Attól tartok kecsinek lesz igaza...az exr 7s be tényleg csak sustain pedált lehet bekapcsolni...
Szóval akkor elfelejthetem az egészet...pedig már keztem magam beleélni..De azért kösz!
Szerintem is úgy 180000 körül van a reális ár . De árúltak már 160 000ért is , bár ez megint attól függ , hogy milyen állapotban van . Ha 40 000 -ből meg van a javítás akkor nem is kell gondolkodni rajta ... meg kell javíttatni .
Sziasztok !
Zoly bocs, de amit tegnap megígértem , csak holnap fog összejönni.
Volt egy EXR5s-em, azon csak sustain pedál csatlakozó volt.
Miért tettek volna a 7s-be több funkciót ezügyben ?
A sustainnal meg csak a zongik, gitárok lecsengését tudod meghosszabbítani, vagy stringek, orgonák hangját tartásba tenni.
Úgyhogy Rudi hallgass zolyra, egy ilyen F2-nek abban a hangszerben nem sok hasznát vennéd. Bár nekem is tetszik nagyon robosztusnak tűnik, és gondolom még mindig a klasszikus Alesis stabil minőség.
Apropó- nem kell valakinek egy Alesis Quadraverb énekeffekt olcsón ???
Kantárildi részvétem :( én otthagytam volna a szervizben egy százasért , és egy 3k-t vagy akár psr1500-at vettem volna helyette.
üdv : kecsi
Szerintetek mi a reális ára egy kifogástalan állapotban lévő 2100-nak? nem alaplap hibás a gépem de a két programvezérlő ic-t ki kell cserélni,úgyhogy 40 pénz és így lessz 200-ba.
Habár ... ha belegondolok , lehet hogy nem is jó ötlet , ugyan is állva zenélek ... és így féllábbal elég nehéz hosszútávon egyensúlyt tartani . Szóval akkor mégsem .
Olvasgattam az expression pedálos eszmefuttatást és tökéletesen egyetértek Tommal ... meg persze mindenkivel , aki azt mondja , hogy bizonyos hangszereknek csak így lehet megadni a megfelelő dinamikát . Régebben én is használtam , akkor még külön szólószinti volt felül ( DX 7 ) Aztán mikor áttértem az 1 billentyűs dologra akkor valahogy elsikkadt . de jó , hogy szóba került , mert holnap megyek is és rendelek egy komolyabb darabot . Az igazság az , hogy valóban nem érdemes 3-4000 forintos gagyit megvenni , mert azzal nagyon hamar gond lesz . Tényleg jól néz ki ez az Alesis .... még azért körülnézek egy kicsit . ...ja meg el is kell valahova költenem a sok lóvét ... most vitték el a 3000-est . ..... azért kicsit sajnáltam .
Rudi! Nagyon meg kellene nézni a könyvét a Roland-nak, én úgy emlékszem, oda csak egy sustainpedált lehet bedugni. Szóval mielőtt kidobsz egy halom pénzt, vagy a könyvet, vagy a hangszer menüit.
Kicsit a hozzászólásodból az tűnik ki, hogy nem is érted egészen, hogy mire tudod majd használni a pedált. A hangszínek nem lesznek jobbak, vagy szebbek, csak stílusosabban tudod majd használni őket. Tehát: igazándiból hangerőt fogsz vele állítani, de csak egy sáv, s nem az egész gép hangerőjét. Ha meghallgatod Tom csárdását, ami szerintem inkább esztam, ott hallható, hogy mire használja Ő a pedált.
