Már hogy lenne harag, Barátom! Egy család sarjai vagyunk, már ami yamahás mivoltunkat illeti. Igaza van Leoneottiznek (vajon mi a fenét jelenthet ez a név?), inkább tartsunk össze! Különben elriasztjuk az erre tévedő új márkatársainkat, akik bizonyára egyre többn lesznek, mert kategóriájában még mindig a Yami az egyik legjobb ajánlat.
Nagyon megtisztelő, köszönjük! Részemről a szerencse, hogy ilyen remek kollégák között szerepelhet a nevem!
A kérdésem az lenne, hogy ki az, aki még aktívan foglalkozik stílusszerkesztéssel? Nyugi, lejmolni nem fogok, mert nekem 90 %-ban kész a live műsorom, a maradék 10 % meg idő kérdése pusztán, inkább ötleteket, fortélyokat, tippeket, ne adj" Isten panaszokat várok. Konkrétan érdekelne, hogy van-e olyan közületek - Sziklaöklű Joe-t leszámítva - aki pl. kiaknázza a "mást írok dúrra/mollra/7-re" lehetőséget? Ha igen, előfordul-e olyan, hogy a hangszer - pl. 3000-res vagy Tyros - egyszer csak azt mondja: "Kakukk, ez az én memóriámnak sok, nem tudom értelmezni". Anno pl. az E-86-tal rendre belefutottam ebbe.
Sziasztok
Én szívesen írnék sűrűbben, de sajnos csak munkahelyi internethozzáféréssel rendelkezem, így csak három naponta tudok bekapcsolódni a fórumba. Este még visszajövök és írok.
Hiányérzetem van Feribau és Rinpocs vonatkozásában! Süszi, Chris, McArnie, kérlek, Ti is többet írjatok be! Ne haljon már ki ez a topic! Néha ráérő időmben visszaolvasom - egész jó szórakozás!
Mc Arnie! Örülök neki, hogy nincs belőle sértődés, fura érzés fogott el, amikor olvastam a 881.számú hozzászólásodat, kicsit lekezelőnek éreztem, bár én sem vagyok szent ilyen téren, elismerem...
Téma lezárva...
Én inkább továbblépnék és azt ragoznám, hogy elnézést Süszitől, hogy nem nevesítettem, de a hozzászólásra emlékeztem és már nagyon fáradt voltam ahhoz a beíráskor, hogy utánalapozzak, ki követte el! Azért gondlom, afölött nincs vita, hogy ha valaki egy 275-el lenyom egy bulit, ott azért minden rendben van! (no sm kártya, floppy...) Sajátos ez a példakép dolog, mert egy nem hátulgombolós általában már nem használ ilyen fogalmakat, de számomra, mint egy kezdő számára az ilyen emberkék azért valahol csak azok, hiszen egyenlőre én még nagyon az út elején vagyok, de azért azt meg kell jegyeznem, hogy sajnos az én szomszédom nem szintizik, így tapasztalatra sem könnyen teszek szert, de szembetűnő, ez nem olyan, mint mikor meg akartam tanulni főzni, fogtam egy szakácskönyvet és csodát csináltam :)
Ki lehet esetleg térni olyan dolgokra - ha ez nem sértő kérdés a rutinosabbaknak -, hogy ha van egy dallamom (jobb kéz), hogyan tudok hozzá kíséretet eszkábálni anélkül, hogy végigpróbálgatnám az összes akkordot? Honnan tudom, hogy éppen szükítek, bővítek, fordítok?
Nem lehetne ezen a dolgon túllépni? Favoritband gondolom, úgy sem fogja elkótya-vetyélni a hangszert, míg Chris valószínűleg annyiért nem fogja megvenni. Nekem az egész azért vicces, mert éppen a piacgazdaságot modelleztük kicsiben: több ilyen termék van a piacon - igen, eltérő forrásokból lehet hozzájutni - igen, eladó által megszabott eltérő áron - igen, a vevő dönthet a megvásárlásról vagy az elállásról - IGEN konklúzió - akinek az érték és az érte adandó ár elfogadható, repüljön rá! Bárki lesz, biztos, hogy nagyon fog örülni neki, én sajnos hallani nem hallottam, még csak láttam élőben, de úgy nagyon tipp-topnak tűnt! Fingers crossed Favoritband!
Nincs sértődés! Magam is feltétlen híve vagyok a véleményszabadságnak.
Egyébként nem is Rád céloztam, már ami az 1. pontot illeti.
Hogy ki a jó zenész? 18 éve próbálom megfejteni. Én legfeljebb csak rutinos vagyok, bár - ahogy a szakma fejlődését elnézem - lassan mindenki elismerést és zenészi rangot érdemel, aki egyáltalán billentyűt üt le, és nem csupán a SONG PLAY/STOP gombokkal operál egész este.
Soha nem fogsz meggyőzni egy rolandos, korgos, soltonos stb. zenészt arról, hogy a T2 verhetetlen hangszer. Még én magam is tamáskodom, pedig - a fórumozók tanúsíthatják - hűséges partnere voltam és maradok a Yaminak. Amúgy szép, ízléses billentyű, látványnak sem utolsó. (Már ha ez szempont, bár miért ne lenne az?) És tényleg jó. De nem biztos, hogy minden szempontból a legjobb.
