Üdv mindenkinek!Te kecsi a sennheizer e855-ös mikiről mi a véleményed azt olvastam róla hogy állítólag jó de még nem hallottam hogy milyen?Vagy ha esetleg még valamelyikőtök használt ilyent milyen kategóriába sorolná vendéglátózni?Köszi!:Csaba.
Engem megérintett ez a zene! Leginkább a tartalma. Nagyon tetszik az improvizáció. A nyers hangzás nem rossz! (enyhén szólva) A pergő és a cinek befosás, de a lábdob ha mélyebbre lenne hangolva.... Viszont nagyon szívemhez szól. Baromi jó!
mosza véletlenül rajta hagyta az ujját az AAAAAAAAA betűn, és ezért szélesedett ki egy kicsit a képernyő. Ha lemegy ez az oldal, újra helyre áll a régi tördelés.......
Ahh, így már sokkal komfortosabb... egész a klubban éreztem magam egy sörrel a kezemben a 2. sorban
De azért szünetben odamegyek a mixerhez, hogy vigye már kicsit messzebb a pergőtől a mikrofont
Basszus:
Ilyen szintim volt!!! 87-ben kaptam és voltaképpen ezen kezdtem el tanulni komolyabban.
Még felvételem is van róla egy teljes kazetta anyag................
Igazad van, bocs!
Rá volt kapcsolva egy rakás effektproci a dal kiexportálásánál, teljesen jogos az észrevételed.
Feltettem újra úgy, ahogy az a hangszerbôl szól, totál nyersen:
Itt! A dob valóban hangosra van véve, mert most itt az a fôszereplô.
" A dobok is azok addig, amíg az egyes dobokat-cineket külön-külön hallgatom. "
Kizárólag szoftveresen van olyan dobhang, ami minden egyes megütése -még azonos dinamikai értéken is!!!- mindíg!!! másképpen szólal meg, pont úgy mint egy igazi...... ha gondolod teszek fel ilyen tányérokat, de attól ott és azonnal bokafosásod lesz!!! Innen a fórumról már Hegedűs Zoli test és fülközelbôl teszteli saját fehérneműjeinek tisztasági tűrôképesség határait, hallgatván ezeket a dobhangokat. -mondom mindezt egy mactért kolléga nevében-
Szia Almatom !
Háromszor is meghallgattam a feltett funkyt.
Mostmár kezd elképzelésem lenni róla, miről beszéltél mikor a T1-T2 cd-s hifis hangzását emlegetted.
Semmi gondom se az ízléseddel, sem a Ketron kütyü hangjával. Az élethű hangzás híve vagyok magam is, és valóban rengeteg meglepően élethű hangszín van a modulban.
A dobok is azok addig, amíg az egyes dobokat-cineket külön-külön hallgatom.
Ebben a felvételben az nem tetszik, hogy semmi köze az életszerűséghez. Ha voltál már koncerten,(nem vonom kétségbe) ilyen nincs, hogy a dobos beszerel a színpad elejére, a többiek meg elbújnak a háttérben.
Pedig ebből a keverési arányból és hangképből ez jön le egyértelműen. Okés, hogy kifejezetten a drum sekciót akartad demonstrálni, de ez kicsit túlzás (mondom a bőgős és a pianista nevében megsértődve )
Nagyon természetellenesnek tartom még , hogy a sztereo kép teljes szélességébe (nálam kb.3m most) szét van húzva a dobszerkó, és csak úgy pattog ide-oda a dobos a verőkkel.
Ehhez képest a keyboard egy pontból szól középen épphogycsak érvényesülve. Más kérdés, hogy a többi hangszerben is elsősorban a dobszekciót húzzák szét térben, de nem ennyire. Nem dobos voltál korábban ???
Az egy dolog, hogy szárazon szól. A népek füle hozzászokott mára a stúdióban készült felvételekhez (most a popzenéről beszélek), szerintem ezt egy teremben közönségnek kihangosítva is sokan furcsálnák így.
Ha mint "Yamahást" kérdezel, nekem pont az tetszik a hangszerünkben, hogy az arányok és az effektek (legalábbis a gyári stílusokban) már a studiófelvételek effektezésével és arányaival lettek beállítva. Ettől hallhatod a yamikat "cds" hangzásúnak.
