Tanácsot szeretnék kérni.
Két Les Paul gitár közül kell választanom. Akusztikusan, erősítő nélkül az egyik valamivel hangosabb, erőteljesebb. A másik gitár valamivel tompábban szól.(egyforma húrokkal)
Ez már jelent valamit?
Erősítővel még nem voltak tesztelve. Ott mire kellene figyelni?
Urak, hátha másnak is tanulságos:
Próbáltam a napokban ezt meg azt, köztük egy-két Les Pault.
Az egyik egy Tribute gold top volt. A hátul fekete. Bomba hang, ahogyan kell. De az a fekete... És a nyak kényelme a nagyon nem szimpi bundozás miatt, hát izé... Rendesen "reszelő" volt a nyak alja, csalódtam. Pontosabban ráspoly...
Egy hétre rá a másik: az is egy Tribute gold top volt. A hátul natúr. Semmi kivetni valót nem találtam benne. Mintha minimum egy komplett szériával magasabb lett volna.
Ki érti ezt? (Költői kérdés, de ha mindenáron megválaszolná valaki, ne fogja vissza magát.)
Nos, a standard SG-t azért még egyikért sem cserélném el.
De 900 euró alatt újonnan a második darab nem is akkora hülyeség.
Off:
Ugyanott egy koreai andertonsos Chapman LP - kicsit mintha kevesebb dinamikával és modernebbül, viszont szemre kiállításra való anyagokból, tök precízen masszívra összerakva (a 24 bunddal hadilábon vagyok bár) 6-700 pénzért komolyan elgondolkoztató, ha használatra kell a gityó, nem gyűjteni és adni-venni. És ezt csak úgy leakasztottuk a falról, semmi válogatás... Tuti darabok lehetnek köztük, ha úgy tízet végigpróbálsz.
U.I.: Mouflont szeressük. Szinti kit érdekel, köcsögdudával érdemes lehet helyette kísérletezni, vagy dorombbal felőlem. Max didzseridu, de akkor legalább kettő kéne (tercelni természetesen).
Zokognak a lányok a Mátyás téren.....
( Lali bátyó, köszönöm a reklámkampányt, kerülni fogom a környékedet is, mert nincs az a pénz, amit ezért a pultnál kéne hagynom :) )
Kösz, ezt szívesebben hallgatom :) De van bennem kétely a tekintetben, hogy nem elég jók ezek az alapok, amiket alágyártok és hitelt adok a kritikának is.
Elsőre tényleg picit meglepő ez a szinti, de pontosan ritmizál, viszi a ritmust. Szerintem rajtunk kívül a kutya sem veszi észre. Esetleg leszedhetnétek és sima Hammond-szőnyeget teríthetnétek helyette, de nem biztos.
Gondolom ez egy demo, odaadjátok a kocsmárosnak, hogy hallja nem vagytok kutyaütők. Egyben van a zenekar, jól gitározol rajta, szerintem teljesen rendben van!
Hosszú. Nincs emberünk rá és fontosabbnak tartjuk azt, hogy szóljon valami plusz harmónia, vagy szólam, mint azt, hogy pontosan milyen a hangszín. Nekem speciell bizonyos határok között mindegy, hogy milyen sound szól, inkább csak harmóniailag és ritmikailag érdekel.
Várjatok csak, készül a Hendrix Diszkau c. programunk :)
(Egyébként meggyőződésem, hogy az öreg - ha élne - teljes erőből hangszerelne szintikre, nagy zenekarra, biztos kurvára unná már a sztrato magányos csikorgását ennyi év után.)
Határozott, nem tétova vélemény, nem is vitatkozom vele, csak másképpen látta a zenekar a megtartott megbeszélésen :) Lehet, hogy nem jó az irány, de az biztos, hogy annál jobb, mint amikor 3 érett korú úr megpróbálja tökéletesen ugyanúgy - ami általában nem sikerül és különben is minek - lejátszani kedvenc nótáit úgy, ahogy azok 30 éve megszólaltak.
Én se vagyok 100%-ig biztos az irányban, változott is azóta, de nem röstellem, a mienk akkor is, ha nem mindenkinek tetszik.( Aki idetette, annak valószínűleg tetszett :))
Szerintem, ismétlem szerintem bár minden mostani "sztár zenekarocska"ilyen muzsikálást produkálna.Az atom pontos dob, és a remek gitárolások mellett, mindezt megspékelve a fülemnek tetsző énekkel nálam fel sem tűnik semmiféle gyalázat.És akkor még a csodaszép hölgyet nem is említettem....Ja, és a kollégám itt mellettem korodbéli, ráadásul egy fúvós bandériumban harsonázik, tehát nem feltétlen botfülű, sőt határozottan szereti az én fiatalságom zenéit, számára sem volt kirívó?
