Még egy megjegyzés a mikrofonokhoz : Beyerdynamic TGX-58-at használok már vagy 10 éve ... egyik legjobb mikrofon ... 26 000 Ft-ért vásároltm ... sajnos már nem gyártják.
Nekünk is volt!Köllött a "menekülő rókához"......Az Árpád úton volt egy "kommenista" hangszerbolt.Miután az öreg zsidó a bizalmába fogadott(Tőle vettem a Beyerdynamic miksit), egy szép vasárnap délelőtt találkoztunk az üzletnél.Na onnan aztán követni kellett a bácsit,(Trabanttal) és egy negyedórányi autózás után (lehet, körbe-körbe mentünk)egy lakótelepre értünk.A negyediken belépve a lakásba köpni, nyelni nem tudtunk!Mi szem szájnak ingere.Leírhatatlan mennyiségű motyó!Szerintem az öreg krampusz vette meg a külföldön turnézó menő bandák keresetkiegészítésképp vásárolt motyóit.
Talán fiataljaink nehezen tudják elképzelni, de én például a Jolana basszust Győrben, a játékboltban vettem.Még a nyolcvanas évek legelején a TAMA dobszerkó is a TRIÁL játékboltból került megvásárlásra.Az első maszek Szombathelyen a Vida volt.Lord alapító tag.Igaz a jelenlegi hangszerbolt tulaja az áfészos műszaki bolt dolgozójaként már például Videoton hangszórókkal "ügyeskedett".
A saját képeim azért sikerültek, mert már régebben betettem ide, és onnan másoltam át.Ezek az új képfeltöltő oldalak rajtam is kifognak.Faszkönyvem meg nincs.Remélem valaki a bemásolt linkek alapján sikeresebben beilleszti ide!Bocsánat!
Azért gyönyörűséges a piros gitár, és háttérben a Vermona erőművek garmadája.
Azt már látom, hogy nem rendelek egész marékkal,de megnyugtató, hogy van.
Az erősítővel kapcsolatban meg egy kicsit megleptél, nem gondoltam, hogy ennyire komoly a helyzet.
Arra gondoltam ,van kapcs.rajz, nagy gond nem lehet.
Írtam a hobbyelektronikába, hát ott is elég visszafogott ötletek jöttek.
Hát egyenlőre, nem is tudom ,...valamerre indulni kellene. Majd csak, majd csak
Jók ezek a szegedi srácok is, de itt Szombathelyen is alakult egy csapat erre a zenére.
Kár hogy nem tudnak összeállni csak nagy ritkán, pedig ők is jól csinálják.
Mondjuk >ITT< ?
Esetleg >emitt< ?
Vagy néha e-bayon bukkannak fel ilyesmik.
Esetleg Kui Pistinél kérdezz rá vagy a bagodi szervizben.
Class-d erősítőket meg csak 3 lépés távolságra engedek közel magamhoz (mint az Opera pl.) mert az egy külön űrtechnika specialisták számára. Főleg ha már 2-3 próbálkozó kezén átment, mint amik hozzám kerültek mostanában. Mackie aktív és társai
Vannak, akiket azért tiltanak le, mert nagyon silány, vannak akiket meg azért, mert túl jól sikerül.
Beszéltem az egyik taggal,azt mondja 8 Shadows-ot tiltottak le tőlük (Youtub-ról), annyira azonos volt.
Hab a tortán, a bőgő is rovat barát!Más oka is van elégedettségemnek.A minap beszélgettünk a motyóról egy másik rovatban.Ott kifejtettem álláspontom.Szerintem egyetértünk mi is.Nem a milliós custom cucc a döntő!
Tegnapi hatalmas élményemet meg kell osztanom Veletek...
Nem tudom hányan ismeritek a Milargo Santana tribute zenekart... én eddig legalábbis nem hallottam róluk.
Kecskeméti csapat, és Carlos Santana zenéit játsszák. Nem is akárhogyan!
Ha közeletekbe kerül ne hagyjátok ki! Profi megszólalás, perfekt ahogy kell.
És hogy miért is ide írom le?
A koncert végén (mert végig meregettem a szememet milyen billentyűn játszik a srác) megnéztem közelebbről a keyboardot amit nyüstölt.
Semmi cicomás milliós cucc, egy Yamaha PSR 1500-on tolta végig!
