Szia Kecsi!
Valóban régen nem jártam erre a rengeteg munka miatt,nem mindig van időm itt lenni bocsáss meg,és köszönöm a választ neked megértettem.
Egy videóra kiváncsi vagy,egy Rom aegyvelegre amit még a megöregedett Korgal csináltam,amit már lecseréltem a te javaslatodra és egyáltalán nem bántam meg??
Ha igen küldöm.
Köszönöm.
Na igen, egyetértek!
Egyébként megfogadtam a tanácsod és elkezdtem a yamaha stílusokat átkonvertálgatni ckf-be és némelyik egész jól szól de mi van azzal, ami tök hamisan szól?
Lehet azzal valamit kezdeni?
Szia Barna !
Megint látszik, hogy csak akkor jársz erre, mikor valami kérdésed merül fel. Hónapokkal ezelőtt és pár napja is a Kantár Ildikó nickű fórumtárs itt sírdogált, hogy nem éri meg a tavaly még 930 Eurós alalplapcserét megejteni a 2100-hoz. Ha ehhez hozzáadod a tisztára mosott doboz árát, nem hiszem hogy jól járnál ....
Nem, olyan hozta, aki már látta működni Tyros-val. Nem buzerálom, majd jövőre. Készítem inkább az rgt-ket. Nem volt bekötve az MFC-10, pedig oda kellett volna próbáljam.
De ugye nem PVP12-t próbáltál ? 100 KOhm kevés a Yamaháknak! Azon kívül hogy gagyi az egész Proel, mint az állványaik, elektronikáik
Hogy láttam-e bennszorult jacket? Volt hogy kiszabták még az alaplap nyákját is a dugóval együtt .... Jobbik esetben csak az aljzatot kellett cserélni. És ez inkább a dugó hibája, mint az aljzatoké. A "tip" sokszor olyan mélyre van esztergálva, hogy nincs az az érintkező, amit ki ne szabna. Majd tapogasd meg jól, ha sikerült kibányászni valakinek - de lehet hogy ahhoz a masinát meg kell bontani előbb.
Hú basszus Kecsi, mondhattad volna hamarabb is, hogy ne vacakoljunk akkor ezzel a fossal..
Köszi, akkor próbálkozunk a yami stílus konvertálással.
Remélem ott több sikerünk lesz..
Ez az OTP editor kikészített már idegileg!
Nem akar a frászt nem ott a sok hivatkozás közül az első, töltsd le. Gyűjts be ezer Yamaha stílust, és simán konvertálod vele ckf-be a Casióhoz. Ezzel a midi-ckf editorral úgyse mennél sokra, ugyanaz a bonyolultsága mint az EMC Style Works-nek, amivel még magyar ember nem csinált épkézláb stílust. Van ugyanis a casiónak editornak is egy olyan része, ahol meg kell definiálni egy csomó fontos részt, ami a stílus megszólalásához elengedhetetlen. Ezt a Yamahánál CASM szekciónak mondják, ott meg OTP editornak (Néha meg editálnám azokat is). Úgyhogy maradjatok inkább a sty-ckf konverternél.
Csinálnék egypár konverziót nektek próbaképp, de így sosem lesz kész a midis dobozom
Sziasztok kollégák!
Szerintetk érdemes ezzel foglalkozni,érdemes megvenni???
http://www.expressz.hu/hangszer/elektronikus/zongora/showAdvert,6531511,519,1.html
Mennyi lenne a javítása ennek a gépnek???
Köszönöm előre is.
Sziasztok! a Korg-nak is sty, és valamelyik prog is ilyet használt, amivel mideket lehet készíteni.
Kecsi! Nem vagy? Bassza meg a Yamaha! Proel hangerőpedált beledug, természetesen a hangerőajzatba, nem szabályoz, de ez a kissebbik baj. A dugót nem lehet kihúzni. A pedált itt csomagoltuk ki.
Köszi szépen Kecsi a segítséget.
Nem nagyon akar összejönni a dolog...
Pld. van ez az Agadou szám is de csak a dobhangok jönnek át stílusként a szerkesztés után, hiába írok be basszust a megfelelő helyre.
Igaz erre a marker dologra sem sikerült rájönnünk, hogy hol is kell azokat kijelölni..
A 11 elhelyezett marker gondolom a konvertációhoz kell a gépnek, hogy létre tudja hozni a stílusokat, azok variációját, fill-in-eket, intro(kat) és ending(eket). Ha nincs meg a 11 marker, akkor nem tudja kiszámolni a gép, hogy melyik részt mivé konvertáljon.
