Szerintem a Tritonokat azért jó használni mert nagyban megkönnyíti a billentyűs játékát az érinőkijelző, sokkal egyszerűbben megtalálsz rajt mindent, könnyebb hangzást váltani játék közben és jól áttekinthető :)
Hello Grizzly. Küldtem mailt olvasd el, tőled függ, mikor viszem, csak mielőbb tájékoztass, max hetfo reggel 9-ig, de az a NAGYON MAX!!!!!!!!!! mert utolsókat rugom a nyaralásom előtt, és jó volna tudni, hoyg osszam be az időm, hetfo, vagy kedd.... Idvezlégy. Art
Ha valaki otthon van Korg PA1X pro-ban az segíthetne nekem egy-két dologban. Ugyanis vettem 1-t magamnak egy darabig oké is minden de azért van pár dolog ami nem oly egyszerű. Mindig Korg-ot használtam de ez egy kicsit bonyolultabb a többinél.
Egyébként igaz, hogy vannak olyanok itt, akik KORG pártiak, de nem használtak még, és vannak, akik sok-sok éve ismerik a KORG-ot, használják. Jómagam használom, és nagy intenzitással követem és követtem a fejlődésüket. Le lehet szólni, hogy "biztos csak egy újabb ***, aki sztárolja a hangszerét, hoyg eladhassa". Engem nem érdekel. A kedves vevővel úgy is kialakul a személyes kontakt, és majd ő maga meggyőződik az eladó felkészültségéről. Barátaim, ne nyissunk vitát, hogy miért ugyanaz, és miért nem ugyanaz a Triton, a Karma, a Trinity, az N seria, a Tr és sorolhatnám, hanem előbb tanuljunk meg zenélni, menjünk el sok hangszerbemutatóra, és ne a hallottak alapján ítéljük meg a hangszert, hanem járjunk utána személyesen. Ha autót veszel, előbb próbáld ki, hogy megy. A fórum azért van, hogy személyes TAPASZTALATOKAT osszunk meg egymással, nem azért hogy rázzuk a rongyot, hogy ki vett drágább hangszert, és miért nem tudja használni a felét sem! A hangszerek jó része átfedés egymással, de mindegyik másra való, és akkor jön még a szubjektivitás, és millió dolog, amihez az kell, hogy SZEMÉLYESEN PRÓBÁLD KI! Tessék elmenni a hangszerboltokba, és próbálgatni. Nem beszólni akarok mindenkinek, csak segíteni, hogy mi az a pont, ami mindenkit átlendít ezen a buta ponton, hogy fikázza a másikat ismeretlenül. És utána mindenki tegye a szívére a kezét, hogy mire használja majd új hangszerét! Megéri e hogy elmondhassa, hogy *** van? Köszönöm hogy elolvastatok, mindenkinek jó zenéket, és millió élményt kívánok ezen a téren. Szép napot. (-------- K O R G --------)
Sziasztok !
Az ú.n. gagyibb billentyűzettel nem tudod produkálni, hogy midimonitorral nézve a velocity-értékeket akár tizessével léptesd. Most néztem az EXR-3 billentyűzetét, jellemző értékek 50 körül vannak (+-8),kicsivel erősebb leütésnél 110 környékén.
Tehát a játék kifejező volta, a komfortérzet amit nem kapunk pl. a Karmánál ( egyébként nagyon jó hangszer, mielőtt még ez miatt támadás érne ) sikkad el. De ez az összehasonlítgatás a Triton és a Karma összefüggésében merült fel, Art felvetésére, hogy a Karmának meg a Tritonnak semmi köze egymáshoz...
Amit még a Tritonnál meg kell fizetni az az érintőképernyő. A Karmánál nagyon féltem az egyszerűsített kijelzőtől, de a Korg eléggé fájdalommentessé tette a kategóriák és a hangszínek közötti keresgélést.
