosítás, öt kontroll a színpad elején, +1 hátul a dobosnak. Jó nagy színpad. Korrekt hangosító.
Hangerőkorlát: 95 db...kicsit féltünk emiatt, de nem volt gond, nem szóltak ránk, pedig a dobos nem fogta vissza magát, és a szerkója sem az a kimondott párnahangú cucc.
Van backstage, saját klotyóval.:D Kicsit macera a pakolás, mert messze van a lifttől, de ki lehet bírni.
A szervező is normális, jó fej. Szóval ajánlott hely.
Október vége/november felé szerveznénk egy zártkörű bulit Budapesten, négy zenekarral. Esetleg tudtok tippeket adni, hogy hol van normális hely ilyesmire, ahol nem túl elszálltak a bérleti árak? Mivel az egyik zenekar 6-tagú, ezért az is szempont lenne, hogy a színpadon elférjenek, illetve ha a hely rendelkezik valami alap backline-al (dob és basszus) az se lenne rossz. Köszi!
Cinemával óvatosan, ha kikötik hogy hány embert kell behoznotok aznap estére, aztán mégsem jön annyi... volt ilyen tapasztalatunk, pont a klubtalálkozóval kapcsolatban... jobb ha pontosan lebeszélitek, mi lesz ilyen esetben a gázsival/bérleti díjjal.
Mindenkinek mondanám, hogy ha a Janis klubba megy koncertezni, vigyen mikrofonkábeleket, és monitor cuccot az énekesnek. Tegnap háromszor fordultunk, mire mindent összeszedtünk. Utoljára kezdés előtt negyedórával, amikor végre előkeveredett a karaokés gyerek, akik a hangosítást csinálja, és közölte, hogy mi nincs még ezen az elvileg mozgalmas koncerthelyen.
Budapesti zenekarommal szeretnénk a fővároson kívül is koncertezni, ehhez keresnék az alábbi helyekről helyi zenekarokat társfellépőnek, mivel arra még nincs közönségünk, illetve a helyi zenekar az ottani klubokat is jobban ismeri, így segítségül jönne a szervezésben. Cserébe természetesen mi is megpróbálnánk valamilyen ellenszolgáltatással hozzájárulni, erről a részleteket privátban (cuccmegosztás, felvételkészítés, közös koncert nálunk, ilyenek). Mi egyébként rockzenét játszó fiatal trió vagyunk, bemutatóul egy dalunk:
http://www.youtube.com/watch?v=dHvhuT2FEDc
A városok amiket első nekifutásra kijelöltünk látogatandónak (persze ha van másfelől is érdeklődő zenekar, ami nincs túl távol a fővárostól, az is írhat):
Srácok, a Vadvirághoz tudtok szervező kontaktot? Illetve három ismerős zenekarral szeretnénk úgy kb. egy hónapon belül bulit szervezni, van tippetek, hogy hol érdemes Budapesten próbálkozni? Jöhet magánban is, köszi!
Ha nincs fix pénz, akkor vagy belépő (x-százaléka), vagy fogyasztás x-százaléka korrekt lehet. De hogy az alap dologért - hangosítás - fizetni kelljen pluszban...
ja, ez is érdekes. És azon emberek fogyasztása, aki miattad megy le (és annak a haszna a helyé), az smafu??? Kezdek egyre jobban kiábrándulni a hazai klubzenei élet "kényeztetéséiből". GYakorlatilag elérkeztünk ahhoz a ponthoz, hogy már nem a klub fizet a zenekarnak a fellépésért, hanem fordítva.
2013.05.24 - Vadvirág Táncház
Két fellépős estét csináltunk a helyen. A szervező srác ultrakorrekt, minden infót azonnal megszerzett, amire szükségünk volt, folyamatosan rendelkezésre állt, és eleve nagyon jófej volt.