Sziasztok! Szinte azonnal gondoltam, hogy sértődés lesz a vége... Én azt hittem, hogy ez egy fórum, ahol mindenki leírhatja a véleményét. Tényleg nam akartam megbántani senkit, de mindegy nem magyarázkodok...
Azért egy két dolog, amit szeretnék tisztázni:
1. Nem emlékszem, hogy valaha is tanácsot kértem volna tőled Mc Arnie, ezért ezt ne vágd a fejemhez! (Sem fórumban, sem privátban)
2. Hidd el, tudok helyesen írni, csak ebben a rohanó világban, ahol mindenki siet...
3.Favoritband, majd akkor fikázz, ha azt a szót, hogy zenész le tudod írni normálisan. Gyakorolgasd egy kicsit, menni fog az...
4. Én nem vontam kétségbe azt, hogy jó zenész vagy Mc Arnie, mert nem láttalak/hallottalak még sohasem játszani és látatlanban nem kritizálok senkit.
5.Én is nagyon szeretem a Korg márkát, nekem is Pa 80-asom van, de a Tyros 2 jelenleg tényleg a legjobb, legalábbis hangszínek tekintetében.
Na jó... Mégegyszer bocs, ha valakinek a lelkivilágába tapostam, nem ez volt a célom...
Kösz MC Arnie!
Teljes mértékben megegyezik a véleményünk!
Chrisnek pedig köszönjük a "szuvenir" /esetleg:szuverén /
véleményét, melyet talán ajándéknak szánt.
szasztok .
valaki tudna segiteni hogy a tyros 2 megavoice hangszineit lejáttsza e a psr 3000? ha igen hol tudnám letölteni vagy van e valakinek tyros 2 cucca?elöre is kösz.
06 203967475
"Mc Arnie: Meg kellene hallgatnod a T2-őt, és biztos vagyok benne, hogy ha lenne annyi pénzed, akkor nem két billentyűt vettél volna... Én is azt mondtam, míg ki nem próbáltam, hogy ilyen nincs... De mégis, akármelyik korgot megveri, kivéve a szintetikus hangokat és analóg hangzásokat, mert abban a Roland és a Korg is mocskos jó...
De hallgasd meg hogy kell szólni egy rézfúvósnak, meg egy gitárnak...Hogy a többit ne is említsem..." (Chris)
Akkor három adalék, aztán részemről le is zárom a vitát.
1., A "belseje" pontos "j", a "hogy" elé vesszőt teszünk, a "Korg" nagy betű!!! A helyesírásra akkor is ügyeljen mindenki, ha elragadja a hév.
2., 18 év után bármelyik hangszerből kihozom a lehetséges maximumot, ha tudok vele 3-4 hetet intenzíven foglalkozni. Olyanok ne osszanak tanácsot, akik privát üzenetben kérnek hasonló típusú segítséget:
"az SMF-eket le tudom játszani rajta?"
"hogyan tudok transzponálni?"
"szerkeszthetőek a hangszínek?" stb.
3., A zenélés, a zenészlét - gondolom, sokan vagyunk ezzel így - számomra életforma. Ez egy szakma, vagy szebb szóval hivatás, amit csak jól vagy sehogy! Előbbiben benne foglaltatik a szakirodalom, illetve a technikai újdonságok nyomon követése. Ezért, kedves Chris, ha nem nyüstöltem volna 4-5 órán keresztül a Musicproduktive üzletében a Tyros 2-őt, nem is alkotnék róla véleményt! Egy izgalmas harmonikán és a valóban kidolgozott gitársoundokon kívül drámai meglepetés nem ért. Igaz, a Tyros 1-gyel heti több órát foglalkozom, mivel tanítványom ezen gyakorol. Az is lehet, hogy a Motif/TR Extreme/Pro X tesztelése után odaülni a Tyros 2-höz, finoman szólva is rossz sorrend volt...
Sokszor elmondtam már: jó, ha valakinek milliói vannak csak billentyűre, én ezt családos emberként nem engedhetem meg magamnak. Persze az is lehet, hogy aki feszít a T2-vel, annak nincs komplett több ezer wattos aktív mélyládás JBL zenekari motyója. (Nekem erre volt nagyobb szükségem, mivel ellopták szezon közben a zenekar cuccát.)
Ha valaki viszont azt akarja bebizonyítani, hogy egy darab szinti - legyen az akár full-full-full - többet ér egy játszó-zenélő billentyűsnek, mint két klaviatúra, annak a szakértelmét kénytelen vagyok megkérdőjelezni.
Sziasztok
Annak idején én nyomtam a psr275-tel, még nem volt másra pénzem. Aztán jött a k1-es, korg is40, psr1500, technics kn550, roland exr-5 most pedig kölcsönbe psr330. Ha a psr 1500-ba az is40 hangja lenne, az lenne a tökéletes hangszer. Mindkettőt nagyon szerettem. Most egy korg pa1x-re is futná, de inkább a saját kégli mellett döntöttem, abba nyomom a pénzt.