Üdv
szocsaba
Annyiban igazat adnék szocsabának, hogy egy kalapácsos billentyűzettel sokkal jobb a játékérzet, szebben lehet artikulálni, vagy előadni a darabot, mint a gagyi billentyűzeten... Természetesen tisztában vagyok vele, hogy a hangforrás ugyanaz, de mégis jobbnak hallja az ember...
Ezt én is tapasztaltam a napokban.
0-127-ig hangerő eltérés lehet, máshogy nem fog szólni, kivéve ha nem többszörösen mintavételezett layerezett, de ott is max 1-2 réteg van
éppen ezért lehet állítani a Velocity-n, hogy korigáljuk, ha nem megfelelő a billentyűzet dinamikája számunkra
persze, a pontatlanságot és a karakterisztikát(út-idő) nem lehet állítani, de ez mind csak hangerő különbséget okozhat
a jobb szintik automatikusan hozzáállítják minden egyes hangszerhez a Velocity értéket pl. orgona
Demonp !
A billentyűzet miatt IGENIS szólhat rosszabbul a cucc. Ha mindkettőd lett volna ( írásodból úgy vélem nem volt ) tapasztaltad volna ezt. Más dinamikai tartományokban dolgozik a különböző "súlyozású" billentyűzet. Most egy EXR-3 szinti van nálam, és bizony egy kalapácsos masterkeyboarddal hajtva teljesen más (sokkal jobb) pl. a zongorahang, holott a hangkeltő eszköz ugyanaz !!!!
Tényleg jó lenne ha egy vélemény nem az internetes okoskodásokból (rosszul) leszűrt esszé lenne, hanem a személyes megtapasztalás...
Szép napot !
szocsaba
Amire rá van írva, hogy triton az mind ugyanaz! HI szintézis, 32 mega ROM. Az extrákban van különbség. Le nagyon butitot (1 MFX / combi), a többi csak abban külömböznek, hogy az egyikben van vinyó, CD stb a másikban nincs. Karma ugyan az mint studio csak kisebb és hozzáadták Karma motort. Hangzásban nem nagyon lehet kölönbség. Le is csak az efektezés miatt szól rosszabbúl.Ezek után mondhatom, hogy a legjobb a TR, mert abba 64mega Rom van. Karma nem szólhat rosszabbúl, mert gagyibb a billentése ez hülyeség (az autó es megy lassabban ha más a színe). Trinity az teljesen más szintézist pródukál ACCESS. N- megint csak más. Különböző árkategóriák, más hangszerek. DX7t se szabad összehasonlitani Mitiff géppel, pedig az elöbbi sokkal népszerübb. Furcsa ez az egész vita. Itt nem egy, hanem négy lepedőt húznak négy felé.
Mert a hangja OK (80), de nem tudtam kihasználni és a tied (50) ugyanaz a hang és bőven elég lett volna itthonra
ilyen egyszerű :)
lehet nem hiszed el, de nem komolyabb a billentyűzete az EXR-nél (az I30-ban több anyag volt)
Ok, nem tudtam, hogy kötekedni szeretnél, de szerepel pl. olyan kitétel, hogy olyan mint a Triton a billentője, de gagyibb... 891
persze lehet, hogy addig nem mentél le!
2. Amennyiben a PA gagyi, miért akartad megvenni? (50) Miért kellett eladni? (80) Az meg, hogy összehasonlítod a Roland EXR-rel...hát...
3. Nem azt mondtam, hogy nincs példa mindkettőre, de... szerintem azért akinek van rá anyagi lehetősége, az újat vesz. Kérdezz meg erről azért pár hangszerüzletet, mielőtt izmozol szerintem! Amúgy érdekes emberke vagy, priviben mondjuk nem ilyen hangot ütöttél meg...mindegy!
Visszaolvastam és nem látom...
Peter szerint rosszabb a Tritonnál, még szép, hiszen el akarja adni a sajátját :) (életében nem látott még Karmát)
nem is Triton árban adtam el..
