Szevasztok, eladó ez a jó kis 2011-es Gibson Les Paul Traditional. Zsír új, karcmentes állapot, minden papírjával. Jó kis dögös vastag hangja van, bizonyíték a videón. Árak, fotók, videó, elérhetőség a honlapomon:
Rolly's Guitars
Eladó egy kiváló állapotú, Gibson 490R hangszedő, nyak pozícióba, rögzítő csavarok nélkül. A hangszedő eredetileg nyitott kivitelű volt, jelenleg Gibson króm kupakkal van ellátva, ezért nagyon szakszerűen viaszolva lett!
Hibátlan hang, és garantáltan hibátlan működés!
Sajnos a képen aranyozottnak látszik, de króm színű a kupak.
12.000.-
Ez abszolút így van, egy 24 bundos SG-vel hasonlóak a tapasztalataim, a súlypontja megfoghatatlan, még ülve is:), a szedők is előbbre vannak, ráadásul olyan fejnehéz valahogy. Meg persze a súly is hiányzik az LP-hez képest, tök szokatlan ha az ember előtte sokáig ugyanazt a (4,5 kilós) gitárt használja.
(de a nyaka meg a felső fekvések elérhetősége viszont baromi jó, valahogy ötvözni kéne az előnyöket az LP-n).
A shopban a könnyített testű Gibsonokkal se voltam kibékülve.
Én a napokban teszteltem egy LTD EC-330-at, ez egy 24 bundos Les Paul modell, nagyon jó volt ezen is játszani, de egyben nagyon más érzés, más súly, más nyak, másfajta harapás.
A belvároshoz közel van a Hammer Music, Gibson dealerek, ott próbálgattam.
Sok drága custom gitár volt, 1500 Euro alatt viszont csak néhány db. És nem túl meggyőzőek.
2012-es Gibson 490R és 498T pickupok eladók esetleg cserélhetők. Mindkettő felezhető.
Ár: 30.000.- Ft a kettőért, vagy csere Burstbucker 1 és 2 pickupokra értékegyeztetéssel.
(próbáltam egy ilyet a múlt héten Grazban, de nem jött be a hangja annyira, pedig tekergettem elég sokat; Burstbuckerekkel, Marshall kombón
Persze nyilván KÉZ is kell hozzá...
Egy ma délutáni rövid improvizáció a Les Paul 60s Tribute gitárral. Említettem már, hogy imádom a Gibson Les Paul-okat? Annyira harap és él, hogy szinte úgy érzem, le kell vinnem megsétáltatni!
Szerintem ez a legjobb Gibson pickup az összes közül (legalábbis, amit én eddig próbáltam). Semmi extra, egyszerűen csak kurva faszán szól, és kész, és mindenre jó.
Ize, ez kb. olyan, mint ha a banán és a töltött káposzta között vacillálnál.
A classic57 az nem egy nagyjelű szedő. A másik meg kerámia, tehát nagyjelű, meg hideg hangú.
Az SG-mben cseréltem Angusra, akkor tetszett. Karcosabb de erőtlenebb is. Pár év múlva visszatettem a 498T-t, és akkor jöttem rá, hogy a 498 sokkal jobb hangszedő. Nemrégiben meg PAF-ot cseréltem 498-ra, pedig a PAF jó volt, csak képtelenség volt kihozni belőle a szükséges gaint és hangerőt sípolás nélkül. A tanulság röviden: 498T über alles.
Mint amatőr(), annyit tudok hozzászólni témához, hogy van egy Classic'57-el szerelt (nem LP, hanem SG) gitárom, és kb. fél évig volt nálam egy LP-Classic (496-500-asokkal). Az utóbbit nem volt időm teljes mértékben "kitapasztalni" (mivel elcseréltem).
Annyit azért meg tudtam figyelni, hogy a 496-500 kombináció mindenképpen nagyobb jeleket ad le, viszont kissé "nyersebb". Nekem a Classic-ok tetszettek jobban (de ennek nincs túl nagy jelentősége).
Vannak nagyjelű Gibson hangszedők, pld a dirty fingers. Kerámia, kb sejtheted, hogy milyen.
Az Angus Young pickup az tudja ezt a különszólós dolgot, és viszonylag nagyjelű, ha nem tévedek.
Sziasztok!
Vásároltam egy kóreai majdnem les paul utánzat gitárt. Kíváncsiságból kipróbálnám Gibson hangszedőkkel. A másik mahagóni gitáromban Suhr Doug Aldrich van. Elég erős jelű, olyasmi Gibsont próbálnék ami nem sokkal halkabb. Szeretem a metál hangod, de azt is amikor torzítottan hallom egy akkord minden hangját. Jó ha csattogós és sok a mélyközép. Mit ajánlanátok? Létezik valami összehasonlító videó ami nagyjából reális képet ad?
Eladó egy 2010-es gyártású, tökéletes állapotú, karcmentes Gibson Les Paul Studio Tribute 50’s elektromos gitár. Fekete szín, P90-es hangszedők, Orange drops kondik. A gitárhoz jár a saját gyári puhatokja, illetve a kezelési könyv, és a minőségellenőrzési jegyzőkönyv.
