Először is köszönöm, a téma részletgazdag kifejtését ! :)
Tulajdonképpen, a Multipadok ki-bekapcsolására gondoltam volna elsősorban,
mert mint tudjuk, REG.Memoria váltáskor indulnak szinkronban a PADok, de másik
Reg.Mem. behívásakor nem állnak le, hiába arra nincs elmentve az adott PAD,
viszont az újat azt indítja szinkronban.
Ok, tudom, nem életbe vágó probléma ez, de mégis.... :D
Az EC5 programozható, és bár lenne elég hely neki a szinti alatt,
minek, ha nem akar együttműködni ...... !? :D
A Yamahának még nem láttam ilyesfajta pedált.
Kicsit részletesebben:
Az ECS5 egy 5 záró érintkezőt tartalmazó pedál, a csatlakozása pedig egy 6 pólusú tuchel.
Nem tudok olyan Yamaha hangszerről, ami ilyen csatlakozással bírna.
Viszont ha lenyesed azt a tuchelt, és az oda menő vezetékekből 3-at bekötsz (1 közös + 2 pedál) egy egy jackdugóra,
akkor esetleg használható lenne.
De minek, csak a helyet foglalja a hangszer alatt az a tepsi :)
Most pedig szeretnék elköszönni minden fórumtárstól. Ez az utolsó hozzászólásom. Én nem fogok visszajönni fél év, egy év múlva sem. Ha bárkit megbántottam, attól elnézést kérek. Sambácsi, tőled kiemelten is, nem állt szándékomban zenei tudásod kétségbe vonni. Elegem lett a sok piszkálódásból.Vagy 20 éve kezdődött a "különben" szóval. Vénkecske nem tudta megállni hogy kétségbe vonja a helyesírási képességeimet. Jóval idősebb vagyok nála, legalább a koromat tisztelte volna.Próbáltam e-mailben megtudni az okát, ezt az e-mail váltást ide is másolom. 2011 február:
> Szia István! Ha megengeded, inkább így szólítanálak. Február 8.-án elküldött e-mailemre a mai napig nem válaszoltál. Vagy nem kaptad meg, vagy nem tartottál rá érdemesnek, hogy válaszolj. Ha az előbbi az ok, akkor bemásolom, hogy mit írtam akkor: " Szia István! Örülök, hogy visszajöttél. Nem szerettem volna bűnbak lenni, azért, hogy eltűntél a fórumról. Hidd el, nekem is nagyon sokat jelent ez a fórum. Nincs olyan nap, hogy ne olvassam el. Sokat tanultam a kezdeti fórumos megnyilvánulásaimra érkező válaszokból. Ma már kétszer is meggondolom, hogy mit küldök el. Sokkal toleránsabb vagyok dolgokkal. De érzékenyebb is, mivel nem vagyok zenész., és sokan azonos fogalomnak gondolják a billentyűs és zenész kifejezéseket. Nézd el nekem a szakmaiatlanságot, és arra kérnélek, ha valami baromságot írnék, azt e-mailban közöld velem, ne a fórumon. A trióhoz sok sikert. Üdvözlettel: Gábor" Tegnap fölhívtam Picassót, kíváncsi voltam az ő véleményére. Nekem azt mondta, besokalltál az ezerszer visszakérdezett dolgokon, és ennek a családod látta a kárát. Én nem emlékszem, hogy bármiben is a segítségedet kértem volna. Megoldom magam a gondjaimat. Ezért is nem értem kiborulásod okát. Azt meg hogy én mit tartok fontosnak és mit nem, hagyd hogy én döntsem el. Rendben? Üdvözlettel: Gábor
A válasz:
Ha Piconak csak ez jött le a beszélgetésünkből, akkor nagyon sajnálom.
Ha a fórumon valakivel ellenvéleményem vagy vitám támad, nem fogom a többiek háta mögött privát levelezésben megbeszélni továbbra sem(jelen eset kivétel). És soha senkit nem hívogattam telefonon hogy a másikról véleményt cseréljek vagy érdeklődjek hogy másnak mi a véleménye rólam.
