Érdekel a Mega Amp T64 Rs 60W-os előfokcsöves fejláda. Nekem bejön a hangja viszont a hengereje nem tudom mekkora lehet összehasonlítva a marshall mg250dfx-xel(2x50 wattos, most ilyen van de elég viharvert).
Valakinek van vmilyen tapasztalata ezekkel, vagy vmi okos tanácsa?
Keress vissza, volt róla szó párszor, sajnos nem túl megbízható. Én csak egy koncert erejéig használtam egyet, és a hangja tetszett, de a fórumtársak lebeszéltek róla.
Szia. Nekem van tőle egy egyszerűsített verzio, ahol is a leghalkabb(home) állásban lenne egy potinak látszó tárgy. nekem fix ellenállás van helyette. korrektül működik, írjál neki nyugottan, gyors ,nagyon korrekt srác!
Urak!
Megbízható attenuator-t keresnék 50W-os, 8Ohm-os csöves fejhez. Az adok-kapokban somax19 nickű kollega hirdet saját építésű Dr Z Airbrake másolatot egész jó áron. Azzal van valakinek tapasztalata? Egyéb javaslatok vagy akár konkrét ajánlatok is jöhetnek, akár magánban is. Köszi!
nem ismerem a haze sorozatot, csak hallomásból.
ezt a kis kockát is erős fenntartásokkal, fintorogva nézegettem.
2x12 nyitott láda volt alatta, 2db 8 ohmos celestion heritage szóróval.
Kb. ugyanazok a beállítások vannak az erősítőn, mint koncerten. 50w-os, szóval sem próbán, sem koncerten nem tudom kitekerni, kb.3.5 volt a maximum a volumén 10-es skálán (10óra állás nagyjából)...időnként felvesszük a próbákat, de enélkül is halljuk a hibákat.
Mivel hagyományos dobszerkó van a próbateremben és koncerten is, az alá nem tudunk menni hangerővel. De nincs káosz, pedig kicsi a terem. Jól vannak elhelyezve a cuccok.:)
Stílust tényleg nem tudom pontosabban megmondani, mert szívesen játszok zúzdán kívül szinte bármilyen zenekarban. Talán blues/blues-rock, classicus rock és progressív/fusios zenéket szeretek leginkább, de pl valami hard rock bandában is nagyon szívesen játszanék.
Bluestól a hard rock-on át egészen a metálig. Zúzós keményebb zenéket nem akarok játszani, de pl egy black sabbath még belefér, viszont egy cannibal corpse nem. :) Szóval tényleg olyan cucc kéne ami tudja ezeket. Elsősorban a hangerőre gondolok itt. Fejnek Marshall mhz15 lesz. Ha megjön, akkor kb 70et tudok költeni ládára.
Ez a DSL15 lesz az az új marshall, ami szeptembertől jön a boltokba? Hallottam, hogy lesz valami új cucc... Neten kb semmit sem találok róla és még nem is árulják ugye MO-on, de elhiszem hogy jó. Én egy Haze15 fejet néztem ki és meg is rendeltem 100k-ért! Egyetlen egy boltba találtam ilyen olcsón meg, de van egy olyan gyanúm, hogy már nem lehet rendelni. Eredetileg mhz40c-t akarta, de hiába árulják mindenhol neten még sincs sehol raktáron már rég óta és nem is hozat nagyker. Szerintem a 15ös fej is így van. Akárhányszor hívtam a boltot hangposta jött be, így nem tudtam megkérdezni van e raktáron úgy, hogy megrendeltem, nehogy lecsússzak a 100k árról. Esetleg nem próbáltad a haze 15-öt? Kíváncsi lennék a véleményedre illetve összehasonlításra a dsl15-el. Milyen ládával próbáltad amúgy? 412 vagy 212?
Az a tuti, ha a próba cuccon be tudod lőni a koncert motyó hangzását.
Mondjuk, ha saját terem van, egy picit egyszerűbb a helyzet, de nyilván nem fogsz koncert hangerőn próbálni. És akkor máris más a hangzás. Mert egy csöves motyónak, és tudtommal Neked is az van, más a hangja kitekerve, mint halkan.
Viszont koncert hangerővel ha próbálsz, egyrészt kurva hamar fogsz megsüketülni, másrészt nem fogod hallani a hibákat, mert egy kurva hangos káosz lesz csak a kis teremben. Hacsak nem egy stadionban próbáltok.