Ízlések és pofonok.... de ennyi pénzért /csak az asszony meg ne tudja/ megérne egy próbát az sc88 helyett, az biztos!
üdv : kecsi
Yamaha még......
http://www.alternatemode.com/store/images/uploads/Yamaha-StagePas-500-2.jpg
ÉS EZ IS YAMI..... esküszöm, egy ilyenhez már keverő sem kell és kisebb buliba elég egy ilyent elvinni.......
Azért ha nemis annyit mint te,de egy pár éjjszakát végig klimpíroztam,de azt nem fizetik meg úgyahogy kellene.
Ezért miért ne segítenénk,könnyítenénk magunkon !
Nem ?
Szia zenex,
Hagyd a demókat, mert sokan -lehet te is- azt gondolják, hogy a demó az jobban, szebben és többet szól, mint maga a saját hangja a hangszernek. Az SD2-es esetében nem így van. Illetve mégis így; nekem a demo sosem mérvadó egy hangszerben, illetve nagyon szoktam reménykedni, hogy többet ki lehet egy hangszerbôl hozni, mint ami általában a gyári demókban hallható. Nos így történt ez az SD2-es dobozzal is. Amilyen dobot kihoztam a kütyübôl az semmilyen demóban nem fedezhetô fel.
Ide feltettem egy kis szösszenetet és elképesztô lett a hatás, már ami a dobhangokat illeti.
Nagyon érdekelne a yamahások véleménye a dobhangokról, mert nekik (nektek) a szűrt, hifis dobhangok tetszenek és ehez képest érdekelne, hogy nektek hogy hat ez a fajta "nyersizmus"...........
Akkord Megszólaló hangok Akkordtípus
C C + E + G dúr akkord
Cm, c C + Eb + G moll akkord
Cdim, C0 C + Eb + Gb szűkített akkord
Cdom7, C7 C + E + G + B domináns szeptimakkord
CM7 C + E + G + H nagy szeptimakkord
Cm7 C + Eb + G + B moll szeptimakkord
CM7+5 C + E + G# + B bővített kvintű domináns szeptimakkord
Cm7b5 C + Eb + Gb + B félszűkített szeptimakkord
Cdim7 C + Eb + Gb + A szűkített szeptimakkord
C9 C + E + G + B + D nónakkord
Cm9add7# C + Eb + G + H + D
Cm7add11 C + Eb + G + B + F
C13add9b5b C + E + Gb + B + Db + (F) + A
...na nesztek...esztek....
Pedig ilyent én is ismerek.... Még abból az időből, mikor a midizés ismeretlen fogalom volt. Az automata arrangeres NDK-s csodakütyüvel nyomta mint a süket: balkéz görcsösen c-dúr, néha áttesz d-moll, e-moll - de köze nem volt a hangokhoz, amit ordibált a buszmikrofonba. A romák viszont már akkor ezerrel tomboltak rá - mint minden hasonló mostani gennyre azóta is. Sértődés ne essék, akinek nem inge nem veszi magára.
És ez a koma a minap kunyerált egy midilejáccót az E-35 -öséhez. Akkor most miről beszélünk? Én ettől lennék a gépzene szószólója , desz? Ugyanolyan megélhetési ribanc vagyok mint sokan mások ... egyikünk így, a másik úgy...
NA NESZTEK......FORDÍCCSATOK, ORDÍCCSATOK, DÍCCSATOK, CSSATOK,...
Akordiks ( < itaalia k accordo "kooskõla") nimetatakse vähemalt kolme erineva kõrgusega heli kooskõla juhul, kui neid helisid on võimalik järjestada tertsidena.
Kui akord paikneb tertsidena, siis on tegemist akordi põhikujuga. Peale tertsilise struktuuri esineb veel kooskõlasid, mis koosnevad kvartidest, sekunditest (nn.kobarkooskõlad ehk klastrid) jne.
