Yamaha PSR S650 : http://www.youtube.com/watch?v=1phZASaQadY&feature=relmfu
Yamaha PSR A2000: http://www.youtube.com/watch?v=EiCH4WXdlOc&feature=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=1phZASaQadY&feature=related
Így van!
Van még mit érnem zeneileg bőven,úgyhogy eképpen kezelendő a sajátos kis véleményem.
Mivel Téged és almatom-ot is tisztelem és nagyra becsülök, a neveiteket eredeti nicknév szerint írom,ha nem haragszol meg érte.
Asszem a zenei értékelésünk nagyon egy és ugyanaz. Ebben a felvételben legalábbis mindenképp!
És pont a Monti csárdás volt az, ahol a legnagyobb pluszt tették bele az elôadásba. Fura, hogy egy zenész, egy gyakorlatilag zeneileg teljesen objektív dolgot, így és ennyire másképpen tudjon értelmezni. Dehát ezért vagyunk ennyi félék, hogy különbözzünk.
Na hogy a nevemet kis, avagy nagybetûvel írja le bárki is, hát ez valóban századrangú dolog!
Egyébként meg én magam is kisbetûvel írtam......... nyugodtan bárki más írhatja ugyanígy. Én a mai napig mindenhol kisbetûvel írom a nevemet. Mármint az "almatom"-ot.......
Üdv!
Milyen érdekes, engem meg pont nem a virtuozitásuk varázsolt el elsősorban(na azért az se kutya!!!), hanem az előadás lazasága, a darabok sajátos megszólaltatása, maga a "performance" ahogyan leadták a műsort, a zenészek szinte látható aurája, a filmen keresztül is átható energia...
Ezt a dumát, hogy "nem jött le...." valahogy olyan tudálékos zsűriizűnek tartom (mint barnamester anno).
Pont a Montiban volt ha jól emlékszem az a swinges fordulat, amitől nem csak én de a jelenlévő közönség is hátast dobott.
Ahhoz hogy valaki a zenei gegeket, zamatot kiérezze egy előadásból, azt hiszem meg kell érni.
Attila Neked még szerintem ez nem jött el.
Pont hogy NEM CSAK a virtuozitásról szól amit Tom linkel.
Ja és mégegy.
Ha mi itt régiek a sok macerás vélt és valós(?) konfliktus után Almatomot még mindig megtiszteljük egy nagy "A" betűvel, ennyit Te is megtehetnél.
Tiszelettel : kecsi
Szia tücsökzene!
Az akkor a diatonic harmonika volt, amit az orosz srác húzott és tolt más más hangokon.
Itt is volt most egy olasz duó, ahol a harmonikás srác egy ilyen harmonikán játszott. Róluk is van felvétel és Ôk is elképesztôek!!!!!
A diatonikus rendszerű harmonikák más hangot adnak húzásra és tolásra is(ez lehetett az orosznak is).De azok a komolyabb B vagy C griffes Kromatikus rendszerű standard vagy koncert harmonikák, mindig egy hangot adnak húzásra és összetolásra is egy gombon.
AlmaTomnak abban igaza van...tudni kell meghallani, érzékelni, értékelni az olyan szintű játék virtuozitását!
Szép Napot mindenkinek.Ehhez a tudáshoz,csak annyit,hogy nem lehet szóhoz jutni.Förtelmes tudás és a hangszerrel való összhang ami engem megfogott.Elég sokáig nyüstöltem,nyüstölöm most is a Royalt,De ennek a srácnak innen Turáról is kezet csókolok.Annó katona koromban,egy drót kerités választott el minket az Orosz laktanyától és sürün át jártunk hozzájuk.Az egyik Ruszkinak volt egy gombos herflije.Lehet,hogy megszokás kérdése,de még az sem volt mindegy egy hangon belül,hogy húzom,vagy tolom.Egy szóval semmit nem tudtam rajta le játszani.Vissza a sráchoz:Iszonyatos nagy érzéke,és zene szeretete van a TUDÁSA mellett.
Sajnálom almatom,téged totálisan elvarázsolt ez a virtuozitás,de szerintem a zene nem csak erről szól.
A Monti csárdásnak egy jellegzetes "zenei ízének" kell lennie,ez nekem most nem jött le a produkcióból! Ezt a véleményemet most is fenntartom.