A közönség azt élvezi szerintem, ha jó zenét játszol, és jól.
Tudom milyen zenéket szeretnék játszani, de ezek elég nagy skálán mozognak. Fejet már kiválasztottam, nem az a kérdés, hanem hogy ne legyen problémám a hangerővel sehol. Akkor szerinted 412-es láda kéne? Persze tudom, hogy a szórók hangnyomása is sokat számít, de majd igyekszem valami hangosabb és jobb hangú ládát választani. Csak sajnos nem költhetek sokat rá..
..mondjuk saját próbatermünk van, így pl. nem toporog mögöttünk a következő banda. De amikor fizetősbe jártunk másik bandával, akkor is vittem a teljes boardot, leszartam, hogy 20 kg.
Nem kapsz a pofádra, de amit írsz, az szerintem nagyon nem állja meg a helyét, legalábbis nem minden esetben. Szerintem nagyjából a koncertmotyón "kell" próbálni, mert akkor derül ki, mi hogy szólhat koncerten. Az egy dolog, hogy utálom a multikat, de ha kispedálozom, miért kellene multival próbálnom? Aztán ott állok koncerten, és nem tudom, a saját kisvasutamon mi merre...szóval én azt vallom, hogy LEHETŐSÉG SZERINT koncertcuccon menjen a próba is.
És a közönség akkor érzi jól magát, ha Te is látványosan élvezed a zenélést. Lehet atompontosan játszani, akkor sem biztos, hogy átjön a zene. És nyúlhatsz mellé is (persze bizonyos határok között), ha amúgy van hangulat fent is, lent is.
A másik, ez a motoros poti dolog, ami szerintem, a funkcióját tekintve nem több, mint parasztvakítás, ellenben egy egy remek drágán javítható hibaforrás.
Nekem van olyan nóta, amiben akusztikus gitár, plusz három féle elektromos hangszín kell. Mondjuk nem kell annyi ban, ahány szám, de alapban két gitárt használok koncerten, és gitáronként két két bank. A Stompban egy bankba csak három hangszín fér, ami nekem van ahol kevés, a bank váltás viszont rémálom rajta.
háccc, kombó, lerakod, megnyomod hogy preset1, odafordulnak a gombok ahova kell, játszol...
régen volt az velem (tizensokévvel ezelőtt) hogy számonként 4 patch, ahány szám annyi bank
max egy kapcsolható delej kellhet élőben, meg talán egy kórus, de ez elhanyagolható
annyi hogy a 15Wos cucc, nyitott ládával, E re hangolt gitárral metálozva egy picit kezdte mosni, döngetni az alját... pont annyira hogy a száraz hangszedőimnek jót tegyen... hagyományos szedőkkel zárt ládát javasolnék.
Illetve nem teszteltem lehangolt gitárral.
a héten a gitármánia táborban volt módom számtalanszor 'jammelni' különböző zenészekkel, élő dobbal, kis teremben, stb.
ezért mertem ajánlani a 15wattos fejet... normál próbahangerőn, a dob mellé bőven jó, de már azon a szinten kell hajtani, ahol szól is jól.
a csöves cuccok többsége kis hangerőn zsizseg, vékony, stb.
illetve a másik jó tapasztalat a yamaha DG100 kombó. Régebben már került az utamba DG stomp, és jó emlékem maradt meg róla. a kombó is hozza. A/B összehasonlításban a DSL15-tel, az nyerne, amelyiknek a funkcióját jobban ki lehet használni az adott zenében...
A DSL15 'élőbb' dinamikusabb hang, tökéletesen reagál a gitár hangerőpotijára és a pengetésre, konkrétan én úgy használtam, hogy közép körüli gain, piros csatorna, hangszínek középen, presence 10 óránál. Ilyenkor gitáron a hangerőpotival van teljesen tiszta, crunch, és 10en ítéletmetál/szólóhangszín.
a DG100 kicsit, mondom KICSIT gépebb hang, nincs benne az a vehemencia, de sokkal szélesebben variálható a hangja a 4 db hangszínpotival plusz persence(csomó nagyonjó hangszínt csináltam egy két csavarintással), a minimális plastic mellékízt elnyomja a rengeteg szolgáltatás, delay, reverb, presetek lehetősége, stb. nagyon jó érzés játszani rajta... ha nem fullcsöves cuccal vetettem volna össze, akkor 'hibátlan'
Azért azon illik elgondolkodni, hogy miért használ a gitárosok 80%-a 412 ládát?
