Sziasztok!
Találtam egy weblapot, ami sok (könnyűzenei elméleti tudást nyújt számomra, ezért szeretném megosztani mindazokkal, akiket érdekel és még nem ismeri. A link tehát itt: Marc Sabatella: Jazz improvizációs olvasókönyv, magyar fordításban. Ezúton is köszönet Makrai Balázsnak, a fordítónak!
szevasztok!
kezdő/gyakorló szintetizátor vásárlásánál mire kell figyelni, miket kell tudni egy kezdő szintinek, esetleg tuttok-e ajánlani konkrét típust?
gitárerősítőknél van olyan, hogy gyakorlő erősítő egy csomó extrával, mégis olcsó. van ien szintiben is?
kb. 50ezret szánnék rá.
köszi a válaszokat előre is!
hááát mondjuk egy akármilyen midi szerkesztőbe behívod, aztán mint 0-ás rögtön ki is mented. Azért mégsem rögtön- lenne mit állítgatni ezen is ahogy elnézem ... De asszem legegyszerűbb lesz ha átküldöm 0-ban is
Mosza ! Olyan nincs , hogy nem játszik le a Korg egy midit, legfeljebb nem tetszik a formátuma. Amit küldtem 1-es formátumú (csak át lett nevezve .kar-ból).
Át kell fordítani 0-ba, gondolom a korgok csak azt eszik.
üdv : kecsi
Üdv! Tudom nem yamis téma, de az egyik ismerősömnek nagyon kellene a Köszönet a boldog évekért c. szám: Sajnos, amiket küldtetek, azokat valamiért nem játsza le a hangszere. Korg pa 60 -ra kellene a szám, lehetőleg olyan, amiben a szöveg is benne van. Bocsi. mosza2@gmail.com
Sziasztok !
Ráérsz a digital rec-ba belépni akkor is a mentés miatt, mikor már játék közben beállítgattad az arányokat, hangszíneket ízlés szerint. Aztán execute és save .
üdv : kecsi
Tulajdonképpen normál játék üzemmódban , a mixing controlon cserélgetek, álltgatok mindent, aztán ha tettszik, stílus, akkor a digitál recordingban elmentem, mégegyszer köszi a segítséget.
Hello!Gondolom azt szeretnéd meghallgatni,hogy a szerkesztett stílus játék közben hogy szól.Ha pl kicserélted a hangszínt,akkor nyomd meg az EXIT gombot!Felajánlja az EXIT vagy a RETURN lehetőséget.Nyomj egy exitet,meg mégegyet,és kinn vagy.Hallgasd meg hogy tetszik-e a változtatás.Ha igen akkor menj vissza a szerkesztőbe( DIGITAL RECORDING,STYLE CREATOR)ugyanoda visz ahonnan kijöttél.Ha tetszik akkor SAVE,ha nem akkor szerkeszd tovább!
üdv
Sziasztok,
lenne egy kérdésem, 1500 -al kapcsolatban.Amikor stílust szerksztünk,a digital recording üzemmódban , akkor nem engedi hogy közben lehessen hallani amit csinálunk, pl. hangszert cserélünk stb.Tehát az a kérdésem, van -e lehetőség rá valamilyen módon hogy halljuk közben, vagy csak amikor már elmentettük és vissza játtszuk, azután lehet többször próbálkozni, a végeredmény valyon milyen?
Köszönöm rudi!igazábol azért tünik nekem jo vételnek a 3000-s mert 250.000hozzá tudnék jutni ami szerintem jo vétel és 10honapos csak a srácnak sürgösen kell a pénz....bár lehet várok akkor öszig:)bár láttam egy s900-at is azt meg 320.000ért!köszi a választ
Hello józsika!
Én egyet már megtanultam vásárlás ügyben,ha veszel valamit CSAK ÚJAT!A 3000k tudásban többet nyújt mint az s700,viszont nagyon kevés annak az esélye hogy találsz valahol újan!Ha mégis,akkor egyértelmű,hogy melyiket!Én a te helyedben várnék még őszig és kivetném a hálómat egy S900-ra!Megjegyzem nekem is az van,és minden elvárásnak megfelel,amire szüksége van egy zenésznek!
Ez csak az én véleményem!
