Én úgy érzem, joggal figurázhatom ki a kínai tele copykat, mert nekem is van egy Johnsonom (ami egyébként nagyon kellemesen szól, és kényelmes is), de bevallom, 100.000 alatt vettem.
szerintem pedig nem őt vezették meg, hanem ő akar valami szerencsétlent jól megvezetni.
gondold el, ha te rájössz hogy átvertek egy ilyen értékű hangszerrel, akkor elkezded a vaterán hírdetni. én biztos nem, hanem szépen visszavinném néhány cimborámmal az előző tulajhoz és visszakérném az árát
Még az is lehet, hogy eredetileg Strat-szerű feje volt, és szépen legömbölyítették csiszológéppel...
Megnéztem még párszor a képeket, és nagyon gyanús, hogy tényleg csak e-bay matricákkal tuningolt akármilyen kínei fejszéről van szó.
Néhány éve egy (nem írom le, hogy melyik) hangszerboltban láttam Tele-hamisítványt. Annak a fejére alkoholos filccel volt ráírva a szöveg...!!!
Amikor kérdeztem, hogy ez mi, az a tájékoztatást kaptam, hogy eredeti, csak csempészáru, és azért volt kénytelen a tulaj lecsiszolni az eredeti feliratot, hogy ne kelljen rá annyi vámot fizetni...Hallottatok már ilyet...???
Hangszerboltban az eladó ilyeneket mond.........
És valódi Tele-nagyságrendű árcédula fityegett rajta!!!
Tuti, hogy még ezek után is tartani fogja az árat. Ráadásul vannak ott olyan hirdetések, hogy gitár eladó pl. 50-ért, miközben a boltban 38e-ért megkapod. No comment.
Igen odaírtam. Én azt hiszem, inkább őt vezették meg ... Még jó hogy a dekopír nyoma nincs a fejen mert írhatná, hogy Ukrán custom Tele, válogatott bükk nyakkal, egyrétegű fehér kopólappal, eredeti kínai híddal eladó !!!
Szevasztok!
Azért ez se csúnya signature...http://www.duesenberg.de/duesenberg/image/hb_ronwood_detail06.jpg a Duesenberéktől.
Az a Tele nagggyon gáz, nemhogy valami, de semmi sem stimmel rajta, még a test szélrádiusza, meg a nyakpálca nyílása is gáz. Matricákat meg az EBayen be lehet szerezni, szóval igazi garázsbuher-sufnituning, mindjárt írok a gazdájának, hogy a Fender szó jogvédett...
Van néhány Stones DVD-m és azokon a számok kb.felében telecastert használ,de szerintem azok nem reissue-k,hanem eredetiek...Egy-két számban stratocastert és néhányban gibson es-335 (vagy 345)-t.
Én is Tele Custom 72-vel láttam legutóbb is (tegnap előtt - Rio), és legtöbbször is. Bár láttam már nála 52 reissuet is. Vagy eredeti volt, az is lehet?
Tudod, hogy van ez? Szinte semmi nem megy el gyorsan, elkótyavetyélni meg nem akarom. Tokját megtartom, mert kell a másik stratomhoz. Ha nem megy el így, akkor max szerzek egyet hozzá és akkor kiteszem kicsit drágábban tokkal.
Hát remélem azért előbb fog beérni. a 94-es stratómat is újonnan vettem annakidején és az nem csinált ilyeneket, pedig az csak egy USA standard. Ezek után nem vártam volna egy USA jubileumi deluxe strattól
És igen ez valóban gáz de sajnos ehhez is hozzászoktam már t.i. hogy a név nem kötelez már úgy mert el lehet adni csak a nevet és itt a Gibsonokra ezt legalább annyira értem mint a stratókra
Ja nekem is olyan stratóm van balosban, tulajdonképpen ugyanezt tudja (nem tom" hogy) csak nemrég a madarak még csiripeltek azon a fán és elég sűrün igényel nyakbeállítást, még vagy 2 évig átlag fél évente...
kint angliában volt a kezemben egy 50th anniversary Fender. abbol is a legdrágább. egyik havernak volt. úgy volt beálitva a tremcsi (vintage), hogy mind a 2 irányban lehetett használni. akárhogy téptem meg nyagattam (szegény tulaj majdnem infarktust kapott...) egyáltalán nem hangolódott. ott is két pontos volt a tremcsi. bitang cucc volt. a hangja meg... az egyik legjobb strat hang amit valaha hallottam.