Iszol Te eleget mostanság?
A szinti-témáról kellett volna tartani egy zenekari megbeszélést, mielőtt felvételre került, Szenyor Arion... Akkorát gyaláz a számon, hogy ijedtemben először azt hittem az Explorer megnyitott egy új ablakot valami disco oldalon, és 10 percet kerestem, hogy lehetne lekapcsolni...
A konkrét kulcsokat nem ismerem, de nem találkoztam még olyannal - olcsókról beszélek - amelyiknél maga a kulcs mechanika engedett volna. Nézd meg inkább az áttételüket, melyik hangol finomabban.
Sziasztok! Valakinek van tapasztalata ezzel a 2 olcsóbb kulccsal? Jól bírják a nyújtásokat, de eleve jól tartják a hangolást, melyik jobban vajon?... Köszönöm
Kicsit off leszek lehet, de azért megkérdezem, hogy próbált valaki már PRS-be Gibson szedőt?
Szeretném kipróbálni milyen lehet. :) Mindenképpen Alnicot tennék bele.
Van valami tapasztalatotok? Ja és hídhoz szeretném és mindenképpen zebrát.
Köszi! :))
Szerintem a "klasszikus", 9 lyukú könnyítést alkalmazták ennél is, mint 85-2005 közt az összes Les Paulnál, ami nem Custom Shop. Legalábbis összehasonlítva a 2005-ös CS Customommal, ami 4.6kg, ez 4.1kg-ot nyom.
Mindene gyári, 498T/490R páros van benne, plusz megvan hozzá a fekete koptató és a gyári barna keménytok is a szexi rózsaszín belsővel :D Hangra pedig nem az éneklős Standard-vonal, hanem abszolút a Customokra jellemző gyors hangindulást és agresszív karaktert hozza.
Urak! Hozzám került egy 2002-es LP Studio egy 200db-os limitált szériából, ritka Copper Top szín (jelenleg csak egy limitált Firebird van ebben a színben a Gibson kínálatában), jelölések nélküli ében fogólap, viszont mivel nekem van egy Customom, és a kettő karaktere nagyon hasonló, így igazából nincs rá szükségem, ha valakit érdekelne, eladnám. Több képet, ilyesmit emailben tudok küldeni, Budapesten kipróbálható a hangszer.
Olyan 4000 eur környékén vannak a 60-as évekbeli darabok... de nekem egy újabb is jól jönne. Pár éve volt is a kínáltban, Gibson SG Junior '60 néven, de mostanában nem láttam eladót.
Mostanában egy telét és egy Lp-t szoktam használni bitang jók de most hétfőn levittem a 61 SG-t és megállapítottam ha a három gitár közül csak egyet választhatnék hát akkor a 61 SG maradna:) Angus nem véletlenül ezt használja:))
Sőt, ha azt akarod, hogy ne lazuljon meg, tegyél alá rugós alátétet, vagy még egyszerűbb: tekerd ki az anyát kicsit hajlítsd meg az eredeti alátétet és tekerd vissza az anyát. Nem fog kilazulni.
Még egy ötlet amit, minden új hangszeren érdemes ellenőrizni, mert bizony idegesítően tud zizegni az is : A húrkulcs rögzítő anya alatti alátét. Szemre ezzel is általában minden rendben, de, ha kézzel el tudod fordítani, akkor érdemes az anyán húzni egy kicsit...
Szia! Néztem én is, már lámpával, mindennel és lekaptam. Jobb lett, de úgy néz ki megvan (talán) a szemét kis bűnös. Ez a Graphtech frankó, csak teljes vastagságában felfekszik a húr rá, nem csak egy nagyon pici ponton, ahogy kellene. Hátha ez lesz...
A híd oktáv állító csavarjai alatt / mögött fut egy "drót" ami megfeszítené a csavart, elállítódás ellen. Ha ehhez nem ér hozzá a csavar az bizony zizeg, neki kell feszíteni, attól még az oktáv nem megy el és megszűnik a bosszantó szitár jelenség. Legalább is nálam több ilyen híddal ellátott gitárnál előfordult ez a jelenség. Hátha......