Üdv
Helló!
Szeretnék töletek segitséget kérni!hangszer váltást szeretnék a jövöhónapban és azon gondolkodom h PSR-S700-ast vegyek vagy PSR 3000-t!a 3000 sokak szerint jobb hangszer mint az s-700as de viszont a az utobbi uj konstrukcio...szerintetek melyikböl lehet jobb hangzást kihozni?és melyiket ajánljátok?elöre is köszi mindenkinek!ÜDV
Yamaha s08-as eladó. 88 bill., kalapácsmechanika, 64 hang polifónia, 28 Mb hangszín Rom, több mint 700 hangszín (GM2-XG szabvány is), smart media kártyahely, usb port, minden hangszín átírható, menthető (a kártyára is), kiváló szinpadra, de otthonra is zongoratanulás céljára is (a Casio-kat magasról lepipálja tudásban és minőségben is). Infók itt:
http://www.yamahasynth.com/products/s08/
Srácok! Két midit keresek . Szinetár Dórától a Buliután takarítás, és a Do Re Mi címü musical betétdalt. Iskolásoknak kellene. ha valakinek megvolnának megköszönném.
Én sem adnám el a 3000-et.Igaz kacsingatok hogy milyen az S-900-as,de tuti megtartom a régit.Még ezt sem értem rendesen,nemhogy az ujat:)
Ha összetudtam volna annyit kuporgatni lehet megprobáltam volna.Na,nem azért mert annyi pénzem van,hogy két billentyüm legyen.Most már tényleg nem tudom hogy milyen az uj Yami.Mondtak rá sok rosszat,jót,így aztán végképp nem lehet eldönteni hogy milyen az S-900.Azt tudom hogy a 3000 jól sikerült.Már áradoztam párszor.
Zebulon!
Én azért vártam azt a hangszert /már évek óta/ amit én tudok feltölteni saját /megdolgozott/stylusokkal.
És akkor jött az 1500-ös ,3000-s.Az elsők között vettem az 1500-t.
És nekem azért jött be mert nem 1 ,10 ,100 hanem akár több ezer stylust /amennyit a kártya elbir / fel tudok tenni ...
Nembeszélve a midikről ....és nembeszélve a stylus és dal szerkesztőkröl.És még a voicokba is bele tudok nyulni.
Sztem ennél több nem nagyon kell ....
És 1 értek azokkal akik azt mondják meg kell dolgozni minden hangszert....
Ambrus , annak több oka is lehet :
aki nem éri fel agyilag , az eldaja mert cd minőségű , és Sokol rádió minőségűt keres helyette. Aki unja vagy maximálisan kihasználta már és továbblépne, az S900-ra cseréli. Végülis már vagy 4 éve piacon van, és aki akkor belevágott, keresi az újabbat.
Én biztos egy darabig nem cserélném le, alig múlt másfél éves.
Miért nem veszel akkor a 620 helyett inkább 3k-t, ha annyi van a piacon? Jól lement az ára.
T2 !
Én a saját megközelítésemből kiindulva sosem adnék érte ezreket. Kutyaközönséges hangszer-lábkapcsoló (450 Ft) bele egy csecse dobozkába, egy vezeték (még árnyékolt sem kötelező) és egy jackdugó a végére (a jobbikból való 300Ft). Ugyan azt a célt szolgálja, mint a 7 ezer ft-os gyári.
üdv : kecsi
Sziasztok.Tegnap irtam,hogy psr740est keresek.Elcserélném a 620 ast bujom a netet egész este és aszt tapasztaltam,hogy rengeteg az elado psr 3000 es. Miért?
Tisztelt Yamaha-fórum társak!
Praktikus tanácsot kérek text lapozáshoz; milyen lábkapcsoló felel meg?
Hol és mennyiért lehet beszerezni.Szerényen, persze.
Köszönettel,T2.
Kedves Mosza!
Egy másik fórumon tapasztaltam, s aztán itt is, hogy nem szabad az embernek kiadnia magát,mert igyekeznek minél többen belerúgni,belekötni, esetleg megbántani.Ha valaki nem ökölvívó lélekkel született, fel kell ismernie, hogy
létezik elkerülő magatartás.Ennyit a szocializációról.
