Nem minden számnak van fenn az eredeti karaoke változata! Én még az édesanyám Te Jó asszonyt pl. sosem hallottam így! Nem az újakra gondoltam, hanem a régi örökzöldekre stb.
Bocsi, de ezt nem egészen értem.
MP3-ból le lehet tölteni a netről az eredeti verziókat.
Ha MP3 helyett midi lenne, még az sem mindegy,
hogy melyik tipusra-szériára van kihegyezve.
Üdv Grabovics!
Nekem van yamahám, korgom, rolandom, ketronom és még egy boss is. Nem vagyok márka párti. Sosem azt nézem, hogy mi van egy hangszerre írva. A korg hangszereket nem szeretem, sôt a triton Le-rôl (ami nekem is van) nagyon rossz véleménnyel vagyok. Egyedűl a súlya miatt szeretem, mert 76 billencses mérete ellenére csak 9 kiló.
Írod, hogy kaptál ketron stílusokat yamahára konvertálva és sokaltad a zengetô értékeit............ Nem értem ezt a kérdésed: " akkor ez hogy us van??? "
Jó estét az Uraknak! Igen jó minőségű és hosszú hónapokon keresztül áthangszerelt átvariált mp3 tánc és szórakoztató zenéimet eladnám.Rengeteg van, és nemcsak a sablon zenék, hanem megannyi örökzöld és rengeteg csárdás is sok sok órányi műsor! Aki még nem ért a hangszeréhez, és nem szeretne órákat szenvedni a midik áthangszerelésével mert az nem egyszerű annak nagy segítség ez! Akit érdekel: haknimester@citromail.hu
Sziasztok! Nekem a 2100-as után ez volt a problémám a 3k-val egyedül a dob hangzása és nehezen de megértettem hogy nem fog úgy megszólalni rajta soha!Ezt te se várd az s900-tól! Vagy hozzászoksz a hangzáshoz vagy visszatérsz a régihez mint én, bár azt mondják hogy őrültség egy klasszikusokkal jobb hangszer után visszafelé lépni!Mindenesetre én megtettem és azóta is meg vagyok vele elégedve és nem bántam meg! Ez csak az én véleményem!De a megszokott hangzást tutira felejtsd el teljesen!
Koszi grabovics! Pont igy vagyok en is,csak sajnos meg nem tudtam orvosolni a problemat.Kel allitani valamit,vagy fel kell tenni mas dobot vagy egyszeruen csak oda kel figyelni a stylusszerkesztesnel?
Tiszteletem az uraknak!
Olvasgatom ezt a 2000-kontra s 900 dob témát.
Ha megengeditek én is hozzá tenném az én véleményen tapasztalatom a témához.
Nekem is volt a 740-es után 2000-em most pedig egy 3000-em van.
Amikor meglett a 3k azt hittem lesz...m magam a 2000-es dobjai után
Most már más a véleményem de ez rengeteg munkámba volt.
Arra azért kiváncsi lennék ha mondjuk feltennénk ugyanazt a stilust egy 2000-en 3000-en s700 s900 -on hány embernek maradva tátva a szája
Azért mertem hozzászolni a témához mert nem valkailali volt az elsö és utolso aki ezzel a problémával találkozik
Én azt is megértem hogy mindenkinek a füle hozzászokik egy hangszerhez egy idö után és szokatlan az uj hangszer.
Senkit nem szeretnék megbántani de szerintem almatom a dobok /és még sok minden más/terén otthol van.Kiváncsian várnám az ő véleményét is meghallgatás után.
A késöbbi az szarabb mint a korábbi.
A 3k vocal része még vizet se hordhatna a 2k hoz képest
Kezelöfelületböl kifelejtették a talk fonkcio gombját
A kotta tartorol ne is beszéljünk és még sorolhatnám hozzáteszem ezek sem csupán csak az én véleményeim
Almatom ha jol tudom te KORG KETRON párti vagy???
