Hello!
Kinéztem magamnak szimpatikus Korg szintiket, melyek elérhető árúak számomra, ezek:TR 61, Triton Le 61 és PA 50. Ezekközül a TR érdekelne legjobban, de amint tudom se a TR-be se a Le-be nincs hangszóró ellenben a PA 50-ell. Ezek a gépek durván egy árkategória, szóval mennyit dobbna az árba egy hangfal ami jó ezekhez? (csak otthoni használatra úgyhogy nem kell bivalyerős hangfal)
És szintik közül melyiket érdemes ezek közül választani?
Előre is köszi!
Hello!
Vedd meg az N364 emet!:)
Játszottam vele prog rock zenekarban régebben (Infinite Silence)Teljesen jó, a zongora hang kiváló, sok orgona van hozzá, van egy cosmó plussz hangszínem is. Meg olyan hangokat cisnálsz, amilyet akarsz! Ha meg valami introt kell esetleg összedobni, vagy egy kis betétet, akkor ott az RPPR. Szóval ilyen célra ajánlom ezt a hangszert, nem feltétlenül az enyémet, csak szólok, hogy nekem is van eladó. Ja és csak 140.000. Ha drágábbat akarsz, akkor újonan lehet kapni Triton TRt, szerintem ár-érték arányban egy jó választás.
Ja, és hidd le kelleni fog az a sampler
Erre mit is szoktak írni: Mennyit szánnál rá???...
380-an alatt nem adom, egyébként 420-ra tartom hivatalosan!
Ha ennyiért nem kell senkinek akkor megmarad, annyira nem fogok bánkódni
Üdv Korgosok!
Úgy alakúlt, hogy megválok KORG PA80 hangszeremtől.../Feljebb lépek/
Akit érdekel, írjon emailt: zeneboy@freemail.hu-ra és megbeszéljük a részleteket!
zeneboy
2006-10-03 12:38 |
#1227
Szia Reflect!
Az abszolút nem témába illő, nem kimondottan finom hangvételű hozzászólásaidat töröltem. Kérlek, mellőzd az ilyesféle kommenteket.
Kedves Reflect nem vagyok hozzá szokva az ilyen stílushoz és nem tudom tőled miért kaptam ezt,te biztos nagyon menő vagy,még 1 dolgot ha a vendéglátózásban nem midizel akkor vesztes vagy.
Szeretnek vasarolni egy Alesis qs8-at, vagy qs8.2-t. Van valakinek eladoja? Vagy tudnatok segiteni, melyik budapesti/kelet magyarorszagi uzletben tudnek venni? Ar? Kosz
Sziasztok ! Segítsetek ! Egy régebbi zenekarunkal i3-ra vettük a zenei alapokat(vannak benne egyéni hangszínek is), Lemezre mentettük az adatokat és most Szeretnénk sávonként digizni (cubase), de errefelé Senkinek Nincsen már i3-a. Tudna Vki segíteni?
Hello
Lenne egy hibátlan, új állapotú Korg SP-300 gyári állvánnyal 180.000Ft-ért, (beépített hangszórók, 60hang polifónia, 30 hangszín)
új ára 320.000Ft..
Sziasztok! CSAK olcsó kategóriában nézelődök. Szerintetek melyik a jobb?: KORG EC150, ORLA CDP19 vagy KAWAI CN2? Ezek közül ti melyiket javasolnátok?
Előre is köszi..
Sziasztok.
Progresszív rock muzsikához keresek szintit,nem kell workstation,meg samlper se,viszont jó lead-,zongora-,orgona hangjai legyenek.
kb 250ezer ft-om van rá.
Milyet vegyek?
Köszi a segítséget:)
www.korgpa.com érdemes ellátogatni az oldalra, és mazsolázgatni az új Pa 800-as hangszín, stílus demói, valamint a gyári zenedemói között...
BÁr többek azt mondták, hogy egy középkategóriás hangszerről van szó, ugyebár a 64 Mb Wav rom, is egy igen szolíd méret, de a Korg új középkategóriája lazán üti a Pax szintjét, sőt van néhány hangszín, amit igencsak kicseréltek, mert jóbban szól...
allep: engem érdekelne a Korg Triton Extreme-ed (ha még aktuális), viszont az e-mail postafiókod betelt, úgyhogy nem tudok neked írni.
