HANGMESTER.HU
 
 
 
 
 
E-mail cím:

Jelszó:
Emlékezz rám


A WEBÁRUHÁZBAN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁSHOZ NEM SZÜKSÉGES REGISZTRÁCIÓ

WEBÁRUHÁZ

PENGETŐS

BILLENTYŰS

FÚVÓS, VONÓS

ÜTŐS

EFFEKT/PROCESSZOR

ERŐSÍTŐ

FÜLDUGÓ/FEJHALLGATÓ

FÉNYTECHNIKA

HÚR

KOTTA

MIKROFON

KIGÉSZÍTŐ

HANGRENDSZER

KEVERŐ

AJÁNDÉK, KOBOLDOK

IRODA

MULTIMÉDIA



A FÓRUM legfrissebb témái

Jónás Tamás (instrume

2022. július 04

Csöves Gitárerősítő

2022. július 04

Offtopic

2022. július 03

ZENEELMÉLET

2022. július 02

***YAMAHA billentyűsök

2022. június 30

ADOK-VESZEK-CSERÉLEK

2022. június 28

Gitáreffektek

2022. június 25

KRAMER KLUB

2022. június 24

. : PRÓBATERMEK : .

2022. június 21

Mákosamp és válogatott f

2022. június 21

E-bay

2022. június 17

Zenészeket, zenekart ke

2022. június 13

PEAVEY

2022. június 11

***FENDER***

2022. június 09

Vizelde

2022. június 08

***JACKSON***

2022. június 02

Barkács

2022. május 30

In Memoriam...

2022. május 29

Zenekar alapítás

2022. május 24

***Music MAN***

2022. május 24

Akusztikus gitárok

2022. május 20

FÓRUM MŰKÖDÉS DOLGOK

2022. május 20

BALkezes Gitárok

2022. május 09

Kedvenc szám

2022. május 06

KARÁCSONY 2021 Karács

2022. április 18

LINE6 - VARIAX

2022. április 18

YAMAHA gitárok

2022. április 13

Mesa/Boogie

2022. április 07

***Squier***

2022. április 05

Videó & mp3 linkek

2022. március 31




HANGMESTER.HU AKCIÓ
Suzuki HS-EZR-20 G.
EASY RIDER G, PIROS szájharmonika

Suzuki HS-EZR-20 G.


Akciós ár:
2 500 Ft


HANGMESTER.HU AKCIÓ
50% BLACK FRIDAY ARTBEAT American 5b hickory - piros dobverő
dobverő

50% BLACK FRIDAY ARTBEAT American 5b hickory - piros dobverő


Akciós ár:
1 390 Ft


HANGMESTER.HU AKCIÓ
Soundsation MOOD 107 WASH
Wash robotlámpa 7 db 10W RGBW 4in1 LED-del

Soundsation MOOD 107 WASH


Akciós ár:
53 050 Ft



hangszermagazin.hu

ÁTSZERVEZŐDIK CÉGÜNK - ÁPR. 26-IG ZÁRVA
2022. április 14.





hangszermagazin.hu

David Byrne: gazdaságilag is megéri az élőzene megmentésébe befektetni az adófizetők pénz
2022. január 15.







Legfrissebb használt hangszerek:
Elektronika
23 500 Ft
Peavey
200 000 Ft
Ibanez
242 000 Ft
Roland
196 000 Ft
Ibanez
90 000 Ft
Cort
70 000 Ft

159 000 Ft
Ibanez
170 000 Ft
Voodoo Lab
29 000 Ft
Jackson
180 000 Ft
TL AUDIO
90 000 Ft
Behringer
40 000 Ft
FOLYATJUK A FORGALOMNÖVEKEDÉST 2022-BEN IS! BÚÉK MINDENKINEK!
2021. december 29.
JOYO MA-10A / VÉGRE EGY ELÉRHETŐ ÁRU AKUSZTIKUS KOMBÓ
2021. november 26.
JOYO MA-10B / IGAZÁN MUTATÓS OTTHONI BASSZUSGITÁR ERŐSíTŐ
2021. november 25.
NKA PÁLYÁZAT - NAGY LÉPÉST TESZ A VILLON TÁBOR
2021. október 10.

***YAMAHA billentyűsök***
YAMAHA billentyűsök

Ahhoz hogy hozzászólhass a témához, előbb be kell jelentkezned!

Témák


zoly 2007-11-08 08:57 |  #10809
Kecsi! Az én kezeimen folyamatosan csomók vannak, Már "gyárilag", hogy azokat kibogozzam, nem elég ennyi idő.))
Sőt! ha kezetfogunk még szálka is mehet a mancsodba. Mikor borotválkozom, rögtön utána gyalulom is a kezeimet.
Valószínű, hogy valahol állítható a lehetőség, de hol. A könyv nem ad rá instrukciókat. De majd most végig nyomok mindent, meglesz az, ha van ilyen.

2007-11-08 08:43 |  #10808
"nagyobb gazságokra" :))) - nem is tagadom, zoly ;)
Én ezt a 3-4 ujjas kiállást már próbáltam régebben, működött 3 ujjal is. De tegnap csak a 4 ujjas verzió ment (mikor a bass. megmarad). Ezek szerint ez is állítható valahol, mert simán fingered módban használom. De különösen nem zavar, még nem alkalmaztam eddig. Ez a fnkció talán azoknak lett kitalálva, akinek néha összegabalyodnak az ujjai, és amíg kibogozza, ad egy kis időt a gép
Válasz '' hozzászólására (#)

Chris 2007-11-08 08:40 |  #10807
Ez a kissrác is 9 éves!!!

Ő sem semmi...

Orgonán...

Chris 2007-11-08 08:33 |  #10806
Vannak kiemelkedően tehetséges emberek, akik egyszerűen fogékonyak az ilyesmire. Amúgy ha valaki éjt nappallá téve billentyűzik, napi több órát művészi felügyelet mellett gyakorol, - most lehet furcsának fog hangzani -
3-4 év alatt kurva jól meg lehet tanulni zenélni...

Valamelyik nap valaki azt mondta itt a fórumban, aki 30 évesen kezd el zenélni, már késő...

Mekkorát tévedett!!!

Egyértelmű ehhez az kell, hogy hatalmas akarat legyen benne, legyen valaki aki állandóan foglalkozik vele, magyarul az égadta világon ne legyen másra dolga!

