Szervusztok!
Hirdetek cserére is egy pár Yamaha 600s hangfalat, melyek a Yamaha Stagepas600i részei keverő nélkül.Cserélném Stagepas300-ra, vagy MSR100 aktívra...iá:120e.Ft.
Zenei teljesítmény: 680 Watt (340W + 340W)
Maximális hangnyomás: 129dB
Frekvenciaátvitel: 55 - 20Khz
Méretek: Hangfal: 335x545x319mm
Súlya: 10,8 kg/db
Sziasztok!
Néha be-be nézek én is ide s most multipad-es hozzászólásokat látva "ragadok tollat", hogy közkinccsé tegyem a következőket.
Viszonylag egyszerűen lehet a stílushoz multipad-et rögzíteni, ami meg is marad a stílus mentése után. Az a titka, hogy szépen sorban mind a 4 variációhoz elmentem ugyanazt a multipad-et. Ekkor minden variációhoz ugyanazt rendeli. Lehet viszont variációnként más-más multipad is mentve.
Azt viszont tudni kell, hogy ha pl. az A variációnál használtad az egyest, majd átlépsz a B variációra az A-nál aktív 1-es multipad tovább szól, csak akkor vált át a B multipad-jére, ha ismét megnyomod az 1-es multipad gombot. Ki kell próbálni, én oda-vissza megtettem, tökéletesen működik a gép ki- és bekapcsolása után is.
Peraze a gépben levő gyári stílusok állandóak, azokat userba vagy tárolóra mentve lehet a multipaddal variálni.
Egy egyszerűbb megoldás: csak az A variációhoz mentünk uj multipad-et, majd a FREESe gomb használatával beállíthatjuk, hogy ennek megnyomásával a multipad-et fixálja, variáció váltásnál is ugyanez marad.
Akit érdekel, próbálja ki. Ja, én S910-en csináltam, szerintem az újabba
k is így működnek.
Sziasztok, akkor az lehet a bibi, hogy a 8 GB penen rengeteg mappa van, és ezért nem tudja behozni az s-900, viszont az 1 GB-oson értelemszerűen kevesebb a mappa. Értem már. Bezzeg az s-970-esem az beolvassa mint a villám!
Üdv! Ritkán én is tapasztaltam ezt a jelenséget. Csak gondolom, hogy egy mappán belül túl sok (neki) a file állomány. Megszoktam felezni, harmadolni, azaz pl. ha 300 file van, akkor nyitok két mappát 150-150 file ( ugyanazon meghajtón) , akkor már dolgozik.
Sziasztok, ha több mappába vannak a pendrájvomon (8 GB) Regmem beállításaim, akkor elképzelhető, hogy mikor megnyitnám az USB Reg memet, kiírja, angolul, hogy sok minden van a penen, ezért nem jön fel semmi. Viszont ha egy 1 GB-os penen van csak egy mappába REGMEM beállítás, azonnal felnyitja az s-900.
Nos talán sikerült Pityust megkímélnem az ablakon való kiugrástól, mert közösen a végére jártunk ennek a dolognak.
A lényeg, hogy hiába menti az emberfia a stílushoz a stílus szerkesztőben a kicserélt Multi pad beállítást, az ugyan megmarad a mentéskor. Meg a stílus első betöltéséig, és elindításáig - majd az első variáció váltáskor visszaáll a gyári állapotra.
Van egy program viszont, ahol lehet ezt kezelni mélyebb szinten is, a neve OTS Editor Ügyes kis progi, érdemes kipróbálni!
Vénkecsi segítségével sikerült megoldani a problémát.
Az OTS edizor programmal egy adott stílust könnyen át lehet alakítani,
tetszés szerint. Innen letölthető: OTS editor
Na most már kiugrom az ablakon, mert nem boldogulok.
Három helyről próbálkozom.
1-ráállok a stílusra és a Mixer EQ/VolVoice gomb megnyoásakor látom ugyan
a Multipad feliratot, de itt csak a hangerőt és a Panpot-ot tudom szabályozni.
2-A funkcio/StyleSetting résznél nincs Multipad cserére lehetőség
3-A StyleCreator résznél végig lépkedve az almenüket, ott sem találok utalást,
a Multipad névre-cserére utalást.
Mint írtad, hogy a "stílus editor" menüben rendelhetek hozzá más Multipadot,
de ilyet, hogy "stílus editor" menüt nem találok.