Az első zenekar ( előzenekar ) rövid tanakodás után úgy döntött, hogy alapról szólal meg csak a vokált rakják ki, viszont nagy marshall ládáik voltak, amelyek egyértelműen túl soknak bizonyultak a Vadvirág pince alakú visszhangos helyszínére. Eleve 45 fokban elfordítva rakták be a ládákat, ettől a visszhang jobbra balra csapódott a teremben és a szinpad előtt ez nagyon rossz hangzást eredményezett. ( nem vagyok benne biztos hogy frontba állítva jobb lett volna... )
A hely mindent megpróbált már eleve, hogy javítsák az akusztikát - a terem végét, a keverő mögötti falat telibe tojástartózták, hogy csökkentsék a visszhangot, de ez ebben az esetben nem sokat ért.
A második zenekar ( mi ) úgy döntöttünk hogy kimikrofonozunk mindent és egy eleve alacsonyabb hangerővel próbálunk meg elindulni. Ez, és az a tény, hogy többen álltak a tánctéren egy fokkal jobb hangzást adott (a tánctéren az emberek teste törte meg a visszhangokat) az utolsó két három számnál valami miatt aztán megint elromlott a hangzás kásássá vált, a fene se tudja lehet hogy bemelegedtek a cuccok és elmentünk felfelé hangerőben, lehet hogy valami a keverőben történt.
Belépő / gázsi : a hely önmaga nem szed belépőt, a bandának viszont szabad a pálya, ha kiállít valakit
Egyéb költségek : 10 000 HUF-ot kértek a hangosításért.
Kapacitás : 200 ember leférne kb. de nem vagyok ebben szakértő.
Összbenyomás : A Vadvirág abból próbál gazdálkodni, ami adott a helyen. Az akusztika nem jó, de a hangtecnikus és a szervező megpróbál mindent hogy mégis jól érezd magad és a legjobbat hozzák ki a helyzetből. Ha nem tudsz odavinni 30-40 embert a tánctérre, akkor ne válaszd ezt a helyet, mert fosul fog szólni sajnos, ha ennyi embert oda tudsz állítani akkor az már megtöri majd a visszhangot, és elfogadható lesz az eredmény.
Ezzel én is egyet értek sőt még fokozom, hogy én már akkor sem játszom közel olyan "jól" mikor nincs meg a dög a hangban mert a "halkítsd le mert hangos a gitár " mondat után lehalkítom a motyót. Elba-szák a kedvem, és eddig a végén majdnem mindig az volt a visszhang, hogy nem lehetett jól hallani a szólókat és ezt én már közben tudom és kiakadok és végem és ne csináljon rock bulit aki nem bírja a hangerőt vagy nem is teheti meg mert jön a bírság..........
A ZAG nevű óbudai helyre keresünk társfellépőt május 25 szombatra. Ez elvileg egy jó hangzású hely, lehet jó koncertfelvételt is készíteni. Mi továbbra is funkot és popot játszunk.
http://www.facebook.com/HolgerssonRevival/
https://soundcloud.com/holgersson_revival/
Akik ismernek, azok tudják, hogy ez most egy ilyen koncert volt, de egyébként jobb szokott lenni. Max. ezen a koncerten nem szereztetek új rajongókat. Egyébként egyetértek: a jó bulihoz kell a jó hangulat, ahhoz meg kell egy egységes, jó hangzás, legalább a színpadon.
Az a baj, hogy ha szarul érzed magad a színpadon, akkor szarul is játszol. Legalábbis én nem tudok rocknrollt úgy tolni, hogy a gitárom akusztikus húrhangja majdnem hangosabb, mint ami mögülem jön.
És ilyenkor a népeknek az jön le, de szar ez a zenekar, nem az, hogy de szar ez a hely. Ennyire lelombozott soha nem voltam még koncert után.
A dobon múlik minden. Akusztikon vagy seprűzés van (nálunk még nem volt olyan dobos, aki hajlandó lett volna, pedig David Lynch óta tudjuk, hogy tud az állat lenni), vagy kis bongók, tamburák, nyüszögék, cajonok, mialófasz stb. És egy jó multival a gitárok ezekhez igazíthatóak hangerőben, mindenféle powerbrake-ek nélkül.
Ilyen helynek mi értelme van? Vagy minek szerveznek oda nem akusztikus bulikat? Ezt sosem értettem...
