Annyit azért megér, mint egy DK2M.
Mostanában ment fel az áruk.
Egy 4-5 éve még 80-ér simán kaptál 90-es évekbeli pro-t.
Aztán szépen kúszott felfelé 110-120-ig.
A rútra még rá is repülnék, ha nem jött volna képbe a 6-os Keith Merrow. (Meg a ki tudja még mi, ha kijönnek a 2015-ös modellek.)
Van valami szexi számomra ebben a Fender + metal dologban.
Kösz az infot!
Nem szoktam külföldről vásárolni, nem értek hozzá
A nyáron volt 100-ért a gs-en egy, akkor kellett volna lecsapni rá...
Most találtam itthon egy Charvel pro mod san dimas pirost, azon agyalok.
Volt már egy és nagyon szerettem.
Amikor eladtam már akkor sajnáltam
100 körül ritkán, és az olyan is... Persze ki lehet fogni, de 400 dollár alatt nem nagyon láttam jó állapotút, az meg mire ideér, olyan 140-150 lesz belőle.
Ha rászánod a reális árát: katt. Európa, szép állapot, szállít ide is, hajrá.
Mindkét gitár rádiusza egyforma (compound 12"-16") és japán . Ha a srác imád szólózni, akkor a szusztéjner neki való, érdekes dolgokat lehet belőle kicsikarni. Ha inkább a ritmus szekcióban érdekelt, akkor én a DK2S-ben cserélném a szuszi-t egy másik szedőre, mert más a karakterisztikája, az SL3 úgy jó ahogy van.
Az SL3-ban jobb a tremoló.
Jo reggelt! A kisfiamnak vennek egy szep gitart, meglepetes lesz, kinotte mar a mostanit.
Nezegettem egy DK2S-t, mit gondoltok, ez a sustainiac dolog egy hasznalhato feature, vagy inkabb csak egy jatek, amit ki lehet probalni, aztan ugy sem hasznalja senki?
Lattam egy SL3-at is, atmeno nyakas, komolyabb hangszernek gondolom, jobban is jatszhato, ugye, mas a nyak radiusza mint a DK2-nek, ugye?
Koszonom elore a segitseget!
Szerettem őket, de valahogy hiányzott belőlük a spiritusz. Nagyon steril gitarok, pedig tényleg csúcsminősegűek kidolgozottságra.
Most egy Gibson LP Standardom van és az mellé szeretnék egy tremolos strapagitárt.
Amit nem sajnálok nyúzni.
Erre néztem ki Dk2m-et. Mindig is tetszett, csak ugye amikor rögtön szeretne az ember akkor nincs. Pedig szoktak árulni, ha jól néztem 100 körül ki lehetne fogni...
A DK2M eleve jávor fogólapos (M mint maple). Bár ezek már a Fender-féle akvizíció után készültek, tehát lehetnek olyan minőségbeli problémák, amiket outsider kolléga is említ, ezek nem jellemzőek minden legyártott darabra. Meg kell nézni a gitárt, a kidolgozás, a faanyagok feltehetően rendben lesznek, az elektronika jó, a híd simán vállalható, a többin meg egy beállítással általában lehet segíteni. Szerintem az egyik legjobb megfizethető jávor fogólapos sportgitárról van szó. Itthon ritkán van belőle eladó, kint néznék szét.
Belejössz majd! :)
Na meg van előnye is. Pl: könnyen levehető húrláb, ha esetleg nyakkal van vmi, vagy karbantartás,
vagy pickup-csere.... Nincs annyi nyűg.
Teljes húrcserénél ajánlatos egyenként cserélni a húrokat.
Köszönöm szépen a válaszokat, és bocsi az amatőr kérdésért, eddig csak fix húrlábas gitárjaim voltak, úgyhogy a húrozást is érdekes történet lesz majd megtanulni.
-Az E1 és H -húr nyaki leszorító kockáját meglazítod
- Az említett két húr finomhangolóját kb középre állítod
- a rendes hangolókulcsokkal behangolod a két húrt
- satut vissza lezárod
- finomhangolókkal behangolod a két húrt
+ Fogólapra kis olaj, a flojdnak meg kis zsír a tőcsavarok és kések közé.
Éééééés igeeeeeen...Jó vastag késéssel ugyan, de megérkezett a várva várt gitárom! Nyak kényelmes, hangja űberbrutál, esztétikailag kifogástalan. És ilyenkor mindig van egy de szócska. Szóval az a bajom, hogy az e1-es húrnál már teljesen kitekertem a floyd rosenál a hangoló csavart, azonban így sem sikerült tökéletes E hangot faragnom belőle. Van erre valamilyen megoldás?
Személyes tapasztalat nálam sincs, viszont itt összehasonlít a tulaj egy japán és egy mexikói Charvelt, jó adalék ilyen döntések előtt.