Június közepétől nekem is több időm lesz, most két helyen melózok és suliba is járok.
Egyenlőre beérem a kölcsön szintivel, meg mostanában inkább a weltmeistert (tangóharmónikát) nyúzom, ha időm engedi.
Ide lehet írni most is: suszitibi@freemail.hu , három naponta olvasom a mailjeimet.
Andoronak: sikerült végre kiírni mindent egy dvd-re, jövő héten megy postán, remélem ez már odaér hozzád.
Chris következtetése teljesen jó: még mikor kezdő voltam itt és érdeklődve olvastam a megjegyzéseket, akkor találtam valami olyasmit, hogy valaki egy bulit simán végignyomatott egy PSR-275-el. Van, aki még egy Tyrossal is felejthetőt alkotna... így azt mondom, hogy a 9000 Pro-t nem kell lefikázni, mert jó kézben csodát lehet vele művelni, attól függetlenül, mert mondjuk nincsenek benne a super articulation voice-ok. A Korg topikban már leszögeztük: kinek a pap, kinek a papné! Én most odavagyok a Korgokért, de ha lenne egy 9000 prom, nem hiszem, hogy elpattintanám!
Sziasztok!
Eladó egy yamaha psr 550-es szinti. ára:130 ezer forint
Ugyanitt egy psr 295-ös. Új állapotban van. Ára: 65 ezer forint.
gyaszika@freemail.hu tel.:06202349372
cserébe érdekel psr 1500-as ráfizetéssel.
Elég komoly vitát szított ez a PSR 9000 PRO téma... A szuvenír véleményem következik, meg ne sértődjön senki:
1. Billentyűzet: Naszóval, az a hír járja, hogy kinyírhatatlan a billentője a PSR 9000 PRO-nak, hogy ilyen meg olyan... Nadekéremszépen,
amennyiben az ember nem úgy játszik rajta mint az állat, 4-5 évet még a leggagyibb billentyűzet is kibír... Annak idején, egy CASIO CTK 573-ason kezdtem... Két év alatt úgy nyomattam rajta a napi 4-5 órát, és nemcsak én hanem a család is... Semmi baja nem volt (jó, hát nem egy M1-es Korg, de bírta), haveromnak két és fél éves a Tyrosa, ő zongorista volt, hetente több bulija van, nég csak nem is kocog a billentője...
Nekem a Pa80-asom, napi négy öt órát simán fut, még csak nem is kocog, pedig azt is fikázták...
Mc Arnie: Meg kellene hallgatnod a T2-őt, és biztos vagyok benne, hogy ha lenne annyi pénzed, akkor nem két billentyűt vettél volna... Én is azt mondtam, míg ki nem próbáltam, hogy ilyen nincs... De mégis, akármelyik korgot megveri, kivéve a szintetikus hangokat és analóg hangzásokat, mert abban a Roland és a Korg is mocskos jó...
De hallgasd meg hogy kell szólni egy rézfúvósnak, meg egy gitárnak...Hogy a többit ne is említsem...
Az, hogy milyen a belselye, ha valaki vigyáz rá, a hangszerek nagy része bejár neki vagy öt évig, aztán legtöbbünk úgyis lecseréli... Ezek tényleg ilyen megalapozatlan indokok, mindenkinek a sajátja a legjobb...
Egy nagy igazságra jöttem rá: Minden márka jó, felesleges itt rajolni, hogy Korg, meg Yamaha... Mindeben van valami, amitől másabb mint a többi gép, mindnek van valami plussz funkciója, a hangzás meg szubjeltív, akárcsak a kezelhetőség...Tudom ez egy örök téma, de én így látom...
A régi dolgok helyett jönnel az újak, és sajnos be kell látni, hogy jobb a hangjuk, bővíthetőbbek...stb.
A másik meg, azonos árért, - ezt mindig le szoktam írni ilyenkor - minden márkában nagyjából azonosat kapunk. Tehát ha 600-ért vesztek egy szintit, higgyétek el, bármelyik márkát is veszitek, mind fasza lesz... Ezt a G70 védelmében írom, mert sokan anyázzák, pedig nem rossz ám, a hangjáról meg csak annyit, hogy hallgassa meg bárki az SRX demókat, mert bővíthető, és akkor utána máskáént fog gondolkozni...
Azt, hogy mennyit ér egy PSR 9000 PRO, kb-i árat sem írok le, mert nem akarom a bizniszt rontani...
Üdv Mindenkinek, Tóth Krisztián
Hangzás: Nagyon puha hangja van, ezzel együtt elismerem, hogy tényleg szépen szól, de élettelen Hifi hangja van. A megavoice hangszerekhez hasonlítva: nincs mellette a fasorban sem. Tehát aki azt mondja szebben szól mint a Tyros, az süket... Ja és akkor a Super Articulation hangszínekről ne beszéljünk, mert jelenleg kísérőautomatás hangszerben a T2-nek messze nincs párja...