12 éve játszom és tremolózom mint állat stratón 2 pontos tremolóval. Az első stratómnak elég kemények a rugói amelyeket semmilyen beállítással nem sikerült lágyitani. Az új deluxe stratómnak olyan lágyak a rugói amilyenről nem is álmodtam azelőtt. Én úgy használom hogy felfektetem tehát nincs hátrajáték, arra ott a nyújtás az ujjakkal, és így viszonylag pontosan tartja a hangolást. Úgy hangolom a gityót hogy közben rányomok a tremolóra, így elérem vele hogy játék közben ha ujjal nyújtok és ettől kicsit elmenne a hangolás akkor a tremoló lenyomásával visszaugrik a behangolt helyére. Bár az is igaz hogy az új stratónál ezt olyan jelentéktelen mértékben csinálja hogy az elhangolódás elhanyagolható. Ezt inkább a régi stratómmal csinálom ami viszont újkora óta ilyen volt. Nem igazán értem a dolgot mert külalakra és felépítésre a két tremoló tök ugyanaz, de az egyik kemény és könyebben elhangolódik, amíg a másik lágy és gyakorlatilag azt csinálhatok vele amit csak akarok de hangolásban marad. Szóval jó kis tremoló nem kell parázni tőle.
Szasztok fiuk!
Az American Series Strato korrekt hangszer? Egyedül a kétpontos tremolótol tartok egy kicsit. Osszátok meg légyszi tapasztalataitokat!
(tudom mostanában sokat kérdezek erről... HW1 vs Am.Ser??)
Szép ez a Plusz, de mintha görgős nyereg volna rajta? Én olyan 200-230 közé tenném, de megjegyzem, ide illik, mikor Mórickát kérdik, mennyi 2x2, válasz: vételkor vagy eladáskor? orig keménytokkal 300 alá. Fogadjunk 350-380 közé van hirdetve..?
Sziebert Tomi:0630/3963549
Hivatalos Fender márkakereskedő. Hernád-Dembinszky u. sarka. Hívd fel előtte, de szerintem megvárható. Legalábbis a beállítás.
Sziasztok! Van egy 2000-es szériás amerikai telecasterem, amit szeretnék szervizeltetni (Schaller Security Lock beépítése, recsegő kábelaljzat szerelése, beállítás). Kit ajánlanátok, ahol megbízhatók a "szakik" (azaz "véletlen" alkatrészcsere nem történhet) és helyben meg is várható a meló? Előre is kösz!
Szerintetek mennyi egy ilyen gitárnak a reális ára keménytokkal? EZ egy kb. 12 éves strad plus deluxe, lace sensor hagnszedőkkel, eléggé kopott érintőkkel, minden eredeti rajta.
sziasztok! tegnap szállitás közben megrepedt a Gt6L6B csövem, hot rod deluuxs- on. ugy tudom hogy ezt párban kell vennem! kellene segitség, hol keressem?
Pont a jazz az a műfaj, amiben minden stílus benne van. A pentaton a bluesból, a modálisok a rockból...Vagy fordítva? A jazzből egyszerűsítették a rockot?
Nekem elég meredek a jazz. Kismillió akkord, mindegyikhez passzol 3 skála. Irigylem a jazzereket, de nem érdekel annyira, hogy én is órákat üljek egy standard felett.
A mostani tanárommal most fogjuk elkezdeni a "Here"s That Rainy Day"-t. Az még nehézség szempontjából tűrhető, és egész dallamos. Sok standardnek viszont (az én egyszerű ízlésem szerint) se füle, se farka. A free-jazzről beszélek.
De átmehetnénk Miki topicjába, hogy ne offoljunk.
Nyilvan van akinek mar nem kihivas. Nekem a jazz holt unalom, anniyra tavol van tolem. A Standerdek, meg ugy igazibol minden. Bekem az nem kihivas, nem mintha akkor spiler lennek, csak egyszeruen nem erdekel. Bar tagadhatatlan, hogy rengeteg hasznos dolgo van benne.
Pedig kár mentegetőznie, én nem szégyenlem hogy a Pa-dö-döben nyomtam )94-ben) vagy a Tóth Veránál tavaly. Ez hülyeség. a Michael Brecker meg a Paul Simon-nál, a Vic. Baley meg a Madonnánál, ez tök normális dolog. Örülni kell a lének a lehetőségnek a jó hangulatnak vagy zenésztársaknak, annak hogy nagyszinpadon lehet szólózni sokezer embernek, annyi mindent lehet találni amiért hálás lehet az ember a legkülömbözőb bmunkáknak
Attila megtanult kívülről komplett Iron Maiden, és Malmsteen albumokat, neki az már nem volt kihívás.