Nem olyan profi a billentyűzete, de nem gagyi
Roland RS-50, EXR, Korg PA, Yamaha PSR na ezek gagyik
HOL itt a fanyalgás?
Én beírtam keresőbe,hogy használt szintetizátor (valami ilyesmit) aztán neki álltam nézni az oldalakat.Rátaláltam erre a fórumra,aztán olvastam ART hirdetését, rákerestem az N364-re.Láttam képen,meghallgattam hogyan szól.Meg tetszett a szerkezet.Utána beszéltem ART-tal,kiderült,hogy jó fej,ért az ilyesmihez és ráadásul Érdről lehozza nekem Pécsre!!!Valamint az anyagiakról is beszéltünk és nem lesz rossz üzlet :)
Elnézést az érintettektől, ha rossz neveket és számokat használtam, de a lényegen nem változtat. Milyen fanyalgás? Olvass vissza és látod. Amíg először dícsérték a hangszered, utána már nem ezt olvastam...
a kitermelésben meg igazán nem hiszek, már csak azért sem, mert nem egy hangfórumon olvashatod, hogy egyszerűen haldoklik a dolog, kevés ügyfél és akkor is egymás alá ígérgetés!
Hm..
Nem Kether vette meg Art Karmáját, hanem Santosh vette meg az enyémet :)) 200.000-ért.. ehhez képest az N-364 130.000-ért...
Milyen fanyalgások? Valaki beírta, hogy a Karma sokkal rosszabb, meg teljesen más mint a Triton, közben ugyanaz az engine...
Túl sok itt az okos ember
szerintem egyikünk sem vonja kétségbe, ott a gond inkább az, hogy az ár elég szűk réteg számára megfizethető...
nem véletlen, hogy a 200 alatti cuccok mennek jobban. A vevőkör ezeknél a tizenévesekből kerül ki, akik a szülőket pumpolják meg. Aki már önálló keresettel rendelkezik, véleményem szerint az esetek többségében inkább gyűjt egy újra. Ez persze szubjektív vélemény volt!
Szerintem azért jó igazán ez a fórum, mert sokaknak tudunk segíteni, akik még lámák a hangszervásárlásban, de a lentebb található vélemények alapján talán megkönnyítjük azt, hogy eldöntsék, új hangszerbe ruháznak be, vagy használtba és utóbbinál mit is jelent az árképzés, számít-e az, hogy bárki lefikáz pl. egy Rolandot, holott a leendő tulajnak éppen az tetszik...
Egyetlen példa! Mondjuk Kether megvette Art Karmáját, ami privi véleményem szerint igen jó hangszer. Addig mindenki dícsérte, majd jöttek a fanyalgások. Ennek a srácnak ez az első komoly hangszere, ráadásul 220-at áldozott rá. Gondoljunk abba bele, hogy visszajön a topikba és elkezdi a pejoratív véleményeket olvasni arról, ami korábban még hú de jó volt!...
Grizzly !
Olyan hangszert vegyél ami neked is tetszik, bárki bármit mond. Nekem is mondták ezt ne vedd meg azt ne. Én csak magamra hallgattam, és nem bántam meg soha ( bár egy idő után távoztak ).
Az árakról : mindig jönnek a beszólások, hogy láttam 100-ért is stb. Ha a piacon megjelenik egy emberke akinek nagyon sürgősen pénzre van szüksége és annyiért magválik a hangszerétől, rögtön példálózás van, hogy persze volt a múltkor ennyiért meg annyiért volt stb.
De ha nekem most kellene 100-ért egy Korg N364, tud-e valaki ( magyar ) hirdetésben mutatni ?
Az árképzésben semmiféleképpen nem akarok beleszólni, pár hónapja én 150-ért hirdettem N364-et.
Szép napot !
szocsaba
Én sem beleszólni szeretnék, de... szerintem így a hangszermizériám után az biztos, hogy két dolog fontos - a vevő érezze úgy, hogy jó lóra tett, az eladó meg azt, hogy nem csinált rossz vásárt, még ha meg is kellett válnia a kis kedvenctől! Amúgy nekem chris és laca etalon ebből a szempontból, rajtuk éreztem, hogy nem azért dícsérik a hangszerüket, mert el akarják pattintani, hanem azért, mert tényleg hozzájuk nőtt! Ennyi!
