19 letöltés, és mindenki hallgat a fűben! Asszem ennek ezzel vége!!!
Legközelebb ha jó szándékból valamit közzé szeretnék majd tenni, akkor majd közlöm, hogy mit, és a privátban jelentkezőknek elküldöm! Így nem lesznek csak olvasgató, még egy köszönömöt kibüfögni sem képes emberek. Csak a regisztrált általam ismert fórumozóknak küldöm el!
Igen, de Én utána a cakéval szét szoktam külön csatornákra bontani, és ez lesz a végleges forma.
Ismeri valaki a EarMaster Professional programot?
Az van itt alább.
Voltak, vagy vannak...?? is még olyan hangszerek, amelyikben csak 8 midi csatorna van és ha ilyennel szerkesztik a midit, akkor ott nem lehet dúskálni a csatornákban. A másik: Nézd meg a hangszereden, ha styllel játszol, vagy esetleg egy villám midi készítést alkalmazol, hány "csatorna" (szekció) van? Ugye, hogy 8...? Lehet, hogy féluton a szájherflit felváltod egy gitárral, nem? Közben persze rögzíted már midibe a játékot. -Na így szokott előfordulni.
Ez így van! Én arra értettem a kitörlést, amik a sor elején vannak beírva parancsok! Amikkel indul a midi. Azokat nyugodtan lehet törölni, majd a kezelőpanelen megadni. (Ha jól emlékszem ezt teszi a PSRUTI is!) Menet közben a csatornákon nagyon ritkán van hangszín váltás. Általában elég a 16 sáv! Én annak semmi értelmét nem látom, hogy pl. 10 csatornára van kiosztva egy midi, közben pedig 3-4 csatornán van hangszín váltás! Már pedig jó pár ilyennel találkoztam! Akkor minek a 16 sáv?
Kedves Csordi... ezt azért nem ajánlanám általános szisztéma gyakorlására, mert nagyon sok midiben van nóta közben volume, akár panoráma, akár pach váltás is. Ha ezt mind kitörlöd, előfordulhat, hogy tönkre vágod az egész nótát. Sőt még arra is kell vigyázni, ha a hangszerrel editálgatsz, ne bántsd a változó értékű track-ek paramétereit. Ha például a fúvósok (trombita) dinamikája a volume változtatásával van megoldva, akkor a hangszeren történő bármilyen változtatás egy állandó értéket ad a hangerőnek és vége a dinamikának. Ilyen esetben a Cake-ben inkább az interpolate editációval lehet változtatni a hangerőt.
Sziasztok, ebéd előtt lenne egy kérdésem. Ha az S-900-al egy midi számot beállítok (hangerő, hangszín csere, stb, kiválasztom hozzá microfon hangomhoz a használt hang effektet, és as s-900-al visszamenten a számot a penre, akkor előfordul 1-2-nél, hogy egyszerűen nem menti le az általam, a midire ráállított ének effektemet, hanem más jön fel. Mi a csudától lehet ez. Rengereg számnál nincs semmi baj. (Nem a reg membe történő mentésről beszélek!!!)
Sziasztok
Zenészjani, mielőtt nekiállsz a cakewalkal dolgozni, előtte a midit hívd be a PsrUti-ba, és nyomj rá 2-3-szor az OptimizeXG gombra. Így majd 99%-ban a külső kezelő panelre kiteszi a hangok beállítását. Ha mégsem, akkor tedd meg ezt kézzel.
Megnézed EventList-ben hogy milyen hang van a csatornán, milyen hangerő, panoráma s.t.b. Ezek után ezeket kitörlöd, majd megadod a külső kezelő panelon. A PsrUti-n azért is érdemes lefuttatni, mert a felesleges sysexeket kitörli. Találkoztam már olyannal ahol egy sysex üzenet nem engedte a hangszín váltást!
Szia, igy van ahogy mondod. Tegnap előtt jártam úgy, hogy pakolás közben belenyúltam egy zsilettpengébe, s másfél centi hosszat belevágott az ujjamba, kezdés előtt. MINDENKINÉL legyen a zenekari cucc között szigetelőszalag, mert pillanatok alatt becsavartam, az ujjamat, s nem volt gond a zenélésnél.