De meglehet! (Na ezzel most vigasztalom is magam, mert én 22 évesen kezdtem el zenélni...)

kyo2 2007-11-08 07:02 |  #10805
...Mozart is korán kezdte, és ő nem volt ferdeszemű

zoly 2007-11-08 05:22 |  #10804
Most olvastam lentebb, hogy legalább Zétának sikerült örömet szereznem. Már nem volt felesleges leírnom az ilyen irányú tapasztalataimat.
Zéta! nálad a syncstart és a tap hogyan működik együtt?
Köszi előre is.
Hegedűs Zoli! Esetleg megnézhetnéd te is a tegnapi problémákat, lehet a T 2-nél már megoldották.
De most hallottam a T 3-ról, majd ott.
Még Mozot kéne megkörnyékezzem, de Ő meg háziorvos képzőbe jár, mit neki Yamaha, ha csak nem gyárt fecskendőt is.)))

zoly 2007-11-08 04:43 |  #10803
Sziasztok! Enyém a hangszer, olyan harmóniát fogok rajta, amilyet akarok.)))
Gondoltam, Hogy Kecsi, meg Mmaestro ha épp it van érteni fogja amit írok. Azt nem, hogy kecsi is beszól, de ha valaki dobálja ki a Pianostringeket, az sokkal nagyobb gazságokra is képes.)))

Kicsit komolyabban: Ezt A "cancel" akordot már a PSR 400 tudta. Kollégák soha nem értették, hogy mit csinálok, ha a kezem el sem veszem a billentyűzetről, s ki tudom "állítani" a "bandát". Nem gondoltam, hogy a padok majd nem foglalkoznak az "utasítással". A 4 hangból állót már le sem mertem írni, de azt nem gondoltam, hogy anélkül mondják kollégák, hogy tudatlan vagyok, hogy megpróbálnák a hatását.

Maestro! Megoldást nem találtál esetleg? Végig bogarásztam a könyvet, az angolt is, de egyik problémámra sincs benne orvosság.
Egyébként meg: A Yamaha fésű persze, hogy jobban szól, pláne ha eredeti Yamaha selyempapírral használod.



MMaestro2007-11-08 01:16 |  #10802
"g-gisz-á" és "g-gisz-á-áisz"
Le lehet nyomni 3 szomszédos billentyűt. A szomszédos itt most félhangonként értendő. Az "akkord" neve: Cancel. Ez persze zeneileg nem valódi akkord, hanem csak egy "álakkord", egy vezérlőkód, aminek a hatására a kiséretből kiállnak a hangszerek, csak a dob marad. A Break helyett szoktam használni bizonyos esetekben. Ez benne van a PSR-3000 DataList 24.odalán. Az viszont nincs benne, hogy ilyenkor a Multi Pad nem áll ki, hanem dúr hangnemben játszik tovább (akkor is, ha moll volt eddig). Ez a Cancel "álakkord" csak Fingered, Fingered on Bass és AI Fingered üzemmódban érhető el.
Le lehet nyomni négy szomszédos billentyűt is. Ez egyáltalán nincs publikálva. Az "akkord" neve: Cancel/Bass (Ezt írja ki a kijelzőre). Ennek hatására az előzőhöz hasonlóan kiállnak a hangszerek, de a dob mellett a basszus is megmarad, mégpedig a négy lenyomott hangjegy közül a legmélyebb lesz most a basszus (tehát a fenti példánál:G). Ez a Cancel/Bass "álakkord" a következő üzemmódokban érhető el: Multi Finger, Fingered, Fingered on Bass és AI Fingered. A Multi Pad még rosszabbul viselkedik. Egy olyan hangnemben játszik ilyenkor, amit még nekem sem sikerült felismernem, azonosítanom.
Szerintem jobb lenne, ha mindkét esetben inkább kiállna a Multi Pad is, a többi dallamhangszerhez hasonlóan.
Üdv:
MMaestro
Válasz '' hozzászólására (#)

zeneboy2007-11-07 23:12 |  #10801
A 2. felvétel mintha sántítana...legalábbis nekem! Az elsőtől egyébként elmentem:)
Válasz '' hozzászólására (#)

snapszer2007-11-07 23:10 |  #10800
Hát ilyen nincs! Hova, mivé tudnak még fejlődni ezek a gyerekek? Vajon "nem ferdeszeműben" is vannak ilyenek?

almatom2007-11-07 22:54 |  #10799
Itt a másik!

almatom2007-11-07 22:51 |  #10798
Na ha eddig nem akartál szakmát váltani, ez után minimum felaprítod a hangszeredet!
Klikk ide!

almatom2007-11-07 22:26 |  #10797
Ez komoly?
Ilyen létezhet??????????????????????
Na most mentem le hídba!
Válasz '' hozzászólására (#)

2007-11-07 22:22 |  #10796
...ja, meg szerintem ez a zoly nem is tud kottából jáccani, csak úgy vaktában ;)
Válasz '' hozzászólására (#)

2007-11-07 22:21 |  #10795
Te Zoli, ezt a funkciót ismeri hivatalosan is a Yamaha a 2100-tól felfelé. Kicsit lentebb írtam, ha 4 egymás melletti hangot lenyomsz az alsó részen -ilyen értelmes akkord ugye nem nagyon létezik- akkor a következő harmónia megfogásáig kiáll a zenekar, és csak a dobok meg egy alap basszus dolgozik. A zoly erre célzott, mikor a g-gis-a -t írta.
Válasz '' hozzászólására (#)

Rikk 2007-11-07 21:48 |  #10794
hali, veszprém környékén nincs valmi billentyűs ficsur aki szeretne jazz-t meg funky-t tolni bass-dob-trombita-bill felállásban? ha igen akkor a blueomega@vipmail.hu ra irjon mailt köszi!!

Hegedüs Zoltán2007-11-07 21:46 |  #10793
Szia Zoly!

Nem értem ezt a g-gisz-á-s dolgodat. Az milyen harmonia? Mikor használod? Nem bátából kérdezem, de én nem igen használom ezt az összetételü harmoniát, tehát nem áll meg.

Ismertem egy öreg zenészt akinek nem sok köze volt a zenéléshez, de olyat tudott, hogy még a Roland cég vezetői is csak néztek.
Vásárolt egy G-1000-t. Csoda jó hangszer volt(nekem is volt), de nem igazán értett hozzá. Na most akkor zsonglőr volt, hogy egyszer úgy lefagyott a hangszer, hogy besem lehetett kapcsolni. Elvitte megcsinálták neki. Haza hozta, majd nem telt el 1 hónap ismét ugyan az volt a baj. Nem értették, hogy mitől fagy le. Na most az öreg rájött, hogy olyan harmóniát fogott le, amitől azonnal kikapcsolt a hangszer, majd csak a szervízbe tudták ujra éleszteni. Nem hitték el neki. Elkészült a hangszer, és az öreg ki is próbálta, és lám a szervizes elött fagyott le. Lejött a Kiss Csaba is, meg mindenki, és hoztak 3 bontatlan G1000-t, az öreg mind a hármat hazavágta. Végül is kapott egy vadi újjat, amit kijavítottak az Olaszok. Szóval vigyázz a harmoniákkal. És az állítják, hogy minden harmoniát kitaláltak már?
Válasz '' hozzászólására (#)

döme2007-11-07 21:13 |  #10792
Fésű és selyempapír...érdekes lenne, bár amilyen a magyar hamarosan kiderülne, hogy a Korg fésű jobban szól, mint a Roland fésű.....
Válasz '' hozzászólására (#)

zoly 2007-11-07 21:03 |  #10791
Valóban nem a nekik legkedvesebbet, csak így egyszerűbb volt leírni. A lassítás pedig nem mindegyik stílusra igaz. De hasznos dolog á,m.
Miért kezelném csukott szemmel? Nyitva van az.

