Marco, csodát ne várj ennyi pénzért, de történetesen tudok egy Roland U-20-at, 55.000 forintért, szerintem akár 50.000-ért is odaadja a srác. Billentyűzete tutira felújítva az ősszel, egész jó hangszínek vannak benne (persze mihez képest). Gyakorolni jó. Ha érdekel, itt a "bótolós" emil-címem: mcarnie@freemail.hu
Szia, Mosza! Itt az este, én főleg ilyenkor érek ide a gép közelébe. Hát, gratula, ez derék, már ami a bal kéz munkáját illeti!
A hangszerlopás komoly, de - milyen a sors - két év csend után mintha találtam volna némi nyomot...legalább is egy nagyon hasonló hangszer feltűnt hirdetésben...kinyomozni, bizonyítani persze nem lesz könnyű.
Amit mondasz, szentigaz, már ami a technika és a manuális tudás fordított arányát illeti. Én 1988 szilveszterén debütáltam, ha jobban belegondolok, van olyan zenészkolléga, aki később született...nos, anno még tényleg egyesélyes volt a játszma: "el tudod húzni, öcsém, a nótámat, vagy nem!?" Ma - tisztelet a kivételnek - erre ilyen válasz is születhet: háááát, végül is megvan, le tudom játszani...
A PSR-1500, ahogy mondani szokás, fejlesztés alatt, nagyképűség lenne tanácsokat osztanom, főleg ilyen kiváló kollégáknak, mint pl. Te. Lejjebb találsz néhány szubjektív benyomást az első lejátszott bulik után. Amit akkor nem írtam le, hogy a zongora, a vibrafon és az akusztikus gitár gyárilag egy picit száraznak tűnt, ezért azokból egy-egy átfésült verziót kiraktam a Userbe. A legfeltűnőbb a korábbi hangszerekhez képest, hogy disznó módon üt a pergő, ezért azzal csak óvatosan! Nagy kedvencem a 25-ös szett, szinte mindenre jó, természetesen finoman visszacsavarva, mert az végképp" brutál! Meglepően hasznos és kezelhető az Organ Flute. A Music Finder-t először parasztvakításnak gondoltam, de rájöttem, ha másért nem, a javasolt-felkínált hangszínek kedvéért mindenképpen érdemes rápróbálni egy-egy félig előkészített Shadows-, Elvis- vagy Beatles-nótára. Nekem nagyon bejön a 60"s Guitar hangszín is, de a villanyzongorái is tetszetősek. Mit mondjak? Jó ez a hangszer, úgy, ahogy van!
Nálunk sosem volt abból semmilyen, de semmilyen sértődés, ha egy, vagy két főt kértek. Én általában úgy mentem neki a dolognak, hogy mi négyen vagyunk, vagy kell vagy nem! Ez mindenkinek szuverén joga eldönteni, hogy melyik zenekart akarja hívni. Az érdekes az, hogy egy két fős zenekar is majdnem annyit kér el, mint mi négyen! Szaxisunk 1998 óta van velünk, de vele is az a helyzet, hogyha nekünk nincs buli és valaki hívja, akkor megy.
Szerintem ez alap! Nem vagyunk urai senkinek, max az időnek, de szerintem annak sem!
Gondolatod teljes mértékben talált! A basszust én hozom. A hátránya az élőzenének az, hogy a mai gépi hangzásvilágot nem tudod visszaadni, max ha elektromos dob van. De nekünk így is jó, a szaxit viszont semmilyen gép nem tudja pótolni. (Főnyeremény)
Tényleg nem azért, de egy kicsit sajnálom is, hogy a technika ily mértékben került előtérbe, ami a zenélés rovására ment/megy. Ezzel senkit, de senkit nem akarok bántani, mert én is zenélek egyedül. Azzal a különbséggel, hogy midit nagyon ritkán használok, ha meg kell, akkor rájátszok. Sokszor eszembe jutnak a régi idők, amikor még nem voltak ilyen szintű hangszerek, amikor tényleg oda kellett tenni a tíz ujjadat a buliban. Én már lassan 13 éve vendéglátózom élőben, nálunk a vokál az úgy néz ki, hogy hárman énekelünk, azaz a szólamok felépülnek. (tercben) Hangszereim voltak/vannak: Yamaha PSR 37, Casio HT-3000, Kawai K1, Roland E-36, Technics KN-650, Roland G-800, Yamaha PSR 1500. Mint látod tényleg látszik a vonulaton a technikai fejlődés is. Még a psr 37-tel is csináltam lagzit 92-ben!!!!!