Az RM1X elég egyszer? groovebox, 10éve jött ki, 32polifon, hardver szekvenszernek sokan szerették mert floppys míg az akkori Rolandokban csak használhatatlan mem. kártya volt, de azóta változott a helyzet, eljárt az id? a floppy felett és egy softwares szekvenszerrel is sokkal könnyebb dolgozni
nekem akkor tetszett a hangja, mai szemmel viszont nagyon vékonynak tartom, játszadozni jó vele, pörg?s techno-ra, PSY trancre másra nem nagyon
klasszikus értelemben vett stílus nincs benne csak pattern szekvenciák, hangszínnel sem lehet b?víteni, SMF-t viszont lejátszik
És ezt be is birnám kapcsolni a rolcsiba?!Amúgy baromi jól néz ki...az ára is ilyen jó?:)Hétvégén megyek venni egyet...csak hogy tudjam milyen mélyre nyúljak a pénztárcámba...
Amúgy kösz az infót!
Rudi,
akkor neked pont arra kell, amire én használom.
Én egy ilyet használok: Alesis F2 expression pedal Fémvázas nagyon masszív kemény érzet a láb alatt. Nézd meg, hátha.........
Na akkor összegezzük!:)Van két szintim exr 7s,psr 640...és én a roliba szeretném bekepcsolni a pedált,de ennek csak egy bemenete van!Én leginkább a harmonikához és orgonához szeretném használni(nem hangeröszabályozás céljából)hanem hogy élethűbbek legyenek a hangszinek!Szóval akkor nekem milyen pedálra is van szükségem...ha ezeket a funkciókat szeretném használni?!(egyáltalán megoldható ez az exr 7s-be?)?!
Mégegyszer kösz a türelmet..
Ja és sorry hogy itt kérdezgetek a roliról csak a másik fórumba...izzé...
Ez nagyon tetszett, gratulálok hozzá!
Nem is gondoltam volna, hogy a Ketron ilyen szépen szól, habár többen mondták már ezt.
Na végül is nem ezért írtam, hanem hogy tud-e valaki segíteni nekem?
Mivel ez a Yamaha topic, remélhetőleg ismeri valaki a RM1X nevű sequencert. Ehhez kellene nekem bármilyen infó a lehetséges bővítéseket illetően. Hangszín-stílus stb.
Volt már itt valakinek ilyen kütyüje? Vélemények?
Különben jó a topic, hála annak a pár tapasztalt zenésznek, akik gondoskodnak róla!!
Most hasogatom a szőrszálat egy picit...
Az átmenő hangerő pedál is jó néha valamire, nem írom alá, hogy semmi értelme.
Én például akkor vettem nagy hasznát, amikor még nagy keverőm volt, és asztalra, vagy állványra helyezve
nem volt egyszerű művelet játék közben odakapkodni, hangerőt állítgatni, korrigálni.
(Régebbi hangszereknél súlyos hangerő differenciák voltak a hangszínek, és a stílusok között, ma már nem vészes, de még most is akad.)
A pedál viszont mindig "kéznél" volt, és pillanatok alatt, észrevétlenül lehetett korrigálni a hangerő különbségeket.
Ma már nem használom, mert a pici keverőm, a hanxeren van, és oda bármikor odanyúlhatok nyújtózkodás, és feltűnés nélkül.
Persze - ha jól belegondolok - még ma is kényelmesebb lenne ugyanezt egy ilyen átmenő pedállal megoldani,
de mivel rengeteget szerelek, és cipekedek, "spórolok" a cuccal, ahol csak lehet.
(Volt idő, amikor 4 sor klaviatúra volt előttem, és összesen 6(!) pedált használtam. Ma már a gondolatától is kiver a frász....)
A pedál témához: Az átmenő pedált is be lehet kötni expression pedálként egy speciális u.n. Y kábellel,
aminek a szimpla végén egy stereo 6,3-as, a dupla végény egy-egy mono 6,3-as dugó van.
A stereo megy a hanxerbe, a két mono a pedál in és out-jába.
Ezt csak azért írtam, hogy aki most akar pedált venni, nyugodtan vehet átmenő pedált is expression-nak.
Fordítva természetesen nem lehet, expression nem használható átmenőnek.
(Komoly barkácsteljesítmény nélkül...)
2007-10-23 13:30 |
#10092
Hajajj.. hogyne létezne olyan! egyszer a nejem megkérdezte, hol a p..ba voltam reggel 8-ig ...
