Akit ez a Gibson Nighthawk érdekel http://www.git arshop.hu/?tart=hirdetes&id=168335&lang=hu figyeljen arra, hogy ez a gitár nem CUSTOM! A customok korona berakással készültek,
a STANDARD széria készült trapéz berakással.
Forrás: http://en.wikipedia.org/wiki/Gibson_Nighthawk
A gitár az enyém volt és nagyon sajnálom, hogy ilyen állapotba került ez a nagyszerű hangszer (a hídi pick-up el lett fordítva 45 fokkal, jó lenne erről is kép., szét lett drimbölve szerencsétlen..)
Gibson Les Paul 1992' Standard -Hondurasi maha- extra (4,96kg) Tokkal, barna tok rózsaszin plüss belső, lila selyemfedél... sokszorosan Kompenzált ár: 285e!
a fejen javitás, amit én sem vettem észre... Képek infók mélben...
Mechanikaila, Statikailag, HANGILAG Tökéletes!!! 1mm húrnyomás!!!
Eladom, de csak fix 180.000,-Ft os áron GIBSON SG 61 REISSUE 2004-ES GITÁROM (nem az új szériás akármi)
Feje törve volt ezért ennyi. Csak közelről látszik, hangba nem szól bele, ott már nem törik el.
The Gibson Personal
"I bought the Gibson Personal back in the seventies. I didn't like the pickups. I met Paul Hamer and I asked him to get the bloody pick-ups off and make me a maple top and put my old humbuckers back on there so I would have my old sound. Because the body is a little wider and longer it has even more sustain than the black Les Paul Custom, and it was lighter as well. So Paul refurbished it for me and the thing arrived in the studio in New York at the moment I was starting to record Tabernakel with Les Paul's son Gene behind the desk "
"I used it on most pieces on Tabernakel and, of course, Hamburger Concerto.
Üdv! Van egy Gibson LP STD 1992'-es Hondurasi mahagony (4,96kg tömeg, ha valakit ez érdekelne) hagyományos idétlen rózsaszin belsejű tokkal (1490 GBP volt...)
kont. név Kedvező áron, ez egy igen keresett tipus!
Mint "gyűjtő": van egy 59-es és két '60-as: Ezért tervezem - mivel úgy tudom Classicból van '50-es is - hogy arra "tendálok" (a másik '60-as 1 Sg '61 RI).
Les Paul Classic 2004-es. Nincs baj vele, de '60-as nyaka van, nekem meg '50-es kellene, ezért - ha pont ez érdekel - "jópénzért" megválok tőle Vagy ha véletlenül csak '50-est találsz, akkor csere is lehet.
Sziasztok keresek KP-s vételre nem javított szép állapotú Gibson Les Paul gitárt. Főként 90-es években készült változatot keresek, még nem könnyített testű változatot. Honey burst, Tobacco burst színek előnyben. Természetesen eredeti gyári tok is kell hozzá.
GIBSON LP standard és GIBSON SG standard gitárokat.
Csak szép állapot jöhet szóba ,illetve amik nem voltak javítva /nyak/.
SG-nél Heritage Cherry szín előny,LP-nél fekete kivételével bármi.
Gyári tok és 60's nyakprofil szintén nem hátrány.
Fix 340-ért vihető csak a héten egy Gibson LP Standard Ebony 2005-ös gyártmány (tömör). Eredeti tokkal, papírokkal. A nyak elvileg javítva volt, de nem látszik a javítás. BP-en megtekinthető.
Erre én csak azután tudok válaszolni, ha átkötöttem. Csak annyi féle van, hogy nem tudom melyiket válasszam. Az újabbakon például már nyákba vannak ültetve a dolgok. De olyan bekötést, ahogy az epim van, olyan nincs a Gibsonban. De mivel az elektronikában minden Gibson már, így gondoltam úgy is kötöm. Hétvégén.