Zéta2007-11-07 21:02 |  #10790
Ja de jó most nézem ezt a 9000 pro-m is tudja!
Válasz '' hozzászólására (#)

2007-11-07 20:58 |  #10789
Nem a nekik kedves dúrt hozzák, ha chord-cancelt nyomsz (4 egymás után következő félhang egyszerre lenyomva) hanem a négy közül a legalsó dúrját - a multipadon, az arrangerben meg az alsó hang "one-note" alap basszusát.A gyári multipadokkal legalábbis.
Válasz '' hozzászólására (#)

2007-11-07 20:50 |  #10788
rere45 ha Te negyede úgy tudnád becsukott szemmel kezelni a Tyrost mint zoly, akkor szabadna csak cikizned !
Jahh.. hát minden nap tanulok valami újat hangszerkezelésből... Most jöttem rá (azaz egy oldalon olvastam) hogy ha gyorsan 2x megnyomom bármelyik ending gombot ... Na mi történik ? szépen lelassulva áll le az ending. Szerintem ez sincs benn a gépkönyvben . Bár halkan jegyzem meg, most hogy tudatosult a dolog, oda is van írva a gombok fölé : ENDING/rit. Ez a szép ebben a hanxerben ... Sokáig lehet felfedezni, mint egy titokzatos nőt.

zoly 2007-11-07 20:36 |  #10787
Nekem van az is. De a történet nem erről szól, hanem, hogy béna vagyok-e, vagy esetleg a Yamaha töketlenkedik. Tűvé tettem a könyvet, szó nincs azokról, amiket keresek.
Ha váltok, akkor csak fésű, selyempapírra. Igaz korlátozott a polifónia, de talán azt majd felérem ésszel.

rere452007-11-07 20:30 |  #10786
zoly talán Rolandra kellene vissza váltanod

zoly 2007-11-07 20:23 |  #10785
Kecsi! Ezek mind be vannak kapcsolva. Ha emlékszel, a Roland-nál definiáltam a harmóniát, megnyomtam a sync-et, aztán ütöttem a tap-ra. A kíséret a megadott akkordal indult. Na valami hasonlót kéne itt is. Nem emlékszem, hogy a 2000 vagy a 2100-nál próbáltam-e, regeket használtam. Most viszont néha kellene, hogy a stílus ne a rögzített tempóban induljon, hanem az általam megadottal. Persze ha nem megy, letárolom más tempóval is rgt-nek.
De azért a tököm tele, hogy egy ilyen drága hangszernek a gyerekbetegségeivel kell küzdenem.
Leírok még egy érdekességet.
Megy a kíséret, s hozzá pad, lehetőleg olyan, ahol akkordok vannak, pl. valamelyik gitáros.
ha ilyenkor megfogunk egy olyan akkordot, hogy mondjuk g-gisz-á, akkor a kíséret megáll és csak a dob szól tovább egészen a következő harmóniáig. Igen, de a padok meg úgy viselkednek mint amikor kapnak egy olyan instrukciót, hogy egy ujas mód van, s hozzák a nekik kedves dur-t. Lehet kicsit zavaros, de ha kipróbáljátok érthető lesz.

2007-11-07 20:01 |  #10784
Fogadja - sőt még a bcs kiterjeszésűeket is
Válasz '' hozzászólására (#)

2007-11-07 19:57 |  #10783
Na eddig akkor ok. A hátom intró gombtól balra van még nekem 4 gomb : autofillin , ots link, acmp on/off , fade in/out . Namármost az accomp on/off-nak is bekapcsolva kell lennie. Sajna előre nem tudod megmondani neki, milyen akkorddal induljon, legegyszerűbb ha miután elindultak a dobok, egy main-variaton-ra rányúlva ( auto fill in bekapcsolva) nyúlsz rá az akkordra, és onnan indul a zene.
Másik megoldás, ha előtte benyomod a left gombot és mellé a hold funkciót, akkor a megfogott akkordon indul a stílus is.
Válasz '' hozzászólására (#)

bosstone2007-11-07 19:52 |  #10782
Sziasztok
A 3000 fogadja a prs kiterjesztésű stylusokat?

zoly 2007-11-07 19:44 |  #10781
Remélem jól. Ütök 4-et, aztán a megfelelő tempóban el is indul a beállított kíséret, de csak a dobok. Nekem meg az kéne, hogy a kíséret is induljon, persze az előzőleg meghatározott akkordal.

2007-11-07 19:36 |  #10780
Ácsi Zolybácsi! Jól használod Te azt a tap gombot???
Az arról szól, ha szinkronstart-ha nem, 4szeri leütés után elindul a dob vagy stílus abban a tempóban, amilyenben 4x beütötted. Negyedikre kialszik a szinkronstart, de elindul a ritmus.
Az hogy ots váltásra kikapcsol a sync.start meg attól lehet, hogy mikor a stílusrészt ots-be tároltad, épp nem volt syncstarton az a beállítás.
Válasz '' hozzászólására (#)

musiker 2007-11-07 19:28 |  #10779
Hello Zoltán!Nekem eddig is hiteles volt Almatom...Én is hallottam,láttam videón zenélni,tényleg jók!Üdv
Válasz '' hozzászólására (#)

zoly 2007-11-07 19:24 |  #10778
Köszi Kecsi, ennyit megértek.
Viszont a tempó dologra nem jövök rá. Csinálhatok bármit, ha ots-t váltok be, ha magam nyomom meg a sync-et, a tap kioltja.

Hegedüs Zoltán2007-11-07 19:10 |  #10777
Hallo Almatom!

Hogyan találtalak meg?
Hát én rendszeresen tájékozodom a Partyzenekarok oldalán és nem tudtam hogy te vagy a zenekarba, csak újnak jelőlte, és megszoktam hallgatni őket. Én mát láttalak az IWIWEn biztos emlékszel amikor Bakkerrel nyomtátok akkor utánnad néztem, és mikor megláttam a zenekart, és téged láttalak, megnéztelek az Iwiwen és láss csodát ugyan az. Én sokat nézelődök pl. megnéztem az összes KETRONT és nem tudom tudod-e, hogy kijött egy új és nagyon komoly KETRON AUDAYA a neve.
Szóvel grastulálok a zenekarotokhoz, és az én szemembe hiteles vagy, ha esetleg írtam valamit amit nem kellett volna bocsi.
Az összes elismerésem a tiéd.
Válasz '' hozzászólására (#)

Hegedüs Zoltán2007-11-07 19:03 |  #10776
Itt vagy almatom?