Amúgy ezt nem értem, hogy cuccot akarok, aztán majd kiderül, milyen zenét akarok játszani.
Közelítsd meg úgy, hogy Te milyen zenét szeretsz hallgatni, mit szeretnél játszani, és ahhoz keressél cuccot.
Egyéb esetben pedig tudom ajánlani a Variax+ vetta kombó cuccot, azon bármit el tudsz játszani. Igazi vendéglátós setup.
Én sem akarok próbákon durvulni, nem azért kérdeztem, hogy milyen hangos a 15w, 212 vagy 412-es ládákkal. Sőt alapból nem is metál zenékben gondolkozom... Viszont szeretnék tisztán látni ebben a témában, hogy tudjam milyen ládát vegyek. Úgy tudom, hogy a hangszórók többszörözése nagyon sokat számít hangerő szempontjából a nagyobb felület miatt, így elég lehet egy 212 vagy 412-es metál zenekarban. (jó jó tudom abból is sokféle van...) Alapvetően nem metált szeretnék játszani, de olyan ládát akarok venni, ami hangerőben a zúzós (metalcore, death metál meg hasonlók) metál zenéken kívül mindenben megállja a helyét, mert kitudja milyen zekekarokba kerülnék el. Én úgy vettem észre, hogy ma már 10ből 9 zenekar metált játszik :) Na jó ez kicsit túlzás, de akkor is sok van.
Szóval akkor mi a helyzet ezzel az egésszel? Tényleg olyan sokat számít a nagyobb felület? Egyenlőre még nem tudom milyen ládát és hogy hány hangszórósat veszek ezért kérdezgetek.
Ez is igaz, ellenben olyan hangerő lehet a maximum, ahol lehet hallani a hibákat.
Én, ha megyek próbára, (és ugye én nem vagyok profi zenész, van polgári foglalkozásom, nem is vagyok egy túl jó muzsikus, inkább csak lelkes amatőr, már attól jól érzem magamat, hogy tudom, a következő három órában:
-azzal foglalkozom, amit szeretek csinálni
-mindezt olyan emberek társaságában teszem, akiket igazán kedvelek
-kikapcsolhatok minden nyűgöt bajt a hétköznapi életemből
ha az ember jól érzi magát (nem az alkohol ás egyéb módosítók hatására gondolok!!!) akkor jobban játszik.
ha az ember épp jobban játszik, jobban is érzi magát.
Nekem - mint szobagitárosnak - nagyon tetszik az érvelésed. Nemcsak azért, mert koherens és a lényeget kristálytisztán összefoglalja, hanem azért is, mert teljesen egybevág Ricsi(Mester) egy korábbi megfigyelésével, ami - szerintem - szállóigének is tökéletesen megfelel. Ezt mondta: az ember vagy jól játszik, vagy jól érzi magát.
Ehhez képest az én (igaz eléggé piciny) tapasztalatom, hogy az "évi rendes" koncertjeim (= minden évben egggy)alkalmával, amikor túlzásba viszem a sörözést - emiatt időnként "mellényúlkálok" - mindig jobban tetszik a (nagyjából állandó összetételű) "közönségnek", mint amikor hősiesen kitartok az ásványvíz mellett, és nagyjából hibátlanul zenélek.
(az islehet, persze, hogy ennek főleg az én előadói antitalentumom az oka)
Igen, ismerős szitu.... aztán, ha lenne még valami ötlet, vagy valamin még dolgozni kéne, de már ott toporog a következő brigád.... igen csak szükségmegoldás ez az egész.
fejhallgatós/keverős/elektromos dobos 'próbatermen' már mi is gondolkoztunk, mert így simán lehetne valakinek a lakásában is a próbahely, és nem azzal menne az idő a fizetősben, hogy megvárjuk, míg az előző zenekar összecsomagol, aztán kiszellőztetünk, és hiányzó cuccokat (mikrofonok, állványok) összeszedjük a többi teremből... :)
Próbálni halkan kell. Jószerivel olyan hangerővel, hogy akár oda lehessen szólni a másiknak, (mikrofon nélkül) és hallja. Egy bizonyos hangerő fölött csak b***t kása lesz mindenből.