A tremolós verziókban némelyikben Floyd Rose Special, némelyikben Original van, ezt az infót megtalálod a Charvel honlapon (gitár adatlap, "specs" szekció).
Ami engem illet itthonra egy Zoom G1on -t vettem.
Ölég jó proci van benne és remek szolgáltatások.
Van egy usb-s mixerem is. Ezekkel tudok éjszakánként gyakorolgatni fejhallgatóval.
Tudok én annál még olcsóbbat is. :D Egyébként vettem is egyet ebayről vagy 3-4 hónapja ami soha nem érkezett meg. Szerencsére a pénzt visszakaptam.
Az a jó hogy tényleg elég jó hangokat ki lehet belőle hozni és mivel nem mostani fejlesztés (a szoftvert leszámítva), elég olcsón meg lehet már venni.
Na ezt viszont nem is tudtam. Nekem fontos hogy lábkapcsolható legyen mondjuk 2 különböző beállítás. Küldhetsz vagy linkelhetsz hangmintát, meghallgatnám.
Line6 UX2...
Azt elvileg lehet is kapcsolgatni, otthonra stúdiózgatni gyakorolni jó.
Nekem UX1 van mutathatok hangmintát...
Torzító nem kell hozzá, viszont ez nem lábkapcsolható.
Csak a műanyaghang kiküszöbölése miatt... Bár szerintem a Jamvox ilyen szempontból az egyik legjobb, elég jó hangokat ki lehet belőle hozni. Roland microcube-ban az effekteket nagyon korlátozottan lehet használni. Pl delay és reverb együtt nem megy, és nem is lábkapcsolható. A jamvox-ra lábkapcsolót és akár hangerő pedált is lehet kötni. + ugye külső hangkártyaként is jó. Tökéletes lenne egy jó torzítóval.
Hali, az egy baromi jó hangkártya. Azért adtam el egyet, mert van belőle egy másik, és nincs szükségem kettőre. Ebben az árban szerintem nincs semmi olyan, ami miatt vállalhatatlan lenne. Fém ház, baromi jó összeszerelés, kulturált minőségű kimenetek (némi kompromisszummal füles erősítő helyett is használható), stabil driver, jól szabályozható jelszintek, mit akarsz még ennyi pénzért?
Egyébként a Focusrite Scarlett 2i2 tud még hasonló dolgokat, de abban van egy hardveres tervezési hiba, nagy jelű gitárokhoz nem ajánlott (a legalacsonyabb bemeneti jelszinten is pattog).
Láttam, hogy nemrég megváltál egy Presonus Audioboxtól. Haverom nagyon rá van indulva most egy ilyenre.
Azt szeretném megkérdezni, hogy volt-e vele valami, ami miatt nagyon nem tetszett, illetve hogy lebeszéljem -e róla a kollégát, vagy inkább bátorítsam?
...és ha mégis előkerül egy, hamar elkel. Volt olyan, hogy jött az ebay hírlevél a beállított keresésekre, megnyitottam, és már nem volt aktív a hirdetés, tehát 1 napon belül eladták.
DX7 volt már valakinek a kezében? Indiai, króm szerelékekkel, elvileg valami éger testtel, duncan designed elektronikával. Nagyon hulladéknak hírlik, de van egy eladó az angoloknál vicces áron, annyiért lehet, hogy kipróbálnám.
Köszi!
itt egy észbúkos kép Múlt szerdán ékezett Levente, ki a sorban a harmadik fiam egyébként. (a képen bátyjával, aki jövő febr végén lesz 3)
Első házasságból a nagyfiam már 16 éves. :)
Érdekes.
Alex Lifeson-nak pl nem is olyan rég még H&K Triamp MKII Signature feje volt...
Triamp MK2 Mondjuk most már nem látom a H&K oldalán, se a fejet, se a Lifesont...
Ehhez persze lehet nagyban hozzájárulnak a kiváló SD szedők! :)
Viszont a Microcubénál kizárt, hogy valami VOX jobban szóljon, gondold meg!
Cső jó ha van a láncban, de asztaliban inkább dúsítás végett, nem drájv.
Ezeknek az alacsony feszkós csövi újpedáloknak nem árt utánajárni rendesen.
A kedvencem vmelyik új szériás csövi pedálnál kivették yutub videóban a csövet és ugyanúgy szólt!! :DDD
Jó is az ha hozza a gitár azt a rezgést és karaktert amit az ember hallani akar, mert amúgy lehet próbálkozni bármilyen erősítővel csak nem lesz az igazi végül.
Na akkor tudom kitől kérek majd segítséget. :D
Most egy Jamvoxban gondolkodom első körben. Tetszik a hangja abból amit youtubeon hallottam, és egy csomó hasznos dolgot tud. Később még akarok elé valami csöves pedál motyót a torzítás miatt.