2007-11-07 18:57 |  #10775
Zoly : egy rövid részt idevágok a Tastenwelt tips&tricks oldaláról a T1-el kapcsolatban .Ha nem egyértelmű a német, lefordítom.
Tipp: Starten Sie deshalb ein Repeat-on-Pad erst auf die Zählzeit „4-und“ – also kurz vor dem nächsten Takt. Die Wiedergabe setzt dann genau mit Beginn des nächsten Taktes ein. Das Pad läuft synchron zum Style bzw. zum Song.
A többit itt találod :
http://www.tastenwelt.de/tipps_tyros.0.html

zoly 2007-11-07 18:46 |  #10774
Kecsi! Valahol be lehetett azt állítani, hogy a padok ne induljanak el a nyomásra, csak ha már elértek a szinkronizáláshoz.

2007-11-07 18:35 |  #10773
Nálam a padok úgy működnek, hogy ha előbb indítom mint a stílust, akkor az első ütemfordulóig csűszásban vannak, majd a következő ütem elején szinkronozódnak. Ha viszont stílus indítása után - még ha nem is "egyre" - nyomok egy repeatos padot , az attól az ütemrésztől indul, ahol a stílus tart. Ettől lehet eltérés, ha egy pad nem azonos ritmusképlettel lett felütve. Ezt olvastam is valahol, hogy ez így van rendjén. Én nem találtam olyan opciót, ahol ezt lehetne állítani . Az ots-ek váltását ellenben lehet állítani, hogy ütem közben, vagy a következő egészre váltson .
Azt sem tapasztaltam, hogy kilépne szinkronstartból, ha a tempóhoz hozzányúlok . Aki másképp tudja, ne rejtse véka alá. Mindez a 3k-ra vonatkozik, Zolynak T1 van.

zoly 2007-11-07 18:05 |  #10772
Sziasztok! következő a gondom: megnyomom a syncstart gombot, aztán beütöm a tempót. és a tempó kioltja a sync-et.
Be lehet ezt állítani?
A másik pedig a padok szinkronizálása. Kecsivel már régen beszéltünk róla, de akkor nem állítottam be.

józsi2007-11-07 17:18 |  #10771
Kollegák !
Szilveszteri bulim "alma".Két szék közül a pad alá "szindroma"
A régi helyröl nem rendezik meg,az új hely /akivel tárgyaltam/lecsusztam.Ha esetleg valamelyötök tud sziveszteri buliról segithetne.Észak Tolna és Dél Fejér megye.

zoly 2007-11-07 16:03 |  #10770
Míg bandáztunk, nálunk az volt a duma, hogy ha szólt a főnök, vagy a vendég, hogy hangos, mondtam neki: nem hangos, szokatlan.)))

Mozo2007-11-07 15:55 |  #10769
Ja ... most gondolkodok ... milyen hangszered van T2 ... mert ha annak a saját hangszóróival zenéltél ... ugye az egy külső szett , akkor teljesen jó a dolog .... úgy értehtő .

Mozo2007-11-07 15:52 |  #10768
Ok ..értem .

Neked ... mivel nem vagy kezdő , nem fogom elmagyarázni azt a tétyt , hogy egy hangzás nem elsősorban attól lesz hangos , zavaró , mert sok hangerőt adsz neki , hanem mert .." kócos " a hang ... nem tudom érted-e ?? Szóval ha a vendég azt mondja , hogy zavaró hangos a zene akkor nem biztos , hogy a hangerőpoti van fölcsavarva nagyon , hanem a hangfaladnak ( általánosságban ) van szar hangja .

Én is dolgoztam bárban ahol nagyon közel űltek hozzám ...sőt egy kis étteremben is , ahol az első asztaltől símán meg tudtak etetni engem is zenélés közben . De ide is motyóval mentem , csak leporoltam a hifitornyom hangfalait , azokat beállítottam , és a kemény 86 db -es érzékenységüket " megküldtem " . És a hangzás abszolút konszolidált , nem zavaró , de mégis telt dinamikus lett .

A hangszer saját hangszóróival való zenélést azért tartom .... bocs , de hülyeségnek ... , mert a pozíciójukból eredően a hallgatóságra talán még zavaróbban hathat , mint bármi más . És most nem térek ki a direkt , és visszavert hangok közti különbségre .... mert ugya a belső hangszóró a plafonra irányul . És aki ért hozzá tudja , hogy egy hangzás mitől lesz zavaró, fárasztó ... mi több idegesítő , és mitől jól hallgatható , pihentető ...esetleg relax ... ( bár az más tészta ) Pl. a hifisták is megkülönböztetnek ... jól hallgatható és fárasztó hangfalakat , rendszereket .

De persze ez az én véleményem . Egyébbként ha még így is hangos a zene a hallgatóságnak akkor jöhet a következő lépcső ... a zenész fejhallgatóval zenél , hogy ne zavarja a vendégeket . .... csak mellékesen , én ilyen esetekben szünetet tartok ...
Válasz '' hozzászólására (#)

BAL002007-11-07 15:25 |  #10767
Na ez persze más tészta. "Buliveszély" esetére nekem is ott lapul egy 2x150W-os motyó a kisbuszban.
Ha meg eleve tudom, hogy csoport lesz, és nemcsak betúrják a fejükbe a tápot, hanem fennál
a komoly veszélye a bulizásnak, akkor eleve semmi kísérletezgetés: Beszerelem a nagy(obb) cuccot.
Sima, szimpla vacsorázós estékre viszont teljesen fölösleges "ágyúval verébre" lőni.
Válasz '' hozzászólására (#)

2007-11-07 15:07 |  #10766
Volt szerencsém nekem is egy "kolléga" produkciójához hasonló megoldással. Egy vadászházba mentünk nyugdíjas búcsúztatózni . A srác mikor látta, hogy 30 fő körül vagyunk, és csendes vacsorázásra készülünk, lenn hagyta a kocsiban a hangfalait. Hát sajna hatalmasat tévedett. Nem tudta, hogy a miénk egy félelmetesen bulizós osztály, ráadásul 3 emberke is épp nyugdíjba vonult. (azaz mind3an több hektó szesszel készültek).
Vacsora alatt szépen elszóldogált a Pa1x a maga hangszóróin, de aztán 22 óra körül.... Hát beindult a banda Képes volt hajnalig szarrá nyúzni a gép tápját, le nem ment volna a hangosításért. Nem zavarta hogy gerjed a mikrofonja a hangszórók fölött, hogy leült a hang minden beütésnél, hogy egy hajszálon múlt a gönc élete...
Ezzel most nem Baloo csendes éttermi háttérzenéjét akarom kritizálni, de nagyobb igénybevételre nem érdemes megölni a hangszert.
Válasz '' hozzászólására (#)

BAL002007-11-07 14:48 |  #10765
Sziasztok!