Épp hasonló decibelkorlátos szarakodások miatt vettem Somax19-től egy powerbrake-et. Azzal még panelhangerőn is van értelmes hang az 50-wos kombóból. De mondjuk hiába, ha a dob úgyis túlmegy az előírt értéken..:(
Új gödör nem akusztikus zenekarok nagy ívben kerülni ajánlott.
95 decibel lett a hangerőkorlát, ami a helyszínen derült ki (számunkra)- és hozzá csillapítatlan színpad, betonoszlopok, és oldalfalak- és a rendszer egyszerűen letilt, ha 5 másodperccel a korlát fölé mész.
Van egy szép Db mérő a színpad felé fordítva, azt kell lesni, ha piros, akkor a dobos nem üthet cint, ne énekelj, ne csapj a húrokba.
Egy paralízises törpe dobos két levél seduxen után is túlüti egyedül.
Még jó hogy vannak monitorok, mert ha kérsz bele bármit, akkor garantáltan 95 Db fölé mész.
15 wattos kis kombómat 1*12es ládával akármerre fordítottam a betonfalak szépen visszaverték, és tiltott a rendszer. Végül szobahangerő alatt sikerült belőni, úgy hogy rá lett rakva egy fadoboz, ami alól haldokolva kisóhajtott néha.
Életem magasan legszarabb koncertjét adtam, pedig voltak már szar koncertjeim bőven.
Nekünk annó a hangosító azt próbálta beadni, hogy a kontroll csak a bénáknak való, mert a közönségről amúgy is visszaverődik a hang.
Aztán amikor erősködtünk, akkor kiderült, hogy nincs is kontroll, azért nyomja ezt a ökörséget. Szerencsére nekünk volt.
Ne ennyit a szaktudásról. Nem tudom hogy hívták az illetőt, de kb 50-60 között lehetett.
Részleteznéd az okait? Több ismerős zenekar koncertjén voltam már ott, ami hibádzott az a pontos kezdés volt: egy zenekar esetén elég vicces, amikor a zenekar már félórája beállt, és toporogva várja a technikus visszatérését. Ennél csak az viccesebb, amikor ezután pontban 10:55-kor közlik, hogy vége a bulinak, nincs ráadás (pedig a közönség igényelné), mert jön dj HMCS (akire meg a kutya sem kíváncsi a jelenlévők közül)
Javaslom mindenkinek, hogy zenekarként a Menta Teraszt kerülje el messzire. Az a vélemény alakult ki bennem, hogy ott a koncertszervezés morálisan meglehetősen ingatag talajon áll.
Tételezzük fel, hogy a világon mindenki jogkövető magatartást tanusít, és a feldolgozásokra mind mind engedélyt kérnek. Ebben a YT-os coveres formáktól kezdve, a luxushajókon működő zenészekig mindenki beletartozik. Ezek mind a műsoruk előtt kihalásszák a jogtulajdonosokat, és megküldik a kérelmet, és aztán várnak, és várnak, és várnak a válaszra.... Mennyi ennek az átfutási ideje? Mi van ha azt mondják: Nem mehet? Akkor kútba fulladt a terv a zenekarral, és új tervet kell kiagyalni? A helyzet az, hogy ez nem életszerű. Ez ebben a formában sosem fog működni. Erőszakkal meg nem fogják ráhúzni senkire sem, mert a net egyelőre még nem ellenőrizhető, csak szúrópróbaszerüen. Ha én jogtulajdonos vagyok, és nekem fontos, hogy a szerzeményeim engedéllyel mehessenek, akkor bizonyos időközönként szörföznék a neten, vagy megbíznék ezzel valakit, és végigfésülném a netet. Én felraktam pár számot, és az egyikre jelentkezett két jogtulajdonos is. Egy szó annyi nem történt. Én elismertem hogy ők a jogtulajdonosok, és ennyi. A videó megy tovább, senkinek semmi baja sincs. De nem én kerestem meg őket. Ők találtak meg engem. ha egy jogtulajdonos megkeres, hogy vegyem le. Azonnal leveszem. De az engedélykérés nem életszerű, mert sok esetben el sem olvasnák a kérelmet, én meg ott maradok válasz nélkül. Ez egyébként egy elég feloldhatatlan problémának látszik egyébként.
