egy a baj vele,hogy (va3)összvissz64gyári stílusa van,a többit csak lemezről lehet betölteni,és az sem marad benne csak amíg a lemez is benne van.egy egyszerű transzponáláshoz mélyen a menüjébe kell nyúlni,ami lássuk be, élő játéknál nem egy előnyös dolog,a stílusok két variációra vannak csinálva,eleve kevés.a dobok profik benne ez tény,de rengeteg felesleges dolog ill funkció van benne.:)azért a korgon minden ki van rakva a kirakatba,transponáláshoz egy gombot nyomunk csak meg.dehát nem mindenki ilyen szemmel nézi
Arra gondoltam, hogy a VA3-ért egy az egyben adtad-e oda a Pa50-et? Valamint az IS40-ért egy az egyben adtad oda-e a VA3-at? Vagy mindkét esetben fizettek e még rá neked.
Csak azért mondom, mert a Pa50 jobb hangszer mint a VA3-as. A VA3-as, pedig jobb hangszer, mint az IS40-es. Össze sem lehet őket hasonlítani...
A Pa50 használtan is kb.200 körül mozog. A VA3 az 150-től egészen 200-ig. Az még viszonylag fer üzlet is lett volna egy az egyben, mert a VA sem rossz hangszer, de ha te egy az egyben odaadtad a VA-t egy IS40-ért, akkor téged úgy megvezettek, mint a szél! Mert az IS40 120-tól még karcmentes szobai állapotban sem ér többet. A Roland viszont karcmentes szobai állapotban simán megér még 200-at is.(Bár én 150-től többet nem adnék érte) Azért az egy fasza hangszer, akárki akármit is mond.
Hellóka, érdekel vkit egy Korg X3 tökéletes állapotban? 80-ért? Esetleg egy N364 szintén tökéletes állapotban, ami az egyik zenészhaveromé? Úgy 130 körül adná, leírásokkal, tokkal, mindenestül...
Hello !
M1 nem kell, nem azért mert rossz, csak az igényeim másfelé tendálnak (de jó magyarosan mondtam :). Vettem már 50-ért X5-öt, csak ismét "megcsavarodott" a hangszerparkom, és ismét kellene. Most úgynéz ki (holnaptól), hogy Korg SP-200 + valami (talán X5). Az M1 billentésileg etalon, az X5-ben meg szinte a gyári presetekkel játszottam (remélem hitelesen) a "kötelező slágereket".
Tudom hogy ez nem ide illik de itt ismerek egy pár embert, szóval az a helyzet, hogy van egy Technics KN901-es szintije a dobosunknak és mindenáron meg akar tőle szabadulni minnél több pénzért:), szerintem nem sokat ér 25e-nél többet vagy igen?? Mennyit ér egy ilyen és jó-e?
Én szeptember végén vettem 270000-ért újan de megéri. A kezelésére rá kell jönni, dolgozni kell vele, de nem olyan bonyolult mint amilyennek elsőre látszik csak dolgozni kell vele.
Hello !
Szintén csak az emlékeimből: az effektszekciónál parallel állítod az effekteket, és a bassra nem engeded rá a zengetőt. De lehetséges, hogy csak a szekvenszer üzemmódban megy ez így. Abban biztos hogy megy, mert csináltam olyan nótát, hogy az orgonára csak distortion, a többire meg a "vízes" zengető.
Sziasztok!
Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy lehet e SPLIT módban úgy játszani a Korg M1 - el, hogy csak a billentyűzet felső részén legyen effekt? PL: bass - zongora(csak a zongorán)...
A tyros 2 biztos jó, de még kib...szott drága. Alszom én még egy jó pár napot a dologra, de az biztos hogy a karmától nehezen válnék meg, de szükség nagy úr...Az a baj, hogy a legközelebbi normális hangszerbolt is 70 km-re van, és meló mellett nincs időm, lehetőségem kipróbálni ezeket a hangszereket, de majd rászánok előtte egy pár napot erre a dologra is. Azért köszönöm az infókat!!!
van egy szép állapotban lévő Roland VA3 as és egy behringer keverő eladó nálam a kettő ára 260ezer forintocska,sztem korrekt ár.ha érdekel írj :revesz.laszlo@chello.hu
A Roland G70 nagyon mutatós hangszer, nekem speciel tetszik, de annyian panaszkodnak az OP rendszerére, hogy egyszerűen félnék megvásárolni! Próbáld ki, de vigyázz mert az OP rendszere nagyon labilis, a legszarabb amit vendéglátós hangszerba beletettek!