Azt hogy Te mit tartasz fontosnak és mit nem , elmondhatod a fórumon, legfeljebb magadat minősíted vele.
Remélem nem akarod a fórum szakmai jellegét csak azért csevi-bárrá változtatni, mert számodra esetleg érthetetlen vagy értelmetlennek tűnő témák kerülnek elő.
Elmondom, mi az a 3 dolog ami még böki a bögyömet Veled kapcsolatban, csak hogy tisztán láss :
1.Még a legelején (úgy 3 éve?) volt egy beszólásod miszerint mi a francnak tanulnál meg más idegen nyelvén, tanuljanak meg ők a tieden.
Ahogyan látom, máig hasonló a filozófiád, pedig megtanulni(vagy legalább részben megpróbálni) sosem késő!
2.Egy Yamaha topicban exr5 néven szerepelni nekem kb. úgy hat, mintha egy Honda szalonba Trabanttal járna a dolgozó. Vagy Fradi meccsre lila-fehér pólóban beülni a fradi-drukkerek közé.
3. Legutóbb azt tetted szóvá hogy sok a duma a midi szerkesztésekről meg hasonló jellegű beállításokról. Ami téged eléggé úntat.
Talán a cukrászok topicjában kellene ilyesmikről beszélgetni ?
Isten ments hogy meg akarjalak változtatni, aki csökönyös az az is marad. És sértődékeny.
Bizonyára ismered a "Csinovnyik halála" történetét.
Nem szeretném ha hasonlóról lenne szó jelen esetben.
Részemről a dolog lezárva, azt gondoltam a múltkori levelemmel megnyugtattalak.
Úgy gondolom erre a témára a szükségesnél már jóval több időt szántam megint annál, mint amit megérdemelt volna.
Nem szándékoztalak megbántani, ha mégis sikerült kérlek nézd el őszinteségem.
További barátsággal :
Pisti
Végezetül jó zenélést, jó egészséget kívánok mindenkinek!
Szia Pityus!
Valamit a Zolyval kapcsolatban félreértettél. Annakidején még vitatkoztam is vele hogy kizárt hogy a Beatles hamis legyen. Ezzel szemben sokszor hozzászólt zeneelméleti kérdésekben, játszott zongorán, ami azért jócskán nehezebb. Én egy felvételét hallottam, amit Vénkecske föltett a fórumra, az hibátlan. A fórumtalálkozós játékát én nem figyeltem, Karesszal beszélgettem, te meg diszkréten hallgattál ennek a videónak a létezéséről. Én a három fórumtalálkozó alapján 3 fórumtársat találtam a legjobbnak sorrend nélkül: Trebor, Tigram, és Zörejgyáros. Az a Tico tico az nagyon ott van...meg a többi is.
Trebornak a másik fórumon történt hozzászólására szeretnék még visszatérni. Szerintem azt sem tudta miről van szó. Ő erről a fórumról több mint tíz éve, 2011 január 18.-án "lelépett", ő írta így. Fogalma sem volt a nézeteltérés okáról. Jószándékú srácnak ismerem. Esetleg ha beszélsz vele azon a másik fórumon, ezt emlísd meg neki.
Szia Psr1500!
Az egész úgy kezdődött, hogy Sambácsival vitába keveredtél "művészeti" kérdéssel kapcsolatban.
Szóváltás közben később elismerted Sambácsi hozzáértését, és Zolyval egy szinten említetted.
Ezen csodálkoztam, és kikerestem Zoly "nem igazán sikerült" zenélését.
Bevallom, hogy a fenn említett 2 zenész egy szinten való emlegetésével nem értettem egyet.
A bizonyítékul szolgáló videón másik 2 nagyon jó zenész is szerepelt (Trebor, Tigram).
Úgy gondoltam, hogy ez ne a tudtukon kívül történjen, ezért hívtam fel a figyelmüket arra,
hogy egy szakmai kérdés vitája kapcsán tudjanak erről a történetről.
Az hogy mi a szívem csücske, had legyen az én dolgom...