Ja, aki azt mondja, hogy a G70-es szarabb mint a PSR 9000PRO, az ébredjen fel, mert álomországban él. Sokkal újabb konstrukció, és sokkal jobb gép, szebb hangzással, és több funkcióval... Mondhat bárki bármit... 5-6 év alatt jelentősen fejlődik a Technika, felesleges hasonlítgatni egy régi, meg egy új gépet...
Megadhatom az email címét, de szerintem akkor úgy döntött, hogy megtartja, ez kb. egy fél éve volt tudom, hogy a Tyros felépítésében elmarad a 9000p-től (eddig kb. 100 szintit javítottam, a műanyagházas gépekről meg is van a véleményem) de nem is emiatt veszik .. a 9000p egyszerűen piacképtelen volt
Kedves Favoritband!
Láttam egy hirdetésed, ahol még G-70-re hajtottál, de szerintem az ismerősöd nagyon szerethet téged, mert ha akkora a különbség egy XPRo és egy - mondjuk - Tyros vagy G-70 között, mint szerintem akár egy Pa-50 és Yamaha PSR-1500 között, akkor valóban nagyon jó tanácsot adott!!! Szerintem "életreszóló" hangszered lesz!
Hali!
Légyszi áruld már el, hogy hol láttad a PRO-t 300 ezerért,mert ha nem kelt el akkor ezek szerint még megvan.Megvenném másodgépnek.
Egyébként G-70 ben gondolkodtam eleinte de egy hangszerbolt vezető/akinek adok a szakmai szavára/ azt mondta,hogy eszembe ne jusson G 70 re váltani PRO-ról.
Most inkább a Korg PA 1X PRo ami tetszik.
Egyébként mindenkinek köszönöm a pozitiv és kevésbé pozitiv
megszólalását is.
Favoritband
PSR-9000 pro-t árultak fél éve 300.000-ért, és nem vette meg senki.. 7 éves hangszer, ma már szinte mindent belepakoltak a kisebb szintikbe, ami abban is volt. kivétel a sampler, de az amúgy is gagyi volt, nameg a billentyűzete, ami szerintem egyetlen erőssége nagyon hifi hangja van.. a Tyros 1 öt éves, nem mondanám, hogy rövid idő alatt futott ki, főleg, hogy most is keresik (nem úgy mint a G-70-et :) a PSR-9000pro-t 2év!! alatt váltotta le a Tyros vajon miért?
Szeretném megvédeni Favoritband érveit. Egy öregecske Merci(BMW, Audi, Rolls Royce stb) használtan is autó marad, nyilván értitek a párhuzamot. Sajnálkozva tapasztaltam (és ősyamahásként nem kis szomorúsággal), hogy még a Tyros 2-nél sem sikerült nehéz kezű zenész által is használható billentyűzetet beszerelni. Attól tartok, hogy a Tyros kevésbé lesz értékálló, és ezt fenntartom az egyes és a kettes szériára egyaránt. A 9000-res veszettül jó hangszer, és nemigen bánja meg, aki pénzt ad ki rá. (Mindenesetre előbb adnék érte 500-at, mint egy T2-ért 750.000-ret. Nálam elvi kérdés, hogy egy autó árát nem rakom be egy darab billentyűbe...A különbözeten kaptok egy ütős Korgot másodbillentyűnek. Na ezzel a kettős konfigurációval aztán már nincs lehetetlen...)
Kedves Favoritband!
Nekem az első dolgok egyike volt, amikor dolgozni kezdtem, hogy megtanították: abban a közösségben, ahova tartozok, nem "lehúzós Barbi"-t játszok, azaz azon túl, hogy önmagamra tekintettel vagyok, úgy a többiekre is. Ennyiben ott nem érvényesült az üzletben nincs barátság effektus. Az én véleményem szerint a hozzászólásokból kitűnik, hogy ez a kis közösség is összetartozik, még ha csak virtuális módon is.
Szerintem egyébként - és itt engedtessék meg a jóhiszeműség vélelme - a hozzászólók egyike sem "fikázni" akart, csak megosztotta a véleményét. Amúgy, ha az én hozzászólásom megnézed, valóban igazolom, hogy bizóban annyi a hangszer, amennyiért Te hirdeted, de... sosem szabad elfelejteni, hogy mindenkinek a saját hangszere a legjobb hangszer! - de ezt nem biztos, hogy más is ugyanúgy gondolja!!!
Srácok!
Szeretnék megkérni mindenkit, hogy ha valamelyikünk felrak egy konkrét hangszert eladásra azt ne fikázzuk.Természetesen a véleményszabadságot tisztelni kell
de annak is van határa. Nem kellene lesüllyedni más rovatok szinvonalára.
Egyébként nem véletlen, hogy a TYros 1 ára igy lement rövid időn belül és kihozták a 2-es változatot.Aki ismeri Miskolczi Pétert /Mo.legjobb Yamaha szerelője/ az hivja fel
és el fogja mondani a véleményét a Tyrosról.Én nem akarok abba a hibába esni amiért benneteket figyelmeztettelek ezért nem mondok róla semmit.Egyébként a Péternek is PRO 9000-ese van.Egyébiránt az ár, irányár, de sokat nem tudok engedni egy olyan hangszer árából, ami 1.1 mFT volt anno.