Persze ha ez csak a virtuozitásról szól, nincs miről beszélni,igazad van!
Sziasztok mindenkinek! Kecsi Bácsi, minden oké, a midire már műkszikk a Microfon.
Gyakorlatilag amire rossz mic delayt mentettem, gyakorlatilag 3 gombnyomással végig tudom ellenőrízni a midieimet. Először belemegyek a Mic effekt Paraméterbe, 2 lépés select midi, 3 lépés katt a midire és megint megnyomom a mic gombot de ugye itt már autimatikusan a paraméter oldal jön fel, aminek az értékeit már fejből tudom. Tisztában vagyok vele, hogy nem kellett volna a midi állítás+penre visszamentéseknél a microfont is kipipálnom, itt csúsztam meg. Na egy dologgal okosabb lettem, jó dolog ez a Fórum ám!!!! Üdv!!!+ köszi akik segítettek!!!
Na ez meg aztan a totalis keptelenseg!
Akkor beled baj van a zene ezen szintjen valo megitelesenel........
Olyan nem letezhet, hogy ez egy zenesznek nem tetszik. Hisz ez egy zenei csemege, amit a vilagon par ember tud!!!
Konkretan en kezet csokoltam neki (szo szerint mikor elkoszontunk egymastol)
Azert jelen esetben ezen megallapitasodon nem kicsit csodalkozom!
Ez a dolog a virtuozitasrol szol es nem arrol, hogy kevesebb legyen. Egyreszt.
Masreszt meg az ilyen tudas es annak tetszese egy masik zenesz reszerol mar boven nem szubjektiv megiteles ala esik. Ez az a szint amikor egy zenesznek kotelezoen kell tetszen a hallott produktum. Ha az ilyen zene es tudas valakinek sok az egy dolog miatt lehetseges: nem nott fel ehhez a szinthez es ezert nem is erti azt. Itt a hallgatosagbol szerintem ha 5 vendeg volt aki tudta, hogy mit tapsol a szam vegen akkor lehet sokat mondtam. Ezt nem hasbol irom hanem tapasztalatbol. Gyakorlatilag detto mint otthon: hiaba jatszol a falusi embereknek igenyesebb zenet mint a csurdongolos agrar-rock, ok azt nem ertekelik mert nem ertik.
De hogy ilyet irni erre a szintre, hogy a kevesebb a tobb, elfogadni elfogadom de nekem ez oszinten szolva zenesz fejjel erthetetlen.......
Tényleg le a kalappal a technikai tudás előtt,de ugye nem haragszol rám,ha azt mondom a Monti csárdás nekem nem igazán tetszett,sok esetben "jobb a kevesebb".
Nem "versenyeztetés " címén említettem meg a hölgyet...csak,hogy szerencsére itthon is van kiváló tudású gombos harmonikásunk...tényleg érdemes elmenni a koncertjeire Tommert az aztán bőven túl van az általad "gyűlölt"mulatós kategória minden technikai tudásán...de nagyon keményen!!
Jaaaa!!!!!!!
Azt el is felejtettem mondani -ha már Orosz Zolinál járunk- hogy Ô is itt zenélt tavaly, ahol most mi vagyunk.
1 év alatt hogy esik a szinvonal, látjátok?!
Minden tiszteletem a nagy tudású zenészeké!!!!!!!!!
De nem, hogy magyarországon nincs ilyen kaliberû harmonikás, hanem a világban nem sok létezik!
Itt egy 6x-os világbajnokról beszélünk!
És bár minden bizonnyal kiváló harmonikás az általad említett hölgy de hogy közel nem játszik így, arra egy fogadásom van.
Ettôl még az a szint is elképesztô magas lehet, sôt!!!!
Orosz Zolit azért nem említem mert Ô nem gombos harmonikán játszik, így már egy teljesen más technikát képvisel a két hangszer. Egyébként meg asszem nem kell Orosz Zoli tudását firtatnom, mert mi itt összesen együtt véve sem érhetünk 1 ujja nyomába.......... de ha csak hallgatom a harmonikázást akkor Orosz Zoli is jócskán elmarad Jérôme Richard tudása mellett, bizony!
Hát dehogyisnem... az lehet egy megoldás, de az sem teljes értékű, mert akkor meg körülményes kikapcsolni. ugye nem vagyok normális? De elárulom, hogy nem egy eget verő problémám ez nekem, csak előfordult már, amikor elgondolkodtam rajta...