UGyanis kaptam ilyen stilusokat a 3k ra konvertálva de nem ritka a
HALL 1 70-85
CHORUS 6 30-45 érték akkor ez hogy us van???
...jobb is, bár nem ismerem a Yamaha cég üzletpolitikáját, de gondolom ők sem annyira gagyik, hogy a későbbi az sz@rabb, mint a korábbi.......bár lehet,
Koszi a segitseget mindenkinek.most fogok neki butykolni.
Azert vettem ezt a szintit mert gondoltam hogy jobb kell legyen mint a 2k minden teren.Na nem szamit fell a fejjel...biztosan egy kis ido es minden jo lesz. Koszi megegyszer
" Lehet efektezni a dobokat?es akkor maskent szolna,javit rajta sokat? "
Effektezni a dobokat? Te jó ég; Dobokat élôben effektezni -és itt fôleg a zengetôre gondolok-tilos!!! Max a pergôre lehet tenni, de azon kívűl semmi másra.
Nem tudom ti merre zeneltek es milyen rendezvenyeken,de itt felenk szinte a mullatos zenen kivul nem megz semmi...mar nagyon unom,de hat nincs mit csinalni...amit kernek azt kel cibalni
Ha te írod meg a stílust akkor szerintem igen. Én, mint írtam, nem foglalkoztam még ezzel. Nekem elég, amit ad a hangszer, mert tudtam, hogy nem csodagépet veszek. Én már annak is örültem, hogy tudok felvenni csörömpöt, nem kell külön progizni, meg egy kicsit dúsabban szól a kísérőautomatika, mint a Roland G800-BAN, megintcsak nem rosszindulat, pedig az is jó kis gép, hiszen használtam 10 évig, de eljárt felette az idő, de így jár az összes többi gép is....
....vagy ha tényleg nem tetszik, akkor add el, de szerintem ezen az alapon az összes yamaha dobja (2k-tól "magasabb" széria) dobhangja sem fog tetszeni...és ezt most nem rosszindulatból írom, távol álljon tőlem.
Hat gondolom aki a vendeglato iparban nyomja,annak nem igazan felelnek meg a gyari stylusok...Sajnos egy olyan dobost nehez beszerezni aki helyt all a dobgep mellett,es a kisebb bulikra meg sem fizetik.
Lehet efektezni a dobokat?es akkor maskent szolna,javit rajta sokat?
Értelek. Viszont nyers megszólaláshoz nyers hangszínek kellenek... Valami azt súgja, hogy olyan vájt (vagy erre nagyon érzékeny) füled van a dobokhoz, hogy hangzásban már itt, vagy ezen elcsúsznak a billentyűk
Ha mellé ülsz és elkezdel stílust gyártani, akkor olyat hozol össze, amilyet csak akarsz és abban már megfelelő lesz a dob is, mert úgy effekteled, ahogy akarod.
Szisztok"
Na megvolt az elso muzsika az s9QQ al.Hat az igazat megvalva nem buvolt el.A hangszinek eleg jok,folg a gitar meg a zongora es a fuvosok marmint a 2k hoz kepest.Ami nagyon nem tetszik az a dob,nem tudom mit lehetne vele csinalni...esetleg ha van valakinek valami jo tippje annak nagzon orulnek.Ha van valakinek valami jo stzlusa ami tenyleg jol szol kerem kuldjon egyet,csak egyet,hogy megnyugodjak hogy lehet kihozni valamit belolle.Annyi ritmus van ami nem er semmit,ami tetszik ahogyan szol az a lassu.Egz jo diszkora lennek kivancsi.
Ha valaki tud kerem segitsen. Koszonom.
" az usb-midi átalakítóknak elég csúnya latency késése van "
Jé?!?