Az üzletet magánszférában kell megoldanunk.
Persze üzleti titok, hogy a tok eredetileg a nagy és híres "Ő" tulajdona volt, ezért nem kívánok polgári per szenvedő alanya lenni.Számítok megértésedre ebben a bizalmas tranzakcióban.
Maradok tisztelettel:T2.
Nem,nem szerettem volna imponálni senkinek,csak a véleményemet mondtam el,amit a Yamaha-ban megcsinálsz egy perc alatt a Korg-ban az egy "óra"...a hangzása különben nem rossz,de nincs benne egy értelmes dance-disco style...szerintem egy hangszert nem azért vesz meg az ember hogy utána ne győzze feltölteni stílusokkal stb...úgyhogy továbbra is pa50
Sziasztok!
Azoknak mesélném el akik meg vannak szeppenve az s900-tól: Én febr elején vettem meg a hangszert, május közepéig ki sem mozdultam vele, addig csak gyúrtam, formáltam a magam izlése szerint! Az elején még én is vissza sírtam titokban a PSR-2000-est, ma már viszont sikerűlt olyan szintre jutni, hogy tökéletesen megfelel a céljaimnak! Szombati bulimon több zenész kolléga is jelen volt és egytől egyig mind elismerően nyilatkozott a hangzásról! Megérte a ráfordított idő! Mindenkinek csak azt tudom tanácsolni, hogy próbáljon minnél több időt a hangszerével tölteni, ez a titka mindennek!
Egyedűl a kotta tartó amivel nem vagyok elégedett!
Üdv mindenkinek.
Sziasztok....... a múlt héten még eléggé ki voltam bukva az s900-as túlságos hifi hangzása ellen........ valóban nem ezt szoktam meg. Szombaton egy jó közepes teremben játszottunk, és kellett egy pár decibel mélyet adagolni, és próbaképen nem a klasszikus 80 Hz-es frekit toltam fel, hanem 180 Hz-et. Majdnem kiugrottam a nadrágomból annyira tetszettek a basszusok...... szóval mégis az ember lehet balfék, de az s900-ban nem illik csalódni.......
szegény Zebu ... csak imponálni akart a Yamisoknak itt a Yami fórumon, de még nem tudta, hogy sok más hangszertulaj is ide szeret járni .
De azért az a "fos" tényleg túlzás volt. Talán hallgass meg majd pár kollegát, aki szaxerűen türelemmel matatott a Korgban, meg fogsz lepődni!
üdv: kecsi
Én meg azért nem értem, mert 2 azonos kategóriájú hangszerrôl beszélünk. Így max az ízlés, hogy kinek melyik hangzás jön be, illetve a felhasználótól függ 99%-ban, hogy melyik hangszer szól jobban...........
Üdv T2! Nekem a másik megszólításod sokkal jobban tetszik, de hát itt ezzel "rohangálsz", akkor én is kötöm magam ehhez. Köszi a választ! Hogyan tudjuk "nyélbe ütni" az üzletet?? (Ha 10k-t küldök tudsz visszaadni???)
Hálás köszönetem!!!
Mivel egy zongorista barátomnak kellene, ha esetleg még a kottája is meglenne valahol............... de ez is már szuper, hogy segítetek!
Köszi!
Mer" buta vagy hozzá mint a tök, azé. Meg mert kicsit munkaigényesebb oszt má lefosozzuk. Csomó mindent megírok PC nélkül úgy, hogy odaver a Yamahádnak, a 2000 esnek legalábbis. De mindegy, erre vótá képes, ennyit tudsz, vegyé" Yamahát!
Dal szovegek a www.zeneszoveg.hu, majdnem minden megtalalhato!
Nézem a színes prospektusokat,
S közben elábrándozom...
Párizs és London és Berlin és Róma,
Utazni jó nagyon!
Szeretném bejárni a Földet,
Minden zegzugát,
Ezernyi ismeretlen széppel
Vár a nagyvilág.
Szeretnék ismerni sok embert,
Szerezni új barátokat,
Hajóval átszelni a tengert
S megmászni az Alpokat.
Szeretném bejárni a Földet,
Minden városát,
Amit csak alkotott az ember,
Látni száz csodát.