Nyugdíjas hangulata van az egésznek, az emberek üldögélnek az asztaloknál kortyolgatják a rossz csapolt sört, nem jó egyszerűen, semmi késztetést nem érzek, hogy újra elmenjek oda akármilyen koncertre. Amikor én voltam ott, a hangzás sem volt kifejezetten jó. Szerencsétlen az egész hely kialakítása.
Budapesten keresnénk koncertlehetőséget kis zenekarnak klubba, május végére, június elejére. Ha tudtok lehetőséget vagy koncertszervező kontaktot, jöhet magánban. Köszi!
Nincs ebben semmi titok...:)
Van, ahol van bejáratott kontakt, van, ahova más zenekar hív, új helyekre meg bejáratlan kontakt...:D
Van, ahova meg bekönyörögjük magunkat.. És olyan is van már, ahova nem mehetünk többet, mert túl hangosnak találtak.
Én úgy tudom és ez jogilag is tök rendben van, hogyha más dalát játszod el egy klubban, neked nem kell fizetni jogdíjat. A klub fizeti az Artisjus felé a jogdíjat, általában átalánydíjat. Setlist azért lehet érdekes, mert ha bejelentik pontosan milyen dalok szóltak, a aznapra befizetett jogdíjat pontosabban sorolják be, talán kap a pénzből az a magyar előadó is akinek a dalát előadtad. Tribute bandáknál vagy emlékzenekaroknál sem kell engedélyt kérni, viszont ott már illik, csak hogy lássák ki az aki népszerűsíti őket.
Egyébként ti hogy szerveztek bulikat? Van bejáratott kontaktotok, vagy a helyek ismernek már titetket és közvetlenül velük intézitek? Jöhet magánban is, ha nem publikus. Vagy egyáltalán ne mondd el, ha titok
Filter, Vörös Yuk és tavaly májusban a Rocktogon is ilyen volt. De ez lehet, hogy a koncertszervező g***isége, meg függhet attól is, hogy ki akar játszani.
Szóval, ha tényleg 1-1-ben feldolgozod, akkor jogilag (!) nem kell engedély, csak fizessétek be a pénzt érte.
Erkölcsi értelemben véve, azonban - én legalábbis - biztosan megkérdezném előtte a szerzőt is (illetve a kiadóját), már amennyiben a feldolgozás által tényleg lesz valamennyi értékelhető bevételem. (csak, hogy tudjanak róla)
A gyakorlatban viszont - ahogy lejjebb írtam - nem hinném, hogy egy komoly, nemzetközi banda, illetve a kiadója foglalkozna azzal az esettel, hogy jogdíjat követel egy kis magyar bandától. Megtehetik, de ez negatív reklám lenne szerintem. Emlékeztek a Metallica-Napster esetre...
még egy...ki dönti el és hogyan, hogy mi a jelentéktelen változatás...
csak a hangszerelés változna...mivel modernebbre csinálnánk meg, de a harmónia, dallam, akkordok, szöveg minden eredeti...
Nem tudom, hol van még ilyen hely, ahol belépőt kell előre vinni...A Rocktogon volt ilyen, de amikor kb. 1 éve ott voltunk, már nem volt ilyesmi. Ha arra gondolsz, hogy elvárják, hogy vigyél x számú embert, akkor egyetértek, én sem tartom korrektnek...
Ez a sok cover/tribute stb. zenekar szerintem sem kér semmilyen engedélyt. Az eredeti zenekarok, mondjuk egy MetallicA nyilván nem fognak a kis magyar zenekarral szórakozni, de amint benépszerűsödsz, és pénzt szimatolnak, akkor biztosan megjelennek majd az ügyvédek is :)
Tehát, amíg csak magadnak, meg pár havernak eljátszod koncerten, addig nincs gond.