Röviden ennyi. Szeretném majd segítségedet kérni a hangszerrel kapcsolatban, mint írtam még nem volt időm teljes mértékben belenézegetni. Itt is lehet, vagy e-mail:mosza2@freemail.hu
Szia Mosza! Örömmel vettem a jelentkezésedet, meg azt, hogy neked is bejön az "ezeröcsi". Érdekes a zenekari felállásotok! Tök jó, hogy van fúvósotok, de bőgős nincs? Vagy Te hozod bal kézzel a basszusfutamot? Egyszer Miskolctapolcán láttam ilyent, csak sasoltam, a dob-gitár-billentyű trió fullosan szólt. De hol a bőgős? Aztán megnéztem a srác bal kezét, meg nem állt egy másodpercre. Ma sem értem, hogy csinálta, mert közben az esztamokat is hozta, és viribölt két klaviatúrán.
Hát igen, a zenekarosdi legnagyobb konkurrenciái mi magunk vagyunk, ha tűrhetően nyomjuk egyedül is. Miért is fizessen a szervező 60.000-ret, ha a feléért is egész estés, korrekt műsort kap, és nem 3-4-5, hanem egy embert kell csak etetni-itatni? Ráadásul a mai vokálgépes világban már a többszólamúság sem nagy szám. Ez nálunk is nagy dilemma, és van is belőle sértődés. De most jövök éppen a "vendéglátó" oldalról és "kispista" valami hasonlóról számol be, úgy látszik, nem egyedi a jelenség.
Visszatérve a párosításodra, nekem is volt Rolim, még 1993-ban az E-86-os. Szép volt, jó volt, előre mutatott. Ma is visszasírom akusztikus A414 számú nylon giutar hangszínét! Azóta volt Technics, Kawai, Korg, meg persze Yamaha, most már a sokadik. Én már innen megyek nyugdíjba.
Mosza vagyok. Fél éve vettem egy PSR 1500-ös hangszert. Nekem nagyon tetszik.Második hangszernek (szóló) vettem egy G-800 mellé, ami már 7 éve megvan. de fontos volt, hogy legyen automata kíséret, ha egyedül zenélek. Meg egy kicsit váltani is akartam, nézelődtem és mind hangzásban mind árban nagyon szimpi volt. Általában élőben zenélek egy 4 fős zenekarral. (gitár, szaxi, dob, szinti)Bár mostanában kevesebbet, mert egyre több az egyedül vagy max két fővel játszó zenekar. (Az egyedül esetében nem áll fenn a zenekar, max a gép)Az 1500-ös szerintem nagyon szépen szól. A Roland hangzás után nekem nagyon tetszett, hogy szépen, szerintem tisztábban, lágyabban, de mégis erőteljesen szólnak a hangszínek. Igazából még nem tudtam kipróbálni, mert a munka és a tanulás sok időt elvisz, de ami késik nem múlik. A billentyűzete talán lehetne egy kicsit jobb, de ugye ez a G-800 után érthető.
Ha gondolod, minden infót szívesen fogadok. mosza2@freemail.hu
Helló, Péter, sajna, ez egy könnyelmű ígéret volt, könnyelműbb, mint a kottatartó, mert azt legalább megtaláltam...
Körülnéztem kicsit a neten is, hátha valahol leledzik, de nemigen bukkantam rá. Max. annyit tudnék közreműködni, hogy ezúton a nevedben is megkérem kedves PSR-2000-rest birtokló yamahás márkatársainkat, hogy segítsenek a magyar nyelvű gépkönyv prezentálásában. Amúgy jól jártál vele, szép, megkímélt hangszer, és lám, még stílusok is maradtak benne!
Továbbra is várom a PSR-1500-as tapasztalatokat, kinek hogy jött be, mi az, ami jó, és ami lehetne még jobb!