Ha nem látom nem hiszem el. Olyan mértékben átjött a zenekaron a hangja (pedig a 3 ütős szekció rendesen odatett) , és nagyon sikerült a hangszíneket mindig a legprecizebben kiválasztania az oda illőre.
Szóval a nájlonhangú yamik azért - ha ügyesen odateszi a zenész - megállják néha a helyüket zenekarban is.
Itt egy videó róluk
Szia Testvérem!
Nem vettem volna a fáradtságot ha csak ebben a rovatban teszi fel a kérdést a kolléga.Mivel a mikrofonosba is kérte a segítséget, és emlékeztem öregéből a témára(én barom, minden értelmes tanácsot elraktározok)ráadásként senki nem reagált, ezért visszakerestem.De mint látjuk, avagy nem látjuk értelmetlen volt a dolog.
Az általad említett c jelű valamiket szerencsére nem ismerem.A hetvenes években nekem Akai volt, de hogy milyen, a tököm sem emlékszik.Elem az köllött bele..... Aztán jött egy amerikai 565 sd. Azóta dúl a love! Persze ez az sm 58 is remek kis darab, meg az 565 ami most van mexikói, de a szerelem még mindig megvan.Mindene tökéletes a sm-nek, bár a ki-be kapcsoló nekem hiányzik, az is biztos egy bármilyen másik mellé oda lehet tenni.Úgy vagyok az 565 sd-vel. velem hamvasztják.....
Szevasz Lala!
Köszi a mélyreható kutatómunkádat :) még jó hogy van ez a kereső lehetőség.
Ezek a hozzászólások már sok éve kerültek leírásra, de gondolom a lényegük nem változott.
Jefe mikrofon ügyben továbbra is az a véleményem, hogy a márka nem egy tegnap feltűnt kínai sz@rság,
nem véletlenül van a piacon ez a tajvani cég a 80-as évek óta.
Most egy avl 1000 van tőlük nálam. Azt tudom hogy az énekesnőnk szívesen használta mert sok másik neveshez képest nem gerjed,
kiegyenlített a hangképe és nincs tapizaja. Ellentétben pl. a Shure c606 (van kettő is, ajándékba kaptam a "dobok felvételéhez talán jó lesz" jeligére. Trombitahangú, fütyülős és szörnyen kézzajos. Pedig Shure. Vagy mi.
Sok profi zenekarnál láttam az AVL 2600-at, gondolom nem véletlenül.
Sziasztok!
Lett nekem egy DB Opera 605D aktívom, ami elave nem szólt. Elvittem az egyik barátomhoz és félig-meddig sikerre vitte a dolgot, szól, de a magas része nem jól viselkedik.
Itt kötöttem ki a problémával, bár már írtam be testhezálló fórumba ,de úgy tűnik elég szívatós.
Beteszem ide, amit a szerelő srác megfogalmazott, ha van valami jó gondolatotok, kérlek beneteket ne tartsátok magatokban.
Köszönettel.
"Tisztelt Urak!
Opera 605D.
Ennek az aktív hangfalnak a kapcsolási rajza fent van az Elektrotanyán is Digipro 600B néven. A sasszé PST417C. A hibajelenség, a magassugárzó sípol a mély nem szól. Az AEB DIP nevű félhídmeghajtókat kicserétem IRS90257-re valamint az U5-öt (MC33078), a tápban a 2db 470u/100V-os kondikra tettem oda megfelelő egy-egy 220u/100V-os kondit mert a kapacitásuk 380-390u körül volt. Ezek után persze alaposan átmértem a környező diódákat, tranzisztorokat és ellenállásokat. Ezek után beindult, halk sistergés hallható főleg a magasnál hallatszik jobban, zenét rákötve szól eddig jó is, de szimplán magára hagyva azt vettem észre hogy felmelegedett az egész, nem forróra de úgy 40-45 fokra jel nélkül rövidrezárt bemenettel. Oszcilószkóppal nézve a magassugárzó felső oldali FET drainjén gerjedést láttam. Szerintem ez a gerjedés a fő oka a melegedésnek csak nem tudom merre induljak el. A következő méréseket AC állásban Normal triggereléssel 1X-es mérőcsúccsal követtem el. Ezekben a d-osztályú erősítőkben nem vagyok jártas ezért kérem a hozzáértők segítségét."
sziasztok psr s975 re tudna valaki segiteni hogyan kell megfeleöen használni a yamaha expansion managgert hogy az expansion pack a szintin megfeleően szólaljon meg?! esetleg valaki közületek bővitette már expansion packkal sikeresen az s975 öt?