Én vagyok az az elvetemült, hallássérült, nemnormális, aki képes egy 35 fős kb. 50 négyzetméteres
kisvendéglőben, - ahol az első vendég 1m-re ül a hanxeremtől, - a YAMI saját hangszóróján zenélni...

Bizony borzalmas! Tele is van a panaszkönyv bejegyzéssel: "A zenész soundja elviselhetetlen!"

Komolyra fordítva a szót:
Én sem hittem volna el soha, hogy ez lehetséges, és soha nem próbáltam volna ki, ha egyszer
nem látok, és hallok egy kollegát hasonló körülmények között dolgozni, egy 2k-val.
Egyenesen megdöbbentem, amikor hallgatózva hosszasan keresve a hangfalakat rájöttem:
Mindaz amit hallok, csupán a hanxer hangszóróiból jön...
Beszélgettem is a kollegával, elmesélte, hogy hosszas kísérletezgetés, variálás után
ez lett az egyedüli megoldás arra, hogy senki ne baszogassa azzal, hogy zavarja a zene hangereje,
és ezzel együtt még hallja is amit csinál...
Eltelt néhány év, és én is hasonló szituációba kerültem. Emlékeztem az esetre, gondoltam kipróbálom... Bejött...

"Hát ...ilyenről még nem hallottam . Szerintem borzalmas lehet..."

Szerintem meg ne alkosson valamiről (főleg egy ennyire szubjektív dologról)
ítélet színtű véleményt az, aki még sohasem próbálta, csak sejtései vannak a témában...

u.i.: Hangsúlyozom: Asztali, vacsora zenéről, és nem "Rúgjuk ki a házoldát vazze" buliról van szó.
Válasz '' hozzászólására (#)

az öröck rocker2007-11-07 14:27 |  #10764
segítség!!4billentyűs vagyok egy zenekarban,és vennék egy billantyű-ének kombót.szerintetek a laney ah 200 jó kombó,vagy a roland kc 550?vagy a peavey kb5?vagy egy keverőerősítővel jobban szól alapnak a billentyű?dobgépet nem használunk.jelszó:gyerekcipőben

zoly 2007-11-07 14:20 |  #10763
Nem tudnám egyszerűbben elmondani én sem. Pedig sokat fűztem össze a legkülönbözőbb hangszereket, és a lehető legtöbb módon. Csak annyit kell megérteni, hogy adott 16 csatorna, ahol az eszközök kommunikálnak egymással. Egyforma csatornán kell lenni a küldő hangszernek és a fogadónak. Ha ez meg van, akkor lehet foglalkozni a többivel. Programchange, stb.


almatom2007-11-07 14:01 |  #10762
Sikerűlt!!!

almatom2007-11-07 14:01 |  #10761

2007-11-07 13:55 |  #10760
Én ebbe hóttziher voltam, hogy szegény nem fogja megérteni így :) Almatom ne mindig a magunk fejéből induljunk ki...
A cserépkályhától kell ezt elmagyarázni. ott kezdődik, hogy nem a hangmodulon kell +/- gombozni ahhoz hogy a "zongorának" más hangja legyen. A layer meg réteget jelent, de ez sem egyértelmű egy laikusnak.
Van egy erdélyi magyar nyugdíjas zenész barátom, aki amerikában vagy 20 évig vendéglátózott főállása mellet. Tehát nem volt gond neki az eredeti gépkönyv elolvasása, megtanulása. Mégesm érdekelte , mikor próbáltunk neki a hangszereit felprogramozni : mondtuk, sokkal könnyebben dolgozik, ha azt a 8-10 alap stílust user-be menti, és nem kell össze vissza nyomogatni stílust, hangszínt, arányokat.
Az Ő szavajárása volt : "f@szom a júzertekbe"
Mégis úgy zenél ma is az új hangszere a keze alatt, mint az álom (PA800).
Hát valahogy így lehet a pécsi kolléga a combinkkal, meg lájerünkkel.
Válasz '' hozzászólására (#)

almatom2007-11-07 13:45 |  #10759
feladom!

almatom2007-11-07 13:44 |  #10758
Csakazértis!!!

kyo2 2007-11-07 13:44 |  #10757
Érdekes a téma itt a hangrenszerekkel! Ebbe én is belekotyognék: minden számít, a legapróbb dolog. Sajnos az egyik buliban feldöntötték az egyik oldalon az állványon levő kisebbik hangfalamat. 2 en vagyunk, a gitáros barátomat majdnem letarolta. A becsapódástól a mélyhszóró mágnese elmozdult, ami összeszorulást eredményezett. Miután megcsinálták, azt vettem észre, hogy nem úgy szól mint a másik. Kicsit halkabban, és finomabban adta a mélyet. Ahhoz képest a másik picivel erőteljesebb, a mély keményebb, ütősebb volt. Reménykedtem benne, hogy a javítás után ugyanolyan lesz a hszóró mint volt, de nem lett olyan.

Másik: Most, hogy a PA 60 ba szerkesztem a stílusokat, azt a tanácsot kaptam, hogy ne adjak a hszer saját megszólalására. Röffentsem a cuccot, és ha abban jól szól a stílus, akkor jó. Végülis azon használom a bevetések alkalmával, így logikusnak tűnik a dolog.

2007-11-07 13:40 |  #10756
Zoly !
Tudom melyik az a hang, Ő is abba van belészerelmesedve. Valóban nagyon eltalált egy feelingje van. Azt mondta, ha a 3k-ban benn lenne ez az egy hangszín, máris cserélne
A hangváltóról annyit, hogy nagyon sok olcsó és távolkeletről jött hangfal megtáltosodik , ha elhelyeznek benne egy oda méretezett tisztességes hangváltót. Mert képesek azon spórolni a piszkok. Csak az a 7 alkatrész hiányzott nálam is a DAP8-ból, hogy monitornak kitűnő falat faraghassak belőle. Csak ráment 2 napom, mire sikerült kimérni a szükséges értékeket. Így lett 20ezer helyett 21500-ért egy pár monitorfalam. Pedig ennyit megérne a gyártónak is, hogy ne fikázzák őket annyira.
Válasz '' hozzászólására (#)

almatom2007-11-07 13:40 |  #10755
júj de szar ez a szerver!!!!!!!!!
Nem jeleníti meg a japán szöveget!