A Karma + PSR 3000 kombináció az nagyon jó ötlet szerintem! A másik fórumban írtam, mennyire elbűvölt a PSR 3000-es! Ha jó stylusokat szeretnél, meg moderneket természetesen, akkor vitathatatlanul a Yamahát válaszd. Ráadásul mindent találsz hozzá a neten. Kismillió hangszín, stílus editor programok. Í Yamaha szépsége az, hogy nem sajnálja a kiegészítőket a felhasználóktól! Ja meg két billentyűd van, ami élőben megint nem hátrány!
Viszont gyanítom, hogy amennyiben Korg párti vagy, akkor a Pa800-as tetszeni fog neked. Nagyon jól szól, és ha szereted az unplugged stílusokat, akkor mondom sokat találsz benne. Nagyon jó hangszer! Hangzásban mind jó, bár a yami egy kicsit puha, nem tudom élőben mennyire tetszene! A Korgban nem csalódnál, ezt most mondom. Fény, erő, dög mint az állat! A Roland meg a kettő között van!
De egyébként mind fasza gép. Viszont én a Tyros 2-t is megcéloznám a helyedben, mert attól jobb vendéglátós hangszert nem találsz sehol...
Hi Chris! Köszi az élménybeszámolót! Igazából egy olyan szintit keresek, ami jól használható többszemélyes zenekarban, valamint egyedül (vendégátózni), van benne fejlett szeki és a takkjelet ki lehet vinni külön kimenetre(a dobosnak), és van benne vokálproci. Jelenleg karmát nyüstölök, kiváló gép, nagyon szeretem, csak nem igazán "vendéglátós" hangszer, nekem pedig hamarosan olyan kell. Alapvetően korg párti vagyok (előtte triniy-m volt), most pedig három verzión gondolkodok:
1. megtartom a karmát + psr3000
2. pa 800
3. roland g70?
Szerinted?
2007-02-16 20:27 |
#1663
Példaképem a bácsi . Gondolkodtam is Kurzweilen, de mivel tényleg nagyon ritka (van kb. 1-2 embernek Magyarországon), kipróbálni is nehéz, meg szerezni használtan. Viszont most OASYS-t használ, ami Korg.
Most pedig pityu77 kérésére kivesézem a Korg Pa800 típusú kísérőautomatikás szintit is!
Naszóvalkéremszépen, nekem egy aranyos kis Pa80-as hangszerem van. Novemberben kb.3órát teszteltem egy hangszerüzletbena Pa800-at, úgy hogy közvetlenül mellette volt egy darab Pa80-as valamint egy Roland E50-es! Az E50-est hagyjuk most, mert meg fogank rám orrolni a rolandosok. Természetesen figyelembe veszem, hogy nem egy árkategória, meg amúgy sem érdekelt annyira az a hangszer. Épp csak bele hallgattam, a Korg után hű... Nem folytatom inkább...
Az új Pa800-as egy nagyon jó és minden porcikájában modern hangszer. Korgék hamar rájöttek, hogy nagyon elavultak a kísérőautomatikás hangszereik. Pl ha összehasonlítjuk a Pa80-at egy yamaha PSR 3000-ssel, hát a Pa80-on még egy nyomorult USB csatit sem raktak fel. Eszméletlen sokkal le van maradva...
A Pa800-at nagyon összepakolták. Már csak asszem az EC5-ös pedált kell megvenni plusszban, valamint a Video kártyát.
Gyönyörű áttekinthető színes kijelző, sokkal könnyebb kezelhetőség. Tele van USB-vel, gyárilag benne a vocoder meg a sampler, ráadásul nem is akármilyen!!! Szal most az egyszer nagyon nem lehet belekötni, az tuti. Nagyobb a hullámforma memóriája a PAX-étól is, és szerintem jobban is szól. Néhány paraméterben elmarad a "csúcs-korgtól" de annál több mindenben veri azt. Én a 800-ast választanám...
Ami nem tetszett benne, az az hogy túlságosan sok új stílust és hangszínt nem pakoltak bele. A Pa80-as egy az egyben benne van. A stílusai a megszokott Korgos stílusok. Amire nagyon ráállt a Korg, az az Unplugged gitár stílus, mert abból nagyon sok van, és őszintén megmondom lehidaltam tőlük olyan jók. A gitárhangszínekben is van sok új több dinamikarétegű hangszín amik mérhetetlenül jobbak mint a Pa80-ban.
