Most vetted még? Gratula hozzá, és sok bulit vele... Nekem is volt. Írtam itt egy srácnak, hogy amennyiben olcsó de jó szimtit akar, akkor megpályázhat egy ilyet! Néha azért hiányoznak a frankó stílusai - annak ellenére, hogy két komolyabb hangszerem is van, de nagyon sokat ki lehet hozni abból is, és az SM kártya, meg az USB az kategóriájában szerintem verhetetlenné teszi... Azért - bár nem védeni akarom a Casio-t - de hallgasd meg egyszer a Ctk-800, 900 hangszereit, mert az agyam eldobtam, amikor a demóit meghallottam. Nem volt rossz...
Szevasztok! Új vagyok itt. Én rendszeresen játszom lagzikban, bálokon. Igazán értékes hangszerem ennek ellenére nem volt még, hiszen nem kell feltétlen sokszázezres hangszer ahhoz, hogy az ember normális cuccon normálisan megszólaljon. Nyúztam jópár évig egy E16 os rolandot, majd miután az az enyészet útjára lépett, felváltotta egy CASIO WK 1800 as. Sokkal jobbnak tartottam a rolandnál, hiszen az olcsó kategóriában kaptam 6.1/4 oktávot, elfogadható hangszíneket, ill. szerkeszthetőséget hangokra és stilusokra egyaránt. (ez utóbbi volt a legmegnyerőbb számomra) Aztán hozzám került egy primitív prs sorozatú yamaha tanulmányozás céljából, és rájöttem, hogy hogy a CASIO semmi a yamahához képest, legyen az akármilyen hszer a kb.100 - 200 E Ft körüli kategóriában. Nem akartam megint 5 oktávos hszert, viszont a kis yamaha úgy megtetszett, hogy ott tartottam el is cserélem a casioval. Aztán felvilágosítottak, hogy létezik a dgx sorozat, ami ua. mint a psr, csak 6.1/4 oktáv, meg mégnagyobb. Na, azóta van egy ilyen hszerem. (DGX 305) Nem mondom hogy tökéletes, nem várom el, közel sem az (mert ahhoz kéne egy tyros) de ugyanebben az árban a stilusai és a hangszínei annyival jobbak, hogy a CASIO amit csinál, ehhez képest szánalmas bugyborékolás. Szal 100 szónak is egy a vége: nekem is YAMAHA hangszerem van, jövő héttől már ezzel nyomom.
Senki nem néz hülyének, szerintem inkább kérdezz, minthogy hülyeségekre költsd el a zsebpénzed....
Sajnos az általad említett előadókat nem ismerem. Azért zenekari, meg stúdiómunkára kevéssé alkalmasak ezek a gépek. Viszont látom te nem hakni-palánta vagy, ezért én inkább a zenekari v. színpadi hangszereket javasolnám neked... Igaz nehezebb rajtuk játszani, mert nincs bennük kísérőautomatika, de igazándiból zeneszerzésre, zeneírásra valamit színpadi alkalmazásra sokkalta jobbak mint a kísérős szintik...
Pl, Korg X5D, Roland Juno D, Roland RS5, RS 50 vagy esetleg régebbi típusok... Ezek hangminőségüket tekintve jócskán meghaladják a kísérős szintiket... Viszont ezeken nehezebb is játszani, mert olyanok mint a zongora... Persze vannak benne ütemek, meg groove-ok, de nem hagyományos értelemben vett kísérős hangszerekről van szó...
Én - ha elfogadsz tőlem egy baráti jó tanácsot - ha a helyedben lennék, elmennék néhány hangszerboltba, és ott egy kicsit elmélyednék a szintik világában az eladók segítségével, mert ott ki is tudod próbálni az egyes fajtákat valamint típusokat... Így nehéz ezt elmagyarázni. Mindenképpen keress fel néhány boltot...
Sziasztok!
Köszönöm szépen mindenkinek a válaszokat, azt hiszem megfontolom a leírtakat. :))
Igazából azért erre gondoltam, mert épp most ennyi pénzem van,hát gondoltam elköltöm.
De akkor inkább gyűjtök még, hogy vehessek egy jobb szintit.
Remélem nem néztek majd hülyének a következő kérdés miatt: mondjuk egy DGX-305-össel, vagy mondjuk egy komolyabb Yamaha PSR szintiből ki lehet préselni már olyan hangokat, mint amilyen hangzásvilág teszem azt a Hocico nevű zenekart jellemzi?
Vagy Covenant, Unheilig?
Mert igazából ezek hatására szeretnék megtanulni szintizni...
Szia! Nehéz kérdés ez, mert én is úgy kezdtem (egy Casio ctk-573-al) hogy csak otthon bohóckodok majd magamnak... Aztán hamarosan kinőttem és le kellett váltani.