Az is érdekes, hogy sokan hivatkoznak az EBAY-re de még egyetlen egy zenész kollégával nem találkoztam,aki azon keresztül vett volna komoly!! hangszert.Olyat viszont ismerek aki kint vendéglátózik és ott vett használt hangszert de nem Ebay-ost hanem üzletben,mert nem látatlanba vette meg.EBAY-al kapcsolatban meg még annyit
hogy hallottam egy kollégától,hogy az egyik ismerőse licitált egy hangszerre,amit meg is nyert és miután átutalta a teljes összeget csak várta a postát de azóta is csak várja, mert kiderült,hogy egy török tette fel és lenyelte a pénzt mert vége volt a kinti munkaviszonyának
és eltünt.Ez csak egy adalék azoknak akik mindig az EBAY-ra
hivatkoznak.
üdv.mindenkinek
Tamás /Favoritband/
Favoritband !!! : ugy van , 1400(yamaha psr 9000 pro) euoroert mar kapni nemetbol vinnyoval szuper allapotban
1500 -ert zsirujat , szobaban keveset hasznaltat kapni
a tyros mar 1600 nal kezdodik , de lehet azert is mert keves van beloluk erdely szerte , udv...
A PSR 9000 Pro, nagyon, de nagyon jó hangszer. De már nagyon régi gép. Akármilyen jó, ennél jóval kevesebbet ér, minden kiegészítőjével együtt... A Tyros, bár néhány ember nem látja be, jobb gép, és használtan 350 körül 40 Gb-os vinyóval adogatják...
Igazolni tudom Favoritband árajánlatát annyiban, hogy bizományosban is ennyiért megy a hangszer. Ugyanakkor nem értem: ha egy Tyros 1 használtan 400-440, akkor azért az 550-es árból engedni kéne, vagy félő, hogy nagyon sokat kell várni vele (hiszen az Ebay-n 1300-1700 juro között mocorog az ár)...
Szia!
550 lenne az irányára.Szép megkimélt állapotú,nem sok buliban volt és az is csak étterem,tehát sátras poros buliban nem volt.Adom hozzá a teljes 9000 PRO Yamaha stilus-midi kiadását ez kb 800-900 gyári stilus uennyi Midi
szöveggel és harmónia kijelzéssel.Csak a CD 120 EU volt.
Ugy láttam régi Yamaha motoros vagy,tehát a hangszert ismered ,nem kell leirni azt a sok funkciót, amit tud.
Egyébként Dunaharasztiban lakom ,ott lehet megtekinteni.
Az eladás nem sürgős,ki tudom várni a megfelelő vevőt.
üdv:Tamás
Eladó egy PSR 9000 PRO 76 billentyűs profi hangszer.Adok hozzá több száz eredeti stilust,magyar leirást és puha tokot.5 Gb hardisc is van benne.
tel:06-20/9580343
Kedves Süszi!
Gyorsan leállamvizsgázok :), és utána megkeresnélek telefonon, hogy egyeztethessek Veled időpontot! Ez valamikor június 21 után történne, ha Neked is megfelel! Mindenképp kereslek és nagyon-nagyon köszönöm! (ha lenne vastagítási és aláhúzási lehetőség, megtenném!)
Üdvözlettel
Dave
Helo Leonottiz.
De igen, szigetszentmiklósi vagyok. Pesttől kb 20km-re. Ha segítség kell valamiben, csak szólj bátran.
Képzeljétek, eladtam az exr5-öst. Most lett vége a munkahelyi bulinak fél órája. Kaptam kölcsön egy 10 éves psr330-ast, ezzel nyomtam végig a bulit. Nem is olyan rossz kis cucc. Persze az új solton hangfalak sem rosszak.
Ha segítség kell hívhattok is. 06705043644
Hat ugy 1200-ert adjak itt , annyiert , esetleg 1250 euro(vadiuj, garis)
ez igy ha kezbol veszem , hozatom nemetbol...
ujan meg ugy 1500 korul van az ara...
Hello Mc Arnie , feribau
Ugy latszik a gepem van elcseszve (most anyumeknal vagyunk a csaladdal)
holnap jon egy szaki allitsa be a progikat,a sajat gepemen es akkor majd sikerul nekem is bejelentkeznem
Most eppen egy midi billentyut vettem ax1 (50 rongyert) , en enekelek
es kozben szolozgatok a buliban
Most azt kerdem , volna valakinek magyar leirasa ehhez:Roland AX 1
Kedves McArnie!
Köszi a választ! Az igazság az, hogy első bizonytalanságomban feldobtam a hangszert az AproNetre, de az utóbbi pár napban én is kezdek ugyanígy gondolkodni, ahogy hozzászólásodban megfogalmaztad. A gyakorlással biztos, hogy nem lesz baj, de azt az itteni "öregrókák" mindegyikétől kérdezném, hogy arra lenne esetleg lehetőség, hogy megnézhessem, hogy is csinálják ezt a profik? Köszi!