Lefogtam. Hallok kis változást, de zizeg még mindig. Kb.: ez már ilyen nem létező valamibe megy át. Nem találom honnan jön,de csak a híd lesz vagy a nyereg..
Az a négy tized elég soknak tűnik, de ki hogy szereti. A vadi új Gibsonokon is marha magasan vannak, nekem úgy kényelmetlen, ezért mondtam a nullbundos verziót.
Én nem szoktam méricskélni, addig reszelem, mig jó nem lesz. Ha a lefogott húrt nézzük a következő bundnál, annak jónak kell lennie.
Satus gitároknál is illik beállítani ezt a magasságot vagy a satu alatt a fát reszelve, vagy ha csak néhány húrral van gond akkor magát a satut reszelni.
Visszatérve erre a zizegésre. Gondolom így vín í tiéd is kialakítva, és a húr felfekvése is a fej felé lejt, szöget zár be a fogólappal, nem rádiuszos a húrral kapcsolódó éle.
Érdekel,hogy hogy csinálod, de pontosíts lécc, hogy értsem :) Én eddig úgy láttam,hogy a 3. bundál fogom le és az elsőnél mérek, de hogy mennyi legyen az annyi? ....
Átváltva 0,38 mm jött ki a vékony E-nél, de sok neten keringő érték van, ezért a hezitálás. Lehet a Prestige Ibanez értékeit nézem meg, ott fix a nut, az nem kopik :)
Lemaradt.
A legideálisabb nút magasság, mintha null bundos lenne. Én szemre szoktam csinálni (néha elrontani), de ha az első fekvésben lefogod a húrokat a második bundnál mérheted.
Ha az üresen pengetett húr zizeg és nem a húr magasságával van a gond, akkor magában a szemöldök nútjában keresd a hibát. Ha széles a vájat, az alja esetleg a fej felé emelkedik akkor ezt a jelenséget okozza. Ugyan ez vonatkozik a hídra is, rosszul kialakított vájat, vagy maga a baba felfekvése is okozhatja, de ezt inkább a G húrnál szokta.
Ha nincs spéci reszelőd hozzá, megteszi egy kardélű tűreszelő is, csak ügyesen kell mozgatni.
Sziasztok! Felsőnyereg értékekre lenne szükségem Les Paul-nál, valami tuti értékek. Nem jazz és nem blues lesz, minden más,tehát nem piszok magasra lenne állítva a húr,de nem is full zsizsegőre.
Illetve érdekes jelenségem van. Graphtech-re lett kicserélve a nut, de korábban is csinálta, hogy a vékony E-m szitár hangot ad ki. A lefogott hangokkal semmi gond, kitart és tiszta,de az üresen pengetett E-m az mint egy szitár. Emelve a nut-on és a hídon is szitár... Megőrít és figyelve a húrt minden egyes bundnál sem látni odaérés. Köszi szépen!
Ismerős Arcok koncerten voltam jó pár darabon. A Nyerges Attila olyat használt valami 2x12-es kombón. Nagyon jól szólt élőben, szerintem a studiónál komolyabb a hangja, de nem egy standard vagy trad. Volt közepe énekelt ahogy kell. A többiről majd a tulajok jönnek majd én ennyit tudok neked segíteni :) Egy darabig szemezgettem vele én is aztán leadtam az ötletet, utána meg Tokai LS-R9 lett a vége :DDD
Sziasztok
Nem igazán láttam ( igaz nem is kerestem ) a BFG modellről itt az oldalon eszmecserét. Van aki ilyenen bazsevál esetleg? Hová lehet pozicionálni a studio kategóriába?
Köszi
Cső
Igen, valamiért akkor nagyon szép topok kerültek a Standard Fadedekre. Én akkor kettőt vettem egy Cherryt és egy Honey Burstöt. A Cherry szebb volt viszont kevésbé tetszett a szín így csak a mézes maradt.
Ráadásul az említett Standard Faded-ek elképesztően szép toppal készültek! Talán azóta sem láttam olyan szép topokkal készülő szériát, jó oké láttam, az igen drágáknál. Egyébként nekem valamiért a sima olcsó alap Faded szériák is szimpatikusak. Különösen az SG spec. Faded-ek meg régebben volt egy LP Special Faded széria azt hiszem 98-tól 2005-ig, az is nagyon tetszett/tetszik talán csak feketében vörösben meg sárgában gyártották őket. Nem áll rosszul egy Gibsonnak, ha nem csillog úgy, mint annak a bizonyos Salamonnak a töke. Szerintem.