Én azt mondom neked: egy kicsit gyűjts, vagy próbálj meg bevállalni egy kis hitelt és nézzél magadnak 60 felett valami hangszert. A DGX-305-ös nekem másfél évig volt meg pl: hát hallod-e ha egy olyat megbizniszelsz akkor azzal már majdcsak bármit meg tudsz csinálni. Azzal már akár haknizni is el lehet menni, valami fenomenális billentése van, és az SM kártya mind a vinyónál, mind a floppy lemeznél sokkal jobb megoldás...
Tudsz vele karaokezni, USB-vel kommunikál a számgéppel.
Én karcmentesen, csak otthon használt állapotban kártyával együtt eladtam 72.000 Ft-ért
Én azt mondom csapj le egy ilyenre... Ja és nem beszélve hogy 76 billentyűs...
Az előző hozzászólásomon felbuzdúlva nem tud valaki Rock & Roll A-B stílust küldeni? A PSR 270-en lévő mind két Rock & Roll stílus nagyon jó, sokkal jobban tetszik mint az én DGX 305-ömé. Nincs meg ez valakinek?
Szia Zlatan!
Én két éve vettem elsőre szintén egy PSR 175-öst. Ekkor kezdtem el teljesen kezdőként tanárhoz járni. A tanárnál egy PSR 270-es van (32-es polifónia). Már itt nagyon szembetünő volt a külömbség, mind hangzásra, mind billentyűzetre. Ugyanis a PSR 270-es már ütésérzékeny billentyűzettel rendelkezik.Én egy év elteltével vettem egy DGX 305-öst. Bár ez is "csak" 32 polifónikus hangal rendelkezik, de ez is ütés érzékeny illetve ami nekem fontos volt, hogy smart media kártyaolvasóval rendelkezik.
(Az már az én problémám, hogy smart media kártyát nem olyan
egyszerű manapság beszerezni. :( )
Én csak javasolni tudom, hogy - még kezdőként is - egy "nagyobb", jobb szintit vegyél, pl egy PSR 270-est. Nekem egyik-másik stílusa jobban tetszik, mint az én DGX 305-ömé.
Tudom, hogy a pénz az eléggé behatárolja az embert -nálam is ez volt-, de mióta megvan a DGX egy egész más világ, pedig ez még mindig csak az alsó kategória.
Milyen lehet egy még komolyabb hangzású gépen játszani pl:Tyros-on? :))))
Hello!Arra lennék kiváncsi mennyit érhet egy használt Peavey kb-60?
Szépen szól csak kivülröl kicsit megkopott.Ha netán kellene valakinek fekete50@freemail.hu-ra lehet jelezni.üdv:csiga
Csatlakozom Dirtyhez, a 64 polifonia szerintem is mindenképp szükséges, mert sokkal dögösebben szól egy 32 polifóniáshoz képest.
A találkozó ötletét én is nagy örömmel olvastam, természetesen ha valamiben tudok segíteni szívesen teszem.
Valószínü -szerintem- nem lenne rossz belevonni 1-2 gyártót, mert akkor ha olyan helyen lenne ahol fizetni kéne a teremért ők azt bízom benne felvállalnák. Csak egy ötlet..
ÜDV: Robyvan
Ha normálisan meg akarsz tanulni szintizni, és nem csak szórakozni, akkor szentem egy kissé komolyabbat kéne nézned, mert ezzelk már ott kezdődik a gond, hogy csak 16 hangpolifónia, vagyis max 16 hangot tud megszólaltatni egyszerre! Eza yamaha PRS 175 inkább gyerekeknek játékszer, ha egy nosrmális szintit akarsz venni, akkor legalább 32 (még az sem az igazi, de tanulni megteszi) hangpolifónia kellene, de ha úgy akarod venni, hogy majd haknizni is akarsz járni a hangszerrel, akkor a 64 hangpolifónia lenne a minimum, ami igazán jó!
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Énekelek egy zenekarban, és alapfokon tudok gitározni, tehát sajnos a szintikhez nincs sok közöm. :(
Jó ideje megszerettem az indusztriál zenét, meg a szintetizátorok hangvilágát, ezért szeretnék megtanulni szintizni.
Egy Yamaha PSR 175-öst néztem ki kezdésnek. Szerintetek ez jó lenne?
Mit kell erről a szintiről tudni? Miket tud, stb.?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv: Zlatan, egy szintianalfabéta :)
Hellosztok!
Az ötlet úgy jött,hogy már csináltunk olyan zenésztalálkozót ahol összejöttünk volt ,régi zenészkollegák/az elmult 35év/,még külföldre szakadt zenészkollegák is.Ne tudd meg milyen volt?!Sajnos szervezni én sem tudok,csak az ötletet dobtam fel.Valószinü ez is ió lenne ha összejönne,a szakmai féltékenységet meg felejtsd el.Más hangszerrel is jöhetnének természetesen,viszont a kategóriát meg kéne szabni mert a "rockereket" nem nagyon érdekli a vendéglátós zene.