NE haragudjatok, hogy belepofázok a SAJÁT dolgomba. A KORG N364-es kb.300.000 Ft-os hangszer volt újkorában, vagy lehet több, de a 130.000 Ft-os ár egy gyönyörű állapotú hangszerért NEM SOK. Mindene szép, és ajándék hozzá a tok, a pedál, és az állvány is. Én napi kontaktba vagyok Grizzly-vel, és nagyon jól tudja, mit vesz. És ezt ő is láthatja. Köszönettel. Üdv. Art
laca
Sajnálom! Azért megértem, amit érezhettél, mikor olvastad...tényleg sorry! Azonban hogy valamilyen vígasz félét nyújtsak, azért hívd fel azt az üzletet, ahol én vettem az enyém. Voltak kiállított hangszerek: pl. 620-as 99.000-ért. Amennyiben minden téren ilyen korrektek, mint velem voltak, szerintem mondanak egy számodra is elfogadható beszámítási árat és máris megvan az 50-es! Egy telefont szerintem megér (látod, én is úgy voltam vele, hogy mit veszíthetek)!
Vártam a telefont, de így is jó.
Köszi legalább hogy szóltál és nem kell várnom tovább.
Jelenleg nem tudom mit tegyek, mert szinte beleéltem magam. Ha nem lesz más marad a turbósított 630, mert nem tudom jelenleg mit kapnék az ő beszámításával meg kb a rászánt összegért. Újat semmiképp. Gagyi meg nem kell. Ezt szerintem mindenki megérti. Köszi mégegyszer. Laca
Hello Grizzly !
Ha zenekarban használod, ebben a kategóriában jó választás, a Trinity, Karma, Triton más szintű hangszer. Arpeggioja nem használható, de sztem ez csak egy extra funkció. Nagyon szerettem a Funky Roads hangszínt (valamelyik bank 25.programja), igazi "koszos" Rhodes érzés. A szólisztikus hangszínei még a gyengéi, nincs portamento effekt benne ( a Trinityben sincs ). Érdekes, a Kurzweilben 1992-ben már beletették, a Rolandoknál már a kicsikben is használták.
Alkudj egy kicsit, akkor szenzációs vétel lesz (én 100-ért is vettem már, icipicit szutykos volt ).
A Trinity és a Triton között csupán 4 éve van, enyhe túlzás hogy majdnem együtt jöttek ki
Én a Fantom X6-ban láttam az első használható samplert
Aki nem workstationt akar, annak az X-50 nagyon jó választás
Nem neked mondtam, hogy várd meg az X-50-et...
Én eddig csak 3 órát próbálgattam az Oasys-t, nagyon tetszik, de egy kicsit sokba kerül
A fapados ezt jelenti: csak 8MB AI2, korlátozott minden téren (Arpeggio, szekvenszer, kijelző, kezelőgombok, kimenetek, bővíthetőség stb..)
A Nord3 szintim is fél milla, ha nem nyúlok sehova, akkor is ki tudom használni, mert a hangja lever mindent
laca
Azért írok és nem telefonálok, mert a kisfiam valahova elkeverte a paírt, amin a számod volt. A sajnost miattad írom, de becserélték a hangszerem az Eldorado-ban (elnézést a hangmester.hu-tól, de megérdemlik, hogy leírjam a nevüket!). Azért remélem, hogy sikerül valami jót Neked is kikapni! Végül nekem egy Yami PSR-3000-es lett, mivel Korgban a következő lépés a 80-as lett volna, az meg már nekem lett volna anyagilag sokk!
Sziasztok !