Alapvetően ott rejlik a hiba, hogy sok zenekar nem munkaként fogja fel a zenélést, hanem karajkodik. Ahogy mondod, bezsúfolják a nagy cuccot a próbaterembe, tolják fel a hangerőt, jól berúgnak, csörömpölnek egyet, és atom rocksztárnak képzelik magukat.
A dolgok fejben dőlnek el. A kliens akkőr jár jó úton, ha nem rocksztár akar lenni, hanem muzsikus. Mert bármilyen szinten is űzi az ember az ipart, de ez az egész arról szól, hogy szórakoztató munkások vagyunk. Nem nekünk kell "jól érezni magunkat" hanem a közönségnek kell tetszenie a produkciónknak.
Lehet, most kapok a pofámra, de szerintem a leginkább optimális próbatermi cucc, egy korrekt, tényleg jól szólós, nem feltétlenül állat hangerejű, de jó hangminőségű PA, elektromos dobok, és multik a gitároknak, basszusnak, rendes hangfal/erősítő szimulált beállításokkal, elektromos dob, és olyan hangerő, mint amivel otthon zenét hallgatsz.
Így van, ezért is van annyi béna metalzenekar, mert a 10m2-es próbaterembe bepumpálnak kb. 500W-ot, 'jól szól' minden, aztán stúdióban, vagy kihangosítva kiderül, hogy még a hangnem sincs meg... :)
Persze, ehhez legelőször a dobost kell megnevelni... Engem a cinek folyamatos csörömöpöltetésével lehet kikergetni a világból, meg amikor hozza nagy szerkót, és látom, hogy azon jár az agya, hogy 'erre a dobra/cinre még nem is ütöttem rá, na majd mindjárt odatolok rá egy figurát' :)
A Fear Factory kultikus Demanufacture lemezén nincsenek cinek egyáltalán, és senki sem panaszkodott még miatta... Ezen el kellene gondolkodni... :)
Hát nálunk a 30W fullcső + 412 nekem bőven elég volt, pedig szerintem elég metal volt, amit tolt a zenekar, ameddig létezett. (Igaz, hogy az egy kis Mákos fej volt + MF400 láda benne 99 dB érzékenységű Celestion K100-akkal.)
Szerintem metálhoz az minimum 50w fullcső, és a 412 az alap. Egy jó zárt 212, 30w csővel a határeset, alatta csak a nyűglődés van. Ami még halál vicces, mikor két gitáros zenekarban tekeri mindkét gitáros a hangerőt sutyiban felfelé, hogy hallani lehessen őt, inkább, pedig a megoldás nem a hangerőben rejlik.
Szerintem is határeset, de megoldható.
Hard rockra mindenképp elég kell, hogy legyen, kétlábdobos, kétgitáros metalra már a zenekartól függ, kulturált bandában lehetséges...
Ez a hangszóró érzékenységétől függ !
Vannak olyan hangszórók, amiket 100W-al is hajthatsz, mégis 'halkak'...
Nézd meg a hangszórók érzékenységét, ha 99dB vagy afelett van, akkor elég lehet a 15W teljesen kihajtva, és persze normális (nem hangerőmániás) zenésztársak mellett.
Nem mellesleg, kihajtva jobban is fog szólni a cucc. :)
az új marshall DSL15 az elég metálban is, meg mindenhogyan.
volt alkalmam vagy 6 órát játszani rajta, nagyon rendben van!
dob, bőgő, másik gitár mellett nem kellett teljesen kitekerni, 2x12 nyitott ládával, celestion heritage (vagy mi) hangszórókkal.
Én úgy tudom, hogy a 2. hangszóró miatt + 6db-el szólna hangosabban az erősítő. Szóval a 15watt 212-es ládával olyan hangos lesz kb mint egy 60wattos fej 1 hangszóróval. Így a 4 hangszórós már elég lenne elméletileg. Vagy nagy hülyeséget írok?
Szerintetek egy 15wattos full csöves fej (marshall) egy 212-es ládával hallható lenne egy hard rock-metál zenekarban?
Illetve egy 412-es láda még sok is lenne? Úgy értem, hogy nem lehetne rendesen kihajtani még kisebb klubokban sem, nem hogy próbán.... Sajnos nincs tapasztalatom fej + láda kombóval, de remélem egy 212es elég lenne.