Amikor megvettem az s900-at, úgy tűnt, hogy annyi rengeteg gomb van rajta, hogy sose fogom kiismerni, most meg már 3 év után már néha kevésnek tűnik...
Én azt vettem észre T1-nél, hogy amikor stílussal játszom és "énekelk" a mic-be, minden stílushoz beállítja a mic-hez a megfelelő effekteket. PL: PianoBallad vagy DiscoFox, mindegyiknél másképp szólal meg az ének. És persze a vocal sokkal jobban kiadja magát mint midi-nél.
Ami engem érdekelne, az számomra nagyon felfoghatatlan, hogy a multipadokat miért csak egyenként lehet újra elindítani egy kiállás után, amikor is a multipadok egyszerűen kikapcsolnak és kész. Van rá egy elég szerencsétlen megoldás, hogy mondjuk a Break-et használjuk kiállásnak, de ez nekem elég kényszeredett megoldásnak tűnik.
Nekem is van tap tempo (Tyros 2),és a pedál két kapcsolása közötti idő adja, a tempó értékét,stilusoknál.
A másik dolog ami érdekelt ugy látszik megoldódott,Zenex-nek igaza van, a midik vezérlik,a tempó delay-t,
szinte hihetetlen!
Köszi Tom,hogy megosztottad...szuper volt!
De van szerencsére magyar harmonika művész-NŐis aki nagyon ott van a szeren...
Vecsésen zenetanár, Hannoverben diplomázott.Ő is gombos harmonikán játszik,főleg komoly zenéket de olyan szinten...nagyon tehetséges fiatal hölgyike,úgy hívják Szatzker Zsanett,ha lesz koncertje javaslom menj el,és hasonló élményekkel fogsz távoznimint most!!
Pisti... komolyan nem értem, miről is írogatsz... tegnap kipróbáltam, milyen lehet keverő nélkül zenélgetni kis helyen egyedül, ezért én is a hangszerről énekeltem. Nekem a hangszer magától tudja a viszhang tempóját mindenféle varázslat nélkül. Nem kell az összes midit emiatt szétbarkácsolni... Minden álligatás nélkül a midi tempóját követi...
Lehet jó 40 féle paramétert pedállal szabályozni/kapcsolni, de a tempót nem lehet szabályozni tudtommal.
Mármint a lejátszásét. Lenne is nagy kalamajka-lábtörés ha véletlenül elbillenne az a pedál :)
Ha meg a delay tempora gondolsz, azt mégannyira sincs értelme szerintem.
Csabi hétvégén sajnos Lidles csajszinak zenélem a lagziját, nem Aldisnak, így nincs infóm. Mint ahogy írtam, szeptemberben volt Fehérváron 6 db, ezt jeleztem nektek, utána az Öcsén vett Veszprémben, az utolsó 1 db-ot, én bántam, hogy nem vettem, s rá 4 hétre Tatabányára elmentem csobizni, s ott volt az Aldiban 1 db, azt elhoztam. Ha lesz veszek még egyet 2900-ért ingyen van, stabil mint az állat, sok mindenre jó! A héten megyek, rákérdezek, s írok!!
Köszi Kecsi Bácsi, most már értem, én valami Tempó effektből kutyultam ki a hangomat, ugye ami a lassú számoknál tovább zeng, a gyorsaknál meg rövidebb(tempó függő), ez szivatott meg. Viszont amelyik midiknél nem mentettem vissza a microfon beállítást, annál az előre benyomott REG MEM mic beállítást felhozza (pityu 1) Holnap elkezdem végignézem a midieimet, nem akarom a fülemre bizni buli közben, hogy jó vagy nem jó!!! Az egészségedre már megittam egypár vörös boros Colát!!! Kellett az utánpótlás, kiszívott a termálvíz.
Csabi én azt az infót kaptam 2 hónapja, hogy évente egyszer kapnak, s aztán szünet. Folaymatosan kell nézni, ha lesz úgyis kajabálok a fórumon, én havonta benézek!
Egyszerű Pityu!
Mert a hangszer nem a nevét menti az effektbeállításodnak, hanem a paramétereit.