Telhetetlen kapzsi zenész volt. Jobban járt volna, ha elfogadja a tizest. Még ha a hangszórónak baja is esett volna, akkor is ki lehet annyiból cserélni.
Ha kiírja, akkor sem ott kell, mert ha az Event list-ben be van írva Patch, akkor az alapnézeti patch-listában hiába cseréled ki, és hiába mented el, lejátszáskor az előbbit veszi figyelembe. Nem mindíg írják be oda is, de ha bent van és az egész listát végig kell nézni, akkor az a mérvadó.
Pénteken hallottam egy érdekes esetet. Az egyik ismerősömék, az ország keleti sarkába mentek céges kirándulásra. Fogadtattak zenészt, mert bulizni akartak. A srác játszott 1500-al, mikor az egyik vendég odavitt neki egy korsó sört, meglökték, s a habja ráfröccsent a hangszóró rácsára. A zenész mindjárt letörölte a habot, az illető akart neki adni 10 ezret, hogy bocs, de ő nem fogadta el. Közölte, hogy tönkrement az 1500 hangszórója, 35 ezret kér. Ugye nem adták oda az ismerösömék, mert szerintük csak a hab ment rá. Kérték a zenészt, hogy kapcsolja már be, hogy had lássák műküdik-e? Bekapcsolta, s nyomogatja, hogy nem szól semmi. Mondja az ismerősöm neki, hogy talán a keverőre rátenné a hangerőt. Ekkor szólt. A zenész közli, hogy viszont a szinti hangszórója elromlott, ő hallja. Mondja neki az ismerősöm, hogy húzza már ki a dzsekeket, próbáljuk ki így . A zenész kihúzta, üti a billentyűket, nem szól. Mondja az ismerősöm, hogy a hangerőt húzza már neki, mert csontra le van véve, elkezdett szólni semmi baja. A zenész erőltette tovább, ha nincs 35 rugó, kihívja a rendőrséget. Ez is történt. A rendőr meghallgatta a gépet, a zenész ugyanigy bepróbálkozott a rendőrnél is, hogy nem jó, mikor a 40 éves rendőr közölte, hogy neki elektroműszerész a civil szakmája ne szórakozzon vele, ha akarja polgári peres úton tegyen hétfőn feljelentést. Elgondolkodtam, hogy itt aztán bizonyítani kell ám mindent, hogy ez az a billentyű, előtte jó volt, stb..... nem olyan egyszerű dolog ám! Kicsit hosszúra sikeredett, de elgondolkodtató, márha valóban elromlik a gépünk. Azt mondják ilyenkor le kell foglaltatni a rendőrrel a szintit, így már nyerő lehet a károsult zenész.
Sziasztok!
Véletlenül nem tudja itt valaki, hogy hogyan lehet Cakewalk 9-el olyan midiket szerkeszteni, amelyeknek nem listázza ki a progi csatornánként a hangszíneket? Sajnos ezeket nem tudtam szerkeszteni és elmenteni.
Sziasztok! Hova csúszik a kis országunk? Tegnap egy felkapott étteremben zenéltem, a 100 fős külön teremben, a főnök hívott, nem nagy lóvéért, a betérő vendégeknek kell ugye a zenélni. Beállít 10 csaj, egyből elém ülnek, hogy ők szülinapoznak. Ez volt este fél hétkor. Már volt a fejükben maligán, szóval csettintgetnek, elengedik magukat, táncolnak egymással mint a sicc, Nótárokat, rockykat, mulatósakat, vagy 30 számot kérésre eljátszottam. Gondolom magamban, mivel nem kérdezik meg, hogy mit fogyasztok, nagy lóvé lesz a végén. Mikor éjfélkor elkezdtem pakolni, felvették a kabátjukat, s odaszóltak, hogy jó buli volt, s elmentek. Nem lehet előre kiszámolni, hogy lesz-e jatt vagy nem. Ez van!
Sziasztok...
Örülök, hogy tetszik a felállás, Köszönöm az elismerő szavakat.
Csordi a dobokon fél napokat dolgoztam, megpróbáltam hangolni, mint ahogy nem rég szó volt róla, és a végén visszakanyarodtam a majdnem eredetihez.