Sisukord
[peida]
1 Osahelid akordides
2 Akordide liigitus helide arvu järgi
3 Akordi helide nimetused
4 Akordi meloodiline seis
5 Akordi kujud
6 Akordi ulatus
7 Akordi tähistus
o 7.1 Maoorsed akordid
o 7.2 Minoorsed akordid
o 7.3 Vähendatud akordid
o 7.4 Suurendatud akordid
o 7.5 Kolmkõlade tähistus
o 7.6 Septakordide tähistus
8 Akordi tähistuse välislingid
[redigeeri] Osahelid akordides
Akordi tertsilisele struktuurile on aluseks heli füüsikaline omadus tekitada kindlas süsteemis osahelisid.
Osahelid akordides:
kolmkõla - 4., 5., 6. osaheli
septakord - 4., 5., 6. ja 7. osaheli
noonakord - 4., 5., 6., 7. ja 9. osaheli
4. osaheli C, 5. osaheli E, 6. osaheli G, 7. osaheli B, 9. osaheli D
[redigeeri] Akordide liigitus helide arvu järgi
Pikemalt artiklis konsoon
Olenevalt akordi moodustavate helide arvust liigitatakse kooskõlad:
kolmkõla ehk kvintakord ehk tertskvintakord
nelikõla ehk septakord
viiskõla ehk noonakord
kuuskõla ehk undeetsimakord
seitsekõla ehk tertsdeetsimakord
Nimetused septakord, noonakord jt. on tuletatud akordi äärmistest helidest moodustunud intervallidest.
[redigeeri] Akordi helide nimetused
Pikemalt artiklis akordi heli
Akordi põhikuju helid on:
põhiheli
1. tertsheli - akordi terts
2. tertsheli - akordi kvint
jne.
Ülemine akordi heli määrab akordi meloodilise seisu.
[redigeeri] Akordi meloodiline seis
Akordi meloodilise seisu määrab akordi ülemine heli.
Kolmkõla kvindi meloodilises seisus
Kolmkõla priimi meloodilises seisus
Kolmkõla tertsi meloodilises seisus
[redigeeri] Akordi kujud
Pikemalt artiklis akordi kuju
Akordi kuju oleneb ainult sellest, missugusel akordi helil ta põhineb. See on missugune akordi heli on bassis.
akordi põhikuju
akordi pööre
[redigeeri] Akordi ulatus
Akord võib esineda kitsas või laias ulatuses. Näiteks on 4-häälses seades akord kitsas ulatuses, kui kolme ülemise naaberhääle vahe ei ole laiem kui tritoon (3 tooni). See tähendab, et kolme ülemise hääle diapasoon on väiksem kui oktav.Teistel juhtudel on akord laias ulatuses. Võimalikult kitsas ulatuses esinevat akordi põhikuju või tuletatud kuju nimetatakse akordi taandvormiks.
[redigeeri] Akordi tähistus
Akordi tähistamiseks kasutatakse:
klassikalises harmoonias astmemärke (helirea aste ja araabia number)
pop- ja dässharmoonias põhiliselt kõlamärke. Kõlamärk koosneb akordi põhiheli tähtnimetusest ning sellele lisanduvast araabia numbrist (intervalli muutmisel).
Näiteks I6 on klassikalises harmoonias esimese astme sekstakord, dässharmoonias aga esimese astme sekstiga akord. Dässmuusikas esineb pöörete kohta mõisted "näiline pööre" (apparent inversion) ja "valebassi akord" - akordi pööre, kus akordi põhiheli pole kõige madalam noot, vaid selleks on mingi muu akordi või hoopis akordiväline heli.
Klassikalises muusikas kasutatakse tähti ka helistiku märkimiseks (suur täht tähistab maoori ja väike minoori). Dässmuusikas aga eranditult suuri tähti, mis märgivad ära vastava akordi põhiheli. Segamini ei tohiks ajada ka tähtnimetused H ja B. Dässmuusikas tähistab B si nooti (H) ja si-bemolli tähistab Bb.
Akordi muudetud helid (intervalli tähistus) kirjutatakse tavaliselt suurtähe järele paremale üles (C+5 või C ♯5), lisatud intervallid aga paremale alla (Cm9).
[redigeeri] Maoorsed akordid
Kõige lihtsam akordi tähis on maoorkolmkõlal (C) - meil kasutatakse tavaliselt ainult suurt tähte. Veel võib kohata, et tähele lisatakse ma. Näiteks Cma (maoorkolmkõla) või Cma7 (suur maoorseptakord ). Ma tuleb sõnast major, mis tähendab suurt, peamist või maoori. Meil kasutatakse selle asemel sõna duur (dkk - duurkolmkõla).