DGX-505, nem olyan rossz választás így első nekifutásra! Nyilván eljön az idő, amikor minden vágyad egy jó digizongi lesz, súlyozott mechanikával, normális billentyűzettel, márkákat hadd ne írjak, mert ez egy Yamaha-oldal. Tanuláshoz szerintem jól döntöttél, hogy megvetted, jó az ár-érték aránya, viszonylag keresett hangszer, így ha megunod, tovább tudsz lépni. Addig meg: gyakorolni sokat, mert a tudás és a szorgalom nem hangszerfüggő!
koszonom Suszi , koszonet nektek
most vegre sikerult
ugy erzem magam mint egy sikeres vizsga utan...
es semmit nem tettem , kulonosen , csak ugy egybol betudtam jelentkezni
Sziasztok!
Yamaha PSR-1100 szintimhez keresek magyar (lakodalmas, mulatós, stb) stílusokat.
Ha valakinek lenne kéremírjon egy e-mailt.
hzozz@freemail.hu
Előre is köszi!!!
talán jó hír mindenkinek, hogy az Atlantisnak újra él a homelapja, ami pedig még jobb hír, hogy a ki nem futott szériák valamennyiéhez felrakták a magyar nyelvű használati utasítást letölthető változatban! ezért szerintem nagyon sokan hálásak lehetünk nekik! köszönjük!
ismét a "szakikat" zargatnám azzal, hogy lehet, hogy elhibáztam, amikor a DGX-505-ös mellett döntötte? félreértés ne essék, a hangszer nagyon szép, a 88 billentyű zongoradarabnál direkt előny, de ha az emberke azt tervezi, hogy később továbblép, a felsőkategória kivétel nélkül 61 billentyűből áll, lehet, hogy célszerűbb akkor egy hasonló kalibert venni, mint a DGX 61 billentyűvel kezdetnek - pl. PSR-450 - és ha már elsajátítottam a fortélyokat és úgy érzem, hogy kinőttem a hangszert, akkor váltani tovább?
a másik kérdésem az, hogy amikor nem csak leblattolni szertném a kottát, hanem valóban minél inkább közelíteni az eredetihez, azaz más hangszert is bedobni, azt úgy tudom elérni, hogy a memory bankokba betöltöm azokat és elindítom őket egyszerre - hasonlóan ahhoz, mint amikor kareokiznak - azaz megy a zene, kvázi kíséret és arra énekelnek rá?
Sziasztok, Yamaha Clavinova CVP-303-hoz keresek magyar leírást, ha esetleg van valakinek (amit lemásolhatnék) vagy ötlet hogy honnan szerezhetnék akkor légyszives jelezze nekem. Köszi.
BILLENTYŰSÖK FIGYELEM! Orosz Győző és a Papa Blues Band keres billentyűst, nyári fesztiválokra, illetve rendszeres NYUGAT EURÓPAI FELLÉPÉSEKRE!!! Lehetőleg Tiszafüred és Karcag közeléből várunk jelentkezőket! Tel.:06-20-3552765
feribau, McArnie - mindkettőtöknek köszönöm!
Ezúton keresnék valakit, aki Budapest és vonzáskörzetében lakik és tudna kezdő szintisnek az alapok elsajátításában ellenszolgáltatás fejében! Köszönöm!
Tán még csak annyit hogy a psr 9000 pronak van jó billentője (76 billentyü hangfal nélkül). Sokak szerint a yamaha legjobb billentője.
A másik oldalon meg a psr 3000 100 megás hangszíne és rengeteg szolgáltatása.....
Andoro, a PSR-9000 még mindig lenyűgöző példány, főleg a billentyűzete meglepő, mert végre egy Yamaha, amin játszani lehet. De a 3000-res mégiscsak frissebb fejlesztés, így aztán feladtad a leckét. Kb. ez hasonló probléma, mint hogy új BMW 520i vagy kicsit idősebb BMW 750i full luxus. Két szuper autó/hangszer, két jó választás. Döntő lehet az ár (valaki megunja a 9000-resét pl. és elpotyálja), az állapot, a felkínált opciók (király stílusok ajándékként). Kérdés, hogy miközben most sokan keresnek 3000-rest, hasonlóan nagy-e az érdeklődés a 9000-res iránt...
Attól tartok, hogy sem a zeneiskolában, sem általános oktató CD-kel nem mész sokra. Fordulj bizalommal valamelyik tapasztalt helybéli zenész kollégához, én is mindenkinek segítek, ha tudok, Yamahásoknak meg főleg, csak hát én Pápán lakom.
Még annyit szerettem volna kérdezni, hogy mi a véleményed - természetesen mások is megoszthatják, szerintem sokakat érdekel -, hogy az interneten találtam egy szintisuli nevű oktató cd-t. Ez esetleg jelenthet átmeneti megoldást? Talán neked van erre irányuló tapasztalatod?
Rendben, ámbár félve teszem, mert én húsz-huszonöt éve jártam zeneiskolába, de akkor úgy volt, hogy az elsőtől hatodik évet követően még volt négy év, azaz tizennyolc éves korig, amikor járhatott az ember, de azon túl nem.