De akkor ez kizárólag a windows miatt lehetséges. Én is pont ilyen usb-midi átalakítóval szólaltatom meg a szoft-hangszereimet, de az érzetre pont olyan gyors, mintha egy hangszer beépített hangszínein játszanék.
A firewire-es cuccok meg mind a professzionális szegmensbe készülnek. Nyakamat rá Kecsi, hogy a nyomorult "mikorszopsz ringyóz" az oka mindennek!
A takk jel honnan megy ? Felvételkor a cakét úgy állítsd be, hogy external órára szinkronozzon (ha arrangerrel vezérled). A hangszer metronómját használd. Így ha 127-en megy a hanxer, és a cake is kézzel 127-re lett állítva, elvileg ütemvonalon kell lenni az egyeknek.
Talán így ok, de az utólag visszajátszott és egyidejúleg felvetteknél mindig lesz csúszás, mert oda-vissza késik az usb
Hi Bendi !
Sajna az usb-midi átalakítóknak elég csúnya latency késése van . Szemben a hagyományos pci-os hangkártyákon levő game-midi portos , vagy alaplapi gameportos megoldásokkal. Kár hogy ezeket egyre kevesebb gépben lehet megtalálni. A laptopokon meg még soványabb a helyzet. A firewire midi kimenetek meg egyenesen katasztrofálisak (most nem audióról van szó, Tom).
Legegyszerűbb az lenne, ha felvennéd a hangszerben, aztán utómunkálatokra tennéd csak be a Cakeba. Ez persze eléggé lekorlátozza a kreativitásodat :(
Az utólag feltett elcsúszott sávokat meg egy "slide" paranccsal helyre lehet húzni.
Ăs Ăşgy gondolod, hogy a Roland/Korg/Ketron hangszereknĂŠl ez nincs Ăgy? EgyĂŠbkĂŠnt, ha mĂĄs kifogĂĄs nincs ellene, akkor ettĹl mĂŠg a YamahĂĄt fogom vĂĄlasztani, hiszen ĂŠn one-man-band show-ra kĂŠszĂźlĂśk. Hallott mĂĄr valaki olyan zenekart, ahol minden hangszert szintetizĂĄtoron szĂłlaltattak meg, de kĂźlĂśn-kĂźlĂśn? Ăn sajnos nem, de nagyon kĂvĂĄncsi lennĂŠk...
A hifis hangzás alatt egy mindenképpen "be-masterelt" hangzásra gondolok, tehát pont azokat az utómunkálatokat amiket a nyersanyagra ráeresztenek, hogy az elnyerje a végsô CD-s agyonszűrt és equalizerelt hangzást. Ez CD-n teljesen elfogadott dolog, de egy élô zenekarnál egyenesen halál ilyen hangzásra törekedni. Amikor megszólal akár egy bigband a teljes maga nyersességében, na az az igazi élô hangzás és nem kell azt equzni meg szűrni.
Ehez képest hallgass meg egy yamaha bigband automatikát. Le vannak szedve frankón a stilisztikai jegyek és általában itt és ezzel tévesztik meg a zenészeket, mert a játékstílus hasonló mint az eredetiben. (mondjuk ez is fontos dolog) Az én meglátásom szerint -nyílván ez mindenkinél más- egy hangszer legyen nyers mert azt lehet dolgozni minden irányban, de egy bemaszterelt hangzást kicsomagolni már sosem. Sok zenész meg pont azt szereti, hogy szinte azonnal a stúdiós hangzás szól a hangszerébôl, de akkor ô nem az élônek ható hangzás felé törekedik............
Eladó Yamaha PSR 3000. Egy éves, karcmentes, keveset használt, leginkább itthon, eredeti dobozában tartozékokkal, puha tok, sm kártya stb. Kérésre képet küldök! Érd. 06-20-459-8-459, balladitro@invitel.hu 280.000 Ft.
Én csak fejhallgatóval a fejemen visítozam a röhögéstől éjféltájt ... Nagyon pihentagyú volt aki kitalálta, de végülis többet ért mint egy avas csokimikulás ! Aranyos...