B.Bazsi... Én már kb.15 éve szaxissal dolgozom, aki férfi, szakasztott ugyanolyan szaxija van és egész máshogy szól, mint a csajszié. Először én is ráncoltam a homlokomat, aztán megszerettem ezt a hangzást. Egy itteni elég jó fülű kolléga azt írta nekem, hogy egy nő soha nem úgy fogja fújni a szaxit, mint egy férfi. Egyébként meg ízlés dolga, kinek melyik tetszik. Egyenlőre mindkét formációban részt veszek, nem olyan sok a buli, hogy ez ne volna lehetséges. Ez az új party-zene dolog nagyon tetszik... A felvételekhez az effektezést kénytelen vagyok kikísérletezni, mert kérdeztem ugyan itt a fórumon, hogy hogyan kell effektezni egy szaxofont, de nem érkezett válasz, ami érthető, hisz nem szaxis fórum.
Zenex, hadd szóljak pár szót a felvételhez, ha lehet...
Nekem kissé furcsa volt a szaxi hangja elsőre, és másodjára is. Éveken át játszott mellettem szaxofonos, és teljesen máshogy szólt a hangszere egy Amati Classic (ha jól emlékszem). Az viszont hogy hogyan szól, függ a nádtól, a fújástól, sok mindentől. Ezzel nem azt akarom mondani hogy rossz, mert nem az, ÉN kicsit soknak vélem a visszhangot, egy zengetőt jobban el tudnék képzelni alatta, valamint az én fülemnek kicsit "puhán" szól a szaxi. Ez viszont "fül-függő", kinek a pap, papné, a lánya vagy éppen a paplan... Összességében véve szuper, és egy ilyen hangszerpárosítás iszonyat ütős tud ám lenni, tapasztalatból mondom... Ütős tud lenni, mint ahogy az is!!!!! Gratula!!!!
"Ugy látom, sokan dolgoznak"
Zenex. Nyugodj meg, van aki iszik!
Épp a feleségem névnapját ünnepeljük, de mi férfiak a zene miatt elég jól erezzük magunkat!
Ugy látom, sokan dolgoznak ma este (is). Jó lesz vigyázni, aki mondjuk úgy szerződött, hogy este 8-tól hajnal 3-ig, az könnyen ráfaraghat. +-kor visszaállítjuk az órát és lehet túlórázni.
Régebben jártunk már így... reggel 4-ig volt a megegyezés, és 4-kor kezdtük befejezni a bulit, mikor is elkezdtek reklamálni... hát persze, már csak azért is megcsináltuk a túlórát, de akkor egy életre megtanultam az őszi óraátállítási buli-időpontot.
Jó munkát mindenkinek!!!!!
Sziasztok.
Zenexnek teljesen igaza van Tommal kapcsolatban! Az igazsághoz még az is hozzá tartozik, hogy mindezek mellet Tom is nagyon jól kezeli a kritikát. Sőt, ha jogos akkor még meg is köszöni! És ez így van rendjén!
Zenex. nekem tetszik a formáció! A dob hangzása is bejön ennél a számnál nekem.
Szia Miky... Én nagyon kedvelem Almatomi stílusát. Volt idő, amikor kicsit felkaptam a vizet az érdes maximalista kritikáira, de rájöttem, hogy sokkal építőbb jellegű, amiből inkább tanulni lehet, mintha elintézné egyszerű válveregetéssel... kell egy ilyen ember a csapatba.
Örülök, ha tetszik az első komolyabb szárnybontogatásunk, a szaxis csaj sem egy utolsó darab, ha szabad így fogalmaznom. Ime a videó, amit azért éppen hogy csak hevenyészve dobtam össze:
Sziasztok mindenkinek!
Almatom-nak kicsit túlprofi kritikát sikerült produkálnia, /szerintem/!
Szerény véleményem szerint meg ez a produkció Magyarország bármelyik pontján megállná a helyét,bármelyik szórakozóhelyén, bárban akárhol,na és ha még a szaxis csaj
jól is néz ki,akkó meg őrületes tömegtéboly,hisztéria,sikolyok!...
A szaxi hangzás meg szerintem éppenhogy túl selymes,lágy-kicsit túl van effektezve,
vagy mi,kicsit nyersebbnek,érdesebbnek,karcosabbnak kellene lenni,szerintem Almatomi
is valami ilyesmit fog mondani,ha igazam lesz,vagy jól tévedek!