A YouTube mondjuk leszedi, ha jelzik felé a jogsértést, és gondolom a többiek is.
Az más dolog, hogy illő lenne engedélyt kérni minden esetben.
(ma már vannak olyan pofátlan 'tribute' zenekarok is, akik az eredeti zenekar logóját hasznáják, alatta kisbetűvel persze, hogy 'tribute by...' ez szerintem ultragáz, és még mi szidjuk a kínaiakat, hogy mindent koppintanak...)
Hivatalosan, kiadónál megjelenő lemezre tenni egy feldolgozást, na az már más tészta. A kiadó nem fog kockáztatni, engedélyt fog kérni, és ha az nincs, akkor nem mehet a lemezre a feldolgozás.
Ha igazán tiszteled (tribute) az adott zenekart, akkor engedélyt kellene kérni.
ha egy számot fel akarok dolgozni, de nem át, tehát az akkordok, a harmónia, a szöveg uaz marad, de ezt fel is akarom majd venni stúdióban és feltenni FB-re, Soundcloudra, Tubera stb...kell jogdíjat fizetni, engedélyt kérni?
nem hiszem el, hogy minden cover zenekar engedélyt kérni az eredeti szerzőtől...
Ha csak ingyen kellene bevállalni, akkor nem lenne gond. De vegyél meg 30-50 jegyet, ami azért lássuk be egy két-három havonta koncertező zenekarnál elég irreális mennyiség. Ráadásul akiket meghívsz a bulidra, azok általában a barátaid, akiktől alegkevésbé van pofád pénzt kérni, ha már annyira rendi, hogy eljön meghallgatni. Ez mind csak a kezdő zenekarokra igaz, ez tény. Hiába, senkiháziak kezében van a popszakma.
Egyébként elképesztő, hogy hová jutott ez az egész dolog.
Lassan már mindent a zenekarnak kell intézni, a kocsmáros pedig a zenekart fizeti ki utoljára...
Lazán kapcsolódik ide, de egyetértek azzal a kezdeményezéssel, hogy a zenekarok ne ígérgessenek 'egymás alá', mert lassan már a nullára kijövő bulik esetén is örömtüzeket kell gyújtani... Ennek nem így kellene működnie. (Természetesen nem arról beszélek, amikor egy friss, amatőr banda adja élete első koncertjét... :)
Szóval legyen egy minimum gázsi, erről szól ez a dolog. Ha nem adja meg a kocsmáros, akkor nem kell elmenni, pláne a jellemző, megalázó körülmények közé. Ha mindenki tartja magát ehhez, akkor talán megfordítható a trend...
Így van. Sőt, amennyire tudom a legtöbb szórakozóhely valami átalányt fizet, hogy ne kelljen minden diszkós este után összeírogatni, hogy mi volt a set-ben (és mondjuk a közönség mit kért...) A számok leadásának akkor lehet értelme, ha saját nótákat játszotok, amik le vannak jelentve az Artisjus-nál, és ami után nektek jár jogdíj, de ezt csak olyan helyek szoktát elkérni, ahol kifejezetten élőzenére mennek rá, és koncerthely, nem pedig főleg kocsma (pl. egy ismerős zenekar mesélte, hogy az A38-on kértek ilyet, de tőlünk a Rocktogonban, a Filterben vagy a Vadvirágban sosem kértek ilyesmit, pedig mi feldolgozásokat is játszunk szép számmal)
jómagam konrétan semmit, mindenképp javaslom körüljárni a dolgot az Artisjusnál (honlapon, mélben, telefonon, személyesen), ők fognak a legnaprakészebb infót adni, tekintve hogy ők végzik a begyűjtést és a felosztást is.
Szerintem a tapasztalatszerzést nem fogod tudni megúszni..:)
Szerintem: ha a hely tulaja/bérlője engedi a bulit, onnantól az ő felelőssége a hangoskodás miatti bármilyen probléma.
Jogdíjat is neki kell fizetnie, a leadott koncertlista alapján.
Biztonsági erők szerintem nem nagyon kellenek, legalábbis pesti kisklub-szinten.