Amit én fel tudok ajánlani, az autóm hátsó ülésén néhány hely, egy 1500-ös yami. Erősítőm, keverőm, stb. nincs, azt másnak kellene hozni. Szívesen kameráznék is, és a felvételt kiírnám lemezre. De szervezést ne várjatok tőlem, belőlem hiányzik minden szervezőkészség.
Én szívesen elmennék, de mivel elég kötött a munkahelyem, ezért ezt nehéz lenne megvalósítani. Osztom Dirtymaster véleményét, tulajdonképpen minden márka képviselőjét szívesen lehetne látni, na meg az is egy élmény, ha az ember zenészekkel bandázna egyet, meg legalább a forumozók is személyesen megismerkedhetnének. Nem rossz az ötlet, de volt már egy ilyen jellegű téma, és bizony megmondom őszintén meglátásom szerint vannak jócskán gátló tényezők... Pl: Én nem tudnám vinni a Pa80-asom, -
mert bár elég jó fizikumú vagyok - nincs autóm, vonaton utaztatni a cuccot, meg elég nehéz...
A találkozó helyéről is lenne elképzelésem, pl. ahonnan a legtöbben jelentkeznének, legyen ott. Én pl. Budapesten élek, de bárhová lemennék egy ilyen talira. Józsi, mint ötletgazda, hol vagy????
Én is támogatom az ötletet! Szerintem is jó ötlet, tényleg lehetne tanulni egymástól! És egyet értek, hogy ne csak yamahások, hanem mindenki, aki ezzel foglalkozik!
Én most voltam egy topiktalin, amit a nejemék szerveztek. Nagyon kellemes volt, vagy 30-an voltunk hozzátartozókkal. 2 éjszakás szállodai elhelyezés teljes ellátással, zenésszel került 11 e. ft.-ba. Talán mi is tudnánk egy ilyet szervezni!?
Jó ötletnek látszik, de gondolj bele, mondjuk, ha mindenki eljönne, kiderülne, hogy milyen sokan, milyen túl sokan vagyunk, illetve lettünk az utóbbi években. Nem úgy, mint mondjuk 24 évvel ezelőtt. Arról nem is beszélve, hogy akkor még több lehetőség is volt, már ami a lakzikat, bálokat stb,- illeti.
Még annyit, kár lenne a Rolandosokat, Korgosokat stb. kizárni a taliról. Kritériumnak elég lenne a vendéglátós, szórakoztató műfaj. Rengeteg dolgot tudnánk egymástól megtanulni. Dehát úgysem fog ez a tali összejönni, annál sokkal nagyobb a szakmai féltékenység...
Szeretnek vasarolni egy Alesis qs8-at, vagy qs8.2-t. Van valakinek eladoja? Vagy tudnatok segiteni, melyik budapesti/kelet magyarorszagi uzletben tudnek venni? Ar? Kosz
Én maximálisan támogatnám ezt a yamaha billentyűs találkozót, de az az érzésem, egy kicsit erőltetni kell, hogy a T. zenész urak ráébredjenek, hogy egy ilyen találkozónak mennyi haszna lenne!
Barátom fiának szeretne karácsonyra venni valami hangszert. A srác most 9 éves, egy éve tanul zongorázni.
Maximum 100.000-et szánna a cuccra, de csak új kütyú jöhet számításba.
Én a Yamaha PSR-E403 valamint Casio WK-3200 ajánlanám neki. De előtte megkérdezem a tisztelt nagyérdemű közönséget, hogy Ti mit ajámjanátok?
Csak egy két infó emlékezetük:)
PSR 3000: 100 mega hangszín - fullos szolgáltatás az élő játékot is figyelembevéve - smart kártya nem is létkérdés, mert USB-n keresztül akár az 1 gigás pen driveval is müxik.
Ekkora drágulást az euró-forint viszony egyátalán nem indokolna én se tudom mivan a háttérbe.....
De ammá a közröhely hogy a két hónapja 780e tyros2 napjainkban 200e-rel többe kerül....
És ki veszi meg ennyiért - mikor egy korg PAX 680e és hanxinben és tudásban is igencsak ott van!
Hello,nekem most egy 3000-em van, korábban psr-730 volt.De ismerem 740-est is.Hogy hasonlo lenne a két gép hangzása,nem hiném.Persze amikor kiadták a 740-est akkor jó kis gép volt.De biztosan állitom ha közelebröl te saját magad is kiprobálnád a 3000-est, nem csak egy kocsmában halva ,valoszinü mást mondanál.Amugy nem 128 polyfonikus a 740-es hanem 64 de az is elég .Árakal kapcsolatban meg,igen itthon elég drága a 3000-es , még 2-3 honappal joval szolidabb ára volt 1500-3000-nek.Külföldön meg nem igen változott az Euro ára a hangszernek.A 3000-es utodja talán kijönn jövö ősszre és igy lehetséges hogy kicsit olcsobb lesz a 3000-es.