Rég jártam erre, kíváncsi lennék a véleményetekrem mikrofon ügyben.
Nem tudom használ e köztetek valaki Jefe mikrofont? nekem anno AVL 2600-as volt szerettem nagyon szép mélyet adott, és erős dinamikus hangja volt, nos épp újratervezem a vásáslását vagy az "elvileg" egyel jobb Jefe AVL 106 ez utóbbi érdekelne engem hogy, használ e itt a fórumozok között ilyen típusú mikrofont esetleg próbálta e.?
Köszönöm szépen a válaszotokat előre is! szép napot mindenkinek!!
Szervusztok!
Hirdetek cserére is egy pár Yamaha 600s hangfalat, melyek a Yamaha Stagepas600i részei keverő nélkül.Cserélném Stagepas300-ra, vagy MSR100 aktívra...iá:120e.Ft.
Zenei teljesítmény: 680 Watt (340W + 340W)
Maximális hangnyomás: 129dB
Frekvenciaátvitel: 55 - 20Khz
Méretek: Hangfal: 335x545x319mm
Súlya: 10,8 kg/db
Sziasztok!
Néha be-be nézek én is ide s most multipad-es hozzászólásokat látva "ragadok tollat", hogy közkinccsé tegyem a következőket.
Viszonylag egyszerűen lehet a stílushoz multipad-et rögzíteni, ami meg is marad a stílus mentése után. Az a titka, hogy szépen sorban mind a 4 variációhoz elmentem ugyanazt a multipad-et. Ekkor minden variációhoz ugyanazt rendeli. Lehet viszont variációnként más-más multipad is mentve.
Azt viszont tudni kell, hogy ha pl. az A variációnál használtad az egyest, majd átlépsz a B variációra az A-nál aktív 1-es multipad tovább szól, csak akkor vált át a B multipad-jére, ha ismét megnyomod az 1-es multipad gombot. Ki kell próbálni, én oda-vissza megtettem, tökéletesen működik a gép ki- és bekapcsolása után is.
Peraze a gépben levő gyári stílusok állandóak, azokat userba vagy tárolóra mentve lehet a multipaddal variálni.
Egy egyszerűbb megoldás: csak az A variációhoz mentünk uj multipad-et, majd a FREESe gomb használatával beállíthatjuk, hogy ennek megnyomásával a multipad-et fixálja, variáció váltásnál is ugyanez marad.
Akit érdekel, próbálja ki. Ja, én S910-en csináltam, szerintem az újabba
k is így működnek.
Sziasztok, akkor az lehet a bibi, hogy a 8 GB penen rengeteg mappa van, és ezért nem tudja behozni az s-900, viszont az 1 GB-oson értelemszerűen kevesebb a mappa. Értem már. Bezzeg az s-970-esem az beolvassa mint a villám!
Üdv! Ritkán én is tapasztaltam ezt a jelenséget. Csak gondolom, hogy egy mappán belül túl sok (neki) a file állomány. Megszoktam felezni, harmadolni, azaz pl. ha 300 file van, akkor nyitok két mappát 150-150 file ( ugyanazon meghajtón) , akkor már dolgozik.
Sziasztok, ha több mappába vannak a pendrájvomon (8 GB) Regmem beállításaim, akkor elképzelhető, hogy mikor megnyitnám az USB Reg memet, kiírja, angolul, hogy sok minden van a penen, ezért nem jön fel semmi. Viszont ha egy 1 GB-os penen van csak egy mappába REGMEM beállítás, azonnal felnyitja az s-900.
Nos talán sikerült Pityust megkímélnem az ablakon való kiugrástól, mert közösen a végére jártunk ennek a dolognak.
A lényeg, hogy hiába menti az emberfia a stílushoz a stílus szerkesztőben a kicserélt Multi pad beállítást, az ugyan megmarad a mentéskor. Meg a stílus első betöltéséig, és elindításáig - majd az első variáció váltáskor visszaáll a gyári állapotra.
Van egy program viszont, ahol lehet ezt kezelni mélyebb szinten is, a neve OTS Editor Ügyes kis progi, érdemes kipróbálni!
Vénkecsi segítségével sikerült megoldani a problémát.
Az OTS edizor programmal egy adott stílust könnyen át lehet alakítani,
tetszés szerint. Innen letölthető: OTS editor
Na most már kiugrom az ablakon, mert nem boldogulok.