Elérhetőségem: pivi KUKAC mindfields PONT hu
Az OASYS engem is nagyon lekötött volna, de biztosan egy fél óráig a bekapcsológombot keresgéltem volna rajta, annyi minden van azon a kütyün...
Biztosan a Pa 800 mellett töltöttem volna a legtöbb időt, meg a Roland E80-asnál...
Na jó, megpiszkáltam volna a Tyros2-őt is... (De azt már többször is próbáltam)
Sajnos nem , mert a kisérőautomatika nem az én világom. Azokhoz nem nyulok. A Tyros 2t is csak megtapiztam. Rolandnak is kint voltak ezek az új micsodájuk, azokat se kostolgattam.
Én is kipróbáltam
külsőre PA1X, de elhagyták a 8 potit, színes kijelző, 128 poli, 3 USB csatlakozó pl két db pendrive-t is rá lehet rakni egyszerre, TC helicon benne, új stílusok, a hangja valamiért elmarad a PAX-tól, ára 700.000Ft körül :(
Köszi szépen! Most voltam a Hangfoglalás kiállitáson! Ku--a jó volt, sajnos pont a TR bemutatóról maradtam le mert ne volt ídőm maradni! Mindenkinek ajánlom ezt a kiállitást. Még 2 napig tart. 500 pénz a beugró. www.hangfoglalas.hu
Sziasztok! Karmához tudna e nekem valaki egy jó (esetleg több) zongora hangszínt adni? Fontos lenne. Tudom, Korg nem túl jó zongora hangokban, de csak akad egy-két használható. Minél élethűbb kellene... De minden félének örülnék.
Másik, hogy internetes linkeket ismertek e, ahonnan le lehet tölteni hozzá hangszíneket? Google-ben már találtam egy keveset, de jó lenne minél több. :)
Harmadik, hogy nincs a Karmához programom, honnan tudnám letölteni, vagy megszerezni? Neten csak próbaverzió van fennt, dc-n, torrenten nem találtam, pedig erre nem szándékozom költeni, hisz járt volna hozzá elvileg...
Egyébként pár hónapos használat után elmondhatom, hogy minden elvárásomat kielégíti, sőt, túl is szárnyalja folyamatosan, mindent meg tudok vele oldani, ami csak szívem vágya. Élőzéshez is kiváló, számkészítésekhez is, egy EMU 1212m-mel nagyon megértik egymást. Rengeteg funkciót még ki sem próbáltam, mindig okoz meglepetéseket. És egy csomó keleti hangom is van hozzá, ami nekem külön öröm!! :)
Nem bántam meg a vételt. Utólag is köszi mindenkinek aki segített a vásárlásban, és előre is köszi, aki most fog segíteni. :)
Nekem ugyan nincs pa-50, de nekem is korgom van és belekukkantottam az angol pa50 leírásba.
Természetesen el lehet menteni itt is a "user beállításokat".
Tehát az én gyenge angolommal a következő:
1. Rakj be egy lemezt és használd a menü gombot hogy elérd a "Disk edit"
menüt.
2. Válaszd ki itt a második oldalt "Save New Dir"
3. Ezek után fent megjelenik "Disk Save", alul meg válaszd ki az "ALL"-t
4. Ha bent van a lemez és ki van választva az "All", akkor nyomd be az F2-t (save).
5. Ekkor megjelenik a kijelzőn valami "Set" vagy "Set new folder". Ha minden igaz itt tudsz nevet adni a mentésnek . Én általában a dátumot írom be így nem keverem össze őket.
6. Meg fogja kérdezni, "are you sure?" te meg az "Enter"rel tudod leokézni vagy az "Exit"tel megszakítani.
7. Ezzel minden User adatot elmentettél.
Ha nem akarsz mindent elmenteni, kell hogy legyen ott az "ALL" alatt egy "Style" kiírás. Gondolom ha ezt választod, csak a stílusokat menti.
Remélem tudtam segíteni és nem hiába írtam rojtosra az újamat :) .Ha sikerült kimenteni, azzal a lendülettel rakd át a pc-be a flopyt és mentsd rá a winyóra is, ne csak a floppyn tárold, mert.....tudod az ördög sosem alszik.
A tévesztés jogát fenttartom, mint említettem nekem nincs pa. Kérem az isteni pa felhasználókat javítsatok ki, ha valamit elrontottam!