Emlékszem,úgy volt,hogy lesz Piramis is,de az végül is nem lett.Viszont volt a Tátrai Band első felállás Vertiggel.A gitárpárbaj az nagyon foghíjas volt,mivel csak Tibusz,Závodi meg Felkai voltak,ha jól emlékszem:)))(Závodi nem nagyon volt képben a műsorral:))))
3xláttam a Gitárpárbajt:)))Debrecen a nagyerdei szabadtéri színpad,a miskolci rock fesztiválon,meg a Gördülőcsapágy Művek kultúrtermében,ahol csak 5-en vagy 6-an voltunk:))))A felállás mindig változott és volt ahol még Závodi is beugrott.Amúgy 4 L5-ös volt 2 eredeti(Tibusz,Slamó ennek állítólag eltört a nyaka) a másik Szűcs Antal Gáboré (Turcsák),meg Alapi Steve-é (Megyó)
Köszi, közben szerencsém volt, találtam egy tökéleteset jó áron :) Az 50-es években, meg. 60-as évek elején ezek a fajta full buta hangolókulcsok nem csak Gibsonokba kerültek, hanem Kalamazoo, Harmony, stb gitárokba is. így szélesítettem a nézőpontomat. Láss csodát, ha nem pont Gibsonhoz akarják eladni, normalizálódik az ár :D
Korban tökéletesen passzoló darabot tudtam így venni, Az már más kérdés, hogy mennyire lesz jól használható :D
Lollar P90-et, vagy Curtis Novak P90-et tervezek bele, ezek pont akkora méretűek, hogy nem kell faragni a testen, az gyári állapotban maradhat. A kulcsokkal is azért bíbelődtem, mert véletlen sem akartam a fej hátulját sem megfúrni, ha máshova esnek a csavarok...
Amint megérkezik, lesznek képek is ;)
(A híddal már megengedőbb vagyok, az bármikor cserélhető. A vintage wraparound hidak amúgy is másképpen vanna intonálva a H húrnál...)
Na a lényeg, hogy úton van felém egy kibelezett 1961-es MM. Izgulok, bár van öregebb gitárom, (1958-as Höfner), de az mégsem Gibson :)
P90-el szerelném, nem az eredeti singlecoil-al. Így a koptató is bukik eleve. Potik is új CTS-ek lennének. A tone kondi azonban 1960-as bumblebee :)
A dilemmám az, hogy van az eBayen pont olyan kulcs ami illene rá, csak kurvadrága. Nyitott fajta. Utángyártottban van ugyan ami olyasmi, de azért látszik rajta, hogy nem az. Ezzel kb egyárban viszont van az eBayen 1960-as évekbeli kulcs, Gibson Deluxe felirattal, de az meg nem nyitott, és picit a formája is más.
Na ezen dilemmázom :)
Ilyen nem létezik sajnos, a Gibson alja egyenes, magadnak kell lekerekíteni... Allpartsból van ívelt aljú, bár nekem itthon azt sem tudta beszerezni senki.
Sziasztok!
Keresek megvételre, Gibson ívelt aljú, krém színű humbucker hangszedőkeret párt, nyak és híd pozícióba. Ha valakinek lenne eladó ilyen, kérem jelezze.
Köszönöm!
Szerintem a '86-os már RI lehetett. Én ott voltam a - gondolom - elsőn: Gitárpárbaj néven a '60-as években egy IllésMetroOmega-buli volt a Kisstadionban.
Felkai Miklós gitáros ötlete alapján 1986-ban a Petőfi Csarnokban rendezték meg az első gitárpárbaj című koncertet. Akkor az ország legjobb gitárosai közül nyolcan álltak egy színpadon.
Bencsik Sándor
Felkai Miklós
Menyhárt János
Tátrai Tibor
Szűcs Antal Gábor
Varga János
(1-4): A felvételek 1986. április 18-án készültek a Petőfi Csarnokban.
Zenei rendező:Felkai Miklós
Hangmérnök: Csernyi Kálmán, Horváth János
(5): A felvétel 1986. szeptemberében készült a Rottenblller utcai stúdióban.
Zenei rendező, hangmérnök: Kovács György
(6, 7, 9), A felvételek 1986, októberében készültek a "P" Stúdióban
Zenei rendező: Felkai Miklós Hangmérnök: Horváth János
(8): A felvétel 1986. november 24-én készült az LGM stúdióban.
Zenei rendező: Kocsák Tibor Hangmérnök: Kálmán Sándor
Hú, télleg ott a T jel.
Mondjuk tökre megértem a folyamatot.
Tibusznak lett egy ilyenje, meg Slamónak is, aztán ezek ketten azért baromira meghatározóak voltak hangzás szempontjából, úgyhogy kellett egy Totyának is.
Igen ám, de rohadt drága, meg már nem is lehetett kapni, ebay nyomokban se volt, úgyhogy Turcsák mesterhez kellett fordulni, aki meg is oldotta a feladatot nagyon szépen.
Aztán Gál Gabi szintén szeretett volna, de ő meg a Megyesivel volt jóban...
Mondjuk azért nem egyszerű egy ilyen gitárt összerakni a sok csicsa miatt, úgyhogy biztos a magyar mesterek is megkérték az árát.
Ez a sztori egy kicsit Slash híres Les Paul-jára emlékeztett, ami hivatalosan egy hamisított Gibson volt, aztán mégiscsak nagyobb becsben van tartva, mint az eredeti Gibsinok...
Kezdenek valami emlékek előjönni. A Varga Janót, Felkait, Tibuszt én vettem fel Törökbálinton. Szerintem a többiek valami turnéban készült 4 sávos szalagot hoztak, amin megpróbáltunk valamit szépíteni. Ezért nem emlékeztem rájuk. Az L5-öst Skorpió felvételen láttam, Tibusz is behozta a sajátját, lerakták a kettőt egymás mellé, ott csodáltuk, mennyire frankó a Turcsáké. Úgy emlékszem a Tibuszén volt egy franko 4-5 mm mély, kétforintos átmérőjű luk ott, ahol a pengetővel verte a fát. Ez jelentős gyakorlási időket feltételező jelenség.
A Totya Turcsákot mondott nekem, erre emlékszem. A Gitárpárbajnál nem emlékszem L5-re. A Totya volt egyáltalán azon a lemezen ? Lehet, hogy a grafikának nincs köze a valósághoz.