Szeretnék mindenkit szeretni,
Aki a földgolyónkon él,
Bejárnám boldogan a Földet,
Ha te is mindig velem jönnél.
Szeretnék ismerni sok embert,
Szerezni új barátokat,
Hajóval átszelni a tengert,
S megmászni az Alpokat.
Szeretném bejárni a Földet,
Minden városát,
Amit csak alkotott az ember,
Látni száz csodát.
Szeretnék mindenkit szeretni,
Aki a földgolyónkon él
Bejárnám boldogan a Földet,
Ha te is mindig velem jönnél.
Sziasztok!
Aki tud, légyszi segítsen nekem:
Harangozó Teri: "szeretném bejárni a földnek minden zeg zugát" című dal kottája és szövege kellene..........
Ha valakinek ez megvan, legyen szíves és küldje át nekem.
Köszönöm!
sziasztok:) kedves Zebulon,nem merném a Korgra azt írni hogy fos ilyen bátran,nekem is votl pa50,más a hangzás,ennyi,most Yamahám van ,s900,de addig nem nyugszom amíg nem lesz egy korgom is!!!!idegen sokaknak a korg,és persze bonyolult is,de hidd el ha belejössz,nagyon fog tetszeni,sokat zenéltem vele,és sosem volt semmi probléma vele,ja és többszáz stílus van rá a neten a korgpa.com on:)
Nem tudom mért vár mindenki csodákat az elsö pillanattól,mikor megvesz egy hangszert!Az igaz,hogy a Korg kezelhetösége nehezebb,nem olyan szájbarágós mint a Yamaha,de hidd el ha jól van löve akkor csak nézel!Ezzel nem azt akarom mondani,hogy jobb hanszer is,csak foglalkozni kell vele!De én is úgy vagyok vele,hogy YAMAHA FOREVER!
Szevasztok,szörnyű megbocsájthatatlan dolgot tettem....amit már most rettenetesen bánok...elcseréltem a psr2000-esem egy korg pa50-re..ami egy hatalmas nagy rakás szar...akkor egész jónak tünt de most hogy kezdem "megismerni"pppfffffhhhhhhh....a Bossa-k jók benne meg még pár style..de kezelhetőségben,szerkesztésben messsziről nem közelíti meg a Yamahát...bonyolult fos az egész...amint tudok megszabadulok tőle,és kivetem hálómat egy psr3000-re..úgyhogy emberek csak annyit hogy Yamaha forever!!
sziasztok.
Azt kérdezném hogy a Yamaha psr-3000 valamint az S-900 as mennyiben hasonló,ill.különböző. Pld. az ilyen psrutis akkord kijelzés megjelenik ugyanúgy a 900-as monitorán is,vagy ha elmentek valamit a 3000-en akkor megmarad a 900-on is?
Érdekel még az is hogy felismer mindent a 900-as? Nem kell csak pendrivot rakni rá.Pld laptop vinyot,vagy van egy maximum amit még felismer?
Kicsit összehasonlithatná valaki aki ismeri mindkettöt.Elönyeit, hátrányait. köszi szépen
Hali almatom! Nem tudom mennyit szán rá anyagilag, de 10-15 W elég kevés. Otthon gyakorolni jó lehet, de többtagu zenekarban, főleg ha dobos is van szerintem kevés. Én régebben próbálkoztam egy pár pici EV. falakkal (most a pontos típust nem tudom) nagyon minőségi volt, de nem jött át a zenekaron. Régebben egy 25w-os aktív vermóna monitort használtunk, az meg mindene át szólt. Mindenesetre jbl control sorozat, vagy akár valamelyik beri aktív vagy passzív studiómonitora megfelehet, eléggé birják a hangerőt, és nem olyan drága. A kétoldalt azért átgondolnám, lehet hogy egy is tökéletes erre a célra ha csak nem feltétlen sztereót akarsz hallani. A TC. csinált egy jó cuccot nézd meg a neten, azt hiszem Solo a neve.
Srácok:
10-15 wattos pici monitor hangfalat szeretnék kontrollnak, amit az állványom két oldalára felszerelhetek.
Mondhatnátok 5-leteket ezzel kapcsolatosan, hol és mit érdemes megnézni, meghallgatni.........