Nem tudja senki a választ? Vagy még nem olvasta senki, aki tudja? Az is lehet hogy nem lehetséges ilyen művelet?
Segítsetek már ha tudtok, légy szi. Elég sok stílust építettem már, amit ha gondoljátok szívesen megosztok másokkal is, de nem tudom kimenteni a gépből. Meg ha történne valami a rendszerrel az egész beállításaim, meg az általam készített stílusok elvesznek.
Szia!
Ne haragudj, nem potyázni akarok, csak nekem KORG X5-öm van, és nem tudom beállítani hogy rendesen működjön Multi módban Cubase-val vezérelve. Van arra lehetőség, hogy valahogy megkaphassam az X5D leírásodból az ezzel foglalkozó részt valamilyen formában? "GLOBAL és MIDI beállítás". Gondolom ez legfeljebb 1 oldal lehet. Sokat tudnál segíteni vele. Elöre is köszönöm!
Nem tudom, hogyan kell beállítani a szinti GLOBAL menüjét, hogy a Cubase VST3-al tudjam váltani a hangmintákat. Úgy tudom, hogy először is MULTI-módba kell kapcsolni a hangszert, de semmi dokumentációm nincs a hangszerhez, így sötétben tapogatózok. Egy sávot visszajátszik a gép, de a továbbiakat már nem, illetve nem tudom tudatosan beállítani, hogy melyik csatornán melyik hangminta (TIMBRE) szólaljon meg. Régen Atarival dolgoztam, azzal nem volt ilyen gond (igaz hogy akkor egy másik hangszer volt rákötve a szekvenszerre, de biztos itt is csak beállítási gond van.
Sziasztok!
Korg SP sorozat zongorahangja nincs meg valakinek sample formátumban?
Vagy nem vállalkozna valami jószívű Korg SP-... tulajdonos arra, hogy felsampleli nekem, akár velem, egy borért cserébe, vagy akár közösen elfogyasztva? :)
Köszi
The Korg DW-8000 is a classic synthesizer - it was awarded "The Keyboard Of The Year" in 1985, if I am not mistaken.
The DW-8000 is a hybrid synthesizer, which means that while it uses digital oscillators, the rest of the circuits are all analog. It is most certainly an analog sounding instrument, but the funny thing is that when the DW-8000 was released, it was strongly marketed as a digital synthesizer, the word "digital" being the keyword of that time, I suppose.
There are sixteen different waveforms to choose between, ranging from pure sine-wave to more complex ones. The waveforms are all digitally encoded and internally created by harmonic synthesis (or DWGS as Korg prefers to call it). They are definitely not instrument imitations, even if the harmonic content of some of the waves are designed to resemble pianos, bells and electric bass. There is also a simple but very nice analog noise generator if you wish to add some dirt and grit to the sound.
Two oscillators are used for each program, which results in a very fat sound. What"s more, the programs can be set to Unison mode, which will fire all 16 oscillators slightly detuned, on each key-depression. In this mode the synth will be monophonic, but the effect is absolutely overwhelming!
The analog filter section is extremely powerful and smooth - probably one of the warmest sounding filters available on any synth I"ve tried. It can be driven into furious self-oscillation - great for those hardcore techno sounds! The synth has a rather dark and deep sound, well suited for large analog strings, mellow pads, soft bells and some resonating 303-type basslines (if you know what I mean). Sharp and percussive sounds are on the other hand nearly impossible to create because of the slowness of the envelope generators.
The DW-8000 has plenty of interesting modulation capabilities. One of my favorites are patching the filter cutoff and resonance to the pitch bender, thus creating very spectacular live filter movement effects. Another is setting the oscillators to be triggered by the LFO in squarewave mode, firing away rapid staccato notes as you play - the result sounds very much like the analog sequencers of the 70"s.
Unfortunately there is only one slider to edit all the parameters, so you can"t edit more than one parameter at a time in real time. The synthesizer is mono-timbral, and can only create one sound at a time. While this is a pity, it is common for all synthesizers from that age.
To top things off, the DW-8000 has a fully fledged digital delay section, which was quite an extraordinary feature when the synth first was introduced. It can handle delay effects up to five seconds and can be used for a number of echo-, flanger-, chorus- and phaser-effects. This feature definitely contributes to the powerful sound of this instrument. The parameters are all individually set for each program, but watch out for quick program changes - it takes almost two seconds for the digital delay to initialize!