[redigeeri] Minoorsed akordid
Minoorkolmkõla (Cm, Cmi, Cmin) tähistatakse suurtähe kõrval m, mi või min. Mi on tulnud sõnast minor, mis tähendab nii väikest kui minoori. Veel kasutatakse miinusmärki (C-). Mitte segi ajada, kui akordile lisatakse muudetud heli (C-6) miinus märgiga.
[redigeeri] Vähendatud akordid
Vähendatud akorde (vähendatud septakord) tähistatakse ° või dim (diminished). Poolvähendatud septakordi (half diminished) ehk väikest septakordi tähistatakse ø.
[redigeeri] Suurendatud akordid
Suurendatud akorde tähistatakse plussmärgiga (+) või sõnaga aug (augmented).
[redigeeri] Kolmkõlade tähistus
Nimi Sümbolid 2. akordi heli
3. akordi heli
Akordi valem
Näide
maoor
C, Cma, Cmaj suur terts
puhas kvint
1, 3, 5 c - e - g
minoor
Cm, Cmi, Cmin, C- väike terts
puhas kvint
1, ♭3, 5 c - es - g
suurendatud
C+, Caug, C+5 suur terts
suurendatud kvint
1, 3, ♯5 c - e - gis
vähendatud
C°, Cdim, Cm(♭5), Cmin(♭5), C-(♭5), C-5 väike terts
vähendatud kvint
1, ♭3, ♭5 c - es - ges
[redigeeri] Septakordide tähistus
Nimi Sümbolid Kolmkõla
Intervall
Akordi valem
Näide
Suur maoorseptakord
CM7, Cmaj7, CΔ7 maoor
suur septim
1, 3, 5, 7 c - e - g - h
Väike maoorseptakord
C7, C7 maoor
väike septim
1, 3, 5, ♭7 c - e - g - b
Suur minoorseptakord
CmM7, Cmmaj7, Cmimaj7, CminM7,
Cminmaj7, C-M7, C-maj7 minoor
suur septim
1, ♭3, 5, 7 c - es - g - h
Väike minoorseptakord
Cm7,Cmi7 , Cmin7, C-7 minoor
väike septim
1, ♭3, 5, ♭7 c - es - g - b
Poolvähendatud septakord
CØ7, Cm7♭5, Cmi7♭5, Cmin7♭5, C-7♭5 vähendatud
väike septim
1, ♭3, ♭5, ♭7 c - es - ges - b
Vähendatud septakord
C°7, Cdim7 vähendatud
vähendatud septim
1, ♭3, ♭5, 7
c - es - ges - heses
Suurendatud septakord
C+7, Caug7, C7♯5 suurendatud
suur septim
1, 3, ♯5, 7 c - e - gis - b
Hali Józsi !
Annak a zenészkollégádnak nagyon nagyon különleges hallása van !
Képzeld el lefogom azt a bizonyos harmóniát,és nyomom mind állat !
Ja és mindjárt úgy tudnák zenélni mind desz13-as nagyon aranyos látogatonk .
Sziasztok !
Desz13 !
Honnan veszed, hogy ezek az emberek olyan hangnemből nem tudnak muzsikálni !
Egyébként lapozz vissza és nézd már meg hogy kinek is bántódott meg a lelki világa !?
Ha jól tudom megkértek a srácok,hogy vegyed a fáradságot,és lapozz vissza egy párat mert már kaptál választ a kérdésedre.
Így kezdődött vagy nem ?!
És te erre bepöccentél !
hát melyik cég gyártja a legjobb csónakmotorokat a világon ? Amelyik a legjobb hangszereket, nem ??? ;-D
Na és akkor melyik a plottergyártó topic??? Akik olyan márkájú plottereket csinálnak, mint amilyen az egyik billentyűs topic.
A Korgosokat is el kéne már keresztelni valamire ...
Ezek nagyon veszélyes kütyük,nemrég hallottam egy SD4-et Ausztriában.Nehezen tud az ember szabadulni a gondolattól,hogy vegyen egyet,vagy bármilyen ketront.