Nem általánosítottam és nem kevertem össze a két típust, ezért írtam, hogy "azért jöttek be a Faded, Tribute szériák a Studio-k alá (árban)". Ez szerintem egyértelműen nem azt jelenti, hogy egy kalap alá veszem a Te hangszeredet és a 600 eurós Faded LP-t.
Nem mindegy melyik Appendix-ben van. Ha az I-esben, mint pl. a brazil rózsafa, akkor tényleg baszhatod, azzal semmilyen fajta kereskedelem nem engedélyezett. Ha II vagy III, akkor limitál mennyiségben lehet vele kereskedni.
Olcsóbb széria és annak minősége... Ugyan régi teszt, de mostanában is eléggé megtévesztő a sok típus és a sok elégedetlen ember egy-egy példány kipróbálása után, akár az alsóbb, akár a közép-felső kategóriát értve.
szerintem mi itt többen is az "átlag felhasználó számára megfizethető" (:DDDD) gibbókrol beszéltünk. A CS meg a Reissue széri egy más kategória és mindig is az volt (szerintem).
"Nekem annyira nem tűnt fel, hogy olyan nagy gond lenne a Gibsonnál, mint ahogyan néhányan írjátok, hogy "tévúton jár", vagy "bezárult a kapu".
Totál egyetértek. Sőt, pl az 58/59/60 Custom modellek szerintem egyre jobbak, plusz a CC széria is rendesen odabasz. Mostanában pont jobban odafigyelnek az authentikus vonalra. Az más kérdés, hogy durva áruk is van sajnos...
A Fadedeket kár általánosítani, mert nem sok köze van pl. az én 2005-ös Standard Faded szériámhoz. Ami a lakk árnyalatán kívül Standard 60-as specifikáció. Ráadásul elég keresett széria lett a "holy grail" keresők között. Nem véletlen az sem, hogy 21 saját Gibson ment át a kezem között az utóbbi években de ez mindig maradt a háznál. Pedig voltak benne nagyon drága és öreg hangszerek is.
Ha már érintve lett a téma, 2016 októberétől az összes, Dalbergia csoportba tartozó rózsafa, valamint három bubinga faj (Guibourtia demeusei, Guibourtia pellegriniana, Guibourtia tessmannii) CITES listás... (A Dalbergia család nagyrésze már 1992 óta)
Ennek eredményeként már jött is ilyen hírlevél: "Starting today January 2, 2017 we will no longer be able to sell rosewood necks outside of the United States (unless you want to wait 60-90 days per order for a re-export certificate)."
Kedves Mindenki!
Nekem annyira nem tűnt fel, hogy olyan nagy gond lenne a Gibsonnál, mint ahogyan néhányan írjátok, hogy "tévúton jár", vagy "bezárult a kapu". Én már elég régóta (13 éve) a Thomann-tól vásárolok és most direkt megnéztem a honlapon: jelenleg 441 Gibson van fenn, ebből 29 db olyan gitár van amelyik 1000 euro alatt van és 4 db, ami nem a tradícionális szempontok szerint készült. Ez szerintem nem olyan nagy probléma. Nincs átalakítva a kínálat minden évben, csak vannak olyan új típusok, amik bekerülnek, vannak olyanok, amelyek kikerülnek. A termékpaletta 80%-a marad. Pontosan azért jöttek be a Faded, Tribute szériák a Studio-k alá (árban), hogy aki akar Gibsont venni 150-200 ezer magasségéban, az is tudjon. Aztán ha kinő a gyerekkorból, vagy komolyabbra fordul a dolog, akkor majd vesz 2000 eurósat, vagy még drágábbat. A gitárosok (persze magamat is ideértve) eléggé konzervatívak a hangszert illetően. A mai napig az 50-es években készült konstrukciókat és formákat használjuk. De minden cég számára fontos az innováció, így a Gibson is nyilván törekszik rá. Lehet hogy most nem jött be nekik, meg jövőre sem fog, de ki tudja, lehet, hogy négy év múlva bejön. A teljes termékpaletta sokkal nagyobb, minthogy néhány új széria miatt temetni kelljen a céget. Nekem van régi és új Gibsonom is, elektromos, akusztikus is. Igaz, hogy nem az olcsóbb hangszerek, de teljesen rendben vannak. Nem éreztem azt, hogy rosszul megcsinált darabok. Persze nem kell várni egy Faded LP-től, hogy olyan legyen mint egy CS...
Nagyon is meglehet, hogy több különféle összetevő is közrejátszik abban, hogy itt tartanak ahol.