Jo látni néha ilyen régi gépeket is.Nekem is volt hasonlo évjáratu psr szintim.Egy 1997-es psr-530-as gépem volt, jó három éve adtam el 45000 ft-ért.Ha jol tudom a 230-as az 1996-os és nem közép hanem inkább az alatti kategoria de van rajta egy jo tanulo funkcio a guide lamp .De aki szereti yamaha golden oldies portable keyboardokat az biztos érdeklödni fog nálad.
Kedves Kollega! Én Cakawalk 9-et használok, és való igaz, hogy szótagonként kell beírni a szöveget a kész énekszóló sávba, de ne ilyedj meg, annyira nem vészes, lehet szinte folyamatosan gépelni, csak minden szótag közé space-t kell nyomni. Hamar megszokható. Természetesen az énekszóló, vagy mankónak is nevezhető, fontos, hogy pont annyi darab hangból álljon, mint a szótagok, vagyis a szöveg, amit begépelsz.
OK: Örülök az infóknak, tudom, hogy a 740-es egy veterán gép, azért is akarom cserélni. Nem arra értettem a hasonlóságot, csak egy kocsmában, bocs: PUB-ban járva hallottam szólni a 3000-et, és a hangja egy kicsit hasonlított nekem. Azt tudom, hogy össze sem lehet hasonlítani tudásban a kettőt. Azt sem gondolom, hogy annyira bot fülem van, vagy lett, hogy ne hallanám meg, és nem voltam becsiccsentve sem, persze az lehet, hogy egy kicsit elfogult vagyok a csotrogányommal. Azért ez is 128 polyfonikus, és nincs olyan szegényes hangzása. Az nem lehet, hogy mielőtt kijön a 3000 utódja, egy kicsit leesik az ára? Talán el akarják adni a készletet. Minden esetre itthon őrült drága még mindíg a hangszer. Nem tudom mi indokolja.
Yamaha PSR-230 szintetizátor állvánnyal, tokkal, kottatartóval, táppal, kézikönyvvel együtt eladó!
general midi hangkészlet, dinamikus billentés, stb.
Vigyáztam rá, csak szobában használt.
Egyetlen szépséghibája van, bal alsó képen látható...
40000Ft
0630-342-1979
fogasviktor@t-online.hu
(cuccok esetleg külön is vihetők, érdeklődj mailben v tel.)
Azt hiszem választ kaptál Rinpocse soraiból, annál is inkább mivel ő szolgáltatta ezt az infót a tyros1 ről....
Én konkrétan a német hírdetésekben 1200 eurótól találkoztam használt tyros1-el.
A psr 740 és a psr 1500 között kb annyi a különbség, mint egy mostani középkategóriás számítógép és egy öt évvel ezelötti között.........
Örülök hogy felépültél és ez az állapot még sokáig tartson:)
Hello "dirtymaster" !
Nagyon megköszönném, ha elküldenéd az emlitett progit, esetleg mellékelj pár alapvető utasítást is hozzá.
címem: nagy.laszlo@inweb.ro
Üdv. NL
A Cakewalk Express-t nem ismerem, vagyishát nem tűnik ismerősnek a neve, de szintén cakewalk rogi a Sonar, azzal meg lehet csinálni, de kicsit hosszadalmas, mert szótagonként kell beírnod annak a sávnak a hangjaira, ami a szóló, vagy van egy másik módszer, amihez meg csak a jegyzettömb kell, hogy beírod (itt is szótagonként) hogy hányadik ütemben, hányadik nyolcadnál (vagy kissebb/nagyobb egység) jelenjen meg, utána meg van egy progi, amivel beleteszi, asszem az is cakewalk, de ez az egész nagyon bonyolult! Ha megvan az a sáv, amit énekelni kell, akkor a legegyszerűbb a midinotate nevű programmal megycsinálni! ha kell ezt a programot el tudom küldeni!
2.000 viszont nekem kináltak szintén Németországból származó vadiúj T1-et állvánnyal, hangfalakkal meg még a tö.öm tudja, hogy mit nem adtak volna melléje. Akkortájt igen hajlottam a T2 felé, de most már megvárom a PSR-3000 utódját, a T2 kistestvérét.
A múlt héten Németországban járva egy helyi "bazár"-ban, reklámújságban láttam hihetetlen árakon hangszereket. Secon hand termékeket kínáltak újak mellett is. Arra nem emlékszem pontosan, hogy mennyi T1 volt közöttük, de inkább a tízhez közelített a számuk, mint az öthöz. PSR-3000 például 800 . De voltak régebbi PSR-k is 100 -tól kezdődöen. De ezek típus számára nem emlékszem
Hali
Tud walaki segiteni, hogyan lehet felvinni a szöveget a mid fájlokra, hogy aztán megjelenitse a szinti ?
PSR 1500 -öm van és Cakewalk Express-t szoktam használni a bütykölésekhez. Ezzel a konfigurációval megoldható a szövegbevitel ?
Előre is kösz az infót !