Közben a kollégák megkínáltak néhány újabb lecserélésre váró hangszerrel. Mivel Péter elvitte a PSR-2000-rest, az új lista így néz ki:
PSR-320 42.000 Ft,
PSR-620 69.000 Ft,
PSR-730 92.000 Ft,
PSR-2100 irányár nélkül,
PSR-3000 345.000 Ft.
Ha meguntad Yamahádat, szólj, elég nagy az ismeretség, látod, most is bővül a lista folyamatosan!
Az árak irányárak, tartalmazzák az adapter és a kottatartó árát, illetve egyedi ajándékokat (tok, teljes műsor, SMF-ek, stílusok floppyn stb.). A fenti árak készpénzesek, de csere is érdekel: jó állapotú, új vagy újszerű lámpavezérlés, diszkólámpa, stroboszkóp, UV, füstgép, lézer, táncosnő, minden típusú, látványt növelő berendezés jöhet!!!
Helló MC Arnie! tegnap mondtad,hogy el tudnád küldeni a Yamaha Psr2000-es hangszer magyar nyelvű használati utasítását. Kérlek,ha még mindíg aktuális küld el a krizsanpeter@freemail.hu-ra. Érdekelne erre a hangszerre konvertált ritmusok,hangszínek.Ha kell fizetek érte!
Igen, a PSR-1500 és a külsőleg kapcsolt Digitech Vocalist II-ről beszélek. Ez alatt azt értem, hogy a kapcsolat megvan - először arra gondoltam, hogy nem látja a vokálgép a szintit illeszkedési hiba miatt, aztán néhány jobb kézzel billentyűzött akkordot felismert -, viszont a nótákból semmilyen MIDI-jelet nem tudtam kicsiholni.
A regisztrációkat és a stílusokat a Smart-kártyára mentettem ABC-sorrendben, meg is terheltem "rendesen", mert a 700 nóta+stílusok+regisztrációk+soundok majdnem 45 megát "lezabáltak" a 128-ból. Magyarán egyhamar nem lesz kapacitásgondom, de ha mégis, jöjjön a pendrive!
Ezt hogy érted?
" a vokálgépet igencsak rapszodikusan vezérli, de leginkább sehogy sem. "
Ugye a PSR-1500 ről beszélünk,
Az user tárhelyek száma 8 "könytár" 8x8 azaz 64 db.
Ami viszont pozitívum, visszatérve a PSR-1500-ra (ezek is csekélységek, de milyen jó, hogy vannak, pedig önmagában egyik sem szenzáció):
fade in/out kéznél,
gyors oktávváltó kéznél,
külön transzponálható nóta/billentyűzet/vagy akár együtt,
Hold funkció left sávra (milyen szuper, ha van két klaviatúrád!!!),
logikus szövegkijelzés, ami szerkeszthető is,
elvileg végtelen mennyiségű regisztráció-, nóta-, stílus-, multipad- és hangszíntár,
jó szaxik, szájharmonika, 60"s guitar, rotor organ, fuvola hangszínek,
ütős dobok,
meglepően sokoldalú, kellemesen kidolgozott stílusok.
Várom PSR-1500-as márkatársaim tapasztalatait, ötleteit, kritikáit!
És akor a tartós teszt első epizódja után néhány szezonvégi akció!!!
Yamaha PSR-620, 70.000 Ft.
Yamaha PSR-730, 95.000 Ft.
Yamaha PSR-2000, 180.000 Ft.
A hangszerekhez természetesen jár a komplett műsor. testreszabott stílusokkal és nótákkal, presetekkel, egyedfi hangszínekkel, regisztrációval.
Az árak készpénzes vásárlásra érvényesek, de CSERE IS ÉRDEKEL:
kifogástalan állapotú, új vagy újszerű diszkólámpa (akár több is), fényvezérlés, füstgép, stroboszkóp, minilézer, rádiós mikrofon jöhet! Elérhetőségeim a régiek:
+36 (70) 314-1971
mcarnie@freemail.hu
Jelentem, a hétvégén zenekarilag és egy személyben is bemutatkozott a PSR-1500. Amikor a gitárosom dícsér egy billentyűt, az gyanús...tényleg nagyon üt! Írtam saját stílusokat, úgyhogy a konvertáló kollégáknak üzenem, hogy le kell ülni, nem olyan ördöngös munka! És akkor valóban egyedi, pregnáns ritmus lesz a végeredmény.