A Karmának a hangkeltő eszköze egy az egyben Triton, csak kibővítve a Karma funkcióval ( hasonló mint egy kisérőautomatika, de csak távolról a hasonlóság ), de valahogy másképp szól mint a Triton, "köszönhetően" a gagyibb billentyűzetnek. A Triton PCG hangszínei betölthetőek a Karmába, tehát, hogy semmi köze egymáshoz az azért túlzás. A Trinity előbb volt mint a Triton, és a Pad hangszínei tényleg jók, de a szólóhangszínei csak a Plus változatban jók. Mondom ezt azok után, hogy mindhárom volt a tulajdonomban k.b.1-1 évig. N364-em 3-szor is volt, zenekarban jobban tudtam használni, mint a másik hármat (lásd.ár/érték viszony). A Triton samplere tényleg fos, az AKAI mintákat úgy megkeverte, hogy öröm volt nézni.
Ha kérdés van : szocsaba@t-online.hu
88-as. A karma egy élőben is befolyásolható lejátszó egység, aminek semmi köze a Tritonhoz. A trinity és triton család majdnem együtt jött ki, a triton samplere semmire sem jó. Mindegyik másra való, és azt kell nagyon tudni hogy mit akarsz vele csinálni, na olyat kell venni. Az oasys egyébként egy mobil studio. És mondhatják hogy hülyeség, hogy egybe van minden, de én nem akarok külön hammondot venni, se samplert, se hard disk recordert, és igy akárhol studiozhatok. A végén lemasterelem, és kiirom CD-re. Rövidítve, persze nem árt érteni hozzá de NAGYON-NAGYON:) mindenkinek jó zenélgetést!!!
A trinity nem oylan jó, és a karma sem ! úgy tudom (és elvileg jól tudom) hogy a karma az Butított Triton (úgy mint az LE) a trinityre pedig azt mondta az összes korgos ismerősöm hogy nem oylan jó, csak bizonyos stílusban lehet igazán jól használni. Monjuk PAD ok és szóló hangszínekre qvajó de mondjuk az orchestral része vagy a zongorái nem jók annyira, mint a tritoné. Azok viszont jók, és lehet is bővíteni a hangkészletet, valamint ott a drága jó sampler :)
Nekem ne mondd hogy meg kell várni az X-50-et amikor Oasys vásárlása előtt állok. Tudom milyen hangszer, és értek hozzá eléggé:) így is jó szívvel merem ajánlani. A fapados szó nálad mit takar? Vehetsz szintit fél milláért is, de nem fogod tudni kihasználni, mert nem az oszcillátorokba és a hangszintézisébe akarsz belenyúlni, nemde??? Üdv.
Ismerem én is az összes Korg szintit, amire az N-364-et 10 éve kitalálták, arra most alkalmatlan, a workstationok rengeteget fejlődtek és ez akkor is fapados volt
meg kell várni a Korg X-50-et, ha workstation kell, akkor meg össze kell kötni PC-vel
Grizzly, kereshetsz más hangszert is, és van rengeteg hangszer. Kereshetsz N364-et olcsóbban, nem biztos hogy találsz. Vehetsz akármilyen hangszert, de elmondtam a véleményem: megveheted olyantól is, aki nem tud segíteni a hangszerrel kapcsoaltos kérdésekben, miután használod. Sőt, vehetsz kísérőautomatikás cuccot, de ha zeneileg fejlődni akarsz, azzal (nem akarlak elkeseríteni) nem fogsz. Nem vevőt akarok fogni, csak erősen szakmai szemmel nézni a helyzeted, és segíteni. Én tudom, mire való a Karma, a Triton, a N-seria, és mindengyik KORG-ot, ugyanis több mint 10 éve foglalkozom velük, és előről hátulra ismerem. Nem le-és rábeszélni akarlak dolgokról, csak nehogy megbánd, ha olyat veszel meg, amit nem ismersz. Szép napot. Üdvözlettel: Arthur
Grizzly, amennyiben ĂŠrdekelne a KORG N364, beszĂŠljĂźnk rĂłla, gyere el, prĂłbĂĄld ki, stb... Nem veszĂthetsz vele semmit. Budapesten prĂłbĂĄlhatod ki. Ha Ărsz, inkĂĄbb mail-t Ărj, vagy hĂvj. arthur_grosz@yahoo.com. 06-20/9357-325. Ădv. Arthur
5 év kihagyás után kezdeném el ismét a zenélést.