almatom2007-11-07 13:39 |  #10754
Eldzsi,
ez a kínai:
??????????
Mondjuk az az igazság, hogy ez japán volt és azon belül is "hiragana"
Válasz '' hozzászólására (#)

eldzsi 2007-11-07 13:25 |  #10753
...na erről beszéltem...ez kínai..
Válasz '' hozzászólására (#)

zoly 2007-11-07 13:15 |  #10752
A régebbi Korg-ok 2x 47 effect-et tudtak. Ezek között volt olyan is, ahol komnbinált effect-ek szóltak, pl rotari és delay. A Pa sorozatnál már lényegesen több effect van, tán 4 effectproci van bennük.
Valamiért viszont az I-30-ra még most is esküsznek. Azt mondják anyag van benne, meg, hogy a sound lényegesen jobb, mint az I-35-40-50-ben. Nekem néhány hangszín hiányzik, ami volt a Korg-ban, pl. tenornoise. Hasonló van a Yamaha-ban is, de még sem az. Kecsi! Ha jársz a Május 1-ben, Aranyoskámat kérd meg, mutassa meg, melyikre gondolok.
Válasz '' hozzászólására (#)

Mozo2007-11-07 13:02 |  #10751
Szóval világos ...... Tom mondja a frankót

almatom2007-11-07 13:01 |  #10750
Tehát:
-a korg 05R/W fogadó (RX) csatornája legyen azonos a zongorád küldő (TX) csatornájával
-figyelj arra, hogy a 05R/W combi módjában az esetleges 8 layer mindegyike ugyanazon midi csatornára legyen állítva, ahol a zongorával hajtod meg.
Innentől kezdve nyugodtan váltogathatsz hangszíneket.
Válasz '' hozzászólására (#)

Mozo2007-11-07 13:00 |  #10749
össze meg vissza .... az az összevissza

Mozo2007-11-07 12:59 |  #10748
Én pécsi vagyok ..... valamikor használtam én is így holmikat ... összemidizve
Válasz '' hozzászólására (#)

Mozo2007-11-07 12:57 |  #10747
Ezügyben az igazi megoldás az 1 utas hangfal lenne lásd : Bose , Vermona , ( a régi max 60 Wattos kéthangfalas ) ott nincsenek ilyen problémák . Vagy az aktív Crosoveres rendszer .

almatom2007-11-07 12:55 |  #10746
Sajnos sehol.
Nincs olyan állandó olyan helyünk, ahol heti rendszerességgel zenélnénk. Ha esetleg ez változna, ígérem szólok neked.
Válasz '' hozzászólására (#)

Mozo2007-11-07 12:51 |  #10745
Igen .... tökéletes . Valóban a hangváltó a hangfal lelke . Most nem kezdek bele a fáziskorrekció , meg egyebek taglalásába ( annyira nem értek hozzá ) , de így van , hiába raksz 100 000-es hangszórót egy ládába , ha nem megfelelő váltót használsz hozzá . És ezt lehet hallani , a gagyi gyártók hangfalain , hogy minél jobban erőlteted a hangerőt , annál szarabbúl szólnak ez azért van , mert a hangszórók egymás ellen dolgoznak és ahelyett hogy erősítenék a hangzást kioltják egymás frekvenciáit . Ezért kell egy hangfalat vásárlás elött alaposan meghallgatni . Sőt ha már javítva volt akármelyik hangszóró , az is befolyásolja a hangzást , és elég egy kis anomália , már is összeomolhat a teljes hangkép . Szóval ez nem egyszerű dolog , inkább hagyjuk a szakemberekre .
Válasz '' hozzászólására (#)

eldzsi 2007-11-07 12:50 |  #10744
nekem magas ez a midis dolog...egy korg sp-250-est kéne összehozni egy korg 05R/W hangmodullal. odáig már eljutottam, hogy midikábellel összekössem, de ez a csatornaválasztás meg egyebek, nekem magas. én úgy képzelem el (javítsatok, ha nem így van), hogy a zongival játszom a modul hangjait, és ha a modulon váltok egy hangszint a +/- gombbal, akkor az fog szólni a zongin...azért kéne helyi segítség, hogy kézzelfoghatóan bemutassa...de ha itt írod, megpróbálom megérteni...
Válasz '' hozzászólására (#)

2007-11-07 12:47 |  #10743
Effekt ügyben : az I30-nak összesen 2 azazkettő különálló effekt processzora van, a 2100-nak meg külön a chorus és reverben felül még 4 azaz négy asszignálható effektprocija van. Ja és plusz a mikrofon csatorna a vocoderrel.

almatom2007-11-07 12:44 |  #10742
Eldzsi,
Mi a kérdésed?
Biztos tudunk segíteni, bárhol is legyünk Pécstől.
Válasz '' hozzászólására (#)

eldzsi 2007-11-07 12:40 |  #10741
Sziasztok! Van itt valaki, aki Pécsen él és ért a MIDI-hez? Kéne egy kis segítség...

snapszer2007-11-07 12:39 |  #10740
Úgy ezer évvel ezelőtt, miután feloszlott az utolsó alap felállású zenekarom, új zenekart szervezgettem - elektronikus alapok, élőben amit lehet hozzárakni, stb. -, midehhez viszont hangcucc is kellett. Természetesen lehetőleg azonnal, majdnem ingyen, de úgy szóljon, mint az álom. Na, beindult a barkács szakkör... Egy ismerőstől vettünk - télleg fillérekért - két REGENT (nem vicc) ládát, ami már egy kicsit belül át lett alakítva. Volt bennük egy 40cm-es REGENT vagy VERMONA (má nem tudom) mély, egy 28 cm-es akármilyen közép, meg egy 80W-os ringradiátor. Hagy ne mondjam hogy szólt, de legalább szólt, és majdnem ingyen... Persze pár próba után kitisztultunk, és rájöttünk, hogy ez így nem lesz jó, kicsit föl kellene tuningolni a hangzást. Na most jön a lényeg! Kaptunk egy címet, ahol is egy kis családi vállalkozás hangfalak, hangrendszerek építésével, javításával, stb. foglalkozik, és ajánlották, hogy keressük meg Őket, mert csodát tudnak művelni hangosítás, hangzás terén. Elvittük a falakat, vázoltuk a problémáinkat. Megkérdezték, hogy milyen zenét akarunk a dobozokon megszólaltatni. Kérdeztük, hogy ez mért fontos, erre mondták, hogy MERT AHHOZ FOGJÁK BELŐNI A FALAKAT! Na lényeg a lényeg, a mélynyomókhoz (REGENT vagy VERMONA!) nem nyúltak, a ringradiátorokhoz sem, a közepeket újra membránozták és tekercselték, majd légmentesen bedobozolták, és végül, de nem utolsó sorban készítettek egy KIFEJEZETTEN EHHEZ A HANGFALHOZ, ÉS A RAJTA JÁTSZANDÓ ZENÉKHEZ paraméterezett hangváltót. Aztán mi meg meghallgattuk, és leesett az állunk, de nagyon. Azóta is ezeken játszunk, és sok kolléga csodálkozott már rá a hangzásunkra... Ennyi volt, de ez nem mese!
Válasz '' hozzászólására (#)

Mozo2007-11-07 12:31 |  #10739
Ja ..... itt az I30 -ról volt szó , ha jól tudom az régebbi .