Szia Feribau! Nem tudom, emlékszel, én vagyok Zenex, aki tavaly egy "kicsit" beteg voltam, de a jóisten úgy akarta, hogy életben maradjak, így hát folytatni kezdtem, ahol abba hagytam. Küldtél nekem leírást, gépkönyvet a PSR 3000-ről, köszi szépen. Nézegettem, és nagyon tetszik a hangszer, hallottam is szólni, kb olyan hangja van, mint az én PSR 740-emnek, vagy tévedek? A használhatósága viszont sokkal jobb a SMART-nak köszönhetően. Érdekelne, honnan tudsz olyan adatokat, hogy németben 1.000 eurós áron kapható. Én még használtan is majdnem a duplájáért találok német lapokban.
aki nem erti latogasson el a www.vatera.hu es ott majd magyarul van a licit ...sok sikert
masvalami , egyik weboldalon valaki eladasra kinalt ketron sd1 -t Budapesten , tudtok errol ?
ami az e-bay -t illeti , ott lattam ketron sd1plus 1000 euroert , ami a hangszerboltba 2399 euro nemetbe , egy kicsit fura , ha fellicitelik 1500 ra , csak nem 2500 mint nalunk , nem de ?
szerintem erre meg lesz licitalva, nem ertem a nemet nyelvet de fogalmam van ...ha talanek tyros 1 1000 euroert darabjat nem egy darabot hanem tizet vennek...
Angebotsende: 01.10.06 2100 MESZ (2 Tage 11 Stunden)
Versandkosten: Nur Abholung: Einzelheiten finden Sie in der Artikelbeschreibung
Versand nach: Übergebe Ware persönlich (regional - kein Versand).
Artikelstandort: worms, default, Deutschland
Übersicht: 0 Gebote
Szia Feribau! Nem tudom, emlékszel, én vagyok Zenex, aki tavaly egy "kicsit" beteg voltam, de a jóisten úgy akarta, hogy életben maradjak, így hát folytatni kezdtem, ahol abba hagytam. Küldtél nekem leírást, gépkönyvet a PSR300-ről, köszi szépen. Nézegettem, és nagyon tetszik a hangszer, hallottam is szólni, kb olyan hangja van, mint az én PSR 740-emnek, vagy tévedek? A használhatósága viszont sokkal jobb a SMART-nak köszönhetően. Érdekelne, honnan tudsz olyan adatokat, hogy németben 1.000 eurós áron kapható. Én még használtan is majdnem a duplájáért találok német lapokban.
Arra is fel lehetünk készülve szerintem amikor kiadják a psr-3000-es utodját jővö nyáron vagy ősszel hogy nem lessz olcso!Most a 3000-est 440000ft-on adják .Jövöre az utodot/talán ilyen számozásal:3100,3500,vagy4000-es/ami lehet hogy megközeliti a kezdö indulo lista ára 600 ezret.Ne legyen igazam!
Magam is először a PSR-3000-re gondoltam, aztán elkezdtem kacsingatni a Tyros felé, de aztán meggondoltam magam!
Na vajon miért? 39:
Megvárom a PSR-3000 utódját. Nem mintha, amatőr lévén nem lenne elég a 3000, de műszaki cuccokban "nem ismerek" tréfát!
Hát az igaz, hogy nómarhára drága, és keveden vannak, akik ezzel dolgoznának, és meg tudják fizetni! De ha meghallgatom a tyros2t, meg mondjuk egy roland e-80at(ami a legújabb roland) akkor meg azon lepődöm meg, hogy hogyan lehet ilyen olcsó a rolandhoz képest, ami szintén ha jól tom 8-9száz rongy! én is néha álmodom róla, de sajnos mindig fel kell ébredni, mert tényleg k**** drága! ha elmész külföldre (Ausztria, németország), akkor ott meg megkapod kb 7-8száz ezerért asszem, de ha az usába megy vki el érte, akkor úgy tom, ott meg vagy nem is kapni, mert nem ismerik ott, mivel teljesen más hangszerek vannak, vagy megkapod 5kilóért, ami meg már a magyarországi árnak a fele, szal én sem értem igazán, hogy mi a szar történik! talán 200ezer a vám, vagy mit csinálnak? na mind1, sajna csak álmodozni lehet róla a többségnek!
Sziasztok.
Progresszív rock muzsikához keresek szintit,nem kell workstation,meg samlper se,viszont jó lead-,zongora-,orgona hangjai legyenek.
kb 250ezer ft-om van rá.
Milyet vegyek?
Köszi a segítséget:)
Szeretnék venni egy PSR 3000-est, de már katsingattam volna a Tyros felé, mire felébredtem álmomból, skaczok! Egy Tyros 2 majdnem 1 milla? Ez agyrém.........Mitől mentek így fel az árak? Még cirka 2 hónapja sokkal szelídebb volt a dolog.
Yamaha PRS-230 szintetizátor állvánnyal, tokkal, kottatartóval, táppal, kézikönyvvel együtt eladó!
general midi hangkészlet, dinamikus billentés, stb.
Vigyáztam rá, csak szobában használt.