Még annyit tennék hozzá,h gondolom mindenki látott ezer féle SG-t,de én olyat még nem,aminek a pick-up kapcsolója a koptatólemezben lenne. Amiket eddig láttam,képeken nem keveset,egytől egyig a koptatólemezen kívül helyezkednek el. Érdekes egy szerzet az biztos..
Szakértő nem vagyok ugyan,de láttam már ilyen képet. A Custom SG nek ilyen nyakuk van,bár azokban három pick-up figyel manapság,a 80 as években nem kizárt,h volt ilyen is.De természetesen lehet "mókólmány" is.
Ha maxon vannak a potik akkor is van különbség a két bekötés hangja között?
Mert szerintem ott mindegy, hogy hogyan van bekötve a különbség ki kell hogy jöjjön.
De lehet hogy tévedek.
A 60 as nyak csak kényelmesebb mint az 50 es szerintem,ami a testet illeti,egy darabig én is a lyukak ellen voltam,közel 5 kiló volt a Studio-m,de aztán egyszer csak elkezdtem találkozni lényegesen könnyebb testű,persze nagyobb kategóriájú Gibbókkal,és rá kellett döbbenjek,h a súly az égvilágon semmit nem számít. Könnyebbek voltak,mégis érettebb minőségibb hang szaladt ki belőlük. A Nighthawk ST m is lényegesen könnyebb,vékonyabb is a teste,de anélkül,h leszólnám a régi kedvencem,nem lehet őket egy lapon említeni.Úgy tudom,h elméletileg a húrok alatti fa rész számít igazából, felette agyonfurkálhatják,nem lesz tőle gyengébb,viszont könnyebb.
Az enyémet igen jól kiválasztotta az előző tulaj, gyönyörű mézszínű háta-nyaka van, 2 db fából összeragasztva. Worn goldtop, egy helyen kicsit zöldült már akkor is, mikor megvettem. Maximálisan elégedett vagyok vele, baromi kényelmes számomra a nyaka is, a szerelékek is jó minőségűek. Akárki kezdett el játszani rajta, nehezen tették le.
Szerintem irgalmatlanul jól szól. Új Tribute-ot akartam venni,humbuckereset, de sokkal jobban jártam ezzel, megszerettem a hangját, s minél többet játszom rajta, annál jobban szól.Lehet élni a p90-ekkel.
sziasztok! Epiphone Les Paul Custom gitáromban a hangszedőket Gibson 490r és 498t-re cseréltem. A Fa és hardverek nagyon jók, a gityó szuper,de teljesen más a bekötése, mint a Gibsonnak. Jó ez így vagy forrasszam át az eredeti Gibson sémára? Szépen szól de nem érzek nagy különbséget az epi és a Gibson hangszedők Közt. Talán a Gibson nem mossa annyira össze a hangokat. Előre is köszi a válaszokat!
sziasztok! Epiphone Les Paul Custom gitáromban a hangszedőket Gibson 490r és 498t-re cseréltem. A Fa és hardverek nagyon jók, a gityó szuper,de teljesen más a bekötése, mint a Gibsonnak. Jó ez így vagy forrasszam át az eredeti Gibson sémára? Szépen szól de nem érzek nagy különbséget az epi és a Gibson hangszedők Közt. Talán a Gibson nem mossa annyira össze a hangokat. Előre is köszi a válaszokat!
Igen, ez nekem is megvan, inkább érdemi tapasztalatra lettem volna kíváncsi, hogy próbált-e már vki egymás mellett ilyen hangszereket. A Traditional szimpatikus az elvileg fullosan tömör test miatt, az 50-es nyaknál mondjuk a 60-ast jobban bírom, de az 50-essel sincs különösebb bajom. Arra volnék kíváncsi, hogy hangzásban jobb-e a tömör test miatt a Traditional, árban ahogy nézem, nagyjából ugyanott van a kettő, a Standard modernebb dolgokkal van teli, amiből mondjuk a felezés az, ami nekem szimpatikus. Mindenesetre holnap kipróbálok egy 2009-10 körüli Standardet, és meglátjuk, hogy tetszik-e.