Chris 2007-11-07 12:30 |  #10738
Nekem Pa80-as van. Azon gyakorlatilág bármit meg lehet csinálni, mind a stílusokkal, mind a midikkel...
Válasz '' hozzászólására (#)

Mozo2007-11-07 12:29 |  #10737
Milyen Korgod van ???

Mint írtam találkozok olyan korg stílusokkal amiknek minden csatornaeffektje ugyan azon a szinten van . Lehet hogy régebbi korgból valók . Ezért kérdeztem , hogy az újakon mi a szisztéma .
Válasz '' hozzászólására (#)

Mozo2007-11-07 12:27 |  #10736
Hát ...ilyenről még nem hallottam . Szerintem borzalmas lehet . Azért az igen műanyag megszólalás . Úgy már el tudnám képzelni ... nagyon kis helyen ... , hogy a hangszórókivezetésre rátenni két normális ( nem reflex , mega , storm ...stb ) hangfalat és azon szólna . Egyébbként a Yamaha használ a belső erősítőjében valami hangzásjavító processzort , ezt hallani a megszólaláson ... persze ez a vonalkimeneten nincsen rajta .
Válasz '' hozzászólására (#)

Chris 2007-11-07 12:23 |  #10735
Na ezt valahogy nem sikerült megértenem... Talán én vagyok a sötét...:)

A Korgoknál is ugyanúgy sávonként tudod a midit is, meg a stílust is effektezni! Nincs azzal probléma, szerintem az I30 is tudja ezt.
Válasz '' hozzászólására (#)

zoly 2007-11-07 12:16 |  #10734
A saját hangszórókról nem vagyok nagy véleménnyel, de valaki meg azt írta, hogy kissebb helyen dolgozik a 3000 hangszóróival. Már is újra a pap ill. paplan effectusnál tartunk.)))

Mozo2007-11-07 12:16 |  #10733
na ... érdekel , a hngfalak hangrendszerek , nekem is kedvelt téma
Válasz '' hozzászólására (#)

czerkaz2007-11-07 12:14 |  #10732
Sziaztok!

Olyan kérésem lenne,hogy akinek meg van
Korda György-Balázs Klári-Barátok amíg élünk című számának a kottája az légyszíves küldje el nekem!
Előre is köszönöm!
Ha van valami demo is róla az is jó lenne..........
czerkaz@freemail.hu

snapszer2007-11-07 12:14 |  #10731
Hát én a saját hangszórója hangjából nem ítélnék meg egyetlen hangszert sem, de még egy profi fejhallgatóval is óvatosan. Azon a cuccon kell sütnie, amin rendszeresen használva lesz! Egyébként a drága, "neves" hangrendszerektől sem kell helyből hasra esni, hallottam már igen fosul szólni névre, meg ránézésre (meg árra!) komoly motyót, és nagggyon jól szólni "barkács" cuccot is! Ja, hogy egy hangfalból hogyan lehet olyat kihozni, amilyet nem is álmodsz, arról van egy hiteles történetem...
Válasz '' hozzászólására (#)

Mozo2007-11-07 12:02 |  #10730
Ja ... de én itt arra akartam világítani , hogy más gyártó , más minőségű belső hangszórórendszert rak a gépébe ... tehát ne ez alapján ítáljük meg a hangszer megszólalását . Lehet hogy egy a saját hangszóróján vékonyan szóló hangszert kiteszel egy nagy motyóra , és már is jól szól . Meg az is lehet , hogy egy dögösen szóló ( saját hangszóró) hangszer a motyón brummogni meg ciripelni fog , és nem lesz közepe és emiatt érzed vékonynak a hangzást ... persze ez függ a motyótól is .
Válasz '' hozzászólására (#)

snapszer2007-11-07 11:59 |  #10729
Basszus, kár, hogy a zenében pont az a leglényegesebb...!
Válasz '' hozzászólására (#)

Mozo2007-11-07 11:57 |  #10728
Én is ha találkozok Korg stílussal , elcsodálkozom , hogy a Hall1-es zengetőt használja és minden csatorna 90 -re van állítva ( ha jól emlékszem ) Ha beállítgatom a csatornákat ( bass 0 ) és a többit is leveszem akkor egész másképp szólal meg .

Azt egyébbként nem tudom , hogy a korg az új hangszerein is ilyen szisztémával effektezi a stílusait ? Tehát komplette az egészet ?
Válasz '' hozzászólására (#)

zoly 2007-11-07 11:56 |  #10727
Akkor viszont csapjál bele! Legfeljebb a hangzéás lesz szokatlan.

exr52007-11-07 11:55 |  #10726
Egyetértek veled, azzal a külömbséggel, hogy egy hangszer hangját a másikhoz akkor tudjuk legjobban összehasonlítani, ha egyidőben szólaltatjuk meg. Én erre akkor jöttem rá, amikor vettem az 1500-öt, és mellettem próbálgattak egy 1000-et. Nagyon dominánsan lehetett érezni az 1500-ös fölényét. De önmagában, külön-külön szépen szól mind a kettő.
Válasz '' hozzászólására (#)

Mozo2007-11-07 11:51 |  #10725
Ja ... ez valós probléma . Akkor maradni kell a megszokottnál . Van egy kollégám ... egyébbként jó zenész ... aki e15-öst használ a mai napig . Már minden alaktrészt kicserélt párszor , de azt ügyesen megtanúlta kezelni , és annál maradt . Egyszer még régebben vett egy Yamahát ... talán 2000-est és eladta , mert neki túl bonyolult volt a kezelése . Szóval vannak ilyen szempontok is . Egyébbként az E-15-öt úgy használja , hogy a basszust kézzel játsza , melette megy az akkordkíséret , a jobbkézzel meg amit kell . És már is sokkal több mindent tud vele eljátszani , mint ha a sokszor borzalmas eredeti basszust használná .
Válasz '' hozzászólására (#)

snapszer2007-11-07 11:50 |  #10724
Ezt a memória dolgot egy ócsó laptoppal ki lehet küszöbölni. Én pl. egy Wingroove nevű progit használok, mely a midifájl elindításakor a teljes képernyőre kirakja a dalszöveget is - ha az el van mentve a midi mellé szövegfájlként. Szerintem sokkal praktikusabb, mint a karaoké, vagy a hangszer kijelzőjén megjelenő szöveg, mivel itt egyben látod az egészet! Nem is beszélve arról, hogy a laptop még ezer egyéb hasznos dologra is használható, a memóriája meg már a leggyengébbeknek is tizengigákban mérhető...
Válasz '' hozzászólására (#)

Mozo2007-11-07 11:45 |  #10723
Midiben nem vagyok nagy guru ... semilyen sem , de ha érdekel a 3000-es megszólalása , hallgasd meg a lapunkon levő felvételeket . A címet megtalálod a nevem alatt .