Három helyről próbálkozom.
1-ráállok a stílusra és a Mixer EQ/VolVoice gomb megnyoásakor látom ugyan
a Multipad feliratot, de itt csak a hangerőt és a Panpot-ot tudom szabályozni.
2-A funkcio/StyleSetting résznél nincs Multipad cserére lehetőség
3-A StyleCreator résznél végig lépkedve az almenüket, ott sem találok utalást,
a Multipad névre-cserére utalást.
Mint írtad, hogy a "stílus editor" menüben rendelhetek hozzá más Multipadot,
de ilyet, hogy "stílus editor" menüt nem találok.
Még próbálkoztam a Funkcio/MultipadCreator menüben is, de ott sem jártam sikerrel.
Megmondanád az elérési útvonalat, ahol a Multipad változtatást megoldhatom,
úgy, hogy a fixen ott maradjon. Úgy gondolom, hogy ilyen egyszerű változtatást a RegMemory
nélkül is meg lehet oldani, csak ezek szerint bénázok egy kicsit.
Igen, sajnos nem jön vissza. Ketten Lacival, mi megtartjuk néha a Fórumtalit. Körülbelül 1-2 évente
összejövünk, egy nagyon jót zenélünk, aztán ennyi... mindenki megy a dolgára.
A régi Fórumtali-król megvan az összes videó, Pityus jóvoltából szép kis gyüjtemény. 1-2 évente azt is
előveszem, megnézek egy-egy részletet és emlékezem a régi szép időkre. Ez az öregség sorsa...
De igen.
Sorry tévedtem!
A multipadot a stílus részévé lehet tenni valóban.
A gyári stílusban is ha stílus editorba belépsz, kicserélhető a hozzárendelt multipad.
Én ezt eddig mindig a regmemben oldottam meg. Igaz hogy ott stílusmentés nélkül visszaáll egy al-variáció váltáskor az eredeti multipad.
Köszi hogy szóltál, látod a vénkecskének 4 lába van, mégis néha megbotlik
Sziasztok!
Nekem még a PSRS700 van, annál én így oldottam meg:
-User stílusokhoz az One touch s-be beállított adatokat közvetlenül a stílusra mentem rá.
S, ha átmásolom másik pendrive-re, azon is működik. Az újabb kiadások ezt nem tudják?
Pedig ez csak úgy fog működni.
A multipadok különálló spec. midi fájlok, és nem részei a stílusoknak.
Így aztán az OTS-be sem lehet rögzíteni.
A hangszer tervezőinek alap elgondolásuk volt, hogy mindenki használja a reg. memóriát.
Oda minden egyes gombhoz másik multipadot tehetsz akár.
Az egy dolog hogy gyárilag párosítottak minden stílushoz egy padot, de azt is egyféle gyári regmemóból szedi elő a gép.
Azért paraktikus a Yami, mert a gépbe is tudok regmemet tenni, meg a penre is, és ekkor ha egy jól felépített regmemet megakarnák változtatni a gépben, nem kell, mert csinálok a penre egy + új rendszert.
Sziasztok!
PSR-S975 hangszeren, stílusok használatával szeretek zenélgetni.
A kedvenc stílusokat pendrájvra másolom egy könyvtárba, hogy ne kelljen keresgélni.
Most vettem észre, hogy egy ilyen, a hangszerben lévő stílus átmásolása után,
nem az a multipad kerül hozzá, mint az eredetin lévő.
Jelen esetben a stílus (elérhető útvonal)? Dance/DiscoTeens
Az ehhez rendelt multipad (elérhető útvonal): SynthPhrase/TranceSeq2
Ezt a „gyári” stílust átmásoltam a pendrájvra, és meglepettem vettem észre,
hogy itt a hozzárendelt multipad a KeyboardPhrase/PianoArp8Beat lett,
amit a hangszer Preset menüjéből használ.
Kérdésem, hogy ilyen másolásnál miért nem a stílushoz eredetileg
hozzárendelt multipad kerül hozzá, és mi alapján választ ki egy másikat?
Ha már így van, miként tudnék megváltoztatni, és rögzíteni egy multipadot?
Most nem szeretném a regisztrációs memóriás megoldást használni,
hanem megtanulni azt, hogy egy stílushoz miként lehet más multipadot hozzárendelni úgy,
hogy az rögzítve maradjon?