Helló Bendimusic !
Milyen Roland 50?
Milyen szekvenszer?
Hardveres vagy szoftos, azon belül melyik ?
Mihez képest tolja el ? Az előzőhöz képest , vagy a szekvenszer ütemvonalához képest már az első feljátszást?
Azért kicsit jobban kifejthetnéd...
üdv : kecsi
Hmm... Ez igen érdekes. Milyen CD-ket is hallgatunk? Én nem hasonlítanám a Yamaha billentyűk hangzását egy CD-hez sem. De, mondjuk Paul Hardcastle-hez esetleg, vagy egy "85-ös Step by Step Jeff Lorber albumhoz. Értem az álláspontod a hangzásvilágukkal kapcsolatban de inkább úgy fogalmaznék, (még) hogy nem jutott el odáig, hogy azt mondhassuk rá, igazán "élő" hangzást tud produkálni. Amiről Te beszélsz, az kicsit más. Bár nem tudom, hogy egy sztereón ki milyen zenét hallgat, nálam az korán sem egyezik a "Yamahás hifis" hangzással.
Sajna ez mindenkinek igy van.
Mert idő kell a gépnek amig feldolgozza a bejött adatokat,ami egyébbként egy szempillantás, az a zenében eltolódást okoz időben.
Bocs hogy ide is írok, mert most ugye nem Yamaha hangszerről van szó, de nem kapok szikrát a tehetetlenségtől és segítségra szorulnék.
Olyan probémám támadt, ha Roland 50-nel játszok fel egy külső szekvenszerre , (USB-vel vagyok csatlakozva), akkor egy 4/4 es ütemnél 2/4 eltolja az összes feljátszott hangot. Mindegy hogy dallamsáv, vagy dobsáv, az összes eltolódik !
A hifis hangzás alatt azt értem, hogy a realisztikus hangzás totális ellentéte. Ahogy a dobok (fôleg a dobok) szólnak akármelyik yamahából az mindenre hasonlít, csak az élô, igazi nyers dobhangra nem. Ott van például a "Live drum" kifejezés: Azt gondolnám, hogy végre hallhatok egy igazi dobszerkót szólni. Ehelyett egy borzalmasan szarúl megszűrt dobhangot kapok, ami köszönô viszonyban sincs egy igazi jól bemikrofonozott élô dobhanghoz. Tehát magyarul a yamahák pont úgy szólnak, mint egy CD amit beteszel hallgatni. Ez nekem zenészfülkéntazért gáz, mert akkor minek a zenekar, ha azzal a konzervált hangzással szól, mint maga a CD?!? És akkor a CD még mindíg feltehetôen jobb marad (eredeti) mint az azt imitáló zenekar. Ha egyszemélyes zenekar játszik ilyen hifi minôségben, még nem gáz. De 2 vagy több tagnál már nálam buktavári..............
-Hello Kis Tina: Cherry együttes saját száma volt!
-Hagyd hogy szépen: Szécsi énekelte talán magyarul, de Dávid Sándor biztosan! Angolul keresd: Relase me!/pl. Elvis -nél/
Visszatérő álmok szintén SZécsi Pál!
Szia! 100%-ban igazad van!! Még valamivel kiegészítenélek,
amiről sokan megfeledkeznek,hogy a szoftverek szeretnek lefagyni!!!Nem véletlenül "frissítik" jelszó alatt a cégek
a ketyeréket!!Sok bugos kiforratlan szoft.Verzió 1.- v.1000,utánna meg jön az újabb szar.....