Elnézést a yamisoktól.
almatom.... ez a kütyü tényleg "gatyábaszarás" Elképesztő hangminőség/ár viszony. Igaz, hogy a demóját hallgattam, és a demók mindíg "fényesebben" szólnak, mint amit átlagban tud egy gép, de amit hallottam..... naháááááát...... itt kezdődik a hangzás.
midi in,trhu, igaz hogy GM, de a fülem szerint nem szól így egyetlen PSR Yami sem, és nem csak a dobok..... most azért újra előhozom a kis lökött panaszomat, miszerint az s900-am alapból sok tekintetben nem hoz egy-két olyan hangszínt, mint ahogy tette azt a régi 740-es. Igaz, hogy ezért kaptam a fejemre itt a fórumon a kedves kollegáktól, de én már csak ilyen vagyok, a fülemre szeretek hallgatni.
Ez a kütyü viszont elképesztő a demók alapján.
Ha ekkora zenész vagy, akkor miért nem fogalmazol helyesen? A desz és a cisz CSAK temperált hangszereken ugyanaz! Amúgy nem. Aki ezt tudja, nem igazán szokta rosszul használni őket. A kómákról hallottál már? ...na ott kell keresni a különbséget köztük...
Szia Csabi! Köszike, most már talán megmaradok:) elvagyok, most jöttem haza. Nem játszottam a Lacikával. Mostanában nem melóztam, az új hangszeremet is eddig csak kétszer használtam. Most kezdődik nekem a szezon. Ja, lesz arra felétek is egy alapítvány bulim.
Sziasztok !
Nahát mi volt itt az este !?
Kár hogy éjjszakás voltam .
Eza Desz13 faszi !
Vazze és tud dir-böl meg dur-bol is játszani nahát !
A bulijain meg lehet hogy űcsörögnek az emberkék mi ?
Fisz durbol játszik a csávó oda ne rohanjak !
Minden topicba akad valaki? Elképesztő...Azért szép, ha már a zene szeretet is kevés az egyetértéshez..nem még a szakmaiság..
Azért BÉke veletek!
Üdv: Zeneboy
sziasztok:)desztizenakármennyi,ha itt az ideje hogy kecsinek megmondja valaki a frankót,az ne te legyél már,ellenben kecsinek nem kell megmondani a frankót tee anyaszomorító.ő húzza az egész fórumot!viszont ittlenne a zideje annak hogy az ilyen seggarcok,csak egyszer tudjanak ide bejönni....no comment...üdv skacok:)
Nem túl yamahás téma, de csak elnézitek nekem:
Kezem közé került egy SD2-es kis "vacak dobozka".... Valami ilyesmit várok egy hangszertől és főleg a doboktól, ha megszólaltatom......... elképesztő!!! (gatyábaszarás smile-i)
A vokálmikrofonok amit mi használunk , szinte mind szuperkardioid karakterisztikájúak. A hangzáshoz nincs sok köze a fogalomnak, arra utal, hogy a mikrofon előtt-oldalt és szemben mennyire érzékeny. Nekünk arra van szükségünk, hogy lehetőleg csak szemből vegye a hangot, mert ha hátulról ugyanúgy venné, rendesen visszhangzana, gerjedne.
A jobbak azért is drágábbak, mert erre is figyel a gyártó.
Sziasztok!
Látom pörög a fórum, nem olvastam vissza, csak pár hsz-t, mert nagyon le vagyok maradva sajnos.
Kedves Desz13!
Nem akarlak megsérteni, és nem szeretnék észt osztogatni, hiszen én egy kis senki vagyok itt a nagyok között, de valóban itt mindenki nagyon segítőkész, és minden problémádra találnak megoldást a fiúk.
Ha kicsit türelmesebb vagy, és nem sértegetsz senkit, akkor ezek a zenészek mindenben segítenek.
Amikor itt vagy, és olyankor nincs itt senki, nem tudsz senkitől sem kérdezni semmit, illetve ha nem kapsz gyorsan választ, akkor ha vennéd a fáradtságot és beleolvasgatnál a fórumba, lehet hogy megtalálnád amit keresel, mert itt nagyon sok kérdés, és válasz elhangzott, valamint sok linket is találsz, ahonnan tudsz letölteni.