Ezek a cuccok voltak a H&K cég kezdeti termékei így beleadtak apait-anyait, hogy betörjenek a nagy cégek piacára. Nekem kb. 5 évig volt meg és hibátlanul működött, szerelőt nem látott. Most is van egy 1992-es H&K Thirty-m ami ugyanilyen idős erősítő (30W-os, és az Attax "kisöccse") szintén megbízható cucc. (próbákon ezt használom sőt kisebb klubokba is el szoktam vinni: szépen szól és a 30W dacára nagyot is)
Pont ilyen volt az enyém is. A szőrös bevonat azt jelenti, hogy nem műbőrrel van bevonva hanem kívül-belöl ráfújnak valami anyagot ami ilyen bársonyos hatású. (flokkolásnak hívják szakszerűen) Baszi jó cucc!!
Pont ilyen volt az enyém is. A szőrös bevonat azt jelenti, hogy nem műbőrrel van bevonva hanem kívül-belöl ráfújnak valami anyagot ami ilyen bársonyos hatású. (flokkolásnak hívják szakszerűen) Baszi jó cucc!!
Igen a H&K-ek valóban nagyon jók és meglepően olcsóak, de ott vannak a transtube-os Peavey-k, vagy a hibrid TF szériás Laney-k, amik szerintem olcsóbbak, mint az MG-s Marshallok, viszont sokkal jobbak. Ha mindenképp Marshall, akkor inkább Valvestate. A vicc az, hogy az sem drágább az MG-nél.
Tranyós cuccból én Hughes und Kettner-t vennék. Olcsón ki lehet fogni egy első szériás (szőrös) Attax 100-at ami tranyós-előfokcsöves létére megdöbbentően fullcsöves jelleggel szól---évekig használtam minden hiba nélkül, klubokban ki sem kellett hangosítani stb.
Nem basszuscuccot keresek, hanem gitárkombót. Gondolom azért következtettél erre, mert az általam használt gallien krueger erősítőt gyártó cég már csak basszuscuccokat gyárt (sajnos).
Amúgy most olcsón hozzátudnék jutni egy marshall mg102fx-hez. Ha ehhez vennék valami pedált, nem járnék jobban mint az ajánlottakkal? (Bocs a sok bénának tűnő kérdésért, de ez lesz az első komolyabb kombóm, aztán jobb rendesen körüljárni).
Szia!
Amúgy nem egyértelmű, de gondolom basszuscuccot keresel? Ilyesmivel inkább a bassmanok topicot javaslom, mert ide inkább azok járnak akik gitárerősítők után érdeklődnek és ott talán egy két hete pont ugyanebben az árkategóriában keresett erősítőt egy kolléga.
Mackie SRM450 pl. nagyon fasza, de az RCF-ek is jók. Ha tudsz keríteni Dynacord AM12-est, az is nagyon fain, de annak a gyártásával idén leálltak, szóval csak használtan / backlogból esélyes szerezni.
Üdv! Segítséget szeretnék kérni. 60-70.000 Ft környékén szeretnék kombót venni, próbateremben használnám. Stílusban punk, hardcore, és metál között mozgunk valahol Olyasmi kéne, ami megközelítőleg tudja hozni ezt a hangzást:
Egy ideje egy Gallien Krueger blackline 100-at használok, ami tökéletes, de sajnos csak kölcsön kaptam, és vissza kell adnom, és az egyetlen eladó ilyen erősítő amit találtam 180.000 Ft. (A srác akitől vettem viszont állítólag 40-ért vette). Ha ehhez hasonlót tudtok ajánlani, az is tökéletes lenne.
Az új ára 100-110 e Ft. Innentől meg már, hogy mennyit enged, mennyire jó állapotú az erősítő...ahány erősítő, annyi variáció. Én 75-80-at ha adnék érte. Pedál nélkül egyébként nem érdemes ilyen cuccost használni.
Ha nem gond a cipekedés, vedd a HK-t. Ha a láda bennvan az árban, akkor nagyon jó vétel.
Egy 4x12 ládát viszont nem egyszerű szállitani.
A Crate kéthangszórós, az már ad valamennyire láda érzést, de sokkal könnyebb cipelni.
Nekem sérvem van, én azt venném.