Hát arra nem tudtam ... vagy nem akartam válaszolni.
A footswitch az lábkapcsolót jelent, ami legtöbb helyen sustain pedálként műxik (a zongora zengető pedálját imitálva).Ezzel hangerőt nem tudsz szabályozni, mert csak egy kapcsoló van benne. Ahol kettőt látsz, és általában foot controllernek nevezik, az "láb vezérlő" amihez csatlakoztathatsz kapcsolós vagy potméterrel ellátott pedált, és programban bveállítható, milyen funkciót rendelsz hozzá. Lehet pl. hangerőt, de sustaint, start-stop és még számtalan lehetőséget állítani. A Te szintidbe (mi is lenne az? ) valószínű elég egy kapcsolós pedál, és sustain funkcióra használhatod.
Kösz az elismerést, ha sokat olvasgatsz előbb-utóbb neked is egyre kevesebb lesz a kérdésed (vagy mégtöbb )
Sziasztok! Amikor egy dedikált hangerő pedálról beszélünk, illik hozzátenni azt is, hogy: nem egyszerű a használata, hiszen ismerni kell a hangszer adottságait, tulajdonságait, amihez használni kívánjuk. Zongihoz ugye nem kell.))) Harmónikához, orgonákhoz, esetleg a fújósokhoz érdemes használni, bár ide lehet sorolni még a "nyúlósabb" gitárhangokat is. Szóval nagyon sok muzsikát kell ahhoz meghallgatni, hogy valaki jól használjon egy ilyen pedált. Roda Scott, Jimmi Smis, csak hogy a két legismertebb orgonistát említsem.
Szóval lehet azt mondani, hogy ezt a pedált csak bedugjuk, és hadd szóljon, de szerintem érdemes megtanulni a használatát, ill hallgatni, sokat hallgatni, hogy más hogyan használja. Nekem kicsit olyan mint az aftertouch, komoly kifejező eszköz, de csak akkor, ha valaki ízzel használja.
Az aftertouch-ra tréfásan azt szoktam mondani, hogy kicsit olyan, mint ha újra tanulnál zongorázni.)))
S most, hogy rudi kedvét elvettem a használatától,
Kötnék bele Kecsibe is.
Rudi! Kérdezzük tőle azt, hogy hol, s kitől kaphatom meg a pezsgőt?)))
Almatom!Nem kell elnézést kérned!Semmi rosszat nem írtál!Sőt!Ebböl csak tanultam...Az egészbe a bibi az volt,hogy nem is tudtam hogy több fajta pedál létezik...azt hittem egy pedállal a hangerötöl kezdve a dinamikáig,kitartásokig mindent meglehet oldani...Még csak az volna a kérdésem(a változatosság kedvéért)hogy az én szintimbe egy bemenet van a pedálnak"footswich" a neten nézetteknek meg vagy 2 vagy 4 kimenete van...szóval hogy is van ez?Ja és kecsi...létezik egyáltalán olyan amire te nem tudnál válaszolni?!Komolyan minden elismerésem
üdv:Rudy
2007-10-23 11:16 |
#10089
Most nézem... a 10000. hozzászólás a zolyé volt !!! Nem bontottunk pezsgőt neki... De még nem késő ! JB velünk tartasz ???
Huhh a helyzet azóta rosszabbodott!Kb. egy hónapja játszottam egy helyen, ahol az egyik vendég odajött egy dalt kérni, de természetesen semmit nem tudott róla csak, hogy "tök jó ritmusa van" amíg a tag szövegét kódóltam gondoltam bekapcsololm a dobgépet ne legyen olyan csönd: fél percen belül megvolt a kért dal visszafordulok a közönség felé EZERREL MEGY A TÁNC!!! az üres dobgépre!!, ennél csak az volt durvább, mikor a gitárszóló alatt odajött egy tag mobiltelefonnal és a mikrofonhoz tartva szerette olna felvenni a szólót. Érdemes?....
Bocs!
Teljesen igazad van vénkecske!!!