Nincs ilyen hangszerem, de logikusan belegondolva csak így működhet ez a dolog.
"Nincs elég markar. 11 marker adat szükséges az smf-ben"
Ezt írják pontosan. Próbáljatok 11 markert elhelyezni az sms-ben, akkor szerintem ez a hibaüzenet megszűnik.
Kecsi a segítségedre lenne szükségem ill. bárki segíthet de úgy emlékszem a midi szerkesztésekben Kecsi nagyon otthon van!
Tehát adva van a gond még mindig a kollégámnál (casio-s..) hogy a gép tud midi fájlból stílust konvertálni de már az alapoknál elveszünk...
Ilyesmit ír: "Not enough marker. You need 11 marker data in smf! Do you use bar info?"
Tehát valamiből kevés a jelzés. De miből és ez mit jelent pontosan?
Ha a yes-re kattintok akkor természetesen megnyitja a smf track infó-t de csak a drum(10ch)-nál vannak valami jelzők a többi tracknél semmi.
Tudom ez így elég kevés mivel a saját szoftverét használja a hangszer és nem biztos, hogy ismeritek de gondolom az alapok mindenhol ugyanazok!
Tamás01 a hang és video felvételek rengeteg memóriát igényelnek. A processzor sebessége sem mindegy (2.8 GHz manapság elvárt) de az 1 Giga memória nélkülözhetetlen. Nálam 512-vel még néha köhögött (főleg ha komolyabb editor progival audiózol ). De ne memó kártyát kérj, hanem nézd meg a "saját gép"- tulajdonságoknál, mennyi memóriát /SD vagy DDR RAM/ pakoltak bele, és azt kell valószínű felbővíteni. A másik: valóban hangfelvételekhez egy nem alaplapra integrált hangkártya kellene a gépbe.
üdv : kecsi
Sziasztok! Kérni szeretnék egy kis segitséget! Már réggebben is írtam hogy gondom van a több sávos felvétellel, de azt godoltam hogy program hiba! Kiprobáltam a Nerot,Kristalt,N-TRACK studiot,Audacity1.3 felvevö progikat,de mindegyiknél úgyan az a probléma, nincsnnek szinkronban a sávok vagy is el vannak csuszva egymástól idöben! Szerintetek mi lehet a baj? Egy idö után ki írja a gép hogy kevés a virtuális memória! Ha kicserélem a memó kártyát nagyobbra akkor elépzelhetö hogy kiküszöbölöm a hibát! A hangkártyám az integrált,kéne egy nem integrált bele ami már komolyabb! Bocsi ha hülyeséget kérdezek de nem igazán értek a számitógépekhez! Elöre is köszönöm a segitségeteket!
Igen, sajnos ez így van. Továbbra is meg kell fogadnom Tom javaslatát, vagy nagyon háttérben, vagy csak bizonyos részeknél legyen vokál, bármilyen csörömpölésben. ....vagy egyáltalán ne legyen...
hello skacok:)! mosza:)szép dal lett,szerkezetileg is jó sztem,igen cseppet sok a vokál,de ami igazán sajnálatos,hogy megtörik a vokál hangja ,ezt miért nem tudják korrigállni a Yami gyártók(:? pedig szépen szól a női hang is!gratula,külön öröm hogy saját dal:)gratulálok!!!még több ilyet!:)
igen-igen, nekem se nagyon tetszik , vagyis nem mindig tetszik a vokálproci, de most úgy maradt, közben bambultam is, hogy miért szól alatta, bár van olyan rész ahol tudatos, a végén, amikor női vokál van...
Megteszem, most eléggé rekedt ís vagyok, de nem fogom erre. 53 - on van a miki. Attól félek mindig, hogy úgy halk lesz az ének, mondom mindezt úgy hogy még nem csörömpöltem "nagy cuccon" az s900-al. Bár a múltkor a suliban nyomtam a Hull a pelyhest, meg ilyesmiket...
mosza,
Szép ez a dalod! Megtennéd, hogy legközelebb a vocalist hangerejét 50, azaz ötven %-kal lejjebb veszed? Sokkal érthetobb, tisztább és természetesebb lenne úgy az ének.
Tényleg szép és fülbemászó zene lett!