Ezek szerint annyira piaci alapú minden, hogy ez is borult? Azt ugyanis már én is megnéztem a homelapjukon, hogy van szintetizátor tanszakuk!
Ismét csak köszönni tudom a jó ötletet!
feribau - Mégegyszer bocs, ha nagyon nyomulósnak éreztél! Megpróbálom!
McArnie - Kerepesen lakok, ez autóval kb. 5 perc a XVI. kerülettől, de abszolút énnekem kéne alkalmazkodnom, hiszen én kérek mástól szívességet! Köszönöm az ötletet! Úgyhogy ha valaki, aki eléggé elmélyült már és úgy gondolja, hogy tudna segíteni, természetesen, ahogy már feribaunak is megírtam, anyagi alapot sem nélkülözve szívesen venném a segítségét! Előre is köszi!
Szerintem jobban jársz ha a lakóhelyed közelében keresel szakképzett szintioktatót (van ilyen).
Én is csak a saját hanxeremen tudnám bemutatni a lehetőségeket, de jelenleg nincs billentőm.
Esetleg kottákat tudok felájanlani pl: Esze: hogyan játszunk könnyűzenét c.műve.
Persze ez is csak a stílusok, harmóniák, egyszerűbb szólók használatát mutatja be alapfokon (zongorára írva).
A "saját" hanxered kezelését neked kell megtanulni a te igényed szerint.
Használd élőjáték közben a funkciógombokat!
Egy kis ritmusérzékkel, gyakorlással idővel minden megtanulható:)
feribau, kérlek ne vedd úgy, hogy nagyon tolakodnék - ezzel nem szeretnélek elriasztani attól, hogy a jövőben másoknak válaszolj -, de meg lehetne azt oldani, hogy pár órát vennék tőled ilyen téren, természetesen a megbeszélt anyagi ellenszolgáltatásért cserébe?
2006-04-24 14:35 |
#819
hali!
megtudná mondani nekem valaki, h mennyit kóstál egy használt YAMAHA ELECTONE MC-400? köszi!
Ha szám közben megnyomod a stilusgombot -kiválasztasz egy másikat- a következő ütemtől az fog szólni.
Ugyanez vonatkozik ha a sajátbellítást választod menetközben.
Hangszínváltás menetközben azonnal működik.
Egyszerűen merd használni játék közben a különbözö funkciógombokat és meglátod hogy reagál rá a hanxered :)
Ok McArnie, megértettem. A gondom csak az ezzel, hogy szorgalom van, a tehetség - az ugye egyrészt relatív, a szint határozza meg, amihez kell - szerintem csak bizonyos idő elteltével válik el, a türelem meg csak emberi gyengeség vagy tartás kérdése.
Azt viszont, hogy talán egy profinak alapfogást jelentő dolgot, mint például a számon belüli ritmusváltást hogy kell megcsinálni (ami ugye egyik szinti használati utasításában sincs, de a Michel Vonken videókon csak hallani lehet, mert a keze takarja, amit éppen csinál), azt az általad felsoroltak egyikével sem lehet elérni.
Vagy lehet, hogy a pénzzel erre céloztál, hogy talán célszerű egy tanárhoz elbandukolni, és nála elsajátítani ezeket? A gondom az, hogy zongoratanár hirdetést sokat láttam, de aki szintiben utazik, olyat egyet sem...
Hello baratok , ha mar ott tartunk szeintetek melyik hangszer er tobbet, vagy melyikkel lehet jobban boldogulni vendeglatozasba
yamaha psr 3000, yamaha psr 9000 vagy 9000 pro
egy tyros ra nincs penzem de erre futna , ti mit szoltok?
"Leejtettem" a PSR-290 árát !!!! K.p.-ért vihető, konkrétan 50.000 Ft-ért !
Ha nem viszitek ennyiért beállok vendéglátózni, és akkor jajj nektek ( a hangom falakat repeszt meg ) :)))
06-20-9188987
Igen, értem amit írsz és amit feribauék írtak, mégis érthetetlen számomra, hogy félretéve azt, hogy a jó akkordot fogja-e le, a hangszerbemutatón azt láttam, hogy elindítja a zenét, majd szám közben megváltozik a ritmus vagy pl. más hangszer is bejön a zenébe. Másik példa, hogy nekem amikor az A/B billentyűt megnyomom, akkor egy pár ütemet várni kell, amíg átvált egyik kíséretről a másikra, neki viszont szinte azonnal átváltott. Ezekre a fogásokra gondoltam, hogy hogyan lehet elsajátítani.
Azzal abszolút egyetértek, hogy minél több embert kell meghallgatni, megnézni és ellesni, amit csak lehet.
Ezen ne lepődj meg. 1900 télen, mikor k..va hideg volt... volt egy Roland E16-osom. Egész simúlékony kis jószág volt, nagyon szerettem, a kezelése pedig természetesen nem okozott gondott. Az egyik buliban vendégünk volt egy nagyváradi roma gyerek (sajnos azóta meghalt) és olyat muzsikált az én E16-osommal, hogy jött hgy elbújjak szégyenemben. Mai napig sem tudom hogy csinálta. A szakmát szerintem is lopni kell, de vigyázz a mércét ne tedd túl magasra.