Egyetlen szépséghibája van, bal alsó képen látható...
(Talán még midi kábelt is tudok kotorni hozzá)
sziasztok! YAMAHA TYROS 1-es eladó! kemény tokkal, és ki dólgozott műsorral, regisztrációs bankok, és a midik rendszerbe rakva. Iá: 420 e Ft Tel: 06 70 209 29 36. email:www.francky33@freemail.hu
Szia!
Sajnos nem tudok rá válaszolni,mert nem az én hangszerem,
én csak a hirdetést raktam fel,de a megadott cimen meg tudod kérdezni a tulajdonosátol,hogy ezalatt mit értett.
Sziasztok!Valaki emlékszik-e még a psr500-ra?A problémám,hogy nemtudom a page memót proramozni,és a roland um-1 interfacéval nem szólnak a dobok,a midi részét sem tudom kezelni!1991-es uj állapotú a ketyere.
Köszönettel veszek minden segíséget! Igaz ez már nem csucstechnika!benjoe üdvözlettel!
A kérdés az hogy az uj featurája a gépnek fel fog ismerni más file formátumokat is.Vagy csak majd lelehet majd tölteni IDC keresztül bizonyos anyagokat meg infokat leckéket olvasni .És azokat csak számitogépen lehet majd használni.Ez lehet a valoszinü mert akkor beráklámozták volna hogy bövült a tudása IDC-és szintiknek.
Hello,én is frissitettem 1.70-re és egy változást vettem észre.Ha benyomod a musicfinder gombot,látol egy kijelzést musicfinder+ néven.A J gomb megnyomásával kapcsolodni/IDC/ akar a gép az internethez.Oktoberben majd lelehet tölteni IDC Musicfinder+ keresztül anyagokat a Yamahátol.Hogy konkrétan mit azt még nem tudom,de kottákat valoszinü hogy lelehet majd tölteni.
Sziasztok!Letöltöttem a psr 3000-es,1.70-es frissitését.Nem sok változást tapasztáltam rajta.Valaki meg tudja mondani,hogy milyen érdemleges dolgok változtak rajta? Előreis köszönöm.
Küldtem T1 ritmusokat, ha minden igaz megérkezett a mailedre. Viszont olvastam, hogy PSR-2000-ed van. Én úgy tudom, hogy nem olvassa a .psr formátumot.
Ezek a ritmusok .bcs és .psr formátumok.
HI!
Azt hiszem elég rossz témban fejtettem ki véleményem EBBEN a fórumban, hiszen ez a "Yamaha szinti" és nem a "midi kontra élő" fórum.
Más téma:
A ritmusokat amivel dolgozom magam csinálom. Ha valaki foglalkozik ritmuskészítéssel és tud nekem, nekünk, segíteni írjon. 3000-em van. Olyan, 3-as introt szeretnék csinálni, mondjuk 4 ütemest, ahol a tempo folyamatosan megy fel pl.: 50 bmp-ről 140 bmp-re. Nem tudom hol lehet ezt beállítani. Van egy ilyen ritmusom ami felgyorsul, de nem tudtam felfedezni, hogy mitől gyorsul. Azt tudom, hogy a drumms-nál van elrejtve,mert ha kitöröltem az egész csatornát, folyamatosan 140-el ment. Szóval, ha valaki tudja a megoldást és megosztaná velem, velünk, azt megköszönöm, megköszönjük.
15 éve végig éneklem az éjszakákat, nem egyszer kettőt, hármat egymás után, de még soha nem krepált be a hangom. Midit soha nem használok,kb. 4 éve használok kísérőautomatikát (addig standy zenekarunk volt, de a dobos sajnos jelen körülmények között luxus). Szerintem sincs abban semmi rossz, ha valaki kihasználja a tehnika nyújtotta lehetőségeket. Ha pedig valaki csak annyit ért a zenéléshez, hogy elindítja a midit, de két egészséges akkordot nem tud egymás mellé tenni, szerintem az nem zenész, hanem inkáb DJ. Abban is teljesen egyetértek, hogy a jó buli sajnos általában nem a jó zenélésről szól. (ez egy piac)
Ezzel az egésszel én egyetértek, csak ha vki egyszerűen letölti a midit, és annyit csinál, hogy elindítja, közben meg kíséretautómatikával sem tud játszani, akkor az ne mondja magát zenésznek! Az mp3 meg nagy segítség ha vkinek jó hangja van, de ez a jó hang egy lagzi végig éneklésével elmegy, én se tudnék végigénekelni egy lagzit szentem, és ha nekem kellene végig énekelni, plusz meglenne a felszerelésem, amivel fel tudnám venni normális minőségbe, és ott meg csak elindítani, akkor lehet én is használnám néha, hogy pihentessem a hangom ha kezd elmenni!
Sziasztok, egy kicsit kiestem a fórumból, mert egy hétig házon kívül voltam. Aranyos témába csöppentem bele: Midi vs. élőzene vs. empéhárom...