Még próbálkoztam a Funkcio/MultipadCreator menüben is, de ott sem jártam sikerrel.
Megmondanád az elérési útvonalat, ahol a Multipad változtatást megoldhatom,
úgy, hogy a fixen ott maradjon. Úgy gondolom, hogy ilyen egyszerű változtatást a RegMemory
nélkül is meg lehet oldani, csak ezek szerint bénázok egy kicsit.
Igen, sajnos nem jön vissza. Ketten Lacival, mi megtartjuk néha a Fórumtalit. Körülbelül 1-2 évente
összejövünk, egy nagyon jót zenélünk, aztán ennyi... mindenki megy a dolgára.
A régi Fórumtali-król megvan az összes videó, Pityus jóvoltából szép kis gyüjtemény. 1-2 évente azt is
előveszem, megnézek egy-egy részletet és emlékezem a régi szép időkre. Ez az öregség sorsa...
De igen.
Sorry tévedtem!
A multipadot a stílus részévé lehet tenni valóban.
A gyári stílusban is ha stílus editorba belépsz, kicserélhető a hozzárendelt multipad.
Én ezt eddig mindig a regmemben oldottam meg. Igaz hogy ott stílusmentés nélkül visszaáll egy al-variáció váltáskor az eredeti multipad.
Köszi hogy szóltál, látod a vénkecskének 4 lába van, mégis néha megbotlik
Sziasztok!
Nekem még a PSRS700 van, annál én így oldottam meg:
-User stílusokhoz az One touch s-be beállított adatokat közvetlenül a stílusra mentem rá.
S, ha átmásolom másik pendrive-re, azon is működik. Az újabb kiadások ezt nem tudják?
Pedig ez csak úgy fog működni.
A multipadok különálló spec. midi fájlok, és nem részei a stílusoknak.
Így aztán az OTS-be sem lehet rögzíteni.
A hangszer tervezőinek alap elgondolásuk volt, hogy mindenki használja a reg. memóriát.
Oda minden egyes gombhoz másik multipadot tehetsz akár.
Az egy dolog hogy gyárilag párosítottak minden stílushoz egy padot, de azt is egyféle gyári regmemóból szedi elő a gép.
Azért paraktikus a Yami, mert a gépbe is tudok regmemet tenni, meg a penre is, és ekkor ha egy jól felépített regmemet megakarnák változtatni a gépben, nem kell, mert csinálok a penre egy + új rendszert.
Sziasztok!
PSR-S975 hangszeren, stílusok használatával szeretek zenélgetni.
A kedvenc stílusokat pendrájvra másolom egy könyvtárba, hogy ne kelljen keresgélni.
Most vettem észre, hogy egy ilyen, a hangszerben lévő stílus átmásolása után,
nem az a multipad kerül hozzá, mint az eredetin lévő.
Jelen esetben a stílus (elérhető útvonal)? Dance/DiscoTeens
Az ehhez rendelt multipad (elérhető útvonal): SynthPhrase/TranceSeq2
Ezt a „gyári” stílust átmásoltam a pendrájvra, és meglepettem vettem észre,
hogy itt a hozzárendelt multipad a KeyboardPhrase/PianoArp8Beat lett,
amit a hangszer Preset menüjéből használ.
Kérdésem, hogy ilyen másolásnál miért nem a stílushoz eredetileg
hozzárendelt multipad kerül hozzá, és mi alapján választ ki egy másikat?
Ha már így van, miként tudnék megváltoztatni, és rögzíteni egy multipadot?
Most nem szeretném a regisztrációs memóriás megoldást használni,
hanem megtanulni azt, hogy egy stílushoz miként lehet más multipadot hozzárendelni úgy,
hogy az rögzítve maradjon?
Néztem a használat leírást, valamint a hangszer Funkcion/StyleCreator-MultipadCreator menüket,
de nem találtam erre a problémára megoldást.
Ha valaki tud valami okosat ez ügyben, azt megköszönném.
Szerzője és előadója Leslie Lamar, aki nem más, mint a mi Margit Lacink.
Természetesen elő is adja egy tiszteletbeli Yamaha GW 8-ason. (a régi tagok értik ezt a tipus meghatározást)
Üdv. kecsi bá'!
Még egy utolsó kérdésem lenne és nem fárasztalak tovább a témával.