Ilyen "paraméter" pl. a tempo delay is, amit sysex formában a többi beállítással együtt
ment el a nótába az elnevezésedtől függetlenül. Ezért hozza azt az elnevezést, amelyik alapeffektből kutyultad a "PITYU1"-et.
Még valami most néztem, a Tempo Cross kiírást írja, de ha belemegyek a paramétereibe, AKKOR az én általam beállított microfon hangom (PITYU 1) beállításom paraméterei jönnek elő!?!? Érthetetlen számomra!!!
Kecsi Bácsi, Sambácsi!!! Most jöttem rá egy érdekes dologra!!!! Én ugye a midieimre visszalőttem a Mixing consolle segítségével az általam egy pl delay-ből áttekergetett beállítást a saját hangomra a Microfonfoz, amit a Mic effrekt USER-be elmentettem. Azt hiszem innen van a SZOPÁSOM. Azt tapasztalom, hogy hiába állítom rá a midire az általam USER-ba bementett hangom beállítást, mikor a MIXING Contrsole/EFFEKT/MIC behívom a 3. legalsó sorban nem az ÁLTALaM USERBA mentett elnevezésű (pl PITYU 1) mic hangefekt SZÖVEG jön fel, hanem egy pl TEMPO CROSS. De itt a poén, hogy a valóságban, mégis a TEMPO CROSS kiírással szemben az ÉN (PITYU 1) elnevezésű beállításom jön elő a valóságban, hallhatóan. Most bedugtam a microfont, csutkára tekertem, és ez a valóság. Ez lehetséges!!!!!???? Üdv! Mért nem irja ki az userbe elmentett általam elnevezett (pityu 1) mic effektet a gép, ha ellenőrízni akarom a szám közben a beállításomat??? Ez kevert meg eddig rájöttem!!!
És tényleg kiveszi, lecsekkoltam! Milyen alapon!? Hogy mer hozzányúlni!??!
Na ezért készül minden hangszerelés nálam a szgépen!
Ezt feltételezni sem mertem volna .
Köszi hogy felhívtad a figyelmet rá!!!
Az lehet, hogy expression-al SZOKTÁK, de az általam említett esetben volume-vel volt ez megoldva, és kinyírta a gép...
Sót... ha egy midi elhaékulással ér véget, amit ugye Almatom nem nagyon preferál...-egyébként teljesen igaza van.- ha mondjuk állítok egy hangerőt valamelyik hangszeren, utána bemegyek a song creator-ba stb.- akkor a nóta végén az a hangszer végig u.azon a hangerőn marad. De persze itt is a volume értékek fokozatos csökkenésével volt megoldva a halkulás.
Szerintem a midi reset a pitchbend erteket nem allitja vissza az egesz hang alapertekre.
Engem hal' Istennek ilyen meglepetes nem er.
En ugy irom a dalaimat, hogy ha tortenik egy ilyen oktavos (12 hangos) hajlitas, akkor abban a pillanatban ahogy ez megtortent, rogton visszairom az alapertelmezett erteket. Igy ha meg is kell allnunk egy dallal, az nagy valoszinuseggel pont nem egy ilyen 12hangos hajlitasnal lesz es igy a 2 felhang alapertelmezes lesz jelen a kovetkezo dalban is.
Ezt teljességgel kizártnak tartom. Még a T4-en is, nem az s900-on.
Egyébként (de ezt tán Almatom jobban vágja) szerintem a fúvósok inkább expressionnal szoktak dinamikázni.(vagy még másik 3-4 paraméterrel, mint a Mr.Sax, ugye? :) ) De azokat sem lenne szabad végig kinyírnia a hangszernek.
Én inkább egy rosszul beállított Psruti-ra gyanakodnék...
VISZONT!!!!! Midinél még nem próbáltam, de ha stílus gyártás közben hagyod menni a stylt, a styl-creatorban, és közben az egyik részleténél menet közben belehalkítasz, vagy bármit belealkotsz, akkor azt úgy jegyzi meg...
Kecsibá... ebben ne légy ennyire biztos... az én s900-nál sajnos pont az ellenkezője igaz. Ha a fentiek szerint megcsinálom az editálást, utána belépek a song-creatorba, stb.- akkor az egész nótában az elejétől a végéig ugyan azok az értékek maradnak. Volt egy párszor, hogy ennek nem örültem annyira. Pl. a fúvósok (trumpet szekcio) volume-kkel volt a nóta közben dinamizálva. A hangszer ezt a dolgot kinyírta...