Kösz mindenkinek a reagálást. Úgy foglalnám össze. hogy vendéglátóra, hobbizenélésre sokkal egyszerübb egy arranger célhardver, még akkor is ha időről időre ki kell cserélni az újabb, divatosabb hangszínek/szolgáltatások miatt a hangszert (ugye a PSR-1000/1500/2000 hangszerét mindenki elcserélné S900-ra vagy pláne Tyros2/3-ra "occsóé"), félprofi/profi melóhoz meg kell a valódi szintetizátor. Ami a Mediastation-t illeti, nekem mint linux hívőnek az élet sok területén fontos az opensource, talán nem kell magyaráznom miért, tehát a koncepcióval egyetértek, de az árat mindenképpen eltúlzottnak találom, bár azt ugye inkább a marketingesek határozzák meg, mint a mérnökök. Visszatérve a S550/GW8 kérdéshez: fontos az a 128-as polifónia vagy a Yamaha szolgáltatásai inkább többet nyomnak a latban? By the way, almatom, mit értesz "hifis Yamaha hangzás" alatt, ezt nem vágom...
...de az sem ma volt már, 1992-ben, 16 évesen kerültem bele az "alvilágba".....élőben, jó öreg Vermona háromutas hangfalak,Yvetta 3 oktávos orgona, Yamaha PSR 36-os, mekkora hangszer volt akkor!!!utána és mellette CASIO HT 3000 igen-igen, Roland E36,(Tűzpiros virágot már diszkóstílusban nyomattam) Technics KN 650, Roland G800, Yamaha PSR 1500, PSR s900...röviden életem nőiről ennyit...
...nem tudtad, hogy Megyasztár vagyok????....hát mennék én zenélni, de ami igaz, az igaz: 16 évig kóbászoltam ebben a szakmában, bele is fáradtam, így már csak otthon csörömpölök, mivel megszűnt a zenekar, egyedül meg nem szeretek menni.
Jahh, és akkor a mosza-féle (bocsi ezt jó értelembe vedd ;)
elsősorban magukat szórakoztató otthoni felhasználókról nem is beszélve.... Ahogy Mosza is említette, leül a hangszer elé, és minden programozgatás nélkül hirtelen zenélni kezd...
Jobban tetszett a szerzeményed, és az egész előadásmód , mint az egész megasztár. Ne fogd vissza magad továbbra sem, ha elkap az ihlet !!!
mosza....... úgy értettem én is, hogy a stílussal eljátszott nótát először felveszed, (ezt a gép midinek rögzíti) és azután rögzíted usb-n wav-nak az énekkel együtt.
Okés..... nagyon jó hatása van az egésznek, és köszi a tanácsokat.....
Jellemző rám, hogy inkább kihasználom a stílus adta lehetőségeket, ami egyben hátrány is, de általában stílusokat használok. Tehát nem lépésről lépésre. Felveszem a belső felvevővel, addig próbálgatom, amíg nem lesz jó, mert ugye ott egyszerre kell csinálni mindent, utána veszem fel az usb-vel, és ha még kedvem van (általában igen) akkor rácsörömpölök valamit. A gépszörnyeteg meg követi a hangot, mert felismeri a harmóniákat.
Kedves mosza!Nagyon kellemes zene. Élvezet volt hallgatni.
Az egy különös varázst,erőt ad egy dalnak,ha azt az adja elő akiben megszületett.
Kívánom hogy sok ilyen "csörömp "szülessen még!
És ezt egyenesen így belejátszottad a gépbe(fejhallgatóval), vagy előbb megcsináltad midinek és azt is követi a kórusgép, amikor a midit lejátszva ráénekelsz?
Üdv kisbalta! (vérfagyasztó neved van, az biztos! )
A roland GW8-as rhodes piano hangszíne issszonyat jól szól. Én még semmilyen hangszerbôl ezt az igazi Ray Charles-os rhodes hangot nem hallottam vissza.
Szerintem meg pont a yamaha az amelyik a hifis hangzás erôltetése végett megy a szakadék felé.