Két-három apróságot azért kijavíttatnék rizsevő barátaimmal, nem nagy ügy, de a multipadok lehetnének jobb kéz közelében és nagyobb felületen könnyebb is lenne megjátszani őket, de lehet, hogy csak a 730-as volt túl jó ilyen szempontból. Vicces, hogy két start/stop gomb van, elvileg simán ráindulhatsz a nótára stílussal, ami nem mindig öröm...A regisztráció freeze funkciója szó szerint értendő, ez aztán lefagyaszt mindent, még hangszínt sem enged váltani szomszédos regisztrációból. Ez csak azért gond, mert ha transzponálsz a nótában, a regisztrációváltással (gondolván, hogy most ott váltok egy jól kikevert hangszínt helyben) visszaugrik a tempó, az eredeti hangnem, a stílus eredetileg kiválasztott oldala stb. Igaz, van 8 tár, át kell gondolni, hogyan épül fel a nóta, és csak felfelé kapcsolgatni, vissza soha...A stílusszerkesztő mikroszkópjában rejtély, hogy miért nem lehet csatornát váltani. Vissza kell térni a paraméterekhez, ott felvételre állítani a kívánt sávot (kivéve, ha gyári sávról loptad, mert azt nem engedi, csak törléssel!!!), akkor adja ki a mikroszkóp funkciót az adott sávra. Vagy én vagyok még butuska hozzá...A Song Creatorban nincs Note Shift. Rossz belegondolni, mi van akkor, ha egy lábdob vagy pergő végig halk...(ütheted végig a módosított paramétert:tik-tik-tik-tik...)szóval a Cakewalkot meg a szekit még nem dobom ki. De alegnagyobb bánatom: a vokálgépet igencsak rapszodikusan vezérli, de leginkább sehogy sem. Nem akarok 730-azni, de ott azt mondtam, hogy "Trasmit 5 channel", és már vitte is a szőnyeg vagy az esztam akkordjait be. Ebben kérnék némi segítséget! Amúgy full tuti a hangszer, és igazán köcsögnek érzem most magam, hogy egy ilyen jó gépet nekiálltam szőrszálhasogatni.
hat ugy 500 eurot , nezd meg menyit er a haverodnak , nem sajat reszre ,csak erdeklotek e felol , mert nehezen lehet eladni , kosz mindenkeppen !Ha elarulod hogy megy a forint es euro arkulonbozot megmondom forintban is , viszlat
Én is saját célra konvertálgattam szinte az összes felsőkategóriás hanxer stilusait PSR 1500-re...
Nem sok sikerrel!
Mivel a legtöbb billentő teljesen más hangszínkészletet,beállításokat, (dobot is) használ a konvertálás után maradtak üres sávok,
vagy csak alapok....
Jó hogy az alapra lehet beállításokat szerkeszteni, de egyik sem közelíti meg az eredeti minőséget!
Minden gyári stílus csak az eredeti gyári hanxerén az igazi!
Sziasztok! nagyon jók a Yamaha hangszerek, egyik másik felsőkategóriás Rolandnak is odafüstőlnek,viszont nekem van egy stiluscsomagom ami a legnagyobb márkák gyári stílusait tartalmazza yamahára konvertálva.Mintpld:Korg PA80 G70 Tyros TKN7000 KetronSD1 Ezt akár DGx300-tól Psr3000-ig tökéletesen lehet használni! Ha téged is érdekel, Hívj baráti áron tied is lehet. Egyszeri kis befektetés!!! Tel:06209316709
A PSR-1500 USb-n keresztül tud hard discet, floppy-t vezérelni(master) ezért lehet Pendrive-t használni, míg a DGX-305-nél nem, USB-n (slave, mint a tyros) keresztül lehet elérni a belső mem/Smart kártyát, így lehet rá pakolgatni számítógépről
Kedves Atez Ha lehetne akkor elnapolnám a dolgot egy kicsit mert közbejött valami az ismerősőmnek.jövőhéten csütörtök körül jelentkezem,addig is elküldhetnéd a mobil számod ide msi@axelero.hu
köszi.Amúgy pesti vagy?