Érdemes megnézni az ilyen alsó kategóriás Gibsonokat.
Némelyiknél nemlétező helyeken van összeragasztva az egyik fa a másikkal.
Szerintem alapvetően maradék fákból készülnek... Na meg nyilván egy csomó más költségkímélő megoldást is bevetnek.
Ettől függetlenül szerintem ki lehet fogni jókat.
Egyik barátomnak volt egy P90-es Tribute Lp-je.
Annak egészen elképesztően jó nyaka volt, hibátlan bundozásal..
Ha nem lett volna P90, meg is veszem tőle.
Ha már az olajozás szóba került: én ezt használom:
http://www.beafifer.com/boredoctor.htm
Jó pár éve vettem egy kis flakonnal belőle, azóta azt használom. Évente egyszer lekenem vele a natúr fa részeket (fogólap, híd, stb...) Tényleg besötétedett tőle a fa, nekem bevált. Tudom sokan a citromolajra esküsznek, de pl. a Martin cég azt írta, ne használjam. Maradtam ennél.
Nekem is az új Flying v- n nagyon világos volt a rózsa ,nem is tetszett. De hasonlóan az összes eddigi gitáromhoz , húrozás előtt ezt is lekezeltem fogólap ápolóval , és azonnal sötétebb lett.
Mondjuk én csak a Planet Waves -Hydrate terméket használom (mer ez van itthon) de hallottam már olyat hogy ez után , meg a citrom olaj után pl viaszolni kellene. erről tud valaki valamit ?
Haaaat, nincs messze szerintem az az ido, amikor annak is orulni lehet ha igazi fabol van egy gitar...
Nekem 2012 vintage sunburst studiom van, baked maple a fogolapja. Latvanyra eddig mindenki befosott tole, persze nyilvan van jobb LP.
En szeretem ahogy van :)
Azon elvileg lehet segíteni, ha ápolod szépen. Olajozni kell (vagy mi) és évek alatt besötétül. Én is csak hallottam, mert nekem évek óta csak natúr nyakas Fendereim vannak/voltak.
Hát nekem is kevésbé tetszene,megmondom őszintén.. De ha a hang rendben van,azért csak az a lényeg. Nem tom,nekem furák ezek az újak,nem csak fogólapilag.. Pár hete jártam az egyik üzletben,ahol Gibokat forgalmaznak,hát nem tudom.. Lógott ott egy fireburst,volt nekem is egy Angliából,7 éves volt.Nem tudom miért,de ez kib***t gagyinak tűnt ahhoz képest.. Ne is kérdezd,nem tudom így elmagyarázni,h mitől,de ránéztem,és.... valahogy úgy egészében,mintha valami kópia lenne..
Igen. Én csak abból indultam ki,h tudtam,h van nem rózsával szerelt Studio,és azt a vérszegény színűt hozzá is rendeltem magamban,mert ugye eddig a rózsafa fogólapot sötétbarnának szokhattuk meg. Aztán mint valahol lentebb már írtam én is,tőlem lehet ám málnabokorból is,ha nem basszák el vele a hangot..
Ezt értem,de gyakorlatilag léteznek a nem rózsafa fogólapú példányok az újabb Studiok között,és azok világosabbak,én végül is csak erre akartam kilyukadni.
Például a tribute cuccok festése jóval puritánabb, satin finish. Ezt kevesebb munkaórába telik kivitelezni. Gondolom a picit gyengébb minőségű fákból készítik ezeket. Ha kézbeveszed, érzed a különbséget egy tribute SG meg egy SG standard között.
Les Paul Traditionalt és Standardet próbált már vki egymás mellett? Kíváncsi lennék, hogy mennyit számít az, hogy a Traditionalt nem könnyítik, jobban szól-e vajon a Standardnél, vagy azért a Standard felette van-e minőségben...