Barmelyik arra alkalmas zenei programmal, amivel tudsz beirni az esemenylistaba.
Beirasnal kivalasztod a kontrollert es beirod idorendi sorrendben a 3 megadott kontrolt. Csak fontos, hogy a sav vegere is ird be az alapertelmezeset a pitchbend-nek, mert ugy nagy meglepetesek erhetnek a kovetkezo midikkel........
Ez nem igaz . Nyugodtan ráérsz a song creatorba belépni, ha már mindent beállítottál!
Viszont egyről még nem volt szó, ami fontos lehet.
Mentés előtt a songot LE KELL ÁLLÍTANI és az elejére tenni Stop gombbal!
Azon kívül : ha a dalban nem a fejlécbe kerültek korábban hangszín, effekt és egyéb beállítások, hanem mondjuk a 2.-3. üembe, akkor a hangszer által beírt új paraméterek csak az első 1-2 ütemben érvényeülnek.
Vagyis úgy hallod mintha semmit nem állítottál volna.
Ezért nem árt egy CW-ot is néha használni és belenézni a dalokba.
A hohner ceg a harmonikas srac nevevel femjelezve keszit egy fajta harmonikat, pont ugy ahogy gitareknal a Les Paul volt.
Ez milyen dolog mar?!?!!!!!!
Meg most sem hiszem el, hogy ilyen szinten lehet jatszani egy hangszeren!
Üdv.
Véletlenül nem tudod hogy T1-re van 1.40-nél újabb op.rendszer? Már csak ebben bízom, hogy a problémám megoldódik. Kipróbáltam mindenféle reset-et és lehetséges mentési metódust.
Helló Zenex!
Ahogy elnézem te pontosan azokat a lépéseket írtad le mint én:) Ezt hogy érted? Mit kell még a -save as- után csinálni? Épp most próbáltam a -factory reset-et is- de semmi változás.
Egyébként rájöttem hogyan lehet megnézni az op.rend.verziót, 1.40-es az oprendszer. Azt nem tudom hogy van-e ennél újabb.
Mire nem válaszoltam figyelmesen amit Kecsibá kérdezett?
KÖSZÖNJÜK Tom! Ritka élmény tényleg ilyent kifogni és ottlenni. De a videó is jól visszaadta a légkört és a feelinget.
Lett volna más dolgom, de nem tudam otthagyni én sem .
Szép napot minden zenésznek.
Azért nekünk is van harmonikásunk akire büszkék lehetünk.
http://www.youtube.com/watch?v=jKD7ZyIvbqo
Libertango: http://www.youtube.com/watch?v=Gtg_tcc4j9E&feature=related
Valóban szép előadás!
Még így képernyőn kersztűl is kirázza az embert a hideg,és nem csak a technikai tudástól.
Ez az előadás bizonyitja,hogy a zenével minden érzését megtudja osztani az ember a nyagyvilággal.
Irigyellek,hogy élőben hallhattad őket!
Kösz a feltöltést....jól indult a reggelem.
Újabb gyöngyszem került az albumra,amit szoktunk hallgatni,ha zenélni megyünk.
Bár ezek után a zenélni-t kicsit félve írom ki.....
Ez fájdalmas, Zenex!!!!!
Bámulatosan jó és egyben elég elszomorító hallgatni, nézni, tudni, hogy ilyenek vannak.
Bámulatos mert ilyet talán az életemben többet élôben nem láthatok/hallhatok és elszomorító mert annyira szeretnék ilyen szinten zenélni...........ami persze sosem fog bekövetkezni!!!!!!!!
Ilyen tudásból a világon nem sok van! 6 éves kora óta húzza a porszívót............ most is Ôket hallgatom.......... egyszerûen ilyen nincs!!!!!!!! Látom (élôben láttam és hallottam) és nem tudom épp ésszel felfogni!!!!!! Akkora hatással van rám, hogy az életemben ilyen hatással kevés dolog volt. Zeneileg soha. Liber tango most lett vége (közben hallgatom)........ asszem megyek és lecidázom magam, utána még nem tudom mit kezdek a kezeimmel.