Mennyiért kínálod?.szerintem ez egy rossz kérdés volt.(mennyit adnál érte.)Mondj egy árat,amúgy nem nekem kellene,hanem egy ismerősőmnek,de megkérdezem tőlle,ha kínálsz valamilyen árat hogy megéri-e neki.
van. van félhangos transponálás a tranpose gombbal. ha viszont megnyomod a function gombot és kikeresed a tuning funkciót kkor ott pontosabban is lehet hangolni.
Sziasztok. Igazából én is Korg párti vagyok. Lassan 12éve használom az M1-et minden gond nélkül. Valóban egy nagyon stabil hangszer. Sajnos tényleg csak 16 hang polifóniája van és ez néha kevés.Ami problémám van vele és ez nem lehúzás mert tényleg kiszolgált engem vagy 4-5 zenekarban:
A billentyűzete bár profi, nem zongorázásra vagy orgonálásra találták ki. Zongorának kevés is, és nem hasonlít a súlyozása a zongora billentésére. Jazz, blues orgonálásra pedig nagyon súlyozott. Rock zenekarban vagy szintetizátorként kiválló.
A zongora és orgona hangjai jók, de én érzem rajta azt az M1-es (kicsit digitális) ízt, amit már meguntam. Van egy érdekes hangképe, bármilyen felvételről megmondom M1 szól-e.(pl Joe Zawinul felvételeken is fel lehet ismerni mikor játszik vele.)
Ezért gondoltam a cserére. De így DGX-re semmiképpen.
Köszi a válaszokat.
Üdv:rt
Igen ám, csak amikor rétegelni kell a hangokat, meg pedállal játszik az ipse, akkor mégiscsak kevés az a 16 ploifónia.
DE tényleg nem akarok senkit elrettenteni ettől a hangszertől,mert nagyon cool gép... Ha meg van kímélve, szerintem többet ér, mint a DGX-es Yamahák...
Az M1-el max csk annyi lehet a probléma- ha nagyon bele akarnék kötni, de nem teszem, mert egy nagyon jó hangszer - hogy kicsit kevés a polifónia amit tud... De mindenképp egy nagyon jó kis gép, tipikus elnyűhetetlen kategória. Nem egyet láttam már, koncerteken, a mai napig nagyon népszerű. Nem véletlenül
Igazad van, Billentyűsgabi, az M1 kultikus példány! Lásd Korg-oldalon hozzászólásomat a Korg M1/Korg 01/W témával kapcsolatban. Mi a baj az M1 zongorájával, Lizzy? De 140-150-ért - már ha teljes billenytűzetre vágysz - kapsz tuti villanyzongorát, az minőségi csere, ráadásul bármikor eladható. Információim szerint kezdik feloldani a zeneiskolákban is a bojkottot, és elfogadják a villanyzongorát. Mit mondjak, végre!!! Ha belegondoltok, milyen bosszantó egy lehangolt, szétütött akusztikus zongora, miközben kisebb helyen elfér (pl. lakótelepi lakásban) a villanyzongi, és még fülessel is gyakorolhatsz, majdnem minden ez utóbbi mellett szól.
SOHA NE CSERÉLJ LE KORG M1-EST YAMAHA DGX 505-RE!!!!!!!
Pláne, ha még rá is fizetsz.
A normális digizongi már inkább jó. Sztem. Aminek már legalább van normális billentyűzete.
Egy Korg M1 szerintem ma is megér olyan 70-80ezret. A létező egyik legmegbízhatóbb, legstrapabíróbb hangszer. Ezen kívül legendás sikerű hangszer.
Sziasztok,
sokat törtem a fejem, de nem tudom mit tegyek. Van egy korg m1-esem de szeretnék zongorázni. Szerintetek érdemes lecserélni egy DGX-505-re? Billentés, hang szempontjából mennyire jó vagy rossz hangszer? Vagy inkább keressek rendes digitális zongorát?
És végül mennyiért mozognak ezek használtan? (A korgra nem sokat tudnék ráfizetni.)
Köszi: Rt
Jam, ennek a PSR-37-nek a MIDI-jét aligha fogod használni merthogy szerintem használhatatlan, vagy csak én voltam béna...a billentyűje rossz értelemben vett Yamahás, parádés hangmintákkal nem fog kényeztetni. Szóval nem akarlak lebeszélni, de ha nem két kölyökkutyáért adják cserébe, akkor alaposan megfontolnám. Az alapokat zongorán tanuld meg, ha rám hallgatsz, ne egy gyengusz szintin. Bocs a PSR-37 eladójától, nekem is volt PSR-6-osom, de akkor még Camping biciklin jártam és bakelitlemezről szólt Szécsi Pál.