Szerintem nem kell lenézni azokat a zenészeket akik mp3, vagy midi-vel dolgoznak. Való igaz, hogy van olyan zene, amit a kíséretekkel nem lehet megoldani. Zenex-el nagyon egyet értek, hogy a kísérőautomatikával sem olyan ördöngősség játszani... Tehát attól még nem biztos, hogy zenész az illető.
Zenész az aki az én szemszögemből, aki zenével foglalkozik, és ért a zenéhez. Az hogy valaki nem bárzongorista szintű játéktechnikával játszik, még lehet zenész.
A másik meg az, hogy egy rakás részegnek, egy alapszintű játéktechnika is tökéletesen elég.
Mindig a zenészek kötözködnek.
A jó bulihoz csak 10 százalékban járul hozzá a jó játék.
Íme, ami egy jó bulihoz kell:
1.A legfontosabb, az adott műfajhoz a kegyetlenül jó énekhang, énektudás. Ha ez nincs, akkor használhatsz Wavot, csapot pap, Tyros2-őt mindent, nem lesz belőle semmi...
2.Egyéniségnek kell lenni, el kell tudni adni magad, jó hangulatot kell csinálni, ez sem olyan könnyű...
3.Kell hozzá, normális hangosítás...
4. Normális hangszer...
5. Normális társaság...
6. Frankó számok (ebben benne van a midi, meg a stílus is...
meg még biztosan lehetne sorolni, de szerintem be lehet látni, hogy a hangszeres tudás elég csekély mértékben járul hozzá, a jó bulihoz. Persze - és ezzel én is szigorúan így vagyok - ez egyáltalán nem elhanyagolható, még mielőtt bárki nekem esne emiatt...
Egy jó számot, ötletesen kreatívan megszerkeszteni otthon, rengeteg idő, és külön tudományág (na jó azért annyira nem vészes, de iganis igényel némi tudást)
Na szal, ne fikázza a midit senki sem... a technika fejlődik, és azért hogy az embert kiszolgálja. Ezekre egyszerűen szükség van. És ezekkel egy adott szám sokkal igényesebben létrehozható, mint pusztán a stílusokkal...
Hy! Én a Sonar3-at használom, ami a Cakewalk egyik programja de gy tudom, a Sweet Midi az nem, és azzal szoktam transzponálni, meg áthangszínelni, mert a sonárnál sokkal macerásabb! Ott a sávokat külön külön kell transzponálni, a sweet midi-vel meg egy gombnyomás! a sonaral csak kivágpom azokat a részeket, amik nem kellenek, vagy több számból csinálok olyat, ami vacsora közben a lagziba beteszek! De nem nagyon szoktam használni a midiket, szinte csak a mai techno számokat nyomatom midiről (pl.:kozmix, reflex, dj szatmáry...) Én egyébként úgy vagyok a midizéssel, hogy egy baj van vele (ezt már kicsit lejjebb egyszer leírtam) az, hogy a midik segítségével akik semmit nem tudnak, csak annyit, hogy bedobják a midit, azok is mondhatják magukat zenészeknek, és elveszik a munkát a ZENÉSZEK elől! Meg egyébként "jelentkezzen" az, aki nem használ egy midit sem! Nem nagyon találunk ma már olyat! Persze Tisztelet a kivételnek! Én is használok, van kb 500 szám, amit én játszok, és van kb 5-10 (talán kicsit több) szám ami midiről megy (egyetlen floppyra fel fér)!
Ja, még annyit, pl. a magyar csárdásokat, polkát, és álltalában a nagyon régi nosztalgia zenét nem lehet midiről elnyomatni, azokat én is kísérőautómatikéval játszom.
Szal az a véleményem a midizésről, hogy miközben elvárják, hogy úgy szójon a zenéd, mint a rádióból, közben mindíg akad egy nagyokos, aki mondjuk egyszer járt már kareoke klubban, és fitogtatni akar a haveroknak, ezért fikáz.
Nagyon tisztelem a jó billentyűs zenészeket, de próbálj eljátszani egy lakodalmat mondjuk egy szál zongorahangon.
Miért? Mondjuk miért olyan nagy dolog a kísérőautómatikával zenélni. Szerintem még az se egy nagy zenészteljesítmény. Az autómatika és a midi között meg nincs olyan nagy különbség.
Higgyétek el nekem, a fontos az, hogy jó bulit tudj csinálni. A többi nem számít
Mindíg a midiben kell beállítani, és úgy tárolni magát a nótát, ha azt akarod, hogy valamelyik sávja ne szóljon.
Természetesen ki lehet kapcsolni akár műsor közben is. Az ének sáv, amit mankónak is hívnak rendszerint a 4. legalább is a chris midiknél.