Köszi!
Sziasztok!
Románcoktól keresném a "Ne sírj" című szám midijét, vagy stylusát! Akinek esetleg meg van az kérem kűldje el nekem. Előre is köszönöm. cserlac@citromail.hu
Sziasztok! még új vagyok a fórumon, légyszi segítsetek! Van egy eladó Yamaha PSR 620-as szintim, amit szeretnék PSR 740-re cserélnék. Van két amerikai típusú AXL márkájú hangfalam, amit szintén szeretnék beszámmítatni, vagy eladni. Van valami ötletetek?
PSR s900 az ebay-on ! 3 hónapos, puhatokkal, T2 vétele miatt eladja :
most 3 óra van a lejáratig, 906 eu jelenleg, 1200-ig még megéri sztem ráverni. Ha most lenne zsém, nem hezitálnék egy percig sem.
Hátha valakit érdekel, én szóltam !
üdv : kecsi
üdv : kecsi
Nincs külön sustain gomb! A hangszerválasztó alsó sorában a jobb végén ott a "Voice effect" , megnyomod és felugrik az effek kezelő panel. Ott tudod ki-be a sustaint is kapcsolni.
De ezt már 1-2 napja leírta valaki itt, nem figyeltél
Ha minden funkciónak külön gombja lenne, akkor meg az lenne a baj, hogy olyan mint egy repülőgép-pilótafülke.
üdv : kecsi
Sziasztok!
Egy kicsit szokatlan témával fordulok hozzátok!
Érdeklődnék főleg a Pesti zenészektől nincs-e véletlen videós ismerősötök,
csak azért kérdezem mert élő buli videókat keresek ahol a Váradi Café, vagy a Kökény-Nyári duó zenélt. Pl: lagzik, szülinap ilyesmi....
Természetesen nem ingyen.
Bocs a furcsa témáért!!!
Sziasztok"
Sziasztok!
Talaltam egy angol ceget, amelyik hihetetlenul olcso aron forgalmaz hangszereket is: Esmaltech store; http://forums.dontcrack.com/?showtopic=1493
Az lenne a kredesem, hogy valamelyikotok mar rendelt-e toluk, vagy hogy hogyan tudom elkerulni azt, hogy atverjenek(a penz atkuldese utan ne kuldjek a hangszert, vagy hamisitvanyt, utangyartott holmit kuldjenek)?
ELEG FONTOS LENNE A VELEMENYETEK, MERT NEM TUDOM, HOGY MI TEVO LEGYEK:(
" De hogy ez a "Super Articulation Voices" szerintem mekkora egy "parasztvakítás"!?! Azon túl, hogy természetellenes is: kinek kell, hogy két szakszofon hang között egy nagy levegôvétel hallatszódjon? Ez már azért is vicces mert a szaxofon a korpuszánál van bemikrofonozva, ami meg nem veszi fel még egy tüdôbajos szaxofonista lélegzetvételét sem. Nem hogy inkább az ilyen tök hülye és teljesen használhatatlan dolgok helyett próbálnák meg összehozni a fizikai modellezést, de azt mintavett hangokkal tennék és úgy szólna és viselkedne végre egy trombita, ahogy az elvárható lenne. Nem tudom............. számomra furcsa, hogy milyen iszonyatos volumenű dolgokat meg tudnak alkotni az emberek, de egy hangszernél ez a tudomány elvérzik. Szerintetek miért van ez? "
Hú, de jót rötyögtem, nagyon tetszett a kifakadásod.
Hogy a Yaminál miért van ez, nem tudom. De látom/tapasztalom, hogy szinte minden nagynevű cégnél egyre romlik a minőség, a mérnök helyett a marketingesé a főszerep. Megjegyzem, a Yamaha robogók minősége már nem a régi (tapasztalatom szerint), sajnos.
hallo skacok:)
gondoljatok bele ,én rájöttem miért nincsenek valódi eredeti hangszerek hangjai hangszerekben,mert akkor valóban lehúzhatnák a redőnyt a zenekarok elég lenne 1 énekes és egy hangszer,mekkkora bukás lenne ez,viszont kiváncsi leszek a Tyros3 ra,de én azt tartom hogy a Yami elég gagyi abból a szempontból hogy már a T2is megérdemelt volnaegy oktávval többet,és erre a 3 is olyan mint az elődjei....no comment
Aham........ aVL70-es és társai valóban fizikai modellezésre vannak kihegyezve, amivel valóban lehet imitálni, pl: egy trombita VISELKEDÉSÉT, de hangját nem. Volt szerencsém megkapni, talán a világon a legjobbnak mondható fizikai modellezésen alapuló zenei szoftver szintijét, -amivel a VL70-es köszönô viszonyban sincs- de ennek ellenére a modellezett hang hihetetlen gagyi! A viselkedése jó, de maga a hangja borzalom.
