Mert a CS Historic Reissue széria (R7, R8, R9....) az nem ementáli hanem full tömör. Gyártottak/gyártanak belőlük chambered verziót kis példányszámban, ezeket Chambered-Reissue-nak hívják (itt van pl infó róluk ), de nem ez a standard.
Hát igen, gondolom Khalim custom shop-ja Custom volt, az eleve nehezebb szokott lenni, bár már a True Historic abból is sokkal könnyebb, ahogy végre már a 2013-14-es 58RI is például (4kg alatt van). A CC-nél azért a Custom Bucker pickupok is adnak egy kis plusszt. (Egyébkén a 13-14-es R8-akban is Custom Bucker van, csak ajánlani tudom bárkinek és a nyakuk is iszonyat fasza lett!!)
Gyorsjelentes: ezen a hetvegen 3 les paul volt a kezemben, Khalim custom shop-ja (4.7 kg ) az en traditionalom (4.1) es egy collectors choice #8 (3.9 kg). Mind nagyon jo, de azert a legjobb nyilvan a cc volt. Szerintem.
Lehet, hogy nem szól jobban, de olyan fura érzés nekem pl. az sg special faded a standard után, mintha nem lenne semmi a kezemben. ( Próbára hordani puha tokban persze jó.)
Majdnem lett egy újabb vintage MM projektem, de lecsúsztam 10 USD különbséggel róla.. :(
Még tartja itt az általános vélekedés magát, hogy akkor szól jól, ha nehéz?
Jol mondod, lattam a Gumtree-n gyonyoru honeyburst standardokat, szerintem meg az iden meg lesz az egyik.
A studio az megmarad, G-re hangolom, aztan mehetnek a Stones notak.
Szerintem jól tetted, hogy nem vetted meg. Nem mondom én hogy szar az, nem is ismerem. De örökre benned maradt volna a kisördög, hogyha már ennyit vártál egy gibóra, akkor miért kb. 500 fonton múlt az, hogy nem egy frankó, pl 2002-es standardet vettél.
Egy cipőben jártunk akkor!Nekem az első lett és őszintén megmondva pont a súlya miatt döntöttem mellette.Irgalmatlan jó test (ez tényleg tömör),jó sustain, és les paul is.A sound pedig 57es szedőkkel meg hibátlan
En megakartam venni ezt a gityot eletem elso Gibsonja lett volna, az ar nekem megfelelo £ 999 volt.
Penz a kartyan,irany a hangszerbolt kiprobalni megvenni.
Valami Blackstar csoves fejre es egy azonos 2x12 ladan lehetett probalni.
A kidolgozas gyonyoru, az autotune remek,amikor dolgozott allandoan fulig ert a szam, a hangszedok classic 57 es 57 +, a hang nagyon jo.
Annyira jo hogy nem akartam elhinni, azonnal kertem meg probalasra egy traditionalt egy standardot es egy studiot is.
Igazan nagy differenciat en nem hallottam, szolt mind mint az atom ahogy kell, fasza Les Paul sound.
Tehat minden ok, DE a test olyan vekony, talan mint egy SG-nek, hogy nem is tudom, elbizonytalanodtam, talan sokadik LP -nek ok, de nem elsonek. Nekem egy LP legyen nehez, rugjon, harapjon, karmoljon. Igy aztan vettem egy hasznalt studiot. :)
Amúgy valaki próbálta ezt:
Gibson Les Paul Less+
Vélemény?
2016-02-13 08:07 |
#54859
Az első ember ügyesen koptatta...
A második lefestette.
Látszik, hogy a gyári festés is pont a fa mintája ellen dolgozik, ezért győztem meg Istvánt a kézi sunburstről. Sok visszacsiszolás, némi okosság és szerintem az eredmény magáért beszél.
Urak! Azért az itt fórumozók közül nem biztos hogy mindenki képben van az épp futó projektekről, bármennyire is nyilvánvaló számotokra. Én szívesen olvasnék ilyen munkákról. Ha jól értem, akkor valaki egy Les Paul-t barmolt szét, Sabbat.D. körtárs meg éppen restaurálja a hangszert, nem?
Nagyon cuki vagy.
Mi meg nagyon büszkék vagyunk Zsoltival a munkájára.
2016-02-12 17:53 |
#54849
István leírta a történetet, én nem szerettem volna.
Tudta, hogy teszek fel képet, így gondoltam ha akarja majd leírja.
Rendbe lett téve a top, kézzel kellett a szélein a kontúrt visszaadni, nem volt könnyű.
Ilyen kézzel készített sunburst volt a cél, az is meglett, most majd lakkozni kell, az se lesz olyan egyszerű szépen felépíteni, mert tükör lesz.
Azt gondolom, hogy visszakerül oda ahová való, ahol a márkának a helye van
ugyanis az semmiképp nem a szétbarmolt kategória!
Megértettem!Mindig odafigyelek a hozzászólásaira, mint most is, és szerintem természetes, hogy sem én, sem más nem értette a dolgot.Most, ha valamiért pár napig nem jelentkezel, hülyén halhattam volna meg.....
