Én is vitrinrocker vagyok...ha nem hallom meg az előbb említett két cullangot,talán még most is a Vamp lenne,de utána már egyre jobban idegesített a hangja és talán már kerestem ,mibe kössek is bele...Leehet,jó cucc,de mégegyszer nem vennék.
Hát,ha az ember a helyén kezeli a digi dolgokat,akkor jól együtt lehet élni velük..
Az RP7 is,és az én Digitechem is olyan,hogy az előfok része analóg,az effekt része meg ugye digi.
Én használom úgy is,hogy csak effektként a csöves fejbe loopolva (és így a Digitech előfokát megkerülve),de használom úgy is,hogy a Digitech előfokát és effektjét nyomatom a csöves fej végfokára.
Igazából mivel csak szobagitáros vagyok jelenleg,ezért gyakorláshoz bőven megfelelne itthon egy kis digitális cucc is,de vagyok olyan hülye,hogy csöves fej,stb.
De nem a saját példámat nézve:
igényes gyakorlásra tök jó az 10010011101,koncertre meg csöves cucc.
Visszatérve a Behringerre: szerintem azon az áron akkor is egy jól használható cucc,ennyi pénzért nem kapni jobbat (V-amp2-re gondolok főleg).
Hogy most nyúlták-e az algoritmusokat,vagy nem,ez a használó szempontjából lényegtelen (amúgy rendesen nyúlogatnak,szerintem is).
Biztos dolgoznak...vagy csak azon gondolkoznak,most kitől lopjanak algoritmusokat.....Ez egy kis kitérő volt nekem ebbe az agyonajnározott digitális világba-hát megbukott...utána már a rugós zengető is jobban tetszett-nagyon kiábrándultam az 101100101100-ból-remélem,örökre!
Pedig a V-amp se szar hangú cucc.Bár nekem nem Pro-m volt,csak egy 2-es,de jó kis cucc volt az,azon az áron!
De most nekem is Digitech-em van.
Apropó V-amp:
azért kíváncsi lennék,hogy a Behringernél dolgoznak-e már egy új V-amp-on,mondjuk a V-amp XT-n,vagy V-amp X3-on.
Azért majd ha lesz ilyen új V-amp majd,akkor lehet,hogy kipróbálom.A 2-es tetszett nekem.
Nacsak azért vetettem fel,mert volt itt anno próbálni egy Digitech RP7 meg egy Randall fullcsöves és tényleg három hang után beleborzongott az ember,olyan szép volt-vagy az én korábbi cuccaim voltak annyira szutykok....Merthogy még a Digitech is lemosta a Vamp pro-t....De nagyon!!!!
Az előfokban általában ecc83-ak vannak, ezek max. 1,5 wattot adnak le...ezért használok otthol csak előfokot:DDDD...gépre rá, vagy hangfalra és bőven sok...itt is játszik a cső íze, ez természetes...a végfokcsövek nagyobb teljesítményű csövek, tehát nagyobb hangerő kell, hogy kinyiljanak, illetve a nagyobb hangszórók sem kezdenek el mozogni kis hangerőnél, így ezek összesen azt eredményezik, mintha benntrekedne a hang...nem kerek. A tisztánál is sokat számít a cső. kerekebb, teltebb, gazdagabb hang! Ezért is van, hogy kis teljesítményű végfokcsövekeket használnak kisebb csövi kombókban=el84(egyik legjobb hangú cső szerintem...imádom.
ottholra egy előfok+gép, vagy hangfal bőven előg, ha csőben gondolkozol....
Nem a gain, hanem a hangerő, a végfok kihajtása. A gain változtatás az előfokban történik ha jól tévedek. Lehet nagy gainnel hajtani halkan az erőlködőt, de halkan (ebből zizi lesz), de ez nem ugyanaz mint kis gainnel nagy hangerőn (tisztább hang, de az normális). Nagy gain nagy hangerőnél az előfokban is van torzítás, és a végfokcső is hozza a saját hangját (ezt híjják ánglisül saturation=telítés-nek).