Viszont populáris stílusai elég karcsúak, egyetlen normális mulatós, egyetlen DJ-s Trance vagy Dance stílus nincs benne ami igazán tetszett volna!
A billentyűzete szerintem egy az egyben a Pa80-é, tehát nem a legfaszább. Ugyanúgy tudtam rajta játszani.
A vocált nem használtam benne, de neki is TC helikonja van, mint a PAX-nak.
Összefoglalva elmondható róla, hogy a szokásos formályát hozta vele a Korg, annyi hogy itt már 120 hang polifóniát tud a hanggenerátor, de érdekes módon, nagyon hasonló a hangzás a PAX-hoz meg a Pa80-hoz, szerintem nincs kihasználva a 120 poli, habár lehet hogy egy hangot több hangszínből készítettek! Mindegy! Akinek tetszenek a Korg hangszerek, az nagyon imádni fogja, mert kegyetlenül dinamikus, erőt sugalló hangzása van. Jobb az összes Jelenleg futó Korg kísérős hangszerétől. Viszont személy szerint azt a 700 ropi körüli árat én sajnálom érte...
Először is annyit szeretnék hozzáfűzni az előző témákhoz, hogy szerintem bárkinek megérne egy próbát az általam megjelölt két hangszer:
Az első: KURZWEIL! Egyszer próbáljátok ki. Talán egy jobb színpadi hangszer létezik nála, a következő amit írni fogok! Sajnos nagyon ritka, pedig szerintem nem drágább mint az ismertebb hangszerek. Ritkasága a rossz szervizelhetőségnek köszönhető, valamint annak hogy nem egy tömegszéria. Zongorája egy 10 éves Kurzweil gépnek is olyan, hogy talán az OASYS felveszi vele a versenyt, a többi szóba sem jöhet. Legendás, és azért tartja is az árát, nem véletlenül. A Kurzweil-re még soha az életben nem mondta senki hogy szar. De meg kell kérdezni Jordan Rudess-t, akinek szíve szerelme volt egy ilyen masina, márpedig ő nemcsak mint metálos berkekben, hanem amúgyis egy igen kiemelkedő billentyűs. A Rockerek tutira ismerik. Tehát Kurzweil, jól jegyezzétek meg! Nem kell megijedni tőle, nem fogtok jobb és értéktartóbb hangszert találni tőle, hacsaknem a - és Edirol már lelőtte a poént - a:
Clavia Nord valamelyik tagját ki nem próbáljátok. El kell látogatni a Clavia Oldalára és megtudjátok miről beszélek! Igen az a ronda piros tákolmány bizony a világ legelismertebb profi hangszere, szerintem nem véletlenül. És tényleg nagyon meglepő, hogy egyáltalán nem drágább mint egy TR, vagy egy Motif. De most komolyan egy napon nem lehet őket emlegetni. Pedig egy kategória. Soha olyan tömör vastag hangszínt nem hallottam még egy szintiben sem, mint a Clavia, most nem tudom Nord lead, vagy Stage volt. De az biztos, hogy olyan zongora, Epiano ill fantasztikus orgona soundok vannak benne, hogy felesleges is hasonlítgatni bármely más hangszerrel.
Aki tényleg ismeri a hangszereket, az tudja. Én nem akarok sem meggyőzni senkit, sem okoskodni, de még soha nem találkoztam egyetlen olyan emberrel sem, aki próba után nem azt mondta volna, hogy minden hangszertől jobban szól. Nem tudom milyen technikával készítik őket, de valahogy tökélyre fejlesztették őket. És éppen ezért sokkal értékállóbbak is mint a többiek, bár ezt meg tudnám cáfolni, mert nemrég láttam viszonylag olcsón használtan Clavia Nord-ot.
Azt viszont nem tudom, mennyire kezelhetőek, és mennyire intelligens gépek. Valószínű, hogy a Korg , a Roland, Yamaha veri őket tudásban, de hangzásban mégcsak messziről sem tudják őket követni!
Srácok Clavia Nord Stage, Electro, Lead. ill. Kurzweil
A touch screen nem hangszínváltásra kell :D (arra inkább egy pedál a jó), hanem egyszerű és gyors programozásra.
Én is gondolkozom AI2-es "klasszikus" Korgokon (főleg a 01/W-n), csak azt kéne tudnom, hogy mennyiben különbözik (mind hangzásban, mint lehetőségekben) a HI szintézises Trinityktől/Tritonoktól.