Ha engem kérdezel a jövô hangszere már készen van: MediaStation X76 (engem már le fognak itt lôni, annyit reklámozom ezt a márkát) de ez az a hangszer, amit te keresel: VST szoftverszinti hangokat pakolhatsz a hangszerbe és full linux alapú a hangszer. Ha jövôt keresel a hangszerek terén, akkor felejtsd el mindent, ami nem "open source vagy open architecture-ás" hangszer. Ugyan az audya demóit hallván megemelem a nemlétezô kalapomat, de még így is nem kicsit marad el egy jó szoftszinti hangjától; nem is akkor amikor hallgatod így a demókban, hanem viselkedésükben nem fogja visszaadni a realitását az eredeti hangszereknek.
Szóval a lényeg ez: ha van egy mediastation hangszered, akkor már meg van oldva a számítógép a színpadon, hisz maga a hangszer egy komplett számítógép és még csak nem is látszik!
Sziasztok !
Megint előjött ez a szoftszinti dolog... Nem mintha bajom lenne vele, de eléggé elüt a Yamaha billentyűsök érdeklődési körétől.
Tudomásul kell venni, hogy - szerencsére - kis fórumunkra egyre többen ide találnak, akik zenével így-vagy úgy foglalkoznak.
Legnagyobb részük vendéglátós szórakoztató zenész. Ami nem azt jelenti, hogy őket ez a dolog nem érdekelheti, de biztos vagyok benne, nem fognak áttérni sem Logic, sem Cubase, sem egyéb sampler jellegű számítógépes zenélgetésre. Kirándulást lehet tenni, játszogatni vele, de nem arra élezték ki ezeket, hogy a magyar vendéglátóban extraklasszis vonósokat, 15 layeron hörgő szaxofonokat, Pacodeluciás gitárimitációkat használjunk.
Talán Almatom a megmondhatója, hogy egy megfelelően stabil és gyors gép, hozzá a megfelelő szoftverek ebben a kategóriában árban überelik
az összes márka zászlóshajóját. Olyan jelleggel ezekkel mégsem lehet zenélni, mint egy célhardveres arrangeres hangszerrel.
Ahogyan itt korábban említette valaki, sajnos az elterjedtebb hangszerek a kornak megfelelő technikai szintet (memóriaméretek, procisebesség, stb) nem mindig érik el. Mégis sokban megvan a lehetőség hogy külső samplékkal , egyéni hangszínekkel bővítsük a gyári készletet.
Tudod mi az érdekes ? A felhasználók minimális százaléka veszi igénybe.
Miért? Mert már az nyűgös egy buliban, ha 3-4 gombot meg kell nyomni a következő szám előtt. Nemhogy fél percet várni, míg egy egyéni hangszínt felnyom magának a hangszer. (Azt már nem is merem leírni, a T2 mennyi idő alatt tölt ).
Ezeket csak azért írom le, mert kisbalta (üdvözlünk a jó irányba törekvők között ) is valami hasonló konfigról beszél.
Egész más dolog otthon stúdió szinten ilyesmire berendezkedni, és napokat elbíbelődni egy-egy nóta fényezésével, és megint más egy 10-12 órás "mulaccságot" végigpörgetni. Sőt megint más egy Nox együttes backup-támogatására az alatt a másfél órás koncert alatt egy sampler, hisz könnyedén és színvonalasan helyettesíti a 15 tagú vonós szekciót.
Szóval egy Audyával, Oasyssal, Wersi Abacussal Magyarországon nem lehet (nem szabad) szerintem egyenlőre elmenni "zenélgetni".
Stúdióknak bedolgozni, reklámzenéket gyártani, meg hasonlók... De az egy más kategória.
Sorry, de annyira unalmas ez a Megasztár, hogy inkább kiéltem közben a grafomániámat
Dehogyisnem. Ez ha jól emlékszem a Jazzkvartett kórus, abban viszont lehet igazad, hogy a jól odafogott de még nem sok akkord és viszonylag lehalkított (Tom javaslatára) kórus sokkal szebb, mintha ordítana alatta a gépszörnyeteg.