Marshall mhz40c-ről vélemény, tapasztalat? Erősen gondolkozom, hogy veszek egyet, de nem tudom kipróbálni. Hangerőben mennyire menne el egy hard rock zenekarban egy őrült dobos mellett? Bármi vélemény jöhet bármiről, minél több az infó annál jobb!
Nem tudom hogy kell a konkrét hirdetést belinkelni,de én az adok-veszek topikban a #499542-es számú hirdetésre gondolok,Crate Bluewoodoo erősítő fej 80ezerért!
Fullcsöves,effekt loopos,60W-os,zengetős,két csatornás jóság.
Bár mondom,ehhez még láda kell. Viszont ezzel nagyon sokáig le lehet tudni az erősítő vásárlást.
A Crate,amiről beszéltem,mondjuk nem kombó,hanem fej,ahhoz még láda is kell,de akkor is jó vétel.
Lehet,hogy van Crate kombó is az adok-veszekben,sőt....igen,emlékszem egy Crate Stealth kombóra,arról beszélsz?
Az is jó cucc.
Köszönöm, hogy ennyien válaszoltatok. Igen, tanulópénzről van szó.
Nézem a használt rovatot, tényleg vannak nagyon jók, csak az a baj, hogy félek tőlük, nem igazán értek hozzá (már most volt olyan komment, amit nem teljesen értettem :D).
A Crate kombó és a H&K szett tulajával fel is vettem a kapcsolatot. A probléma az, hogy ha el is megyek kipróbálni, nem tudom, hogy mire kell figyelni, mik a típushibák...
Egyetértek.
Az a Crate tényleg jó vétel,nekem senkim az eladó,nem azért reklámozom,de tényleg csodálom,hogy ennyiért még megvan,mikor hatalmas kupac ócskavasakat vesznek emberek többért!
Ez meg azért mégiscsak egy jó nevű,és ha jól tudom,még amcsi gyártású cucc,nem utolsó sorban jó hanggal!
De ugyanígy szóba jöhet egy jó Laney GH,azok is occsók mostanság,és azért elég jó kis fejek azok.
Meg hát ugye Laney Sound,ilyemi.Ha meg tranyós a cél,akkor sem Artec-t,meg Ibanezt kell venni,amiknek az erősítő iparban nincs igazán jó nevük,hanem Hughes & Kettnert,Tech21-et,vagy hasonló márkás és elismert cuccot
Az óradíjas teremben ahol próbálunk egy dsps Epiphone tranyós fej van a gyári ládájával. Az a bordó genyó. Pod xt livevel használom a returnba dugva. Kifejezetten jól szól. Mármint tranyós mértékkel mérve. A dsp pedig ki van kerülve.
Vedd meg az adok veszekből a Crate Bluevoodoo fullcső fejet,azt hiszem 85e-ért volt kint.
Ezeket a vackokat amiket írtál meg felejtsd el, pláne 100e-es árért.
A Crate sokkal jobb mindegyiknél.
Még annyit, hogy végül is a CD-in, vagy mp3 in csatlakozókba is be lehet dugni. Az is tuti a dsp után van, semmi értelme azt a jelet feldolgozgatni. Szóval oda is mehet a multi.
Értem én, de tranyósból már alig lehet nem modellezőset kapni. Ha tukmálják a dsp-t, hát tukmálják, lényeg az, hogy ha ki lehet kerülni, akkor nincs gond. Teljesen igazad van benne, hogy a multi, meg az erősítő dsp-je nem szerencsés együtt. Minél kevesebb ad/da átalakítás, annál jobb.
Ha multit használsz a torzításhoz, akkor azt az effekt returnbe kell dugni, tehát a cucc előfoka 'mindegymilyen', azért nem is érdemes pluszpénzt adni. Inkább legyenek jobb hangszóróid. Egy jó tranyós végfok és egy jó gitárláda kell csak, ütős hangszórókkal. Pl. HughesKettner CF200 + egy 2x12 Vintage30 láda, vagy valami hasonlóra gondolok.
No igen, de akkor pont a lényeg, a modellezős technológia vész el. Amúgy pedig ezek az erősítők nem a csúcsok csúcsai, tehát csak erre, van millió jobb megoldás. A Line6 erősítők egyetlen létjogosultsága, hogy bele van építve már a multi.