És ha az S900-ra is kíváncsi vagy akkor arról is vannak felvételekk ... igaz amatőrfelvételek a http//nemozene.mlap.hu címen .
Válasz '' hozzászólására (#)

zoly 2007-11-07 11:41 |  #10722
Mozo! de ha valaki sok midit használ, megőrül ha csak a kevéske memória van. Aztán az I-30 tulajok, nem tudtak megbarátkozni az újabb Korogokkal sem. Volt ismerős, akinek jobban tetszett az i-30 hangja, mint a paxé.
Nekem voltak Korg-jaim, nem szerettem őket, pont az effect-elés miatt.

snapszer2007-11-07 11:28 |  #10721
Kösz Mozo! Ez a sávonkénti effektezés ez elgondolkodtatott. Meg hát a 18 és a 100 közötti különbség is számottevő... Egyébként vagy 10 éve használok Korgot (X5D) MIDI-k megszólaltatására, így nagyon erre a hangzásra van ráállva a fülem. Próbálkoztam másra váltani (pl. Roland GW-7, Korg Pa50), de a más hangkép miatt eddig mindig maradtam az X5D-nél. (Ja, a midijeimet egytől egyig átfésültem az X5D-hez, úgyhogy - nagyképűség nélkül állíthatom - nagyon jól szólnak!) A Pa sem jött be, hiába Korg, mivel más a hangképzése (HI), mint az X5D-é (AI2), viszont az i30-é még az, így ezen ugyan olyan jól szól minden. Most viszont "nyitnék" a vokálproci adta lehetőségek, meg a modernebb technikai megoldások felé (USB, stb), bár én eddig is mindig PC-Hostot használtam. Na ezek miatt kezdtem érdeklődni a Yamahákról! (Érdekes, de Roland valahogy szóba se jöhet... Pedig a midi fájlok döntő többsége szerintem Rolanddal - és talán Rolandra - készül.) Amit eddig hallottam a PSR-3000-ből, azzal asszem meg tudnék barátkozni...
Válasz '' hozzászólására (#)

Mozo2007-11-07 11:08 |  #10720
Hello

I 30 vita . Bár én nem ismerem tüzetesen a Korgot , de néhány általánosságot azért megjegyzek . Elsőként azt a tévhitet , hogy egy hangszerben minél nagyobb vinyó van az annál jobb . hallottam már kollégától azt , hogy : Öcsém ez nagyon jó hangszer , ebben 30 Gigás vincseszter van . Szóval tökéletesen mindegy ...szerintem ... , hogy 1000 stílust és/vagy midit tudsz fölpakolni a hangszerre vagy 100 000 000 -t tehát ez ne legyen döntő . A másik veszzőparipám . Mindíg nézzük meg , hogy az adott hangszer mennyi ROM hangmintát tartalmaz Yamahánál Wave Rom Korg/Roland PCM ...ez nagyvonalakban előrevetíti a hangok minőségét ... a több a jobb ( megjegyzem az i30-ban ez 18 MB A 3k-ban 100 Mb ) Aztán még egy fontos dologra kitérnék , ez pedig az effektrendszere a hangszernek . A Yamaha a 2000-től csinálja a midire és a stílusra is a csatornánként független effektlehetőséget . Ez ugyanúgy működik , mint ha egy keverőn állítand be az egyes hangszerek értékeit , persze az effekten kívül a panorámát az EQ-t és még jónéhány funkciót . Amelyik hangszeren ez nem így működik az LÉNYEGESEN !!!! gagyibb megszólalást fog produkálni ( függetlenűl a vinyó méretétől ) .

Tehát én most csak erre a 2 dologra tértem ki , de ezeket általában a zenészek nemigen szokták figyelembe venni ,persze vannak más különbségek is .

A megszólalásról meg annyit , hogy ez persze szokás kérdése , de igazán az a puding próbája ha megesszük . Obijektíve akkor tudunk összehasonlítani , ha felveszünk egy adott műsort a Korggal is meg a Yamahával is és visszahallgatjuk . Így már biztosan nem lesz akkora különbség , mint ha a saját hangszóróján keresztül teszteljük a hangszerek hangjait .

2007-11-07 09:48 |  #10719
1.6 előtt csak sm kártyáról tudod.
Válasz '' hozzászólására (#)

zoly 2007-11-07 09:47 |  #10718
Hát most akkor vitázzunk azon, hogy 2100 vagy I-30? Aki Korg-ot használt, az első időkben meg fog őrülni a Yamaha hangzástól, de ez bármelyik Yamaha-ra igaz. Sajnos a 2100-nak kevés a memória területe 1,44 + a lemez. A I 30-ba viszont ott a Hd. Van persze még bőven különbség, vokál, effect, de ha választhatsz, bőven 3000, akkor nem lesznek kétségek.

2007-11-07 09:45 |  #10717
Biztos.
Válasz '' hozzászólására (#)

pityu 2007-11-07 09:37 |  #10716
Szia!

Ami jó az jó!!!
Nem kell ezért zavarba jönnöd!
Gratulálok a családi formációhoz.
Nem is értem, miért nem tetted idáig ki a linket..?
Válasz '' hozzászólására (#)

snapszer2007-11-07 09:36 |  #10715
Biztos, hogy jól ismered mind a kettő hangszert, hogy ilyen markáns véleményed van?
Válasz '' hozzászólására (#)

Chris 2007-11-07 09:32 |  #10714
Sokkal, de sokkal jobban szól! Sokkal több szolgáltatással bír, modernebb jobb tárolóeszközei vannak, lásd. pen drive...stb




snapszer2007-11-07 09:23 |  #10713
Akkora a különbség a 3000 és a 2100 között? Tényleg: mik a leglényegesebb eltérések? De ne a paramétereket, hanem praktikus dolgokat írjatok légyszi!
Válasz '' hozzászólására (#)

2007-11-07 09:21 |  #10712
A 2100-nak sem ér a bokájáig sem... Ha találsz olyan marhát aki elcseréli, majd mutasd be nekünk.
Válasz '' hozzászólására (#)

Chris 2007-11-07 09:17 |  #10711
Annak nyomába sem ér...

Válasz '' hozzászólására (#)

snapszer2007-11-07 09:13 |  #10710
És a 3000-el?
Válasz '' hozzászólására (#)



Témák


 
VÁSÁRLÁSI INFO

A HANGMESTER.HU oldalain található anyagok a HANGMESTER-Online Kft. írásbeli engedélye nélkül nem használhatók fel!

HANGMESTER.HU Ügyfélszolgálat: hangmester@hangmester.hu
© Copyright 2003-2020 HANGMESTER.HU .:. Minden jog fenntartva.
. : A tévedés és az árváltoztatás jogát fenntartjuk! . :
A weboldalon feltüntetett árak csak internetes megrendelés esetén érvényesek.

HANGMESTER.HU | 1082 BP., BAROSS UTCA 77. - hangmester@hangmester.hu

Hangszer.lap.hu | Gitar.lap.hu | Szintetizator.lap.hu