Leszűkítettem két tipusra. Alesis és RH Sound, mindkettő használt.
Melyik inkább a kettő közül?
Sziasztok, egyik ismerős főállású zenész s-910, s-950 után egy Korg PA 900 ra váltott. Szerintetek ez jobban szól? Én így nem tudtam megállapítani, hogy halkan zenélt vele a vendéglőben. Van egy ismerősöm, az a Korg 1 milla felettit vette meg, de ahogy halkan zenélgetett vele, nem ájultam el az s-970 után.
Na pont ezért érdemes körülnézni a használt piacon!
Úgy 2000-2010 közt költöztette ki minden nevesebb márka (is) a gyártását Kínába. Mert ott még egy marék rizsért megcsinálja a kis ferdeszem amit rábíznak.
Attól még a tervezés, technológia és design lehet usa, német, angol vagy dán. A márkák minőségellenőrző rendszerén rengeteg múlik.
A legnagyobb kicseszés az elektronikákkal az ólommentes forrasztások kötelezővé tétele lett. A hibák legnagyobb része a trutyi forrasztásaik miatt van.
Ha egy cucc kibírta az első 3-5 évét, és még nem koptatták ronggyá a használat során, nyugodtan be lehet ruházni rá.
Nagyobb a rizikó a frissen vett kütyükkel, mert vagy az 1 év gari lejár és utána adja be az unalmast - de ha a garancia idő alatt, akkor is van elég macera a fiókszervizekkel.
A 8-10 évnél régebbi elektronikáknál pedig fennáll az alkatrészek (főleg elkók) öregedésének problémája. Ott pedig vagy szerencséd van és rányúl valaki a hibára, vagy nem, mert az összes kondi cserés...
Aztán ott vannak a legalja göncök, amik valóban kínai "fejlesztések", azaz megpróbáltak lekoppintani valami működőképes nyugati eszközt, csak általában túlzásba viszik a spórolást . Anyag mennyiségben, minőségben, igényességben, alkatrész kiválasztásban egyaránt alultervezettek nagyon kevés kivétellel. Ilyenek pl. a Skytec, Dragon Audio, MK-Audio, Mc Krypt, Omnitronic, Ibiza Sound és társaik.
Na ilyeneket semmiképpen se!
Ja, az Ibanezt használtan, a Marshall kombinét használtan, a Shure miksiket használtan, Epiphone-t használtan,kicsi de erős PA, mely egy gyári moddolása használtan......
Halkan mondom, rengeteg jó dolog van, ami kínai.Cort akusztikus gitárom(Eart Custom R)elkísér a sírig.Ibanez ART LP-m, melyre Khalim barátom mondta,"semmi pénzért ne válj meg tőle)Walden all solid klasszikus gitárom, melyet még Buvárbund barátom segítségével, választásával vettem.
Három év garanciával sok félnivaló nincs szerintem.
Talált, süllyed.....:D Óvatos duhaj vagyok, tartok kicsit a használttól is.
Egy olyan kisebb keverőt, amilyen nekem kellene, már újonnan is elérhető áron
lehet kapni. Viszont, most lefagyott a szoftver is...:D Egyrészt a bőség zavara,
másrészt bármelyiket nézem, kínai :D
Attól meg mindenki csak riogat.
Van igazságod, de rengeteg módja van a szállítási díj csökkentésének.Legutóbb egy billentyűs barátomnak segítettem hozzájutni két "kártyához".Az egyik Bécsből(alig tíz ojró).Még nekem sem lett volna érdemes kiautózni érte(90 km)A másik Japánból, melynek szállítási díja benne foglaltatott a vételárban.Magamnak legutóbb egy SM 58 érkezett.Annak postája is tíz uniós pénzbe került.De nemsokára el is adom, mert az 565 sd-t számomra egy miksi múlhatja felül.
Én inkább azt látom, hogy a tezsvír az újakat preferálja?
Ó, dehogy is nem! Én megtekintettem a drága ajánlatokat. A drága alatt azt értem, hogy még nem kevés postaköltség is sújtja a honi vásárlót,amennyiben az eladó hajlandó egyáltalán Mo-ra csomagot küldeni.
Egyébként úgy látom, a mi "reinox" barátunk dicséretesen megfontolt, óvatos.