Vénkecske mester Te,Maga,Ön,Kend pedig ha nem fog ide írogatni akkó a nem lössz jó,
nem lössz rajta áldás!/No, má csak a mihöztartás végött-e/
A kenőzsír témához szeretnék hozzászólni:
Ha valaki szeretné felújítani a hangszerét íly módon, akkor én a Berulub FK 60-at ajánlom (vagy más Berulub zsírt, van több féle). Autóelekronikai termékeket gyártó multinál dolgozok technikuskén és ott ilyeneket használunk a műanyag alkatrészek surlódásának, kopásának, illetve zajának csökkentésére.
Sziasztok...
Almatom... nagyon örülök neki, hogy meghallgattad a nótát, mert te kérdezted, hogy a kis hölgy tudja e úgy kezelni a szaxit is, mint a herflit. A szaxi hangján én is sokat töprengek, amióta először meghallottam, tudniillik egy b-tenor szaxinak sokkal selymesebben kéna szólni, de ez 1/1-ben így szól élőben is. Nem tudom, mi az oka, majd beszélünk vele erről, bár nem akarom megbántani. Nem tudom, milyen márka a hangszere, csak azt, hogy nem egy vacak bóvli. Talán arany-selmer, mert arról beszéltünk, hogy többe kerül, mint az én s900-am. Nem értek a szaxikhoz, de a régi szaxisomnak szintén b-tenorja van, de az tényleg selymesen is tud szólni. Aztán néha, ha egy keményebb nádat tesz bele, az is valami hasonló duda hangot ad ki.
Azt hiszem, egy apró fordulat kezd körvonalazódni a zenei stílusban, amit eddíg követtem, csak nagy kérdés, mennyiért és milyen rendszerességgel lehet eladni...
Sziasztok.
3K-m nem volt, Tyrosom viszont igen. Így a különbséget nem tudom, hogy milyen, de nekem sikerült egy billentyűt eltörnöm rajta.
Egy félhangnak a felső része tört el nálam kb. 1 év alatt. Na persze használtan vettem, szóval már jóval öregebb volt. Először csak egy kicsit recsegős hangot adott, majd összevissza kolompolt jobbra balra. Ki nem tudott esni, így én nem is csináltattam meg. Megragasztottam vagy kétszer és így is adtam el.
Pedig nem vagyok egy nagyon billentyű gyilkos zenész.
Magara a midifile-ra nem ternek ki......... Viszont egy tuti fulesben hallgattam a dalt es sok idonek kellett eltelnie mig kiderult, hogy a szaxofon hang az valojaban szaxofon es nem szajherfli. Vagy a mikrofon a rossz a szaxihoz vagy a szaxi feje vagy a szaj, ami fujja azt. Nagyon nem jo a szaxi hangja.
A trombita improt kar volt kivagni: oda pont lehet egy jo rhodes pianot tekerni a trombita helyett.
Mindenkeppen dicseretes ilyen szamokat tanulni!!!! En ezt roppant mod ertekelem es oszinten orulok neki, hogy nem valami tokom-lokom mulatos kacatot tanultok meg!
Az intro akkordok nem igazak.
Zenex, nagyon orulok nektek!!!!!!!!!! Jo az izlesetek!!!!
Sziasztok...
Kezd körvonalazódni az új felállás a 2 tagú zenekarban... de aztán ott szól minden. Szinti, szaxi, tangó-herfli, gitár. Csináltunk egy felvételt, kíváncsi lennék, ki mit szól hozzá...?
Ti csak poénkodtok a hurkazsírral
Én viszont tényleg bekentem egyszer a hűtőborda alá.
vagy kacsazsír volt, vagy kolbászzsír, már nem emlékszem.
Egy ideig finom illat jött a gépből.
...
A T1-nek is van súly ragasztva a bill alá. Csak sajna nem készítettem arról képet.
Azért azt a leheletnyi eltérést én nem mondanám.
T2-t még nem volt szerencsém kipróbálni. Az , hogy 1-2éve mit veséztetek ki azt nem tudom, mert csak nemrég regeltem ide.