Néztem a használat leírást, valamint a hangszer Funkcion/StyleCreator-MultipadCreator menüket,
de nem találtam erre a problémára megoldást.
Ha valaki tud valami okosat ez ügyben, azt megköszönném.
Szerzője és előadója Leslie Lamar, aki nem más, mint a mi Margit Lacink.
Természetesen elő is adja egy tiszteletbeli Yamaha GW 8-ason. (a régi tagok értik ezt a tipus meghatározást)
Üdv. kecsi bá'!
Még egy utolsó kérdésem lenne és nem fárasztalak tovább a témával.
Leszűkítettem két tipusra. Alesis és RH Sound, mindkettő használt.
Melyik inkább a kettő közül?
Sziasztok, egyik ismerős főállású zenész s-910, s-950 után egy Korg PA 900 ra váltott. Szerintetek ez jobban szól? Én így nem tudtam megállapítani, hogy halkan zenélt vele a vendéglőben. Van egy ismerősöm, az a Korg 1 milla felettit vette meg, de ahogy halkan zenélgetett vele, nem ájultam el az s-970 után.
Na pont ezért érdemes körülnézni a használt piacon!
Úgy 2000-2010 közt költöztette ki minden nevesebb márka (is) a gyártását Kínába. Mert ott még egy marék rizsért megcsinálja a kis ferdeszem amit rábíznak.
Attól még a tervezés, technológia és design lehet usa, német, angol vagy dán. A márkák minőségellenőrző rendszerén rengeteg múlik.
A legnagyobb kicseszés az elektronikákkal az ólommentes forrasztások kötelezővé tétele lett. A hibák legnagyobb része a trutyi forrasztásaik miatt van.
Ha egy cucc kibírta az első 3-5 évét, és még nem koptatták ronggyá a használat során, nyugodtan be lehet ruházni rá.
Nagyobb a rizikó a frissen vett kütyükkel, mert vagy az 1 év gari lejár és utána adja be az unalmast - de ha a garancia idő alatt, akkor is van elég macera a fiókszervizekkel.
A 8-10 évnél régebbi elektronikáknál pedig fennáll az alkatrészek (főleg elkók) öregedésének problémája. Ott pedig vagy szerencséd van és rányúl valaki a hibára, vagy nem, mert az összes kondi cserés...
Aztán ott vannak a legalja göncök, amik valóban kínai "fejlesztések", azaz megpróbáltak lekoppintani valami működőképes nyugati eszközt, csak általában túlzásba viszik a spórolást . Anyag mennyiségben, minőségben, igényességben, alkatrész kiválasztásban egyaránt alultervezettek nagyon kevés kivétellel. Ilyenek pl. a Skytec, Dragon Audio, MK-Audio, Mc Krypt, Omnitronic, Ibiza Sound és társaik.
Na ilyeneket semmiképpen se!
Ja, az Ibanezt használtan, a Marshall kombinét használtan, a Shure miksiket használtan, Epiphone-t használtan,kicsi de erős PA, mely egy gyári moddolása használtan......
Halkan mondom, rengeteg jó dolog van, ami kínai.Cort akusztikus gitárom(Eart Custom R)elkísér a sírig.Ibanez ART LP-m, melyre Khalim barátom mondta,"semmi pénzért ne válj meg tőle)Walden all solid klasszikus gitárom, melyet még Buvárbund barátom segítségével, választásával vettem.
Három év garanciával sok félnivaló nincs szerintem.
Talált, süllyed.....:D Óvatos duhaj vagyok, tartok kicsit a használttól is.
Egy olyan kisebb keverőt, amilyen nekem kellene, már újonnan is elérhető áron
lehet kapni. Viszont, most lefagyott a szoftver is...:D Egyrészt a bőség zavara,
másrészt bármelyiket nézem, kínai :D
Attól meg mindenki csak riogat.
Van igazságod, de rengeteg módja van a szállítási díj csökkentésének.Legutóbb egy billentyűs barátomnak segítettem hozzájutni két "kártyához".Az egyik Bécsből(alig tíz ojró).Még nekem sem lett volna érdemes kiautózni érte(90 km)A másik Japánból, melynek szállítási díja benne foglaltatott a vételárban.Magamnak legutóbb egy SM 58 érkezett.Annak postája is tíz uniós pénzbe került.De nemsokára el is adom, mert az 565 sd-t számomra egy miksi múlhatja felül.
Én inkább azt látom, hogy a tezsvír az újakat preferálja?
Ó, dehogy is nem!