Nem kapkodtam azonnal az enyémhez, de ilyen kórust akkor sem tudok baállítani rajta, ha összefosm magam...... persze vszinüleg van még mit tanulnom..... öszhangzattanból is.
Ebben totálisan igazad van, de én hordtam magammal laptopot és amióta nem létszükséglet, mert naggyából benne van minden a gépben egy pen-drive rásegítéssel..... hát nincs arcom kitenni a laptopot, pedig még így is jól jönne egy-két dolog miatt. Azóta, hogy nincs, megszűntek az izléstelen beszólások, megjegyzések. Tudod, a kedves vendég, ha elkezd agyalni, hogy "laptoprul megy az egész" meg ilyesmi......
A KX61-es keyboard 4,5 kg, egy notebook max. 3kg, a 61 billenytĹąs hangszerek legalĂĄbb 7kg tĂśmegĹąek, Ăşgyhogy a cipelĂŠsnĂŠl nemigen van kĂźlĂśnbsĂŠg.
A Yamaha ad hozzĂĄjuk Cubase4-et, meg hangmintĂĄkat
KX controllers
kisbalta......... attól függ, mit szeretnél, mert ha nem mész vele cipelős buliba, és összekötsz egy szintit PC-vel akár oda de inkább visszafelé, akkor már csak a PC-től függ a legjobban, hogy mit hallasz. Azt meg te talán jobban tudod egy jó párunknál, hogy milyen softver-lehetőségek vannak. Talán tényleg csak a polifónia számít, ha midibillentőnek használod a hangszert.
Mindenesetre érdekel, hogy mi fog kijönni abból, ha egy super PC-s elkezd zenézni........ Üdv!!!!!
Sziasztok! Üdvözlök mindenkit, néhány hete követem a topikot, ötvenéves villamosmérnök-informatikus (főleg linux) vagyok, zenét tanulok hobbiból, eddig egy PSR-313-on,de kinőttem keresek komolyabb hangszert. Tekintve, hogy nem fellépésre kell, a PSR-S550 kategóriája megfelelő volna, de a Roland GW-8 128-as polifóniája elgondolkodtatott. Legyetek szívesek a Rolandról lebeszélni, szerintem 15-20 év múlva nem is lesz már Roland nevű cég, a Yamaha meg jó irányba megy és egyre jobb lesz. Ezzel kapcsolatban az is érdekelne, amit almatom az Audya-t említve fölvetett: nem lehet, hogy a jövő vagy akár a jelen a masterkeyboard+software szinti használata? Nálam nyilván szakmai ártalom a számítógép használata, de láttam mostanában "komoly" zenészeket (Ghymes, Dióssy Ákos a Kispálból, Keiko Matsui kiváló jazz zongorista hölgy, pedig ő Yamaha zenei alapítványos: nyilván ingyen kaphatna Tyros3-t is) KX-88 ill KX-8 billentyű előtt fellépésen és a madzag vége notebookban illetve hardware szintiben végződött. Ugye az új hangszínek, stílusok használatához nem kellene a célberendezést (a hangszert magát) cserélni, csak a file-okat kicserélni a számítógépen; én ezt a mókát végigcsináltam media lejátszó műfajban a közelmúltban. Szóval mit gondoltok erről?
Fogadd őszinte részvétemet.
Átérzem mijen nehéz lehet most hangulatot csinálni.. tényleg nehéz szakma ez...
De szerintem az ember ilyenkor felülről kap segítséget,és erőt,hogy átvészelje a legnehezebb napokat.
Fogadd őszinte részvétem !
Az édesanyámat vesztettem el októberben.
Nagyon hiányzik,nincs olyan nap hogy ne gondolnék rá.
De az életnek menni kell tovább !
Kitartás Zeneboy ! nagyon sajnálom a Nagypapádat !