Te is odébbálltál, aztán szépen visszaszivárogtál. Egy dologban viszont egyetértünk, ahogy te sem, én sem szeretnék ahhoz a másik fórumhoz tartozni.
Nincs értelme további vitának. Sambácsi, ha megbántottalak volna, elnézésedet kérem. Nem ez volt a célom, és ha valaki ezek után is félreértelmezi az általam leírtakat, azt rosszindulatból teszi.
Mi meg nem csalódtunk benned, Gábor...
Jó 10 évvel ezelőtt is csináltad itt a feszkót , amitől sokan inkább odébbálltak.
Most kezded megint.
Igaza van Trebornak, idézem :
"Aki pedig Sambácsira rápirít morálisan vagy szakmailag, azt ki kell b@aszni a pics@ba az adott oldalról."
Neki nem szívecsücske az ungarische tsardash, te meg azt szereted.
Így szép a világ, emiatt nem kell kardot rántani.
Pityus, csalódtam benned...nem gondoltam volna hogy ennyire félreértelmezed a mondataimat, és még a másik fórumon is befeketítesz...ott nem voltam tag sosem, és nem is szeretnék. Ezért írtam ide ezt.
https://zeneszek.com/viewtopic.php?f=9&t=539&start=3800
Hálásan köszönöm István !!! Megnyugtattál ! És külön köszönöm hogy felhívtad a figyelmemet a részletekre, hogy mire vigyázzak. Gondolom a polaritás sem utol-show ?...
"Azt viszont biztosan tudom(ahogy másik rovatokban is), hogy a legtöbb segítséget, tanácsot, konkrét dolgokat Sambácsi adta, adja.(Kecsit is meg kell említsem)"
Lehet, relatíve friss vagy a fórumon.
Mondjuk úgy teret enged mindenkinek Kecsi, de mikor meg áll a tudomány akkor mondenki ott köt ki.
Üdv!
Gyakorlatilag nyugodtan kihagyhatod, ha arra a műanyag hengerre gondolsz, ami a hangszerbe menő oldalon található.
Igazából a maradék nagyfrekis zajt szűrné ki az általa táplált eszköz tápoldaláról.
De mivel a hangszerben ez után is kapcsoló üzemű belső tápok vannak, azoknak is van saját belső szűrésük,
így nincs nagy jelentősége. Egy ferrit gyűrűn pár menet van áttekerve, ennyi az egész, vágd le nyugodtan.
A toldásnál viszont figyelj a szigetelésre, zsugorcső erenként és az egészre kívülről is egy vastagabb.
Sziasztok ! Srácuk, Urak ! Segítsetek... Aki az elektronikában nálam (nyilvánvalóan) sokkal jártasabb, magyarázza el nekem dióhéjban hogy a trafókon, vagy tápegységeken található kis "gümet" mi célt szolgál pontosan, helyettesíthető-e, vagy kiiktatható ??? Ez valami zaj vagy zavar szűrő ??? Sajnos közvetlenül mellette valahogy megsérült a vezeték, talán becsíphettem a tokkal... És ott toldozgatni, lehetetlenség... Néztem az új trafó rendelés lehetőségét, de Magyar ember vízzel főz alapon nyilvánvalóan megpróbálkoznék a javításával amennyiben ez lehetséges. Természetesen ha nem lehet, akkor kuka.... Előre is köszönöm !
Pityus, megkövetlek, neked van igazad!
Nem emlékeztem erre a felvételre, amint látod, én a Karesszel beszélgettem. Az viszont tényleg látszik, hogy szegény Trebor és Tigram hmm...erősen szenvednek...
Azt tudtam hogy a Zoly zongorista, egy felvételét hallottam, amit még Vénkecske tett föl több mint 12 éve:
https://www.4shared.com/file/68911015/6fd81f46/piros.html?dirPwdVerified=97b585f7
Ha Zoly azt mondta, hogy Beatlesék hamisak,
akkor mit mondana, ha visszahallgatná magát?
Ráadásul az én hangszeremen játszott.
A PSR 3000 úgy megsértődött ezen,
hogy utána ki kellett engesztelnem,
hogy hozzányúlhassak.