Én megtekintettem a drága ajánlatokat.
A drága alatt azt értem, hogy még nem kevés postaköltség is sújtja a honi vásárlót,amennyiben az eladó hajlandó egyáltalán Mo-ra csomagot küldeni.
Egyébként úgy látom, a mi "reinox" barátunk dicséretesen megfontolt, óvatos.
" akkor züllött le a márka, mikor kínai kézbe került"
Nekem volt egy Behringer PM-2000 sztereó keverőerősítőm. 100 effekttel.Eredeti német gyártmány.
Nagyon szép, meleg hangja volt. Az eq-val szép hangzást lehetett kihozni.
Egyszer egy buli kellős közepén leállt.Szerencse, hogy volt tartalékom. Aztán a szerelő elárulta, hogy minden gyárilag német cucc benne, de a ventillátor kínai volt. Eredetileg is. Az pusztult meg, s a hőfokszabályzó letiltotta a végfokot.
Sziasztok ! Csak érdekességként....a piacgazdaság előnyeinek illusztrálására
Az árportál írja....hasonlítsa össze 9 bolt ajánlatát....
https://www.arportal.hu/product_2452318.html
Egyébként az RH Sound, illetve a Soundking milyen gyártmány....?
Vagy ne káromkodjak?
Csak, hogy én is hozzászóljak a Behringer témához. Egyet értek Sambácsival:
Én még valamikor a 90-es évek közepén vettem ugyanazt a típust, amit Sambácsi is használt, és még a mai napig is használom. Hibája nem volt, a potik nem sercegnek, igaz effektek nincsenek benne, lehet, hogy pont ezért nem romlott el. Ennyi év után is újszerű állapotban van, igaz vigyázok is rá.
A fenti idézet lehet az oka, hogy így leroggyant a márka. A Behringer keverőkről olvasott és hallott sok negatív vélemény után már valószínűleg én is gondolkodóba esnék, hogy beruházzak-e ismét egy mai Behringerre.
Sziasztok !
Kösz a sok hozzászólást, bár most már aztán tényleg be vagyok zavarodva,mint
vasorru bába a mágneses viharban....
A Yamaha malayzia-i gyártmány, a másik kettő kínai,mint még sok másik, amit
nézegettem. Igaz, azt mondják, ami nem kínai, az hamisítvány.....nade mégis...
most akkor merre hány méter....?
Behringer MX 802A tip. keverőm volt, jó volt, echte német gyártmány volt, még gyári stúdió lemezt is járt vele. Soha nem sercent a potméter. Szerintem akkor züllött le a márka, mikor kínai kézbe került és delay/echo effektet kapott, ami rendszerint elromlott.Találkoztam néhány szomorú tulajdonossal.
Yamahára váltottam, és nem bántam meg.
Együttérzésem Dodó! Ha olvastad a hozzászólásomat a tiéd alatt, akkor látszik, hogy nem csak Te jártál rosszul a Behringerekkel, igaz, hogy nekem csak egy kis olcsó keverőm bánta és mivel azt is el tudtam adni effektek nélköl, így "csak" 22 ezer Ft károm keletkezett, valszeg ennél Te egy kicsit rosszabbul jártál.
Egyszóval azóta én is kerülöm a Behringer "márkát", de persze vannak szerencsések az életben. Olyant is hallottam már, hogy valaki 30 évig járt egy trabanttal, vagy pl. az én mikróm az 21 éves és teljesen jó, igaz, hogy az Siemens. Arról viszont még sosem hallottam, hogy valaki hosszú évekig nagy megelégedéssel használ egy Behringert, legyen az bármilyen cucc, vagy szerkli.