Nekem is tanított Satrianit, de ő már nem talált benne örömet. A jazzt akor kezdte megismerni, tök lelkes volt, folyton mutogatta, hogy most éppen milyen standardet tanult meg.
Ma a gitározásban a tudás fája a jazz körül mozog. Ebből meglehet tanulni mindent úgy hogy megőrizheted kedvenc műfajod, magyarul beleépítheted a rockba a bluesba vagy akármibe a popba...stb
Attila tudomásom szerint az Alapi Bandben nyomta pár évig, de lehet, hogy még most is. Legismertebb munkája az XL-Sisters volt, amire egyáltalán nem volt büszke. Végigiturnézott velük pár hónapot, a fizetéséből meg vett egy motort. De folyton mentegetőzött, hogy az csak egy munka volt...
Sztem eleg kihivas van a rock mufajban, csak meg kell keresni, talalni. Steve Vai, Zakk Wylde...hogy csak ket peldat emlitsek.
En tobb olyan emberrel is talalkoztam, akik bevallottan azert fordultak a jazz iranyaba, emrt ezeket a technikakat nem tudtak (nem volt idejuk, kepeseguk) megtanulni...
Sajnos nem ismerem őt, de a Kormos Janóval pont az ellenkezője történt, ti- hogy ő meg jazzgitáros volt majd mikor meghallotta 1986-ban a Scott Hendersont a BS-ben akkor eladta a jazzgitárt és azóta rock "n"roll gitárokon játszik
Lehet, hogy a gitárosok többsége (ki előbb, ki utóbb) a jazznél köt ki...? Az első tanárom (Kriványi Attila) azért fordult a jazz irányába, mert a rock-műfajban (állítása szerint) már nem talált érdekességet. Túl sok mindent hallott, és játszott már, megunta. Ezért felvételizett jazz-tanszakra. Eladta a Stratóját, Teléjét, Les Paulját, és vett egy Gibson jazzgitárt.
Ennek már minimum 10 éve, azóta nem tudom, hol tart...
Nekem Hendrix tetszet a legjobban mundjuk Fender reklám videoba belerakni,hogyan égeti el a startját meg töri szét na mind1 nekem tetszet mellesleg imádom hendrixet!:D
Igen ez így van, én rockzenén nevelkedtem az AC/DC volt a kedvencem 1980-ban, és később marhára érdekelt a szólózás az improvizáció a zeneszerzés, így jutottam el a jazzhez, és akkor már azokat a jazzistákat hallgattam akiknek rock"n"roll gitár volt a nyakukban és torzitón játszottak. Ők voltak a példaképeim és rajtuk nevelkedtem. Ezek a gitárosok is mindent megtanultak a jazzről de a maguk szájíze szerint játszották. (egyébként ez a fejlődés kulcsa a zenében, t.i. hogy az ősöktől tanulunk de nem reprodukálni akarunk hanem vmi egészen újat létrehozni) szóval ezt próbáltam tenni mindig is és teszem most is. sok hagyományos jazzfelvételem van szeretem őket hallgatni de sosem játszanám úgy. Nem ezek a zenék voltak rám hatással.
Ezen nem érdemes vitaztkozni srácok...Az öreg néger blueserek kezében tényleg több Gibsont lehet látni. A fehérek viszont a Fendert favorizálják néhány kivétellel. Furcsa, mert a Strat nem tipikus jazz-hangszer, Birta Miki viszont tizen-x éve Straton nyomja...
Nem azt mondtam hogy az egyetlen hanem hogy az egyik. De még ha szubjektív is igaz, mert előveszünk 200 hírességet a világból az elmúlt 50 évben számszerüleg megnézzük hogy ezekből hány használt fendert vagy gibsont és van egy gyanúm hogy elég kiegyenlített lenne a vége..
A blues ma már igen szerteágazó műfaly több mint 100 éves. a Strat meg 54-től van jelen. az meg csak a fele persze ezekkel a Gibsonok sincsenek másképp. De az tény hogy a strató az egyik legbluesosabb gitár, amit a föld a hátán hordott
Ja balkezes vagyok, de a frontline fotóval kapcsolatban a nevem alatt futó topicban írtam bővebben. A balkezes hangszereimmel kapcsolatban ( ha érdekel) a honlapomon fotók leírások vannak ( www.mikibirta.com )
Mikibácsi!
Nem tom, láttad-e már a 2005-ös Fender Frontline magazint. Te is benne vagy egy kis képen a első oldalak egyikén, ahol mindenféle Fender-júzer látható a hangszerével. A fekete Stratodat nyúzod éppen nagy átéléssel.