Akárhogyis nézem a képeket, itt még mindig nem látom azokat a bizonyos visszatérítő rugókat, amik a T2-ben állítólag már megtalálhatóak.
Nem véletlen a 3k és a T1 billentése közt csak egy leheletnyi eltérés van a Tyros javára. Mindkettő még az "FS" rendszerű saját anyagból kialakított műanyag felfüggesztés és a gumiharangok által visszatérített billentyűkkel dolgozik.
Viszont a T2 már jóval kellemesebb húzású a billencsek alá ragasztott nehezékek, valamint a jóval nagyobb leütési mélység által.
De ezt is már 1-2 éve kiveséztük szerintem ugyanitt.
Vagy rosszul emlékszem ?
Mis a kulcsszó a "szilikon".
Amit találtál az egy spray alapú kenőanyag. A klaviatura alá előnyösebb a paszta szerű anyag. Ilyen a T-silox által forgalmazott OXETT valamelyik típusa (pl. a T2 ami teflonnal kevert kenőanyag).
Egyébként úgy tudom szakmád műszerész, így gondolom találkoztál már a tranzisztorok és egyéb félvezetők illetve a hűtőborda közé kenhető szilikon pasztával. Ezt bármelyik elektronikai szaküzletben meg tudod venni elfogadható áron.
Nyugodtan alkalmazhatod a procid és a hűtője közé, semmivel sem rosszabb mint a számítástechnikai boltok drága masszái.
Sziasztok!
Ezt a bizonyos gépzsírt... no eddig jutottam, amikor eszembe jutott a Google ?:?Erről van szó ??? Mert én mást, nem találtam, vagy rosszul kérdeztem, a "jóbarátot" ?
Ha már itt tartok, szeretném kérdezni, a hűtőborda és a proci közé, milyen zsírt kellene tenni és hol kapható.
Jelenleg a P4-esem, csont száraz, mert annyira bekeményedett a régi, hogy állandóan szirénázott és kikapcsolt a túlmelegedés miatt. Ezért tükörtisztára letakarítottam, hogy jó legyen a "felfekvés"
Most hallgat és jól működik, de gondolom nem véletlenül alkalmaznak oda valamiféle zsírszerű anyagot, mely vezeti a hőt. Szeretném pótolni. Valami grafitos zsír lehet, mert alig tudtam a kezemről letakarítani. Találtam más elnevezést is pasztának nevezik, de csak Niveát neveztek meg mást, vagy az eredetit nem találom.
Segítséget előre is köszönöm.
Üdv.:Mis
Sziasztok!
Tudja itt valaki hogy melyik tyros-ok játszanak le wav-ot? Valakitől azt hallottam hogy az 1-es vagy a 2-es is. Talán a 2-es lejátssza, azt nem ismerem.
Ez így van mester. A gépzsírt poénnak szántam. Egyébként gépzsírban is van lítiumos...
Ezt a fehéret akkor használják mikor műanyagok érintkeznek egymással.
Számtalan elektronikai készülékben alkalmazzák ezt a kenőanyagot ahol mozgó alkatrészek találhatóak. Köze nincs a gépzsírhoz.
Úgy hívják hogy fehér lítiumos kenőzsír.
Csökkenti a mechanikus zajokat és a kopást.
Itt egy példa, hogy más is alkalmazza a megoldást:
Keyboard tuning
No akkor ott kezdeném, hogy ez a 3k-ról készült képen valóban látszik a kenő anyag. De a T1-el ne keverjük. A T1-nek másképp van megoldva a billje. Ezért ott semmivel nem súrlódik. Még a házzal sem mint a 3k-nál.
M.P. szerint speciális "zsír" szükségeltetik ezen művelet megejtéséhez.
Lehet azonban, hogy a régi parasztszekereknél használt "kocsikenőcs" is megteszi. Ha valaki kipróbálja szóljon, hogy szuperál.
Ha szeretnétek a T1-et belülröl is látni, akkor estére felteszem a képeket róla ide. Amikor multkor tisztítottam, csináltam pár képet.
Ez a bill téma egész ..... jó... (Ha valakinek kell gépzsír a bill-hez az szóljon....)
Sziaszotok!