Most egyelőre viszont marad a Microcube voonalból.
Thenx!
Közben jöttem rá, hogy vonalból is érdemesebb kihagyni a delejt, meg a reverbet és utólag rárakni.
A téridő effekteket amúgy vonalból hibátlanul fel lehet venni, de utólag
rákeverve jól lehet sztereósítani ezekkel. Jobb mint a sáveltolás.
Nagyon jól rezonál ez az SM-1, az eddigi 80-as évekbeli japán Kramerjeimet simán hazaküldi.
Persze volt ugyanebből a gyárból gitárom már, ami silány "mahagóni"-ból volt készítve.
Azt kell mondjam, hogy az Adrian Smith model az kegyetlen jól sikerült. Az indonéz is...
Kicsit kell dolgozni vele (locking nutból le kell szedni kicsit, mert magas, nyak leszed, beállít) - utána világi jó hangszer. Sokoldalú, ár-érték arányban mindent verő. Van pár gitárom (nem johnsnonok), de ezt használom, mióta megvan.
Csak most tudtam meghallgatni, nagyon fasza lett. Jó karakteres hangú, mély tónusú gitár.
Játék is nagyon jó volt, bár én tudnék ilyen hosszú videót összehozni vonalból.
Most egy pár dolgot gyakorolgatok én is, akarok csinálni valami videót, csak a laptop annyira gagyi hangkártya terén, hogy nem tudom összehozni a felvételt.
Engem inkább az aggaszt, hogy ha ezek szólnak, akkor ők miért nem tudnak belőlük kitekerentyűzni valami "rendesebb" hangot... Meg főleg, hogy ebből a fáradt dologból (éjjeli műszak végén még rutinból a főnök kérésére megpakolunk egy plusz raklappal...) miért épp a rnr hiányzik...
Ááá, a Charvel model6 szétszedve pihen a tokjában.
Pedig a nyár végén még az OFR is megjött hozzá.
A Kramer-tele projekt van kirakva, azt csiszolgatom néha pár percet.
Annak a fejét is javítani kellene, mert az ámerikai ragasztás felhúrozva elhajlik.
A model6-ba az is beleszólt, h vhol postán lenyúlták a chrome-mirror festéket és 4 hét
várakozás után vhogy nem volt kedvem másikat rendelni. Jövőre...
A minap született kisfiam és a házfelújításnak sincs vége. Asszem többet nem kell mondjak.
Csodás. És most gyenge is a rubel, 6 körül lehet kapni. Van ott még pár szép jószág, pl. a '99-es kék Kelly, a pezsgőmetál Charvel Model 6, a 24 bundos fehér RR, a Soloistokról nem is beszélve, áhhh... Az a pink Model 4 is horzsol.
Hát igen, kinek mi fekszik. Az én kezemnek pl. kényelmesebb a non recessed tremoló, de amúgy elvagyok mindkettőn.
Viszont ezzel nincs útba a hangerő poti sem.
Hiszek neked. Nekem nem jó tapasztalatom van a JT6-al. Volt egy 86-os japán Charvelem, lehet emlékszel rá, kb 1 évig hirdettem mire meglett a gazdája. Abban kikötöttem, mert idegesített. Meg nekem a recessed tremek jobban bejönnek. Az az igazi.
Ez a gitár nagyon adja. A legjobban a fekete binding tetszik a nyakon és a testen.
Ára is rendben van szerintem, tuti vétel.
Amúgy továbbra is azt mondom, marha jó a Jt-6 tremoló. Nálam a Jt-590-et is simán veri. Annyira passzentos a kar, hogy abszolút nincsen kotyogás, amit pedig még vadi új schaller perselynél és karnál is tapasztaltam. Oda pakolom a kart ahova akarom és ott marad.
Mondanom sem kell emiatt berreg is rendesen ha kell. Bár lehet, hogy ki is kell fogni, hogy ennyire passzoljon.
Ennek a gitárnak a gyenge pontját inkább a nyaknál kell keresni és még csak nem is igazán a satunál, mert az tart rendesen. Gondot az tud okozni, ha szorul a nutban a húr, mert akkor nem áll egyből vissza a hangolás mondjuk egy divebombnál. Nálam is fennáll ez a probléma a G húrnál, de nem tudom mivel megreszelni a vájatot. Szóval floydos gitárnál ez a megoldás nem annyira szerencsés, pl. óvatosan kell bánni különböző húrkészletekkel is. De ha normálisan be van a gitár állítva akkor ezzel sem lehet gond szerintem.
Még azt is meg merem kockáztatni, hogy a középső pickup sem zavarja a pengetést mert a húrok ezeknél a gitároknál nagyon magasan vannak a testhez képest.