Én leginkább a fura marketingelésen és a modell paletta összetételében és részleteiben látom talán a fő hibát. Mi a francnak kell pl. minden évben teljesen átalakítgatni a kínálatot? Az utóbbi pár évben ezt csinálják. Korábban meg évekig szinte változatlanul futottak szériák. Mellettük meg voltak ilyen limitált megjelenések. Így viszont jelenleg szerintem nehéz eligazodni a szériák közt minőségben is meg amúgy is, mire megszokná a nép ezt vagy azt, és tapasztalatai lennének róla, addigra eltörlik vagy átszabják.
Állítólag ráadásul a múltban mintha mindkét nagy Amcsi márka megtanulta volna, hogy a fő erejük a múltjukban van, és elsősorban erre kéne építeni a dolgokat nem pedig újra feltalálni a gitárt. Na ezt mintha a Gibsonál megint kezdenék elfelejteni legalább részben.
Megint csak a modellpaletta összerakás hibája, hogy még a Fender, olyan szépen felépíti a modellek sorát a Bulett Squiertől az égig. Minden pénztárcához van pl. legalább Strato. Addig persze a Gibson is ezt teszi az Epivel kezdődően, csak hát most már egyre furább, hogy legolcsóbb Gibsonok árából már nem csak a legdrágább Epiket, hanem mondjuk kevésbé drágákat is meglehet venni. Összekeverik a vásárlóikat. Külön vicces, hogy a legolcsóbb Gibson és a legolcsóbb Epi is nyárfából lesz. Csak hogy a legolcsóbb Gibi árkategóriájában mondjuk Mahagóni/Juhar fedlapos Epi LP-t is kaphatsz. És akkor ott áll az egyszeri potenciális vásárló és agyal, hogy ez akkor, hogy van...
Tehát én azt érzem, hogy nagyon megkavarják az embereket a modelljeikkel, meg az állandó variálással. Meg azzal, hogy nem építenek jobban a hagyományokra. Ezeket az olcsó Gibiket pl. miért nem színezik legalább tradícionálisan: TV Yellow, Vintage Sunburst stb., nyárfa ide nyárfa oda, többeknek indulna be a fantáziája...
És hát igen azt is rég emlegetik itt a fórumon pl. hogy romlik a minőség...
Én egyáltalán nem vagyok egy nagy Gibsonos, de szerintem sem a faanyag miatt vannak tévúton. Érdekes módon más cégek továbbra is képesek kiváló minőségű hangszert gyártani, a kisebb manufaktúrák is népszerűbbek mint valaha, rengeteg egzotikus fával. Egyszerűn a stratégiájuk rossz. Ha már bővíteni akarnak, nem ezekkel az olcsóbb dolgokkal kellene szerintem foglalkozniuk, inkább a minőségre figyelni, azt csinálni amihez értenek, esetleg valami superstrat formát kihozni (régen volt egy ideig ha jól emlékszem), amivel nyithatnának a 7 húr felé ami manapság divatos.
Kicsit hasonló lehet egyébként a gondjuk mint sok amerikai autógyártónak, egyszerűen öregszik a vásárlóközönség. Persze még mindig rengeteg nagy név van náluk, és ez mindig sokaknak fontos lesz és jó marketing, de ha 3000 euró körül szeretnék venni hangszert, biztos nem Gibson lenne, hanem mondjuk Mayones. És a fiatalabbak közül (már persze nem itthon, hanem nálunk jobban teljesítő gazdaságokban...) nem kevesen vannak már így ezzel.
Lehet, hogy van politikai szál az ügyben, de erről csak olyan weboldalakon írnak, amelyekről soha még nem hallottam. Ami biztos:
- Elég fura az egész ügy
- A lefoglalt faanyagot visszakapták
- és készítettek belőle egy speciális sorozatot: Government Series II Les Paul
A Gibson cégnek akkor "zárult" be a kapu mikor politikai hovatartozásuk miatt rájuk szálltak véletlenül a mittom én hivatal és elkobozták a régi elraktározott frankó mindenféle fa alapanyagaikat, ami rengeteg alapanyag volt, amit még a hatvanas években bevásároltak.Kérték tőlük a megfelelő igazolásokat ami egy akkor frissen bevezetett törvénynek megfelelniük kellene, a Gibboék meg mondták , hogy ezeket a fa anyagokat 40 -50 éve vették és akkor még nem volt ez a törvény . A hivatal ezt leszarta csak ki akartak kúrni velük. Ezt nem viselte jól a cég és azóta vannak igazából szarban és szerintem ezért próbálkoznak mindenfélével és újra fel akarják találni a gibsont.