The onboard 64-note arpeggiator is also rather useful, or if nothing else, it is very inspiring! Just play a few chords and it will almost sound like a musical piece. It can also be synchronized to MIDI. Nice!
The synth is MIDI-compatible, and it receives both velocity and aftertouch. The keyboard is smooth and nice and very responsive. Programs can all be saved to and retrieved from tape, but you can also use MIDI patch dump to save the programs to a computer.
The DW-8000 is over a decade old but it is still very alive and kicking. It is a very good choice for anybody wishing to learn how synthesizers work. There is also a keyboard-less module version of this synth called the EX-8000. The module is identical to the keyboard version minus the keys and the arpeggiator section. If you can get your hands on one cheap, you won"t regret it!
Korg DW - 8000-shez mit szóltok?
Úgy néz ki most veszünk ma egy ilyet. Jókat hallottunk róla. Valami tapasztalat?
Látom Nagy Gyuri is azt használja (Nemesis/Wellington)
KÖSZI AZ INFÓT, DE SAJNOS NEM TUDOM HASZNÁLNI, MERT VALAMIFÉLE KÓDOKAT KÉR TŐLEM, EZEKET PEDIG NEM TUDOM, MERT HASZNÁLTAN VETTEM A SZINTIT. EGYÉBKÉNT MEG KICSIT MÓDOSÍTANOM KELL A TRITONT TRINITY PROX-RE. BOCSIKA. SZÓVAL EHHEZ KELLENE MÉG MINDIG INFÓ. SAJNOS ANNYIRA NEM BESZÉLEK ANGOLUL, HOGY ELIGAZODJAK A KORG HONLAP ANGOL NYELVŰ UTASÍTÁSAIN. EZ VAN. ÜDV.
üdv mindenkinek!A hétvégi bulin beállt a billentyűs kollégám PA 60-gépe.lefagyott,aztán kikapcs,újra próbálkozás,beadta az infókat,vagyis a kijelző mutatta a beállításokat,de ismét freeeze! nem nagyon értünk hozzá,de azt gondolom softver frissítésre volna szükség.tudna valaki segíteni,hol találunk valami szakembert,szervízt,veszprém megye,vagy Bp,vagy dunántúlon? Köszi előre is sürgős lenne,mert szombatra ismét kéne!Üdv Pedró
Látod, ez ugyanúgy meglesz a kísérős szintiknél is... Vannak bizonyos midi üzenetek, amik konzerválják az előző beállításokat. Ezeket ki kell törölni, ill. olyan midi üzeneket kell létrehozni, amik a te beállításaidat őrzik meg...
Ez nem olyan egyszerű, annak aki nem ért ezekhez a dolgokhoz... Ilyen vagyok sajna én is! Csak a nagyon alap dolgokat tudom... Tanulmányozni kell a midi üzeneteket, hogy mi mire való...
Egy kérdés!
Rámásolom a SM kátryára a midi fájlt,a Tritonba beteszem,bemásolom a seq.-be,és minden sáv beállítása után (mivel ugye alapból semmi sem ott szólal meg ahol kéne)szám ujraidulásakor visszaáll minden az eredeti állapotba.
Van arra valami lehetőség hogy meghagyja a beállításaimat?
Azt sem értem hogy a beállításoknál átállítom KORG bankot GM-re és akkor sem játsza le normálisan a dalokat!Nem hiszem hogy ez olyan bonyolult lenne ,csak valmit nagyon kihogyak valahol a beállításokból.
Tritonnal is lehet vendéglátózni,de nagyon nem tetszik ahogy az smf-ek megszólalnak,és a sávok sem midig ott vannak ahol lenni kellene,és sokat kell velük pöcsölni hogy minden a helyére kerüljön (vagy én vagyok béna)...
Szal, nem vágom ezt a vendéglátós midis témát + a tritont együtt
Én biztosan nem cserélném el egy Pa50-re ezt a hangszert...
Amúgy nem akarlak kiábrándítani, de ezzel is lehet pénzt keresni, azaz vendéglátózni, és ha elcseréled a Pa50-re, majd meglátod, milyen nehéz azzal megszerkeszteni egy muzsikát... Floppyn kívül más tároló nincs benne...