" akkor züllött le a márka, mikor kínai kézbe került"
Nekem volt egy Behringer PM-2000 sztereó keverőerősítőm. 100 effekttel.Eredeti német gyártmány.
Nagyon szép, meleg hangja volt. Az eq-val szép hangzást lehetett kihozni.
Egyszer egy buli kellős közepén leállt.Szerencse, hogy volt tartalékom. Aztán a szerelő elárulta, hogy minden gyárilag német cucc benne, de a ventillátor kínai volt. Eredetileg is. Az pusztult meg, s a hőfokszabályzó letiltotta a végfokot.
Sziasztok ! Csak érdekességként....a piacgazdaság előnyeinek illusztrálására Az árportál írja....hasonlítsa össze 9 bolt ajánlatát....
https://www.arportal.hu/product_2452318.html
Egyébként az RH Sound, illetve a Soundking milyen gyártmány....?
Vagy ne káromkodjak?
Csak, hogy én is hozzászóljak a Behringer témához. Egyet értek Sambácsival:
Én még valamikor a 90-es évek közepén vettem ugyanazt a típust, amit Sambácsi is használt, és még a mai napig is használom. Hibája nem volt, a potik nem sercegnek, igaz effektek nincsenek benne, lehet, hogy pont ezért nem romlott el. Ennyi év után is újszerű állapotban van, igaz vigyázok is rá.
A fenti idézet lehet az oka, hogy így leroggyant a márka. A Behringer keverőkről olvasott és hallott sok negatív vélemény után már valószínűleg én is gondolkodóba esnék, hogy beruházzak-e ismét egy mai Behringerre.
Sziasztok !
Kösz a sok hozzászólást, bár most már aztán tényleg be vagyok zavarodva,mint
vasorru bába a mágneses viharban....
A Yamaha malayzia-i gyártmány, a másik kettő kínai,mint még sok másik, amit
nézegettem. Igaz, azt mondják, ami nem kínai, az hamisítvány.....nade mégis...
most akkor merre hány méter....?
Behringer MX 802A tip. keverőm volt, jó volt, echte német gyártmány volt, még gyári stúdió lemezt is járt vele. Soha nem sercent a potméter. Szerintem akkor züllött le a márka, mikor kínai kézbe került és delay/echo effektet kapott, ami rendszerint elromlott.Találkoztam néhány szomorú tulajdonossal.
Yamahára váltottam, és nem bántam meg.
Együttérzésem Dodó! Ha olvastad a hozzászólásomat a tiéd alatt, akkor látszik, hogy nem csak Te jártál rosszul a Behringerekkel, igaz, hogy nekem csak egy kis olcsó keverőm bánta és mivel azt is el tudtam adni effektek nélköl, így "csak" 22 ezer Ft károm keletkezett, valszeg ennél Te egy kicsit rosszabbul jártál.
Egyszóval azóta én is kerülöm a Behringer "márkát", de persze vannak szerencsések az életben. Olyant is hallottam már, hogy valaki 30 évig járt egy trabanttal, vagy pl. az én mikróm az 21 éves és teljesen jó, igaz, hogy az Siemens. Arról viszont még sosem hallottam, hogy valaki hosszú évekig nagy megelégedéssel használ egy Behringert, legyen az bármilyen cucc, vagy szerkli.
Jó régen jártam már itt, de örülök, hogy működik a Fórum. Engedtessék meg nekem egy partvonali hozzászólás, ami nem biztos, hogy fontos, de az én zsebemnek annak bizonyult... Felszerelés-korszerűsítés címén csomagban volt Behringer keverőerősítőm, Behringer multieffekt, Behringer mélynyomók + közép-magas sugárzókkal.... Anélkül, hogy bárkinek is negatív reklámot csinálnék, azért a közvetlen felhasználók érdekében közzétenném, hogy ötven éves pályafutásom alatt ilyen összehányt selejttel még nem találkoztam. Csütörtökön vettem a cájgot, a kereskedővel történt garanciamegőrző egyeztetés után egész éjjel fúrtam-faragtam a ládákat, hogy a szigetelő zajcsökkentő réteg a helyére kerüljön, de még így is nagyobb terhelésnél a pénteki rendezvényen csattogtak a ládák, a végfok pedig a visszhangfunkciónál egy csattanás kíséretében meghalt, később effektek nélkül újraindítva percenként megállt.... Szerencsére volt otthon egy "mezei" egyszerű berendezés, ami kihúzott a bajból.... Aztán a végfokot a kereskedő elküldte egy bécsi szervizbe, a ládák úgy maradtak, amilyen módon én megjavítottam őket és 1 hónap múltán a "megjavítva visszakapott" holmit szervizigazolással jelentősen áron alul eladtam.... Akkor vettem a komplett Dynacord cuccot és Behringert azóta az utcába sem engedek be....Lehet, hogy csak nekem nem volt szerencsém a fenti cuccal, de az éjszakában senkit nem érdekelnek a kifogások, én pedig miért égnék mások miatt? Behringer? Ócska kínai gyártás, szemétre való!