Na hát azt én sem tudom! Nekem PSR-200-em van egyébként, szal a 300-hez nem értek annyira, csak kipróbáltam az egyik ismerősömét! Ha megtudod, akkor lécci mond meg nekem is, mert nem tudtam erre eddig rájönni én sem az enyimnél (a 2 kezelése nagyon hasonló)! Én a számítógépen szoktam szerkeszteni ilyeneket (áthangszínelem, a hangerejét változtatom a sávnak, vagy meg is szűntetem, meg transzponálok!) a sonar3, meg a sweet midi nevezetű progikat szoktam erre használni!
Úgy látszik egy kicsit elkanyarodik a fórum témája a Yamaházástól,(... na nem mintha Én lennék a modulátor) de ha már itt tart a dolog, aszondom, hogy az mp3-nak semmi keresnivalója egy zenekarban. Akkor inkább midi, mert az legalább fél-playback.
Tudom, hogy a "Sztárok" is soxor rátátognak a témára, de hál" Istennek egyre kevesebben vannak. Arról nem is beszélve, hogy azt a mid.-fájlt lehet hogy éppen az csinálta aki játsza.
Az a vendég meg akinek van bőr a képén odapofátlankodni,azzal hogy "játszál már élőben haver !" az nem szórakozni jött a buliba, hanem kritizálni. (szegény csaja, vagy felesége, már ha van neki, biztos inkább táncolna,mint a hülye férje okostojás dumáját hallgassa).
Na igen, a zenész meg a hangszertulajdonos című dolog ...
Ezzel tutira egyetértek, de pl.Én egy háromtagú bandában nyomom kb.20 éve (felállása: billentyű, hegedű, dob), kérdem én, hogy a túróba játszunk élőben Dire Straits-ot vagy Queen-t, úgy, hogy még hasonlítson az eredetire ?
Na ugye, sehogy! Erre találták ki az SMF-et. Vagy a hangszergyártók miért rakták bele a floppy, Smart Media, HDD, stb.,meghajtókat a cuccokba? Hogy ne éljünk vele ? Már miért ne ?
Szóval, éljen az élő zene, és a midi.
A kritikusok meg húzzanak haza nagyon hamar, mert úgyis csak a hangulatot rontják. (már látom is lelki szemeimmel a savanyú pofájukat, meg azt ahogy az asztaltársaságukban, lévőket is próbálják megdumálni, hogy milyen szar a zene... )PFÚJ
Hello Dirty!
Teljesen igazad van. Az Mp3-at úgy értettm, hogy az is midi csak itt sokkal jobb dolgokat lehet művelni mint a midifile-ban. Egy barátomnak van egy studioja,-jazz zongorista- zenei alapokat csinál, nagyon jól szólnak. Vokállal meg amit akarsz... Már csak az kell, hogy lába legyen, mert akkor még sörér is elmenne!!
Hali ! PSR 3000/1500 tulajdonosok !!!
Ezt a kérést már másodszor próbálom feldobni (elnézést attól aki unja), de még nem jött rá semmi, hozzászólás, pedig nagyon érdekelne a dolog.
PSR 1500-nél próbálgattam játszadozni a Revoice funkcióval, néhány Chris midi-s fájlt kóstolgattam, de semmi hangzás-különbséget nem tapasztaltam a "No revoice", "Basic Revoice" és "All Revoice" beállítások cserélgetése alkalmával. Egyáltalán mien esetekben használható ez ki ?
Van valakinek tapasztalata benne ?
Esetleg én nem csináltam valamit megfelelően?
SOS
Ilyenről, hogy mp3-ban megy én is hallottam már, de azért egyszer azt is fel kelett játszani tökéletesen, és ha mondjuk kicsit beteg vagy, akkor lehet nem bírsz végig énekelni egylagzit, és ha a közepén elmenne a hangod az nem lenne jó, és ebben nagy segítség lehet az mp3! Nekem momentán a midizéssel semmi bajom, én is használok midit, /ma már ki az aki nem használ (tisztelet a kivételnek)/ persze a nagyrészét eljátszom, de vannak olyanok, amiket nem lehet megcsinálni! És szerintem lehet az is ZENÉSZ, aki bedobja a midit, és énekel rá! van pl egy ismerősöm, aki dobos /abban nagyon jó/ de obosként nagyon kevés munkája lenne, és hogy vette egy szintit, és midizik így meg tele van bulikkal! csak az a gond, hogy ma már akárki mondhatja magát zenésznek, az is aki semmin nem tud játszani, csak annyit tud, hogy bedobja a midit, és ezek veszik el a munkát a ZENÉSZEK elől!
A transzponálás nagyon egyszerű, mert egyszerűen 2 gomb van erre a hangszeren, egy +, meg egy -! Az éneksávot ki lehet szendni! a rolandnál egyszerűen a 4-es sávot szeni ki, ebben meg sávonként ki lehet szedni a hangszereket, és áthangszerelni is! nekem psr 2000-m van, de ezen a téreen a kezelése nem-igen külömbözik, a ballance gomb alatt van egy /asszem/ song gomb, és utána a képernyő alatt lévő gombokkal tudod kiszedni külön-külön a sávokat!