Ne is mondd, a napokban jártam úgy hogy étteremben játszottam, csak kaja alá nem nagy felhajtás, gondoltam magamban nem viszem el a g-70-et szolidan stílusról nyomom majd a yamahán. Már egy pár midi megvolt xg-re, de nem is nagyon foglalkoztam a dologgal csak úgy egyszer feltettem az összes midit egy pár mappába, jelige nem árt ha megvan tarcsiba, mert ha bulira megy a dolog mindig viszem a rolandot, most viszont kifogtam nem vittem. Ráfáztam a sompira, kértek egy számot és nem lehetett kikerülni a midit, gondoltam semmi vész megvan csak meg kell találni az ömlesztettben, megtaláltam ez volt a baj. Inkább kínlódtam volna manuálisban, lehet hogy jobb lett volna. Össze vissza, szólt minden a pofámról meg égett a bőr azt se tudtam hova nyúljak hogy mentsem ami menthető. (Most lehet röhögni!) Otthon aztán elővettem a midit át akartam alakítani, de mentés után ko. lett a midi. Mikor belőttem tök jól szólt -no mentés- meg is csinálta de többé nem lehetett elindítani. Na ennyi a kis történetem. És tanulván a dologból 900-ra is meg akarom csinálni a számaimat, csak egy kicsit lusta vagyok. És egyszerűsíteni szeretem volna.
Sziasztok !
Ebben bizony nagyon igaza van Almatomnak :( . Attól hogy bele kerül egy xg reset a nótákba, még marad a katasztrófális összkép. Ha ez így van a 3k-n, az s900-nál még ígyebb lesz. Egyrészt hiába hagyod a GM hangkészletet, igaz megvan a Yamiban is, de az egyes hangszerek és dobkészletek teljesen más arányban, hangerőkkel szólnak. Másrészt ha már hozzányúlsz, érdemes a Live meg Sweet hangszíneket belekeverni, sokkal jobban ,szebben szólnak mint az alap gm hangkészlet. Az effekt arányokról nem is beszélve. Mindezeket segít megoldani gyorsan a Midiplayer II , amit már ezerszer ajánlottam, csak a netről most nemtudom miért, de eltűnt. Viszont 1-2 nappal ezelőtt itt feltettem , keress vissza. Találsz benne batch-konvertálót, 1-2 nótán kipróbálod az arányok változtatását, aztán ha ráereszted az összesre, onnan már kevesebb manuális munkád lesz.
Ja ezeket padisaxinak írtam, csak Tomra kezdtem előbb helyeselni :)
üdv : kecsi
" nem szeretném újra eljátszani ezt az s-900-al hanem azt szeretném hogy a roland g-70 re tuningolt midiket szeretné az s-900-ra át tenni úgy hogy ne kelljen mindent elölről kezdeni. "
Ezt felejtsd el! Minden hangszer váltásnál újra kell az egész midifile beállításokat eszközôlni, kezdve a hangszín kiválasztástól a hangerôzésig................mindeny. Vagy olyan kaki gagyin fog szólni az új hangszered, hogy sírva fakadnak tôle a vendégek. Nekem a hangszerátállásoknál a minimum 3-4 hónap kell, amíg "felrántom" a jól beállított saját készítésű dalokat. És még így is, hogy minden egyes midifile-t én írok meg -tehát tudom, hogy pontosan mit, hová és hogyan írtam- még így is kell neki ennyi idô, hogy elôre lépésnek hasson a hangszerváltás. Neked sokkal nehezebb a dolgod, mert az általad teljesen ismeretlen midiket kell javítanod és beállítanod és ez így még több idôbe kerűl.
Többek között ezért is jobb, ha az ember saját maga írja meg a dalait................
Köszi megpróbálom.
Remélem sikerül, mert anno az összes midim miután megvágtam kijavítottam a g-70-en hangszereltem és optimlizáltam egyesével és nem szeretném újra eljátszani ezt az s-900-al hanem azt szeretném hogy a roland g-70 re tuningolt midiket szeretné az s-900-ra át tenni úgy hogy ne kelljen mindent elölről kezdeni.
Sziasztok! Van egy kis problémám, az összes midim roland g-70 re van optimalizálva, viszont ha megpróbálom a s-900 al áthangszerelni 90%-ban mentés után használhatatlan lesz a midi. Nem ismeri fel a hangszer kifagy, vagy azt írja túl hosszú. Sonarban megnéztem és valami 34.000. ütem múlva találom meg a sávokat. Kérdésem mely progival tudom egyszerűen áthangszerelni az s-900 hangszíneire úgy hogy működjön is? (hasonló témában volt már hozzászólás, de nem találom) A segítséget előre is köszönöm.