Szeretnék egy előfok-vagy fullcsöves kiskombót.Kérdésem az lenne,hogy mondjuk fullcsövesnél akkor is megvan a csöves hang,ha nincs kitekerve a gain,mennyire jön át ez tiszta hangnál?Avagy csak torzításnál jön elő,amikor meg van hajkurászva a cső?
Eladó elég sürgősen egy Marshall Valvestate 80/80 kombó.
Régi cucc de kifogástalanul működik, az előfokcső nemrég lett cserélve.
Made in England, eredeti Celestion hangszóróval. Ár: 60ezer Ft.
06709443429 vagy kovesd@citromail.hu
Hú very big thanks to everybody! :)
Közbe rájöttem, hogy villany dobon fogja tolni a gyerek, szóval majd leordíthatjuk a fejét h tessék halkabbra venni, de inkább hallgatok rátok és veszek vmi mást :)
Hunone-t majd keresem ezerrel.
az egyik zenekarom dobosa meg karbonütevel "ver" egy tama dobszerkót és épphogy elég melette a 60 wattos csöves laney klipp (friss csőcsere, új diódák, új kondik, a trafók hibátlanok).
Szerintem csak line6 disztribucios lancot hasznaljak. Az ara valoban erdekes, de meg kell hallgatni, anelkul csak talalgatas az egesz.
A hivatalos honlap
Hát ha odab@szós a dobos (mint amilyen én is néha), akkor nem vagyok biztos benne, hogy elég a 65W. Ha csöves lenne az más lenne, de ez nem az.
Meg ez a Harley Benton... hát nemtom.
Én mást vennék ennyi pénzért. Inkább Fender Frontman-t. Hunone nicknevű fórumozót keresd meg a Fender, vagy a Squier topicban. Ő tudna segíteni Neked Fender erősítő ügyben.
Más(jobb) véleményt majd a nálam jóval hozzáértőbb emberektől kapsz. Egyebet nem mondhatok. kérem kapcsojjaki
Harley Benton HB80R
* 65 W teljesitmény
* 12" Celestion hangszóró
* 1x gain
* 1x hangerő az első csatornához
* 2 sávos EQ az első csatornához
* 1x gain
* 1x hangerő a második csatornához
* 3 sávos EQ a második csatornához
* Zengető
* Csatorna váltó
* Vonal kimenet
* Effektloop
* Külső hangfal kimenet
* Méret: 51 x 51 x 26,5cm
Erről mi a vélemény?
Nekem kicsit gyanús h 41.300ért lehet kapni, de lehet h csak azért mert nem vmi nagy márka. + még egy kérdés: 65W egy próbaterembe elég, hogy halljam rendesen a gityót a dob mellet, ugye? :)
Asszem a line6 -el közös munka erdménye ez is...
A Bogner adta a nevét a spider valve végfokához, gondolom ez akkor született viszont. De lehet hogy most hülyeséget mondtam...
sajnálom én is eladni, sokat hezitáltam, de nem tudom kihasználni. Annál többet érdemel, hogy csak a garázsban álljon.
Tehát, ha valakit érdekel Laney GH50L fej eladó
hiwatt custom és a te hi-gain keresésed eléggé távol állnak egymástól. Asszem az egy dr504-es ami full vintage hanggal bír, ami se nem usa, se nem brit, valahova kettő közé szorítanám...hiwatt íz, búgómorgó hang, az eq-k a megszokottól ellentétben nagyon nagy terjedelemben állítanak, úgy, hogy soha sem lesz rossz a hang...széles hangzás skála előállítható vele....hiwatt, nem eg yelterjedt cuccok az országban, áruk miatt...de ua az orange, matchless...st.
Én egy eléggé high Gain cumóra gondoltam. Milyet tudtok ajánlani?????? A másik a Hiwatt Costum fej ami most az adok veszek topicban megy arról tud nekem valaki leírást vagy valami ismertető félét adni???
fender: jó a tiszta, ramaty torz....nincs reverb, 210, 7 kilóval kevesebb, nincs oldalán 412 fül!
900: jó tiszta, iszonyat kráncs, töménytelen drive(20-ig),külön master, külön reverb, külön preamp, pakolni könnyebb, nehezebb dög, idomíthatóbb hang...