Szegény Tigram Laci nem is bírta cérnával.
Trebor barátunk mazochista módon küzdött.
Ha jól emlékszem Zoly barátunkkal 2010 januári
fórum bulinkon találkoztunk.
Ott mikor zenélt nekünk, akkor én úgy hallottam,
hogy a harmóniák áramlását elég egyénien értelmezte.
Trebor és Tigram próbálta ezeket az új értelmezéseket
a hagyományos dallam íveléssel követni, de szerintem nem jött össze,
mert ők próbáltak nem hamisan játszani.
Ezek után ha kijelenti, hogy a Beatles hamis, akkor nem csodálkozom.
Biztos a maga harmónia vezetéséhez képest gondolta így.
Akkor viszont szinte minden más előadó hamis lehet.
Mellékelem a felvételt.
Bocsánat, de kifelejtettem pár gondolatot, észrevételt.Bár van Yamahám(anno több évtizede vettem a lányaimnak)de billentyűzni sem tudok.Azt viszont biztosan tudom(ahogy másik rovatokban is), hogy a legtöbb segítséget, tanácsot, konkrét dolgokat Sambácsi adta, adja.(Kecsit is meg kell említsem)Sokszor mondtam, a kor nem érdem, egy állapot.Így aztán másik generációknak talán nem is elfogadható ennek a korosztálynak a gondolatvilága, stílusa.Én élvezem a "bácsi" stílusát!
Jegyzem meg, Yamaha Dragstar-om is volt.....
Tán elkerülte figyelmed, de van moderátorunk!Bármikor írthatsz, az itt jelezd......rovatba Adminunknak, meglásd törölni fogja amit szeretnél.Véleményem szerint feleslegesen.Tudom, az enyém is olyan, mint a fing.......
Egyébként rengeteg változtatás történt, pl.,bárkit tudsz ignorálni, ha beállítod a személyes adataidnál, valamint a keresés is működik.
Köszi Pityus hogy kicsit tompítod az indulatokat...
Nagyon jó gondolatokat fogalmaztál meg, magam is így vélem.
A Mona Lisa és a kerti törpe hasonlaton jót mulattam...
És /tudom helytelen éssel kezdeni mondatot/ ha már a Beatlest említetted, volt itt régen egy fórumtárs, a Zoly, akit én szintén nagyra becsültem zeneileg is mint Sam bácsit, ő mondta hogy hamisan játszanak. A Beatles...
Sajnálom hogy ebben a fórumban nem lehet a saját hozzászólásokat törölni, ugyanakkor kiemelném ennek a fórumnak a nagy erényét is: nincs moderátor!
Végezetül élve a hasonlatoddal, én sem vagyok szakács, és kifejezetten a jó MAGYAROS ételeket kedvelem.
Azért egy- két dolgot szeretnék tisztázni.
A 3+2 együttes tagja nagy tudású képzett zenészek.
Akár Lagzi Lajcsit, és több mulatós zenészt is ide lehet sorolni.
Sajnos a többség szerintem alapfokon, sémákat,
zenei alapokat lopkodva úzi ezt a műfajt.
Na ez szokás silányítja le a mulatós műfajt.
Kiemelem, hogy a magyar nóták, csárdások, hallgatók
a magyar zenei hagyományoknak értékes része.
Sok ember zenei igényét az úgynevezett modern mulatós zene kielégíti.
Gondolom a mulatós zenével jobban lehet keresni, ezért nem csoda,
hogy sok képzett és képzetlen zenész ezt műveli.
Azért a Mona Lisát és a kerti törpét nem illik egy minőségben emlegetni.
Én azért minőségileg egy kicsit magasabb színvonalúnak tartom
Máté Péter, Beatles, Abba, Roxette, Elvis, stb zenéjét. A sor hosszú lehet.
Sajnos aki a zenélésből akar megélni, az sokszor kompromisszumokat kénytelen kötni.
Sok 3 akkordot ismerő és 180-as tempóval zenélők kiszorítják a sokat tanult,
bizonyított zenészeket a zenei piacról. Ezt szomorúnak tartom.