Ezt mindenki töltse és néze meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja látod, ezt teszi a késő esti szédült agymenés, hát persze, azt írtad, hogy system reset volt. Én meg ahogy hazaértem a kocsmából, bevettem az erdélyi szilvát és nem is olvastam figyelmesen, mit írtál... bocs...
De akkor mondok még valamit. Amit te leírtál, ahogy csinálod a mentést, az még közel sem teljes:
Így csinálom:
-midi hangszerelés
-digital rec.gomb
-song creator
-channel
-set up
-execute
-save as
A save as-al még nincs vége. Még sokmindent kell csinálni. Ezen kívül Nem válaszoltál figyelmesen arra, amit Kecsibá kérdezett tőled.
AZ ÖRDÖG MINDÍG A RÉSZLETEKBEN LAKIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Feltöltöttem a francia duót. Nem vágtam ki semmi részt. Ha van 40 perc szabadidôtök, nézzétek végig.
Iszonyú nagy ajándék volt a jó Istentôl, hogy ilyen zenészeket élôben hallgathattunk és barátkozhatunk velük.
Jérôme/harmonika, Dany/billentyû (ez az ikon ha valaha aktuális, hát most nagyon az!!!!!!!!)
Sajnos az s650 nem volt még a kezem ügyében, most erre várok. A többi jelöltön túl vagyok (bár a Korgot inkább be sem kapcsoltam). Ha kell, a vokálról lemondok inkább, fontosabbnak tartom részemről, hogy új legyen amit veszek (legalább a billentyű), és mont korábban írtam jó lenne megvenni mellé az apróbb cuccokat is, mint keverő, stb. Így a sokkal komolyabbak nem jöhetnek szóba sajnos. Ahogy neten böngésztem és hallgattam, azt gondolom, hogy "jó társam" lesz néhány évig, aztán majd meglátjuk. Egyenlőre a 650 -es a favorit. Mire megjön, talán nyerek a lottón és jöhet a Te verziód, addig is köszi!
Hát még én is gondolkodom ,hogy mit vegyek,psr 3000 ,macerás a kijelzője miatt ,és használt,vagy újat ,psr 650 ? Ezen legalább van garancia.Nem tudom, de lehet hogy psr 650 lesz.. Hát egy cipőben járunk az biztos, és én sem szeretném kidobni a pénz az ablakon ,nagyon meg kell gondolnom ,hogy mit veszek meg ,jó döntést kell hoznom.
Sziasztok!
Nem tudja véletlenül itt valaki hogy hogyan lehet kideríteni hogy milyen op.rendsz.verzió van a T1-en és hogyan lehet frissíteni? Ez az utolsó esély, hogy működjön a midi mentés. Ma system reset-et csináltam de sajnos az sem segített.
Bencsati! Nem tudom a felsorolt jelöltek közül melyek voltak kézközeledben, de mint szintén ex-Rolandos (még ha megköveznek is érte ismét) az EM55 után akár egy s650 is akkora ugrás lenne, hogy hónapokig csak tépnéd a hajad hogy miért is nem léptél előbb... Mint ahogyan én voltam az E96 után egy PSR 3000-el.
Már itt ecseteltem korábban, hogy a 3k vetélytársa nálam egy kereskedésben az E-50 volt. Öt perc Roland kínlódás után fél óra is kevés volt hogy a Yamiról leszedjen a párom. Nem a műszaki problémák miatt, egyszerűen GLOBÁLISAN összehasonlíthatatlanul jobb és zenészbarátabb. Ott dőlt el hogy márkát váltok.
Kipróbáltam a PA Korg szériát is. Ez már inkább ízlés dolga, az alapból véznább stílusok, szárazabb alap és a kezelés számomra határtalan logikátlansága jött le nekem.
Van olyan kollegám aki a PA80-al főállásban olyan hangzást tud kicsiholni, hogy itt sokan kalapot emelnének... de ahhoz nem kevés midi szerkesztő ismeret és sok óra munka szükséges dalonként -40 évnyi tapasztalattal.
Ugyanakkor Neked is azt mondanám, hogy ne a széria alsó szintjén keresgélj ha ilyenek megfordulnak a fejedben hogy esetleg később vokál vezérlést is szeretnél pl. Ez nem kompromisszum hanem előrelátás kérdése inkább.
Elmondok egy titkot, de ne vedd törvényszerűen mintának.