Bizony a T1-nél is van zsírozás. Az alábbi képeken léthatók a "kampós részek, melyek a billentyűk nyúlványai, s ezek csúszkálnak billentésnél, s ezeket szokták speciális "zsírral" kenegetni. Ha kikopik a zsír, akkor bizony jobban kopog. Én fordítva tapasztaltam az eladás előtti rendbetételnél ( M.P.), a hatéves billentyűzet zsírozást követően Lényegesen halkabb volt.
Ha sikerül összehozni, itt vannak a képek:
Csabi, a billentyűk nem érnek össze, tehát ott nem beszélhetünk kopásról. A zörgés /oldalirányú mozgás/ oka inkább a billentyűk felfüggesztésénél keresendő.
Üdv mindenkinek.
Én pár hónapja szétszedtem a T1-et bill takarításra, mert szeretem, ha tiszta a hangszer. Elötte még nem volt szét szedve és hát az évek alatt csomó por belement. Persze nem új korátol van nálam sajnos. Én kenőzsirral sehol nem találkoztam a bill nél. 1 oktáv 2 vagy 3 részből áll.
Nem tudnak össze érni a billek. + egy csomó csavar fogja. Ez a zsírzás új számomra....
T1-et nem kell kenegetni....
Sziasztok!
A régebbi hangszerek billentyűi azért zörögnek jobban mert ha nem volt 2-3 év elteltével zsírozva akkor az eredeti kenőanyag kiszárad és lerakódik a billentyűk alatti vázra,és mivel a két billentyű között nincsen kenés így az kopni kezd,elvékonyodik meg elfárad és ezáltal lesz nagyobb az oldalirányú mozgása ami által egymáshoz érnek és így zörögni kezd!Az lehet hogy a mostanában használatos műanyag kenőanyag később szárad ki mint a régi de az hogy ha a te hangszered még gyári és nem zörög ennyi év után azt csak annak köszönheted hogy keveset használod!Amikor én minden héten péntek-szombat mentem játszani és naponta 1-2 órát otthon is használtam a hangszert másfél év alatt széthajtottam a billentyűzetet!Az összes Psr-nek egy kutya!
Szia Csabi!
Az én ezeröcsim 5 éves, rengeteget használom, de nem zörög egyetlen billentyű sem rajta. Igaz, kímélem is az erős leütésektől. A 640 billentyűzete egészen biztosan másfajta anyagból készült szerintem, kevésbé bírta a kopást. Az is igaz, hogy használtan vettem, míg az ezeröcsit vadiújan.
Sziasztok! Azért írok ide, mert 128 MB- os Smart Media kártyát keresek. Sok Yamaha szinti ment ezzel. Ha valakinek van és megválna tőle, nem csillagászati áron, az jelezzen nekem!
Sziasztok! Azért írok ide, mert 128 MB- os Smart Media kártyát keresek. Sok Yamaha szinti ment ezzel. Ha valakinek van és megválna tőle, nem csillagászati áron, az jelezzen nekem!
Kecsibá, különösen jól esik, amit írtál az elején:
"Végre valaki alkotásra is használja a hangszerét, és nem csak azon nyavalyog hogy milyen nyűgei vannak vele. "
Köszönöm
Nagyon Köszönöm a tanácsokat, véleményeket, és hogy rászántátok az időt, a drága időt.
Csodri! Csak hangszer, semmi szoftveres cucc, (sajnos nem tudom kezelni a szoftvereket)
Nincs a látóteremben senki aki személyesen tudna segíteni a szoftverekkel kapcsolatban és azt a 70millió évet viszont nem tudom rászánni ... mire magamtól rájövök...
Így marad az ami "van"
megpróbálom a korg-ból kihozni a megálmodott hangzást , (a zeneszerkesztőkben elmerülve a rácshoz pontosítani a leütést) -helyett pedig addig játszom ... amíg elfogadható nem lesz valamennyire. A zongora szerintem is túl háttérben van... Amiket írtál azzal egyetértek én is hasonlóan érzem.
A titok az, hogy a zongora hangszínhez mint performance nyúlok ami alatt fut a dob.