Én könnyen beszélek, mert csak egy zenét szerető, hobbiból,
magam szórakoztatására zenélgető ember vagyok.
Tehát vélemény nyilvánításomat nem a zeni tudásomra alapozom.
De nem fontos szakácsnak lenni ahhoz, hogy megállapítsuk azt,
hogy egy étel mennyire finom és ehető.
Elnézést kérek mindenkitől, kicsit elragadtattam magam. De úgy vélem, ez zenész ne minősítsen egyetlen zenei műfajt sem. Pláne ne a rajongói táborát, akikből él. Úgy vélem, a jó zene az időtálló. A 3+2 zenéjére még évtizedekig emlékezni fognak.
Sam bácsi remekül játszott, a buli is nagyon jó és emlékezetes volt. Gondolom ő is tanult az esetből, én mindenesetre sajnálom.
Szomorú vagyok, hogy Gábor ilyen véleménnyel van Sam bácsiról.
Sok embernek bejön a mulatós zene, joguk van hozzá.
Sok ember ennek művészi értékét vitatja, ezzel én is így vagyok.
Természetesen van olyan közeg és szituáció, amikor ennek helye van.
Az említett buli szerintem az egyik legjobb találkozó volt,
Piccaso barátunknak köszönhetően.
Sambácsi a sok munkával kidolgozott dalait csodás
improvizatív elemekkel színesítve adta elő.
Az egész összejövetel jó hangulatban és lazasággal valósult meg,
ennek megfelelő öltözékben.
Sambácsi sok embernek segített szakmailag,
és sajátos kritikai szólásait én építő jellegűnek tartom.
Sajnálom Gábor, hogy nálad ilyen negatív emlékek maradtak.
Kedves Sam bácsi!
Nem szándékozom vitát generálni, véleményem nem a zenei munkásságodnak szólt, mert az vitathatatlan. Kizárólag a beszólásodra reagáltam. Kicsit fogd vissza magad a hozzászólásaidban is, mert nem kiváncsi itt senki sem a vitriolos magázkodó stílusodra, amit egyes fórumtagokkal szemben megengedsz magadnak.
Ez az én véleményem, elmondtam. Kész, ennyi...kár tovább ragozni, béke van...
Tessék utánam csinálni.
A tátogásomat kihagyta a vitriolos vélemény nyilvánításából.
És az se zavarja haragjában, hogy 50 éves zenélés után is képes vagyok számítógépen megírni, megalkotni hangszeremre a megszólaltatható műveket 16 sávon.
Amikor ez az utolsó fórumtalálkozó volt, békében, gyűlölködés nélkül, baráti hangulatban, senki nem gondolta, hogy majd x év után valaki beleköt abba, hogy a nyári hőségnek megfelelő ruhában, alkalmazkodva az elviselhetőséghez nem szmokingban lép fel, úgy, ahogy egyébként egész évben az elvárható a munkavégzéshez szállodában, pódiumon, színpadon, ... stb..
Mindenkinek van véleménye, s kell is, hogy legyen....de azt úgy is elő lehet adni, hogy ne keltsünk indulatot. Köszönöm, hogy elolvasta.
Akkor úgy néz ki a dolog, hogy néhány emberen kívül, az egész ország
műveletlen paraszt, legalábbis zeneileg, s az autópályán mindenki
szembe megy a forgalommal ?
Megismervén a mai véleményeket, álláspontokat a "Magyar csárdás" - róla, egy régi, állítólag igaz történet jutott eszembe:
A kalauz (jegykezelő) amikor még volt, rossz helyre lukasztotta az utas jegyének érvényesítését....
A lyukat visszaragasztani nem tudta, töprengett mit csináljon.!?!?!
Végül ráírta a jegyre "Ez a lyuk, nem lyuk!"