Helló mindenkinek!Tegnap kaptam egy infót egy vevőtől a 2100-asomra alaplap árral kapcsolatban.Austriában 83-86000 egy új motherboard a billentyűmhöz,de úgy döntöttem hogy eladom neki.Azt mondja hogy üres memoriával úgyhogy azt még fel kell tölteni.Szerintetek eladjam?
Kedves Hegedűs Zoli !
Ne hari de hadd kérdezzem meg : akinek sikerül egy T2-höz jutnia, és azon zenél, biztos hogy minden lehetőséget kihasznált rajta, mielőtt újabb hangszer után néz? Ismerek olyan T2 tulajt, aki pl. a sampler lehetőségről nem is tud. Egyáltalán feltöltötted már a 4 mega memóriáját valami értelmes sampléval ? Ha igen és kevésnek bizonyult, gondoltál rá, hogy egy gigáig is bővíteni tudod? És a sample editorával próbálkoztál már? Az 1279 hangszínét már egyszer is végig próbáltad ? A 189 effektből mennyit próbáltál ki a hangszínekhez? A 400 stílusból ami a gépben van, mennyit használtál ki, és a netről mennyit töltöttél le a közel 2000 song-style-ből, amit a T2-höt már meggyártottak ? A multipadokból mennyit rendeltél a stílusokhoz, és mennyit kreáltál a hangzereden ? Ha igen, samplékből mennyit tettél bele ?
Még tudnám sorolni a lehetőségeket, amit a hangszered kínál- de szerintem gondolkozz el, mielőtt megint a presztízsed kezd diktálni....
üdv : kecsi
Én úgy vagyok vele, hogy inkább halasszák a hangszer piacra dobását akár még egy évig, ha ennyi idô kell ahoz, hogy atomstabil rendszere legyen és ne okozzon agygörcsöt a gazdájának, aki egy vagyont fizet ki érte. Én amiket hallottam a neten az audya-ról, nem okozott katarzist. Ezzel együtt valószínűsíthetô, hogy mikor megjelenik a piacon az audya, akkor mind hangzásban, mind funkcionálisan is megelôzi a kategóriájában lévô többi márkát.
Utánna érdeklődtem ennek az Audya-nak, és hát nem valami meggyőző. Azért nem lehet még kapni, mert nem jó a szofvere, és folyamatosan gond van vele. Hát ezek után nem tudom mi legyen, mert szerettem volna húzni egy nagyot, egy mást. De talán te lennél a legjobb erre, hogy lehet talán inkább Mac-be kellen gondolkoznom?
Persze, hogy hallottam róla, hisz én is ezt a márkát használom. A leírása valóban sokat sejtet, de én nem vonok le belôle sok következtetést. Annál is inkább, mert több demo-t is láttam-hallottam a neten az audya-ról, de sok olyan hangszínt véltem felfedezni, amitôl kedvem lenne elszaladni. A zongora is többek között ilyen hangszín. (a yamaha tyros1-2, psr 3000-es, S 900-as zongorája ugyan az, mint a ketron SD1 és hallhatóan adoptálták ezt a kaki zongora hangot az audyába. Sajnos!!! Mindenesetre kíváncsian várom, hogy mit fog nekem nyújtani ez a hangszer, bár -szerencsére vagy sajnos- olyan audiális kényeztetésben van részem a szoftveres világ által, hogy szerintem nem fogok semmi megrendítôt hallani az audyával sem. Bár 94-ben, mikor megvettem az elsô ketronomat (ms-50) az megrendítô volt. 1999-2000ben ismét magam alá piszkítottam az X1 hallatán. Lehet, hogy ismét lesz valami?!?
:) Akkor ERX elfeljtve... most már nagyából kezd kikristályosodni hogy kb. 1100 as ami nekem kell, lehetőleg egy szobacica, amit csak otthon használtak hobbira A PSR 450 az nagyon gagyi? csak mint alternatíva mert pont árulnak használtan újszerűt, nekem amúgy nem kell csúcsgép, de olyan ami jól kezel felhasználói stílusokat és lehessen hozzá találni/szerezni bőven...
Az idén már én nem tudok szerezni. 3900 vagy 6000 + áfa az anyag oktávonként, plusz a csere munkadíja. Ha így is érdekel, este mondom a címet, ahol hozzáférsz.
Ha valai tud olcsóbb megoldást, engem is érdekel.
Szia Kecsi. Tudod a "szomszéd".
Hol tudok 3000-hez leggyorsabban, és legolcsóbban szgumit venni a billentyűk alá? köszi
2007-12-18 12:50 |
#12630
Üdv !