Kösz a tanácsot mindenkinek!Még egy kérdésem lenne hogy a külömbség hangzásban számít-e hogy a miki supercardioid vagy csak cardioid? Esetleg mi a külömbség?
K.I. remélem nem vártál csodát egy olyan mikrofontól, amiből 3-at adnak 9 ezer ft-ért...
Shure, Behringer, Sennheisser, AKG .. a márkák magukért beszélnek. Mindegyiknek vannak olcsóbb szériáik, már azok is lenyelik keresztbe a Behri mikiket.
Próbálj ki valami nagyobb hanxerüzletben kihangosítva pár tipust, biztos találsz 25-40 között már olyant ami ki fog tartani, és tetszik is. De ha lehet ne condensert, mert ahogy hallom, szereted a vaskos effektezést ... attól pedig erőst gerjedhetnek színpadon...
üdv : kecsi
Csaba! (Kantár Ildikó) itt egy hirdetés, egész friss. Nem mondom, hogy nem gyanús egy kicsit, de egy misét (Lajosmizsét) talán megér:
Shure SM 58 mikrofon 2db eladó. Az egyik nagyon szép állapotban, a másik kicsit karcos, egyébként hangzásban kifogástalan. Nincs hozzá tok, kengyel stb. 10 000 Ft, 12 500 Ft, fix áron. Budapest, Kecskemét, Szeged, esetleg más városokban az átadás lehetséges.
Shure SM 58, SM-58, SM58
* Ár: 10.000 Ft
* Feladó: Shure SM 58
* Telefon: 06707042475
* Referencia szám: 7729670
* Hely: Lajosmizse
Ne akarlak megbántani, nekem is van 1 ilyen Behringer XM 1800-as mikim,de még karaokézni sem adom ki...
De nem túl drága és jó is legyen...hát nem tudom...vannak kétségeim... Bár lehet más tud segiteni.
Szia kecsi!én most egy BEHRINGER XM 1800s típusú miksit használok de szeretném lecserélni egy vadi új-ra de nem tudom hogy milyent vegyek ami azért ettől jobb(nem tudom hogy kinek mi a tapasztalata róla?)de nem túl drága és persze vezetékes!Előre is köszi!:Csaba
Kedves Desz13!
Nagyon sajnálom, hogy ilyen véleménnyel vagy a fórumtársakról, pedig itt mindenki azon van hogy segítsen a másik ember problémáján.Néha viccesebben, néha kicsit "csípősebben", de általában normális hangnem ben mindenki megkapja a választ a kérdésére.Nem értem, hogy miért nem lehet ezt felfogni, miért kell egyből minden olyan hozzászólót elküldeni a k...anyjába aki esetleg nem a Te "úri" stílusodban válaszol a kérdésedre.
Tudod, Te egy olyan kérdést tettél fel, amit otthon, magad is meg tudtál volna oldani,(Soha nem jöttem volna rá,hogy vannak alkönyvtárak,és főkönyvtárak amiket erre a célra lehet használni!!!),de még egy 10 éves gyerek is meg tud valósítani.Ha esetleg eddig egy olyan hangszered volt, ami nem tudott könyvtárakat kezelni, vagy netán nem is kezelt fájlokat, az nem baj,mert nekem is vannak itthon régi, de nagyon profi billentyűs cuccaim.Tudod, mikor én erre a fórumar rátaláltam, akkor olyan kérdéseket tettem fel, hogy néhány embernek bizonyára égnek állt a haja, de akkor is segítettek.
Tudod nekem a fél rokonságom fejből nyomja az összes olyan nótát, ami az elmúlt 30 évben sláger volt, akár olyan hangnem ben is, amit csak Te tudsz elképzelni, minden vizsgájuk megvan, mégsem ekkora az arcuk mint a Tiéd.Van, hogy tőlem kérdeznek technikai dolgokat,és én szívesen szó nélkül segítek nekik,pedig lefosnám a saját bokámat, hogyha úgy tudnám nyomni mint Ők.