Egy síma hangerőpedálnak tényleg semmi értelme nincsen.
Ezért asszociáltam autómatikusan az expression pedálra, mert egy mezei volume pedálnak tényleg nem sok haszna van nekünk.
Igazad van, bocs! És Ruditol is bocs! Valóban a hagyományos volume pedálról kérdezett.........
bocs...bocs...bocs...bocs...bocs......
Kicsit elbeszélünk ám egymás mellett megint, Tom. Ha visszaolvasol, és volume pedálról beszéltem, Te meg expressionról. Márpedig a kettő ugye nem azonos teljesen.Rudi 2 be és két kimenetes pedálról beszélt, ami a vonalkimenetet globál szabályozza. Az expression meg egy szoftveresen dedikálható csatornára is kijelölhető szabályzó. Utóbbi valóban hasznos sokmindenre egy hikomatban (akár wah pedálnak, akár az említett szóló harmonika kifejezővé tételéhez), de ugyanakkor egy ilyen volumepedál az egészet csak ki ill. bekeveri . Ráadásul rontja a jel-zaj viszonyt , mert nem erősítést szabályoz hanem jelet oszt. A hikomatokon ott a hangerő poti, vagy a fade in-fade out.
Ja és az én öreg Stella 120 basszusosomon még nem is volt ilyen csatlakozó
No de hol marad Kecsi a kitartott hangal való dinamikai játék? Ezen hangszerek egyik legfontosabb éltetô eleme....................
Holnap feljátszok egy példát és mindenki eldönti magának, hogy hasznos-e vagy sem az expression pedál használata.
Hát nem is tudom... Akkor én eddig nem tudom, mit kínlódtam az accordionommal (nekem még mindig csak tangóharmonika)... húztam-vontam - arra magamtól rájöttem, ha erősebben nyomom nagyobbat szól, ha alig- szép halkan. A Hammondokon még nem létezett leütésérzékenység, ott valóban a pedállal játszottak . Viszont a legújabb midis harmonikákba is beépítik a légszekrénybe a nomásérzékelőt, oda sem szükséges.
De ki használ ma már Hammondot? A mai billentyűsök nagyobbik része már az arrangeres hikomatokat használja, oda viszont határozottan marhaságnak tartom a volume-pedált. Valószínű Rudi is ilyen szemszögből kérdezte a szükségességét.
Az más kérdés, hogy analóg szintikhez, sok szóló keyboardhoz viszont nagyon hasznos. Szerintem. És nem azért hogy tommal vitatkozzak megint
Rudi,
Hogy mire lehet használni egy hangerô pedált? Jújjj! Na mondom: én mint billentyűs egy lépést sem teszek meg expression pedál nélkül. Hammond orgonákhoz, accordionokhoz és minden olyan hangszerhez, amivel eredetileg ilyen formán lehet hangerô-dinamikázni, oda elengedhetetlen a hangerôpedál használata. Illetve a pedál használatával teheted élôvé a szintibôl jövô hangokat. Ha nem használod a pedált egy darab "kaki" hang szólal meg a vasból, még ha maga a hangszín eszméletlen élethű is, vacak lesz. A pedállal való dinamikai játékkal kelted élôvé!
Helló!Csak egy kérdés... mire is lehet felhasználni a pedált!???Hangeröszabályzás?(ott van a mixeren a szabályzó..)?!Vagy van még valami elönye? Ja és még egy kérdésem lenne!Mennyiért lehetne lőni egy dynacord pm 600-t(újan)És sok különbség van az 1000-hez képest?!Mert csak a 600-ra futná...Elöre is kösz a hozzászólásokat...