Rögtön zenekarba vennének be,csak szintetizátorom...
Mit tudtok ajánlani? Haladó szinten voltam, azóta sokat felejtettem...
Jó az az N364? :)
Az N364-et 130.000 ért odaadnám. Igaz, megtartanám, de nem az enyém a hangszer. Amennyiben valakit érdekel, kérem írjon, vagy hívjon. 20-9357325, vagy arthur_grosz@yahoo.com. Jó állapotban van. Köszönöm, előre is. Üdv...
Az emberek többségének nincs internete. Ezért hiába raktam én is fel a hangszeremet, (mondjuk erre azért volt jelentkező, de nem olyan sok) mégiscsak a hangszerbótos volt az aki megvette... Nem kell csüggedni, előbb utóbb elviszik... Csak nem biztos hogy annyiért amennyiért hirdeted.
Ezen nem kell fennakadni, sajnos ez így van, hogy a használt hangszernek nincs ára, akármennyire is vigyázol rá... Persze mindent megtartani nem lehet... Nekem becserélték a cuccom most, 60 százalékáért az árának, másfél évesen, karcmentes állapotban, extra tartozékokkal... Egy több éves hangszerért ne lepődj meg, ha a negyedét sem adják az árának... Egyébként, én tudom, hogy jó hangszer, és valami rockosabb csapat biztosan nagy hasznát venné...
Art
Nekem négy hetes a PA-50, 250-ért vettem, most 185-ért adom és eddig nem vitték el, úgyhogy azt hiszem, megtartom és veszek mellé egy erőlködőt...
Szerintem azért nem kell mindenáron megválni a hangszertől és így még bizonygatni sem kell, hogy mennyire jó, mert Te magad tudod! Őszintén szólva szerintem már így is idiótának érzi magát az ember, de hogy rossz szájízzel váljak meg a kütyütől és egyoldalúan csak más járjon jól...egy nagy túróst!
Innentől gondosz módon azon drukkolok csak, hogy legyen minél több sorstársunk aki új hangszerre ruház be és érezzék, hogy ebből a szempontból mekkora átverés összehasonlítva akár egy kocsival is...azért az érdekel, hogy melyik autó veszít három hét alatt az árából csaknem 30%-ot...
Ezért mondom, hogy el lehet adni, de nem minden áron!
SZIASZTOK! Fent rohad a hirdetesem már 2 hónapja, segaítsetek eladni a hangszerem. Kiváló hangszer, csak mindenki a szoftvereket keresi. Mivan, nem kell a vas??? Szerintem reális ár
Eladó egy KORG N364 workstation. Nagyon jó állapotban, abszolut padló ár:140.000 Ft. Sürgős volna! Bővebb információ: 20/9357-325, vagy arthur_grosz@yahoo.com
Köszi, és várom az érdeklődést. Nem hasonlítgatni kell a Tritonhoz. Én egy Tritont használok 6 éve, és az N364 egy nagyon jó hangszer, csak tudnod kell, mire akarod használni. Én ajánlom. Még1x köszi mindenkinek!
A balkézzel fogott harmóniából, illetve hengból vokált generál az énekhangod mellé.
Gyengécske jószág. A mintavételezés alacsony minősége miatt inkább kása a kapott eredmény, mint vokál.
Eljárt fölötte az idő. Még az i3-hoz fejlesztették kb 12 éve.
egyébként (talán tudnek nekem szerezni triton extreme pro x-et viszonylag olcsón, csak ez az üzlet még nem tuti ... nézegettem pl a külföldi oldalakat, triton extreme pro x magyar forintba átszám,ítva 300-400ezerért is van már használtan.