Nem értem, hogy hogy jössz Te ahhoz, hogy pl.Vénkecskéről, Márkuscsabiról, Zenexeről ilyen megnyilvánulásaid vannak, pedig többek közt Ők azok, akik ezt a fórumot működtetik( a többiektől bocs, de nem sorolhatok fel mindenkit, pedig szívem szerint azt tenném...)
Tudod mostanában néhány lagzin megfordultam, és hallottam néhány "minden hangnem ben kurvára tudok játszani "zenészt...
Na akkor inkább a midi...ja, a hfh- hoz nem kell...szerintem menj át a Korg topicra, ott most ilyen emberekre van szükség, mint Te..
Ja, és tényleg mi a faszak ezer midi egy gépre?
Ha figyeltél én említettem nemrég a stylemaker programot erre a célra. De van még jópár, legelterjedtebb a Band In a Box (BIAB) nevű, ami már megélt 10 verziót, és sty kiterjesztésű fileokat generál. Igaz hogy a Yamahához ezt még konvertálni kell, de arra is van program.
A másik, amire a németek eszküsznek, és rengeteg jó stílust
készítenek vele, a 1manband (One Man Band) nevű progi.
Már az is a 10-es verzió magasságában jár .
Mindegyik megtalálható a neten, csak kitartóan kell keresgélni.
Helló Józsi!
Szoktam én magam is szerkeszteni egyedi sílust..saját tetszésemnek megfelelően..csak annyit szerettem volna megtudni hogy szolgál-e erre valamiféle program is pc-n.
De sajnos rajtad kívül senki nem válaszolt..
Mi a bajod a JAzz-el?Mi van öreg elgurult a gyógyszered???Mi köze van a 32 hangos polifóniának 13-as hangzathoz figyelj te vén......!!dual módban is 16 hangról beszélünk!Játszod a nagymenőt és eteted a kiscsávókat!Békésen jöttem erre az oldalra,de éppen itt az ideje hogy vki megmondja neked a frankót!!!Akiket behülyítesz azokból élsz.....,te a gépzene híve vagy,és osztod a technikai jótanácsot ahelyett hogy elmagyaráznád az embereknek hogy mi is az élő muzsika!!!!Az hogy nekem milyen hangszerre futja erről ne beszéljünk te midiplayerman, biztos jól kerestél vele,de hogy a muzsikusból disco-st csinálsz és erre vered magad!!!!Tudod a kecske meg a káposzta ......!Csak akkor van baj ha a fagyi visszanyal!!!!
Helló melfoy !
Ennél csak az a jobb amikor Te magad írod,szerkeszted meg a stylusba a basszust és egyebeket ....
Az a stylus a Tiéd ...és az a legjobb ...
Ahhh! Szóval megint a Jazz... !!! Hmmm...
Idefigyelj te fasz13 ! A megszólalásod éppoly disszonáns, mint a nicked.
Nem hiszem hogy megint kíváncsi lenne bárki is az összhangzattani eszmefuttatásaidra. Nameg félrebeszélsz:
ha te lefogod ezt a bizonyos desz13-at , már el is fogyott az s500-ad 32-es polifóniája. Akkor a zene hol marad?
Nem tudom mennyire olvastad el a gépkönyvet (el tudom képzelni) , de ezen a korlátozott fájltároláson nem csodálkozom. A stílusokat ugyanis CSAK a gyökérkönyvtárba lehet pakolni, alkönyvtárból már nem is látszik. Másrészről a midiket MAXILUM 2 ALKÖNYVTÁRIG látja, amit a másodikból nyitsz, oda már hiába pakolsz smf-et. Ezeket csak azért mondtam el, hogy neked is "osszam kicsit az észt" . Rádfér nagyon.
Csak azt nem értem, aki 20 éve "szerkeszt" és zenél, ennyire vágja az elméletet, miért csak egy szaros s500-ra futja.
Na és mégegy: lehet hogy itt már sokan a fisz-dúr skálát gyakorolták, mikor te még a homokozóba a pléhdobodat verted fakanállal. Csak hogy egyszer a bocobocit fiszben is el tudják játszani a te kedvedért! És mégis midi alapot is használnak néha, mert tekintettel vannak a közönségükre. Nem mint egypáran...