Át kellene szerkeszteni vagy a hangerő arányokat babrálni. ...de jelenleg ehhez nincs türelmem. .-)
Így kanyarodok át Kecsibá építő véleményére is. Hasonlóan érzem a dobok egyhangúságát is, amint Ő is jelezte.
azonban Én már annak is örülök, hogy egy -egy ötletet ilyen szinten sikerül megformálni az őskori "elmaradott" módszerekkel.
De a "szívem" benne van és ezt viszont éreztétek.
Szia Feri!
Én is gratulálni szeretnék, nekem nagyon tetszik. Kicsit unalmasnak tűnt, de a képekkel kombinálva igazán hatásos.
A Pc-m, egy saját "kis" 3 Wattos sztereó erősítőn keresztül, két nagy Orion "Bolero" HiFi dobozt hajt meg, ezért a mélyek csodálatosan szépen szólnak és a zongora is tetszik, a korábbiak is hatásosak.
Gratulálok Ferenc! Végre valaki alkotásra is használja a hangszerét, és nem csak azon nyavalyog hogy milyen nyűgei vannak vele.
Felüdülés a zenéidet hallgatni, különösen a haknizenében megfásult füleknek lehet kikapcsolódás.
Semmi extra bravúr, mégis átadnak egy hangulatot amit beleképzeltél.
Kicsit a dobokkal is foglalkozz még, hogy a kellemes monotonitást picit megtörd néha.
Szia.
Szerintem egész kellemes! Ha jól érzem akkor ez nem hangszer, hanem szoft, vagy VST-k?
Annyi lenne még ehhez a magánvéleményem, hogy szerintem a zongora hangszín ehhez a zenei közeghez tompa. Szerintem egy ércesebb, élethűbb zongora jobban bele illene. Lehet, hogy nem jól fejeztem ki magam, de remélem érted mire gondolok!?
Sziasztok!
Elnézést azon olvasóktól akik úgy érzik, hozzászólásommal megszakítom a lenti társalgás fonalát.
Azonban már megszokhattátok, hogy amint fűrészelek valamit, feldobom ide nektek nagy szeretettel.
Most is így lett.
Az előző dalt hegesztettem újra, de legyen a zenéé TEREP:
http://www.youtube.com/watch?v=rckbidnMWG4&feature=mfu_in_order&list=UL
Üdv. Nekem a T1 előtt PSR 2100, majd PSR 1500 és utána jött a T1, teljesen más a billentyűzete. Más a dinamikája, rugózása. A billentyűzete semmit sem lötyög, még mindig olyan mint az új. Nekem legalábbis. Lehet, hogy túlzás, de újra meg kellett tanulnom játszani rajta, mert nagyon más a billentése. Nagyon strapabíró az biztos...
No igen. Ezért félek lecserélni a T1-et S900-ra.
A billentyűzet nagyon brutál a T1-ben, próbáltam PSR3000-et de eléggé lötyögtek.
Próbáltam boltban az S900-at anno és elszörnyedtem. De az S900 tudása viszont tetszik.
Ezért vagyok dilemmában...
Sziasztok!
Az én ezeröcsim billentyűi jobban zörögnek mint a villamos. Oldalirányba meg szinte összeérnek.Már volt sok hangszerem de ilyen fos billentyűzettel még nem találkoztam.Még anno a Roland E38-é is jobb volt.Egyik nap kipróbáltam egy DGX525-öst azt hittem hogy kalapácsmechanikás,de nem az volt..A zongorabillentéshez meg semmiköze nem volt.Nem igaz hogy nem lehetne valami normális billentyűzetet tenni ezekbe a hangszerekbe,pedig jó hangszerek ezek a yamik.
Sziasztok!
Gabi!Bizti hogy az s900 vagy az ezeröcsi billentői nem fognak zörögni pár év használat után?
Sajnos fognak ugyan úgy mint a 640-é mert sajnos a Yamik legtöbbjében ugyan az a szar gyenge minőségű billentyűk vannak mint a régiekben, sőt majdnem mindben ugyan az a típus!Ez van de mint már régebben írtam egyszerűen megszüntethető!
Pityus pár éve egyszer volt nálam hogy megvegye a 3k-mat ami akkor 2 éves volt és pont az miatt nem vette meg mert úgy zörögtek meg lötyögtek oldalirányban a billentyűk mint az állat!Ez csak a használati idő függvénye!