SAJNOS már ott tartunk, hogy az élő játékot nem nagyon nézi senki sem...
Ha meg kísérős szintit szeretnél, én a helyedben néznék ehhez a hangszerhez, valami kísérős modult...
Mert a PA 50-ben van kisérőautomatika,és ugyan olyan jók a hangszinek,mint a Tritonban.
A Tritont egy induló zenekarba vettem, ahol szükség lett volna "modern" hangszinekre,de a Pa val meg lehetne pénzt keresni (vendéglátózni)
Ennyi.
A Yamahák közül a PSR1000 fölötti szintik hasonlóan szép hangszineket,és jó kisérteket tartalmaznak,mint a KORG.
Igen, a V-synth egy roppant darab, de tudtommal nincs benne seq., ami valószínűleg stúdióban, vagy más felhasználásnál nem szükséges, de mondjuk egy olyan billentyűsnek, aki szereti, ha a gépi segítség megvan, annak jól jön. Mindezek ellenére teljesen igazad van, néhány poti megtekerésével még nem lesz egyedi a darab... Ezt csak úgy dúrva példának mondtam, hogy még a kész Combik is milyen mások. (De lényegében csak az Arpeggio stílusokról van szó. Azt pedig nem tudod túl piszkálni, vagy kicsit belenyúlva használod a gyáriakat, vagy szerkesztessz egy újat. Én lusta vagyok, s inkább piszkálom a gyáriakat... )
Sziasztok! Billentyűsök!
Zenekarunk billentyűse keres valami vintage szinti, orgona, illetve monofonikus cuccot!
Ami érdekelne bennünket: Moog, Vermona, Vox, Korg, Roland Jupiter, Yamaha DX7 stb. Mindbőlk a monofón (moog hangokat jól tudó cucc) a lényeg! A Yamaha DX7 kivételével ne legyen érintőgombos, mert a kolléga vak.
Ajánlatokat várok ide, meg ide: geller@ckplusz.hu
Sürgős!
A Karma már elég régóta 300 körül van újonnan, kicsit nyugatabbra :)
ha kreatív, akkor már inkább V-synth
attól, hogy fogsz egy combit vagy seq-et és rájátszol, zeneileg még nem csináltál semmi, hanem inkább a készítők és mivel nagyon sokan használnak ilyen hangszert mitől lesz egyedi? attól, hogy egy kicsit belecsavargatsz?
Kedves Edirol, azért vegyük figyelembe, hogy egy új KARMA kb.4-5 guriga, míg az OASYS csak 2 milla...
Nállam pár hétig volt csak kölcsönbe (bocs, megőrzésre) egy KARMA, de annyira nehezen váltam meg tőle. Szerintem egy igen kreatív dolog. Ha van fantáziád, elég pofás dolgokat lehet vele összehozni.
Csak egy szerény megnyílvánulást kissé off topicosan: Hallgass bele a modern korok Club zenéibe, vagy hétvégén este a trendi rádiók valamelyikébe. Szerintem ha egy KARMA-án, vagy Tritonon veszel egy alap Combit, meg a seq.-et, néhány akkord, meg esetleg kicsi saját feltét, s zeneileg máris sokkal jobbat csinálsz egy darab vassal, bármiféle PC-s helping nélkül. Pedig szerintem azoknak akiknek neve alatt ezen produkciók futnak sokkal több futná számos kifogástalan, és sokszínű hangszerre... Én nem tudom megvenni, mert nincs rá, ők nem veszik meg, mert nem tudnak vele mit kezdeni. (Tengermély tiszteletem a néhány kivételnek, mert hát az is van!)
Ja, ja! Meg! :) Nagyon ott van!!! Szerintem egy jó darabig elleszek azzal hogy átnézem mert annyi mindent tud hogy az valami csoda! Bocsássátok meg eme gyermekes lelkesedésemet! :) Köszi pityu előre is: nyesta@citromail.hu. Edirol, neked priviben elárulom.
Én az "elavult floppyval" is elég jól boldogulok kb. egy órás anyag ráfér a szekibe, a PCM kártyákat szerintem meg jobban meg kellene ismerned... Koncertre meg elég nyűgös egy pc-t vagy laptopot cipelni a karma program miatt, legalábbis annak aki élőben használja.