Nem akarok belekotyogni, de nekem volt egy Behri keverőm és nagyon jól bírta, amíg garancia volt rá,
aztán amikor lejárt, akkor elhallgattak az effektek benne. Akkor vettem egy ilyen Alesist, ami azóta is
nagyon pöpec és szépek az effektjei. Ez kb 10-12 éve volt. Nis a GS Fanatic-on most van egy ugyanilyen
Nagyon jó vételnek tűnik, én ezt venném meg, ha nem lenne meg ugyanez:
Kedves Sambacsi !
Köszönöm a küldött ajánlatokat !
Egyelőre még úgy vagyok vele, mint a koca tájékozódási futó, előbb
tájékozódok, aztán futok.....
Egyébként, tegnap sajnos temetésre voltunk, így nem foglalkoztam az
e-mailjeimmel, elnézésedet kérem !
Kedves "re-inox"!
Javasolnék egy működő levelezőt, pl. gmail-t használni.Ezért:
---------- Forwarded message ----------
From: "Sándor Péter Szabó" To: Kuik Imre Cc:
Bcc:
Date: Fri, 24 May 2019 0859 +0200
Subject: Re: Yamaha keverő
Kedves Imre!
Sajnos nagyon egyszerű a megoldás,
már elkelt, ezért nem látható a link alatt.
Vagy azonnal lecsap az ember a cuccra, vagy így jár.
Ez hosszú idő tapasztalata.
Én ugyanilyet használok 20 éve elégedetten.
(Yamaha MG8/2fx.)
Íme még egy ajánlat:
https://www.vatera.hu/yamaha-mg10-2-kevero-elado-2770533320.html
Delay/ echo nincs benne, de korrekt az ár, így is pöpec.
Végül is igazad van, felesleges annyi pénzt beleölni olyan funkciók miatt,
amit egyébként nem tudok kihasználni,hiszen még az alapokhoz is hülye vagyok :D
Nekem a lényeg az, hogy a lentebb írt hangszerek egyidőben szóljanak a két
hangfalon. Nem akarok én csodát művelni a keveréssel, jó nekem ha úgy szól,mint
a hangszereken, csak legalább ne rontson rajta a keverés.
Azért, mindenképp jó volt konzultálni róla, legalább ragadt rám valami belőle :D
Köszönöm a türelmedet !
A ZEDi_10 sem tartalmaz beépített effektet, nincs középtartomány szabályzás, meg még pár dologgal kevesebb mint a Behri.
Azért drágább, mert usb-n tud 4 csatornát kezelni oda-vissza, amit lehet hogy egyenlőre nem használnál ki.
Ugyanakkor a Bhringer is képes sztereóban felvenni lejátszani usb-n keresztül ha szükséges.
Gondolom, a mellékelt szoftverek ürügyén nyomták fel az árát.
A ZEDi 10 , ahogy néztem, csak két mono, meg egy sztereo csatornával több,
és közel 70 000 Ft.
Jelen esetben meg különösen igaz hogy nem mindig a drágább a jobb.
Ez az A&H baromira túl van árazva, a Behrihez képest meg nudli a tudása.
Egy vicc...
Üdv. Kecsi bá' ! A Behringer keverőkről mi a véleményed?
Nekem laikusnak, az alacsonyabb ár ellenére nagyobb tudásúnak tűnik,
de nem tudom,minőségileg melyik a jobb.(Merthogy, nem mindig a drágább a jobb)
Szép estét mindenkinek !
Elnézést, hogy már kissé túltengek a fórumon, de megint lenne egy dilemmám....
A HS7-esen két bemenet van, egy Jack és egy XLR. Az lenne a kérdésem, hogy
mindkettőn lehet egyidőben csatlakoztatni rá hangszert,vagy csak az egyiken?