Nem nálam van, nem haz beszélek!
Hogy is mondják a nagy öregek?..."mielőtt kipróbálnál egy erősítőt emeld meg...a súlya mindent elárul!"
Ez igaz is...
Nem sok az hidd el...könnyebb is pakolni a 900-at, mert két fül van az oldalán, mint a 412-nek!!!
Ez igaz...ezért kell a másik kézbe is kb. ekkora súly, és máris nem fáj a derekad...
Ált. én sem a fogantyúnál fogva hordozom, hanem két kézzel alá, aztán hajrá...
gyúrok én apám, de az erősítők annnyira faszul vannak kitalálva, hogy bazzeg egy kézzel kell cipelned 30 kilót, akkor kitörik a derekad. Dolgoztam én kőőrlőben, ahol 60 kilós zsákokat kellett pakolni, de még azoat is egyszerűbb volt normálisan megfogni... utálom az erősítőket
sok
a delta blues 2x10 21 kiló, van benne tremoló, mondjuk nincs benne reverb... 2 csati, igaz csak 30 watt, de az kihajtva elég klubba a 210-en... nemtom. 30 kiló nekem sok...
Mindene van ami neked kell, kuvva jó és hangos tiszta...etalon kráncs, effektloop, compozit és direct out....mi kell még...212(t75-v30), gyönyörű állapot, "93-as.
Fender Blues delux. 50w full cső. reverb (fantasztikus fender rugós reverb) külső hangláda csatlakozható, viszonylag könnyű. nincs 200e. perampin-out 2 csatorna. + bright kapcsoló. Drive és Clean csatorna váltható lábkapcsolóval, akárcsak a reverb (on-off)
Szóval nem 100% ami neked kell, de garantálom hogy tényleg egy jó kis erősító, Combó, kicsi, könnyű és soha nem lesz gond a hangosítással.
na feladom a leckét:
cucc egyszerűsítésben gondolkodom - a szempontok: kompakt legyen (gyak. kombó), lehetőleg minél több csatornával (2 minimum), lehetőleg minél több effekttel (reverb, tremolo), lehetőleg ne legyen 100 kiló, de teljesítményben klubkoncertet elbírjon (esetleg később kieg. ládával bővíthető legyen), nem feltétlen baj, ha nincs benne hi-gain, de akkor plusz csöves torzítóval lehessen zúzósítani (így mondjuk egy csati is elég), CSÖVES legyen.
ami tetszene: engl screamer, thunder, kustom defender talán, kustom coupe, peavey blues custom 210 - legalábbis ezeknek jártam utána kicsit, úgyhogy ezekre is mondhattok valamit, de minden javaslatra nyitott vagyok.
ne legyen 300ezer, de nem feltétlen kell tök olcsónak lennie sem...
műfaji határok nincsenek, max a nagyon durvulós muzsikák esnek ki, de countrytól-bluestól a modern rockig mindent le akarok fedni...
nnna...
Sziasztok
100-150 watt körüli erősítőt szeretnék venni metálhoz, a torzítást valszeg egy Boss MT2-essel vinném fel, mit ajánlotok? Jobb inkább egy fejládát venni és abból felvinni a torzítást? Effekt nem különösebben fontos, max egy reverb de az sem okvetlen. Én először Marshallra gondoltam de rá kellett jönnöm hogy abból is sokféle van és nem nagyon értek hozzá hogy mi köztük a különbség. Illetve metálhoz hogy megy a csöves hangzás? Mert nekem már istenítették meg fikázták is a csöves cuccokat.
2008-07-22 13:11 |
#8679
A képen, az "F" jelű kombó bele van, nekem "M"-es van.
Nem a kapcsolás lemásolása a lényeg, hanem a tervezés/kivitelezés. Minél bonyolultabb a kapcsolás, annál több a buktató. Ezért nem szoktak triampot, meg ilyeneket barkácsolni.
Báásámeg.
Kérek adatkábelt kölcsön,( hogy fel tudjam tenni a gépre ) és megcsinálom de nem ma mert el kell mennem. Illetve jövök megyek a munkahelyemre.