Én kérek elnézést Iuno-tól, ha a múltkori "akkor azt kell megvenni" szólásommal hirtelen gerjedelmemben az exr-felé tereltem. A többiek már tudják, nekem is volt exr5s, hát inkább kihagynám a helyedben még otthonra is. Az s500 is nagyon behatárolt lehetőségek és megszólalás tekintetében.
Akkor már inkább tényleg egy 1100-as, vagy s700. Sőtmitöbb
egy psr1500...
Én a pa80-an után észrevettem egy éjszakai zenélésnél a pa1-el, hogy az újjvégeket mintha elvertem volna:)) igaz ezt a zongora kontra pa80-nál is éreztem még ének szakon...
Megpróbálok szólni a kollégának írja le ő pontosan a dolgot!
Egy percig nem kételkedtem, amit írtál................
Nyílván a hozzá nem értésembôl fakad, hogy nehéz elképzelnem a végeredmény sikerességét. Ahogy levezettem a gondolatmenetemet, abból legalább is tényleg nehéz elképzelnem.......................
De szívesen meghallgaték egy emberkét, aki átsúlyozott egy szintit valaha.
Zolynak a zongora esetében teljesen igaza van. Egy yamaha zongorán játszottam. Minden 2. héten jött egy japán zongorahangoló és rendbe rakta az összes zongorát. Na most egyszer úgy szétkapta a zongit ez a "fakenuba furamuki" hogy nem hittem el, hogy ezen én este játszani fogok. Az érdekessége az lett a dolognak, hogy a kellemes már-már inkább puha billentést olyan beton keményre varázsolta át, hogy minden szólóm utám a családtagjait emlegettem a kis kamikázének.
Sziasztok, Szia Iuno!
Én Exr-7 után vettem 3000-et, de hidd el, az Exr hangszíneiben, stylusaiban, Stb. sokkal gyengébb mint egy 3000-es, vagy 21000-es.Talán egy dolgot tudnék az Exr-7 javára írni, az a billentése. Játszottunk Ilyen felálásban. Egy 2100, + egy Exr-7. Na akkor szakadt meg bennem a Rolandos érzés. Azt hittem megtiprom az "Exr-7-et". Ezeket a sorokat mindenféle bántó szándék nélkül írtam,de nekem ez a véleményem.
Ez is szintén egy "plug-in effect". Viszont ebben a modulban az az érdekes, hogy az orgona nem mintavett hangszínekkel dolgozik mint pl a gitárok, hanem saját maga generálja a hangot. Tehát úgy kell elképzelni, hogy megveszel egy hangszert, amiben nincs hullámforma és mégis szólnak belôle a hangszínek, mint régen az "FM" (yamaha DX7) vagy az "LA" szintézis (roland D50). Hasonló mint egy-két mai hangszerben alkalmazott fizikai modellezés.
Tom, az elvi, elméleti dolgokkal eggyet értek, de hidd el szarabb nem lett, nekem kifejezetten tettszett, és mondok még egy újjat ebből: A pa2-ét is megcsinálta, emrt elvitte buliba és érezte a kezén másabb a billentése előtte kb.3 évet nyomott a pa1xproval...Ha kipróbálom ezt is megmondom jobb vagy szarabb...
Üdv mindenikinek! Az EXR 5 öt kérdőjelesen írtam, én a PSR s500 próbáltam és utána kipróbáltam egy EXR 5S t, hát sokkal jobbnak tünt, főleg a billentyűi és a hangja is dinamikusabb szerintem... persze egy kicsit primitívebb a kezelését illetve. Nekem elsősorban csak otthoni használatra kéne. A 2100 biztos jobb főleg hogy vokálos is, de használtan is lehet drágább mint a EXR és hát használtat venni egy kicsit rizikós... De azért fontolgatom (vagy egy olcsóbbat PSR 1000/1100)...Amúgy köszönök mindenféle javaslatot, tapasztalatot továbbra is.
Sziasztok! Nem mernék a 2100-as mellé odatenni egy exr-t, simán alulmarad a Roland. Az Exr egy nagyon alap hangszer, otthonra esetleg ajánlható, de ezt gondolom már az árából is lehet tudni.
És nem szeretnék megbántani senkit, akinek ilyen hangszere van.
Szia Iuno!
Nem akarom osztani itten az észt, de azért a psr 2100, és az exr 5 között elég nagy különbségek vannak... Nekem exr5s-em van, ha érdekel szívesen elmondom Neked a tapasztalataimat, ha küldesz egy mail-címet erre: jazz3 kukac fremail pont hu.