Ez igaz Sambácsi! Osztom a véleményedet, de azért amikor a nyolcvanas években, amikor ide is betört a 3+2 láz, és egy keves kollegám összehozott Kormos Gáborral, azt vázolta fel nekem, hogy csináljunk mi is ilyen, vagy hasonló kazettákat, mint a 3+2, de nem mentem bele, pedig már a kettőnk nevéből ki lett találva a címe is: CIRMOS Koktél... Mint tudjuk, többszázezer, vagy millió példány kelt el belőle. Kormos Gabi megcsinálta mással, és pár hónapon belül el is költözött a Mátyás-téri egyszerű kis lakásából. Úgy jártam, mint a torkosborz.
Kedves re-inox!
A 3+2 ízléstelensége (is) tette tönkre a hazai zeneipart!
Attól, hogy ez népszerű lett, nem igazol változást, hanem az igénytelenséget szolgálta ki.
Olcsó módon kiszolgált egy színvonaltalanul könnyen meghódítható, műveletlensége miatt megfogható tömeget.
Gondolom, anno, amikor a 3+2 kezdett magyar csárdásokat játszani
gitárral, meg egyéb autentikus hangszerekkel, sokan ugyanígy kalapálták
a buksijukat.....és lám......
Lehet, hogy ha nem szólok bölcsebbnek tűnök, de...
... az én fiatal koromban a csárdás még Magyar volt!
... hagyományos hangszerekkel!
Üdvözlettel: Mis
Szia!
Nincs semmi bajság, csak vannak régebbi masinák mint pl az enyém, amelyik nemeszi...konvertálni kell SFF1-be, első lépésként.
Nekem az öreglányom szájaizéhez átkell engedjem ezután a PSRUTI-n...
és hogy a hangkészlete is 9k legyen, még a MIDIPLAYER segítségével egy kicsit
mókolnom kell...ezután gyühet a pendrive és a már sty kiterjesztést kapott fájlra talán nem jelez "Illegal Data" feliratot...
Ha összejön és elindult, ott a kérdés, hogy egyáltalán jobb-e a már meglévőknél!
Amúgy köszi a segitséget!
A psrtutoriálból valóban minden stylus letölthető és bőségesen elegendő.
Sőt padok és effekt, valamint MFBank gyüjtemények is találhatók, letölthetők, ingyen és bérmentve.(de ezt Te is tudod!)
Üdv.: Mis
A feltett mézesmadzag Bulicsomag SFF2. Tehát itt a vége.
Másrészt a Bandi által megjelölt lengyel sty szülemény egyáltalán nem magyar ízű!
A tekervényes triplán hurkolt harmónika motívum tőlünk délebbre dívik.
Apropó, ha már a vibrafon, xilofon szóba került.
Tudjátok engem mikor varázsolt el életemben először az élőzene?
Elvittek anyámék a "70-es években (lehettem 11 éves?) egy cirkuszi előadásra, ahol Ralph Heid xilofonon és vibrafonon játszott.
Hónapokig a hatása alatt voltam az élménynek, azt hiszem később meghatározó lett.
Mondjuk tempóban sosem tudnám utolérni
Hogy könnyebb legyen a dolgotok...
Feltettem ide az egész Entertrainer csomagot : Bulicsomag 6 napig elérhető, aki ritkábban néz fel azt meg úgysem érdekli valószínű.
Aki ezzel a 146 stílussal nem tud kijátszani egy bulit ( ha a hangszerben egy sem lenne akkor is) ,
annak kár is erőltetni szerintem :)
Sziasztok "Fórumlakók" ! Csak érdekességként : még ilyen sosem történt velem ... leejtettem a PSR S770 -es hangszeremet. Eltörött a tápegységpanel / az amiken a betáp és a jack csatlakozók vannak / . Tajti-ék javítják Pellérden !
Köszönöm kérdésed.Mint az egyik reumatológus közölte:"korának megfelelő".....-en.Sajna a tegnapi buli elmaradt, ez kissé lelombozott, de 28-án pótlásra kerül.
Ezennel nagylelkűen megbocsátok.
Mindig tessék utána nézni a dolgoknak,
kellően informálódni, s csak azután véleményt formálni.
Punktum!
Kész!
Vége!
Nincs fellebbezés!
Amúgy, hogy teccik lenni?