üdv:Rudy
Az általam készített részletes MAGYAR leírás immáron képekkel illusztrálva a firmware frissítés menetérõl (PSR-3000/1500, Tyros2, PSR-S900/S700), kiegészítve a pendrájvról történő frissítéssel. DOC és TXT formában.
http://www.send2u.hu/get/?f=mrq3k4ICaP2bd7gVjaHi
Üdv:
MMaestro
2007-10-22 18:07 |
#10076
Van gyári Boss FV50 meg FV500 , de képesek elkérni érte 15-20 ezret is. Ha találsz egy szimpla mono pedált működő mechanikával (excenteres vagy fogasléces) , csak a potit kell lecserélned sztereóra, amit jó minőségűben találsz már 1500-2500 ft-ért. Esetleg egy halálraítélt wah pedált is át lehet secperc alatt alakítani. Csak pluszban kell még legalább egy jack alj (vagy három). De ha találsz CryBaby-t szét ne szedd! Azt most retróban aranyárban mérik...
üdv : kecsi
Hali,
Itt egy link (Boss stereo pedál)
http://www.musichello.com/?f=50&m=7&listID=14650
vagy írd be a Google-ba, hogy Proel (... válaszd a magyar oldalakat, rengeteget találsz), viszont a Proel-lel rossz tapasztalataim wannak, 20-30 buli után recseg-ropog.
Üdv.
tudnátok segíteni? olyan hangerőpedált keresek, amin van vonal be és kimenet. Tehát nem kell hogy egy hangszerhez kompatibilis legyen, csak a hangszerből (szinti) kijövő hang átmegy rajta és utána megy az egy erősítőbe mondjuk. kösz. létezik ilyen? ha nem akkor egy normálisat át lehet alakítani?
Szia!!!!
Semmi gond..hogyha kétlkedsz, de.........
Elhiheted nekem hogy 1000%, hogy élő- az az élő.....Hisz ha egy vendéglátós zenész nem veszi észre a akkor ki????????
De egyébként volt alkalmam velük énekelni egyszer mikor ők kísértek és ugyanúgy szólt mintha a Café szólt volna kivéve az éneket sajna a Váradi Gyuszi hangja egy pár fokkal komolyabb"""""""""
Tehát én biztos vagyok benne hogy full élő.......
Szia"""""""
Amit küldtél, simán másolható az S900-ban (software verzió 1.20). Belejavítás után pedig mentéskor csak egy tájékoztató szöveget írt ki:
" This data contains copyright information and may only be used for your own personal use." Semmi jelentősége. Ezt a fájlt is engedi másolni mindenféle üzenet nélkül. Akinek gondja volt vele, kérem írja le, hogy melyik hangszer milyen software verziójával nem ment, mert lehet, hogy egy frissítéssel megoldható a probléma.
Mozo, neked a 3000-el vagy S900-al volt ez a gondod, és mi volt a verzió?
Üdv:
MMaestro
Lehet, hogy rosszul értelmezem, de akkor szerintem az "ID-vel"-t meg sem kellett volna említeni, vagy ez csak olyan ijesztgetés, mint a magyar gyártónál, miszerint látható és láthatatlan azonosító van a fájlban ami nem törölhető és ezzel visszakereshető az eredeti tulajdonos!?!
Egyébként nekem sincs nyelvvizsgám.
Néhány hónapja regisztráltam ide, ezért gyakran visszaolvasok, más is kérdezte már, hogy csatlakozott-e valaki az internetre hangszerével. Ő már tudná a megoldást.
Elég csóró egy ország ez (velem együtt), ha senkinek nincs erre pénze és igénye.
Nekem az a gyanúm, rosszul értelmezed a fordítást. A "with ID" itt az azonosítóval ellátott Yamaha midikre vonatkozik szerintem, és nem a kártyára. Bár nincs nyelvvizsgám angolból, de akkor "ID tagged USB devices" lenne vagy hasonló.
Még nem voltam koncertjükön, nem hallottam őket élőben, de óvatosan megkockáztatom, hogy nem biztos, hogy élő az az élő. A Tyros2 képes bármilyen wav-ot lejátszani (akár a stúdióban készült teljes CD anyagot is). ...Bocs
Csak egy kis vélemény megnyilvánulás........
A TYROS 2 a KIRÁLY..a .KIRÁLY.....