Ez a gitár két barbár kezén ment át. Az első úgy gondolta, hogy milyen vagányul néz ki, ha itt-ott lekaparja a festéket és átsmirglizi az utolsó négyzetcentit is rajta. A másik viszont azt hitte, hogy milyen jól helyreállítja majd, elcsiszolta a top szélét és sárgára fújta.
De a lényeg, hogy Zsolti kezeiben olyan szárnyalásba kezdett.
Kíváncsian várom a folytatást, mert ez a gitár így még nem nézett ki. Valami csodálatos részletek bújnak elő a fából.
érdekes... sokan mondják az SG-re, hogy az, nekem nem tűnt fel :D Vagy csak olyan kicsit, hogy a Vintage VS6 után (ami tényleg az volt) fel sem tűnik :D
Most került hozzám egy Gibson Les Paul Less+. Nagyon jó kis hangszer.Könnyű de mégis nagyon tökös hangja van.Jó hangszer Azért nem SG lett mert az fejnehéz sajnos.
az a kérdés, hogy mennyivel akarsz nagyobb kimenő jelet, a pluszos egy picivel erősebb.... szerintem úgy lehet ezt eldönteni, ha átcserélgetitek a két bridge pickupot és meghallgatjátok.... nálam is mindkettőben (LP Trad és SG STD) 57c van, illetve a pluszos az LPben, még hiányzik a készletből egy 339-es szintén ezekkel :D
Nekem is van egy Tremonti SE és a havernak egy USA Tremonti. Össze tudtuk hasonlítani ugyan azon a cuccon a gitárokat. Meglepődtünk mindketten, hogy milyen kevés volt a különbség. Szerintem kapna egy USA szedőt, ember nem mondaná meg, melyik szól. Bocs az off-ért.
Én pont tegnap teszteltem , hogy a 61SG és a Standard LP , mindben 57 classic és classic+ van hogy szól. Érdekes de az SG a tökösebb, nem sokkal de tökösebb.
Sajnos már nem emlékszem erre, mert a LP STD régóta nincs meg. Pedig jó összehasonlítás lenne, mert ugyanaz a szedőszett van bennük, így a legmarkánsabb különbség a top (meg az ében fogólap, de az tuti nem kotnyel a hangba annyira, mint a top)
Lemarad de nem nagyon.
Sajnos rég volt alkalmam rendes cuccon egymás mellé tenni őket. A fehér mellett még nem sikerült olyat hallanom, amit a fehérre elcseréltem volna. A szokásos 490R-498T van benne, nekem annál jobb nem kell. A Classic meg ugye 496R-500T, nagyjelű, kerámia magos szedőket rejt, azzal jobb a metál (de csak az), mint a fehérrel.
Pont az a szerencséjük, hogy a szexszimbólumkodás sosem volt része az imidzsnek. ( Na jó, Bon talán kivétel). Ezért nem tűnnek nevetségesnek a színpadon most sem.
Ugyanezt a legtöbb glam rock sztár nem mondhatja el.
A KISS csinálta még jól, a vakolat alatt tök mindegy hány évesek.
Mondjuk az is tök mindegy, hogy ki van ott.
Tegnap, amikor a posztomat irtam, megneztem nehany ac/dc videot. Ennek fenyeben most probalom ertelmezni a "nagyon vigyaz ra" )). Ha ugy erted, hogy egy masik epuletben, messze tole elzarva őrzik, akkor ugyanarr gondolunk
Sc.
Ps. Azt meg csak ugy magunk kozott, hogy sose voltak szep emberek, viszont kifejezetten csunyara oregednek .... jaj
"Igen,egy ilyen gitárnál,vagy valami másik régi Gibsonnál,még az is megbocsájtható (sőt,nekem még tetszik is),ha a lakk szépen meg van repedezve a kortól. "
Ezért lett a neve a kis kedvencemnek Csillagszemű Bálna ;)
Én azt gondolnám, hogy nem vagyok olyan szigorú a színekben mint arion, pedig de, nekem a vízválasztó a piros szín. Én nem tudom elképzelni, hogy egy piros hangszeren játsszak. Most, amikor a trad. vettem, két szempont volt a kinézetnél, hogy látszódjék a fa és ne legyen nagyon piros. Ha olyan lett volna, talán én is bevállaltam volna egy kéket. De akár zöldet is !
Igen,egy ilyen gitárnál,vagy valami másik régi Gibsonnál,még az is megbocsájtható (sőt,nekem még tetszik is),ha a lakk szépen meg van repedezve a kortól.
Csatlakozom Arion véleményéhez,ez a Blackie nagyon szép,de a binding nélkül elvesztené a szépsége java részét.
Én össze-vissza vagyok itthon és sajnos nem szoktam időben megtudni, hogy mikor utazom. Volt nekem is egy P90-es LP, az Tribute volt.
Jól hangzik, amit írtál, ha sikerül összehoznunk, mert épp itthon vagyunk, akkor mindenképp benne vagyok. Most ők porosodnak nálam (a PRS az koreai, azt ki szoktam vinni magammal, ha engedik a körülmények):
nem tudom, más tollával ékeskedtem, csak beírtam a gugliba hogy gibzon blek bjúti és ezt választottam
én egy ilyen gitár esetén elnéző lennék a festékhibák felé