Jó régen jártam már itt, de örülök, hogy működik a Fórum. Engedtessék meg nekem egy partvonali hozzászólás, ami nem biztos, hogy fontos, de az én zsebemnek annak bizonyult... Felszerelés-korszerűsítés címén csomagban volt Behringer keverőerősítőm, Behringer multieffekt, Behringer mélynyomók + közép-magas sugárzókkal.... Anélkül, hogy bárkinek is negatív reklámot csinálnék, azért a közvetlen felhasználók érdekében közzétenném, hogy ötven éves pályafutásom alatt ilyen összehányt selejttel még nem találkoztam. Csütörtökön vettem a cájgot, a kereskedővel történt garanciamegőrző egyeztetés után egész éjjel fúrtam-faragtam a ládákat, hogy a szigetelő zajcsökkentő réteg a helyére kerüljön, de még így is nagyobb terhelésnél a pénteki rendezvényen csattogtak a ládák, a végfok pedig a visszhangfunkciónál egy csattanás kíséretében meghalt, később effektek nélkül újraindítva percenként megállt.... Szerencsére volt otthon egy "mezei" egyszerű berendezés, ami kihúzott a bajból.... Aztán a végfokot a kereskedő elküldte egy bécsi szervizbe, a ládák úgy maradtak, amilyen módon én megjavítottam őket és 1 hónap múltán a "megjavítva visszakapott" holmit szervizigazolással jelentősen áron alul eladtam.... Akkor vettem a komplett Dynacord cuccot és Behringert azóta az utcába sem engedek be....Lehet, hogy csak nekem nem volt szerencsém a fenti cuccal, de az éjszakában senkit nem érdekelnek a kifogások, én pedig miért égnék mások miatt? Behringer? Ócska kínai gyártás, szemétre való!
Nem akarok belekotyogni, de nekem volt egy Behri keverőm és nagyon jól bírta, amíg garancia volt rá,
aztán amikor lejárt, akkor elhallgattak az effektek benne. Akkor vettem egy ilyen Alesist, ami azóta is
nagyon pöpec és szépek az effektjei. Ez kb 10-12 éve volt. Nis a GS Fanatic-on most van egy ugyanilyen
Nagyon jó vételnek tűnik, én ezt venném meg, ha nem lenne meg ugyanez:
Kedves Sambacsi !
Köszönöm a küldött ajánlatokat !
Egyelőre még úgy vagyok vele, mint a koca tájékozódási futó, előbb
tájékozódok, aztán futok.....
Egyébként, tegnap sajnos temetésre voltunk, így nem foglalkoztam az
e-mailjeimmel, elnézésedet kérem !
Kedves "re-inox"!
Javasolnék egy működő levelezőt, pl. gmail-t használni.Ezért:
---------- Forwarded message ----------
From: "Sándor Péter Szabó" To: Kuik Imre Cc:
Bcc:
Date: Fri, 24 May 2019 0859 +0200
Subject: Re: Yamaha keverő
Kedves Imre!
Sajnos nagyon egyszerű a megoldás,
már elkelt, ezért nem látható a link alatt.
Vagy azonnal lecsap az ember a cuccra, vagy így jár.
Ez hosszú idő tapasztalata.
Én ugyanilyet használok 20 éve elégedetten.
(Yamaha MG8/2fx.)
Íme még egy ajánlat:
https://www.vatera.hu/yamaha-mg10-2-kevero-elado-2770533320.html
Delay/ echo nincs benne, de korrekt az ár, így is pöpec.
Végül is igazad van, felesleges annyi pénzt beleölni olyan funkciók miatt,
amit egyébként nem tudok kihasználni,hiszen még az alapokhoz is hülye vagyok :D
Nekem a lényeg az, hogy a lentebb írt hangszerek egyidőben szóljanak a két
hangfalon. Nem akarok én csodát művelni a keveréssel, jó nekem ha úgy szól,mint
a hangszereken, csak legalább ne rontson rajta a keverés.
Azért, mindenképp jó volt konzultálni róla, legalább ragadt rám valami belőle :D
Köszönöm a türelmedet !
A ZEDi_10 sem tartalmaz beépített effektet, nincs középtartomány szabályzás, meg még pár dologgal kevesebb mint a Behri.
Azért drágább, mert usb-n tud 4 csatornát kezelni oda-vissza, amit lehet hogy egyenlőre nem használnál ki.
Ugyanakkor a Bhringer is képes sztereóban felvenni lejátszani usb-n keresztül ha szükséges.
Gondolom, a mellékelt szoftverek ürügyén nyomták fel az árát.
A ZEDi 10 , ahogy néztem, csak két mono, meg egy sztereo csatornával több,
és közel 70 000 Ft.
Jelen esetben meg különösen igaz hogy nem mindig a drágább a jobb.
Ez az A&H baromira túl van árazva, a Behrihez képest meg nudli a tudása.
Egy vicc...
Üdv. Kecsi bá' ! A Behringer keverőkről mi a véleményed?
Nekem laikusnak, az alacsonyabb ár ellenére nagyobb tudásúnak tűnik,
de nem tudom,minőségileg melyik a jobb.(Merthogy, nem mindig a drágább a jobb)