Nekem 3 nappal ezelőtt járt le a qrva svájci frank alapú kölcsönöm 4 év után.(köszönöm a gratulációkat!)
Egy autó és a hangszerem , ami miatt kb. a 2xesét kifizettem az elmúlt 4 évben .
De NEM BÁNTAM MEG!!!
Ez is egyfajta kompromisszum volt...
Ha pedig megfogadod Csabi fórumtárs nemrég leírt megállapításait: nem egyértelmű az hogy egy jól bevált használt hangszer a zuhant árával rosszabb vétel lenne mint egy méregdrága euróval átszámolt vadiúj.
Gondolok itt én is egy PSR700-ra a keresett árfekvésben.
Üdv almatom. Alig várom a videót.
Szerintem nekünk, zenészeknek, büszkéknek kell lenni arra, hogy Ti kijutottatok oda és külföldön is helyt álltok, nem csak idehaza.
Sracok !
Eletem egyik legnagyobb zenei elmenyeben volt reszem/unk!!!!!!!!!
Ahol zenelunk, egy harmonika fesztival volt megrendezve. Jottek olaszorszagbol, irorszagbol, innen norvegiabol is voltak helyiek es franciaorszagbol jott egy 6x-os vilagbajnok harmonikas. Sracok: ezt nem lehet elkepzelni! Igy ember nem kepes hangszeren jatszani, ahogy ez a francia srac jatszik. Tuti egy masik bolygorol jott!!!!! Csinaltam felvetelt a kamerammal, majd felteszem ide nektek. Egyszeruen nem talalok szavakat........! Kedvem lenne sosem nyulni tobbet a hangszeremhez mert ha 1000 eletem lenne sem lennek ilyen zenesz meg ha az 1000 eletemben 24 orat gyakorolnek sem!!!
Nem terek magamhoz..........
Osszebaratkoztunk veluk, hihetetlen aranyos emberek. Sracok...... Ekkora tudasu zeneszeket?????!!!!!!
Úgy látom, hogy nagyon egy cipőben járunk. Mondjuk én a Korg Pa50SD -t kilőttem Küllemre nekem gagyinak tűnt, de attól még szólhat szépen, hogy szarul néz ki és igénytelenül van elkészítve. Várom a Yamahától az S650 -et, de gondolkodom a Roland E-50, GW-8 modelleken. Eddig örök Rolandos voltam (E-16, E-28, EM-50, EM-55), de mindíg irigyeltem a konkurencia emberbarátabb, kezelhetőbb billentyűit. Most elásom magam, de én sosem sz@rtam össze magam a Roland hangzástól, a Yamaháé ugyanúgy megtete volna. Egy kicsit riaszt az E-50 -től, hogy elég sok műszaki jellegű problémát lehet olvasni. Ugyanakkor a PSR-S650 -re hogy fogok vokált idomítani később, ha arra lesz ingerenciám? Használt gépet meg nem akarok venni, tehát:
Szopás az élet, ha nam vagyunk milliomosok, sok a kompromisszum. Nem egyszerű a helyzet, én sem akarom kidobni azt a 200-egynéhány ezer forintot az ablakon!
Kíváncsi vagyok melyik mellett döntesz!!! Kitartás!!!
Szia Bazsi!
Tedd be a kívánt midicsatornába ezeket a kontollereket:
100 000
101 000
006 012
Innentôl kezdve 12 hangot (1 oktávnyit) fog emelni a pithbend arra a sávra állított hangon.
Viszont jótanácsként a dal legvégére, illetve a szóban forgó sáv végére írd be az alapértelmezett beállítást ami ez:
100 000
101 000
006 002
Így nem okozhat gondot a következô midifile egyike sem.
Yamahapsr mindenkelőtt tudnom kéne melyik psr-ről van szó.
De ezt sem a neved alatt, sem a hozzászólásaidból nem derül ki.
Nem haragszom a kérdésért, csak most ne várd el hogy előlről kezdjem amit 4 év alatt kb. 200x leírtunk.
De azért segítek : a regisztrációs memóriába való mentésről a "regmemory" kulcsszó beírásával találsz a fórumkeresőben sok irományt.
Szintén a fórumkeresőbe kéne beírnod az "execute" kifejezést ha a midi mentésekkel kapcsolatban keresel hozzászólásokat.
Sokat fogsz találni ígérem.