Vegyél vissza kicsit ha megkérhetünk, mert jódarabig itt béke volt, és ezentúl is az lesz még ha fejreállsz is...
A laikus primitivet te irtad magadról,olvass vissza.
A régi fórumozókat meg régóta ismerem,többeket személyesen is,azért bátorkodtam irni hogy nem használ ilyet senki.
De ha egy kicsit türelmesebb lennél,lehet hogy találtunk volna megoldást a te problémádra is.
De szerintem "elkurtad, nem kicsit, nagyon"...
Üdv!
Üdv mindenkinek! Kösz a tanácsot zéno.Ja a tempo tényleg gyors de már nem akartam mégegyszer felvenni mert ahhoz normálisan szeretném megtanulni!Ez csak egy próbafelvétel volt utána gondoltam hogy megkérdezem a véleményeteket mert így gyorsabban halad előre az ember!Azért köszönöm annak aki hozzászólt!:Csaba
Üdv!Zenex a saját zenei tudásomat nem minősítem mert nem vagyok egy nagyképü barom,de azért ez a deszi...?!!A felhasználói nevem egy jazz hangzatból merítettem,de ha a zongorán fogsz bal kézzel egy cisz7-et,és jobb kezeddel egy sima esz durt,és leüttöd akkor hallani fogod,erről ennyit!az hogy vkinek mire elég a 399 midi az relatív!Több mint 20 éve foglalkozom zeneszerkesztéssel a repertoárom saját zenei alapokra épül amik smf-be vannak átforgatva ezen nincs mit szégyelni,markuscsabi neked meg csak annyit hogy neked lehet hogy s900-ad van ehhez csak gratulálni tudok,de hogy gondoltad hogy primitívnek hívsz,és honnan veszed hogy senki nem használ itt ilyen hangszert te JÓS!!!!
Szia laikus primitiv!
Valószinüleg azért nem irt senki konkrétan semmit, mert senki hsznál itt S500-at
Én is irhattam volna,hogy butaság amit irsz,mert nekem annyi adatot lát az S900 amekkora a mérete,de mivel nem ismerem azS500-at nem akartalak félre vezetni.
deszi..... ha akkora tudással rendelkezel Kedves Barátom, akkor mi a francért nem elég 399 midi????? Akkor most ki is a midibetyár?...Na.... ezt meg én nem értem,,,, na meg most mi is az a bluth... vagy mi???
Én csak arra akartam rávilágítani, hogy ha nem lát többet a géped, akkor valószínűleg 1 könyvtárba pakoltál több ezer midit. Ezt persze, hogy nem látja az a szegény hanxer....
Megigérem, hogy többet nem szólok bele a dolgaidba........
MR zenex!!!!MR vénkecske!!!!!Köszönöm nektek hogy végre felnyitottátok a szememet !!!Soha nem jöttem volna rá,hogy vannak alkönyvtárak,és főkönyvtárak amiket erre a célra lehet használni!!!Afrancbaaaa bakeeer,ha nem mondjátok akkor már nem is tudom mi történt volna velem,vagy lehet zenex hogy bluthom van nem is penyó vagy mi???A fáradtságra visszatérve vettem a fáradtságot és hidd el hogy megnéztem a hozzászólásokat és köszönöm SERGIO2-nek a hozzászólást!!Tőletek azért többet vártam én "laikus" "primitiv"Ti akik itt osztjátok az észt nagyra vagytok magatokkal de szerintem midi betyárok lévén még a "BOCIT"se tudjátok elklimpírozni C dur-on kívül más hangnemben!!!Mondjuk Fisz durban......Jaaa!!!Akkor most gyorsan gyakoroljátok be nehogy vki szavatokon fogjon élőben!!!!
desz13..... ha a "penyód" nem véletlenül Tesco-takarékos, akkor próbáld meg könyvtárakba szétrakni a mideket. Ha a fenti "csúcsminőségű" akkor ez nem fog menni, sőt szerintem még egy s500-as is kihányja magából.....
desz13!
Legalább annyi fáradságot vennél, hogy átolvasod az előzőleg feltett ugyanerre vonatkozó kérdésed utáni hozzászólásokat. Sergio2 ha jól látom 2x is válaszolt már erre neked, olvass vissza légyszíves!