Ugyanis, ez esetben megspórolhatnám a keverőt...
Bocs, ha túl blőd a kérdésem, de nagyon kezdő vagyok a témában !
Sok hangszernél úgy oldották meg az egy erősítős üzemmódot, hogy ha csak az L csatornába kerül dugó, akkor ott egy mono jel kerül kivezetésre, ami a sztereo mindkét csatornájának jeleit tartalmazza. Így ha egy erősítőre küldöd a jelet akkor sem lesz jel vesztésed.
Jók azok az A&H kütyük (is) , ha lehet inkább a nagyobb csatornaszámút válaszd.
Kecsi bá'
A keverőt még nem választottam ki.
Gyakorlatilag, két billentyű, egy mikrofon és esetleg egy gitár
lenne rákötve. Itthoni használatra.
Amit néztem, Allan&Head ZEDi6, esetleg 8.
Más is szóba jöhet,minél olcsóbb, de megbízható.
Esetleg lenne javaslatod?
Kecsi bá', közönöm a gyors választ !
Két Yamaha HS7-es aktiv hangfalra akarom rávinni őket.
Én is valahogy így gondoltam, de kaptam olyan tanácsot, hogy
sztereo csatlakozót használjak mindkét kimenetre (L és R )
.....aminek én nem láttam sok értelmét, azért kérdeztem rá.
Egyébként ha az L+R csatornát viszem rá, akkor ahhoz sztereo
csatlakozó kell ? ( Tudom, hogy ebben az esetben akkor nem
érvényesül a panorámázás)
Jajjj... Itt valami fogalomzavar lehet!
Hogyan képzeled el az L és R csatornát mono kábellel elvinni? Vagy mit értesz sztereo csatlakozó alatt?
Gondolom sztereo a keverő amire rávinnéd a jelet.
Két sztereo hangszer esetén 4 darab mono jack-jack kábel szükséges.
Első hangszer L kimenet keverő 1-es csatorna, balasz poti balra kicsavarva. R kimenet 2-es csati, balansz jobbra kicsavarva.
Második hangszer L kimenet 3-as csatorna , balansz balra kicsavarva. R kimenet keverő 4. csatornára, balansz jobbra kicsavarva.
Mindennek természetesen akkor van értelme, ha az erősítő és a hangfalak is sztereoban üzemelnek.
Sziasztok ! Segítségeteket kérném.
Két billentyűt szeretnék rávinni egy keverőre. Ha mindkét kimenetet (L - R )
ráviszem,akkor elég-e monó kábelt,ill. csatlakozást használni, vagy célszerű
mindenképp sztereó csatlakozót használni?
Szia !
Hasonló nevű (movie soudtrack) stílusok léteznek a régebbi szériákhoz is. Hogy mennyire szól hasonlóan mint amit a videón láttál, nem tudom (nyilvám messze nem úgy a későbbi hangszerek kibővült hangszínkészletei miatt). De hiába létezik T2-T5-re, a T1 nem fogja játszani.
Sajnos a T1 még ssf1 formátumú stílusokat játszik csak, tehát a korábbi hangszerek (psr300, psr8000-9000) csomagjaiban találhatóak jöhetnek szóba.
Van >itt< egy nagy adag stílus (köztük song-stílusok is).
Nézz körül, hátha ...
Arra én is kíváncsi lennék, van-e egyáltalán megközelítő program ?
Annak meg még kisebb az esélye, hogy az usb-n még meg is tudsz hajtani egy midis hangszert vele Otg adapter nélkül.
Vagy van valaki aki már tud működő android-midi eszközről? 1-2 éve még nagyon gyerekcipős volt ez a téma.
Sziasztok!
Van egy 10 colos tabletem (android). A beakkordozott mid., kar. fájlok lejátszására
tudtok valamilyen programot ajánlani ami úgy jeleníti meg a számot, mint a hangszer kijelző?
Sziasztok. Keresek egy Tyros stilust, a Pirate of Carbbean filmzenéhez. Megvan ez esetleg valakinek? A You Tubeon itt meghallgatható: https://www.youtube.com/watch?v=AZXlxuSWieI
Sziasztok. Keresek egy Tyros stilust, a Pirate of Carbbean filmzenéhez. Megvan ez esetleg valakinek? A You Tubeon itt meghallgatható: https://www.youtube.com/watch?v=AZXlxuSWieI
Amikor úgy gondolod, minden beállítás megfelelő, mentsd el az első Registration Memory gombbal, oszt jó napot.A következő bekapcsoláskor csak benyomod az egyest, és otthon vagy.