Én erre írtam azt, hogy olyan fizikai modellezésen törhetnék a fejüket a fejlesztôk, amit összevonnak a mintavett hangokkal, mert maga a fizikai modellezés csak a hang viselkedésére van jó hatással, de akusztikus hang elôállítására alkalmatlan.
Ezért mondom, hogy a mai felgyorsult technikai fejlôdés mellett a szintikben lévô hangszerek megszólalása nem hogy lelassult, hanem szinte hátrafelé megy.
....hmmm :(( hát ez tényleg szörnyűűű!!! talán azért van ez, mert Te még hiányzol a teamből... Próbálj meg nekik jelezni, hátha...
Gondolom hallottál már a VL70-ről és társairól, azok valóban erre lettek kihegyezve amiről beszélsz, a fizikai modellezés lehetőségére. Nem annyira "tök hülye" ám az a sok ferdeszemű.
De az egy másik hangszer, másik történet. Most képzeld csak el, egy onemanband-es vendéglátós elkezdi modellezgetni a neki tetsző szaxi meg gitárhangokat, mert olyant amit ő hallott a pudréban, a marha japánja nem tett belé. De majd ő kimodellezi !!! Hahaha ... mikor egy sustaint se könnyű soxor megtalálni (bocsi Almatom hidd el, olyan hangszert sosem fognak kitalálni, ami neked tetszene. Tehát kénytelen leszel magadnak megkreálni.
Mellesleg már többször megbeszéltük, hogy a Lionstrax nem egy kategória a Tyrossal, tehát nincs értelme vele összehasonlítani.
üdv : kecsi
...hát szegénykém nagyon elmarad a lionstracs-tôl!
...mondjuk attól minden más...........
De hogy ez a "Super Articulation Voices" szerintem mekkora egy "parasztvakítás"!?! Azon túl, hogy természetellenes is: kinek kell, hogy két szakszofon hang között egy nagy levegôvétel hallatszódjon? Ez már azért is vicces mert a szaxofon a korpuszánál van bemikrofonozva, ami meg nem veszi fel még egy tüdôbajos szaxofonista lélegzetvételét sem.
Nem hogy inkább az ilyen tök hülye és teljesen használhatatlan dolgok helyett próbálnák meg összehozni a fizikai modellezést, de azt mintavett hangokkal tennék és úgy szólna és viselkedne végre egy trombita, ahogy az elvárható lenne.
Nem tudom............. számomra furcsa, hogy milyen iszonyatos volumenű dolgokat meg tudnak alkotni az emberek, de egy hangszernél ez a tudomány elvérzik.
Szerintetek miért van ez?
Tyros3 specs (as we know of so far)
61 keys with Toch Response and After Touch
128-voice polyphony
1312 Voices incl. 23 Mega Voices
47 Super Articulation Voices and 5 Super Articulation2 Voices
450 Styles with 4 variations
9 Slider for Real-Time Control e.g. for Drawbar-Organs
Great Graphic-Colour-Display for score, lyrics and text
Harddisk-Recorder: Play 2 Stereo Tracks / Rec 1 Stereo Track
Microphone-connection and Vocal Harmony
Video-Out and RGB-Port
Brandnew Tone-Generation
New Live! Concert Grand Piano
New Mega Voices
New Super Articulation and Super Articulation2 Voices
New Sweet!, Cool! and Live! Voices
New Drumkits
More and new Styles
New DSP-Blocks for Styles
Enhanced Harddisc-Recorder
USB 2.0 Technology: USB-to host and 2 x USB-to device
LAN-Port for Internet Direct Connection (IDC)