Magyarországon meg 600 alatt nincs is! A pofám leszakad ...
A sörösüveget csak nyitott állapotban, az összekötés idejére nem szabad a gép mellé(közelébe) rakni,(ilyenkor jönnek azok a hibalehetőségek, hogy az int összekötjük az in-nel és fordítva, majd a MIDI kábelt megpróbáljuk rádugni a VGA kimenetrre, rosszabb esetben a 220ra)
Utána kifejezetten segíti a munkát....de csak és hideg nedűvel feltöltött kizárólag akkor fogyasztandó sör
Tehát a helyes összeköttetés a következő
1. MIDI IN - outba
2. MIDI OUT - inbe
3. "midi portot" a hangkártyán lévő foglalatba
4. a legegyszerübb ha egy minijack-jack sztereó kábellel összedugod a phones kimenetet (karma) és line in-nel (kék luk a hangkártyán)
Ha ez igy megvan és nincs hang a lejátszásnál, akkor a cakewalkban allitsd be a lejátszási eszközt (Via wave).
továbbra nézd meg, hogy a hanghullám van-e (szemmel látható szörnyű féreg az audio sáv közepén). Ha megvan akkor csak a LEJÁTSZÁSSAL VAN A BAJ. Remélem innen már megy. Ha zenét akarsz felvenni akkor ezeket jegyezd meg jól:
1. 1 kábel - nem kábel
2. integrált kártya nem kártya
3. MIDI nem hang, hanem esemény
4. 1 felvevő szoftver nem stúdió
5. bemenet nem kimenet és forditva
6. ne rakjál sörös üveget a számitógép mellé!
hehh, hát nekem meg most így hirtelen a pénzem cuccokban van, amiket árulgatok, és csak aztán tudnék számolgatni, hogy mennyi kp-vel rendelkezem...:)
no de mégis... valami árat kell mondanod, ha árulni akarod...:)
Miért kell ezt ennyire megbonyolítani, nagyon nem is vagyok hülye a számítógéphez, és ha nincs az embernek segítsége, vagy nem professzor, akkor már nem tud zenélni? Ezen remélem lesz változtatás az elkövetkezendő időkben... Persze azt mondja az xp is, hogy csak bedugjuk a kábeleket, és megy is minden, automatikusan felismer mindent. Na mindegy, a lényegre térve vezérlőpult- hangok és audióeszközökbe menvén audió fülnél megtaláltam a hangrögzítést. Itt is csak egy választható verzió van, mégpedig a Via hang (WAVE). Itt belemegyek a hangerőbe, behoz egy csúszkákkal teli képernyőt a felvételhez. Itt eddig mikrofon volt bepipálva, most a "bemenetet" pipáltam be, és felvettem a hangerejét. Cakewalkban csak annyi változás, hogy mostmár kijelzi az audiósávnál, ha veszek fel, odaírja a sávra, hogy record, azonban hangja nincs.
Arra gondoltam, hogy lehet, hogy valamit nem jól értelmezek.
"Persze ne feledd rákötni a jack kimeneteket a line in bemenettel."
Nekem egy kábelem van, mégpedig egy roline midi kábel, aminek az in végét az outba dugtam, out-ot az inbe, a game (midi)portot pedig a hangkártyám midi portjára.
Szégyellem, hogy rátok hagyatkozom, de önállóan az életben nem jutottam volna el idáig. Szóval nagyon köszi a fáradozást, nem is tudom, mivel hálálhatnám meg.
Hát ezek a jók. Már Karmának semmi köze a dologhoz (felvételhez). a line-in a titok nyítja. Csodálatos kifejezés egy kezdő zenész számára! Magyarúl vonalbemenet. Na ezt az állatot a vezérlőpulton - mediaeszkőzök - audioban kell kiválasztani a hangrögzitőben.
Innen már mennie kell.
Tovább lehet fejleszteni azzal, hogy egyesével felveszed a sávokat