Lehet, hogy van adóvonzata a jegyeladásnak, mi sosem fizettünk ilyesmit.:) És nem vállalkozóként csináltuk.
De szerintem első körben érdemesebb a bejáratott helyekkel próbálkozni, ahol ezek a dolgok már adottak.
a jogdíjak befizetése NEM a zenekar kötelezettsége, hanem az adott hely üzemeltetőé, ezért a zenekart semmilyen felelősség nem terhelheti. A ti feleadatok, hogy leadjátok a dalok listáját, ami alapján a jogdíjfizetés történik. Az Artisjus a helytől szedi be a jogdíjat (és nem a zenekartól) majd ossza szét az előadott dalok szerzőinek.
A szervezés az már valóban helyről helyre változik, bár jellemzően a helynek kell(ene) biztosítani a körülményeket a jegyszedőtől kezdve a biztonságiakon át a hangosításig. Ezek nyilván lejönnek a jegybevételből, ami marad (ha marad) az a gázsi. De alapvetően minden megegyezés kérdése. Ezeket nem árt előzetesen, ÍRÁSBAN rögzíteni, mert a szó elszáll...
Én leginkább csak zenélni szeretnék, de ha szeretnénk több fellépést, nem biztos, hogy elkerülhető ezeknek a dolgoknak az ismerete. Két példa:
-nem szeretném, hogy a klub tulaja elmulasszon valamit (pl jogdíj befizetése) és rajtunk (zenekar) csattanjon az ostor
-van, ahol a tulajjal úgy lehet megegyezni, hogy ő kimondottan nem foglalkozik a szervezéssel (az a mi felelősségünk), csak a helyet adja és italt árul
Juhéé! felpörgött a topik:)
Van esetleg abban tapasztalata, hogy milyen előírások vonatkoznak a koncertszervezésre? Abszolút nincs tapasztalatom, és van, ahol fel lehetne lépni de a jegyszedéstől kezdve mindent nekünk kellene csinálni. Le van írva valahol összeszedve, hogy mi kell hozzá? Hangoskodási engedély, jogdíj (kinek, mennyit), békefenntartó személyzet, jegyeladás adóvonzata, egyáltalán milyen vállalkozás szedhet pénzt jegyért...
Nagyon köszi!
Sziasztok!
Ha valaki tud fellépési lehetőséget vagy csatlakozni akar közös fellépshez, jelezze! Elsősorban Budapest és környéke, illetve Csongrád megye jöhet szóba. Email a nevem alatt.
http://www.facebook.com/HolgerssonRevival/
https://soundcloud.com/holgersson_revival/
Javaslatokat szeretnék kérni, szerintetek mely budapesti helyeken lehet a legjobb hangzást elérni? Rockzenét játszunk, a dobos sem simogatja a cuccát, tehát nehéz eset vagyunk, és a bulijainkat most már leginkább a csengő-bongó kivehetetlenség tartja vissza a kívánt hatástól. Főleg kis klubok érdekelnének, eddig a Fészek klubban tudtuk a legkivehetőbb hangzást elérni. Ehhez hasonló méretű, vagy talán kicsivel nagyobb, a belváros környékén (2-5-6-7-8-9-11-13. kerület főleg) található helyet keresünk.
Bármilyen tapasztalatot bármely helyről szívesen fogadnék! Kérlek írjatok minél több klubról, hogy még ha szerintetek nem is a legjobb, a nevéről legalább tudjak :) Akár privát üzenetként is jöhet! Köszönöm!
Egy állami cég szakmai napjára keresek fellépő zenekart 09.08-án délután 16.00-18.00 közötti időszakban legalább 1 óra időtartamban. Mivel nem kimondottan rockereknek kéne játszani, elsősorban dallamos soft rock-bandát, 70-80-as évek rock slágereit feldolgozó zenekart, vagy egyéb bulizós rock-zenekart keresek. Tököl üdülőövezetében kéne játszani. Részletekért a 06305551497-es telefonszámon, vagy a nick alatti e-mail címen lehet.