Nord Leadet meg igenis használnak metálban (Ayreon) . De mint mondtam, nekem egyelőre egy univerzálisabb "alap"gép kell, amihez majd néhány év múlva hozzájön a többi (Roland XP/JV, VA-k, ilyesmik), viszont önmagában is remekül tudnám használni több stílusban is, és sztem a Triton egy ilyen hangszer.
Gondold át mégegyszer. Ha a lead hangok kellenek és olyanokat szereted mint Stratovarius, Sonata Arctica, Children Of Bodom akkor ezekben az esetekben Rolandok (JV1080, JV2080) "dolgoznak" a háttérben minden esetben. Az összes többi valóban Korg, de megint csak Triton maga elég kevés esetben. Még mindig eléggé kedveltek az AI2 szintézis alapú Korgok. És megint az a kérdés, hogy mennyire szeretnél samplert használni? Mert pl TRben ősrégi RAMok vannak amiket csak úgy nem kapsz boltban. FantomX már jobb de drága, mert 1 db (ez a max berakható memória lapka) 512MB Ram még ma is egy rakás pénz.
Sajnos (szerintem) pont idén nem jó szintit venni, mert kifutóban vannak a 2004es szintik FantomX, Extreme stb. És kell hogy jöjjenek az utódai. És azoknak a megfizethető társai.
Megnézlek én téged egy koncerten ahol gyorsan hangszíneket kell váltani ezzel a Touch screennel. Ehhez vagy mindig józanul, semmi beleéléssel kell játszani vagy ha a zenész társak hagynak neked némi időt kiválogatni a megfelelő hangszínt. Szerintem a gombnyomásos megoldás izgalmas, sötét körülmények között a legjobb. Meg sörözni is lehet.
Nord Lead ot még nem láttam metálban. Inkább tritont :) komolyan.
2007-02-16 14:19 |
#1654
Ezek a legfontosabbak, de emellett szükségem van a zongorára és egyéb sample-alapú hangszínekre is, pont ezért nem szeretnék VA-szintit. Egyelőre a Triton tűnik a legjobb választásnak.
Engem a KORG-hangzás érdekel . Miután főleg rockot és metált szeretnék játszani, az akusztikus hangszereknek nem sok jelentőségük van a számomra (kivéve az orgona, ami viszont eszméletlenül jól szólt tegnap a TR-ben ), inkább a leadek, padek és egyéb elektronikusabb hangszínek érdekelnek (meg az EP-k egy kis funkyhoz, de az sem akusztikus hangszín). Csak a zongoráért meg nem veszek Fantomot (inkább majd egy Motif ES racket vmikor). És ugye ott van a touchscreen, amiről lentebb már beszéltünk .
Az összes Yamaha PSR-nek hulladék a billentyűje, ugyanaz mint a 20.000Ft-os Casio-nak, semmi rugó csak a műanyag hajlik
1995-ben a PSR-4000/7000-ben még nagyon jó billentyű volt, csak utána rájuk jött a spórolhatnék
Vegyél Fantom X6-ot
szép nagy szines kijelző, komolyabb sampler mint a Tritonban, 8 sávos harddisk recorder stb
300e-ért szinte újat tudsz venni az aproneten
akusztikus hangszerekben jobb mint a Triton (kivétel orgona)
Ezért is nem veszek én TR-t :) A touchscreen valóban okos találmány!
2007-02-16 11:24 |
#1644
Mondjuk kipróbáltam tegnap a TR-t, és nagyon állatul szólt (főleg a PSR-hez szokott fülemnek). Csak jóval nehezebben navigálható/programozható, mint a touchscreenes Tritonok.
2007-02-16 11:17 |
#1643
Visszavonta a srác, mégsem eladó... Egyébként meg Triton Classicot nem találok (mondjuk most már Extreme-et se), TR-t/LE-t meg nem akarok venni, mert fontos lenne a touchscreen a gyors navigáláshoz/programozáshoz... Meg a sampling sem utolsó, aztán még 60e-t sampling boardra költeni :D... Az mondjuk igaz, hogy kicsi és könnyű, és ez sem utolsó szempont. VÁÁÁ, már nem tudom, hogy mit is akarok :S.
Hello! Korg Karmához nincs meg valakinek a pc-s szerkesztő progi(Karma MW)? Megköszönném, fizetnék is érte.
2007-02-16 09:20 |
#1640
Nem tudom, hogy az 1500-ban vagy a 620-ban milyen a billentyűzet, de azt tudom, hogy az 1000-ben szar. Nem szeretnék vitatkozni, ez a saját véleményem. Jó hangszer az 1000-es, de ócska benne az anyag, ennyi.