Tegnap B.Csabán a kolbász fesztiválon játszottunk....A sztárvedég a Váradi Café volt........
Mint tudjuk ők full Yamahások....Tyros 2.....Psr 3000.-es sőt még a gitárok is.....
Na szóval gyerekek azok úgy szólnak....igazából figyeletem a billentyűs srácot aki a stlyt hozta de azok a dobszettek.....nagyon komolyak!!!
Igaz egy kicsit átvan hangszerekve az egész stly-juk...rá doboltak még.....stb..... de hogy mit lehet egy T2 vel kihozni azthiszem egy Váradi koncerten érezhető..Csak ennyit szerettem volna kihozni belőle"""""""""(nem elfogultság)
Köszi sziasztok!!!!!!!
Idézet a PSR-3000 Owners Manual könyvből(68.oldal):
"Prot. 2 Orig Indicates Yamaha-protection-formatted Songs. These cannot be copied. These can be moved/saved only to the USER tab display and SmartMedia cards with ID."
... ezek áthelyezhetők/menthetők csak a USER-be és ID-vel rendelkező SM kártyákra.
ugyanez Tyros2-nél(44.oldal):
"Prot. 2 Orig Indicates Yamaha-protection-formatted Songs. These cannot be copied. These can be moved/
saved only to the User drive and USB storage devices with ID."
ugyanez az S900-nál(74.oldal):
"Prot. 2 Orig Indicates Yamaha-protection-formatted Songs. These cannot be copied. These can be moved/saved only to the User tab display and USB storage device."
Itt kimaradt az "ID-vel". Ez most vagy nyomdahiba, vagy az S900-ban másolható is az ilyen Yamaha fájl?!?
Sonar4-el használtam a "PSR-3000.ins" fájlt. Már létezik S900-hoz is ins fájl.
Üdv:
MMaestro
Na ez így tökéletes, ügyes!!!
Elvileg a 121-es "reset all controll" nulláz mindent, de én az összes megírt dalaimba berakom 001-000-ás értékű modulációs kerék nullázását is. Ne hogy meglepetés érjen.
Esetleg érdekel valakit az a trükk, hogy a dobsávon hogyan lehet elhangolni egy darab pergôt vagy cint, vagy bármi mást úgy, hogy az összes többi dob hangszín maradjon az eredeti magasságban?
Ôrületes jót lehet tenni a tányéroknak ezzel az üzenet sorral?
cc7 cc11 cc91 cc93 cc10 cc71 cc74 és még ami szükséges.
De az első 5 szinte mindenhol módosításra szorul. Ja és egy cc121 sem árt az elejére. De vitassuk meg, hátha még mást is szoktatok...
Ha esetleg valakinek van ilyen yamahától letöltött midifile-ja, az legyen kedves készítsen egy mp3-as file-t.............
Nagyon kíváncsi lennék egy ilyen file-ra!!!
ezt az ID dolgot hol olvastad ? az s900 gépkönyvében nem írnak róla - csak annyit, nem lehet külső flopira vagy sm kártyára sem menteni prot2-t, csak usb flash-ra.
Ezt egyáltalán nem állítottam, hogy elég az xg reset. Semmi köze a hangzáshoz. Kivétel nélkül minden gyári songot MEG KELL NYÚLNI sávonként a hangszerhez. Persze csak ha azt akarod, kedved szerint szóljon.
Néha mentéskor nálam valami olyasmit ír ki, hogy "ez már megfelelő formátumú song" , de aztán menti zokszó nélkül.
Emiatt nem is foglalkoztam vele, hogy ez a már benn lévő xg reset miatt van, vagy a gs reset miatt (utóbbit is értelmezi a hangszer, de akkor mindent a gs hangkészletre irányít ). Remélem már használtad a psr3000.ins filét az s900-hoz is létezik már ???
Én azt kérdezném (mielôtt válaszolnék) hogy ha nem magatok írjátok a midiket, akkor mik azok a control-ok, amibe belenyúltok? Név szerint írjátok le légyszi, köszi!