Ezek mindegyikét rágd át alaposan, ki fog kerekedni belőle valami meglátod.
Megjegyzés : a fórumkeresőt itt az üzenőablak alsó sorában található lila "Témák" felirat kattintásával érheted el.
Kijelölöd melyik topicban kell keresnie (nyilván leginkább itt a mienkben), majd beírod idézőjel nélkül a keresett kifejezést.
A találatok úgy vannak elosztva a képernyőn, hogy felül a legutóbbiak, és nagy kihagyással (sokat kell lefelé scrollozni)a régi fórummotor idejéből megmaradt beírások olvashatóak.
Mindezt persze elintézhettem volna ugye két szóval is : olvass vissza! - de akkor én lennék a bunkó megint
Szakmai kérdéssel fordulnék hozzátok kedves kollégák! Elkezdtem mostanában 1-2 midifile-t megszerkesztgetni a hangszeren. Szeretnék hangot hajlítani de az alapértéknek beállított 2 hang magasságban tudom csak meghajlítani, én meg szeretnék mondjuk egy oktávnyit. Ha a Pich-Bend értékét átállítom 12 hang értékre, felvételnél akkor is csak 2 hangnyit hajlít. Szerintem egyébként én vagyok a béna, valamit nem jól csinálhatok vagy nem jól vagy nem jó helyen állítok be. A gépkönyvben nem nagyon találtam arra utaló jelet hogy ezt hogyan lehet megcsinálni, már konkrétan arra értve hogy ne csak ebben az "alapérték" 2 hang magasságában tudjak hajlítani. Azt is tudom hogy nem Yamaha a hangszerem és itt azért Yamaha szakértők vannak, ennek ellenére bízom benne hogy van itt 1-2 ember aki esetleg tud ebben segíteni, hogy hogyan lehet ezt megoldani?!
Még annyit a matricáról -aztán eldugulok a témával- hogy piros matrica az 1996 előtt gyártott katalizátor nélküli autóknak jár. Az enyém 2000-es gyártású katalizátoros benzines Opel Astra GL... hasonló autókon mind kék van.
Sziasztok...
Köszi Csirdi, hallottam a dolgot, úgyhogy mégis csak az én zene-bonámra fognak ma a kedves betegek törni-zúzni és örjöngeni a kocsmában. ...ÓÓÓÓHHH MILY ÖRÖM... -azért tudod... dzórakozzanak a jóédesannyukkkalll!!!!! -és akkor ez a legkevesebb!!! Szerintem, hogy vállaljak el egy szilvesztert, vagy egy lagzit ezek után?? Ott nem lehet azt mondani, hogy sajnos izééééé..., meg környezetvédelmi riadás van megy ilyesmi... Most kénytelen leszek addíg járni, amíg nem kapok egy kék matricát. Nem elég a kötelező, a baleseti adó, a gépjármű adó, a 400Ft-os benzin, az autópálya díj, a parkolási díj, a vizsga-díj, a téli gumi, az autószerelő, a hiénalizált trafihuszárság és még sorolhatnám...
Olyan rendszer lett úrrá, ahol az
AUTÓS VEGYE MEG A DRÁGA GÉPKOCSIT, DE ATTÓL MÉG LEGYEN A LEGNAGYOBB BALEK IS, AKIRŐL HÁROMSZOR 7 BŐRT LEHET LENYÚZNI!!!
Kapják be!!!
Jó reggelt Kecsi bácsi! Most értem haza, a szomszéd utcában nyomattam a bulit. Köszi a leírást, ahogy átfutottam találtam egy érdekes dolgot, majd holnap leírom neked, hogy mire jöttem rá, érdekes ez is! Fáradt vagyok elteszem magam! Üdv!!!
Kedves barátom!Nagyon szépen köszönöm,aki családapa az tudja milyen ez, az egyik szemem sír, a másik nevet.. itt iszogatom a maradék pezsgőt.. közben nyomatom a yamit-pc-t felváltva...! Ez a master eq rész basztat,főleg a q értékek,valamint a frekvenciák..
A hiba forrása üresedő fej...!
El nem mentett anyagot nem lehet kinyomtatni.
Nagyon ne nevessetek, mert ez is az öregség jele, bár nem az egyetlen, de a többiről még nem tudok.
Míg azt is el nem felejtem, a segítségeket köszönöm.