Ez az üzletpolitika csak arra fog vezetni, hogy a tömegek olcsó Gibsonokat, a kicsit vastagabb pénztárcájúak meg új modelleket vesznek, levonják a következtetést, hogy ez egy szar gitár. A kicsit hozzáértőbbek körében pedig felmegy a régebbi gitárok ára. Hosszú távon nem hiszem, hogy kifizetődő lenne a gyárnak.
Valószínű, hogy ezeknek a változásoknak egyik oka lehet a megfogyatkozott megfelelő minőségű mahagóni alapanyag, a másik ok a nem szakmai cégvezetés. Mint minden ez is csak pénzről szól, a világ változik. Kevés olyan termék van, amit az emberek változatlanul szeretnének megkapni, de ez pont az. Mindíg is változtak a Gibsonok, de mostanában rossz irányba. Jó dolog az a robot hangoló, de egy Ibanezen, vagy ESP-n tudnám elképzelni, nem egy csatalovon.
azt ne felejtsük el hogy a népszerűsége azért is kúszott fel a Fendernek mert a Gibson olyan rossz úton jár az elmúlt 4-5 évben hogy ihaj, minőségbeli romlás elég brutálisan, mindenféle bugyuta újítás ami nem vált be de erőltetik, és ennyi pénzért mást vár az ember ugye : D : ))) ezért a sok "gibson legyen a hedstokkon emberke" átpártolt a fender legyen a hedstokkon emberkékhez :)
Szerintem a Gibson nagyon tévúton jár, és ez az eladásaikon is meglátszik. Számomra szinte a teljes Gibson USA széria kuka, normális gitárokat kis túlzással csak a Gibson Memphis és Gibson Custom szériákban találni. Kinek kellenek ezek a Frankenstein modellek? Évek óta nincs egy normális flying V (csak a 4%-kal csökkentett testméretű), de a többi gitár minősége is enyhén szólva ingadozó. Ezek helyett a robot hangolókulcsok, Firebird X-ek, richlite-baked maple fogólapok és egyéb förmedvények helyett inkább elleshetnének egy-két dolgot a Fendertől, akik a 2010-es években az új aranykorukat élik (mind minőség, mind népszerűség terén).
Nincs ebben semmi meglepő. Minden gyártó igyekszik bővíteni a palettát és az előzetes piacfelmérések alapján indítják agyártást. Valószínűleg találtak olyanokat, akik megveszi ezeket a förmedvényeket is. Ha a Ferrari kezdene gyártani olcsó, de csúnyácska száz lovas autókat, azt is megvennék, mert Ferrari.
Más gyártók, mint az Ibanez lefedik a piac minden árkategóriájú részét, talán a Gibson is ilyesmire készül és lesz majd harmincezres kínai műanyag LP, vagy valami olyasmi.
Én szerencsére épp lemondtam arról, hogy vegyek ilyen gitárokat, csak csodálom és csöndesen vágyakozom, de se idő, se zenekar, se tudás a Gibson-hoz. Csak ez az átkozott hangszer imádat kiirthatatlan belőlem.
Szerintem elég érdekes ez a 2017-es line-up is, nem értem miért erőltetik ezeket a modern szériákat, jó oké nem hülyeségek, de szerintem a legtöbben a tradicionálisra hajazó, egyszerű dolgokra buknánk. Bár, van olyan is kínálatban. pl. LP studio faded meg a tribute meg az sg faded elég kívánatos. Meg az LP custom studio. Bár, nem értem miért kell le hagynia a pickup váltok mellől a kis feliratos plakettet.
Ezek az olcsónak? ígérkező nyárfa testű dolgok meg nem teljesen érthetőek! Hülye színekben ráadásul. Bár a gyári képeken jobban néznek ki, mint a g.centrumoson. Na de miért kell ilyen nyárfa testű juharnyakú szörnyeket produkálni? Ha meg mégis, miért nem néznek ki klasszikusabb Melody Makernek vagy ilyesmi? Nem értem én ezeket a marketingeseket meg fejlesztőket. Ugyanakkor mégis csak kíváncsi lennék ezekre a szörnyekre is...
Elnézést az off megjegyzésért, de úgy látom Fender/Squier-ék valahogy átgondoltabban építik össze a modell palettát és az újdonságokkal is óvatosan és okosabban bánnak. Szerintem...