Köszönöm, hogy ilyen gyorsan válaszoltatok!
Nagyon nehéz így írásban megfogalmazni, hogy mire is gondolok. Amikor megvettem a hangszert, természetesen felléptem a Yamaha oldalára. Találtam ott jópár videót, Michael Vonken mutatta be rajta a hangszereket. Amikor átváltott egyik számról a másikra, azt láttam, hogy valamit (valamiket) megnyom a konzolon és minden egész másképp szólt. Amikor a PSR-295-öt mutatta be - direkt figyeltem a kezét - biztos, hogy nem a "style" vagy a "voice" gombot nyomta meg. Van valami varázslat ilyenkor, vagy minek tudható ez be?
Köszönöm előre is!
Hát azé vagyunk még egypáran akik több évtizede "zenélgetünk"
valamilyen szinten....
Hogy mi kell az elfogadható zenéléshez szerintem:
zeneelmélet ismeret (kottaolvasás, harmóniák, legalább alapfokon)
hallás,
és nem utolsó sorban: szorgalom!
És ahogy Süszi is mondta: nyitott füllel járj - mindenkitől lehet valamit tanulni:)
Valamint mások véleményét is érdemes kikérni.
Jó pap is holtig :)
Helo
Mit értessz azon , hogy megtanulni? A kezelés elsajátítása a műszaki érzéktől is függ. A Yamahánál gyorsan megy. Vagy megtanulni úgy játszani rajta, hogy tetsszen az embereknek? Ahány zenész, annyi előadásmód. Ha van zenei képesítésed, fogd a hangszert, játszd el a dallamot, kapcsold be a kísérőautomatikát, fogd a helyes akkordokat. Ha már simán megy párszáz nóta, automatikusan tudni fogod, hogy milyen akkordot fogj a dallamhoz. Berögzül, mint az autóvezetés. Javaslom , hogy járj élőzenés helyekre és figyeld az előadásmódot, főleg a füleddel. Remélem segítettem, ha kérdésed van írj bátran.
Nálam is megfordult, mint karácsonyi ajándékként a gyerekeknek,úgy 3 éve egy DGX-300. Nem volt meggyöző, túl vékonynak találtam. A zongora jó volt, a többi sablon.
Ezért javasoltam lentebb, hogy meg kellene várni az új DGX sorozatot.
Süszi, Feribau!
Úgy látom, Ti, mint visszatérő lelkek nagyon otthon vagytok ebben a témában!!! Hogyan lehetne igazán komolyan (készségszinten) megtanulni használni a szintetizátort? Nekem van zenei előképzettségem, azzal talán nem lenne gond. Köszi!
Üdv mindenkinek
Alexis
Nekem már volt néhány jó hangszerem. Ha elfogadod a javaslatom, ne vegyél DGX-et. Nekem volt K1-es, majdnem ugyanaz. Max egy stílusmemória, kevés hullámforma.(hangminta). Ha van 160-ad rá és mindenképp Yamahát akarsz, jobban jársz egy régebbi típussal pl: psr 620, 630, 640, 720, 730, 740. Korgban iS40 vagy iS50 , szerintem ebben a kategóriában jobb mint a Yamaha (hangzásban). De ha 50-et még hozzáraksz, hibátlan állapotú psr1500, vagy Pa50-et tudsz venni. A korgnak kicsit jobb a hangja, de a yamaha kezelését semmi nem múlja fölül. Én biztos e két szinti közül választanék. DGX-et már láttam használtan 65-ért.(305-öst) Mindenképp nézz körül a hangszerboltokban. Ja még a Roland exr típusok is nagyon dinamikusan szólnak, egyszerűek, 19 saját és néhány szuper gyári stílussal. 80-90-ért kapsz exr5-öst.
Nekem DGX-505-ösöm van. Gyönyörű hangja van szerintem, ámbár összehasonlítási alapom csak az internetről letölthető videókból van...
Ami nagyon jó benne, az a 88 billentyű, de a másik oldalról viszont pl. egy PSR-295 a 61 billentyűt leszámítva gyakorlatilag ugyanazt tudja (szerintem a chipjük is azonos). Ami még nagyon tetszik benne, hogy az USB-n azonnal felismerte az XP-m és igazán könnyű feltölteni rá számokat.
Nekem sajnos csak angol nyelvű leírásom van és bár rendelkezek felsőfokúval, mégis jól jönne egy magyar, hátha abban vannak bizonyos alapok (pl. egyénileg hogy tudok valamilyen komplex kíséretet összehozni).
Összességében én egyáltalán nem bántam meg a gépet, de szerintem egy szakemberrel azért egyeztess, hogy a PSR-450 miben más, mert nyugati oldalakon nagyon sokan dícsérték. (Csak zárójelben, ha esetleg megveszed, engedélyezz nekem egy fénymásolatot a magyar nyelvű leírásról - köszi!)