Gyuszkó! Csak mondok pár gondolatot, ha így csináltad, ne vedd magadra! A beállítást, mindig Userba mentem, micet is lementem, és az EQ-t is. Stilt, hangszint amit csinálok Reg membe mentem. Ezek után ha kikapcs-bekapcs után a mentett helyen nem jön vissza a beállításod, akkor ha jól mentettél akkor kehés a gép! Próbáld meg egyesével amit leírtam, és hallgassad meg hogy szól
Csak morfondírozok magamban,hogy miért lehet ez a "probléma"? ( ha probléma ez egyáltalán) Tyros1 prímán beállítva,(Eq, stb, ahogy nekem tetszik illetve jó)) mic setting szintén, úgy hallom nagyon prímán szól minden. Zene, ének , minden. De következő alkalommal amikor bekapcsolom, minden beállítás ugyan az mint előzőleg volt, de úgy hallom,hogy nem olyan jó mint előzőleg szólt. Mintha szét volna esve minden. Szóval nem tetszik, pedig előzőleg szuper jó volt. Mi lehet az oka ennek? ( biztos bennem van a hiba, hiszen a hangszer nem lett állítva, úgy gondolom,hogy lehet még jobb beállítást készíteni a szintin, pedig nagyon jó be van lőve.) A jól beállított stílus már nem tetszik, nem úgy szól mint előzőleg, (egy stílus meg van csinálva min. 3 féle módon, de van olyan ami többe is), pedig a hangszerhez nem lett nyúlva, csak annyi,hogy bekapcsolom. Miért van ez? Szóval nem vagyok elégedett semmivel. Pedig nagyon jó a Tyros.
Amire az van írva, hogy Skytec, azt felejtsd el.
Kici óccó....stb. Kérdezz inkább rendes márkákról, mint pl...Yamaha........satöbbi.
De komolyan!
Üdv.Sambácsi.
Tisztelt kollegák ! Ismeri valaki ezt a szubládát ? A véleményetekre lennék kíváncsi . Köszi !
https://mkaudio.hu/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_product_id=2877&gclid=Cj0KCQjwwODlBRDuARIsAMy_28XRjrmB6zcgNCTGVZGTAi7AjdBG7gZNxS_E6R56mcqHLDAieTV-CRUaApuyEALw_wcB
Tisztelt kollegák ! Ismeri valaki ezt a szubládát ? A véleményetekre lennék kíváncsi . Köszi !
https://mkaudio.hu/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_product_id=2877&gclid=Cj0KCQjwwODlBRDuARIsAMy_28XRjrmB6zcgNCTGVZGTAi7AjdBG7gZNxS_E6R56mcqHLDAieTV-CRUaApuyEALw_wcB
Egy érdekességet leírok. Ha valakinek a stilus választó gombja elkezd sza....-ni, és nehezen kezd váltani, érdemes egy reg mem beállítást akár penre felvinni, amibe soronként berakom az általam használt stileket, úgy hogy 1, 2 ,3, 4 gomb = variáció csak "stil" mentésel, és pl a 8. gombra a teljes stilt mentem: stil+voice+tempó+Mpad. Ha ez megvan, akkor ha bekrepál a stil nyomógombja, előhívom az USB-re mentett új REG MEM beállítást, és a nagy gombokról használom a stil zenélést. Ugye jó gondolat? Igaz pár óra mire elkészül. Én megcsináltam az s-900-ra mert több hónap állás után , két gombomat 5 percig kellett nyomogatni mire beindult normálisan.
Sziasztok, pakolgattam, s találtam az s-900-hoz egy oktávra való gumiágyat a billentyű alá. Szerintetek ez a gumiágy jó az s-970-hez? Mert akkor van tartalékom! Köszi a választ!
Sziasztok!
Sorry hogy itt is megkérdezem de a korg bill fórumon úgy látszik csak szellemjárás van néha! ! Van itt valaki Cegléd környékéről aki tapaztalt korg-os és konkrétan ismeri az 1xpro technikai megoldásait?