Igazad vagyon.......
Ahhoz hogy XG formátumban szóljon az a midi az már némi hozzáértést is igényel, aki meg élőben nyomja az meg zenész, noha itt is vannak különbségek:)!
És ez így is van rendjén, Feribau. Mert ha már a video output+vokálgép+színes display trió nekem személy szerint nem ért meg 100 ropi pluszt - 1500 kontra 3000, úgy igazságos, hogy legalább hangszínmintákban tényleg telítettebb legyen az utóbbi. Bár még mindig vallom, hogy hiába van Tyros 4/ Roland VA-11, Korg PA-9999 kategóriájú hangszere néhány kollégának, ha kimerül a tudása a megvásárolt/ajándékba kapott SMF betöltésével. Gyárilag, az alap GM2/GS táron nem fogja észlelni a borzalmas különbséget...
50 ezeré má vehetsz digitechet és nem csak a közép de a felsőkategóriás (tyros)szintik vokáljánál is jobb......
Több ösmerősőm véleménye alapján!
Azé az 1500-ös 25megás hangszinkészleténél jobb a PSR 3000-es 100 megája...
Persze az a lényeg hogy egy adott hangszínt mennyi és milyen hangszínmintából raknak össze......
Monobalu, a Yami PSR-320 ügyében keresd Pető Gábort, egy Pápa melletti kis faluban, Békáson lakik. Ha minden igaz, ez a vezetékes száma: (89) 348-034. Szerintem az apjával lakik, nyomozd ki! A hangszer szerintem jó!
Na csákó, én három voksot az 1500 mellé teszek! Gyerekek, komolyan hisztek a belső vokálgépben!? Próbáltátok már mondjuk 3-4000 watton!? Parasztvakítás az egész. Amúgy meg van egy Digitech Vocalistom, frankón meghajtotta már a 730-as is. Nem hiszem, hogy bármelyik belső mikimanógép felérne vele. Ennyi erővel akkor a 740-es is jobb, mint az 1500-as, mert van benne vocalist-utánzat...
Egyről beszélünk....mármint a PSR 1100 ügyében...
De az elgondolkodtató hogy ugyananyiért kapsz egy miksibemenetes vocalistos 2100-est mint az ezt nélkülöző 1500-öst....
Egy bizti: szolgáltatásokban sokkal többet tud az 1500-ös
A hangszínek meg: kinek a pap kinek a papné.....
Nekem a lyánya:)
monobalu ! a ctk-800 kezdonek is gyerekjatek, es ha mar ott allnek hogy a yamaha psr 2100 -at vagy 1500 valasszam en a psr 2100-at valasztanam , abban legalabbb van hangproceszor , ami egy enekes-billenyusnek nagyon is szamit. Az 1500-ban meg nincs de a psr 3000-ben mar van .En probaltam mar ki psr 2100 , hat szuper . nalam meg ha , yamaha es nincs vokalizer benne , nem is nezek utana .
Bár az való igaz, hogy a PSR 1000A az drága, de valszeg az egzotikus hangszínei miatt. Egyébként a mai világ nem a logikára épül...
DE!!! Valaki(k) azt mondták, hogy a PSR 2100 sokkal jobban szól, mint az 1500. Talán ezért is lehet, nem tudom. Nekem mindkettőnek tetszett a hangja, egymás melett nem hallgattam meg még őket...
sorry. elnéztem a djx az egy szar. legalábbis nekem. a stílusai lecsökkentek egy modern irányzatra és kész. MC arnie érdekelne a psr320 amit mndtál. ugyen nem az ami Nagykőrösön van? kösz
SZasztok. Az érdekelne hogy melyiket érdemesebb megvenni, psr1100 vagy psr1500- at. Az 1100 kicsit drágább de mennyivel tud többet vagy mennyiben más? Kérlek segítsetek.Köszi!!!
lehet de azért kicsit előbb szeretném. szóval? a psr290-en sajna nincsen bitch bend. ez szomorú. egyépként nem olyan rossz. lehet hogy ő lesz az igazi.