Lehet, hogy nem is olyan marhaság. Valószínűleg jobbak mint az itthoni "gyártmányok". Valahogy meg kell őket védeni!
Próbáltam regisztrálni az internet hozzáféréshez, de mivel nincs bankkártyám, itt elakadtam a regisztrációval, talán ezután írt volna egy ID fájlt a SmartMedia kártyámra !?(Vásárolni nem akarok, csak érdekelt volna a lehetőség)
Mit értesz az ugatáson? Nekem még sosem nyavalygott GM/GS Reset miatt.
Egyébként meg miért kellene lecserélni XG-re? Szerintem, ha csak egy Resetet cserélek az elején, az csak félmunka. Ha "jól szól" (itt most azt értem alatta, hogy nem zongora van a dobsáv helyén), akkor maradjon eredeti Resettel, vagy pedig rendesen bele kell nyúlni, önmagában csak XG Reset nem elég.
Egyetértés? Ellenvélemény?
Micsoda marhaság!! Szerencsére nem sok közünk van a prot2 tipusú midikhez, én úgy értelmezem, azt csak a Yamaha vízjelzi a saját nótáiban (gondolom amit a netről lehet lehúzni jópénzért tőlük).
Azt írja, ha egy prot2 tipusú nótát megeditálsz, és átteszed a pendrájvra, az csak akkor lesz lejátszható onnan, ha az eredeti is ugyanabban a folderben van .
Szia Kecsi!
Másolni nem, de mozgatni és menteni is lehet, de csak ID-vel ellátott SmartMedia kártyára.
Az internetre csatlakozott már valaki ebből a Fórumból?
Ott lehet ilyen "azonosítót" szerezni?
ha valami nem gömbölyű, kérdezz nyugodtan............
2007-10-22 11:38 |
#10043
PC-n ha kitörlöd a kopirájtokat tartalmazó sorokat ( sysex és meta) az eseménylistából, onnan kezdve a hangszer sem foglalkozik a védelemmel. Legalábbis nálam így műxik. De ezt már tommal kielemeztük a múltkor.
Igaz a prot2 kijelzésre még nem figyeltem fel a kijelzőn, csak prot1-re.
Üdv : kecsi
"Prot. 2 Orig" és "Prot. 2 Edit" jelzésű fájl csak ID-vel ellátott SmartMedia kártyára menthető. (Tyros2-nél és S900-nál pedig ID-vel ellátott USB eszközre). Hogyan szerezhető ilyen ID? Talán a hangszer Internetre csatlakozásával?
Üdv:
MMaestro
Most akartam felmenni megint az oldalra, és nem nyílnak meg a file-ok. Pedig gondoltam elmazsizok még ezen a vah dolgon. Nagyon szeretem ha jól használják. Van pl. egy Wadson nevű gitáros, Zenészek csak Vah-Vah-wahdson-nak hívják. Ő kegyetlenül jól kezeli a dolgot. Hankock-val dolgozott sokat, de lehetett hallani George Duke felvételeken is.
Mozo!
Akkor is tetszett ha hiszed ha nem a párom annyira dicsért hogy eszméletlen,nagyon jó mi is táncoltunk esküszöm mi is táncoltunk,köszönjük neked és szép munka.
Végre nyert a KIMI!!!Erre vártam 3 éve...
Igaz oriási szerencsével,de az egész éves munkáját tekintve szerintem megérdemelte (ugy ahogy a másik kettő is megérdemelte volna)
A Hamilton meg felörlödött az Alonsoval folytatott harcban.
Szerintem...
Remélem a Talma is világbajnok lesz.
Bocs ,hogy ide irtam,de nincs Forma 1 topic...
Mondtam , hogy Tom hallotta jól ... a gépről jön !!
RULEZ KIMI !!!!! Megérdemelte a srác , én már mindenképp neki adtam volna a bajnoki címet . Alonsonak már megvan , Hamilton meg még fiatal , ráér még nyomja egy kicsit .