Szégyenszemre többtonnányi szemét guberálása után csak egy Party_Lagzi_S695 33170 byte_nyi bukkant elő.
Szó szerinti "Party_csárdás" egy sem.
Nagyon restellem.
Így fogom keresni: "Party_csárdás".
Másrészt: bármit be lehet tenni egy sávra. A csárdás esetében azonban a xilofon, marimba, stb. nem autentikus. A magyar csárdásban nincs helye.
Annyit pontosítanék, hogy Party_csárdásról van szó, ami szerintem
már kicsit tágabb fogalom.
Ez már a zenészek által lenézett, "mulatós" műfaj stílusa inkább,
s akkor miért ne férne meg egy kísérő sávon az ominózus hangszer ?
Persze, ez csak az én magán véleményem, s nyugodtan meg lehet kövezni érte !
Kedves "cukilali55"
A bemutatott előadási darab brilliáns xilofonjátéka sem igazolja a műfaji kérdést.
Magyar csárdás automata kíséretében használatos hangszerről van szó,
tehát nem szólóhangszerről.
YA, MA ! HA nem tévedek, bizonyos fokig a Cubase is
Yamaha ha (rd) ver, (bár inkáb software) , mert ugyebár
ezt ajánlja a YAMAHA a szerkesztésekhez.
Lásd, Yamaha Steinberg USB driver !
De, hogy mégis..... keresném azt a CSÁRDÁS_PARTY, vagy PARTY_CSÁRDÁS
néven futó stílus egyik verzióját, amelyiknek az egyik sávján
egy ütőhangszeres (Vibrafon,vagy Xilofon) motívum játszik.
Ha meglenne valakinek, örömmel venném, ugyanis, a nagy
"stílusrendezgetés" közepette pont azt a verziót törölhettem,
mert most meg nem találom vala.
Persze így csak midi-t lehet felvenni, hacsak nincs olyan szuper hangszered, ami 8 sávon küld ki audió jelet. Ha jól emlékszem anno a KORG M1 négyet tudott?
Igen lehet, de be kell állítani a felvételnél, hogy melyik sávra melyik midi csatornát vegye fel. A PC és a CC eseményeket hogy felveszi-e a gép, az a DAW-tól függ, vagy a szinti beállítástól. A legegyszerűbb, ha a hangszerrel veszed fel midiben az egész zenét, és utána (átrakva a számítógépre) szerkeszted, úgy hogy a hangszer legyen a hangmodul
Cubase-el (illetve bármelyik DAW -val) lehet-e olyat csinálni,
hogy a kíséret mind a nyolc sávját egyszerre felvenni,külön-külön
sávra ? Vagy csak egyenként lehetséges?
Másik kérdésem: mi az a varioaudio ?
szívesen. Én anno megvettem a pro-t. Nem bántam meg. De valsz az elemnets is használható szinte mindenre. Talán csak a 3 vst instrument volna kevés ha jól néztem. Meg hát nem kell számolgatni az audio sávokat. plusz a varioaudio is nagyon hiányozna
Szia Zsolti!
A kijelző (nem írtad, de talán s975-öd van?) már nem állítható szerintem. A s710, 950, 750-en volt még tán egy poti a kijelző mellett):
De ilyen nyári napsütésben úgysem tudnál a napfénynél erősebb láthatóbb kijelzést generálni.
A stílus tempó rögzítést meg ne a freezzel állítsd be.
Menüben : Functions> Style settings> Tempo . Ha ott lockolod, akkor a következő stílus is az előző tempójával nyomja.
Üdvözlet Mindenkinek!
Egy gyors segítséget kaphatnék (felhasználóit bogarásztam, de nem találtam), hogy a kijelző kontrasztját hol tudom módosítani. (mondjuk a PSR 1500-on volt poti) itt a stup-ban sehol nem találtam display contrast setup-ot. Ill. még egy kérdés. Valami oknál fogva, ha zenélés közben stílust váltok, a stílus beállított standard tempóját hozza, ami elég bosszantó, pedig a freez-ben ki van pipálva a tempo. Köszi a segítséget előre is...